Makaleler
43
Tümü (43)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (1)
Scopus (15)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (11)
3. Examining of the Consumer Neuroscience Concept with Bibliometric Analysis Method
Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.46, ss.341-365, 2023 (Hakemli Dergi)
5. Emlak Satış Elemanlarında Yaratıcılığın Uyumcu Satış Davranışına Etkisi
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
, sa.1, ss.72-84, 2023 (Hakemli Dergi)
7. The Relationship of Humor, Trust, and Intrusiveness in Advertising
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.1, sa.2, ss.130-149, 2022 (Hakemli Dergi)
8. Örgütsel Yaratıcılık Kavramının Bibliyometrik Analiz Yöntemi ile İncelenmesi
JOURNAL OF ACADEMIC VALUE STUDIES
, cilt.8, sa.4, ss.348-361, 2022 (Hakemli Dergi)
9. Curative Marketing Applied Smart City Design
INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT CASES
, cilt.24, sa.4, ss.8-38, 2022 (Hakemli Dergi)
10. Humorous Anthropomorphic TV Ads: A Cross-Cultural Analysis Using Collectivist and Individualist Elements.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.325-346, 2022 (Hakemli Dergi)
17. İŞLETMELERİN İHRACAT PERFORMANSI: BİBLİYOMETRİK ANALİZ
YÖNETİM VE EKONOMİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.17, sa.3, ss.294-311, 2019 (Hakemli Dergi)
20. Management of Consumers in Political Area: Spatial Analysis on Nonvoting Speed and National Culture Values
Asian Journal of Multidisciplinary Studies
, cilt.5, sa.8, ss.40-54, 2017 (Hakemli Dergi)
23. The Classification of Bad Customers Based on Action and Character Spesific
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Journal of Economicsand Administrative Sciences
, cilt.18, sa.2, ss.103-114, 2016 (Hakemli Dergi)
24. Deviant customer behaviour a perceived classification
The marketing review
, cilt.15, sa.4, ss.483-502, 2015 (Hakemli Dergi)
28. Mall Equity Measurement Based on Brand Equity Conceptualization
Journal of Business Retail Management Research
, cilt.5, sa.2, ss.55-71, 2011 (Hakemli Dergi)
29. Internationalization market forces and domestic sectoral institutionalization
European Business Review
, cilt.23, sa.2, ss.215-235, 2011 (Scopus)
32. Always on mobile phone behaviour impulsive and postmodern consumers
International Journal of Technology Marketing
, cilt.5, sa.4, ss.328-344, 2010 (Scopus)
33. Research on the Attitudes of Consumers and Workers towards Customer Misbehaviors
Journal of Service Science
, cilt.2, sa.1, ss.55-80, 2010 (Hakemli Dergi)
34. Parent adolescent interaction and the family s effect on adolescent TV skepticism an empirical analysis with Turkish consumers
Young Consumers
, cilt.11, sa.1, ss.24-35, 2010 (Scopus)
35. Strategic Using of Private Labels : An Analysis from the Retailers Perspective in Turkey
Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
, cilt.64, sa.4, ss.153-173, 2009 (Hakemli Dergi)
37. Phishing Attacks and Perceptions of Service Quality A Content Analysis of Internet Banking in Turkey
Journal of Internet Banking & Commerce
, cilt.12, sa.2, ss.1-13, 2007 (Hakemli Dergi)
38. Cultural Openness and Consumer Ethnocentrism an Empirical Analysis on the Turkish Consumers
MARKETING INTELLIGENCE & PLANNING
, cilt.25, sa.4, ss.308-325, 2007 (SSCI)
40. The effects of export barriers on perceived export performance An empirical research on SMEs in Turkey
EUROMED JOURNAL OF BUSINESS
, cilt.2, sa.1, ss.36-56, 2007 (SSCI)
41. İhracat İşletmelerinin Uluslararasılaşması Türkiye de Faaliyet Gösteren Kobi lere Yönelik Bir Araştırma
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.183-204, 2006 (Hakemli Dergi)
43. Politikada Pazarlama ve Politik Pazarlamada Yer Alan Konular Üzerine Genel Bir İnceleme
Amme Idaresi Dergisi
, cilt.34, sa.1, ss.33-50, 2001 (SSCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
9
3. The Effect of Salesperson Creativity on Sales Performance
Conference of the International Journal of Arts Sciences, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10, (Özet Bildiri)
4. Product Injuries and Consumers’ Brand Evaluations
Conference of the International Journal of Arts and Sciences, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10, (Özet Bildiri)
6. İnovasyon ve Pazarlama Alan yazınının gelişim çizgisini belirlemeye yönelik çok boyutlu ölçekleme çalışması(1965-2016)
22. PAZARLAMA KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
9. Aile İşletmelerinde Çatışma Algısı, Aile Etkisi Ve Performans İlişkisi: Aile Üyesi Kadınlar Açısından Bir İnceleme, Tebliğ, İstanbul 18- 19 Nisan 2008.
Aile İşletmeleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler
Yayın (WoS)
8
Yayın (Scopus)
15
Atıf (WoS)
44
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
56
H-İndeks (Scopus)
5
Atıf (Scholar)
5
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
16
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
2
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
58
Proje
3
Tez Danışmanlığı
25