Akademik Unvanlar
-
2024 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2018 - 2024 Doç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2010 - 2018 Dr. Öğr. Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
2007 - 2010 Öğretim Görevlisi Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
Yönetimsel Görevler
-
2021 - Devam Ediyor Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2016 - Devam Ediyor Yükseköğretim Kalite Kurulu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
2016 - Devam Ediyor Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
Akademi Dışı Deneyim
-
1998 - 1999 Öğretmen
Balatçık İlköğretim Okulu
Verdiği Dersler
-
Lisans ÖKLİD GEOMETRİSİ
-
Yüksek Lisans EĞİTİMDE İLERİ NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE ARAŞTIRMA ETİĞİ
-
Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI
-
Lisans GEOMETRİ ÖĞRETİMİ
-
Doktora EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMA DESENLERİ VE ETİK
-
Doktora NİTEL ARAŞTIRMA DESENLERİNE GİRİŞ
-
Lisans BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ
-
Lisans GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRETİMİ
-
Yüksek Lisans EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMALARA GİRİŞ
-
Yüksek Lisans MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME VE ÖĞRETME YAKLAŞIMLARI
-
Doktora ENSTRÜMENTALve DOKÜMENTAL TEORİ
-
Lisans ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
Yönetilen Tezler
-
DİNAMİK GEOMETRİ DESTEKLİ ORTAMDA ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİK MUHAKEMELERİNİN İNCELENMESİ
Tapan Broutın M. S. (Danışman)
K.UZUN(Öğrenci), Doktora, 2024 -
8. ve 9. sınıf matematik ders kitaplarının çoklu temsiller bağlamında incelenmesi
Tapan Broutın M. S. (Danışman)
S.GÜRMEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Çift Odaklı Öğretim modelinin 5. Sınıf öğrencilerinin matematik okuryazarlığı becerilerine etkisinin incelenmesi
R.EROĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Bir ilköğretim matematik öğretmeninin hizmet öncesi ve hizmet içi doküman oluşturma sürecinin karşılaştırmalı incelenmesi
Tapan Broutın M. S. (Danışman)
S.KELEŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Dinamik geometri yazılımı ile zenginleştirilmiş ortamlarda öğretmen adaylarının muhakeme süreçleri üzerine bir öğretim deneyi
Tapan Broutın M. S. (Danışman)
A.SIR(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Matematik öğretmenlerinin matematik okuryazarlığı ile ilgili mesleki gelişimlerinin dokümantal yaklaşım çerçevesinde incelenmesi
Tapan Broutın M. S. (Eş Danışman), Altun M.
B.NUR(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Teknoloji desteği ile dönüşüm geometrisi öğretiminin matematik öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimine katkısı
Tapan Broutın M. S., İpek J.(Eş Danışman)
S.GÜRSAN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Dinamik geometri ile inşa çalışmalarında 7.sınıf öğrencilerinin kavramsal anlama düzeylerinin incelenmesi
Tapan Broutın M. S. (Danışman)
H.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Bağlam temelli öğretimin beşinci sınıf örüntü kavramının öğrenimine katkısının incelenmesi
Tapan Broutın M. S. (Danışman)
S.ÖZDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Ortaokul öğrencilerinin teknoloji destekli ortamda üçgenleri ve dörtgenleri sınıflandırma süreçlerinin enstrümantal yaklaşım çerçevesinde incelenmesi
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
Matematik öğretmenlerinin aday öğretmenken ve meslek hayatları esnasında dokümantal oluşum süreçlerinin incelenmesi
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
Türkiye'de bulunan üniversitelerde dönüşüm geometrisi üzerine yazılmış lisansüstü tezlerin incelenmesi
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
Doğruya göre simetri konusunda öğrenci hatalarının incelenmesi
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
Problem çözme strateji eğitimi ve matematiksel problem kurma becerisi arasındaki ilişkinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
Dönüşüm geometrisi konularının dinamik geometri yazılımlarıyla öğretiminin öğrencilerin öğrenme süreçlerine etkisi
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
Teknoloji destekli öğretim etkinliklerinin 5E modeline göre matematik öğretimine entegrasyonunun değerlendirilmesi
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
Aday öğretmenlerin hazır ders planlarını uygulama sürecindeki deneyim ve görüşlerinin incelenmesi
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
Problem çözme strateji eğitimi ve matematiksel problem kurma becerisi arasındaki ilişkinin farklı değişken açısından incelenmesi
Tapan Broutın M. S. (Danışman)
G.KAYHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Dönüşüm geometrisi konularının dinamik geometri yazılımı programlarıyla öğretiminin öğrencilerin öğrenme süreçlerine etkisi
Tapan Broutın M. S. (Danışman)
G.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Didaktik durumlar teorisi ve 5E öğrenme modelinin teorik olarak ve uygulama esnasında karşılaşılan yaşantılar bakımından karşılaştırılması
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
Dönüşüm geometrisi öğretiminde dinamik geometri yazılımlarının kullanımının enstrümantal teori açısından incelenmesi
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
A comparative study on the place of coding education in secondary school curriculum and textbooks of Turkey, the UK and Russia
BAYRAKTAR B. (Eş Danışman), TAPAN BROUTIN M. S. (Eş Danışman)
-
Türkiye - Kazakistan ilköğretim 5. sınıf matematik ders kitapları üzerinde karşılaştırmalı bir çalışma
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmenlerinin ders dokümanı hazırlama süreçlerinin incelenmesi
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
İşbirlikli öğrenmenin matematik başarısına etkisi ve bu yönteme ilişkin öğrenci görüşleri
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)
-
8.sınıf öğrencilerinin matematik başarılarıyla ispat yapabilme seviyelerinin ilişkilendirilmesi
TAPAN BROUTIN M. S. (Danışman)