SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Examining of the Consumer Neuroscience Concept with Bibliometric Analysis Method
Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.46, ss.341-365, 2023 (Hakemli Dergi)
Emlak Satış Elemanlarında Yaratıcılığın Uyumcu Satış Davranışına Etkisi
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
, sa.1, ss.72-84, 2023 (Hakemli Dergi)
İŞLETMELERİN İHRACAT PERFORMANSI: BİBLİYOMETRİK ANALİZ
YÖNETİM VE EKONOMİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.17, sa.3, ss.294-311, 2019 (Hakemli Dergi)
Management of Consumers in Political Area: Spatial Analysis on Nonvoting Speed and National Culture Values
Asian Journal of Multidisciplinary Studies
, cilt.5, sa.8, ss.40-54, 2017 (Hakemli Dergi)
The Classification of Bad Customers Based on Action and Character Spesific
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Journal of Economicsand Administrative Sciences
, cilt.18, sa.2, ss.103-114, 2016 (Hakemli Dergi)
Deviant customer behaviour a perceived classification
The marketing review
, cilt.15, sa.4, ss.483-502, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Effect of Salesperson Creativity on Sales Performance
Conference of the International Journal of Arts Sciences, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10
Product Injuries and Consumers’ Brand Evaluations
Conference of the International Journal of Arts and Sciences, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10
İnovasyon ve Pazarlama Alan yazınının gelişim çizgisinin belirlemeye yönelik çok boyutlu ölçekleme çalışması(1965-2016)
22. PAZARLAMA KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017
Aile İşletmelerinde Çatışma Algısı, Aile Etkisi Ve Performans İlişkisi: Aile Üyesi Kadınlar Açısından Bir İnceleme, Tebliğ, İstanbul 18- 19 Nisan 2008.
Aile İşletmeleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Nisan 2008
Kitap & Kitap Bölümleri
Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri
Sistem Yayınları, İstanbul, 2010