-
2024 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
2018 - 2024 Doç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
2010 - 2018 Dr. Öğr. Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
2007 - 2010 Öğretim Görevlisi Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
2021 - Devam Ediyor Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
2016 - Devam Ediyor Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
1998 - 1999 Öğretmen
Balatçık İlköğretim Okulu, Öğretmen
-
Doktora
DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ I
EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMA DESENLERİ VE ETİK
ENSTRÜMENTALve DOKÜMENTAL TEORİ
-
Yüksek Lisans
YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ IV
EĞİTİMDE İLERİ NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE ARAŞTIRMA ETİĞİ
YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ II
YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ III
EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMALARA GİRİŞ
MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME VE ÖĞRETME YAKLAŞIMLARI
-
Lisans
ÖKLİD GEOMETRİSİ
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI
BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ
GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRETİMİ
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
-
Özel yetenekli öğrencilere yönelik tasarlanan teknoloji destekli geometri öğretim modülünün ispat ve muhakeme süreçleri açısından incelenmesi
Tapan Broutin M. S. (Danışman)
-
DİNAMİK GEOMETRİ DESTEKLİ ORTAMDA ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİK MUHAKEMELERİNİN İNCELENMESİ
Tapan Broutın M. S. (Danışman)
K.UZUN(Öğrenci), Doktora, 2024 -
8. ve 9. sınıf matematik ders kitaplarının çoklu temsiller bağlamında incelenmesi
Tapan Broutın M. S. (Danışman)
S.GÜRMEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Çift Odaklı Öğretim modelinin 5. Sınıf öğrencilerinin matematik okuryazarlığı becerilerine etkisinin incelenmesi
R.EROĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Dinamik geometri yazılımı ile zenginleştirilmiş ortamlarda öğretmen adaylarının muhakeme süreçleri üzerine bir öğretim deneyi
Tapan Broutın M. S. (Danışman)
A.SIR(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Bir ilköğretim matematik öğretmeninin hizmet öncesi ve hizmet içi doküman oluşturma sürecinin karşılaştırmalı incelenmesi
Tapan Broutın M. S. (Danışman)
S.KELEŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Dinamik geometri ile inşa çalışmalarında 7.sınıf öğrencilerinin kavramsal anlama düzeylerinin incelenmesi
Tapan Broutın M. S. (Danışman)
H.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Bağlam temelli öğretimin beşinci sınıf örüntü kavramının öğrenimine katkısının incelenmesi
Tapan Broutın M. S. (Danışman)
S.ÖZDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Teknoloji desteği ile dönüşüm geometrisi öğretiminin matematik öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimine katkısı
Tapan Broutın M. S., İpek J.(Eş Danışman)
S.GÜRSAN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Matematik öğretmenlerinin matematik okuryazarlığı ile ilgili mesleki gelişimlerinin dokümantal yaklaşım çerçevesinde incelenmesi
Tapan Broutın M. S. (Eş Danışman), Altun M.
B.NUR(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Ortaokul öğrencilerinin teknoloji destekli ortamda üçgenleri ve dörtgenleri sınıflandırma süreçlerinin enstrümantal yaklaşım çerçevesinde incelenmesi
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
Matematik öğretmenlerinin aday öğretmenken ve meslek hayatları esnasında dokümantal oluşum süreçlerinin incelenmesi
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
Türkiye'de bulunan üniversitelerde dönüşüm geometrisi üzerine yazılmış lisansüstü tezlerin incelenmesi
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
Doğruya göre simetri konusunda öğrenci hatalarının incelenmesi
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
Dönüşüm geometrisi konularının dinamik geometri yazılımlarıyla öğretiminin öğrencilerin öğrenme süreçlerine etkisi
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
Problem çözme strateji eğitimi ve matematiksel problem kurma becerisi arasındaki ilişkinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
Teknoloji destekli öğretim etkinliklerinin 5E modeline göre matematik öğretimine entegrasyonunun değerlendirilmesi
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
Aday öğretmenlerin hazır ders planlarını uygulama sürecindeki deneyim ve görüşlerinin incelenmesi
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
Dönüşüm geometrisi konularının dinamik geometri yazılımı programlarıyla öğretiminin öğrencilerin öğrenme süreçlerine etkisi
Tapan Broutın M. S. (Danışman)
G.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Problem çözme strateji eğitimi ve matematiksel problem kurma becerisi arasındaki ilişkinin farklı değişken açısından incelenmesi
Tapan Broutın M. S. (Danışman)
G.KAYHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Didaktik durumlar teorisi ve 5E öğrenme modelinin teorik olarak ve uygulama esnasında karşılaşılan yaşantılar bakımından karşılaştırılması
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
A comparative study on the place of coding education in secondary school curriculum and textbooks of Turkey, the UK and Russia
BAYRAKTAR B. (Eş Danışman), TAPAN BROUTIN M. S. (Eş Danışman)
-
Dönüşüm geometrisi öğretiminde dinamik geometri yazılımlarının kullanımının enstrümantal teori açısından incelenmesi
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmenlerinin ders dokümanı hazırlama süreçlerinin incelenmesi
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
Türkiye - Kazakistan ilköğretim 5. sınıf matematik ders kitapları üzerinde karşılaştırmalı bir çalışma
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
İşbirlikli öğrenmenin matematik başarısına etkisi ve bu yönteme ilişkin öğrenci görüşleri
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
8.sınıf öğrencilerinin matematik başarılarıyla ispat yapabilme seviyelerinin ilişkilendirilmesi
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)