MATEMATİK DERSİ KESİRLER KONUSUNUN ETKİNLİK TEMELLİ ÖĞRETİM YAKLAŞIMI İLE ÖĞRENME SÜRECİNİN İNCELENMESİ VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ


ÇAKIRTEKİN M., TAPAN BROUTIN M. S., ÖZDEMİR M. E.

4th INTERNATIONAL 5 OCAK SOCIAL and HUMANITIES SCIENCES CONGRESS, Adana, Türkiye, 5 - 06 Ocak 2023, cilt.1, ss.193-211

  • Yayın Türü: Bildiri / Tam Metin Bildiri
  • Cilt numarası: 1
  • Basıldığı Şehir: Adana
  • Basıldığı Ülke: Türkiye
  • Sayfa Sayıları: ss.193-211
  • Bursa Uludağ Üniversitesi Adresli: Evet