Prof. Dr. ÇAĞATAN TAŞKIN


İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

Üretim Yönetimi ve Pazarlama A.D.


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: İşletme, Pazarlama, Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

Metrikler

Yayın

126

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

35

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

51

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

627

H-İndeks (Sobiad)

12

Atıf (Diğer Toplam)

144

Proje

14

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

15
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2003 - 2008

2003 - 2008

Doktora

Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İşletme (Dr), Türkiye

1999 - 2003

1999 - 2003

Yüksek Lisans

Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye

1995 - 1999

1995 - 1999

Lisans

Bursa Uludağ Üniversitesi, MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ, Endüstri Mühendisliği Bölümü, Türkiye

Araştırma Alanları

İşletme

Pazarlama

Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2012 - 2012

2012 - 2012

Yrd. Doç. Dr.

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2002 - 2012

2002 - 2012

Araştırma Görevlisi

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

Yönetimsel Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Rektörlük Kalite Komisyonu Üyesi

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

MEYOK Koordinatörü

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Senato Üyesi

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Yüksekokul Müdürü

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Meslek Yüksekokulu Kurulu Üyesi

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Meslek Yüksekokulu Akademik Kurul Üyesi

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Meslek Yüksekokulu Yönetim Kurulu Üyesi

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

MYO Müdürü

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2016 - 2019

2016 - 2019

Enstitü Müdür Yardımcısı

Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

2015 - 2018

2015 - 2018

Bölüm Başkan Yardımcısı

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü

2013 - 2015

2013 - 2015

Dekan Yardımcısı

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

Akademi Dışı Deneyim

2002 - Devam Ediyor

2002 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Uludağ Üniversitesi, Araştırma Görevlisi

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi I

Doktora Uzmanlık Alan Dersi I

Doktora Uzmanlık Alan Dersi II

DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ V

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Pazarlama İlkeleri Tezsiz

Marka Yönetimi Yüksek Lisans

Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi II

YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ I

DÖNEM PROJESİ

PAZARLAMA İLKELERİ

SEMİNER

MARKA YÖNETİMİ

DİJİTAL PAZARLAMA

Lisans

Lisans

Hizmet Pazarlaması Gündüz

Pazarlama Yönetimi Gündüz

MARKETING RESEARCH

Pazarlama Stratejileri Gece

Hizmet Pazarlaması Gece

Pazarlama Yönetimi Gece

Pazarlama Stratejileri Gündüz

Marka Yönetimi Gece

Marka Yönetimi

PAZARLAMA STRATEJİLERİ

Pazarlama Yönetimi

PAZARLAMA YÖNETİMİ

HİZMET PAZARLAMASI

HİZMET PAZARLAMASI

PAZARLAMA STRATEJİLERİ

FUNDAMENTALS OF MARKETING

MARKA YÖNETİMİ

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (53)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (27)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. A Methodological Approach for a Hospitality Industry-University Business Model Innovation Collaboration

McTiernan C., TAŞKIN Ç., SARAÇ M., Arsoy A. P., Gallagher P.

24th European Conference on Research Methodology for Business and Management Studies, ECRM 2025, Londonderry, İrlanda, 19 - 20 Haziran 2025, ss.57-68, (Tam Metin Bildiri) identifier

2025

2025

2. Understanding Tourist Experience in Mountain Hotel Accommodation: A Qualitative Assessment of Online Reviews

SARAÇ M., TAŞKIN Ç.

8th International Conference on Tourism Research, ICTR 2025, Jyvaskyla, Finlandiya, 24 - 25 Nisan 2025, ss.270-277, (Tam Metin Bildiri) identifier

2023

2023

3. Internet of Things and Artificial Intelligence in Tourism and Hospitality: A Bibliometric Analysis

Poroy Arsoy A., Bayram Arlı N., Taşkın Ç.

XV International Tourism Congress, Porto, Portekiz, 23 - 25 Kasım 2023, ss.107-112, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

4. Covid-19 Döneminde Üniversite Öğrencilerinin Online Eğitim Memnuniyeti Üzerine Bir Araştırma

ÖZTÜRK O., KARADAMAR A. A., TAŞKIN Ç.

ERPA International Congresses on Education 2022, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Eylül 2022, ss.22, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

5. Destinasyon Marka Kişiliği: Bandırma Üzerinde Bir Araştırma

TAŞKIN Ç., KARADAMAR A. A., ÖZTÜRK O., ÇAKMAK İ.

3. ULUSLARARASI BÖLGESEL KALKINMA VEÜNİVERSİTELERİN ROLÜ SEMPOZYUMU, Balıkesir/Bandırma, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

6. MARKANIN ÖZÜNE UYGUNLUĞU İLE MARKA GÜVENİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN PLS-SEM İLE ARAŞTIRILMASI

MEMİŞ N., EMEL A. G., TAŞKIN Ç.

III.INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(C-IASOS), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

7. Tüketicilerin Şikâyet Etme Niyetinin Öncülleri: Cinsiyet Farklılıkları Üzerine Kargo Sektöründe Bir Araştırma

KARADAMAR A. A., TAŞKIN Ç., Raçlı S.

III.INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(C-IASOS), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

8. Examining the Relationships Among the Antecedents of Local Food Purchase Intention

ÖZTÜRK O., TAŞKIN Ç., erol a.

III.INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(C-IASOS), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

9. Measuring the Impact of Privacy Concerns, PerceivedRisk and Trust on the Continuance Intention of FacebookUsers by means of PLS-SEM

TAŞKIN Ç., TAŞKIN D.

5th Collaborative European Research Conference (CERC 2019), Darmstadt, Almanya, 29 - 30 Mart 2019, cilt.2348, ss.351-357, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

12. EXPLORING THE RELATIONSHIPS AMONG SOCIAL COMMERCE INTENT AND ITS ANTECEDENTS: A RESEARCH ON INSTAGRAM USERS

TAŞKIN D., KARADAMAR A. A., TAŞKIN Ç.

Second International Scientific Conference on Economics and Management - EMAN 2018, 22 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

13. THE INFLUENCE OF TRUST ON SOCIAL COMMERCE INTENT OF INSTAGRAM USERS

TAŞKIN Ç., TAŞKIN D., KARADAMAR A. A., ÖZTÜRK O.

35th International Academic Conference, 15 - 18 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

14. EXPLORING THE INFLUENCE OF DEMOGRAPHICCHARACTERISTICS ON THE SATISFACTION OF CALL CENTER CUSTOMERS

TAŞKIN Ç., TAŞKIN D.

35th International Academic Conference, 15 - 18 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

19. Yapay Zeka Uygulamaları

TAŞKIN Ç.

C-IASOS, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

20. INVESTIGATING THE INFLUENCE OF DESTINATION FASCINATION ON DESTINATION BRAND LOYALTY FOR TOURISM DEVELOPMENT

TAŞKIN Ç., KARADAMAR A. A., ÖZTÜRK O.

Second International Scientific Conference on Economics and Management - EMAN 2018, Ljubljana, Slovenya, 22 - 24 Mart 2018, ss.1016, (Özet Bildiri)

2017

2017

22. TURİZM SEKTORUNDE DESTiNASYON MARKALAMASI: VANDESTİNASYONU ICiN ”DORT AYAKLI” MARKALA§MA MODELİ ÖNERİSİ

TAŞKIN Ç., ÖZTÜRK O., KARADAMAR A. A.

INTERNATIONAL WEST ASIACONGRESS of TOURISM RESEARCH, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

23. Exploring the Influence of Demographic Characteristics on Entrepreneurial Intention

KARADAMAR A. A., TAŞKIN Ç., ÖZTÜRK O.

INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(IASOS), 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

24. Antecedents of Switching Intention: A Research in Mobile Services

TAŞKIN Ç., EMEL A. G., MEMİŞ N.

INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(IASOS), 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

25. Examining the Factors of Brand Extension Success: A Research on Female Consumers

ÖZTÜRK O., TAŞKIN Ç., KARADAMAR A. A.

INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(IASOS), 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

26. Exploring the Relationships among the Antecedents of Continuance Intention of Facebook Users

TAŞKIN Ç., ÖZER D.

INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(IASOS), 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

27. EXPLORING RELATIONSHIPS AMONG THE ANTECEDENTS OF DESTINATION BRAND LOYALTY: A SYMBOLIC CONSUMPTION PERSPECTIVE

TAŞKIN Ç., KARADAMAR A. A.

7th ADVANCES IN HOSPITALITY TOURISM MARKETING MANAGEMENT (AHTMM) CONFERENCE, 10 - 15 Temmuz 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

28. Measuring Customer-Based Brand Equity for Bursa: A City of History and Culture

TAŞKIN Ç., KOÇ E., BOZ H., KARADAMAR A. A.

7th Advances in Hospitality Tourism Marketing Management (AHTMM) Conference, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 10 - 15 Temmuz 2017, ss.467-474, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

29. EXPLORING THE RELATIONSHIPS AMONG THE ANTECEDENTS OF E-IMPULSE BUYING BEHAVIOUR FOR ONLINE APPAREL WEBSITES

TAŞKIN Ç., ÖZDEMİR Ö.

DAKAM’S INTERNATIONAL DESIGN AND COMMUNICATION STUDIES MEETING: MARKETING ’17 / International Conference on Marketing Studies, İstanbul, Türkiye, 31 Mart - 01 Nisan 2017, ss.129, (Özet Bildiri)

2017

2017

30. MEASURING THE CUSTOMER-BASED BRAND EQUITY OF ADESTINATİON AS A “FURNİTURE BRAND”

TAŞKIN Ç., ÖZTÜRK O., KARADAMAR A. A.

44th IASTEM International Conference, 20 - 21 Ocak 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

31. EXPLORING THE IMPACT OF KNOWLEDGE MANAGEMENT PROCESS ON INNOVATION BY MEANS OF STRUCTURAL EQUATION MODELING: A RESEARCH IN AUTOMOTIVE INDUSTRY

TAŞKIN Ç., TAŞKIN D.

5th International Conference Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES), Prague, Çek Cumhuriyeti, 25 - 26 Mayıs 2017, ss.996-1002, (Tam Metin Bildiri) identifier

2017

2017

32. EXPLORING THE INFLUENCE OF ENTREPRENEURSHIP PERSONALITY ON ENTREPRENEURIAL INTENTION: A RESEARCH IN TURKEY

TAŞKIN Ç., ÖZTÜRK O., KARADAMAR A. A.

5th International Conference Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES), Prague, Çek Cumhuriyeti, 25 - 26 Mayıs 2017, ss.1003-1012, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2016

2016

33. Application of Destination Brand Equity Model as an Economic Development Tool

TAŞKIN Ç., ÖZTÜRK O.

2nd International Conference on Applied Economics and Finance, 5 - 06 Aralık 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

34. Examining the Relationships Among the Antecedents of Innovation Performance A Research on Turkish Manufacturing Industry

TAŞKIN Ç., TUNCEL C. O.

2nd International Conference on Applied Economics and Finance, Kıbrıs (Kktc), 5 - 06 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

36. Diyarbakır Destinasyonunu Ziyaret Eden Yabancı TuristlerÜzerine Bir Araştırma

KARADAMAR A. A., TAŞKIN Ç.

Uluslararası Diyarbakır Sempozyumu, 2 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

37. Exploring the antecedents of brand extension succes A research on an athletic footwear brand

TAŞKIN Ç., EMEL A. G., ÖZTÜRK O., PETRİÇLİ G.

SOCIOINT 2016- 3rd International Conference on Education, Social Sciences and Humanities, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2016, ss.339-347, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

38. Exploring the antecedents of brand extension success a research on athletic footwear brand

TAŞKIN Ç., EMEL A. G., ÖZTÜRK O., PETRİÇLİ G.

SOCIOINT 2016- 3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION, SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES, 23 - 25 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

39. EXPLORING THE RELATIONSHIPS AMONG THE ANTECEDENTS OF BRAND LOYALTY: A RESEARCH ON AN APPAREL BRAND

TAŞKIN Ç., Emel G. G., KARADAMAR A. A., MEMİŞ N.

3rd International Conference on Social Sciences and Humanities (SOCIOINT), İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2016, ss.366-376, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2016

2016

40. EXPLORING THE ANTECEDENTS OF BRAND EXTENSION SUCCESS: A RESEARCH ON AN ATHLETIC FOOTWEAR BRAND

TAŞKIN Ç., Emel G. G., ÖZTÜRK O., Petricli G.

3rd International Conference on Social Sciences and Humanities (SOCIOINT), İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2016, ss.377-386, (Tam Metin Bildiri) identifier

2015

2015

42. Yeniden Sanayileşme Tartışmaları Işığında Türkiyede de Üniversite Sanayi İşbirliği Ve Yüksek Öğretim Stratejisi

TAŞKIN Ç., TUNCEL C. O.

2nd Cyprus International Congress of Education Research, 2015, 3 - 06 Aralık 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

43. Measuring the Impact of University Industry Relations on Innovation Performance in Turkish Manufacturing Industry

TUNCEL C. O., TAŞKIN Ç.

Central and Eastern European LUMEN Conference: New Approaches in Social and Humanistic Sciences: NASHS 2015, Kişinev, Moldova, 11 - 13 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

44. Türkiye deki Y Kuşağının Kıbrıs Sorunu Algısı Üzerine Bir Araştırma

Taşkın Ç., Tuncel C. O., Tüzüntürk S.

4. International Conference in Communication and Media Studies: I You Wish Peace, Work for Justice, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

45. Analyzing the Role of University Industry Collaboration to Regional Development The Case Study of Bursa Region in Turkey

TAŞKIN Ç., TUNCEL C. O.

International Conference on Social Sciences, Bükreş, Romanya, 19 - 20 Eylül 2014, ss.648-653, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

46. Determining The Factors That Affect Taxpayers Perspective On Tax Administration Research In Turkey

Çetin Gerger G., Gerçek A., Taşkın Ç., Bakar Türegün F., Güzel S.

ICBMEF - 2013: International Conference On Business, Management, Economics and Finance, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

47. University Industry Relations And Technological Capabilities Building In Turkish Automotive Industry A Technological Regime Based Approach

TUNCEL C. O., TAŞKIN Ç.

2nd International Conference on Economics and Social Sciences (ICESS-2014), Tayland, 1 - 02 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

49. Sürdürülebilir Kentsel Rekabet İçin Markalaşma Bursa Kentinin Markalaşma Stratejilerinde Öne Çıkan Faktörleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma

TAŞKIN Ç., TUNCEL C. O.

Cumhuriyet Döneminde Bursa’da Kentleşme Sempozyumu¬¬, Uludağ Üniversitesi, Bursa, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2011, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

50. Kent Pazarlaması ve Marka Kent Oluşturma Stratejileri Nevşehir İli İçin Marka Kent Temelli Bir Turizm Stratejisi Önerisi

TAŞKIN Ç., TUNCEL C. O.

I. Uluslararası Nevşehir Tarih ve Kültür Sempozyumu, Türkiye, 16 - 19 Kasım 2011, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

51. Kentsel Ölçekte Markalaşma Yolunda Bursa

TAŞKIN Ç., TUNCEL C. O., ömer a.

Uludağ Üniversitesi “Bilgilendirme ve Ar-Ge Günleri, Türkiye, 15 - 16 Kasım 2011

2011

2011

52. Kıbrıs Türk Milli Mücadelesinde Erenköy Direnişi Bir Sözlü Tarih Çalışması

TUNCEL C. O., TAŞKIN Ç.

II. Kıbrıs Türk Milli Mücadelesi ve Bu Mücadelede TMT’nin Yeri Uluslararası Sempozyumu, Kıbrıs (Kktc), 30 Ekim - 05 Kasım 2011, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

53. Forecasting Inflation Using Artificial Neural Network Approach: A Case Study of Turkey

Özdemir M., Taşkın Ç.

ICMBE’10 6th International Conference on Business, Management and Economics, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

54. A Two-Stage Approach for Improving Service Management in Retail Banking

Emel G. G., TAŞKIN Ç.

Annual International Conference of the German-Operations-Research-Society, Saarbrücken, Almanya, 5 - 07 Eylül 2007, ss.257-262, (Tam Metin Bildiri) identifier

2007

2007

55. Innovation Networks and Learning Dynamics in Economic Development An Assessment on Turkish Automotive Industry from Sectoral Innovation System Perspective

TUNCEL C. O., TAŞKIN Ç.

2nd International Conference on the Dynamics of Science and Technology Policies” 25–26 May 2007, Türkiye, 25 - 26 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Kitaplar

2024

2024

3. Internet of things and artificial intelligence in tourism and hospitality: a bibliometric analysis

POROY ARSOY A., BAYRAM ARLI N., TAŞKIN Ç.

The Image and Sustainability of Tourism Destinations, , Editör, Sciendo, ss.107-112, 2024

2022

2022

4. Modeling of Taxpayers’ Resistance to Revenue Administration: A Different Approach to Tax Compliance

Gerçek A., Çetin Gerger G., Taşkın Ç., Bakar Türegün F.

Current Issues and Empirical Studies in Public Finance, Burçin Bozdoğanoğlu ve Adnan Gerçek, Editör, Peter Lang GmbH, Berlin, ss.265-288, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

9. ONLINE İTKİSEL SATIN ALMA DAVRANIŞI: PLS-SEM İLE BİR MODEL ÖNERİSİ

ÖZDEMİR Ö., TAŞKIN Ç.

DORA Basım-Yayın Dağıtım Ltd. Şti. / http://www.dorayayincilik.com.tr/, Bursa, 2017

Desteklenen Projeler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Sürdürülebilir Kentler ve Sürdürülebilir Enerji Yönetimi için ”Yeşil Kent” Markalaşması: Veri Madenciliği ile Bir AraştırmaSürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

TAŞKIN Ç.

2024 - 2027

2024 - 2027

Enabling VET to Promote ESG Awareness & ESG Risk Literacy in SMEs (PEARL)

Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi

(Proje Özeti)
Poroy Arsoy A. (Yürütücü), Bayram Arlı N., Taşkın Ç., Üstün G. E., Aydemir Dev M., Bektaş O., et al.

2024 - 2026

2024 - 2026

Hospitality in Crisis: ESG and AI for a sustainable and crisis resilient tourism industry -EcoSmart

Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey

(Proje Özeti)
Poroy Arsoy A., Ertan Y., Yücel E., Bayram Arlı N., Taşkın Ç.

2023 - 2025

2023 - 2025

Hüzün (Dark) Turizmi Kapsamında Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Erenköy Destinasyonu Üzerine Bir Araştırma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

TAŞKIN Ç. (Yürütücü), TUNCEL C. O.


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1

h-indeksi (WOS): 1

Jüri Üyelikleri

Ekim-2022

Ekim 2022

Tez Savunma (Doktora)

Doktora Tez Savunma Jürisi - Bursa Uludağ Üniversitesi