SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Cultural Openness and Consumer Ethnocentrism an Empirical Analysis on the Turkish Consumers
MARKETING INTELLIGENCE & PLANNING
, cilt.25, sa.4, ss.308-325, 2007 (SSCI)
The effects of export barriers on perceived export performance An empirical research on SMEs in Turkey
EUROMED JOURNAL OF BUSINESS
, cilt.2, sa.1, ss.36-56, 2007 (SSCI)
Politikada Pazarlama ve Politik Pazarlamada Yer Alan Konular Üzerine Genel Bir İnceleme
Amme Idaresi Dergisi
, cilt.34, sa.1, ss.33-50, 2001 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Examining of the Consumer Neuroscience Concept with Bibliometric Analysis Method
Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.46, ss.341-365, 2023 (Hakemli Dergi)
Emlak Satış Elemanlarında Yaratıcılığın Uyumcu Satış Davranışına Etkisi
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
, sa.1, ss.72-84, 2023 (Hakemli Dergi)
The Relationship of Humor, Trust, and Intrusiveness in Advertising
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.1, sa.2, ss.130-149, 2022 (Hakemli Dergi)
Örgütsel Yaratıcılık Kavramının Bibliyometrik Analiz Yöntemi ile İncelenmesi
JOURNAL OF ACADEMIC VALUE STUDIES
, cilt.8, sa.4, ss.348-361, 2022 (Hakemli Dergi)
Curative Marketing Applied Smart City Design
INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT CASES
, cilt.24, sa.4, ss.8-38, 2022 (Hakemli Dergi)
Humorous Anthropomorphic TV Ads: A Cross-Cultural Analysis Using Collectivist and Individualist Elements.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.325-346, 2022 (Hakemli Dergi)
İŞLETMELERİN İHRACAT PERFORMANSI: BİBLİYOMETRİK ANALİZ
YÖNETİM VE EKONOMİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.17, sa.3, ss.294-311, 2019 (Hakemli Dergi)
Management of Consumers in Political Area: Spatial Analysis on Nonvoting Speed and National Culture Values
Asian Journal of Multidisciplinary Studies
, cilt.5, sa.8, ss.40-54, 2017 (Hakemli Dergi)
The Classification of Bad Customers Based on Action and Character Spesific
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Journal of Economicsand Administrative Sciences
, cilt.18, sa.2, ss.103-114, 2016 (Hakemli Dergi)
Deviant customer behaviour a perceived classification
The marketing review
, cilt.15, sa.4, ss.483-502, 2015 (Hakemli Dergi)
Macro level perspective of consumer ethnocentrism a panel data study in Turkey
World Review of Entrepreneurship, Management and Sustainable Development
, cilt.7, sa.4, ss.402-421, 2011 (Scopus)
Mall Equity Measurement Based on Brand Equity Conceptualization
Journal of Business Retail Management Research
, cilt.5, sa.2, ss.55-71, 2011 (Hakemli Dergi)
Internationalization market forces and domestic sectoral institutionalization
European Business Review
, cilt.23, sa.2, ss.215-235, 2011 (Scopus)
Strategic Objectives and Competitive Advantages of Private Label Products Manufacturers Perspective
INTERNATIONAL JOURNAL OF RETAIL & DISTRIBUTION MANAGEMENT
, cilt.38, sa.10, ss.773-788, 2010 (Scopus)
Research on the Attitudes of Consumers and Workers towards Customer Misbehaviors
Journal of Service Science
, cilt.2, sa.1, ss.55-80, 2010 (Hakemli Dergi)
Always on mobile phone behaviour impulsive and postmodern consumers
International Journal of Technology Marketing
, cilt.5, sa.4, ss.328-344, 2010 (Scopus)
Parent adolescent interaction and the family s effect on adolescent TV skepticism an empirical analysis with Turkish consumers
Young Consumers
, cilt.11, sa.1, ss.24-35, 2010 (Scopus)
Strategic Using of Private Labels : An Analysis from the Retailers Perspective in Turkey
Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
, cilt.64, sa.4, ss.153-173, 2009 (Hakemli Dergi)
Phishing Attacks and Perceptions of Service Quality A Content Analysis of Internet Banking in Turkey
Journal of Internet Banking & Commerce
, cilt.12, sa.2, ss.1-13, 2007 (Hakemli Dergi)
İhracat İşletmelerinin Uluslararasılaşması Türkiye de Faaliyet Gösteren Kobi lere Yönelik Bir Araştırma
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.183-204, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Effect of Salesperson Creativity on Sales Performance
Conference of the International Journal of Arts Sciences, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10
Product Injuries and Consumers’ Brand Evaluations
Conference of the International Journal of Arts and Sciences, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10
İnovasyon ve Pazarlama Alan yazınının gelişim çizgisinin belirlemeye yönelik çok boyutlu ölçekleme çalışması(1965-2016)
22. PAZARLAMA KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017
Aile İşletmelerinde Çatışma Algısı, Aile Etkisi Ve Performans İlişkisi: Aile Üyesi Kadınlar Açısından Bir İnceleme, Tebliğ, İstanbul 18- 19 Nisan 2008.
Aile İşletmeleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Nisan 2008
Kitap & Kitap Bölümleri