Yayınlar & Eserler

Makaleler 69
Tümü (69)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (4)
Scopus (10)
TRDizin (17)
Diğer Yayınlar (43)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 146

1. TEKNOLOJİK ORTAMDA DOĞRUSAL DENKLEMLERİN FARKLI TEMSİLLERİNİN ANLAMLANDIRILMASI SÜRECİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ENSTRÜMANTAL OLUŞUMLARININ İNCELENMESİ

13th INTERNATIONAL ZEUGMA CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH, Gaziantep, Türkiye, 24 - 26 Şubat 2025, cilt.13, ss.729-735, (Tam Metin Bildiri)

2. 5. SINIF KESİRLERLE İŞLEMLER KONUSUNDA HİKÂYELEŞTİRMENİN KATKISININ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ ÜZERİNDEN İNCELENMESİ

8. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Baku, Azerbaycan, 22 - 23 Haziran 2024, cilt.1, ss.744-759, (Tam Metin Bildiri)

3. BEŞ DÖNEM MATEMATİK UYGULAMALARI DERSİ ALAN MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK UYGULAMALARI DERSİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ

1. INTERNATIONAL İYONYA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 18 Mayıs 2024, cilt.1, ss.461-462, (Özet Bildiri)

5. LİSANSÜSTÜ ÖĞRENİM GÖREN MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN DİSKALKULİ FARKINDALIKLARININ BELİRLENMESİ

HODJA AKHMET YASSAWI 8th International Congress On Scientific Research, Konya, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2024, cilt.8, ss.661-670, (Tam Metin Bildiri)

7. TAM SAYILARDA SAYMA PULLARI İLE MODELLEMENİN ÖĞRENME ÜZERİNDE ETKİSİ

12. INTERNATIONAL SUMMIT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Gaziantep, Türkiye, 29 Nisan 2024, cilt.1, ss.158-159, (Özet Bildiri)

8. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN SONSUZLUK KAVRAMALARI: HİLBERT’İN SONSUZ OTEL PARADOKSU ÖRNEĞİ

7th INTERNATIONAL ANTALYA CONGRESS OF SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATIVE STUDIES, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2024, cilt.7, ss.1251-1257, (Tam Metin Bildiri)

9. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI ORTAOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDAKİ CİNSİYETÇİ YAKLAŞIMLARIN İNCELENMESİ

2 nd INTERNATIONAL RUMELI CONGRESS OF SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2024, cilt.2, ss.445-457, (Tam Metin Bildiri)

10. LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ALAN ÖĞRETMENLERİN AÇILARIN ÖĞRETİMİNDE YAŞANAN ZORLUKLARA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

2nd INTERNATIONAL RUMELI CONGRESS OF SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2024, cilt.1, ss.344-356, (Tam Metin Bildiri)

11. 6TH GRADE STUDENTS' VIEWS ON THE INTELLIGENCE GAME OPERATION SQUARE

5. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN CONGRESS, Mersin, Türkiye, 13 - 14 Ocak 2024, cilt.1, ss.1029-1036, (Tam Metin Bildiri)

13. BİLSEM VE ORTAOKUL ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİ ÖĞRENME ALANINDA PROBLEM KURMA SÜREÇLERİNDEN YANSIMALAR

V. BASKENT INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY STUDIES, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2023, cilt.1, ss.744-754, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Reflections From BİLSEM and Secondary School Sixth Grade Students' Problem Posing Processes In The Field of Geometry Learning

V.BASKENT INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY STUDIES, Ankara, Türkiye, 21 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. YEDİNCİ SINIF MATEMATİK DERSİNDE HARMANLANMIŞ ÖĞRENME İLE DOĞRULAR VE AÇILARIN ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

HAGIA SOPHIA 6. INTERNATIONAL CONFERENCE ON CULTURE, CIVILIZATION AND MULTIDISCIPLINARY STUDIES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Haziran 2023, cilt.1, ss.480-487, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. THE CONTRIBUTION OF PYTHON SOFTWARE USAGE TO THE 6TH GRADE SETS TOPIN IN MIDDLE SCHOOL

HAGIA SOPHIA 6. INTERNATIONAL CONFERENCE ON CULTURE, CIVILIZATION AND MULTIDISCIPLINARY STUDIES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 02 Haziran 2023, cilt.1, ss.54-55, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. YEDİNCİ SINIF MATEMATİK DERSİ RASYONEL SAYILAR KONUSUNUN OYUNLAÖĞRETİMİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

10th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, Gaziantep, Türkiye, 25 - 26 Haziran 2023, cilt.1, ss.348-352, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DAİRE GRAFİĞİNİ OLUŞTURMA VE YORUMLAMA SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ

10th INTERNATIONAL MARDIN ARTUKLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Mardin, Türkiye, 19 Mayıs 2023, cilt.1, ss.935-951, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

22. APPLICATION OF FLIPPED CLASSROOM MODEL IN TEACHING TRIANGLES IN 9 th GRADE MATHEMATICS AND STUDENTS' PERSPECTIVES

ULUSLARARASI 21. YY EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2023, cilt.1, ss.140, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. 7.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN VE İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN İDEAL MATEMATİK DERSİ KAVRAMI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ

4. INTERNATIONAL HASANKEYF SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Batman, Türkiye, 29 - 30 Nisan 2023, cilt.1, ss.182-192, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. A Study on A Deltoid Drawing Activity Using Cabrry-Geometry Software and Its Reflections to Teaching

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGTEK), Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, cilt.1, ss.395-396, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. Investigation of Algebraic Thinking Levels of Secondary School Eighth Grade Students in terms of Solving Equations

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGTEK), Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, cilt.1, ss.366-367, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. Investigation of the Mathematical Language That Students Use in the Expression of the Drawings They Made Using Only Compass and Ruler

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGTEK), Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, cilt.1, ss.345-346, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

27. YEDİNCİ SINIF MATEMATİK DERSİ RASYONEL SAYILAR KONUSUNUN OYUNLA ÖĞRETİMİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

9th INTERNATIONAL MARDIN ARTUKLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Mardin, Türkiye, 20 - 22 Ocak 2023, cilt.1, ss.267-268, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

28. ANALYSIS OF MATHEMATICS WRITTEN EXAMS ACCORDING TO MATH TAXONOMY

INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY CONGRESS OF WOMEN IN SCIENCE, Sivas, Türkiye, 13 - 15 Ocak 2023, cilt.1, ss.409-410, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

29. THE OPINIONS OF FOREIGN STUDENTS ON MATHEMATICAL LEARNING PROCESS TAUGHT WITHWEB 2.0 TOOLS

V. INTERNATIONAL HALICH CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Ocak 2023, cilt.1, ss.1111-1117, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

30. AN INVESTIGATION OF THE PROCESSES OF MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES TO REFLECT A GEOGEBRA IMPLEMENTATION IN THE LESSON PLAN

MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-VIII, Adana, Türkiye, 7 - 08 Ocak 2023, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

31. OPINIONS OF MATHEMATICS TEACHERS AND TEACHERS ON THE FEATURES OF IDEAL TEACHER AND IDEAL MATHEMATICS TEACHER

MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-VIII, Adana, Türkiye, 7 - 08 Ocak 2023, cilt.1, ss.289-302, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

33. GEOMETRİ ÇİZİMLERİNİ ANLATIRKEN KULLANILAN DİLİN MATEMATİĞİN ÜÇ DÜNYASI KURAMSAL ÇERÇEVESİ AÇISINDAN İNCELENMESİ

4th INTERNATIONAL 5 OCAK SOCIAL and HUMANITIES SCIENCES CONGRESS, Adana, Türkiye, 5 - 06 Ocak 2023, cilt.1, ss.218-219, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

34. MATEMATİK DERSİ KESİRLER KONUSUNUN ETKİNLİK TEMELLİ ÖĞRETİM YAKLAŞIMI İLE ÖĞRENME SÜRECİNİN İNCELENMESİ VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

4th INTERNATIONAL 5 OCAK SOCIAL and HUMANITIES SCIENCES CONGRESS, Adana, Türkiye, 5 - 06 Ocak 2023, cilt.1, ss.193-211, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

35. TÜRKİYE’DE YAŞAYAN İRANLI ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSİNDE BAŞARILARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER

ANADOLU 11TH International Conference on Social Sciences, Diyarbakır, Türkiye, 29 - 30 Aralık 2022, cilt.1, ss.138-149, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

36. ÖLÇME DEĞERLENDİRME AÇISINDAN YENİ NESİL SORU TARZINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

ANADOLU 11TH International Conference on Social Sciences, Diyarbakır, Türkiye, 29 Aralık 2022, cilt.1, ss.652-663, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

37. SINAV SÜRECİNDE MATEMATİKSEL MUHAKEMENİN ÖĞRENİLMESİNİN DERS VE SINAV BAŞARISINA KATKISINA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

2. International Black Sea Modern Scientific Research Congress, Rize, Türkiye, 21 Aralık 2022, cilt.1, ss.91-98, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

38. ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜMELER KONUSUYLA İLGİLİ METAFORİK ALGILARI

2. International Black Sea Modern Scientific Research Congress, Rize, Türkiye, 21 Aralık 2022, cilt.1, ss.89-96, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

39. INVESTIGATION OF SECONDARY STUDENTS' PROCESS OF CONSTRUCTING MULTIPLICATION IN EXPERIENCES ACCORDING TO RBC+C MODEL

1st International Conference on Engineering, Natural and Social Sciences ICENSOS 2022, Konya, Türkiye, 20 - 23 Aralık 2022, cilt.1, ss.3, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

40. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL DİL KULLANIMLARININ GEOMETRİK ŞEKİLLER ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ

EGE 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES –, İzmir, Türkiye, 24 Aralık 2022, cilt.1, ss.2079-2090, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

43. Investigation of the usage of digital and non-digitalresources in the transition from being teacher candidateto teacher

Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12), Bolzano, İtalya, 02 Şubat 2022, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

44. Dörtgen Kavramının Didaktik Dönüşüm Sürecinin İncelenmesi

5. Uluslararası Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi, Burdur, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2022, ss.108-120, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

45. YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN CEBİR KONUSUNDAKİ ÇOKLU TEMSİLLER ARASI GEÇİŞ SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ

INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, CHINA TO ADRIATIC-XIV, Kayseri, Türkiye, 10 Haziran 2022, cilt.1, ss.332-334, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

46. Investigation of The Process of Instrumental Genesis of 11th Grade Students on The Graphs of Quadratic Functions

INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, CHINA TO ADRIATIC-XIV, Kayseri, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2022, ss.335-336, (Özet Bildiri)

47. İKİNCİ DERECEDEN FONKSİYONLARIN GRAFİKLERİNE YÖNELİK 11. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ENSTRÜMANTAL OLUŞUMUN SÜRECİNİN İNCELENMESİ

INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, CHINA TO ADRIATIC-XIV, Kayseri, Türkiye, 10 Haziran 2022, cilt.1, ss.335-336, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

48. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİ İLE MATEMATİK ÖĞRENME ORTAMI TERCİHLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

2. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Nevşehir, Türkiye, 17 Haziran 2022, cilt.1, ss.301-313, (Tam Metin Bildiri)

49. ON BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİN KULLANDIĞI KAYNAKLARIN DOKÜMANTAL TEORİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ

8th INTERNATIONAL MARDIN ARTUKLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Mardin, Türkiye, 04 Haziran 2022, cilt.1, ss.3-11, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

50. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZİHİN HARİTASIYLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİ

KARABAKH III. INTERNATIONAL CONGRESS OF MODERN STUDIES IN SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES, Karabagh, Azerbaycan, 07 Haziran 2022, cilt.1, ss.105-106, (Özet Bildiri)

51. BİR 9.SINIF ÖĞRENCİSİNİN DİK DAİRESEL SİLİNDİR VE EĞİK SİLİNDİRİN AÇINIMINI KEŞFETME SÜRECİ

9. INTERNATIONAL GAP SUMMIT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Adıyaman, Türkiye, 01 Temmuz 2022, cilt.1, ss.47-48, (Özet Bildiri)

52. Pre-service mathematic teachers’ views on the mind map

III. INTERNATIONAL Congress of Modern Studies in Social Sciences and Humanities, Karabağ, Azerbaycan, 7 - 10 Haziran 2022, cilt.4, ss.105-106, (Özet Bildiri)

53. THE RELATIONSHIP BETWEEN THE LEARNINGSTYLES OF MIDDLE SCHOOL STUDENTS ANDTHE PREFERENCES OF MATHEMATICSLEARNING ENVIRONMENT

2. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Nevşehir, Türkiye, 17 Haziran 2022, cilt.1, ss.301-313, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

54. KAMU PERSONELİ SEÇME SINAVINA HAZIRLANAN İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN VEÖĞRETMEN ADAYLARININ KAYNAK KULLANIMLARIVE BU KAYNAKLARA ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ

5TH INTERNATIONAL “BAŞKENT” CONGRESS ON PHYSICAL, SOCIAL AND HEALTH SCIENCES, Ankara, Türkiye, 11 Haziran 2022, cilt.1, ss.295-309, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

55. DÖRTGEN KAVRAMININ DİDAKTİK DÖNÜŞÜM SÜRECİNİN İNCELENMESİ

5 th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONFERENCE, Baku, Azerbaycan, 24 Mayıs 2022, cilt.2, ss.108-122, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

56. Liselere Geçiş Sistemi Matematik Sorularının Matematik Öğretmenlerinin Dokümantasyon Süreçlerine Etkileri

5 th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONFERENCE, Baku, Azerbaycan, 24 Mayıs 2022, cilt.1, ss.32-39, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

58. BİR İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYININ KURGUSAL SINIF ORTAMINDA ÇEVRİM İÇİ DERS ANLATIM SÜRECİNDE ORTAYA ÇIKAN YAŞANTILARIN İNCELENMESİ

7. ULUSLARARASI 19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 19 Mayıs 2022, cilt.1, ss.260-275, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

59. YENİ NESİL MATEMATİK PROBLEMLERİNE İLİŞKİN AKADEMİSYEN, ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

7. ULUSLARARASI 19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2022, cilt.1, ss.220-231, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

60. 7. SINIF MATEMATİK DERS KİTAPLARINDAKİ GEOMETRİ KAVRAMLARININ FARKLI KAVRAMA TÜRLERİNE GÖRE ANALİZİ

13 th International Congress on New Trends in Education, Aydın, Türkiye, 11 Mayıs 2022, cilt.1, ss.174, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

61. Youtube Üzerinden Konu Anlatım Videosu Paylaşan Öğretmenlerin Dokümantal Orkestrasyonlarının İncelenmesi

2 nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, cilt.1, ss.285-293, (Tam Metin Bildiri)

62. Matematik Öğretim Sürecinde Teknolojik Ortamda Öğretimin Enstrümantal Teori Açısından İncelenmesi

2 nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, cilt.1, ss.245-255, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

63. Zihnin Geometrik Alışkanlıklarına Göre Hazırlanan Etkinliklerde GeoGebra Yazılımının Kullanımındaki Enstrümantal Oluşumun İncelenmesi: Dönüşüm Geometrisi

2 nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, cilt.1, ss.424-434, (Tam Metin Bildiri)

64. Technology And Mathematics Education: A Comparative Survey On The Use Of Geogebra In Turkey And In Albania

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)

65. HİBRİT EĞİTİM SÜRECİNDE CEBİRSEL İFADELER KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE BİR MATEMATİK ÖĞRETMENİNİN KULLANDIĞI KAYNAKLARIN İNCELENMESİ

6th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Gaziantep, Türkiye, 19 Haziran 2021, cilt.1, ss.1-4, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

66. INVESTIGATION OF MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES’ DOCUMENTATIONAL GENESIS PROCESSES

Cukurova 7th International Scientific Researches Conference, Adana, Türkiye, 07 Eylül 2021, cilt.1, ss.292-298, (Tam Metin Bildiri)

67. INVESTIGATION OF DOCUMENTATIONAL GENESIS PROCESSES OF TWO MATHEMATICS TEACHERS: TRADITIONAL TEACHING METHOD vs ANTROPY SOFTWARE USE IN THE SCOPE OF FATİH PROJECT

2. Pearson Journal International Conference on Social Sciences & Humanities, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

70. Bir Öğretim Üyesinin Dijital Ortamda Dokümantasyon Oluşumunun İncelenmesi

2 nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, cilt.1, ss.162, (Özet Bildiri)

71. ÖĞRENİM DÜZEYLERİ FARKLI İKİ MATEMATİK ÖĞRETMENİNİN DOKÜMAN SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRMALI İNCELENMESİ

VI. INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, KYIV, Ukrayna, 04 Haziran 2021, cilt.1, ss.228-243, (Tam Metin Bildiri)

73. ANALYSIS OF DOCUMENTATIONAL PROCESSES OF MATHEMATICS TEACHERS WITH DIFFERENT PROFESSIONAL EXPERIENCE

ATLAS INTERNATIONAL CONGRESSON SOCIAL SCIENCES 8., Ankara, Türkiye, 11 Haziran 2021, cilt.1, ss.215-217, (Özet Bildiri)

74. Uzaktan eğitimin matematik öğretmenlerinin dokümantasyon sistemlerine katkısı

ATLAS INTERNATIONAL CONGRESSON SOCIAL SCIENCES 8., Ankara, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2021, cilt.8, ss.98-112, (Tam Metin Bildiri)

75. COMPARISON OF DOCUMENTATIONAL GENESIS PROCESSES OF COLLEGE AND HIGHSCHOOL MATHEMATICS TEACHERS: TRIANGLES TEACHING SUBJECT

İstanbul International Modern Scientific Research Congress, İstanbul, Türkiye, 04 Haziran 2021, ss.110-111, (Özet Bildiri)

76. 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ENSTRÜMANTAL OLUŞUM SÜRECİNİN BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ KAPSAMINDA İNCELENMESİ

INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES-V, Nakhchivan, Azerbaycan, 01 Haziran 2021, cilt.1, ss.134, (Özet Bildiri)

77. A STUDY ON THE USE OF RESOURCES IN FACE-TO-FACE AND DISTANCE EDUCATION OF A PRIMARY MATHEMATICS TEACHER DURING PANDEMIC

İSTANBUL INTERNATIONAL MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 04 Haziran 2021, ss.112-113, (Özet Bildiri)

79. INVESTIGATION OF MATHEMATICS TEACHERS’ VIEWS ON THE TEACHING OF TRIANGLE’S CONSTRUCTION AND DRAWING PROCESSES

International Marmara Social Sciences Congress (Spring 2021), Kocaeli, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2021, cilt.1, ss.5, (Özet Bildiri)

80. TEACHER OPINIONS ABOUT THE CHALLENGES OF 8TH GRADE STUDENTS IN ALGEBRA LEARNING

International Marmara Social Sciences Congress (Spring 2021), Kocaeli, Türkiye, 21 Mayıs 2021, cilt.1, ss.4, (Özet Bildiri)

81. Bir Matematik Öğretmeninin Pandemi Sürecindeki Uzaktan Eğitimde Dokümantal Oluşum Süreçlerinin İncelenmesi: Oran Orantı

5th International Conferences on Economics and Social Sciences, Lahore, Pakistan, 9 - 10 Nisan 2021, cilt.1, ss.405-418, (Tam Metin Bildiri)

82. Dinamik Geometri Uygulamaları ile Öğretimde 7. Sınıf Öğrencilerinin Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeylerinin ve Geometri Dersine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, cilt.1, ss.308-318, (Tam Metin Bildiri)

83. The Reflection Of The Transdisciplinary Teaching On The Mathematical Modeling CompetenceDevelopment Of 7Th Grade Students

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, cilt.1, ss.403-404, (Özet Bildiri)

84. ÜÇGENLERİN VE DÖRTGENLERİN SINIFLANDIRILMASINA YÖNELİK TEKNOLOJİ DESTEKLİ ÖĞRETİMDE KULLANILAN ENSTRÜMANTAL ORKESTRASYONLAR

11th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 Nisan 2020, cilt.1, ss.13, (Özet Bildiri)

85. INVESTIGATION OF SOLUTION PROCESSES OF LITERACY PROBLEMS OF SPECIAL SKILLS AND NORMAL STUDENTS

11. Uluslararası Çin’xxden Adriyatik’xxe Sosyal Bilimler Kongresi, Bursa, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

86. TOULMIN DISCUSSION MODEL AND APPLICATIONS IN MATHEMATICS TEACHING

11. Uluslararası Çin’xxden Adriyatik’xxe Sosyal Bilimler Kongresi, Bursa, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

87. İnsan ve çevre ilişkileri” konusunda uygulanan 4MAT Öğretimi Modelinin Eleştirel Düşünme Eğilim

4th International Eurosian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, ss.2274-2279, (Tam Metin Bildiri)

88. Enstrümantal Oluşum Teorisi İle İlgili Olan Akademik Çalışmaların Durumuna İlişkin Bir Doküman Analizi

IMASCONGRESS Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar 2019), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.543-546, (Tam Metin Bildiri)

89. Ortaokulda Kaynaştırma Eğı̇tı̇mı̇ Gören Öğrencı̇lerı̇ n Matematı̇k Dersı̇ne İlişkin Görüşleri

2nd International Congress On New Horizons In Education and Social Sciences (ICES-2019), İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Haziran 2019, cilt.1, ss.168, (Özet Bildiri)

90. Bı̇r Matematı̇k Öğretmenı̇nı̇n Doküman Oluşturma Sürecı̇nı̇n Eleştı̇rel Düşünme Bağlamında Değerlendı̇rı̇lmesı̇

International Congress On New Horizons In Education and Social Sciences (ICES-2019), İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Haziran 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

91. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Matematiksel Tahmin Ve Değerlendirme Becerilerinin Dokümental Yaklaşım Bağlamında İncelenmesi

IMASCONGRESS Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar 2019), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.34, (Özet Bildiri)

92. Öğretim Üyelerinin Öğretim Sürecinde Kullandıkları Kaynaklara İlişkin Görüşlerinin Dokümental Teori Bağlamında İncelenmesi

IMASCONGRESS Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar 2019), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.66, (Özet Bildiri)

93. Öğretmen Adaylarının Doküman Hazırlama Süreci

IMASCONGRESS Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar 2019), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.835-840, (Tam Metin Bildiri)

94. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Geometri Alt Öğrenme Alanlarındaki Konuların Öğretiminde Kullandıkları Materyallere Yönelik Görüşleri

IMASCONGRESS Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar 2019), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.985-993, (Tam Metin Bildiri)

95. Türkı̇ye–Yunanı̇stan Matematı̇ k Ders Kı̇ taplarının Karşılaştırmalı Analı̇zı̇ : Pı̇sagor Teoremı̇ ve Temellendı̇rı̇lmesı̇ Örneğı

2nd International Congress On New Horizons In Education and Social Sciences (ICES-2019), İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

96. Öğretmen Adaylarının Kaynak Sistemlerinin Şematik Gösterimi Bağlamında Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Analizi

4th International Eurasian Educational Reseach Congress (EJER 2019), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, ss.1893-1896, (Özet Bildiri)

97. 5E Öğretim Modeli Kullanılarak Yansıma Ve Simetri Kavramlarının Öğretilmesi: Bir Durum Çalışması

V. TURKCESS INTERNATIONAL EDUCATIONAND SOCIAL SCIENCES CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, cilt.1, ss.317, (Özet Bildiri)

98. 8. Sınıf Öğrencilerinin Modelleme Yeterliliklerinin İncelenmesi

V. TURKCESS INTERNATIONAL EDUCATIONAND SOCIAL SCIENCES CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, cilt.1, ss.225, (Özet Bildiri)

99. Matematik Eğitimi Yüksek Lisans Öğrencilerinin Akademik Özyeterlik Algıları

V. TURKCESS INTERNATIONAL EDUCATIONAND SOCIAL SCIENCES CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, cilt.1, ss.314, (Tam Metin Bildiri)

100. “İnsan ve Çevre İlişkileri” Konusunda Uygulanan 4MAT Öğretim Modelinin Eleştirel Düşünme Eğilimine Etkisi

VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER 2019), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

101. Analysis of a mathematics teacher’xxs documentational genesis process in terms of critical thinking

II International Congress of New Horizons In Education and Social Sciences (ICES), İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

102. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİNİN ENSTÜMANTAL OLUŞUM SÜRECİNİN BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ KAPSAMINDA İNCELENMESİ

3RD INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS 2019), Muğla, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

104. Investigation the Effect of the Course Module That Designed on The Teaching of Scaling and Symmetry on the Learning Process of Students

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, cilt.1, ss.515-516, (Özet Bildiri)

105. Application of Brain Studies to Education: The Case of Mathematics

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, cilt.1, ss.648-649, (Özet Bildiri)

106. Öğretmen Adaylarının Okulda Gürültü Düzeyine İlişkin Matematik Problemleri Yazma Düzeylerinin İncelenmesi

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.4, ss.145-157, (Tam Metin Bildiri)

107. Fatih Projesi Bileşenlerinin Etwinning Projesine Entegrasyonu

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.5, ss.152-163, (Tam Metin Bildiri)

108. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Matematik ve Matematik Öğretimi Derslerine İlişkinGörüşleri

International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.598-607, (Tam Metin Bildiri)

109. Biyoloji Eğitiminde Matematik: Öğretmen Adaylarının Grafik Çizme ve Yorumlama Becerisinin Değerlendirilmesi

II. ULUSAL BİYOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ, Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, cilt.1, ss.28, (Özet Bildiri)

110. Biyoloji Eğitiminde Matematik: Öğretmen Adaylarının Grafik Çizme ve Yorumlama Becerilerinin Değerlendirilmesi

UBEK 2018 - II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, cilt.1, ss.28, (Özet Bildiri)

111. Relations Between Thinking Styles and Different Types of Resources Used by Mathematics Teachers

4th International Conference on Lifelong Education and Leadersheep for all (ICLEL2018), Wroclaw, Polonya, 3 - 05 Temmuz 2018, cilt.1, ss.55, (Özet Bildiri)

112. Teaching Symmetry in the Light of Didactic Situations

4th International Conference on Lifelong Education and Leadersheep for all (ICLEL2018), Wroclaw, Polonya, 3 - 05 Temmuz 2018, cilt.1, ss.57, (Özet Bildiri)

113. Mathematical Literacy Levels of 11 Years Old Students

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, cilt.1, ss.612-613, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

114. Relations Between Thinking Styles and Different Types of Resources Used by Mathematics Teachers Studying in the Third Cycle of University

4th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All (ICLEL), Wroclaw, Polonya, 3 - 05 Temmuz 2018, cilt.1, ss.55, (Özet Bildiri)

115. Cumhuriyetten Günümüze Matematik Öğretim Programlarındaki Dönüşüm Geometrisi Kavramlarının Değerlendirilmesi

International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.196-209, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

116. Analysing Teacher Candidates’ Evolution into Teachers throughDocumentational Approach

RE(S)SOURCES International Conference, Lyon, Fransa, 28 - 30 Mayıs 2018, cilt.1, ss.43-47, (Tam Metin Bildiri)

117. Transition from a paper-pencil to a technology-enriched teachingenvironment: a teacher’xxs use of technology and resource selection

Re(s)sources 2018 international conference, Lyon, Fransa, 28 Mayıs - 30 Haziran 2018, cilt.1, ss.344-347, (Tam Metin Bildiri)

118. Analysis of the use of resources on internet by pre-service mathematics teachers

Re(s)sources 2018 international conference, Lyon, Fransa, 28 Mayıs - 30 Haziran 2018, cilt.1, ss.336-339, (Tam Metin Bildiri)

119. Analysis of Primary Mathematics Teachers’ Lesson DocumentPreparation Processes

RE(S)SOURCES International Conference, Lyon, Fransa, 28 - 30 Mayıs 2018, cilt.1, ss.48-52, (Tam Metin Bildiri)

120. TABOO Game as a Revelator of Misconceptions in Mathematics Education: A Case Study onPreservice Mathematics Teachers

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.378, (Özet Bildiri)

121. Teaching Analytical Geometry Using Dynamic Geometry Software

INOVED 2017 2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.18, (Özet Bildiri)

122. Cooperative Learning in Teaching Geometry

INOVED 2017 2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.16, (Özet Bildiri)

123. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dokümantal Oluşum Süreçlerinin İncelenmesi

ITTES 2017 5th Internetional Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, cilt.1, (Özet Bildiri)

124. Çember ve Daire Ders Modülünün Akıllı Tahtada 5E Modeline Göre Uygulanması ve Öğretime Katkısı

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 3, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, cilt.1, ss.392-394, (Özet Bildiri)

125. Bir Matematiksel Problem Durumu: Kesik Üçgenler

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 3, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, cilt.1, ss.489-494, (Özet Bildiri)

126. Etude de la Transposition Didactique dans l’Enseignement du FLE: cas des articles partitifs

Uluslararası Geçmişten Günümüze Bursa da Frankofoni, Bursa, Türkiye, 7 - 08 Nisan 2017, cilt.1, ss.27, (Özet Bildiri)

127. Etude du rapport au savoir didactique et du rapport au savoir informatique de futurs enseignants de FLE

Uluslararası Geçmişten Günümüze Bursa da Frankofoni Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 7 - 08 Nisan 2017, cilt.1, ss.26, (Özet Bildiri)

128. Documentational Approach of Didactics: Case of Aydan

International EJER Congress 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, cilt.1, ss.446-447, (Özet Bildiri)

129. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Aritmetik Dizilere İlişkin Kavramsal Alanlarının İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Çukurova Üniversitesi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, cilt.1, ss.680, (Özet Bildiri)

130. Prospective Mathematics Teachers Definitions of Quadrilaterals

International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, Vienna, Avusturya, 25 - 28 Ağustos 2014, cilt.1, ss.354-355, (Özet Bildiri)

131. Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Projesi Gerçekleştirme Süreçlerinin İncelenmesi: Örnek Olay Çalışması

1st Eurasian Educational Research Congress EJER2014, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, cilt.1, ss.825-826, (Özet Bildiri)

132. Research On Cabri-Geometry Among Turkish Community

International Interdisciplinary Social Inquiry Conference - IISIC 2012, Bursa, Türkiye, 17 - 21 Haziran 2012, cilt.1, ss.77, (Özet Bildiri)

133. Effects Of Dynamic Geometry Environments on the Self-Correction of Geometric Drawing Mistakes

International Interdisciplinary Social Inquiry Conference - IISIC 2012, Bursa, Türkiye, 11 - 21 Haziran 2012, cilt.1, ss.144, (Özet Bildiri)

134. Conception of the Activities for the Learning of the 3D Geometrical Objects By Integrating Cabri3D Software

12th International Congress on Mathematical Education – ICME12, COEX, Seoul, KUZEY KORE, 8 - 15 Temmuz 2012, ss.7455, (Özet Bildiri)

136. 8.Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersinde İspat Yapabilme Seviyelerinin İncelenmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, cilt.1, ss.169, (Özet Bildiri)

137. 7. Sınıf Öğrencilerinin Basit Makineler Konusunda Denklem Kurma ve Çözme Düzeylerinin İncelenmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, cilt.1, ss.20, (Özet Bildiri)

138. Mathematics or creativity: Make a choice!

8th International JTEFS/BBCC Conference, Paris, France, Paris, Fransa, 17 - 19 Mayıs 2010, cilt.1, ss.60, (Özet Bildiri)

139. Les définitions prêtes-a-memoriser : définissons-en

15eme Ecole dEté de Didactique des Mathématiques, Clermont-Ferrand, Fransa, 16 Ağustos - 23 Eylül 2009, cilt.1, ss.1-2, (Özet Bildiri)

140. Democracy in Mathematics Courses

International Congress on Intercultural Dialogue and Education, 8-11 Octobre 2009, Bursa, Turkey, Bursa, Türkiye, 8 - 11 Ekim 2009, cilt.1, ss.93, (Özet Bildiri)

141. What you see isn t always what you expect to see - A case study on the use of the spatio-visual properties by preservice teachers

International Conference on Educational Sciences ICES08, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, cilt.1, ss.1862-1866, (Tam Metin Bildiri)

142. What kind of knowledge is needed to design tasks using dynamic geometry? Examples coming from a study about preservice teachers

15th Annual Southern African Association for Research in Mathematics, Science and Technology Education (SAARMSTE) Conference, Eduardo Mondlane University, Maputo, Mozambik, 9 - 12 Ocak 2007, cilt.1, ss.20-27, (Tam Metin Bildiri)

143. Three different types of training to the use of an artefact for trainee teachers

Cabri-World 3, Roma, İtalya, 9 - 12 Eylül 2004, cilt.1, ss.74, (Özet Bildiri)

145. Integration of ICT in the teaching of mathematics in situations for treatment of difficulties in proving

Proceedings of CERME 3 (3rd Conference of the European society for Research in Mathematics Education), Bellaria, İtalya, 28 Şubat - 03 Mart 2003, cilt.1, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)

146. Formation des enseignants à l’intégration des TICE dans l’enseignement des mathématiques : quel impact pour des situations de prise en compte des erreurs de démonstration ?

Europeen Congress ITEM Integrating Technologies into Mathematics Education, IUFM de Reims, Reims, Fransa, 20 - 22 Haziran 2003, cilt.1, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 24

3. MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES’ USE OF INTERNET

Educação: Saberes em Movimento, Saberesque Movimentam V, Prof. Dr. Antonella Carvalho de Oliveira, Editör, Editora Artemis, Curitiba, ss.69-77, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

4. DİNAMİK GEOMETRİ YAZILIMLARI VE MATEMATİK ÖĞRETİMİ

MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR 2023-II, Doç. Dr. Fatma ERDOĞAN, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.261-276, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

5. ARGÜMANTASYON TABANLI ÖĞRENME

MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR 2023-II, Doç. Dr. Fatma ERDOĞAN, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.169-188, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

6. MATEMATİĞİ SANATLA İLİŞKİLENDİRME

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE İLİŞKİLENDİRME, Prof. Dr. Abdulkadir Erdoğan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.279-300, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

8. HIZ-ZAMAN/YÜKSEKLİK-ZAMAN GRAFİKLERİNİN DİDAKTİK DURUMLAR TEORİSİ IŞIĞINDA ÖĞRETİMİ

SOSYAL BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR (E-KITAP) V, Doç. Dr. Mehmet YÜCENURŞEN, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.137-50, 2022

9. Play and Reveal Your Misconceptions: Taboo Game in Geometry Learning

Current Debates in Educational Sciences, Kayalar Fethi, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.33-45, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

10. ANALYTICAL THINKING SKILLSOF HIGH-SCHOOL STUDENTS LIVING IN RURAL AND URBAN AREAS

INTERNATIONAL RESEARCH IN SOCIAL, HUMAN AND ADMINISTRATIVE SCIENCES VIII, Pınar Doğanay, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.5-46, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

11. ANALYTICAL THINKING SKILLSOF HIGH-SCHOOL STUDENTS LIVING IN RURAL AND URBAN AREAS

INTERNATIONAL RESEARCH IN SOCIAL, HUMAN AND ADMINISTRATIVE SCIENCES VIII, Doğanay Pınar, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.5-46, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

12. HIZ-ZAMAN/YÜKSEKLİK-ZAMAN GRAFİKLERİNİN DİDAKTİK DURUMLAR TEORİSİ IŞIĞINDA ÖĞRETİMİ

SOSYAL BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASIARAŞTIRMALAR, Doç. Dr. Mehmet Yücenurşen, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.137-148, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

13. Documentational Approach to Didactics

Encyclopedia of Mathematics Education, Stephen Lerman, Editör, Springer, ss.1-12, 2020

14. Etude d’un cas de Transposition didactique dans l’enseignement du FLE : les articles partitifs dans le manuel Alter Ego

Les nouveaux aspects de Francophonie à Bursa, Ayla GÖKMEN, Fatma Kazanoğlu, Editör, Editions universitaires européennes, Beau Bassin, ss.215-241, 2018

17. Çizim-Geometrik Şekil-Geometrik Nesne Kavramları Işığında Çizimlerin Yorumlanmasını Etkileyen Faktörler

Matematik Eğitiminde Teoriler, Erhan Bingölbali,Selahattin Arslan,İsmail Özgür Zembat, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.307-323, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

18. Integration of Dynamic Geometry Softwares in Mathematics’ Education: Researches’ Overview in Turkey

The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Aleksandır Drujinin, Zdravka Kostova, Igor Sharuho, Emin Atasoy, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.423-436, 2013

19. Educational Research And Trends On Proof And Proving In Turkey: 2000-2011 Period

Education and Science in a Globalizing World A case study of Turkey, Ilia Christov, Recep EFE, Emin ATASOY, Editör, Paradigma Eds, Sofija, ss.511-530, 2012

20. Educational Research and Trends on Proof and Proving in Turkey: 2000-2011 Period

Education and Science in a Globalizing World A Case Study of Turkey, Christov Ilia, Atasoy Emin, Efe Recep, Editör, Paradigma, Sofija, ss.511-530, 2012
Metrikler

Yayın

251

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

22

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

23

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

68

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

10

H-İndeks (Sobiad)

2

Proje

4

Tez Danışmanlığı

27

Açık Erişim

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları