Eğitim Bilgileri
2003 - 2008
2003 - 2008Doktora
Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İşletme (Dr), Türkiye
1999 - 2003
1999 - 2003Yüksek Lisans
Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye
1995 - 1999
1995 - 1999Lisans
Bursa Uludağ Üniversitesi, MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ, Endüstri Mühendisliği Bölümü, Türkiye
Araştırma Alanları
İşletme
Pazarlama
Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorProf. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2012 - 2012
2012 - 2012Yrd. Doç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2002 - 2012
2002 - 2012Araştırma Görevlisi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
Yönetimsel Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorÜniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorRektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorRektörlük Kalite Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorMEYOK Koordinatörü
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorUygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorSenato Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorYüksekokul Müdürü
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorMeslek Yüksekokulu Kurulu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorMeslek Yüksekokulu Akademik Kurul Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorMeslek Yüksekokulu Yönetim Kurulu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorMYO Müdürü
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2016 - 2019
2016 - 2019Enstitü Müdür Yardımcısı
Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
2015 - 2018
2015 - 2018Bölüm Başkan Yardımcısı
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü
2013 - 2015
2013 - 2015Dekan Yardımcısı
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
Akademi Dışı Deneyim
2002 - Devam Ediyor
2002 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Uludağ Üniversitesi, Araştırma Görevlisi
Verdiği Dersler
Doktora
Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi I
Doktora Uzmanlık Alan Dersi I
Doktora Uzmanlık Alan Dersi II
DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ V
Yüksek Lisans
Pazarlama İlkeleri Tezsiz
Marka Yönetimi Yüksek Lisans
Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi II
YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ I
DÖNEM PROJESİ
PAZARLAMA İLKELERİ
SEMİNER
MARKA YÖNETİMİ
DİJİTAL PAZARLAMA
Lisans
Hizmet Pazarlaması Gündüz
Pazarlama Yönetimi Gündüz
MARKETING RESEARCH
Pazarlama Stratejileri Gece
Hizmet Pazarlaması Gece
Pazarlama Yönetimi Gece
Pazarlama Stratejileri Gündüz
Marka Yönetimi Gece
Marka Yönetimi
PAZARLAMA STRATEJİLERİ
Pazarlama Yönetimi
PAZARLAMA YÖNETİMİ
HİZMET PAZARLAMASI
HİZMET PAZARLAMASI
PAZARLAMA STRATEJİLERİ
FUNDAMENTALS OF MARKETING
MARKA YÖNETİMİ
Yönetilen Tezler
2020
2020Doktora
Restoran işletmelerinde tüketicilerin karşılaştığı hizmet hataları ve telafisi
TAŞKIN Ç. (Danışman)
O.Öztürk(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Endüstriyel pazarlarda fiyatlandırma kararlarının belirleyicileri: Otomotiv yan sanayi sektöründe bir araştırma
TAŞKIN Ç. (Danışman)
R.Tepe(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Müşterilerin şikayet etme niyetlerini etkileyen faktörler üzerine bir araştırma
TAŞKIN Ç. (Danışman)
Ö.Altın(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Pazarlama iletişimi unsurlarının marka değeri oluşturmadaki etkisi üzerine bir araştırma
TAŞKIN Ç. (Danışman)
S.Ekizler(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Müşteri şikâyet yönetimi ve kargo sektöründe bir araştırma
TAŞKIN Ç. (Danışman)
S.Raçlı(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
İçsel pazarlama kapsamında rekabetçiliğin satış görevlilerinin bağlılık ve performansları üzerindeki etkisi: Perakende tekstil sektöründe bir araştırma
TAŞKIN Ç. (Danışman)
G.Damla(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Marka sevgisi ve ağızdan ağza iletişiminin marka bağlılığı üzerindeki etkisi: Karşılaştırmalı bir araştırma
TAŞKIN Ç. (Danışman)
E.Sürmeli(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Youtube vloggerlarının tüketicilerin satın alma niyeti üzerindeki etkisi
TAŞKIN Ç. (Danışman)
S.Tunçay(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Alışveriş merkezlerinde tüketici tercihleri üzerine bir alan araştırması
TAŞKIN Ç. (Danışman)
M.CAN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
İşletmelerin İnovasyon Yeteneklerinin Öncülleri:Otomotiv Sektöründe Bir Araştırma
TAŞKIN Ç. (Danışman)
Y.ERDİM(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Mobil pazarlama uygulamalarına yönelik tüketici tutumları: Bir araştırma
TAŞKIN Ç. (Danışman)
T.GÜLERHOCAOĞLU(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Destinasyon marka bağlılığını etkileyen öncüller üzerine Diyarbakır kentinde bir araştırma
TAŞKIN Ç. (Danışman)
A.AKİF(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Online giyim sitelerinde itkisel satın alma davranışlarını etkileyen faktörler üzerine bir araştırma
TAŞKIN Ç. (Danışman)
Ö.ÖZDEMİR(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Satış sonrası hizmetlerde müşteri sadakatinin öncülleri: Otomotiv sektöründe bir araştırma
TAŞKIN Ç. (Danışman)
Ş.GÖNÜLLER(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Marka yayma başarısını etkileyen öncüllerin belirlenmesine yönelik Bursa ilinde bir araştırma
TAŞKIN Ç. (Danışman)
O.ÖZTÜRK(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Environmental concern and government incentives on perceived value and electric automobile adoption
Acar O., Taşkın Ç.
TRANSPORT POLICY
, cilt.171, ss.440-452, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20252. How Customers’ Paradoxical Expectations Affect Service Robot Usage Intention? A Moderated Mediation Model
Özdemir K., TAŞKIN Ç.
International Journal of Human-Computer Interaction
, 2025 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2024
20243. CONSUMER COMFORT IN SOCIAL SCIENCES: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS
ÖZDEMİR K., TAŞKIN Ç.
Journal of research in business (online)
, cilt.9, sa.1, ss.246-277, 2024 (TRDizin)
2024
20244. TÜRKİYE’DE ELEKTRİKLİ OTOMOBİLLERİN BENİMSENMESİ SÜRECİNİN DEĞERLENDİRİLMESİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA
ACAR O., Taşkın Ç.
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.205-241, 2024 (TRDizin)
2022
20225. Ağızdan Ağıza İletişim ve Öncülleri Arasındaki İlişkilerin Araştırılması: Trendyol Üzerine Bir Araştırma
ÖZTÜRK O., TAŞKIN Ç., Bekdemir E.
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.1-31, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20216. MEASURING THE INFLUENCE OF WORKPLACE DESIGN ON JOB SATISFACTION AND PERCEIVED PRODUCTIVITY: A RESEARCH ON UNIVERSITY EMPLOYEES
Taşkın D., Taşkın Ç.
International Journal of Social Inquiry
, cilt.14, sa.1, ss.277-293, 2021 (TRDizin)
2020
20207. Bankacılık Sektöründe Duyusal Marka Deneyimi ve Çalışan Empatisinin Marka Değeri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
ÇAKMAK İ., TAŞKIN Ç.
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.247-263, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20208. EXPLORING THE RELATIONSHIPS BETWEEN PERCEIVED JUSTICE AND SERVICE RECOVERY OUTCOMES BY MEANS OF PLS-SEM
ÖZTÜRK O., TAŞKIN Ç., KARADAMAR A. A.
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.31-41, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20209. Online Reklamın Rahatsız Ediciliği ve Tüketici Kaygısı Öncüllerinin Tüketicilerin Reklama Karşı Tutumu ve Davranışsal Niyeti Üzerindeki Etkisi
ÇAKMAK İ., TAŞKIN Ç.
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.42-51, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201910. SPOR AYAKKABISI SEKTÖRÜNDE MARKA BAĞLILIĞIVE ÖNCÜLLERİ: KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA
TAŞKIN Ç., sürmeli e.
Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2019 (TRDizin)
2019
201911. KARGO HİZMETLERİNDE ŞİKÂYET ETME NİYETİ VE ÖNCÜLLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN PLS-SEM İLE ARAŞTIRILMASI
TAŞKIN Ç., Raçlı S.
Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.20, sa.37, ss.835-864, 2019 (TRDizin)
2018
201812. Factors Influencing Intercultural Sensitivity of Hospitality Employees
YÜRÜR S., KOÇ E., TAŞKIN Ç., BOZ H.
International Journal of Hospitality Tourism Administration , ss.1-19, 2018 (Scopus)
2018
201813. THE INFLUENCE OF ENTREPRENEURIAL PERSONALITY ON ENTREPRENEURIAL INTENTION
TAŞKIN Ç., ÖZTÜRK O., KARADAMAR A. A.
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.7, sa.3, ss.21-34, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201814. Çağrı Merkezi Hizmetlerinde Müşteri Beklentisi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkisinin PLS-SEM İle Ölçümü
TAŞKIN D., TAŞKIN Ç.
İşletme Araştırmaları Dergisi , 2018 (TRDizin)
2018
201815. Satış Sonrası Hizmetlerde Müşteri Sadakatinin Öncülleri: Mercedes Otomobil Markası Üzerine Bir Araştırma
TAŞKIN Ç., Gönüller Ş.
Yönetim Bilimleri Dergisi , 2018 (TRDizin)
2018
201816. Mobil Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Öncüllerinin Etkisinin PLS-SEM İle Araştırılması
TAŞKIN Ç., Gülerhocaoğlu T.
Bursa Uludağ Üniversitesi İİBF , cilt.37, sa.1, ss.29-51, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201717. KIBRIS TÜRK MİLLİ MÜCADELESİNDE ERENKÖYDİRENİŞİ: BİR SÖZLÜ TARİH ÇALIŞMASI
Taşkın Ç., Tuncel C. O.
Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.33, ss.555-586, 2017 (TRDizin)
2017
201718. MÜŞTERİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ: İNEGÖLDESTİNASYONU ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
TAŞKIN Ç., ÖZTÜRK O., KARADAMAR A. A.
İş Güç ve Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , cilt.19, sa.1, ss.175-195, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201719. Perceptual Image of Conflict-Ridden Destinations: An EEG and Eye Tracker Analysis
TAŞKIN Ç., KOÇ E., BOZ H.
Business and Economic Research Journal , cilt.8, sa.3, ss.533-553, 2017 (TRDizin)
2017
201720. ONLİNE İTKİSEL SATIN ALMA DAVRANIŞININ ÖNCÜLLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
TAŞKIN Ç., ÖZDEMİR Ö.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.9, sa.18, ss.251-270, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201621. Perakende Marka Değerinin Öncülleri IKEA Markası Üzerinde Bir Araştırma
TAŞKIN Ç., KARADAMAR A. A., ÖZTÜRK O., ikiz g.
İşletme Araştırmaları Dergisi , 2016 (TRDizin)
2016
201622. Online Hizmet Kalitesinin Öncüllerinin Yapısal Eşitlik Modelleme ile Belirlenmesi
TAŞKIN Ç., ÖZTÜRK O., sürmeli e., TUNÇAY S.
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201623. Exploring the Antecedents of Brand Extension Success A Research on an Athletic Footwear Brand
TAŞKIN Ç., EMEL A. G., ÖZTÜRK O., PETRİÇLİ G.
International E-Journal of ADVANCES IN SOCIAL SCIENCES , 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201624. Exploring the antecedents of brand extension succes A research on an athletic footwear brand
Taşkın Ç., Emel A. G., Öztürk O., Petriçli G.
IJASOS- International E-journal of Advances in Social Sciences , cilt.2, sa.5, ss.339-347, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201625. DESTİNASYON MARKA BAĞLILIĞINI ETKİLEYEN ÖNCÜLLERÜZERİNE DİYARBAKIR KENTİNDE BİR ARAŞTIRMA
TAŞKIN Ç., KARADAMAR A. A.
PARADOKSEconomics,SociologyandPolicyJournal , cilt.11, sa.2, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201626. Destinasyon Marka Bağlılığı Yabancı Turistler Üzerine Diyarbakır Kentinde Bir Araştırma
TAŞKIN Ç., KARADAMAR A. A.
Yönetim Bilimleri Dergisi , cilt.14, sa.28, 2016 (TRDizin)
2016
201627. Otomobil Sektöründe Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü Üzerine Bir Araştırma
TAŞKIN Ç.
Business and Economics Research Journal , 2016 (TRDizin)
2016
201628. Antecedents of Brand Extension Success A Research in Beauty Care Industry
TAŞKIN Ç., EMEL A. G., ÖZTÜRK O., PETRİÇLİ G.
İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , 2016 (TRDizin)
2016
201629. Kuşaklararası İletişimin Marka Değeri Oluşturmaya Etkisinin Yapısal Eşitlik Modelleme İle Araştırılması
TAŞKIN Ç., yılmaz m.
Uludağ Üniversitesi İİBF Dergisi , 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201630. The Antecedents of Brand Extension Success and Research on an Apparel Brand
TAŞKIN Ç., ÖZTÜRK O.
PARADOKS Economics, Sociology and Policy Journal , cilt.11, sa.1, ss.48-67, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201631. Antecedents Of Brand Extension Success A Research In Beauty Care Industry
TAŞKIN Ç., EMEL A. G., ÖZTÜRK O., PETRİÇLİ G.
“Is, Guc” The Journal of Industrial Relations and Human Resources , cilt.18, sa.1, ss.97-115, 2016 (TRDizin)
2016
201632. Antecedents Of Brand Extensıon Success A Research In Beauty Care Industry
TAŞKIN Ç., EMEL A. G., ÖZTÜRK O., PETRİÇLİ G.
ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources , cilt.18, sa.1, ss.97-115, 2016 (TRDizin)
2015
201533. INTERNAL MARKETING IN PUBLIC SERVICE SECTOR AND ITS EFFECT ON JOB SATISFACTION
DÜLGEROĞLU İ., TAŞKIN Ç.
Electronic Journal of Vocational Colleges
, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201534. Kıbrıs Okuryazarlığının ve Kıbrıs Sorunu Algısının İstatistiksel Analizi Türkiye deki Y Kuşağı Örneği
Tüzüntürk S., Taşkın Ç., Tuncel C. O.
The Sakarya Journal of Economics , cilt.4, sa.2, ss.20-45, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201435. Determining the Factors That Affect Taxpayers’xx Perspective on Tax Administration: Research in Turkey
ÇETİN GERGER G., GERÇEK A., TAŞKIN Ç., BAKAR TÜREGÜN F., GÜZEL S.
International Journal of Economics anf Finance Studies , cilt.6, sa.1, ss.18-28, 2014 (Scopus)
2014
201436. The role of brand trust on parents’ purchase intentions of baby-care products
AYDIN G., AKDENİZ AR A., TAŞKIN Ç.
Doğuş Üniversitesi Dergisi , 2014 (TRDizin)
2014
201437. Determining the Factors That Affect Taxpayers Perspective on Tax Administration Research in Turkey
Çetin Gerger G., Gerçek A., Taşkın Ç., Bakar Türegün F., Güzel S.
International Journal of Economics and Finance Studies
, sa.6, ss.18-28, 2014 (Scopus)
2010
201038. TÜKETİCİLERİN BANKA TERCİHİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİNBELİRLENMESİ BURSA DA BİR ARAŞTIRMA
TAŞKIN Ç., akat ö., erol z.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2010 (TRDizin)
2010
201039. Veri Madenciliğinde Kümeleme yaklaşımları ve Kohonen Ağları ile Perakendecilik Sektöründe Bir Uygulama
TAŞKIN Ç., EMEL A. G.
Süleyman Demirel Üniversitesi İİBF Dergisi , ss.395-409, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201040. Tüketici Temelli Marka Değerinin Yapısal Eşitlik Modelleme ile Ölçümü ve Dayanıklı Tüketim Malları Sektöründe Bir Araştırma
TAŞKIN Ç., ömer a.
Ber Journal , 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201041. Veri Madenciliğinde KümelemeYaklaşımları ve Khonen Ağları ile Perakendecilik Sektöründe BirUygulama
TAŞKIN Ç., EMEL A. G.
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari BilimlerDergisi , 2010 (Hakemli Dergi)
2008
200842. Segmentation of Online Shoppers By Means of an Integrated Data Mining Approach: A Case Study
TAŞKIN Ç., EMEL A. G.
The Journal of Industrial Relations and Human Resources , cilt.10, sa.3, ss.74-88, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
200743. Profiling a Domestic Tourism Market by Means of Association Rule Mining
EMEL A. G., TAŞKIN Ç., ömer a.
Anatolia: An International Journal of Tourism and Hospitality Research , 2007 (Hakemli Dergi)
2006
200644. Uluslararası Alışveriş Merkezi Tüketicilerinin Satın Alma Davranışı Bursa İlinde Bir Uygulama
ömer a., TAŞKIN Ç., özdemir a.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2006 (TRDizin)
2005
200545. Araç Rotalama Problemleri Bir Dağıtım Problemine Genetik Algoritma Yaklaşımı
EMEL A. G., TAŞKIN Ç.
Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi
, 2005 (Hakemli Dergi)
2005
200546. Pazarlama Stratejilerinin Oluşturulmasında Bir Karar Destek Aracı Birliktelik Kuralı Madenciliği
EMEL A. G., TAŞKIN Ç.
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2005 (TRDizin)
2005
200547. Veri madenciliğinde karar ağaçları ve bir satış analizi uygulaması
EMEL A. G., TAŞKIN Ç.
Eskişehir Osmangazi Sosyal Bilimler Dergisi , 2005 (Hakemli Dergi)
2004
200448. Tedarik Zinciri Yönetimi Otomotiv Sektöründe Bir Araç Rotalama Uygulaması
EMEL A. G., TAŞKIN Ç.
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi
, 2004 (Hakemli Dergi)
2004
200449. Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Teorik Bir Karşılaştırma
akat ö., TAŞKIN Ç.
İş-Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , 2004 (Hakemli Dergi)
2004
200450. Sinir Ağları Veri Madenciliği İle Çelik Üretim Sürecinde Bir Analiz
EMEL A. G., TAŞKIN Ç.
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , 2004 (TRDizin)
2003
200351. Yönsüz Çinli Postacı Problemi Polis Devriye Araçları İçin Bir Uygulama
EMEL A. G., TAŞKIN Ç.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.3, sa.1, 2003 (TRDizin)
2002
200252. Genetik Algoritma ve Uygulamaları
EMEL A. G., TAŞKIN Ç.
U.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.21, sa.1, ss.129-152, 2002 (Hakemli Dergi)
2002
200253. Genetik Algoritmalar ve Uygulama Alanları
EMEL A. G., TAŞKIN Ç.
Uludağ Üniversitesi İİBF Dergisi , cilt.21, sa.1, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. A Methodological Approach for a Hospitality Industry-University Business Model Innovation Collaboration
McTiernan C., TAŞKIN Ç., SARAÇ M., Arsoy A. P., Gallagher P.
24th European Conference on Research Methodology for Business and Management Studies, ECRM 2025, Londonderry, İrlanda, 19 - 20 Haziran 2025, ss.57-68, (Tam Metin Bildiri)
2025
20252. Understanding Tourist Experience in Mountain Hotel Accommodation: A Qualitative Assessment of Online Reviews
SARAÇ M., TAŞKIN Ç.
8th International Conference on Tourism Research, ICTR 2025, Jyvaskyla, Finlandiya, 24 - 25 Nisan 2025, ss.270-277, (Tam Metin Bildiri)
2023
20233. Internet of Things and Artificial Intelligence in Tourism and Hospitality: A Bibliometric Analysis
Poroy Arsoy A., Bayram Arlı N., Taşkın Ç.
XV International Tourism Congress, Porto, Portekiz, 23 - 25 Kasım 2023, ss.107-112, (Tam Metin Bildiri)
2022
20224. Covid-19 Döneminde Üniversite Öğrencilerinin Online Eğitim Memnuniyeti Üzerine Bir Araştırma
ÖZTÜRK O., KARADAMAR A. A., TAŞKIN Ç.
ERPA International Congresses on Education 2022, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Eylül 2022, ss.22, (Özet Bildiri)
2019
20195. Destinasyon Marka Kişiliği: Bandırma Üzerinde Bir Araştırma
TAŞKIN Ç., KARADAMAR A. A., ÖZTÜRK O., ÇAKMAK İ.
3. ULUSLARARASI BÖLGESEL KALKINMA VEÜNİVERSİTELERİN ROLÜ SEMPOZYUMU, Balıkesir/Bandırma, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20196. MARKANIN ÖZÜNE UYGUNLUĞU İLE MARKA GÜVENİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN PLS-SEM İLE ARAŞTIRILMASI
MEMİŞ N., EMEL A. G., TAŞKIN Ç.
III.INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(C-IASOS), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20197. Tüketicilerin Şikâyet Etme Niyetinin Öncülleri: Cinsiyet Farklılıkları Üzerine Kargo Sektöründe Bir Araştırma
KARADAMAR A. A., TAŞKIN Ç., Raçlı S.
III.INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(C-IASOS), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20198. Examining the Relationships Among the Antecedents of Local Food Purchase Intention
ÖZTÜRK O., TAŞKIN Ç., erol a.
III.INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(C-IASOS), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20199. Measuring the Impact of Privacy Concerns, PerceivedRisk and Trust on the Continuance Intention of FacebookUsers by means of PLS-SEM
TAŞKIN Ç., TAŞKIN D.
5th Collaborative European Research Conference (CERC 2019), Darmstadt, Almanya, 29 - 30 Mart 2019, cilt.2348, ss.351-357, (Tam Metin Bildiri)
2018
201810. Facebook’ta Fotoğraf Paylaşma Niyeti ve Öncülleri Arasındaki İlişkilerin Araştırılması
TAŞKIN Ç., KARADAMAR A. A., ÖZTÜRK O.
İZCEAS 2018, 5 - 08 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201811. Facebook’ta Fotoğraf Paylaşımında Gizlilik ve Güven: Cinsiyet Farklılıkları Üzerine Bir Araştırma
TAŞKIN Ç., ÖZTÜRK O., KARADAMAR A. A.
İZCEAS 2018, 5 - 08 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201812. EXPLORING THE RELATIONSHIPS AMONG SOCIAL COMMERCE INTENT AND ITS ANTECEDENTS: A RESEARCH ON INSTAGRAM USERS
TAŞKIN D., KARADAMAR A. A., TAŞKIN Ç.
Second International Scientific Conference on Economics and Management - EMAN 2018, 22 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2018
201813. THE INFLUENCE OF TRUST ON SOCIAL COMMERCE INTENT OF INSTAGRAM USERS
TAŞKIN Ç., TAŞKIN D., KARADAMAR A. A., ÖZTÜRK O.
35th International Academic Conference, 15 - 18 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201814. EXPLORING THE INFLUENCE OF DEMOGRAPHICCHARACTERISTICS ON THE SATISFACTION OF CALL CENTER CUSTOMERS
TAŞKIN Ç., TAŞKIN D.
35th International Academic Conference, 15 - 18 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201815. Service Failure and Service Recovery: A Research on the Passengers of Intercity Public Transportation
TAŞKIN Ç., ÖZTÜRK O., KARADAMAR A. A.
C-IASOS, 19 - 21 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201816. Destinasyon İmajının Tekrar Gelme ve Tavsiye Etme Niyetleri Üzerindeki Etkisi: Çeşme Üzerine Bir Araştırma
KARADAMAR A. A., TAŞKIN Ç., ÖZTÜRK O., soğanlı p.
C-IASOS, 19 - 21 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201817. Youtube Vloggers’ Influence on Cosmetics Purchase Intentions
KARADAMAR A. A., TAŞKIN Ç., ÖZTÜRK O., tunçay s.
C-IASOS, 19 - 21 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201818. Exploring the Relationships Between Brand Love and Word of Mouth: A Research in Sport Shoes Market
TAŞKIN Ç., ÖZTÜRK O., KARADAMAR A. A., sürmeli e.
C-IASOS, 19 - 21 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201820. INVESTIGATING THE INFLUENCE OF DESTINATION FASCINATION ON DESTINATION BRAND LOYALTY FOR TOURISM DEVELOPMENT
TAŞKIN Ç., KARADAMAR A. A., ÖZTÜRK O.
Second International Scientific Conference on Economics and Management - EMAN 2018, Ljubljana, Slovenya, 22 - 24 Mart 2018, ss.1016, (Özet Bildiri)
2017
201721. Türkiye İmalat Sanayinde Üniversite Sanayi İşbirliğinin İnovasyon Performansı Üzerindeki Etkisinin Yapısal Eşitlik Modelleme ile Ölçümü
TAŞKIN Ç., TUNCEL C. O., ÖLMEZOĞULLARI N.
TÜRKİYE EKONOMİ KURUMU19. Ulusal İktisat Sempozyumu, Türkiye, 3 - 04 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201722. TURİZM SEKTORUNDE DESTiNASYON MARKALAMASI: VANDESTİNASYONU ICiN ”DORT AYAKLI” MARKALA§MA MODELİ ÖNERİSİ
TAŞKIN Ç., ÖZTÜRK O., KARADAMAR A. A.
INTERNATIONAL WEST ASIACONGRESS of TOURISM RESEARCH, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201723. Exploring the Influence of Demographic Characteristics on Entrepreneurial Intention
KARADAMAR A. A., TAŞKIN Ç., ÖZTÜRK O.
INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(IASOS), 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201724. Antecedents of Switching Intention: A Research in Mobile Services
TAŞKIN Ç., EMEL A. G., MEMİŞ N.
INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(IASOS), 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201725. Examining the Factors of Brand Extension Success: A Research on Female Consumers
ÖZTÜRK O., TAŞKIN Ç., KARADAMAR A. A.
INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(IASOS), 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201726. Exploring the Relationships among the Antecedents of Continuance Intention of Facebook Users
TAŞKIN Ç., ÖZER D.
INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(IASOS), 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201727. EXPLORING RELATIONSHIPS AMONG THE ANTECEDENTS OF DESTINATION BRAND LOYALTY: A SYMBOLIC CONSUMPTION PERSPECTIVE
TAŞKIN Ç., KARADAMAR A. A.
7th ADVANCES IN HOSPITALITY TOURISM MARKETING MANAGEMENT (AHTMM) CONFERENCE, 10 - 15 Temmuz 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201728. Measuring Customer-Based Brand Equity for Bursa: A City of History and Culture
TAŞKIN Ç., KOÇ E., BOZ H., KARADAMAR A. A.
7th Advances in Hospitality Tourism Marketing Management (AHTMM) Conference, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 10 - 15 Temmuz 2017, ss.467-474, (Tam Metin Bildiri)
2017
201729. EXPLORING THE RELATIONSHIPS AMONG THE ANTECEDENTS OF E-IMPULSE BUYING BEHAVIOUR FOR ONLINE APPAREL WEBSITES
TAŞKIN Ç., ÖZDEMİR Ö.
DAKAM’S INTERNATIONAL DESIGN AND COMMUNICATION STUDIES MEETING: MARKETING ’17 / International Conference on Marketing Studies, İstanbul, Türkiye, 31 Mart - 01 Nisan 2017, ss.129, (Özet Bildiri)
2017
201730. MEASURING THE CUSTOMER-BASED BRAND EQUITY OF ADESTINATİON AS A “FURNİTURE BRAND”
TAŞKIN Ç., ÖZTÜRK O., KARADAMAR A. A.
44th IASTEM International Conference, 20 - 21 Ocak 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201731. EXPLORING THE IMPACT OF KNOWLEDGE MANAGEMENT PROCESS ON INNOVATION BY MEANS OF STRUCTURAL EQUATION MODELING: A RESEARCH IN AUTOMOTIVE INDUSTRY
TAŞKIN Ç., TAŞKIN D.
5th International Conference Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES), Prague, Çek Cumhuriyeti, 25 - 26 Mayıs 2017, ss.996-1002, (Tam Metin Bildiri)
2017
201732. EXPLORING THE INFLUENCE OF ENTREPRENEURSHIP PERSONALITY ON ENTREPRENEURIAL INTENTION: A RESEARCH IN TURKEY
TAŞKIN Ç., ÖZTÜRK O., KARADAMAR A. A.
5th International Conference Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES), Prague, Çek Cumhuriyeti, 25 - 26 Mayıs 2017, ss.1003-1012, (Tam Metin Bildiri)
2016
201633. Application of Destination Brand Equity Model as an Economic Development Tool
TAŞKIN Ç., ÖZTÜRK O.
2nd International Conference on Applied Economics and Finance, 5 - 06 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
2016
201634. Examining the Relationships Among the Antecedents of Innovation Performance A Research on Turkish Manufacturing Industry
TAŞKIN Ç., TUNCEL C. O.
2nd International Conference on Applied Economics and Finance, Kıbrıs (Kktc), 5 - 06 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
2016
201635. An EEG and Eye Tracker Analysis of the Influence of Risk on the Perceptual Image of Conflict ridden Destinations
TAŞKIN Ç., koç e., boz h.
ICOMEP 2016, 26 - 27 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201636. Diyarbakır Destinasyonunu Ziyaret Eden Yabancı TuristlerÜzerine Bir Araştırma
KARADAMAR A. A., TAŞKIN Ç.
Uluslararası Diyarbakır Sempozyumu, 2 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
2016
201637. Exploring the antecedents of brand extension succes A research on an athletic footwear brand
TAŞKIN Ç., EMEL A. G., ÖZTÜRK O., PETRİÇLİ G.
SOCIOINT 2016- 3rd International Conference on Education, Social Sciences and Humanities, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2016, ss.339-347, (Tam Metin Bildiri)
2016
201638. Exploring the antecedents of brand extension success a research on athletic footwear brand
TAŞKIN Ç., EMEL A. G., ÖZTÜRK O., PETRİÇLİ G.
SOCIOINT 2016- 3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION, SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES, 23 - 25 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201639. EXPLORING THE RELATIONSHIPS AMONG THE ANTECEDENTS OF BRAND LOYALTY: A RESEARCH ON AN APPAREL BRAND
TAŞKIN Ç., Emel G. G., KARADAMAR A. A., MEMİŞ N.
3rd International Conference on Social Sciences and Humanities (SOCIOINT), İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2016, ss.366-376, (Tam Metin Bildiri)
2016
201640. EXPLORING THE ANTECEDENTS OF BRAND EXTENSION SUCCESS: A RESEARCH ON AN ATHLETIC FOOTWEAR BRAND
TAŞKIN Ç., Emel G. G., ÖZTÜRK O., Petricli G.
3rd International Conference on Social Sciences and Humanities (SOCIOINT), İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2016, ss.377-386, (Tam Metin Bildiri)
2015
201541. Yeniden Sanayileşme Tartışmaları Işığında Türkiye de Üniversite Sanayi İşbirliği ve Yükseköğretim Stratejisi
TAŞKIN Ç., TUNCEL C. O.
2.Cyrprus International Congress of Education, 3 - 06 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
2015
201542. Yeniden Sanayileşme Tartışmaları Işığında Türkiyede de Üniversite Sanayi İşbirliği Ve Yüksek Öğretim Stratejisi
TAŞKIN Ç., TUNCEL C. O.
2nd Cyprus International Congress of Education Research, 2015, 3 - 06 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
2015
201543. Measuring the Impact of University Industry Relations on Innovation Performance in Turkish Manufacturing Industry
TUNCEL C. O., TAŞKIN Ç.
Central and Eastern European LUMEN Conference: New Approaches in Social and Humanistic Sciences: NASHS 2015, Kişinev, Moldova, 11 - 13 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2014
201444. Türkiye deki Y Kuşağının Kıbrıs Sorunu Algısı Üzerine Bir Araştırma
Taşkın Ç., Tuncel C. O., Tüzüntürk S.
4. International Conference in Communication and Media Studies: I You Wish Peace, Work for Justice, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
2014
201445. Analyzing the Role of University Industry Collaboration to Regional Development The Case Study of Bursa Region in Turkey
TAŞKIN Ç., TUNCEL C. O.
International Conference on Social Sciences, Bükreş, Romanya, 19 - 20 Eylül 2014, ss.648-653, (Tam Metin Bildiri)
2013
201346. Determining The Factors That Affect Taxpayers Perspective On Tax Administration Research In Turkey
Çetin Gerger G., Gerçek A., Taşkın Ç., Bakar Türegün F., Güzel S.
ICBMEF - 2013: International Conference On Business, Management, Economics and Finance, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)
2014
201447. University Industry Relations And Technological Capabilities Building In Turkish Automotive Industry A Technological Regime Based Approach
TUNCEL C. O., TAŞKIN Ç.
2nd International Conference on Economics and Social Sciences (ICESS-2014), Tayland, 1 - 02 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)
2013
201348. Üniversite Sanayi İşbirliğinde Ara yüz Kurumların Önemi Ve Yönetişim Sistemi Uludağ Üniversitesi Bursa Sanayi Örneğinde Paydaşların Rolü Politika Ve Sistem Değerlendirmesi
TUNCEL C. O., TAŞKIN Ç., GÜRSEL V.
ludağ Üniversitesi Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2013
2011
201149. Sürdürülebilir Kentsel Rekabet İçin Markalaşma Bursa Kentinin Markalaşma Stratejilerinde Öne Çıkan Faktörleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
TAŞKIN Ç., TUNCEL C. O.
Cumhuriyet Döneminde Bursa’da Kentleşme Sempozyumu¬¬, Uludağ Üniversitesi, Bursa, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201150. Kent Pazarlaması ve Marka Kent Oluşturma Stratejileri Nevşehir İli İçin Marka Kent Temelli Bir Turizm Stratejisi Önerisi
TAŞKIN Ç., TUNCEL C. O.
I. Uluslararası Nevşehir Tarih ve Kültür Sempozyumu, Türkiye, 16 - 19 Kasım 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201151. Kentsel Ölçekte Markalaşma Yolunda Bursa
TAŞKIN Ç., TUNCEL C. O., ömer a.
Uludağ Üniversitesi “Bilgilendirme ve Ar-Ge Günleri, Türkiye, 15 - 16 Kasım 2011
2011
201152. Kıbrıs Türk Milli Mücadelesinde Erenköy Direnişi Bir Sözlü Tarih Çalışması
TUNCEL C. O., TAŞKIN Ç.
II. Kıbrıs Türk Milli Mücadelesi ve Bu Mücadelede TMT’nin Yeri Uluslararası Sempozyumu, Kıbrıs (Kktc), 30 Ekim - 05 Kasım 2011, (Tam Metin Bildiri)
2010
201053. Forecasting Inflation Using Artificial Neural Network Approach: A Case Study of Turkey
Özdemir M., Taşkın Ç.
ICMBE’10 6th International Conference on Business, Management and Economics, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
2007
200754. A Two-Stage Approach for Improving Service Management in Retail Banking
Emel G. G., TAŞKIN Ç.
Annual International Conference of the German-Operations-Research-Society, Saarbrücken, Almanya, 5 - 07 Eylül 2007, ss.257-262, (Tam Metin Bildiri)
2007
200755. Innovation Networks and Learning Dynamics in Economic Development An Assessment on Turkish Automotive Industry from Sectoral Innovation System Perspective
TUNCEL C. O., TAŞKIN Ç.
2nd International Conference on the Dynamics of Science and Technology Policies” 25–26 May 2007, Türkiye, 25 - 26 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. POST-İNSAN TÜKETİCİLER İÇİN ZAMAN: PAZARLAMADA SÜRE, SABIR VE ANLIK DENEYİM
Seren N., Taşkın Ç.
İksad Yayınevi, Ankara, 2025
2024
20242. Sürdürülebilir İş Modeli İnovasyonu
Poroy Arsoy A. (Editör), Taşkın Ç. (Editör), Bayram Arlı N. (Editör)
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2024
2024
20243. Internet of things and artificial intelligence in tourism and hospitality: a bibliometric analysis
POROY ARSOY A., BAYRAM ARLI N., TAŞKIN Ç.
The Image and Sustainability of Tourism Destinations, , Editör, Sciendo, ss.107-112, 2024
2022
20224. Modeling of Taxpayers’ Resistance to Revenue Administration: A Different Approach to Tax Compliance
Gerçek A., Çetin Gerger G., Taşkın Ç., Bakar Türegün F.
Current Issues and Empirical Studies in Public Finance, Burçin Bozdoğanoğlu ve Adnan Gerçek, Editör, Peter Lang GmbH, Berlin, ss.265-288, 2022
2019
20195. Otomotiv Sektöründe İNOVASYON YETENEĞİ Öncüllerin Analizi ve Sektörel Öneriler
Erdim Y., TAŞKIN Ç.
Dora Yayınevi, 2019
2018
20187. Instagram ve Sosyal Ticaret: Bir Model Önerisi (PLS-SEM Uygulamalı)
ÖZTÜRK O., KARADAMAR A. A., TAŞKIN D., TAŞKIN Ç.
Dora, 2018
2017
20178. MÜŞTERİ TEMELLİ DESTİNASYON MARKA DEĞERİ: ULUDAĞ ve BODRUM ÖRNEKLERİ (PLS-SEM UYGULAMALI)
TAŞKIN Ç.
Dora, Bursa, 2017
2017
20179. ONLINE İTKİSEL SATIN ALMA DAVRANIŞI: PLS-SEM İLE BİR MODEL ÖNERİSİ
ÖZDEMİR Ö., TAŞKIN Ç.
DORA Basım-Yayın Dağıtım Ltd. Şti. / http://www.dorayayincilik.com.tr/, Bursa, 2017
2016
201610. Destinasyon Markalaması Diyarbakır Destinasyonu İçin Uluslararası Hedef Pazar Analizi
KARADAMAR A. A., TAŞKIN Ç.
Dora, Bursa, 2016
2015
201511. Mükellef Hakları: Türkiye Perspektifi ve Geliştirilmesi
Gerçek A., Çetin Gerger G., Taşkın Ç., Bakar Türegün F., Güzel S.
Seçkin Yayıncılık, Ankara, 2015
Desteklenen Projeler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam Ediyor
Sürdürülebilir Kentler ve Sürdürülebilir Enerji Yönetimi için ”Yeşil Kent” Markalaşması: Veri Madenciliği ile Bir Araştırma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
TAŞKIN Ç.
2024 - 2027
2024 - 2027
The one-stop-shop of accessible circular solutions for sustainable tourism
UFUK 2020 Projesi , ERC, Avrupa Araştırma Konseyi Destekli Proje
(Proje Özeti)
Poroy Arsoy A., Taşkın Ç., Bayram Arlı N., Aytaç A., Çakmak İ., Saraç M.
2024 - 2027
2024 - 2027Enabling VET to Promote ESG Awareness & ESG Risk Literacy in SMEs (PEARL)
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi
(Proje Özeti)
Poroy Arsoy A. (Yürütücü), Bayram Arlı N., Taşkın Ç., Üstün G. E., Aydemir Dev M., Bektaş O., et al.
2024 - 2026
2024 - 2026Hospitality in Crisis: ESG and AI for a sustainable and crisis resilient tourism industry -EcoSmart
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey
(Proje Özeti)
Poroy Arsoy A., Ertan Y., Yücel E., Bayram Arlı N., Taşkın Ç.
2023 - 2026
2023 - 2026REMODEL: Hizmet sektörüne yönelik yenilikçi iş modellerinde Türkiye'nin araştırma kapasitesinin güçlendirilmesi
UFUK AVRUPA Projesi , UFUK AVRUPA Projesi
Poroy Arsoy A., Bayram Arlı N., Taşkın Ç., Gürsakal S., Ertan Y., Yücel E., et al.
2023 - 2025
2023 - 2025Hüzün (Dark) Turizmi Kapsamında Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Erenköy Destinasyonu Üzerine Bir Araştırma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
TAŞKIN Ç. (Yürütücü), TUNCEL C. O.
2023 - 2025
2023 - 2025
Strengthening the Research Capacity of Turkey in Innovative Business Models for the Hospitality Sector (REMODEL)
UFUK 2020 Projesi , ERC, Avrupa Araştırma Konseyi Destekli Proje
(Proje Özeti)
Poroy Arsoy A., Bayram Arlı N., Ertan Y., Yücel E., Taşkın Ç., Gürsakal S., et al.
2019 - 2023
2019 - 2023
Sürdürülebilir Kentler ve Sürdürülebilir Enerji Yönetimi için "Yeşil Kent" Markalaşması: Veri Madenciliği ile Bir Araştırma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
EMEL A. G. (Yürütücü), PETRİÇLİ G., İNKAYA T., TAŞKIN Ç.
2019 - 2023
2019 - 2023Sürdürülebilir Kentler ve Sürdürülebilir Enerji Yönetimi için ”Yeşil Kent” Markalaşması: Veri Madenciliği ile Bir Araştırma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Petriçli G., Emel A. G.(Yürütücü), İnkaya T., Taşkın Ç.
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1
h-indeksi (WOS): 1
Jüri Üyelikleri
Ekim-2022
Ekim 2022