Prof. Dr. MENEKŞE SEDEN TAPAN BROUTIN


EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

Matematik Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İlköğretim Matematik Öğretmenliği, Öğretmen Eğitimi, Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği


Yayınlardaki İsimler: Seden Tapan, TAPAN BROUTIN MENEKŞE SEDEN

Metrikler

Yayın

251

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

22

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

23

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

68

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

10

H-İndeks (Sobiad)

2

Proje

4

Tez Danışmanlığı

27

Açık Erişim

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2002 - 2012

2002 - 2012

Doktora

Universite Grenoble 1, Matematik Eğitimi, Fransa

2000 - 2002

2000 - 2002

Yüksek Lisans

Universite Grenoble 1, Matematik Eğitimi, Fransa

1993 - 1998

1993 - 1998

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2006

2006

Doktora

Différents types de savoirs mis en œuvre dans la formation initiale d’enseignants de mathématiques à l’intégration de technologies de géométrie dynamique Sürdürülebilir Kalkınma

Universite Grenoble 1

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

Fransızca

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Öğretmen Eğitimi

Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

2018 - 2024

2018 - 2024

Doç. Dr.

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

2010 - 2018

2010 - 2018

Dr. Öğr. Üyesi

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

2007 - 2010

2007 - 2010

Öğretim Görevlisi Dr.

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

Yönetimsel Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

Akademi Dışı Deneyim

1998 - 1999

1998 - 1999

Öğretmen

Balatçık İlköğretim Okulu, Öğretmen

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ I Sürdürülebilir Kalkınma

EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMA DESENLERİ VE ETİK

ENSTRÜMENTALve DOKÜMENTAL TEORİ

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ IV Sürdürülebilir Kalkınma

EĞİTİMDE İLERİ NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE ARAŞTIRMA ETİĞİ Sürdürülebilir Kalkınma

YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ II Sürdürülebilir Kalkınma

YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ III Sürdürülebilir Kalkınma

EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMALARA GİRİŞ Sürdürülebilir Kalkınma

MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME VE ÖĞRETME YAKLAŞIMLARI

Lisans

Lisans

ÖKLİD GEOMETRİSİ Sürdürülebilir Kalkınma

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI Sürdürülebilir Kalkınma

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI Sürdürülebilir Kalkınma

BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ Sürdürülebilir Kalkınma

GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRETİMİ Sürdürülebilir Kalkınma

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (69)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (4)
Scopus (10)
TRDizin (17)
Diğer Yayınlar (43)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. TEKNOLOJİK ORTAMDA DOĞRUSAL DENKLEMLERİN FARKLI TEMSİLLERİNİN ANLAMLANDIRILMASI SÜRECİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ENSTRÜMANTAL OLUŞUMLARININ İNCELENMESİ

MARDANİ N., TAPAN BROUTIN M. S.

13th INTERNATIONAL ZEUGMA CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH, Gaziantep, Türkiye, 24 - 26 Şubat 2025, cilt.13, ss.729-735, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

2. 5. SINIF KESİRLERLE İŞLEMLER KONUSUNDA HİKÂYELEŞTİRMENİN KATKISININ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ ÜZERİNDEN İNCELENMESİ

Keskin L., Tapan Broutin M. S., Kozakli Ülger T.

8. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Baku, Azerbaycan, 22 - 23 Haziran 2024, cilt.1, ss.744-759, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

3. BEŞ DÖNEM MATEMATİK UYGULAMALARI DERSİ ALAN MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK UYGULAMALARI DERSİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ

YETİL S., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.

1. INTERNATIONAL İYONYA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 18 Mayıs 2024, cilt.1, ss.461-462, (Özet Bildiri)

2024

2024

4. MATEMATİK ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

YILDIRIM Y., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.

INTERNATIONAL SCIENCE AND ART RESEARCH, Trabzon, Türkiye, 29 - 30 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

5. LİSANSÜSTÜ ÖĞRENİM GÖREN MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN DİSKALKULİ FARKINDALIKLARININ BELİRLENMESİ

KÖSA F., TAPAN BROUTIN M. S., EZENTAŞ R.

HODJA AKHMET YASSAWI 8th International Congress On Scientific Research, Konya, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2024, cilt.8, ss.661-670, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

6. 5TH GRADE INVESTIGATION OF THE CONTRIBUTION OF STORYTELLING ON THE SUBJECT OF OPERATIONS WITH FRACTIONS THROUGH STUDENTS' VIEWS

Keskin L., TAPAN BROUTIN M. S., KOZAKLI ÜLGER T.

8. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Baku, Azerbaycan, 22 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

7. TAM SAYILARDA SAYMA PULLARI İLE MODELLEMENİN ÖĞRENME ÜZERİNDE ETKİSİ

ÜÇKAN KARA S. N., TAPAN BROUTIN M. S., EZENTAŞ R.

12. INTERNATIONAL SUMMIT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Gaziantep, Türkiye, 29 Nisan 2024, cilt.1, ss.158-159, (Özet Bildiri)

2024

2024

8. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN SONSUZLUK KAVRAMALARI: HİLBERT’İN SONSUZ OTEL PARADOKSU ÖRNEĞİ

ALAN B., TAPAN BROUTIN M. S.

7th INTERNATIONAL ANTALYA CONGRESS OF SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATIVE STUDIES, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2024, cilt.7, ss.1251-1257, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

9. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI ORTAOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDAKİ CİNSİYETÇİ YAKLAŞIMLARIN İNCELENMESİ

SARAÇ ÖZDİN H. N., TAPAN BROUTIN M. S.

2 nd INTERNATIONAL RUMELI CONGRESS OF SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2024, cilt.2, ss.445-457, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

10. LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ALAN ÖĞRETMENLERİN AÇILARIN ÖĞRETİMİNDE YAŞANAN ZORLUKLARA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

MUTLU E., TAPAN BROUTIN M. S.

2nd INTERNATIONAL RUMELI CONGRESS OF SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2024, cilt.1, ss.344-356, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

11. 6TH GRADE STUDENTS' VIEWS ON THE INTELLIGENCE GAME OPERATION SQUARE

SARIARSLAN Ş., TAPAN BROUTIN M. S., ÖZDEMİR M. E.

5. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN CONGRESS, Mersin, Türkiye, 13 - 14 Ocak 2024, cilt.1, ss.1029-1036, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

13. BİLSEM VE ORTAOKUL ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİ ÖĞRENME ALANINDA PROBLEM KURMA SÜREÇLERİNDEN YANSIMALAR

Ay S., Arslan Ç., Tapan Broutın M. S.

V. BASKENT INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY STUDIES, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2023, cilt.1, ss.744-754, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

14. Öğrencilerin Pisa türündeki problemleri çözme sürecinde matematik okuryazarlığı becerilerini uygulamada karşılaştıkları zorluklar

Günaydın E., TAPAN BROUTIN M. S., SEZGİN MEMNUN D.

Ege 9th International Conference on Social Sciences, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2023, cilt.1, ss.562-568, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

15. Reflections From BİLSEM and Secondary School Sixth Grade Students' Problem Posing Processes In The Field of Geometry Learning

Ay S., Arslan Ç., Tapan Broutın M. S.

V.BASKENT INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY STUDIES, Ankara, Türkiye, 21 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

16. YEDİNCİ SINIF MATEMATİK DERSİNDE HARMANLANMIŞ ÖĞRENME İLE DOĞRULAR VE AÇILARIN ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

Uygun V., Tapan Broutın M. S.

HAGIA SOPHIA 6. INTERNATIONAL CONFERENCE ON CULTURE, CIVILIZATION AND MULTIDISCIPLINARY STUDIES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Haziran 2023, cilt.1, ss.480-487, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

17. THE CONTRIBUTION OF PYTHON SOFTWARE USAGE TO THE 6TH GRADE SETS TOPIN IN MIDDLE SCHOOL

Mercan R. N., Tapan Broutın M. S.

HAGIA SOPHIA 6. INTERNATIONAL CONFERENCE ON CULTURE, CIVILIZATION AND MULTIDISCIPLINARY STUDIES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 02 Haziran 2023, cilt.1, ss.54-55, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

18. YEDİNCİ SINIF MATEMATİK DERSİ RASYONEL SAYILAR KONUSUNUN OYUNLAÖĞRETİMİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

Yüzüak Aydın B., Tapan Broutın M. S., Arslan Ç.

10th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, Gaziantep, Türkiye, 25 - 26 Haziran 2023, cilt.1, ss.348-352, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

21. SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DAİRE GRAFİĞİNİ OLUŞTURMA VE YORUMLAMA SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ

Çakır M., Tapan Broutın M. S.

10th INTERNATIONAL MARDIN ARTUKLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Mardin, Türkiye, 19 Mayıs 2023, cilt.1, ss.935-951, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

22. APPLICATION OF FLIPPED CLASSROOM MODEL IN TEACHING TRIANGLES IN 9 th GRADE MATHEMATICS AND STUDENTS' PERSPECTIVES

Sarıarslan Ş., Tapan Broutın M. S., Özdemir M. E.

ULUSLARARASI 21. YY EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2023, cilt.1, ss.140, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

23. 7.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN VE İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN İDEAL MATEMATİK DERSİ KAVRAMI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ

Eren M., Tapan Broutın M. S.

4. INTERNATIONAL HASANKEYF SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Batman, Türkiye, 29 - 30 Nisan 2023, cilt.1, ss.182-192, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

24. A Study on A Deltoid Drawing Activity Using Cabrry-Geometry Software and Its Reflections to Teaching

Tozduman S. B., Tapan Broutın M. S.

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGTEK), Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, cilt.1, ss.395-396, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

25. Investigation of Algebraic Thinking Levels of Secondary School Eighth Grade Students in terms of Solving Equations

Yağız G., Kaleli Yılmaz G., Tapan Broutın M. S.

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGTEK), Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, cilt.1, ss.366-367, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

26. Investigation of the Mathematical Language That Students Use in the Expression of the Drawings They Made Using Only Compass and Ruler

Ütük N., Tapan Broutın M. S.

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGTEK), Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, cilt.1, ss.345-346, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

27. YEDİNCİ SINIF MATEMATİK DERSİ RASYONEL SAYILAR KONUSUNUN OYUNLA ÖĞRETİMİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

Yüzüak Aydın B., Tapan Broutın M. S., Arslan Ç.

9th INTERNATIONAL MARDIN ARTUKLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Mardin, Türkiye, 20 - 22 Ocak 2023, cilt.1, ss.267-268, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

28. ANALYSIS OF MATHEMATICS WRITTEN EXAMS ACCORDING TO MATH TAXONOMY

Gül Bayır N., Tapan Broutın M. S., Güler Selek H. K.

INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY CONGRESS OF WOMEN IN SCIENCE, Sivas, Türkiye, 13 - 15 Ocak 2023, cilt.1, ss.409-410, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

29. THE OPINIONS OF FOREIGN STUDENTS ON MATHEMATICAL LEARNING PROCESS TAUGHT WITHWEB 2.0 TOOLS

Uygun V., Tapan Broutın M. S., Kozaklı Ülger T.

V. INTERNATIONAL HALICH CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Ocak 2023, cilt.1, ss.1111-1117, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

30. AN INVESTIGATION OF THE PROCESSES OF MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES TO REFLECT A GEOGEBRA IMPLEMENTATION IN THE LESSON PLAN

Cevahir Bolat R., Tapan Broutın M. S., Arslan Ç.

MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-VIII, Adana, Türkiye, 7 - 08 Ocak 2023, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

31. OPINIONS OF MATHEMATICS TEACHERS AND TEACHERS ON THE FEATURES OF IDEAL TEACHER AND IDEAL MATHEMATICS TEACHER

Bütüner N., Tapan Broutın M. S., Kaleli Yılmaz G.

MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-VIII, Adana, Türkiye, 7 - 08 Ocak 2023, cilt.1, ss.289-302, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

32. Matematik öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının ideal öğretmen ve ideal matematik öğretmeni özelliklerine yönelik görüşleri

Bütüner N., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.

Middle East International Conference on Contemporary Scientific Studies-VIII, Adana, Türkiye, 07 Ocak 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

33. GEOMETRİ ÇİZİMLERİNİ ANLATIRKEN KULLANILAN DİLİN MATEMATİĞİN ÜÇ DÜNYASI KURAMSAL ÇERÇEVESİ AÇISINDAN İNCELENMESİ

Ütük N., Tapan Broutın M. S.

4th INTERNATIONAL 5 OCAK SOCIAL and HUMANITIES SCIENCES CONGRESS, Adana, Türkiye, 5 - 06 Ocak 2023, cilt.1, ss.218-219, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

34. MATEMATİK DERSİ KESİRLER KONUSUNUN ETKİNLİK TEMELLİ ÖĞRETİM YAKLAŞIMI İLE ÖĞRENME SÜRECİNİN İNCELENMESİ VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

Çakırtekin M., Tapan Broutın M. S., Özdemir M. E.

4th INTERNATIONAL 5 OCAK SOCIAL and HUMANITIES SCIENCES CONGRESS, Adana, Türkiye, 5 - 06 Ocak 2023, cilt.1, ss.193-211, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

35. TÜRKİYE’DE YAŞAYAN İRANLI ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSİNDE BAŞARILARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER

Feızıpour N., Tapan Broutın M. S., Özdemir M. E.

ANADOLU 11TH International Conference on Social Sciences, Diyarbakır, Türkiye, 29 - 30 Aralık 2022, cilt.1, ss.138-149, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

36. ÖLÇME DEĞERLENDİRME AÇISINDAN YENİ NESİL SORU TARZINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

Öz E., Tapan Broutın M. S., Kaleli Yılmaz G.

ANADOLU 11TH International Conference on Social Sciences, Diyarbakır, Türkiye, 29 Aralık 2022, cilt.1, ss.652-663, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

37. SINAV SÜRECİNDE MATEMATİKSEL MUHAKEMENİN ÖĞRENİLMESİNİN DERS VE SINAV BAŞARISINA KATKISINA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

Eren M., Tapan Broutın M. S.

2. International Black Sea Modern Scientific Research Congress, Rize, Türkiye, 21 Aralık 2022, cilt.1, ss.91-98, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

38. ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜMELER KONUSUYLA İLGİLİ METAFORİK ALGILARI

Çakır M., Tapan Broutın M. S.

2. International Black Sea Modern Scientific Research Congress, Rize, Türkiye, 21 Aralık 2022, cilt.1, ss.89-96, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

39. INVESTIGATION OF SECONDARY STUDENTS' PROCESS OF CONSTRUCTING MULTIPLICATION IN EXPERIENCES ACCORDING TO RBC+C MODEL

Coşkun A., Tapan Broutın M. S., Özdemir M. E.

1st International Conference on Engineering, Natural and Social Sciences ICENSOS 2022, Konya, Türkiye, 20 - 23 Aralık 2022, cilt.1, ss.3, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

40. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL DİL KULLANIMLARININ GEOMETRİK ŞEKİLLER ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ

Özaydın Z., Tapan Broutın M. S., Arslan Ç.

EGE 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES –, İzmir, Türkiye, 24 Aralık 2022, cilt.1, ss.2079-2090, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

42. ORTAÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ATATÜRK’ÜN YAZDIĞI “GEOMETRİ” KİTABI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLER

TAPAN BROUTIN M. S., BOYUN Ö. F., GÜLER SELEK H. K.

DOĞUMUNUN 140. YILINDA ATATÜRK ULUSLARARASI SEMPOZYUMU, Samsun, Türkiye, 19 Ekim 2022, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

43. Investigation of the usage of digital and non-digitalresources in the transition from being teacher candidateto teacher

Baştürk-Şahin B. N., Tapan Broutın M. S.

Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12), Bolzano, İtalya, 02 Şubat 2022, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

44. Dörtgen Kavramının Didaktik Dönüşüm Sürecinin İncelenmesi

Cevahir Bolat R., Tapan Broutın M. S., Arslan Ç.

5. Uluslararası Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi, Burdur, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2022, ss.108-120, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

45. YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN CEBİR KONUSUNDAKİ ÇOKLU TEMSİLLER ARASI GEÇİŞ SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ

Yağız G., Tapan Broutın M. S.

INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, CHINA TO ADRIATIC-XIV, Kayseri, Türkiye, 10 Haziran 2022, cilt.1, ss.332-334, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

46. Investigation of The Process of Instrumental Genesis of 11th Grade Students on The Graphs of Quadratic Functions

TOK Z., TAPAN BROUTIN M. S., ARSLAN Ç.

INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, CHINA TO ADRIATIC-XIV, Kayseri, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2022, ss.335-336, (Özet Bildiri)

2022

2022

47. İKİNCİ DERECEDEN FONKSİYONLARIN GRAFİKLERİNE YÖNELİK 11. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ENSTRÜMANTAL OLUŞUMUN SÜRECİNİN İNCELENMESİ

Tok Z., Tapan Broutın M. S., Arslan Ç.

INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, CHINA TO ADRIATIC-XIV, Kayseri, Türkiye, 10 Haziran 2022, cilt.1, ss.335-336, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

48. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİ İLE MATEMATİK ÖĞRENME ORTAMI TERCİHLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

GÜLSAR A., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.

2. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Nevşehir, Türkiye, 17 Haziran 2022, cilt.1, ss.301-313, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

49. ON BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİN KULLANDIĞI KAYNAKLARIN DOKÜMANTAL TEORİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ

Coşkun A., Tapan Broutın M. S.

8th INTERNATIONAL MARDIN ARTUKLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Mardin, Türkiye, 04 Haziran 2022, cilt.1, ss.3-11, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

50. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZİHİN HARİTASIYLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİ

YENİL T., ARSLAN Ç., TAPAN BROUTIN M. S.

KARABAKH III. INTERNATIONAL CONGRESS OF MODERN STUDIES IN SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES, Karabagh, Azerbaycan, 07 Haziran 2022, cilt.1, ss.105-106, (Özet Bildiri)

2022

2022

51. BİR 9.SINIF ÖĞRENCİSİNİN DİK DAİRESEL SİLİNDİR VE EĞİK SİLİNDİRİN AÇINIMINI KEŞFETME SÜRECİ

DEMİRCİ N., TAPAN BROUTIN M. S.

9. INTERNATIONAL GAP SUMMIT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Adıyaman, Türkiye, 01 Temmuz 2022, cilt.1, ss.47-48, (Özet Bildiri)

2022

2022

52. Pre-service mathematic teachers’ views on the mind map

YENİL T., ARSLAN Ç., TAPAN BROUTIN M. S.

III. INTERNATIONAL Congress of Modern Studies in Social Sciences and Humanities, Karabağ, Azerbaycan, 7 - 10 Haziran 2022, cilt.4, ss.105-106, (Özet Bildiri)

2022

2022

53. THE RELATIONSHIP BETWEEN THE LEARNINGSTYLES OF MIDDLE SCHOOL STUDENTS ANDTHE PREFERENCES OF MATHEMATICSLEARNING ENVIRONMENT

Gülsar A., Tapan Broutın M. S., Kaleli Yılmaz G.

2. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Nevşehir, Türkiye, 17 Haziran 2022, cilt.1, ss.301-313, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

54. KAMU PERSONELİ SEÇME SINAVINA HAZIRLANAN İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN VEÖĞRETMEN ADAYLARININ KAYNAK KULLANIMLARIVE BU KAYNAKLARA ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ

Erkek K., Tapan Broutın M. S.

5TH INTERNATIONAL “BAŞKENT” CONGRESS ON PHYSICAL, SOCIAL AND HEALTH SCIENCES, Ankara, Türkiye, 11 Haziran 2022, cilt.1, ss.295-309, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

55. DÖRTGEN KAVRAMININ DİDAKTİK DÖNÜŞÜM SÜRECİNİN İNCELENMESİ

Cevahir R., Tapan Broutın M. S., Arslan Ç.

5 th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONFERENCE, Baku, Azerbaycan, 24 Mayıs 2022, cilt.2, ss.108-122, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

56. Liselere Geçiş Sistemi Matematik Sorularının Matematik Öğretmenlerinin Dokümantasyon Süreçlerine Etkileri

Dündar G., Tapan Broutın M. S., Kaleli Yılmaz G.

5 th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONFERENCE, Baku, Azerbaycan, 24 Mayıs 2022, cilt.1, ss.32-39, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

57. 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN A-DİDAKTİK ORTAMDA KÖŞEGEN KAVRAMINI KULLANARAK ÇOKGENLERİN İÇ AÇILAR TOPLAMINI KEŞFETME SÜRECİNİN İNCELENMESİ

Çelik H., Tapan Broutın M. S., Güler Selek H. K.

ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Diyarbakır, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2022, cilt.1, ss.305-313, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

58. BİR İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYININ KURGUSAL SINIF ORTAMINDA ÇEVRİM İÇİ DERS ANLATIM SÜRECİNDE ORTAYA ÇIKAN YAŞANTILARIN İNCELENMESİ

Tekin H. Ş., Tapan Broutın M. S., Ezentaş R.

7. ULUSLARARASI 19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 19 Mayıs 2022, cilt.1, ss.260-275, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

59. YENİ NESİL MATEMATİK PROBLEMLERİNE İLİŞKİN AKADEMİSYEN, ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

Durası E., Tapan Broutın M. S., Sezgin Memnun D.

7. ULUSLARARASI 19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2022, cilt.1, ss.220-231, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

60. 7. SINIF MATEMATİK DERS KİTAPLARINDAKİ GEOMETRİ KAVRAMLARININ FARKLI KAVRAMA TÜRLERİNE GÖRE ANALİZİ

Ada S. E., Tapan Broutın M. S.

13 th International Congress on New Trends in Education, Aydın, Türkiye, 11 Mayıs 2022, cilt.1, ss.174, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

61. Youtube Üzerinden Konu Anlatım Videosu Paylaşan Öğretmenlerin Dokümantal Orkestrasyonlarının İncelenmesi

KARAKAŞ T., TAPAN BROUTIN M. S., EZENTAŞ R.

2 nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, cilt.1, ss.285-293, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

62. Matematik Öğretim Sürecinde Teknolojik Ortamda Öğretimin Enstrümantal Teori Açısından İncelenmesi

Aygüner E., Tapan Broutin M. S., Sezgin Memnun D.

2 nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, cilt.1, ss.245-255, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

63. Zihnin Geometrik Alışkanlıklarına Göre Hazırlanan Etkinliklerde GeoGebra Yazılımının Kullanımındaki Enstrümantal Oluşumun İncelenmesi: Dönüşüm Geometrisi

ÇAT D., TAPAN BROUTIN M. S.

2 nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, cilt.1, ss.424-434, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

64. Technology And Mathematics Education: A Comparative Survey On The Use Of Geogebra In Turkey And In Albania

SULEJMANİ S., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

65. HİBRİT EĞİTİM SÜRECİNDE CEBİRSEL İFADELER KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE BİR MATEMATİK ÖĞRETMENİNİN KULLANDIĞI KAYNAKLARIN İNCELENMESİ

KARAKAŞ M., TAPAN BROUTIN M. S., EZENTAŞ R.

6th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Gaziantep, Türkiye, 19 Haziran 2021, cilt.1, ss.1-4, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

66. INVESTIGATION OF MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES’ DOCUMENTATIONAL GENESIS PROCESSES

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., TAPAN BROUTIN M. S.

Cukurova 7th International Scientific Researches Conference, Adana, Türkiye, 07 Eylül 2021, cilt.1, ss.292-298, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

67. INVESTIGATION OF DOCUMENTATIONAL GENESIS PROCESSES OF TWO MATHEMATICS TEACHERS: TRADITIONAL TEACHING METHOD vs ANTROPY SOFTWARE USE IN THE SCOPE OF FATİH PROJECT

Bulat M., TAPAN BROUTIN M. S., ARSLAN Ç.

2. Pearson Journal International Conference on Social Sciences & Humanities, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

69. MATEMATİK OKURYAZARLIK DÜZEYİ DÜŞÜK VE YÜKSEK OLAN ÖĞRENCİLERİN DOKÜMANTASYON SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ: BİR ÖZEL DURUM ÇALIŞMASI

ADA K., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G., BAYRAM G. M.

VI. INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, KYIV, Ukrayna, 4 - 06 Haziran 2021, cilt.1, ss.92-104, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

70. Bir Öğretim Üyesinin Dijital Ortamda Dokümantasyon Oluşumunun İncelenmesi

KAYA S. N., TAPAN BROUTIN M. S., EZENTAŞ R.

2 nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, cilt.1, ss.162, (Özet Bildiri)

2021

2021

71. ÖĞRENİM DÜZEYLERİ FARKLI İKİ MATEMATİK ÖĞRETMENİNİN DOKÜMAN SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRMALI İNCELENMESİ

BAYRAM G. M., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G., ADA K.

VI. INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, KYIV, Ukrayna, 04 Haziran 2021, cilt.1, ss.228-243, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

73. ANALYSIS OF DOCUMENTATIONAL PROCESSES OF MATHEMATICS TEACHERS WITH DIFFERENT PROFESSIONAL EXPERIENCE

KUŞ M., TAPAN BROUTIN M. S., ÖZDEMİR M. E.

ATLAS INTERNATIONAL CONGRESSON SOCIAL SCIENCES 8., Ankara, Türkiye, 11 Haziran 2021, cilt.1, ss.215-217, (Özet Bildiri)

2021

2021

74. Uzaktan eğitimin matematik öğretmenlerinin dokümantasyon sistemlerine katkısı

TABUR B., TAPAN BROUTIN M. S., GÜLER SELEK H. K.

ATLAS INTERNATIONAL CONGRESSON SOCIAL SCIENCES 8., Ankara, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2021, cilt.8, ss.98-112, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

75. COMPARISON OF DOCUMENTATIONAL GENESIS PROCESSES OF COLLEGE AND HIGHSCHOOL MATHEMATICS TEACHERS: TRIANGLES TEACHING SUBJECT

ATEŞ M. D., TAPAN BROUTIN M. S., ARSLAN Ç., YALDIZ H.

İstanbul International Modern Scientific Research Congress, İstanbul, Türkiye, 04 Haziran 2021, ss.110-111, (Özet Bildiri)

2021

2021

76. 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ENSTRÜMANTAL OLUŞUM SÜRECİNİN BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ KAPSAMINDA İNCELENMESİ

ŞALCIOĞLU A., TAPAN BROUTIN M. S., GÜLER SELEK H. K.

INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES-V, Nakhchivan, Azerbaycan, 01 Haziran 2021, cilt.1, ss.134, (Özet Bildiri)

2021

2021

77. A STUDY ON THE USE OF RESOURCES IN FACE-TO-FACE AND DISTANCE EDUCATION OF A PRIMARY MATHEMATICS TEACHER DURING PANDEMIC

YALDIZ H., TAPAN BROUTIN M. S., ARSLAN Ç., ATEŞ M. D.

İSTANBUL INTERNATIONAL MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 04 Haziran 2021, ss.112-113, (Özet Bildiri)

2021

2021

79. INVESTIGATION OF MATHEMATICS TEACHERS’ VIEWS ON THE TEACHING OF TRIANGLE’S CONSTRUCTION AND DRAWING PROCESSES

KARA F., TAPAN BROUTIN M. S., GÜLER SELEK H. K.

International Marmara Social Sciences Congress (Spring 2021), Kocaeli, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2021, cilt.1, ss.5, (Özet Bildiri)

2021

2021

80. TEACHER OPINIONS ABOUT THE CHALLENGES OF 8TH GRADE STUDENTS IN ALGEBRA LEARNING

GÜL N., TAPAN BROUTIN M. S., GÜLER SELEK H. K.

International Marmara Social Sciences Congress (Spring 2021), Kocaeli, Türkiye, 21 Mayıs 2021, cilt.1, ss.4, (Özet Bildiri)

2021

2021

81. Bir Matematik Öğretmeninin Pandemi Sürecindeki Uzaktan Eğitimde Dokümantal Oluşum Süreçlerinin İncelenmesi: Oran Orantı

TAPAN BROUTIN M. S., LAÇİN S.

5th International Conferences on Economics and Social Sciences, Lahore, Pakistan, 9 - 10 Nisan 2021, cilt.1, ss.405-418, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

82. Dinamik Geometri Uygulamaları ile Öğretimde 7. Sınıf Öğrencilerinin Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeylerinin ve Geometri Dersine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

AYDIN H., TAPAN BROUTIN M. S.

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, cilt.1, ss.308-318, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

83. The Reflection Of The Transdisciplinary Teaching On The Mathematical Modeling CompetenceDevelopment Of 7Th Grade Students

MEMİŞOĞLU B., TAPAN BROUTIN M. S.

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, cilt.1, ss.403-404, (Özet Bildiri)

2020

2020

84. ÜÇGENLERİN VE DÖRTGENLERİN SINIFLANDIRILMASINA YÖNELİK TEKNOLOJİ DESTEKLİ ÖĞRETİMDE KULLANILAN ENSTRÜMANTAL ORKESTRASYONLAR

GÜRHAN S., TAPAN BROUTIN M. S.

11th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 Nisan 2020, cilt.1, ss.13, (Özet Bildiri)

2019

2019

85. INVESTIGATION OF SOLUTION PROCESSES OF LITERACY PROBLEMS OF SPECIAL SKILLS AND NORMAL STUDENTS

ZENGİN D., TAPAN BROUTIN M. S.

11. Uluslararası Çin’xxden Adriyatik’xxe Sosyal Bilimler Kongresi, Bursa, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

86. TOULMIN DISCUSSION MODEL AND APPLICATIONS IN MATHEMATICS TEACHING

ZENGİN D., TAPAN BROUTIN M. S.

11. Uluslararası Çin’xxden Adriyatik’xxe Sosyal Bilimler Kongresi, Bursa, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

87. İnsan ve çevre ilişkileri” konusunda uygulanan 4MAT Öğretimi Modelinin Eleştirel Düşünme Eğilim

İLKÖRÜCÜ Ş., TAPAN BROUTIN M. S., ARSLAN Ç., Boyacı M.

4th International Eurosian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, ss.2274-2279, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

88. Enstrümantal Oluşum Teorisi İle İlgili Olan Akademik Çalışmaların Durumuna İlişkin Bir Doküman Analizi

SÖNMEZ D., GAVAZ H. O., TAPAN BROUTIN M. S.

IMASCONGRESS Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar 2019), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.543-546, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

89. Ortaokulda Kaynaştırma Eğı̇tı̇mı̇ Gören Öğrencı̇lerı̇ n Matematı̇k Dersı̇ne İlişkin Görüşleri

YENİGÜN E., ÖZDEMİR M. E., TAPAN BROUTIN M. S.

2nd International Congress On New Horizons In Education and Social Sciences (ICES-2019), İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Haziran 2019, cilt.1, ss.168, (Özet Bildiri)

2019

2019

90. Bı̇r Matematı̇k Öğretmenı̇nı̇n Doküman Oluşturma Sürecı̇nı̇n Eleştı̇rel Düşünme Bağlamında Değerlendı̇rı̇lmesı̇

TAPAN BROUTIN M. S., İşbilir S., İLKÖRÜCÜ Ş.

International Congress On New Horizons In Education and Social Sciences (ICES-2019), İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Haziran 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

91. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Matematiksel Tahmin Ve Değerlendirme Becerilerinin Dokümental Yaklaşım Bağlamında İncelenmesi

DEMİR B., TAPAN BROUTIN M. S.

IMASCONGRESS Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar 2019), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.34, (Özet Bildiri)

2019

2019

92. Öğretim Üyelerinin Öğretim Sürecinde Kullandıkları Kaynaklara İlişkin Görüşlerinin Dokümental Teori Bağlamında İncelenmesi

TAPAN BROUTIN M. S., UZUN K., SERT ÇELİK H.

IMASCONGRESS Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar 2019), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.66, (Özet Bildiri)

2019

2019

93. Öğretmen Adaylarının Doküman Hazırlama Süreci

Kocaoğlu Er F. S., Yıldız Ş., Tapan Broutın M. S.

IMASCONGRESS Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar 2019), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.835-840, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

94. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Geometri Alt Öğrenme Alanlarındaki Konuların Öğretiminde Kullandıkları Materyallere Yönelik Görüşleri

KARADUMAN B., YURTYAPAN M. İ., TAPAN BROUTIN M. S.

IMASCONGRESS Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar 2019), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.985-993, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

95. Türkı̇ye–Yunanı̇stan Matematı̇ k Ders Kı̇ taplarının Karşılaştırmalı Analı̇zı̇ : Pı̇sagor Teoremı̇ ve Temellendı̇rı̇lmesı̇ Örneğı

AMET E. I., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.

2nd International Congress On New Horizons In Education and Social Sciences (ICES-2019), İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

96. Öğretmen Adaylarının Kaynak Sistemlerinin Şematik Gösterimi Bağlamında Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Analizi

TAPAN BROUTIN M. S., İLKÖRÜCÜ Ş.

4th International Eurasian Educational Reseach Congress (EJER 2019), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, ss.1893-1896, (Özet Bildiri)

2019

2019

97. 5E Öğretim Modeli Kullanılarak Yansıma Ve Simetri Kavramlarının Öğretilmesi: Bir Durum Çalışması

YILDIZ H., ÖZDEMİR M. E., TAPAN BROUTIN M. S.

V. TURKCESS INTERNATIONAL EDUCATIONAND SOCIAL SCIENCES CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, cilt.1, ss.317, (Özet Bildiri)

2019

2019

98. 8. Sınıf Öğrencilerinin Modelleme Yeterliliklerinin İncelenmesi

MAZLUM M., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.

V. TURKCESS INTERNATIONAL EDUCATIONAND SOCIAL SCIENCES CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, cilt.1, ss.225, (Özet Bildiri)

2019

2019

99. Matematik Eğitimi Yüksek Lisans Öğrencilerinin Akademik Özyeterlik Algıları

DOĞAN B., TAPAN BROUTIN M. S.

V. TURKCESS INTERNATIONAL EDUCATIONAND SOCIAL SCIENCES CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, cilt.1, ss.314, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

100. “İnsan ve Çevre İlişkileri” Konusunda Uygulanan 4MAT Öğretim Modelinin Eleştirel Düşünme Eğilimine Etkisi

İLKÖRÜCÜ Ş., TAPAN BROUTIN M. S., ARSLAN Ç., BOYACI M.

VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER 2019), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

101. Analysis of a mathematics teacher’xxs documentational genesis process in terms of critical thinking

TAPAN BROUTIN M. S., İLKÖRÜCÜ Ş., İŞBİLİR S.

II International Congress of New Horizons In Education and Social Sciences (ICES), İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

102. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİNİN ENSTÜMANTAL OLUŞUM SÜRECİNİN BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ KAPSAMINDA İNCELENMESİ

ZENGİN D., TAPAN BROUTIN M. S.

3RD INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS 2019), Muğla, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

104. Investigation the Effect of the Course Module That Designed on The Teaching of Scaling and Symmetry on the Learning Process of Students

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., Şahin G., TAPAN BROUTIN M. S.

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, cilt.1, ss.515-516, (Özet Bildiri)

2019

2019

105. Application of Brain Studies to Education: The Case of Mathematics

İLKÖRÜCÜ Ş., TAPAN BROUTIN M. S.

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, cilt.1, ss.648-649, (Özet Bildiri)

2018

2018

106. Öğretmen Adaylarının Okulda Gürültü Düzeyine İlişkin Matematik Problemleri Yazma Düzeylerinin İncelenmesi

TAPAN BROUTIN M. S., BULUNUZ M.

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.4, ss.145-157, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

107. Fatih Projesi Bileşenlerinin Etwinning Projesine Entegrasyonu

MEMİŞOĞLU B., TAPAN BROUTIN M. S.

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.5, ss.152-163, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

108. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Matematik ve Matematik Öğretimi Derslerine İlişkinGörüşleri

ŞAHİN H. B., TAPAN BROUTIN M. S.

International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.598-607, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

109. Biyoloji Eğitiminde Matematik: Öğretmen Adaylarının Grafik Çizme ve Yorumlama Becerisinin Değerlendirilmesi

İLKÖRÜCÜ Ş., TAPAN BROUTIN M. S.

II. ULUSAL BİYOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ, Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, cilt.1, ss.28, (Özet Bildiri)

2018

2018

110. Biyoloji Eğitiminde Matematik: Öğretmen Adaylarının Grafik Çizme ve Yorumlama Becerilerinin Değerlendirilmesi

İLKÖRÜCÜ Ş., TAPAN BROUTIN M. S.

UBEK 2018 - II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, cilt.1, ss.28, (Özet Bildiri)

2018

2018

111. Relations Between Thinking Styles and Different Types of Resources Used by Mathematics Teachers

TAPAN BROUTIN M. S., İLKÖRÜCÜ Ş.

4th International Conference on Lifelong Education and Leadersheep for all (ICLEL2018), Wroclaw, Polonya, 3 - 05 Temmuz 2018, cilt.1, ss.55, (Özet Bildiri)

2018

2018

112. Teaching Symmetry in the Light of Didactic Situations

SELMAN E., TAPAN BROUTIN M. S.

4th International Conference on Lifelong Education and Leadersheep for all (ICLEL2018), Wroclaw, Polonya, 3 - 05 Temmuz 2018, cilt.1, ss.57, (Özet Bildiri)

2018

2018

113. Mathematical Literacy Levels of 11 Years Old Students

YEGİT H., TAPAN BROUTIN M. S., ALTUN M.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, cilt.1, ss.612-613, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

114. Relations Between Thinking Styles and Different Types of Resources Used by Mathematics Teachers Studying in the Third Cycle of University

TAPAN BROUTIN M. S., İLKÖRÜCÜ Ş.

4th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All (ICLEL), Wroclaw, Polonya, 3 - 05 Temmuz 2018, cilt.1, ss.55, (Özet Bildiri)

2018

2018

115. Cumhuriyetten Günümüze Matematik Öğretim Programlarındaki Dönüşüm Geometrisi Kavramlarının Değerlendirilmesi

MEMİŞOGLU B., TAPAN BROUTIN M. S.

International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.196-209, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

116. Analysing Teacher Candidates’ Evolution into Teachers throughDocumentational Approach

Baştürk Şahin B. N., Tapan Broutın M. S.

RE(S)SOURCES International Conference, Lyon, Fransa, 28 - 30 Mayıs 2018, cilt.1, ss.43-47, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

117. Transition from a paper-pencil to a technology-enriched teachingenvironment: a teacher’xxs use of technology and resource selection

KOZAKLI T., TAPAN BROUTIN M. S.

Re(s)sources 2018 international conference, Lyon, Fransa, 28 Mayıs - 30 Haziran 2018, cilt.1, ss.344-347, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

118. Analysis of the use of resources on internet by pre-service mathematics teachers

TAPAN BROUTIN M. S.

Re(s)sources 2018 international conference, Lyon, Fransa, 28 Mayıs - 30 Haziran 2018, cilt.1, ss.336-339, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

119. Analysis of Primary Mathematics Teachers’ Lesson DocumentPreparation Processes

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., TAPAN BROUTIN M. S.

RE(S)SOURCES International Conference, Lyon, Fransa, 28 - 30 Mayıs 2018, cilt.1, ss.48-52, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

120. TABOO Game as a Revelator of Misconceptions in Mathematics Education: A Case Study onPreservice Mathematics Teachers

TAPAN BROUTIN M. S., KOZAKLI T.

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.378, (Özet Bildiri)

2017

2017

121. Teaching Analytical Geometry Using Dynamic Geometry Software

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., TAPAN BROUTIN M. S., Güneş H.

INOVED 2017 2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.18, (Özet Bildiri)

2017

2017

122. Cooperative Learning in Teaching Geometry

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., TAPAN BROUTIN M. S., Gülsar A.

INOVED 2017 2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.16, (Özet Bildiri)

2017

2017

123. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dokümantal Oluşum Süreçlerinin İncelenmesi

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., TAPAN BROUTIN M. S.

ITTES 2017 5th Internetional Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, cilt.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

124. Çember ve Daire Ders Modülünün Akıllı Tahtada 5E Modeline Göre Uygulanması ve Öğretime Katkısı

KESKİN M., TAPAN BROUTIN M. S.

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 3, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, cilt.1, ss.392-394, (Özet Bildiri)

2017

2017

125. Bir Matematiksel Problem Durumu: Kesik Üçgenler

Gürhan S., TAPAN BROUTIN M. S.

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 3, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, cilt.1, ss.489-494, (Özet Bildiri)

2017

2017

126. Etude de la Transposition Didactique dans l’Enseignement du FLE: cas des articles partitifs

KAZANOĞLU F., ÖZÇELEBİ H., TAPAN BROUTIN M. S., BROUTIN J.

Uluslararası Geçmişten Günümüze Bursa da Frankofoni, Bursa, Türkiye, 7 - 08 Nisan 2017, cilt.1, ss.27, (Özet Bildiri)

2017

2017

127. Etude du rapport au savoir didactique et du rapport au savoir informatique de futurs enseignants de FLE

TAPAN BROUTIN M. S., KARA Ş., BROUTIN J.

Uluslararası Geçmişten Günümüze Bursa da Frankofoni Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 7 - 08 Nisan 2017, cilt.1, ss.26, (Özet Bildiri)

2015

2015

128. Documentational Approach of Didactics: Case of Aydan

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., TAPAN BROUTIN M. S.

International EJER Congress 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, cilt.1, ss.446-447, (Özet Bildiri)

2014

2014

129. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Aritmetik Dizilere İlişkin Kavramsal Alanlarının İncelenmesi

SEZER E., ÇALIŞKAN Ç., TAPAN BROUTIN M. S.

XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Çukurova Üniversitesi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, cilt.1, ss.680, (Özet Bildiri)

2014

2014

130. Prospective Mathematics Teachers Definitions of Quadrilaterals

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., TAPAN BROUTIN M. S.

International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, Vienna, Avusturya, 25 - 28 Ağustos 2014, cilt.1, ss.354-355, (Özet Bildiri)

2014

2014

131. Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Projesi Gerçekleştirme Süreçlerinin İncelenmesi: Örnek Olay Çalışması

BULUNUZ M., TAPAN BROUTIN M. S., BULUNUZ N.

1st Eurasian Educational Research Congress EJER2014, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, cilt.1, ss.825-826, (Özet Bildiri)

2012

2012

132. Research On Cabri-Geometry Among Turkish Community

GAVAZ H. O., KIRMIZI B., TAPAN BROUTIN M. S.

International Interdisciplinary Social Inquiry Conference - IISIC 2012, Bursa, Türkiye, 17 - 21 Haziran 2012, cilt.1, ss.77, (Özet Bildiri)

2012

2012

133. Effects Of Dynamic Geometry Environments on the Self-Correction of Geometric Drawing Mistakes

TAPAN BROUTIN M. S., KIRMIZI B.

International Interdisciplinary Social Inquiry Conference - IISIC 2012, Bursa, Türkiye, 11 - 21 Haziran 2012, cilt.1, ss.144, (Özet Bildiri)

2012

2012

134. Conception of the Activities for the Learning of the 3D Geometrical Objects By Integrating Cabri3D Software

TOPARLI S., TAPAN BROUTIN M. S.

12th International Congress on Mathematical Education – ICME12, COEX, Seoul, KUZEY KORE, 8 - 15 Temmuz 2012, ss.7455, (Özet Bildiri)

2010

2010

136. 8.Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersinde İspat Yapabilme Seviyelerinin İncelenmesi

MADRAN Ç., TAPAN BROUTIN M. S.

IX. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, cilt.1, ss.169, (Özet Bildiri)

2010

2010

137. 7. Sınıf Öğrencilerinin Basit Makineler Konusunda Denklem Kurma ve Çözme Düzeylerinin İncelenmesi

KESKİN E., TAPAN BROUTIN M. S.

IX. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, cilt.1, ss.20, (Özet Bildiri)

2010

2010

138. Mathematics or creativity: Make a choice!

TAPAN BROUTIN M. S.

8th International JTEFS/BBCC Conference, Paris, France, Paris, Fransa, 17 - 19 Mayıs 2010, cilt.1, ss.60, (Özet Bildiri)

2009

2009

139. Les définitions prêtes-a-memoriser : définissons-en

TAPAN M. S.

15eme Ecole dEté de Didactique des Mathématiques, Clermont-Ferrand, Fransa, 16 Ağustos - 23 Eylül 2009, cilt.1, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2009

2009

140. Democracy in Mathematics Courses

TAPAN M. S.

International Congress on Intercultural Dialogue and Education, 8-11 Octobre 2009, Bursa, Turkey, Bursa, Türkiye, 8 - 11 Ekim 2009, cilt.1, ss.93, (Özet Bildiri)

2008

2008

141. What you see isn t always what you expect to see - A case study on the use of the spatio-visual properties by preservice teachers

TAPAN M. S., ARSLAN Ç.

International Conference on Educational Sciences ICES08, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, cilt.1, ss.1862-1866, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

142. What kind of knowledge is needed to design tasks using dynamic geometry? Examples coming from a study about preservice teachers

LABORDE C., TAPAN M. S.

15th Annual Southern African Association for Research in Mathematics, Science and Technology Education (SAARMSTE) Conference, Eduardo Mondlane University, Maputo, Mozambik, 9 - 12 Ocak 2007, cilt.1, ss.20-27, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

143. Three different types of training to the use of an artefact for trainee teachers

TAPAN M. S.

Cabri-World 3, Roma, İtalya, 9 - 12 Eylül 2004, cilt.1, ss.74, (Özet Bildiri)

2003

2003

145. Integration of ICT in the teaching of mathematics in situations for treatment of difficulties in proving

TAPAN M. S.

Proceedings of CERME 3 (3rd Conference of the European society for Research in Mathematics Education), Bellaria, İtalya, 28 Şubat - 03 Mart 2003, cilt.1, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)

2003

2003

146. Formation des enseignants à l’intégration des TICE dans l’enseignement des mathématiques : quel impact pour des situations de prise en compte des erreurs de démonstration ?

TAPAN M. S.

Europeen Congress ITEM Integrating Technologies into Mathematics Education, IUFM de Reims, Reims, Fransa, 20 - 22 Haziran 2003, cilt.1, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

2. Resoudre et Poser des Problemes Mathematiques

Tapan Broutın M. S., Kayhan Gencer G.

Presses Academiques Francophones, Chisinau, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

3. MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES’ USE OF INTERNET

Tapan Broutın M. S.

Educação: Saberes em Movimento, Saberesque Movimentam V, Prof. Dr. Antonella Carvalho de Oliveira, Editör, Editora Artemis, Curitiba, ss.69-77, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

4. DİNAMİK GEOMETRİ YAZILIMLARI VE MATEMATİK ÖĞRETİMİ

Tapan Broutın M. S.

MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR 2023-II, Doç. Dr. Fatma ERDOĞAN, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.261-276, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

5. ARGÜMANTASYON TABANLI ÖĞRENME

Zengin D., Tapan Broutın M. S.

MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR 2023-II, Doç. Dr. Fatma ERDOĞAN, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.169-188, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

6. MATEMATİĞİ SANATLA İLİŞKİLENDİRME

Şahin H. B., Tapan Broutın M. S.

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE İLİŞKİLENDİRME, Prof. Dr. Abdulkadir Erdoğan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.279-300, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

8. HIZ-ZAMAN/YÜKSEKLİK-ZAMAN GRAFİKLERİNİN DİDAKTİK DURUMLAR TEORİSİ IŞIĞINDA ÖĞRETİMİ

Zaimoğlu Ş., Tapan Broutın M. S., Ezentaş R.

SOSYAL BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR (E-KITAP) V, Doç. Dr. Mehmet YÜCENURŞEN, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.137-50, 2022

2022

2022

9. Play and Reveal Your Misconceptions: Taboo Game in Geometry Learning

Tapan Broutın M. S., Kozaklı Ülger T.

Current Debates in Educational Sciences, Kayalar Fethi, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.33-45, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

10. ANALYTICAL THINKING SKILLSOF HIGH-SCHOOL STUDENTS LIVING IN RURAL AND URBAN AREAS

Turan Ö., Tapan Broutın M. S., Ezentaş R.

INTERNATIONAL RESEARCH IN SOCIAL, HUMAN AND ADMINISTRATIVE SCIENCES VIII, Pınar Doğanay, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.5-46, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

11. ANALYTICAL THINKING SKILLSOF HIGH-SCHOOL STUDENTS LIVING IN RURAL AND URBAN AREAS

Turan Ö., Tapan Broutın M. S., Ezentaş R.

INTERNATIONAL RESEARCH IN SOCIAL, HUMAN AND ADMINISTRATIVE SCIENCES VIII, Doğanay Pınar, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.5-46, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

12. HIZ-ZAMAN/YÜKSEKLİK-ZAMAN GRAFİKLERİNİN DİDAKTİK DURUMLAR TEORİSİ IŞIĞINDA ÖĞRETİMİ

Zaimoğlu Ş., Tapan Broutın M. S., Ezentaş R.

SOSYAL BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASIARAŞTIRMALAR, Doç. Dr. Mehmet Yücenurşen, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.137-148, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

13. Documentational Approach to Didactics

BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., TAPAN BROUTIN M. S.

Encyclopedia of Mathematics Education, Stephen Lerman, Editör, Springer, ss.1-12, 2020

2018

2018

14. Etude d’un cas de Transposition didactique dans l’enseignement du FLE : les articles partitifs dans le manuel Alter Ego

KAZANOĞLU F., ÖZÇELEBİ H., TAPAN BROUTIN M. S.

Les nouveaux aspects de Francophonie à Bursa, Ayla GÖKMEN, Fatma Kazanoğlu, Editör, Editions universitaires européennes, Beau Bassin, ss.215-241, 2018

2017

2017

15. Use of Dynamic Geometry Software for Proof Problems

TAPAN BROUTIN M. S.

Lap Lambert Academic Publishing, Beau Bassin, 2017

2017

2017

16. Intégration des TICE dans L’Enseignement des Mathématiques

TAPAN BROUTIN M. S.

Éditions universitaires européennes, Beau Bassin, 2017

2016

2016

17. Çizim-Geometrik Şekil-Geometrik Nesne Kavramları Işığında Çizimlerin Yorumlanmasını Etkileyen Faktörler

Tapan Broutın M. S.

Matematik Eğitiminde Teoriler, Erhan Bingölbali,Selahattin Arslan,İsmail Özgür Zembat, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.307-323, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

2013

2013

18. Integration of Dynamic Geometry Softwares in Mathematics’ Education: Researches’ Overview in Turkey

TAPAN BROUTIN M. S., ARSLAN Ç.

The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Aleksandır Drujinin, Zdravka Kostova, Igor Sharuho, Emin Atasoy, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.423-436, 2013

2012

2012

19. Educational Research And Trends On Proof And Proving In Turkey: 2000-2011 Period

ARSLAN Ç., TAPAN BROUTIN M. S.

Education and Science in a Globalizing World A case study of Turkey, Ilia Christov, Recep EFE, Emin ATASOY, Editör, Paradigma Eds, Sofija, ss.511-530, 2012

2012

2012

20. Educational Research and Trends on Proof and Proving in Turkey: 2000-2011 Period

ARSLAN Ç., TAPAN BROUTIN M. S.

Education and Science in a Globalizing World A Case Study of Turkey, Christov Ilia, Atasoy Emin, Efe Recep, Editör, Paradigma, Sofija, ss.511-530, 2012

2007

2007

23. Cabri 3D V2 Kullanım Kılavuzu

TAPAN BROUTIN M. S.

Chartwell-Yorke , Montreal, 2007

2006

2006

24. Cabri Geometri II Kullanım Kılavuzu

TAPAN M. S.

CABRILOG SAS, Grenoble, 2006

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Eurasian Journal of Teacher EducationSürdürülebilir Kalkınma

Editörler Kurulu Üyesi

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi DergisiSürdürülebilir Kalkınma

Editörler Kurulu Üyesi

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ocak 2025

Ocak 2025

JOURNAL OF MATHEMATICS TEACHER EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2024

Aralık 2024

Discover Education

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Temmuz 2024

Temmuz 2024

SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION

Hakemli Bilimsel Dergi

Şubat 2024

Şubat 2024

JOURNAL OF MATHEMATICS TEACHER EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2023

Haziran 2023

Learning: Research and Practice

ESCI Kapsamındaki Dergi

Mart 2023

Mart 2023

Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online)

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2022

Temmuz 2022

JOURNAL OF MATHEMATICS TEACHER EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mart 2022

Mart 2022

ZDM : THE INTERNATIONAL JOURNAL ON MATHEMATICS EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ocak 2021

Ocak 2021

ASIAN JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Bilimsel Projelerde Hakemlikler

Kasım 2024

Kasım 2024

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

BAP Y.Lisans, Bursa Uludağ Üniversitesi, Türkiye

Ödüller

Kasım 2024

Kasım 2024

Bilim ÖdülüSürdürülebilir Kalkınma

Bursa Uludağ Üniversitesi

Kasım 2024

Kasım 2024

Başarılı Araştırmacı ÖdülüSürdürülebilir Kalkınma

Bursa Uludağ Üniversitesi

Aralık 2023

Aralık 2023

Tübitak yayın teşvik ödülüSürdürülebilir Kalkınma

Tübitak



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 28

h-indeksi (WOS): 3

Jüri Üyelikleri

Eylül-2023

Eylül 2023

Tez Savunma (Doktora)

Mehmet İhsan YURTYAPAN Doktora Tez Savunma - Bursa Uludağ Üniversitesi

Eylül-2023

Eylül 2023

Tez Savunma (Doktora)

Ahmet Adil ADAL Doktora tez savunma - Bursa Uludağ Üniversitesi

Temmuz-2023

Temmuz 2023

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Emel Duman - Bursa Uludağ Üniversitesi

Mart-2023

Mart 2023

Doktora Yeterlik Sınavı

Ayşegül Gülsar - Bursa Uludağ Üniversitesi

Ocak-2022

Ocak 2022

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Ahmet Adil Adal TİK üyeliği - Bursa Uludağ Üniversitesi

Ocak-2022

Ocak 2022

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Mehmet İhsan Yurtyapan TİK üyeliği - Bursa Uludağ Üniversitesi

Ocak-2021

Ocak 2021

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Hüseyin Ozan Gavaz TİK üyeliği - Bursa Uludağ Üniversitesi