Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

MARKA SATIŞ RAKAMLARI İLE MÜŞTERİ TWITTER YORUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

7. ULUSLARARASI 19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2022, ss.89-90

KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ İLE CİNSİYET, YAŞ VE TECRÜBENİN SATIŞ PERFORMANSINA ETKİSİ

6. ULUSLARARASI GAP İŞLETME BİLİMLERİ VE EKONOMİ KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 26 - 27 Haziran 2021, ss.74-75

The Effect of Salesperson Creativity on Sales Performance

Conference of the International Journal of Arts Sciences, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10

Product Injuries and Consumers’ Brand Evaluations

Conference of the International Journal of Arts and Sciences, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10

Salesperson Voice Spesifications, Trust and Purchase Intentions

Conference of the International Journal of Arts and Sciences, Venedik, İtalya, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10

A content analysis on humor types in print ads

International Journal of Arts & Sciences(IJAS) International Conference for Business and Economics, roma, İtalya, 15 - 18 Kasım 2016
Kitap & Kitap Bölümleri

SİBER GÜVENLİK KAVRAMININ İŞLETMELER İÇİN ÖNEMİNİN İNCELENMESİ

GÜNCEL YÖNETİM KONULARINDA ÇOKLU ALAN ÇÖZÜMLEMELERİ, Doç. Dr. Serdar Vural UYGUN, Editör, iksad publishing house, Ankara, ss.63-79, 2023 Creative Commons License

YAPAY ZEKA UYGULAMALARININ İŞLETMELERE YÖNELİK RAPORLAMA SİSTEMLERİNDE YARDIMCI ARAÇ OLARAK KULLANILMASI

GÜNCEL YÖNETİM KONULARINDAÇOKLU ALAN ÇÖZÜMLEMELERİ, Doç. Dr. Serdar Vural UYGUN, Editör, iksad publishing house, Ankara, ss.3-17, 2023 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

61

Atıf (WoS)

35

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

52

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

5

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

15

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

52

Proje

3

Tez Danışmanlığı

25

Açık Erişim

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları