Eğitim Bilgileri
1995 - 1999
1995 - 1999Doktora
Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İşletme (Dr), Türkiye
1992 - 1995
1992 - 1995Yüksek Lisans
Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye
1988 - 1992
1988 - 1992Lisans
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
1999
1999Doktora
Müşteri tatmininden müşteriye değer sağlama analizine doğru bir yapılanma ve bir analiz önerisi
1995
1995Yüksek Lisans
Emlak pazarlaması ve Bursa Bölgesi’nde bir uygulama
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
1992 - Devam Ediyor
1992 - Devam EdiyorProf. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
Yönetimsel Görevler
2018 - 2020
2018 - 2020Bölüm Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
Yönetilen Tezler
2024
2024Doktora
Satış elemanı ses özellikleri, tüketici işitsel algısı ve satın alma eğilimi arasındaki ilişkinin tüketici sinirbilimi bağlamında modellenmesi
Altıntaş M. H. (Danışman)
İ.TURAN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
İşletmeden müşteriye (B2C) e-ticaret alanına ilişkin bibliyometrik analiz
Altıntaş M. H. (Danışman)
İ.SARIGÖL(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Marka kişiliğinin büyük veri kapsamında tüketici duygu analizi yöntemiyle belirlenmesi
Altıntaş M. H. (Danışman)
N.SEREN(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Kişisel satış sürecinde mizah kullanımının uyumcu satış ve satışperformansı ilişkisindeki aracılık rolü: emlak sektöründe bir uygulama
Altıntaş M. H. (Danışman)
Y.KOÇAK(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
İhracat pazarlaması yazınına ilişkin bibliyometrik analiz
Altıntaş M. H. (Danışman)
A.YALÇIN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Akıllı tedarik zinciri yönetimi ve alan yazınına ilişkin bibliyometrik analiz
Altıntaş M. H. (Danışman)
B.YALÇIN(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Tüketicilerin yöresel ürünlere yönelik tutumları: Öncül ve ardıllar bağlamında temel kavramsallaştırma
Altıntaş M. H. (Danışman)
C.EFECAN(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Uluslararasılaşma derecesinin ardılları üzerindeki etkisi: Bibliyometrik ve yapısal eşitlik temelli bir model önerisi
Altıntaş M. H. (Danışman)
İ.TANRIVERDİ(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Hizmet sektöründe personel motivasyon düzeyinin dış müşteri memnuniyeti üzerine etkisi ve beyaz eşya servis işletmesine yönelik bir uygulama
Altıntaş M. H. (Danışman)
Ü.İHSAN(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Dijital bankacılıkta müşteri deneyiminin öncüllerinin ve ardıllarının analizi
Altıntaş M. H. (Danışman)
G.ALKAÇ(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Satış elemanlarının kişilik özellikleri ve kişisel değerlerinin satış performansları üzerindeki etkisinin incelenmesi
Altıntaş M. H. (Danışman)
E.İLHAN(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Endüstriyel tüketicilerin satın alma kararları bağlamında tedarikçi seçim kriterleri: Türkiye'de endüstriyel yapıştırıcı sektörüne yönelik analiz
Altıntaş M. H. (Danışman)
R.STRUGO(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Tüketicilerin yeşil ürünlere yönelik tutumları: Endonezya ve Türkiye arasında karşılaştırmalı bir çalışma
ALTINTAŞ M. H. (Danışman)
W.Septiani(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Teknokentler ve girişimcilik ilişkisi üzerine bibliyometrik analiz çalışması
ALTINTAŞ M. H. (Danışman)
M.Emin(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Lider-üye etkileşiminin satış elemanı yaratıcılığı üzerindeki etkisinin araştırılması
ALTINTAŞ M. H. (Danışman)
E.Kalemci(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Yeni ürün olarak akıllı evler: Tüketicilerin satın alma niyetlerinin teknoloji kabul modeli çerçevesinde araştırılması
ALTINTAŞ M. H. (Danışman)
E.Bektaş(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Ukraynalı tüketicilerin Türk giyim perakendeci markalarına yönelik satın alma kararlarını etkileyen faktörlerin incelenmesi
ALTINTAŞ M. H. (Danışman)
M.Illiashenko(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Akıllı telefonlarla mobil bankacılık uygulaması ve tüketici tatmin analizi
ALTINTAŞ M. H. (Danışman)
İ.Kadir(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Markalaşma sürecine tüketici temelli bir model önerisi
Altıntaş M.
O.Duman(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Yeni ürün olarak akıllı evler: Tüketicilerin satın alma niyetlerinin teknoloji kabul modeli çerçevesinde araştırılması
Altıntaş M. H. (Danışman)
E.BEKTAŞ(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Tüketicilerin yerli ve yabancı ürünlere yönelik tutumları: Kozmopolit bakış açısına yönelik bir araştırma
Altıntaş M.
C.Efecan(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Satış gücü organizasyonunun kurgulanması ve yönetimi: Satış yöneticilerinin değerlendirmeleri üzerine nitel bir analiz
ALTINTAŞ M. H. (Danışman)
E.Demirbaş(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Müşteri ilişkileri yönetimi ve Türkiye`deki oteller üzerine bir araştırma
ALTINTAŞ M. H. (Danışman), Altıntaş H.
M.Soyaslan(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Pazar bölümlendirilmesinde tüketici değerlerinin kullanımı ve blue jean sektöründe gençler üzerine bir uygulama
Altıntaş M. H. (Danışman)
İ.DÜLGEROĞLU(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Pazar bölümlendirmesinde tüketici değerlerinin kullanımı ve blue jean sektöründe genç nüfus üzerine bir uygulama
ALTINTAŞ M. H. (Danışman)
İ.Dülgeroğlu(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (43)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (1)
Scopus (15)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (11)
2023
20231. Marka Kişiliğinin Büyük Veri Kapsamında Duygu Analizi Yöntemiyle Belirlenmesi: Hızlı Sonuç Almaya Odaklanmış Bir Uygulama
SEREN N., ALTINTAŞ M. H.
İşletme Araştırmaları Dergisi , cilt.15, sa.4, ss.2763-2779, 2023 (TRDizin)
2023
20232. Üretim İşletmelerinin AR-GE Harcamalarının Yıllık Bazdaki Hız Temelinde Çok Boyutlu Ölçekleme Yöntemiyle Analizi
Seren N., Altıntaş M. H.
Muhasebe ve Finansman Dergisi
, sa.100, ss.153-172, 2023 (TRDizin)
2023
20233. Examining of the Consumer Neuroscience Concept with Bibliometric Analysis Method
TURAN İ., ALTINTAŞ M. H.
Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.46, ss.341-365, 2023 (TRDizin)
2023
20234. Turizm İşletmelerinde Marka Kişiliğinin Duygu Analizi Yöntemiyle Belirlenmesi
SEREN N., ALTINTAŞ M. H.
International Journal of Social Inquiry
, cilt.16, sa.1, ss.229-254, 2023 (TRDizin)
2023
20235. Emlak Satış Elemanlarında Yaratıcılığın Uyumcu Satış Davranışına Etkisi
Altıntaş M. H., Akhan C. E., Koçak Y.
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ , sa.1, ss.72-84, 2023 (TRDizin)
2023
20236. Cynical Brand Distance: Is it a response or not? Its Relationship with Social Distance, Brand Congruency and Brand Switch
Altıntaş M. H., Kurtulmuşoğlu F., Altıntaş F. Ç.
International Journal of Health Management and Tourism , cilt.8, sa.1, ss.17-57, 2023 (TRDizin)
2022
20227. The Relationship of Humor, Trust, and Intrusiveness in Advertising
Altıntaş M. H., Akhan C. E., Işın F. B., Dentiste Mueller R.
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ DERGİSİ , cilt.1, sa.2, ss.130-149, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20228. Örgütsel Yaratıcılık Kavramının Bibliyometrik Analiz Yöntemi ile İncelenmesi
Çınar Altıntaş F., Altıntaş M. H., Işın F. B.
JOURNAL OF ACADEMIC VALUE STUDIES , cilt.8, sa.4, ss.348-361, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20229. Curative Marketing Applied Smart City Design
Kaufmann H. R., Altıntaş M. H., Czınkota M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT CASES
, cilt.24, sa.4, ss.8-38, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202210. Humorous Anthropomorphic TV Ads: A Cross-Cultural Analysis Using Collectivist and Individualist Elements.
Akhan C. E., Altıntaş M. H., Işın F. B., Mueller R.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , cilt.15, sa.2, ss.325-346, 2022 (TRDizin)
2021
202111. Satış Elemanlarının Kişilik Özellikleri ve Satış Performansı İlişkisinde Kişisel Değerlerin Aracılık Etkisinin Analizi
Akhan C. E., İlhan E., Altıntaş M. H.
International Journal of Social Inquiry , cilt.14, sa.2, 2021 (TRDizin)
2021
202112. Hizmet Kalitesi Ve Servqual Ölçegi Literatürünün Bibliyometrik Analiz Yöntemiyle Incelenmesine Yönelik Bir Arastirma
Akhan C. E., Korkmaz Ü. İ., Strugo R., Altıntaş M. H.
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.56, sa.1, ss.329-352, 2021 (TRDizin)
2021
202113. Kişisel Mizah Algısı ve Satış Performansı İlişkisinde Müzakere İletişim Becerilerinin Aracılık Etkisi
AKHAN C. E., TANRIVERDİ İ., SEREN N., ALTINTAŞ M. H.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.2, 2021 (TRDizin)
2021
202114. Bankacılıkta Müşteri Deneyimine Yönelik Bibliyometrik Analiz:1991-2020 Dönemine Ait Temaların ve İlişki Ağlarının Belirlenmesi
Alkaç Özdemir G., Altıntaş M. H.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.1856-1871, 2021 (TRDizin)
2020
202015. The transformation of the e-tailing field: a bibliometric analysis
Altıntaş M. H., Kılıç S., Akhan C. E.
INTERNATIONAL JOURNAL OF RETAIL & DISTRIBUTION MANAGEMENT
, cilt.48, sa.2, ss.152-168, 2020 (SSCI, Scopus)
2020
202016. Grup Hedefleri Bağlamında Transformasyonel Liderliğin Satış Performansı Üzerindeki Etkisinde Satış Yaratıcılığının Aracılık Rolü
Akhan C. E., Kalemci E., Altıntaş M. H.
İşletme Araştırmaları Dergisi , cilt.12, sa.1, ss.349-360, 2020 (TRDizin)
2019
201917. İŞLETMELERİN İHRACAT PERFORMANSI: BİBLİYOMETRİK ANALİZ
TANRIVERDİ İ., ALTINTAŞ M. H.
YÖNETİM VE EKONOMİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.17, sa.3, ss.294-311, 2019 (TRDizin)
2017
201718. Satış Elemanlarının Ses Özellikleri ve Tüketicilerin Satın Alma Eğilimi İlişkisinde Bilişsel ve Duygusal Güvenin Aracılık Etkisi - Salespersons Voice Specifications and Consumers Buying Intention Relationship: The Mediating Effect of Cognitive and Emotional Trust
ALTINTAŞ M. H., KURTULMUŞOĞLU F. B., DÜLGEROĞLU İ., AKHAN C. E.
Journal of Business Research - Turk , cilt.9, sa.4, ss.455-471, 2017 (TRDizin)
2017
201719. Tüketici Temelli Markalaşmada Bir Model Önerisi
DUMAN D. O., ALTINTAŞ M. H.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ACADEMIC VALUE STUDIES , 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201720. Management of Consumers in Political Area: Spatial Analysis on Nonvoting Speed and National Culture Values
Kurtulmuşoğlu F. B., Altıntaş M. H., Çınar Altıntaş F., Kaufmann H. R., Mueller R.
Asian Journal of Multidisciplinary Studies , cilt.5, sa.8, ss.40-54, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201721. The Effects of the Degree of Internationalization on Export Performance: A Research on Exporters in Turkey
Özdemir E., Altıntaş M. H., Kılıç S.
İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , cilt.8, sa.3, ss.611-626, 2017 (TRDizin)
2017
201722. The mediating effects of adaptive selling and commitment on the relationship between management control and sales performance
ÇINAR ALTINTAŞ F., Kurtulmusoglu F. B., ALTINTAŞ M. H., Kaufmann H., ALKIBAY S.
EUROMED JOURNAL OF BUSINESS
, cilt.12, sa.2, ss.221-240, 2017 (ESCI, Scopus)
2016
201623. The Classification of Bad Customers Based on Action and Character Spesific
KURTULMUŞOĞLU F. B., ALTINTAŞ M. H., KAUFMANN H. R., TALHA H., ALKIBAY S.
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Journal of Economicsand Administrative Sciences , cilt.18, sa.2, ss.103-114, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201524. Deviant customer behaviour a perceived classification
KURTULMUŞOĞLU F. B., ALTINTAŞ M. H., KAUFMANN H. R., ALKIBAY S.
The marketing review , cilt.15, sa.4, ss.483-502, 2015 (Hakemli Dergi)
2013
201325. CONSUMER BOYCOTTS OF FOREIGN PRODUCTS: A METRIC MODEL
Altıntaş M. H., Kurtulmusoglu B. F., Kaufmann H. R., Kılıç S., Harcar T.
AMFITEATRU ECONOMIC
, cilt.15, sa.34, ss.485-504, 2013 (SSCI, Scopus)
2013
201326. THE DEVELOPMENT AND VALIDATION OF A CONSUMER COSMOPOLITANISM SCALE: THE POLAR OPPOSITE OF XENOPHOBIC ATTITUDES
ALTINTAŞ M. H., Kurtulmusoglu F. B., Kaufmann H. R., Harcar T., Gundogan N.
ECONOMIC RESEARCH-EKONOMSKA ISTRAZIVANJA
, cilt.26, sa.1, ss.137-154, 2013 (SSCI, Scopus)
2011
201127. Macro level perspective of consumer ethnocentrism a panel data study in Turkey
Altıntaş M. H., Dülgeroğlu İ., Tüzüntürk S., Harcar T.
WORLD REVIEW OF ENTREPRENEURSHIP, MANAGEMENT AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT , cilt.7, sa.4, ss.402-421, 2011 (Scopus)
2011
201128. Mall Equity Measurement Based on Brand Equity Conceptualization
ALTINTAŞ M. H., KURTULMUŞOĞLU F. B., KILIÇ S., Kaufmann H. R.
Journal of Business Retail Management Research , cilt.5, sa.2, ss.55-71, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201129. Internationalization market forces and domestic sectoral institutionalization
ALTINTAŞ M. H., VRONTIS D., KAUFMANN H. R., ILAN A.
European Business Review , cilt.23, sa.2, ss.215-235, 2011 (Scopus)
2010
201030. Strategic Objectives and Competitive Advantages of Private Label Products Manufacturers Perspective
ALTINTAŞ M. H., KILIÇ S., ŞENOL G., KURTULMUŞOĞLU F. B.
INTERNATIONAL JOURNAL OF RETAIL & DISTRIBUTION MANAGEMENT , cilt.38, sa.10, ss.773-788, 2010 (Scopus)
2010
201031. Moderating Effect of Feminist., Identity on Transformational Leadership and Sales Performance Relationship, Vol. X, No. 1.
Çınar Altıntaş F., Altıntaş M. H., Işın F. B., Gürsakal N.
WORLD REVIEW OF ENTREPRENEURSHIP, MANAGEMENT AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT , sa.1, 2010 (Scopus)
2010
201032. Always on mobile phone behaviour impulsive and postmodern consumers
ALTINTAŞ M. H., GÜRSAKAL N., KAUFMANN H. R., VRONTIS D., KURTULMUŞOĞLU F. B.
International Journal of Technology Marketing , cilt.5, sa.4, ss.328-344, 2010 (Scopus)
2010
201033. Research on the Attitudes of Consumers and Workers towards Customer Misbehaviors
KURTULMUŞOĞLU F. B., ALTINTAŞ M. H., ÇINAR ALTINTAŞ F.
Journal of Service Science , cilt.2, sa.1, ss.55-80, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201034. Parent adolescent interaction and the family s effect on adolescent TV skepticism an empirical analysis with Turkish consumers
KURTULMUŞOĞLU F. B., ALTINTAŞ M. H.
Young Consumers , cilt.11, sa.1, ss.24-35, 2010 (Scopus)
2009
200935. Strategic Using of Private Labels : An Analysis from the Retailers Perspective in Turkey
KILIÇ S., ALTINTAŞ M. H.
Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , cilt.64, sa.4, ss.153-173, 2009 (TRDizin)
2008
200836. The Relationship Between Feminist / Womanist Identity and Leadership Styles of Women Managers in Turkey,
Çınar Altıntaş F., Altıntaş M. H.
Gender in Management: An International Review, .
, cilt.23, sa.3, 2008 (SSCI, Scopus)
2007
200737. Phishing Attacks and Perceptions of Service Quality A Content Analysis of Internet Banking in Turkey
ALTINTAŞ M. H., GÜRSAKAL N.
Journal of Internet Banking & Commerce , cilt.12, sa.2, ss.1-13, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200738. Cultural Openness and Consumer Ethnocentrism an Empirical Analysis on the Turkish Consumers
Altıntaş M. H., Tokol A. T.
MARKETING INTELLIGENCE & PLANNING , cilt.25, sa.4, ss.308-325, 2007 (SSCI, Scopus)
2007
200739. Personal Values of American and European Marketing Educators A Comparative Analysis, JVol. 10, No.1.
ALTINTAŞ M. H., ÇINAR ALTINTAŞ F., TOKOL A. T.
journal for Advancement of Marketing Education, , cilt.10, sa.1, 2007 (Scopus)
2007
200740. The effects of export barriers on perceived export performance An empirical research on SMEs in Turkey
Altıntaş M. H., Tokol A. T., Harcar T.
EUROMED JOURNAL OF BUSINESS , cilt.2, sa.1, ss.36-56, 2007 (SSCI, Scopus)
2006
200641. İhracat İşletmelerinin Uluslararasılaşması Türkiye de Faaliyet Gösteren Kobi lere Yönelik Bir Araştırma
ALTINTAŞ M. H., ÖZDEMİR E.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.183-204, 2006 (TRDizin)
2006
200642. E-Ticaret Engellerinin E-Ticaret Kullanma Eğilimi Üzerindeki Etkisi: Türkiye’deki İhracatçı KOBİ’ ler Üzerinde Ampirik Bir Araştırma,
Altıntaş M. H., Çınar Altıntaş F.
Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, Cilt 64, Sayı 4, 2006 . , cilt.64, sa.4, 2006 (Hakemli Dergi)
2001
200143. Politikada Pazarlama ve Politik Pazarlamada Yer Alan Konular Üzerine Genel Bir İnceleme
ALTINTAŞ M. H.
Amme Idaresi Dergisi , cilt.34, sa.1, ss.33-50, 2001 (SSCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. MARKA SATIŞ RAKAMLARI İLE MÜŞTERİ TWITTER YORUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
SEREN N., ALTINTAŞ M. H.
7. ULUSLARARASI 19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2022, ss.89-90, (Özet Bildiri)
2021
20212. KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ İLE CİNSİYET, YAŞ VE TECRÜBENİN SATIŞ PERFORMANSINA ETKİSİ
İlhan E., Altıntaş M. H.
6. ULUSLARARASI GAP İŞLETME BİLİMLERİ VE EKONOMİ KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 26 - 27 Haziran 2021, ss.74-75, (Özet Bildiri)
2017
20173. The Effect of Salesperson Creativity on Sales Performance
ÇINAR ALTINTAŞ F., ALTINTAŞ M. H.
Conference of the International Journal of Arts Sciences, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10, (Özet Bildiri)
2017
20174. Product Injuries and Consumers’ Brand Evaluations
AKHAN C. E., ALTINTAŞ M. H., KURTULMUŞOĞLU F. B.
Conference of the International Journal of Arts and Sciences, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10, (Özet Bildiri)
2017
20175. Salesperson Voice Spesifications, Trust and Purchase Intentions
ALTINTAŞ M. H., AKHAN C. E., KURTULMUŞOĞLU F. B., DÜLGEROĞLU İ.
Conference of the International Journal of Arts and Sciences, Venedik, İtalya, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10, (Özet Bildiri)
2017
20176. İnovasyon ve Pazarlama Alan yazınının gelişim çizgisini belirlemeye yönelik çok boyutlu ölçekleme çalışması(1965-2016)
Kurtulmuşoğlu F. B., Altıntaş M. H., Çınar Altıntaş F.
22. PAZARLAMA KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2016
20167. A content analysis on humor types in print ads
ALTINTAŞ M. H., AKHAN C. E.
International Journal of Arts & Sciences(IJAS) International Conference for Business and Economics, roma, İtalya, 15 - 18 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
2016
20168. TÜKETİCİLERİN YERLİ VE YABANCI ÜRÜNLERE YÖNELİK TUTUMLARI KOZMOPOLİT TÜKETİCİ TUTUMUNUN YÜKSEKÖĞRENİM GÖRMÜŞ BİREYLER ÜZERİNDEARAŞTIRILMASI
AKHAN C. E., ALTINTAŞ M. H.
ISTEC, International Science and Technology Conference, 13 - 16 Temmuz 2016, ss.1128-1135, (Tam Metin Bildiri)
2008
20089. Aile İşletmelerinde Çatışma Algısı, Aile Etkisi Ve Performans İlişkisi: Aile Üyesi Kadınlar Açısından Bir İnceleme, Tebliğ, İstanbul 18- 19 Nisan 2008.
SABUNCUOĞLU M. Z., ÇINAR ALTINTAŞ F., ALTINTAŞ M. H.
Aile İşletmeleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. SİBER GÜVENLİK KAVRAMININ İŞLETMELER İÇİN ÖNEMİNİN İNCELENMESİ
Seren N., Altıntaş M. H.
GÜNCEL YÖNETİM KONULARINDA ÇOKLU ALAN ÇÖZÜMLEMELERİ, Doç. Dr. Serdar Vural UYGUN, Editör, iksad publishing house, Ankara, ss.63-79, 2023
2023
20232. YAPAY ZEKA UYGULAMALARININ İŞLETMELERE YÖNELİK RAPORLAMA SİSTEMLERİNDE YARDIMCI ARAÇ OLARAK KULLANILMASI
Seren N., Altıntaş M. H.
GÜNCEL YÖNETİM KONULARINDAÇOKLU ALAN ÇÖZÜMLEMELERİ, Doç. Dr. Serdar Vural UYGUN, Editör, iksad publishing house, Ankara, ss.3-17, 2023
2010
20103. Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri
KILIÇ S., ALTINTAŞ M. H.
Sistem Yayınları, İstanbul, 2010