Yayınlar & Eserler

Makaleler 85
Tümü (85)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (18)
ESCI (10)
Scopus (21)
TRDizin (38)
Diğer Yayınlar (37)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 175

1. Educational Leadership and Social Justice: A Comprehensive Bibliometric and Thematic Exploration

39th Annual Convention of the University Council for Educational Administration (UCEA), San Juan, Arjantin, 19 Kasım 2025, (Özet Bildiri)

2. Yarınki Türkiye’de Eğitim: Millet Ruhunu Yapmanın Bir Aracı Olarak ‘Millî Okul’ Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme

Vefatının 50. Yılında Nurettin Topçu Uluslararası Bilgi Şöleni, Erzurum, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2025, (Özet Bildiri)

3. Reimagining Educational Planning in a Dynamic World: A PRISMA-Based Systematic Review

International Society of Educational Planning (ISEP), New York, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 15 Ekim 2025, (Özet Bildiri)

4. Celebrating Half Century of the Educational Planning Journal: The Legacy of the Past Illuminates the Future

International Society of Educational Planning (ISEP), New York, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 15 Ekim 2025, (Özet Bildiri)

5. Reimagining and Transforming Educational Planning in the Age of Artificial Intelligence: A Conceptual Framework

International Society of Educational Planning (ISEP), New York, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 15 Ekim 2025, (Özet Bildiri)

7. Türk Eğitim Sisteminin Açmazları ve Millî Kimlik: Geçmişe Özlem, Geleceğe Umutlar

"Yıldırım'ın Huzurunda" Bir Mütefekkir: Nurettin Topçu Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2025, cilt.1, ss.160-175, (Tam Metin Bildiri)

8. Some Remedies for Lifelong Learning and Improving the Quality of Lifelong Learning Activities for the Turkish Elderly

American Educational Research Association (AERA), Pennsylvania, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2024, (Özet Bildiri)

9. Rethinking Teacher Leadership as a Professional Identity in the Context of Turkish Culture and School

International Society for Educational Planning (ISEP), District Of Columbia, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 13 Ekim 2023, ss.25-26, (Özet Bildiri)

10. Socialization Experiences of Assistant Principals in Their Career Journey

2023 AERA Annual Meeting, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 04 Mayıs 2023, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Yönetimde Dijital Dönüşüm Uygulamaları

7th International Symposium of Limitless Education and Research (ISLER 2023), Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2023, ss.2-4, (Yayınlanmadı)

12. Öğrenme İçin Etkili Bir Öğretmen ve Okul Lideri Olabilmek

Continuous Professional Development Mechanism Workshop for the Improvement of In-Service Training, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 Mart 2023, (Özet Bildiri)

13. Dünden Bugüne Eğitimde Arayışlar, Geleceğe Umutlar

Eğitimde 100. Yıl Buluşması, Bursa, Türkiye, 17 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

14. Yeni Bir Uygarlık Ülküsü Işığında: Özgürlük ve Akılcılık Temelli Yeni Bir Okul Kurmak

III. Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 14 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

15. Mindful Leadership Skills of Principals working in Turkish Private Schools

The 52nd International Society for Educational Planning (ISEP) Annual Conference, Washington, Kiribati, 12 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

16. Sınıf Yönetiminde Gelenekselden Dijitale Geçiş

6. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2022), Ankara, Türkiye, 16 - 19 Haziran 2022, (Yayınlanmadı)

17. Eğitim Yönetiminde Bireysel ve Grupla Birlikte Karar Almanın Farklılaştırıcı Rolü: Bir Vaka Çalışması

Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi (IPCEDU-2021), Antalya, Türkiye, 29 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

18. Özel Okullarda Örgütsel İklim ve Örgütsel Politika Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi (IPCEDU-2021), Antalya, Türkiye, 29 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

19. Başarı deyince sadece akademik başarıyı mı anlamalıyız?

Bedenden Beyine Çalıştayı, Afyonkarahisar, Türkiye, 25 Ekim 2021, (Yayınlanmadı)

20. Challenges and strategies in managing classrooms in suburban and rural schools during times of crisis: A case study

ISEP 51st ANNUAL INTERNATIONAL SOCIETY FOR EDUCATIONAL PLANNING CONFERENCE, HENRICO, VIRGINIA, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

22. Kültürel Eğitim Modeli Işığında Türk Eğitim Sisteminde Yeni Yaklaşımlar

II. Maarif Kongresi, Ankara, Türkiye, 15 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)

24. Salgın Sonrası Türk Eğitim Siyasaları

5. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2021), Ankara, Türkiye, 17 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

25. Eğitimde İstikamet Sorunu

2023'e Doğru Türkiye'de Temel Eğitim Çalıştayı, Ankara, Türkiye, 02 Nisan 2021, (Özet Bildiri)

26. Türkiye'de Öğretmen Yetiştirmenin Kısa Tarihi ve YÖK'ün Yetki Devri

YÖK'ün Yetki Devri Işığında Müzik Eğitimini Planlamak, İstanbul, Türkiye, 28 Mart 2021, (Özet Bildiri)

27. Modern Okulun Açmazları Bağlamında Okul Terkleri ve Şiddet

Psiko-Sosyal Tükenmişliğin Medyatik Tüketimi: Şiddet Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mart 2021, (Özet Bildiri)

28. Modern Okulun Açmazları Bağlamında Okul Terkleri ve Şidder

Psiko-Sosyal Tükenmişliğin Medyatik Tüketimi: Şiddet, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mart 2021, ss.1-5, (Özet Bildiri)

29. Geçmişimizden Günümüze İdeal Öğretmen

II. Türk Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Aralık 2020, (Özet Bildiri)

30. Küresel Salgınının Temel Eğitime Etkileri

4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2020), Ankara, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

31. The Relationship between Learning School andOrganizational Commitment in Turkish Private PrimarySchools

International Society for Educational Planning, Virginia, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 16 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

32. Okul Öncesinde Kültürel Eğitim Modeli: Teorik ve Kavramsal Çerçeve

III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, BODRUM, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

33. School Principals’ Self-Perceptions of Their Roles and Responsibilities in Six Countries

American Educational Research Association (AERA), Toronto, Kanada, 5 - 09 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

34. Dünden Bugüne Millî Eğitim Meselelerimiz

I. Türk Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 Aralık 2018 - 28 Ocak 2019, (Özet Bildiri)

35. Eğitimin İstikameti ve Yeni Öğretmen

5. Eğitim Çalıştayı, Türkiye, 20 - 22 Ocak 2019, (Özet Bildiri)

36. Teknoloji, Digital Devrimve Eğitimin Geleceği

Öğretmenin Kimyası Bilim Şenliği, Türkiye, 12 Ocak 2019, (Özet Bildiri)

37. 2013 Vizyonu Işığında Öğretmenlik Mesleği ve İtibarı

V. Bursa İl Eğitim Şurası, Bursa, Türkiye, 29 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

38. Türk Eğitim Sisteminde Vizyon Arayışları

4. Geleneksel Öğretmen Paylaşım Toplantısı, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

39. Türk Eğitim Sisteminde Yeni Arayışlar: Sorunlar, Beklentiler ve Çözüm Önerileri

5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

40. Dünden Bugüne Zorunlu ve Krama Eğitim

Disiplinlerarası Zorunlu ve Karma Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 09 Aralık 2017, cilt.1, ss.8-11, (Tam Metin Bildiri)

41. Zorunlu ve Karma Eğitim: Sorunlar, Tartışmalar, Arayışlar.

Disiplinlerarası Zorunlu ve Karma Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2017, ss.8-11, (Tam Metin Bildiri)

42. Türk egitim sisteminde okullar ve dershaneler: Çoklu paradigm açısından bir inceleme

VI. Eğitim Denetimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

43. WHAT DOES THE FUTURE EXPECT FROM TEACHERS?

III. International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

44. Sosyal Kimliğin İnşasında Farklı Okul Türlerinin Etkisi Nitel Bir İnceleme

XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.109, (Özet Bildiri)

45. Positioning the Principal in School Social Network A Research on Leadership Behaviors and School s Innovative Climate

X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

46. Okullarda Sosyal Adalet Liderliği: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 12 Mayıs 2016, ss.480-482, (Özet Bildiri)

47. Sosyal Kimliğin İnşasında Farklı Okul Türlerinin Etkisi

XVIII International Congress of AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.109-110, (Özet Bildiri)

48. Modern Okulun Açmazları ve Eğitim Üzerine Bazı Notlar

Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, (Tam Metin Bildiri)

50. Anaokullarında Bir Bileşen Olarak Millî Kültür ve Yaşayış Tarzlarının Aktarımı Altın Nine ve Dedeler Projesi Örneği

Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, (Tam Metin Bildiri)

52. Yarınki Türkiye nin Maarif Davası Topçu nun Düşünceleri Işığında Yeni Bir Değerlendirme

Türkiye Yazarlar Birliği-Vefatının 40. Yılında Nurettin Topçu İlmî Toplantısı, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Aralık 2015, (Özet Bildiri)

53. Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları

Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Karabük, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.78, (Özet Bildiri)

54. Dromokratik Toplumlarda Eğitim ve Okulun Açmazları Paul Virilioik Açıdan Analojik Bir Çözümleme

Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)

55. Development and Psychometric Evaluation of the Complex Adaptive Leadership Scale for School Principals : An Exploratory Mixed Method Study

International Society for Educational Planning, BALTIMORE, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

56. Traditional Religion Education Since the Foundation of Turkish Republic and Education in Mosques: A Qualitative Study

International Standing Conference for the History of Education Conference (ISCHE 37), İstanbul, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

57. A qualitative investigation on education in Mosques and traditional religious education since the foundation of Turkish Republic

37. International Standing Conference for the History of Education, İstanbul, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

58. Ortadoğu İslam Coğrafyasında Ülkeler Üstü İnsani ve Özgün Bir Eğitim Sistemi Kurmanın Gerekliliği

Uluslararası Ortadoğu’da Güncel Meseleler ve Mezhepler Arası Diyalop Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 30 Nisan - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

59. Türk Dünyasında Çocuk Oyunları: Bir Saha Çalışması

Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, ss.175-185, (Tam Metin Bildiri)

60. Karmaşıklık teorisi bağlamında intibak ettirici liderlik kavramsal bir çözümleme

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.460-461, (Özet Bildiri)

61. Türkiye ve Dünya da okul yöneticisi yetiştirme model ve arayışları

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

62. Türkiye ve Dünya da Okul Yöneticisi Yetiştirme Model ve Aryışları

Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

63. Karmaşıklık Teorisi Bağlamında İntibak Ettirici Liderlik: Kavramsal Bir Çözümleme

Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

65. Okul Müdürlerinin Kullandıkları Liderlik Güçleri

Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

66. Uyarlayan Uyarlayana Geliştiren Geliştirene Ölçeklere Sayılarla Bakış

Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

68. Distributed Leadership as a Post Heroic Leadership: A Study on Educational Organizations

American Educational Research Association (AERA), CHICAGO, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 20 Nisan 2015, cilt.1, ss.1-15, (Tam Metin Bildiri)

69. Türkiye nin Maarif Meselesi ve Bazı Hal Çareleri

EYAD, Konya, Türkiye, 21 - 23 Şubat 2015, (Tam Metin Bildiri)

70. 21. Yüzyılda Eğitim ve Okulu Anlamalandırma Çabaları Beklentiler Sorunlar ve Arayışlar

Eğitim Yönetiminde Yeni Ufuklar Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 2 - 03 Ocak 2015, (Tam Metin Bildiri)

71. Discussion of homeschooling and its surrounding issues in the light of Gideens’ structuration theory

Asia Pacific Conference on Educational Management and Leadership, Johor-Bahru, Malezya, 24 - 26 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)

72. Discussion of Homeschooling and Its Surrounding Issues in The Light of Gideens’xx Structuration Theory

Asia Pacific Conference on Educational Management and Ledareship, JOHOR, Malezya, 24 - 26 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

73. Türk eğitim sisteminde okullar ve dershaneler: çoklu paradigma açısından bir inceleme.

6. Uluslararası Katılımlı EğitimDenetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

74. Modern Okul ile Barış Arayışları

I. Uluslararasi Öncü Öğretmenler Zirvesi, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)

75. Modern Okul ve Çıkmazları

İGEDER, İstanbul, Türkiye, 22 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

76. 21. Yüzyıl İçin Eğitimi Yeniden Yapılandırmak: Sorunlar ve Arayışlar

VI. Eğitim Denetimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)

77. Türk Eğitim Sisteminde Okullar ve Dershaneler Çoklu Paradigma Açısından Bir İnceleme

VI. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

78. Etik ve Okulunun Ahlaki Çıkmazı

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

81. Ahlaki Açıdan Modern Okulun Açmazı

ESAM Millî Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

82. Comparing School Principals Roles and Responsibilities in Five Countries

American Educational Research Association (AERA), PHILEDEPHIA, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 07 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

83. Mümtaz Turhan’nın eğitime dair görüşlerini yeniden tartışmaya açmak

Eğitim Felsefesi Ulusal Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

84. Eğitim Ahlakın Düzelmesine mi Bozulmasına mı yardım Etmiştir?

Ulusal Eğitim Felsefesi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

85. Critical Dialogue on Intersections of Advocacy Research and School Leadership Schools for Capitalism Corporativism and Corruption Examples from Turkey and the US

University Councel for Educational Administration, INDIANAPOLIS, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Kasım 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

86. Eğitim Yönetimi Alanında Üretilen Batılı Bilginin Eleştirisi

VIII. Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

87. Eğitimde Yeni Bir Dönüşüm Z Kuşağı

Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

88. Meta Liderlik: Sınırları Tartışmaya Açmak

Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

90. Eğitim Yönetimine Feminist Eleştirel Bir Bakış

Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

92. A Critical Vies Issues in Citizenship Education in Turkey

Conference on Citizenship Education and Islam, Tirane, Arnavutluk, 1 - 03 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)

94. Training Human with Human Ratification in Islamic Educational Traditions

International Society for Educational Planning (ISEP), NIAGARA FALLS, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 05 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

96. Okulun özgür insan yetiştirmedeki başarısızlığı üzerine paradigma gerçekliği ve simulasyon teorisi açısından bir çözümleme

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı Uluslararası Katılımlı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.117, (Özet Bildiri)

102. Türk Eğitim Sistemini Dönüştüren Lider: Hasan Ali Yücel

Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

104. Örgütsel Yaşamda Güç Oyunları ve Eğitim Yönetimi İçin Çıkarılabilecek Bazı Sonuçlar

Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2012, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

105. İktidar ve İdeoloji Arasında Sıkışmış Bir Alan Olarak Eğitim Yönetimi

Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2012, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

106. Eğitimde Gelecek Perspektifleri

TASAM 2023 Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Mart 2012, (Özet Bildiri)

107. Yılmaz Özakpınar’xxın Medeniyet Teorisi Üzerine

Türk Düşünce Hayatı Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 8 - 10 Mart 2012, (Özet Bildiri)

108. Öğretmen Atama Politikaları ve KPSS

Türkiye’nin Eğitim ve Bilim Politikaları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2011, (Özet Bildiri)

109. Teachers Perceptions of Empowerment Autonomy and Accountability in Public Primary Schools

International Society for Educational Planning (ISEP), Budapest, Macaristan, 12 - 15 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

110. Issues about Organizational Change Process in Turkish Public Schools

International Society for Educational Planning (ISEP), Budapest, Macaristan, 12 - 15 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

111. Stand and Deliver: A Content Analysis in Terms of Change Management

International Society for Educational Planning (ISEP), Budapest, Macaristan, 12 - 15 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

112. World Conference on Learning, Teaching and Administration, The American University

The International Society for Educational Planning 41st Annual Conference, Budapest, Macaristan, 13 Ekim 2011

116. Üniversite Yapısı İçerisinde Örgütsel Bağlılık ve Öğrenen Örgüt İlişkisi

Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, LEŞKOŞE, Kıbrıs (Kktc), 16 - 17 Nisan 2011, (Özet Bildiri)

117. Çoğulcu Liderlik: Kavramsal Bir Çözümleme

Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 17 Nisan 2011, (Özet Bildiri)

118. Çağcıl Gelişmeler Işığında KKTC’xxnin Geleceği Açısından Eğitimin Stratejik Önemi

K.K.T.C. Dış Basın Birliği ve Avrasya Ekonomik İlişkiler Derneği, Ankara, Türkiye, 05 Mart 2011, (Tam Metin Bildiri)

119. 21.Yüzyılda Eğitim ve Okula İlişkin Yeni Bakış Açıları

Ekonomik Avrasya Derneği-Lefke Avrupa Üniversitesi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 04 Aralık 2010, (Tam Metin Bildiri)

120. Evaluation of Recruitment and Retention Policies for School Principals in Turkish Educational System

International Society for Educational Planning (ISEP), Washington, Kiribati, 6 - 10 Ekim 2010, (Özet Bildiri)

121. Profiles of Elementary School Principals: Comparing Turkey and the United States

International Society for Educational Planning (ISEP), Washington, Kiribati, 6 - 10 Ekim 2010, (Özet Bildiri)

122. The Effects of Elementary School Buildings Physical Conditions Upon the Students Attitude and Teacher Job Satisfaction

International Society for Educational Planning (ISEP), Washington, Kiribati, 6 - 10 Ekim 2010, (Özet Bildiri)

123. Ahlaki Açıdan Modern Açmazı ve Geleceği

Uluslararası Değerler Eğitimi Konferansı, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

125. Okul Müdürlerinin Kendi Görevlerine İlişkin Bakış Açıları

Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

126. Eğitim Yönetimi ve İktidar Kavramı: Foucauldian Bir Çözümleme

Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

128. Demokratik Değerleri İnşa Etme Alanı Olarak Okul

Uluslararası Avrupa Birliği, Demokrasi, Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

129. Ağ Toplumu Işığında Yeni Bir Kamausal Alan Pratiği Olarak Blog ve E Demokrasi

Uluslararası Avrupa Birliği, Demokrasi, Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

130. Alansız Alan: Eğitim Yönetiminin Sınırlarını Tartışmaya Açmak

Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

131. Yaratıcılık ve Eğitimin Geleceği

International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

132. Patterns and Forms of Violent Behaviors Encountered among Pupils in Turkish Public Schools

International Society for Educational Planning (ISEP), İstanbul, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2008, (Özet Bildiri)

133. Stratejik Bir Kurum Olarak Eğitim ve Okulun Gelecek Açısından Değerlendirilmesi

İspir-Pazaryolu Tarih Kültür ve Ekonomi Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2008, ss.243-249, (Tam Metin Bildiri)

134. Eğitim Yöneticilerinin Yerinden Yönetim Hakkindaki Görüşleri

Eğitim Yönetimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2008, (Özet Bildiri)

135. Reflections on the Weekly Work of Newly Appointed Turkish Principals

American Educational Research Association (AERA), New York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 28 Mart 2008, (Özet Bildiri)

136. An Investigation into the Daily Works of Turkish Principals

International Society for Educational Planning (ISEP), MINNEAPOLIS, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 21 Ekim 2007, (Özet Bildiri)

137. Bilgi Toplumu Olma Yolunda Türk Üniversitelerinin Rolü

Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Özet Bildiri)

138. Krizdeki Bilim Dalı: Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması ve Ekonomisi

Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

139. Bilgi toplumu olma yolunda Türk üniversitelerinin rolünü yeniden düşünmek

16. Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Özet Bildiri)

140. ABD’de İlköğretimden Ortaöğretime Kademeler Arası Geçiş

Uluslararası Eğim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2007, ss.77-84, (Tam Metin Bildiri)

141. Principal Preparation in England Scotland and Turkey

American Educational Research Association (AERA), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 13 Nisan 2007, (Özet Bildiri)

142. Yarınların Türkiye’si İçin Okulu Yeniden Tasarlamak

Türk Eğitim Sisteminde Yeni Paradigma Arayışları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2006, (Özet Bildiri)

143. Paradigmatic Transition of Administrative and Planning Processes of Turkish Teacher Education Reflected on Curriculum Structures: A Critical Perspective

International Society for Educational Planning (ISEP), PITTSBURG, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 21 Ekim 2006, (Özet Bildiri)

144. Correlates of Work Contexts of Turkish Principalship

AERA. San Francisco, USA., San-Francisco, Kostarika, 9 - 13 Nisan 2006, (Özet Bildiri)

145. Correlates in Work Contexts of Turkish Principalship

American Educational Research Association (AERA), San-Francisco, Kostarika, 7 - 11 Nisan 2006, (Özet Bildiri)

146. Eğitim Yönetiminde Paradigmatik Dönüşümler: Dönüşen Bir Şey Yok

Türkiye’de Eğitim Yönetimi ve Denetimi Sorunları ve Çözüm Önerileri Toplantısı, Ankara, Türkiye, 27 Nisan - 28 Mart 2006, (Özet Bildiri)

147. Identifying Social Values of Teachers and Students that Build Community of Learners

International Society for Educational Planning (ISEP), Bologna, İtalya, 19 - 23 Ekim 2005, (Özet Bildiri)

148. Eğitim Yönetiminde Bilimsel Bilginin Üretimi: Kavramsal Bir Çözümleme

Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Özet Bildiri)

149. Work values of Turkish principals

American Educational Research Association (AERA), Montreal, Kanada, 11 - 15 Nisan 2005, (Özet Bildiri)

150. Teachers Staffroom Conversations and Their Role in Constituting the Agenda of School Life

International Society for Educational Planning, Washington, Kiribati, 6 - 10 Ekim 2004, (Özet Bildiri)

151. A Study of Democratic Values of Teachers and Students in Classroom Settings

International Society for Educational Planning, Washington, Kiribati, 6 - 10 Ekim 2004, (Özet Bildiri)

152. Modernizm Postmodernizm ve Krizdeki Alan Eğitim Yönetimi

Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

153. Knowledge production in educational administration: A study of the Turkish Journal of Educational Administration

American Educational Research Association, SAN DIEAGO, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 16 Nisan 2004, (Özet Bildiri)

154. Bir egemenlik aracı olarak eğitim ve yoksulluk kültürünün yeniden üretimi

Yoksulluk ve Sosyal Hizmetler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2003, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

155. Eğitim Yöneticileri İçin Teknolojik Standartlar: Kavramsal bir Çözümleme

Türkiye Bilişim Derneği, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

156. Dünyada Eğitim Yöneticilerinin Yetiştirilmesine İlişkin Başlıca Yönelimler ve Türkiye İçin Çıkarılabilecek Bazı Sonuçlar

21. Yüzyıl Okul Müdürlerinin Yetiştirilmesi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

157. A Critical Examination of the Turkish Press Reflections on John Dewey and His Reports About the Turkish Educational System

American Educational Research Association (AERA), New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 05 Nisan 2002, (Özet Bildiri)

158. Technology and its Impact on Educational Facilities: A Conceptual Framework

Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2001, (Özet Bildiri)

159. Do We Really Need A Planning at All: A Critical Review of the Turkish Centralized Educational Planning Experience

International Society for Educational Planning (ISEP), ATLANTA, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 14 Ekim 2001, (Özet Bildiri)

161. Cinsiyet ve Okul Yöneticilerinin Liderlik Özellikleri Üzerine Bir Araştırma

Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Bolu, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001, (Özet Bildiri)

162. Teknolojinin Okulda Etkin Kullanımında Eğitim Liderinin Rolü

Türkiye Bilişim Derneği, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2001, (Özet Bildiri)

163. School Climate, Supportive Leadership Behavior and Faculty Trust in Turkish Public Schools

American Educational Research Association, SEATTLE, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 14 Nisan 2001, (Özet Bildiri)

164. Eğitim ve Okul Yönetiminde Eğitim Bölgesi Danışma Kurullarının İşlevi

Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Mayıs 2000, (Özet Bildiri)

165. Demokratik okul ve toplumda bir lider olarak öğretmenin rolü

Ulusal Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2000, (Özet Bildiri)

166. Unutulan okullar: Devlet parasız yatılı okullar üzerine nicel bir araştırma

Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Trabzon, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1999, (Özet Bildiri)

167. Okul yöneticileri için standartlar: Eğitim yöneticilerinin bilgi temelleri üzerine düşünceler

Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Trabzon, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1999, (Özet Bildiri)

168. Measuring Organizational Climate in the Turkish Educational Context

University Council for Educational Administration (UCEA), Missouri, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim - 01 Kasım 1998, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

169. Toward a critical practice of educational planning

International Society for Educational Planning (ISEP), PHILADELPHIA, 2 - 05 Ekim 1997, (Özet Bildiri)

170. Alternative Dispute Resolution (ADR): A Different Framework for Conflict Resolution in Educational Settings

National Council of Professors of Educational Administration (NCPEA), Colorado, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 16 Ağustos 1997, (Özet Bildiri)

171. John Dewey s report on the Turkish educational system revisited

American Educational Research Association, CHICAGO, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 28 Mart 1997, (Özet Bildiri)

172. A Critical perspectives on Turkish higher education

Southern Higher Education Association (SHEA), NASHVILLE, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 08 Şubat 1997, (Özet Bildiri)

173. An exploration of transformational leadership and its role in strategic planning: A conceptual framework

International Society for Educational Planning (ISEP, Louisiana, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 21 Ekim 1996, (Özet Bildiri)

174. Critical Theory and the field of Educational Administration Toward a Humane Science

National Council of Professors of Educational Administration (NCPEA), Alaska, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 03 Ekim 1996, (Özet Bildiri)

175. An exploration of transformational leadership and its role in strategic planning: A conceptual framework

International Society for Educational Planning, NEW ORLEANS, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 20 Ekim 1996, (Özet Bildiri)
Kitaplar 101

1. Remedies for Lifelong Learning and Improving the Quality of Lifelong Learning Activities for the Turkish Elderly

Lifelong Learning: The Education of the Aging Population, Fantacone Dominick, Wan Guofang, Wang Qiu, Editör, Emerald Publishing Limited, New York, ss.210-222, 2025

2. Reimagining Local Solutions to Global Challenges in Education: A Cross-Cultural Examination

Cultural Awareness and Diversity Management in Contemporary Education, ÖZEN HAMİT,POLAT TURHAN GÜLŞAH, Editör, IGI Global yayınevi, New York, ss.99-192, 2025

6. İşini Bil Okuluna Sahip Ol

Bir İnsan Olarak Okul Müdürü, Açıkalın Aytaç,Şişman Mehmet,Turan Selahattin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.73-94, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Demystifying Educational Leadership and Administration in the Middle East and North Africa/ Editorial Introduction

Demystifying Educational Leadership and Administration in the Middle East and North Africa: Challenges and Prospects, Arar,Khalid; Turan,Selahattin; Gümüş,Sedat; Sellami,Abdellatif; Mahfouz,Julia, Editör, Routledge, London/New York , London, ss.1-11, 2024

8. Sınıf Yönetiminin Temelleri

Sınıf Yönetimi, ŞİŞMAN MEHMET, TURAN SELAHATTİN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-17, 2024

9. Reimagining Local Solutions to Global Challenges in Education: A Cross-Cultural Examination

Cultural Awareness and Diversity Management in Contemporary Education, ÖZEN HAMİT, Editör, IGI Global Scientific Publishing, New York, ss.99-192, 2024

10. Revisiting and Reimagining Educational Leadership and Administration in the Middle East and North Africa

Demystifying Educational Leadership and Administration in the Middle East and North Africa: Challenges and Prospects, Arar,Kahalid; Turan,Selahattin; Gümüş,Sedat; Sellami,Abdellatif; Mahfouz,Julia, Editör, Routledge, London/New York , London, ss.233-236, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

13. Okul Liderliği

Uygulamalı Okul Liderliği, Turan Selahattin, Özkan Metin, Editör, ASOS, Elazığ, ss.17-26, 2023

14. Giriş

Eğitimde Liderlik: Model, Teori ve Uygulama, Turan Selahattin, Editör, ASOS, Elazığ, ss.13-18, 2023

15. Sonuçlar ve Çıkarımlar

Eğitimde Liderlik: Model, Teori ve Uygulama, Turan Selahattin, Editör, ASOS, Elazığ, ss.261-263, 2023

16. Eğitimde Liderliğe Dair Güncel Araştırmalar

Eğitimde Liderlik: Model, Teori ve Uygulama, Turan Selahattin, Editör, ASOS, Elazığ, ss.27-48, 2023

17. Çıkarımlar, Uygulayıcılar için Öneriler

Uygulamalı Okul Liderliği, Turan Selahattin, Özkan Metin, Editör, ASOS Yayınları, Elazığ, ss.205-207, 2023

19. Bilimsel Bilgiye Erişim ve Anlamlandırma

Eğitimde Araştırma Yöntemleri ve Proje Hazırlama, Mustafa Akıllı, Editör, Vizyon Yayımcılık, Ankara, ss.19-41, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

20. Öziyileştirme (Self-Improvement)

Eğitimin Özü: Eğitim Liderliği ve Okul Gelişimi Süreçlerinde Öz ve Kendilik, Bolat Özgür,Özdemir Servet, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.87-108, 2022

21. Sosyal Bir Sistem Olarak Okul

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Aypay Ahmet, Özdemir Murat, Editör, Nobel, Ankara, ss.51-62, 2022

22. Bilimsel Bilgiye Erişim ve Anlamlandırma

Eğitimde Araştırma Yöntemleri ve Proje Hazırlama, Akıllı Mustafa, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.19-41, 2022

23. Bilimsel Bilgiye Erişim ve Anlamlandırma

(Öğretmen Adayları, Öğretmenler ve İdareciler İçin) EĞITIMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERI VE PROJE HAZIRLAMA, Akıllı Mustafa, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.19-41, 2022

30. Turkish Academicians' Doctoral Process: Pre-, While, and Post-Impresions

Navigating Post-Doctoral Career Placement, Research, and Professionalism, Noran L. Moffett, Editör, Global Publications , Pennsylvania, ss.318-345, 2021

31. Çatışma Yönetimi

Eğitim Yönetimi: Teori-Araştırma-Uygulama, TURAN SELAHATTİN, Editör, ASOS YAYINLARI, Elazığ, ss.295-314, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

32. Türk Eğitim Sistemi

Türkçe Öğrenenler İçin Türkler ve Türkiye, Arıcı Ali Fuat; Günaydın Yusuf, Editör, YTB Yayınları, Ankara, ss.179-192, 2021

33. Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Projesi

Türk Kültür ve Medeniyet Değerleri Yolunda, Öztürk Emiroğlu,Alev Önder, Editör, Kutlu Yayınevi, İstanbul, ss.106-133, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

34. ÖRGÜTSEL DEĞİŞİM

Eğitim Yönetimi: Teori-Araştırma-Uygulama, Prof. Dr. Selahattin TURAN, Editör, ASOS Yayınevi, Elazığ, ss.227-265, 2021

35. Liderlik

Eğitim Yönetimi: Teori-Araştırma-Teori, TURAN SELAHATTİN, Editör, ASOS YAYINLARI, Elazığ, ss.347-314, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

37. Sınıf Yönetimi

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020

38. Ulaşılan Sonuçların Doğruluğunun ve İnandırıcılığının Kontrolü

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Selahattin Turan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.161-180, 2020

39. Sınıf Yönetiminin Temelleri

Sınıf Yönetimi, Mehmet Şişman,Selahattin Turan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-19, 2020

40. Gençlik Liderliği

Liderik Kuram-Araştırma-Uygulama, Kürşat Yılmaz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.261-281, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

41. Son Söz: Okulu Sosyal Bir Sistem Olarak Yeniden Değerlendirme

Eğitim Yönetimi: Teori, Araştırma ve Uygulama, Selahattin Turan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.410-425, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

42. Gençlik Liderliği

Liderlik: Kuram-Araştırma-Uygulama, Kürşat Yılmaz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.261-280, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

43. Liderlik Nedir?

Liderlik: Kuram-Araştırma-Uygulama, Kürşat Yılmaz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-6, 2020 Creative Commons License

44. Ulaşılan Sonuçların Doğruluğunun ve İnandırıcılığının Kontrolü

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Prof. Dr. Selahattin Turan, Editör, Nobel, Ankara, ss.161-180, 2020

45. Technology Leadership in Turkish Schools: A Systematic Review

Utilizing Technology, Knowledge, and Smart Systems in Educational Administration and Leadership, Mehmet Durnalı, Editör, Global Publications , London, ss.74-90, 2020

47. Complex Adaptive Leadership for School Principals (CAL-SP): Theory and Practice in the Case of Turkish Schools

School Leadership That Works: Ideas from Around the World, Peter Litchka, Editör, Rowman & Littlefield, Oxford, Maryland, ss.47-70, 2019

48. Nitel Araştırma

Nobel Yayınevi, Ankara, 2018

50. The Characteristics of Educational Leadership in the Middle East: A Comparative Analysis of Three Nation-States

The Wiley International Handbook of Educational Leadership, Waite Duncan, Bogotch Ira, Editör, John Wiley & Sons, West Sussex, UK , New York, ss.355-373, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

51. Evidence-Based Policy and Practice in Turkish Education System

Evidence and Public Good in Educational Policy, Research and Practice, Mustafa Yunus Eryaman,Barbara Schneider, Editör, Springer, London/Berlin , Berlin, ss.199-216, 2017

59. Nurettin Topçu ve Modern Okulun Açmazları

Nurettin Topçu, Gündoğdu, C. , İşcan, M. Z ve Cengiz, M., Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, ss.375-381, 2016

60. Uyarlayan Uyarlayana Geliştiren Geliştirene: Ölçeklere Sayılarla Bakış

Ziya Bursalıoğlu’na Armağan, Ali Balcı ve İnayet Pehlivan, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.227-244, 2016

64. A Retrospective and Critical View on Turkish Citizenship Education, Islam and Citizenship Education

Islam and Citizenship Education, Ednan Aslan,Marcia Hermansen, Editör, Springer, London/Berlin , Berlin, ss.209-224, 2015 Creative Commons License

65. Okullarda Güç ve Politika, Okullarda Karar Verme

Educational Administration Eğitim Yönetimi, Selahattin Turan, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.202-237, 2015

66. Tekniz Öz: Öğrenme ve Öğretme

Eğitim Yönetimi: Teori, Araştırma ve Uygulama, Selahattin Turan, Editör, Nobel, Ankara, ss.39-82, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

67. Okullarda Karar Verme

Eğitim Yönetimi: Teori, Araştırma ve Uygulama, Selahattin Turan, Editör, Nobel, Ankara, ss.299-339, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

68. Sınıf Yönetimi: Öğrenci Katılımını Sağlama

Etkili Öğretim Yöntemleri, M. Bahaddin ACAT, Editör, NOBEL, Ankara, ss.102-128, 2015

69. Suçluluk

Sosyal Sorunlar, YENER ŞİŞMAN, Editör, AÖF, ESLİŞEHİR, ss.152-177, 2015

70. Araştırmanın tanımı, amaçları ve boyutları

Uygulamada Araştırma Yöntemleri-Desen ve Analizi Bütünleştiren Yaklaşım (Reserch Methods in Applied Settings-An Integrated Approach to Design and Analysis), TURAN, Selahattin, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.3-17, 2015

71. Liderlik Yeterliği ve Örgütsel Kültürü Ölçme

Rekabetçi Değerler Liderliği, Selahattin Turan, Sedat Gümüş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.111-133, 2015

73. Liderlik

Eğitim Yönetimi: Teori, Araştırma ve Uygulama, Selahattin Turan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.293-336, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

74. Eğitim Bilimlerinde Yöntem

Eğitim Bilimine Giriş, Selahattin Turan, Yüksel Özden, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.215-232, 2014

75. Örgütsel Değişim

Eğitim Yönetimi: Teori, Uygulama, Araştırma, Selahattin Turan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.253-288, 2014

76. Capitalism, Corruption, and Corporativism: Examples from Turkish and American Educational Systems

International Handbook of Educational Leadership and Social Justice, IRA BGOTCH ve CAROLYN M SHILDS, Editör, Springer, London/Berlin , New York, ss.619-642, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

77. Örgütsel Değişim

Eğitim Yönetimi: Teori, Araştırma ve Uygulama, Selahattin Turan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.253-292, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

78. Çatışma Yönetimi

Eğitim Yönetimi: Teori, Araştırma ve Uygulama, Selahattin Turan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.133-154, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

79. Yaşlılık

Sosyal Sorunlar, YENER ŞİŞMAN, Editör, AÖF, Eskişehir, ss.206-236, 2014

80. Örgütsel değişim

Eğitim yönetimi Teori araştırma ve uygulama, Turan, Selahattin, Editör, PegemA, Ankara, ss.253-292, 2014

81. Dokümanlardan Veri Toplanması

Nitel Araştırma Desen ve Uygulama İçin Bir Rehber, SELAHATTİN TURAN, Editör, NOBEL, Ankara, ss.131-155, 2013

82. Dökümanlardan Verilerin Toplanması

Nitel Araştırma, Selahattin Turan, Editör, Nobel, Ankara, ss.131-156, 2013

83. Araştırmanın desenlenmesi ve örneklem seçimi (Bölüm 4)

Nitel araştırma Desen ve Uygulama İçin Bir Rehber, Turan, Selahattin, Editör, Nobel, Ankara, ss.55-82, 2013

84. Araştırmanın Desenlenmesi ve Örneklem Seçimi

Nitel Araştırma, Selahattin Turan, Editör, Nobel, Ankara, ss.55-82, 2013

85. Görüşmelerin Etkin Yönetimi

Nitel Araştırma, Selahattin Turan, Editör, Nobel, Ankara, ss.85-110, 2013

86. Nitel Araştırma Nedir?

Nitel Araştırma, Selahattin Turan, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-20, 2013

87. Bir Nitel Araştırma Çalışmasının Yöntem Bölümü

Nitel Araştırma, Selahattin Turan, Editör, Nobel, Ankara, ss.257-263, 2013

88. Okullarda Liderlik

Eğitim Yönetimi: Teori, Araştırma ve Uygulama, Selahattin Turan, Editör, Nobel, Ankara, ss.374-409, 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

89. TIMSS 2011 Ulusal Ön Değerlendirme Raporu

Eğitimde Politika Analizi Raporlar Serisi I, Eskişehir, 2011 Creative Commons License

90. Centralization Paradigm of Tradition versus Decentralization as the Imposition of Modernity in Turkish Educational System

Centralization and School Empowerment From Rhetoric to Practice, ADAM NIR, Editör, Nova Science, New York, ss.45-58, 2009

91. Eğitim Felsefesi ve Çağdaş Eğitim Sistemleri

Eğitim Sosyolojisi ve Felsefesi, ADNAN BOYACI, Editör, AÖF, Eskişehir, ss.155-176, 2008

92. Sınıf Öğrenmelerinin İyileştirilmesi

Örnek Ders İşlenişi ve Müzakeresi, , Editör, İstanbul, İstanbul, ss.89-98, 2006

93. Eğitim Bilimlerinde Yöntem

Eğitim Bilimine Giriş, ÇAĞATAY ÖZDEMİR, Editör, EKİNOKS, Ankara, ss.241-260, 2006

95. Eğitim ve Okul Yönetimi

Eğitim Kurumları Adayları Seçme Sınavlarına Hazırlık ve Yetiştirme El Kitabı, YÜKSEL ÖZDEN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.289-339, 2004

96. Preparing Turkish School Leaders for the 21st Century

Value Leadership and Capacity Building, A. Safty, Editör, Universal-Publishers, Florida, ss.273-2890, 2004

97. Eğitim ve Okul Yönetimi

Eğitim ve Okul Yöneticiliği El Kitabı, YÜKSEL ÖZDEN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.99-146, 2004

98. Yönetim ve Öğretmenlik Mesleği

Öğretmenlik Mesleğine Giriş, M. DURDU KARSLI, Editör, ÖĞRETİ, Ankara, ss.243-262, 2003

99. Preparing Turkish school leaders for the 21st century: A model for administrator preparation programs

Value leadership and capacity building, ADEL SAFTY, , Editör, The School of Government and Leadership Publication, İstanbul, ss.273-289, 2003

100. Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar

Öğretmenlik Mesleğine Giriş, ÇAĞATAY ÖZDEMİR, Editör, ASİL, Ankara, ss.392-410, 2003
Metrikler

Yayın

369

Yayın (WoS)

18

Yayın (Scopus)

21

Atıf (WoS)

63

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

15

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

105716

H-İndeks (Scholar)

46

Atıf (TrDizin)

344

H-İndeks (TrDizin)

8

Atıf (Diğer Toplam)

636

Proje

7

Tez Danışmanlığı

68

Açık Erişim

42
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları