Eğitim Bilgileri
2002 - 2006
2002 - 2006Doktora
Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İlköğretim (Dr), Türkiye
2000 - 2002
2000 - 2002Yüksek Lisans
Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İlköğretim (Yl) (Tezli), Türkiye
1993 - 1998
1993 - 1998Lisans
Bursa Uludağ Üniversitesi, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ, Kimya Bölümü, Türkiye
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Eğitim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorProf. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2007 - 2011
2007 - 2011Öğretim Görevlisi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2001 - 2007
2001 - 2007Araştırma Görevlisi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
Yönetimsel Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorFakülte Kurulu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorBölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorBölüm Bologna Komisyonu Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorBUÜ Öğretim Üyeliğine Yükseltme ve Atanma Fakülte Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorPerformans Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorBirime Bağlı Komisyon/Kurul Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorBirim Akreditasyon Kurulu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2021 - 2024
2021 - 2024Bölüm Kalite Komisyonu Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
Akademi Dışı Deneyim
2018 - 2018
2018 - 2018Erasmus Ders Verme Hareketliliği
Saxion University Applied Sciences, Erasmus Ders Verme Hareketliliği
2014 - 2015
2014 - 2015Kimya Öğretmeni
Üniversite, Uludağ Üniversitesi Devlet Konservatuvarı, matematik ve fen bilimleri, Kimya Öğretmeni
2014 - 2014
2014 - 2014İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Matematik ve Fen Bilimleri Projeleri Yarışması Juri Üyesi
TÜBİTAK, İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Matematik ve Fen Bilimleri Projeleri Yarışması Juri Üyesi
2013 - 2014
2013 - 2014Fen ve Teknoloji Öğretmeni
Uludağ Üniversitesi Devlet Konservatuvarı, Fen ve Teknoloji Öğretmeni
2013 - 2013
2013 - 2013Erasmus Ders Verme Hareketliliği
University of Ljubljana, Erasmus Ders Verme Hareketliliği
2012 - 2013
2012 - 2013Fen ve Teknoloji Öğretmeni
Uludağ Üniversitesi DEvlet Konservatuvarı, Fen ve Teknoloji Öğretmeni
2012 - 2012
2012 - 2012İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Matematik ve Fen Bilimleri Projeleri Yarışması Juri Üyesi
TÜBİTAK, İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Matematik ve Fen Bilimleri Projeleri Yarışması Juri Üyesi
2011 - 2012
2011 - 2012Fen ve Teknoloji Öğretmeni
Uludağ Üniversitesi Devlet Konservatuvarı, Fen ve Teknoloji Öğretmeni
2010 - 2011
2010 - 2011Fen ve Teknoloji Öğretmeni
Uludağ Üniversitesi Devlet Konservatuvarı, Fen ve Teknoloji Öğretmeni
2010 - 2010
2010 - 2010Erasmus Ders Verme Hareketliliği
Hogeschool-Universiteit Brussels, Erasmus Ders Verme Hareketliliği
Verdiği Dersler
Doktora
SEMİNER
DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ
Akademik Yazma Teknikleri
DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ
Fen Bilgisi Eğitiminde Program Geliştirme
FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR
FEN BİLİMLERİNDE STEAM EĞİTİMİN KURAMSAL VE UYGULAMALI TEMELLER
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNDE PROGRAM GELİŞTİRME ve DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI
FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR
DÜNYADA ve TÜRKİYE’DE FEN EĞİTİMİ PROGRAMLARI
Fen Bilimlerti Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar
Fen Bilimleri Öğretiminde Program Geliştirme ve Değerlendirme
KİMYADA ÖZEL KONULAR
Yüksek Lisans
YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ IV
SEminer
Fen Eğitiminde Akademik Yazma Teknikleri
YAPILANDIRMACI ÖĞRENME KURAMI ile FEN ÖĞRETİMİ
Tez Danışmanlığı I
YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ I
FEN BİLİMLERİNDE ÖĞRETİM MATERYALİ GELİŞTİRME
FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE ALAN YAZIN İNCELEMESİ
FEN BİLİMLERİNDE KİMYA ÖĞRETİMİ
FEN BİLİMLERİNDE ÖĞRETİM MATERYALİ GELİŞTİRME
Fen ve Teknolojide Kimya Öğretimi
Lisans
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
Fen Öğretimi II
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
Fen Öğretimi I
KİMYADA DENEY TASARIMI VE UYGULAMA
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
FEN ÖĞRENME ve ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI
Fen Öğretiminde Öğretim Tasarımı
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
Çevre Kimyası
OKUL DENEYİMİ
FEN ÖĞRETİMİ LAB. UYGULAMALARI I
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE YAVAŞ GEÇİŞLİ ANİMASYON TEKNİĞİ İLE FEN EĞİTİMİ
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
FEN GENEL KİMYA III
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
Fen eğitiminde eğitsel dijital oyun destekli argümantasyon etkinliklerinin 7. sınıf öğrencilerinin eleştirel düşünme becerileri ve akademik başarı üzerine etkisinin incelenmesi
Özdilek Z. (Danışman)
C.AKMAN(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Örnek Olay Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Yaşam Temelli Sorulardaki Akademik Başarılarına Etkisi
Özdilek Z. (Danışman)
M.TUNÇ(Öğrenci)
2024
2024Doktora
Yaşam temelli STEAM etkinliklerinin okul öncesi dönem altı yaş grubu çocuklarının yaratıcı düşünme becerisi üzerine etkisi
Özdilek Z. (Danışman)
P.RUSÇUKLU(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Fen bilimleri dersinde uygulanan STEM ve STEAM etkinliklerinin 7. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına, motivasyonlarına, yaratıcılıklarına ve girişimciliklerine etkisinin incelenmesi: Karma yöntem araştırması
Özdilek Z. (Danışman), Doymuş K.(Danışman)
P.YILDIRIM(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Webquest destekli araştırma ve sorgulama yaklaşımının 6.sınıf öğrencilerinin fen akademik başarıları, eleştirel düşünme becerileri ve teknolojiye yönelik tutumları üzerindeki etkisi
Özdilek Z. (Danışman)
U.BİLİR(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Fen bilimleri dersinde öğrencilerin öğrenmekte güçlük çektiği bir konunun öğretmen görüşlerine göre belirlenmesi ve yeniden düzenlenmesi
Özdilek Z. (Danışman)
Y.AKDEMİR(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
ASSURE Öğretim Tasarımı Modeline dayalı çevre derslerinin ortaokul öğrencilerinin çevresel tutumlarına etkisi
Özdilek Z. (Danışman)
B.ÇATAR(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Hizmet içi uygulamalı STEM eğitimlerinin fen bilimleri öğretmenlerinin öz-yeterlik inançlarına etkisi
ÖZDİLEK Z. (Danışman)
G.Kurtulan(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Bilimsel senaryoların fen bilgisi öğretmen adaylarının argümantasyon yöntemi hakkındaki öz yeterlik inançlarına etkisi
ÖZDİLEK Z. (Danışman)
B.Uğur(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Alan uzmanlarının STEAM eğitimi ile ilgili görüşleri
ÖZDİLEK Z. (Danışman)
V.Kahya(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Fen bilgisi öğretmen adaylarının örnek olay geliştirme süreçlerinin değerlendirilmesi
ÖZDİLEK Z. (Danışman)
B.Çoruh(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Argümantasyon yönteminin öğrencilerin maddenin tanecikli yapısı konusunda kavramsal değişimlerine etkisi
ÖZDİLEK Z. (Danışman)
S.Akman(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Argümantasyon temelli kimya deney tasarımlarının fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası konusundaki anlayışlarına etkisi
ÖZDİLEK Z. (Danışman)
K.Seyis(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Ortaokul fen bilimleri dersindeki asitler ve bazlar konusunda fen, teknoloji, mühendislik ve matematik (FeTeMM) yaklaşımı ile öğretim tasarımı hazırlanmasına yönelik bir çalışma
ÖZDİLEK Z. (Danışman)
S.Ceylan(Öğrenci)
Makaleler
2024
20241. WEBQUEST ÖĞRETİM STRATEJİSİNİN ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE VE TEKNOLOJİYE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
BİLİR U., ÖZDİLEK Z.
Educational academic research (Online)
, sa.55, ss.117-134, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. WebQuest Destekli Araştırma ve Sorgulama Stratejisinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
BİLİR U., ÖZDİLEK Z.
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.193-233, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20233. Investigation of pre-service science teachers' knowledge levels, practical experiences, and perceived competencies in teaching biodiversity
Tergenbayeva Z., Karasholakova L., Çatar Sarıkurt B., Özdilek Z., Atasoy E., Kitapbayeva A.
Journal of Turkish Science Education
, cilt.20, sa.4, ss.695-717, 2023 (Scopus)
2023
20234. ASSURE Öğretim Tasarım Modeline Dayalı Çevre Derslerinin Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Tutumlarına Etkisi
Çatar B., Ozdilek Z.
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.79-111, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20225. THE EFFECTS OF MODEL-BASED COOPERATIVE AND INDIVIDUAL LEARNING METHODS ON PRE-SERVICESCIENCE TEACHERS’ CONCEPTUAL UNDERSTANDING OF GASES
Okumuş S., Özdilek Z., Doymuş K.
Acta Didactica Napocensia
, cilt.15, sa.1, ss.1-20, 2022 (ESCI)
2022
20226. WebQuest Destekli Fen Öğretiminin 6. Sınıf ÖğrencilerininAkademik Başarılarına, Eleştirel Düşünme Becerilerine veTeknolojiye Yönelik Tutumlarına Etkisi
Bilir U., Özdilek Z.
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.139-176, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20227. Topluma hizmet uygulamaları dersinde yürütülen “su ve eğitim hayattır” projesinin etkililiğine yönelik fen bilgisi öğretmen adaylarının görüşlerinin değerlendirilmesi
Çalış S., Özdilek Z.
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online)
, cilt.5, sa.1, ss.236-257, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20228. Türkiye’de ASSURE Öğretim Tasarımı Modeli Alanında YayınlananAraştırmaların Betimsel İçerik Analizi
Çatar B., Özdilek Z.
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.123-144, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20219. Alan Uzmanlarının STEAM Eğitimi ile İlgili Görüşleri
Kahya V., Özdilek Z.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.42, ss.122-147, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202010. The Effect of Cooperative Learning Methods and Individual Learning Method on Pre-ServiceScience Teachers’xx Sub-Micro Level Conceptual Understanding at Equilibrium Chemistry
Okumuş S., Özdilek Z., Arslan A.
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.15, sa.3, ss.394-425, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202011. Eğitim Fakültesinin Farklı Bölümlerinde Okuyan Öğretmen Adaylarının Mental Rotasyon veReaksiyon Zaman Performanslarının İncelenmesi (Bursa Uludağ Üniversitesi Örneği)
Şahin Ş., Güngör A. K., Özdilek Z., Vatansever Tayşi Ş., Şahin S., Şahin E.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.15, sa.1, ss.345-357, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201912. Experiences of Pre-School Teacher Candidates on the Development and Application of Slowmation in Science Education
ÖZDİLEK Z., Ugur B.
Journal of Education and Learning , cilt.8, sa.5, ss.152-167, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201913. Tahmin-Açıklama-Gözlem-Açıklama Yönteminin Sekizinci SINIF Öğrencilerinin Asit Yağmurları Konusundaki Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi
Kıryak Z., Özdilek Z.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.51, ss.216-240, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201914. ARGÜMANTASYON VE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ TEMELLİ KİMYA DENEY TASARIMLARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASI KONUSUNDAKİ ANLAYIŞLARINA ETKİSİ
Seyis Uğurlu K., ÖZDİLEK Z.
Turkish StudiesEducational Sciences , cilt.14, sa.2, ss.87-106, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201915. Bütünleştirilmiş Anlaşma Halkaları ve TGA Yönteminin Çözünürlüğe Etki Eden Faktörler Konusundaki Kavramsal Anlamaya Etkisi
RUSÇUKLU P., ÖZDİLEK Z.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.20, ss.621-648, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201916. Enabling Pre-service Chemistry Teachers’ Development of Technological, Pedagogical, and Content Knowledge (TPACK) through Case-Based Lesson Planning
Özdilek Z., Robeck E. C.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.32, sa.1, ss.207-225, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201817. Maddenin Tanecikli Yapısı Konusunda Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarının Biçimlendirici Yoklama Soruları ile Değerlendirilmesi
Akman S., ÖZDİLEK Z.
Academy Journal of Educational Sciences , cilt.2, sa.2, ss.106-119, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201818. THE EFFECTS OF MODEL SUPPORTED COOPERATIVE AND INDIVIDUAL LEARNING METHODS ON PROSPECTIVE SCIENCE TEACHERS' UNDERSTANDING OF SOLUTIONS
Özdilek Z., Okumuş S., Doymuş K.
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
, cilt.17, sa.6, ss.945-959, 2018 (SSCI)
2016
201619. Assessing and Enhancing Pre-service Science Teachers' Self-Efficacy to Teach Science Through Argumentation: Challenges and Possible Solutions
Aydeniz M., Özdilek Z.
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
, cilt.14, sa.7, ss.1255-1273, 2016 (SSCI)
2016
201620. Social Networking in Higher Education in Turkey: Students' Use and Perceptions
BALTACI GÖKTALAY Ş., ÖZDİLEK Z.
SOCIAL NETWORKING AND EDUCATION: GLOBAL PERSPECTIVES
, ss.167-187, 2016 (SSCI)
2015
201521. Assessing Pre Service Science Teachers Understanding of Scientific Argumentation What Do They Know AboutArgumentation After Four Years of College Science
Mehmet A., Özdilek Z.
SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL
, cilt.26, sa.2, ss.217-239, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201522. Teaching the properties of chromium's oxidation states with a case study method
Ozdilek Z.
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE
, cilt.16, sa.1, ss.39-52, 2015 (SCI-Expanded)
2014
201423. İlkokul ve Ortaokul Fen Bilimleri Kapsamında Kimya Öğretiminin Değerlendirilmesi
ÖZDİLEK Z.
Yeni Türkiye , cilt.2, sa.59, ss.1297-1304, 2014 (Hakemsiz Dergi)
2014
201424. LEARNERS' VIEWS ABOUT USING CASE STUDY TEACHING METHOD IN AN UNDERGRADUATE LEVEL ANALYTICAL CHEMISTRY COURSE
Ozdilek Z.
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
, cilt.13, sa.5, ss.695-708, 2014 (SSCI)
2013
201325. Pre service Science Teachers Perceptions about Effective Design of Blended University Chemistry Courses
Özdilek Z., Baltacı Göktalay Ş.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION , cilt.14, sa.3, ss.165-189, 2013 (Scopus)
2013
201326. Learning with Peers: An Interdisciplinary Comparative Study of Learner Interaction and Satisfaction on an Instructional Design Course
Oncu S., Özdilek Z.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.13, sa.2, ss.1251-1261, 2013 (SSCI)
2012
201227. A Learner Guide How can Online Technologies be Used Based on Learning Styles
ÖZDİLEK Z., BALTACI GÖKTALAY Ş., UZUN A.
E-journal of New World Sciences Academy , cilt.7, sa.2, ss.507-515, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201228. Effectiveness of Outdoor Activity Program on Elementary School Students and Their Parents Awareness towards Environment
ŞENŞEKERCİ E., ÖZDİLEK Z.
Journal of Balcan Ecology , cilt.15, sa.4, ss.401-413, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201229. A learner guide: How can online technologies be used based on learnıng styles
ÖZDİLEK Z., BALTACI GÖKTALAY Ş., UZUN A.
e-Journal of New World Sciences Academy , cilt.7, sa.2, ss.507-515, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201130. The Effects of Inquirey Based Science Teaching on Elementary School Students Science Process Skills and Science Attitudes
Ergül N. R., Şimşekli Y., Çalış S., Özdilek Z., Göçmençelebi Ş., Şanlı M.
BULGARIAN JOURNAL OF SCIENCE AND EDUCATION POLICY , cilt.5, sa.1, ss.48-68, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201131. The Effects of inquiry- based science teaching on elementary school students Science process skills and science attitudes
Ergül N. R., Şimşekli Y., Çalış S., Özdilek Z., İlkörücü Ş., Şanlı M.
BULGARIAN JOURNAL OF SCIENCE AND EDUCATION POLICY
, cilt.5, sa.1, ss.48-68, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201132. The effects of ınquıry based scıence teachıng on elementary school students scıence process skılls and scıence attıtudes
Ergül N. R., Şimşekli Y., Çalış S., Özdilek Z., İlkörücü Göçmençelebi Ş., Meral Ş.
Bulgarian Journal of Science and Education Policy (BJSEP)
, cilt.5, sa.1, ss.48-68, 2011 (Hakemli Dergi)
2009
200933. The effect of a guided inquiry teaching methodology on pre service teachers science teaching self efficacy beliefs
Özdilek Z., Bulunuz N.
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM BILIMLERI / EDUCATIONAL SCIENCES: THEORY & PRACTICE , cilt.6, sa.2, ss.24-42, 2009 (Scopus)
2009
200934. The effect of a guided inquiry method on pre-service teachers' science teaching self-efficacy beliefs
Özdilek Z., Bulunuz N.
Journal of Turkish Science Education
, cilt.6, sa.2, ss.24-42, 2009 (Scopus)
2009
200935. Pre-service teachers’ perceptions about web 2.0 technologies
BALTACI Ş., ÖZDİLEK Z.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES , cilt.2, sa.2, ss.4737-4741, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200936. THE EFFECT OF APPLYING ELEMENTS OF INSTRUCTIONAL DESIGN ON TEACHING MATERIAL FOR THE SUBJECT OF CLASSIFICATION OF MATTER
ÖZDİLEK Z., Oezkan M.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.8, sa.1, ss.84-96, 2009 (SSCI)
2008
200837. A needs assessment study in science education Sample of Turkey
ÖZDİLEK Z., ÖZKAN M.
Bulgarian Journal of Science and Education Policy (BJSEP) , cilt.2, sa.2, ss.189-207, 2008 (Hakemli Dergi)
2001
200138. Altı yaş grubu çocukların problem çözme stratejileri ve bunlarla ilgili öğretmen ve müfettiş algıları
ALTUN M., Nagihan D., Hafize İ., TANER DERMAN M., ÖZDİLEK Z.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.14, sa.1, ss.211-230, 2001 (Hakemli Dergi)
2001
200139. Altı Yaş Grubu Çocukların Problem Çözme Stratejileri ve Bunlarla İlgili Öğretmen ve Müfettiş Algıları
Altun M., Nagihan D., Hafize İ., Taner Derman M., Özdilek Z.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.14, sa.1, ss.211-230, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. 7. sınıf fen bilimleri dersine yönelik akademik başarı testi geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışmaları
Okumuş S., Öztürk B., Akçay N. O., Özdilek Z.
11TH International Istanbul Scintific Research Congress, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2022, cilt.1, ss.366-378, (Tam Metin Bildiri)
2022
20222. Fen bilimleri dersinin ASSURE öğretim tasarımı modeline göre Planlanması,
ÇATAR B., ÖZDİLEK Z.
Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Balıkesir, Türkiye, 13 Mayıs 2022, cilt.1, ss.23, (Özet Bildiri)
2021
20213. Webquest Destekli Araştırma-Sorgulama Yaklaşımının Ortaokul 6.Sınıf Öğrencilerinin Güneş Sistemi ve Tutulmalar Ünitesi Akademik Başarılarına Etkisi
Bilir U., ÖZDİLEK Z.
XIV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)
2020
20204. Belgesel Filmlerin 7.Sınıf Öğrencilerinin Yıldız Oluşum Süreci KavramÖğrenimine Etkisi
Köreken C., ÖZDİLEK Z.
2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, cilt.1, ss.117-125, (Tam Metin Bildiri)
2020
20205. Örnek Olay Yönteminin Öğrencilerin Yaşam Temelli Sorulara Yönelik Akademik Başarılarına Etkisi
Tunç M., ÖZDİLEK Z.
2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education 2020, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, cilt.1, ss.112-116, (Tam Metin Bildiri)
2020
20206. Ortaokul Öğrencilerinin STEAM Disiplinlerine Odaklanma Düzeylerinin Asit-Baz Etkinlikleri Aracılığıyla Belirlenmesi
Bilir U., ÖZDİLEK Z.
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi 2020, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, cilt.1, ss.231, (Özet Bildiri)
2019
20197. The Effect of Teaching Design Developed Using STEM Approach on Re-Cycling Subject on21st Century Skills in 5th, 6th and 8th Grades
RUSÇUKLU P., ÖZDİLEK Z.
FMGTEK International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education 2019, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.373-374, (Özet Bildiri)
2019
20198. The Effects of POE Strategy on Secondary School Students’xx Conceptual UnderstandingLevels on Acids and Bases
Doğan E., ÖZDİLEK Z.
FMGTEK International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education 2019, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.249-250, (Özet Bildiri)
2019
20199. Physics and Chemistry Prospective Teachers’ Views on STEM Education
ÖZDİLEK Z.
FMGTEK International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education 2019, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.369-370, (Özet Bildiri)
2018
201810. İlköğretim 8. Sınıf öğrencilerinin kaynama noktası ile ilgili argüman kurma seviyelerinin incelenmesi
Akman S., ÖZDİLEK Z.
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.2, ss.210-228, (Tam Metin Bildiri)
2018
201811. STEM EĞITIMI İLE İLGILI ÖĞRENCI VE VELILERINFARKINDALIK DÜZEYININ İNCELENMESI: ULUTEK MAKERÇOCUK ATÖLYESI ÖRNEĞI
Özünlü Ö., ÖZDİLEK Z.
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.3, ss.23-38, (Tam Metin Bildiri)
2018
201812. Bir STEAM Etkinliği Yoluyla Enerji ve Sürtünme KuvvetiKavramlarına İlişkin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Deneyimlerininİncelenmesi: Bir Örnek Olay Çalışması
Özünlü Ö., ÖZDİLEK Z.
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.2, ss.341-355, (Tam Metin Bildiri)
2019
201913. Application Of STEM Education at Secondary School Level
ÖZDİLEK Z.
27th International Conference on Educational Sciences ICES-UEBK 2018, Antalya, Türkiye, 16 Nisan 2019 - 22 Nisan 2018, ss.1988-1990, (Özet Bildiri)
2018
201814. Kimyasal Tepkimeler Konusunun Bağlam Temelli Yaklaşım İle Makro, Mikro Ve Sembolik Seviyede Öğretimi
RUSÇUKLU P., ÖZDİLEK Z.
UTEK 2018 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON BASIC EDUCATION, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, cilt.1, ss.169-170, (Özet Bildiri)
2018
201815. Maddenin Tanecikli Yapısı Konusunda Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarının Biçimlendirici Yoklama Soruları İle Değerlendirilmesi
Akman S., ÖZDİLEK Z.
UTEK 2018 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON BASIC EDUCATION, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, cilt.1, ss.147, (Özet Bildiri)
2018
201816. Competencies of Pre-Service Early Childhood Teachers on the Development of STEAM Activities
ÖZDİLEK Z., Robeck E. C.
UTEK 2018 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON BASIC EDUCATION, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, cilt.1, ss.157-158, (Özet Bildiri)
2016
201617. TAHMİN AÇIKLAMA GÖZLEM AÇIKLAMA YÖNTEMİNİN ORTAOKUL 8 SINIFÖĞRENCİLERİNİN ASİT YAĞMURLARI İLE İLGİLİ KAVRAMSAL ANLAMADÜZEYLERİNE ETKİSİ
KIRYAK Z., ÖZDİLEK Z.
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2015
201518. Enhancing Pre service Science Teachers Self efficacy to Teach through Argumentation
Mehmet A., ÖZDİLEK Z.
NARST 2015 Annual International Conference, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2014
201419. Improving a Sample Lesson Plan for Secondary Science Courses within the STEM Education
Ceylan S., Özdilek Z.
Global Conference on Contemporary Issues in Education (GLOBE-EDU 2014), Nevada, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 14 Temmuz 2014, ss.223-228, (Tam Metin Bildiri)
2014
201420. Investigation of pre service science teachers TPACK development through lesson planning and the reflections on implementation
ÖZDİLEK Z.
8th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS2014), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, ss.242, (Özet Bildiri)
2014
201421. Higher Education Students Profiles and Perspectives of Web 2 0 Technologies
BALTACI GÖKTALAY Ş., ÖZDİLEK Z., ÖNCÜ S., UZUN A.
ICITS 2014 - 8th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201422. Fen Bilgisi öğretmenlerinin örnek olay yöntemine göre ders planı hazırlama ve uygulama konusundaki deneyimleri
ÖZDİLEK Z.
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.282, (Özet Bildiri)
2014
201423. Determination of scientific creativity skills of pre service science teachers through assessments of experimental designing
ÖZDİLEK Z., ÜLGER B. B.
1st Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
201424. Determination Of Scientific Creativity Skills Of Pre Service Science Teachers Through Assessments Of Experimental Designing
ÖZDİLEK Z., ÜLGER B. B., ORMANCI Ü.
Eurasian Educational Research Congress, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
201425. Determination Of Scientific Creativity Skills Of Pre Service Science Teachers Through Experiment Designing
ÖZDİLEK Z., ÜLGER B. B., ORMANCI Ü.
I st EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2013
201326. Pre-Service Teachers' Views on Simulations in Education: An Interdisciplinary Instructional Development Experience
ÖZDİLEK Z., Oncu S.
4th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA), Barcelona, İspanya, 27 - 29 Ekim 2013, cilt.141, ss.1156-1160, (Tam Metin Bildiri)
2013
201327. STEM yaklaşımı temelinde asit ve bazlar konusunda örnek bir des planının geliştirilmesi
Sevil C., ÖZDİLEK Z.
Uludağ Üniversitesi III. Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Bursa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2013, ss.253
2013
201328. How is trust affected by student beliefs and collective orientation in an interdisciplinary teamwork activity
ÖZDİLEK Z., ÖNCÜ S.
7th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS2013), Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.276, (Özet Bildiri)
2012
201229. Çevre Bilinci ve Çoklu Zeka Eğitimine Yönelik Aile Katılımlı Bir Çevre Eğitimi Projesi Ailem Hep Yanımda Şimdi Okulumda
ŞENŞEKERCİ E., ÖZDİLEK Z.
Uludağ Üniversitesi II. Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Bursa, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2012, ss.48, (Tam Metin Bildiri)
2012
201230. WEB 2 0 ın eğitim ve iş sektörüne entegrasyonu için Avrupa ağı
BALTACI GÖKTALAY Ş., UZUN A., ÖNCÜ S., ÖZDİLEK Z.
Uludağ Üniversitesi II. Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Bursa, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2012, ss.192
2012
201231. Çevre bilinci ve çoklu zeka eğitimine yönelik aile katılımlı bir çevre eğitim projesi Ailem hep yanımda şimdi okulumda
ŞENŞEKERCİ E., ÖZDİLEK Z., Çelik C.
Uludağ Üniversitesi II. Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Bursa, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2012, ss.47
2012
201232. Web 2 0 ın Eğitim ve İş Sektörüne Entegrasyonu için Avrupa Ağı
BALTACI GÖKTALAY Ş., UZUN A., ÖNCÜ S., ÖZDİLEK Z.
II. Uludağ Üniversitesi Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Bursa, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2012
2012
201233. Science Conversations with Pre school Children about Air
ÖZDİLEK Z.
International Conference on Global Issues of Early Childhood Education and Children’s Rights, Gaziantep, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2012, ss.74, (Özet Bildiri)
2011
201134. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Yönelik Asit ve Bazlar Konusunda Karma Öğrenme Temelli ve İnternet Destekli Öğretim Tasarımı
ÖZDİLEK Z., BALTACI GÖKTALAY Ş., UZUN A.
Uludağ Üniversitesi I. Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Bursa, Türkiye, 15 - 16 Kasım 2011, ss.354
2011
201135. A LEARNER GUIDE: HOW CAN ONLINE TECHNOLOGIES BE USED BASED ON LEARNING STYLES
ÖZDİLEK Z., BALTACI GÖKTALAY Ş., UZUN A.
5th INTERNATIONAL COMPUTER INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES SYMPOSIUM, 22 Ekim 2011, cilt.24, (Özet Bildiri)
2011
201136. Preservice Science Teachers Expectations for the Design of Blended Learning Experiences in University Chemistry Courses
ÖZDİLEK Z., BALTACI GÖKTALAY Ş.
ED-MEDIA 2011 - World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, Lizbon, Portekiz, 27 Haziran - 01 Temmuz 2011, (Tam Metin Bildiri)
2010
201037. Pre-service teachers' perceptions about web 2.0 technologies
Baltacı Göktalay Ş., Özdilek Z.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4737-4741, (Tam Metin Bildiri)
2010
201038. The effect of pre-service science teachers' prior experiences on their interests about chemistry experiments
ÖZDİLEK Z., ÇALIŞ S.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4863-4867, (Tam Metin Bildiri)
2010
201039. To what extent do different multiple intelligences affect sixth grade students' achievement level on the particle model of matter?
ÖZDİLEK Z.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4858-4862, (Tam Metin Bildiri)
2009
200940. Implications for ID practice of Instructional Designers’xx Cultural Identities
Campbell K., Schwier R., Kanuka H., Kaur A., Okhwa L., Wati Abas Z., et al.
E-Learn: World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Vancouver, Kanada, 1 - 05 Ekim 2009, ss.1549-1552, (Tam Metin Bildiri)
2009
200941. Operational priorities of instructional designers analyzed within the steps of the Addie instructional design model
Özdilek Z., Robeck E.
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2046-2050, (Tam Metin Bildiri)
2008
200842. Cultural models of instructional design Sample of Turkey
ÖZDİLEK Z.
International Working Conference, Singapore, Singapur, 27 - 29 Ekim 2008
2008
200843. A study of the effectiveness of a holistic instructional design approach on student success retention and attitudes when factors such as multiple intelligences and constructivist theory are considered in the design
ÖZDİLEK Z., ÖZKAN M.
XIII. IOSTE Symposium, Kuşadası, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, ss.1369-1375, (Tam Metin Bildiri)
2008
200844. Elementler ve bileşikler konusunda bütüncül yaklaşım ile öğretim tasarımı hazırlanmasına yönelik bir çalışma
ÖZDİLEK Z., ÖZKAN M.
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.139, (Özet Bildiri)
2008
200845. İlköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin atom hakkındaki düşünceleri
ÖZDİLEK Z.
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.379
2008
200846. A study on the effectiveness of an instructional design based on a holistic approach and assisted by animations on instruction of dissolving and mixture
ÖZDİLEK Z., ÖZKAN M.
2nd International Future-Learning Conference on Innovations in Learning for the Future 2008:e-Learning, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mart 2008, ss.848-856, (Tam Metin Bildiri)
2005
200547. Bursa ilköğretim yedinci sınıf öğrencileri için fen bilgisi seviye tespit anketi ve tutum ölçeğinin geliştirilmesine yönelik bir araştırma
ÖZDİLEK Z., ÖZKAN M.
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi., Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.156-161, (Tam Metin Bildiri)
2003
200348. Yedinci sınıf öğrencilerinin çözünme olayı hakkındaki görüşleri ve kavram yanılgılarına yönelik bir çalışma
ÖZDİLEK Z., ERGÜL N. R.
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, cilt.3, ss.1681-1693, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Fen Eğitiminde Örnek Olay Öğretim Yöntemi
ÖZDİLEK Z., Çoruh Berk B.
Fen Öğretimi II, ERGUN MUSTAFA, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık,, Ankara, ss.259-274, 2024
2024
20242. Argümantasyon
ÖZDİLEK Z.
Argümantasyon Etkinlikleri ile Fen Öğretimi, OKUMUŞ SEDA, OKUR AKÇAY NİLÜFER, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-18, 2024
2024
20243. Fen Bilimleri Eğitiminde WebQuest Kullanımı
Bilir U., ÖZDİLEK Z.
Fen ve Matematik Eğitimi Alanında Uluslararası Çalışma ve Değerlendirmeler, BAY ERDAL, AKGÜL HASAN, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.1-12, 2024
2018
20184. ASSURE Modeline Dayalı Fen Öğretimi
ÖZDİLEK Z.
Güncel Yaklaşım ve Yöntemlerle Etkinlik Destekli Fen Öğretimi, Orhan Karamustafaoğlu, Özden Tezel, Uğur Sarı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.401-424, 2018
2016
20165. Social Networking in Higher Education in Turkey:Students' Use and Perceptions
BALTACI GÖKTALAY Ş., ÖZDİLEK Z.
Social Networking and Education Global Perspectives, Tomayess Issa, Pedro Isaias, Piet Kommers, Editör, Springer, ss.167-187, 2016
2016
20166. Social Networking in Higher Educationin Turkey: Students’ Use and Perceptions
BALTACI GÖKTALAY Ş., ÖZDİLEK Z.
Social Networking and Education Global Perspectives, Tomayess Issa, Pedro Isaias, Piet Kommers, Editör, Springer International Publishing, ss.167-187, 2016
2013
20137. Turkish Science Teachers’ Beliefs about Using Science Visualizations in Instruction
ÖZDİLEK Z., Edward C R.
The Science and Education at the Beginning of the 21th Cuntury in Turkey, Aleksandır Drujinin, Zdravka Kostova, Igor Sharuho, Atasoy Emin, Editör, Kliment Ohridsky University Press, Sofya, ss.648-654, 2013
2012
20128. Using ASSURE Model to Plan Science and Technology Lesson
ÖZDİLEK Z.
Education and Science in a Globalizing World A Case Study of Turkey, Illia Christov, Recep Efe, Editör, Paradigma Publisler, Sofya, ss.311-332, 2012
Desteklenen Projeler
2021 - 2024
2021 - 2024Fen Eğitiminde Eğitsel Dijital Oyun Destekli Argümantasyon Etkinliklerinin Geliştirilmesi ve GeliştirilenEtkinliklerin Akıl Yürütme, Değerler Eğitimi, Eleştirel Düşünme Becerileri ve Akademik Başarı Üzerine Etkisininİncelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Özdilek Z., Okumuş S.(Yürütücü)
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mayıs 2023
Mayıs 2023FMGTEK 2023
Bildiri (Özet)
Eylül 2022
Eylül 2022SN Social Sciences
Hakemli Bilimsel Dergi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Mayıs 2023
Mayıs 2023Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Balıkesir Üniversitesi, Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 75
h-indeksi (WOS): 4
Jüri Üyelikleri
Ocak-2025
Ocak 2025Doktora Yeterlik Sınavı
Gökhan Yıldız Doktora Yeterlik Sınavı Juri Üyesi - Bursa Uludağ Üniversitesi
Ocak-2025
Ocak 2025Doktora Yeterlik Sınavı
Tülin Kosukoğlu Doktora Yeterlik Sınavı Juri Üyesi - Bursa Uludağ Üniversitesi
Temmuz-2024
Temmuz 2024Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
İsa Deveci Profesör kadrosuna atanma juri üyesi - Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
Haziran-2024
Haziran 2024Tez Savunma (Doktora)
Nafiz Hüdavendigar Doktora sınavı juri üyesi - Bursa Uludağ Üniversitesi
Mart-2024
Mart 2024Tez Savunma (Doktora)
Vildan Bayar Doktora Tez Savunma Sınavı - Bursa Uludağ Üniversitesi
Kasım-2023
Kasım 2023Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
prof. Dr. Şirin İlkörücü Akademik Kadroya atama-profesörlük juri üyesi - Bursa Uludağ Üniversitesi
Mayıs-2023
Mayıs 2023Tez Savunma (Doktora)
Gamze Alp - Bursa Uludağ Üniversitesi
Mayıs-2023
Mayıs 2023Doktora Yeterlik Sınavı
Nazan TURAN KIZILTAŞ Doktora yeterlik sınavı - Atatürk Üniversitesi
Mayıs-2023
Mayıs 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Melike Aydar YL Tez Savunma - Balıkesir Üniversitesi
Şubat-2023
Şubat 2023Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Gamze Alp TİK Üyesi - Bursa Uludağ Üniversitesi
Ocak-2023
Ocak 2023Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Muhammed Nafiz Hüdavendigar - Bursa Uludağ Üniversitesi
Temmuz-2022
Temmuz 2022Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
Prof. Dr. Nermin Bulunuz'un Atama Jurisi - Bursa Uludağ Üniversitesi
Temmuz-2022
Temmuz 2022Akademik Kadroya Atama-Doçentlik
Doç. Dr. Mehmet Demirba'ın Doçentlik Kadrosuna Atanma Juri Üyeliği - Bursa Uludağ Üniversitesi
Mart-2022
Mart 2022Akademik Kadroya Atama-Doçentlik
Doç. Dr. Nurcan Kahraman, Doçentlik Kadrosuna Atanma Juri Üyeliği - Bursa Uludağ Üniversitesi
Ocak-2022
Ocak 2022Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Gamze Alp TİK Üyeliği - Bursa Uludağ Üniversitesi
Ocak-2022
Ocak 2022