Prof. Dr. NERMİN BULUNUZ


EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

Fen Bilgisi Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

E-posta: nbulunuz@uludag.edu.tr
İş Telefonu: +90 224 294 2238
Web: https://avesis.uludag.edu.tr/nbulunuz
Ofis: 0 224 2942238
Posta Adresi: Bursa Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, E Blok. No: 237. Görükle, Bursa.

Metrikler

Yayın

110

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

18

Atıf (WoS)

66

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

96

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

130

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

94

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Sobiad)

4

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

259

Proje

11

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

16
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

1995 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi Biyoloji Öğretmenliği Bölümünü bitirmiş olan Prof. Dr. Nermin BULUNUZ, 1995-1999 yılları arasında Malatya ve Mudanya’da MEB’e bağlı okullarda Biyoloji ve Fen Bilimleri öğretmeni olarak çalışmıştır. 2000 yılında Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim / Sınıf Öğretmenliği Anabilim dalında Yüksek Lisans eğitimine başlamış, aynı yıl, aynı fakülteye “Araştırma Görevlisi” olarak atanmıştır.

 

2002 yılında Uludağ Üniversitesinde Eğitim Bilimleri Enstitüsü’nde yüksek lisans eğitimini tamamlayan Prof. Dr. Nermin BULUNUZ, 2006 yılında Atlanta Georgia State Üniversitesi, Early Childhood Education Department’da yer alan doktora programından “doktor” (Ph.D.) ünvanını alarak mezun olmuştur. Aday, 2003-2006 yılları arasında Atlanta Georgia State Üniversitesi Early Childhood Education Department’da “Araştırma Görevlisi” ve “Öğretim Asistanlığı”; 2006-2009 yılları arasında Uludağ Üniversitesinde Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü’nde “Öğretim Görevlisi Dr.”; 2009-2017 yılları arasında Uludağ Üniversitesinde Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği Anabilim dalında “Yrd. Doç. Dr.”;  2017-2022 yılları arasında Doç. Dr. olarak görev yapmıştır. 2022 Ekim ayında Prof. Kadrosu almış olan Nermin Bulunuz, Ekim 2022' den beri bu kadroda görevine devam etmektedir. 

İyi düzeyde İngilizce bilen Dr. Nermin Bulunuz’un çok sayıda öğrencisi Fen Bilgisi Eğitimi ABD’nda Yüksek Lisans programından mezun olmuştur. İki öğrencisi doktora programından mezun olmuş olan Dr. Bulunuz, halen 2 doktora öğrencisinin danışmanlığını yürütmektedir. Bursa Uludağ Üniversitesi Rektörlüğüne bağlı “Akademik Performans Komisyonu” ve “Akademik Teşvik Komisyonu” nda görev almış olan Dr. Bulunuz, Fen Bilimleri anabilim dalının Akreditasyon Koordinatörlüğü görevini de yürütmüştür. 2004-2005 yılları arasında ABD’de 2 farklı projede “bursiyer” olarak görev almış olan Dr. Bulunuz, 2016 yılında da BAP ve AR-GE projelerinde çalışmıştır. 2012-2015 yılları arasında ABD Destekli bir TÜBİTAK 1010 Uluslararası EVRENA projesinde “yürütücülük” ve 2015-2018 yılları arasında da bir TÜBİTAK 1001 projesinde “yardımcı araştırmacı” olarak görev yapmıştır. 2015-2016 yılları arasında Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölüm Başkan yardımcılığı ve Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği görevinde bulunmuş olan Dr. Bulunuz, 2020 yılından bu yana üniversitenin Bologna Kurum Koordinatörü görevini yürütmektedir.   

Duyurular & Dokümanlar

Tez Dosyaları

Eğitimin/Kursun Program İçeriğini Gösteren Broşür veya Afiş

Eğitim Bilgileri

2003 - 2006

2003 - 2006

Doktora

Georgia State University, Eğitim Fakültesi, Early Childhood Education Department, Amerika Birleşik Devletleri

1999 - 2002

1999 - 2002

Yüksek Lisans

Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İlköğretim (Yl) (Tezli), Türkiye

1990 - 1995

1990 - 1995

Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2006

2006

Doktora

Understanding of earth and space science concepts: Strategies for concept building in elementary teacher preparation

Georgia State University, College of Education, Early Childhood Education

2002

2002

Yüksek Lisans

Aday öğretmenlerin geçmişte aldıkları fen deneyimlerinin, fen bilgisi dersinde kendilerine olan güvenlerini belirlemesi

Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

Yönetimsel Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Bologna Kurum Kordinatörü

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

2020 - 2022

2020 - 2022

Program Akreditasyonu-Özdeğerlendirme Komisyonu Başkanı

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

2015 - 2016

2015 - 2016

Bölüm Başkan Yardımcısı

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

2015 - 2016

2015 - 2016

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

2015 - 2016

2015 - 2016

Anabilim Dalı Akademik Kurul Üyesi

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı

Akademi Dışı Deneyim

2009 - Devam Ediyor

2009 - Devam Ediyor

Yrd. Doç. Dr.

Uludağ Üniversitesi, Yrd. Doç. Dr.

2012 - 2012

2012 - 2012

Doktora Sonrası Araştırma ve Gözlem

Üniversite, Georgia State Üniversitesi, Early Childhood Education, Doktora Sonrası Araştırma ve Gözlem

2007 - 2009

2007 - 2009

Öğretim Görevlisi Dr.

Uludağ Üniversitesi, Öğretim Görevlisi Dr.

2005 - 2006

2005 - 2006

Öğretim Görevlisi

Georgia State University, Öğretim Görevlisi

2000 - 2006

2000 - 2006

Araştırma Görevlisi

Uludağ Üniversitesi, Araştırma Görevlisi

2003 - 2005

2003 - 2005

Araştırma Görevlisi

Georgia State University, Araştırma Görevlisi

1998 - 2000

1998 - 2000

Fen Bilgisi öğretmeni

Mudanya Sami Evkuran Anadolu Lisesi, Fen Bilgisi öğretmeni

1995 - 1997

1995 - 1997

Biyoloji Öğretmeni

Malatya Hüseyin Kölük Anadolu Ticaret Meslek Lİsesi, Biyoloji Öğretmeni

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNDE PROJE TASARIMI

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE PROGRAM GELİŞTİRME

Lisans

Lisans

Fen Bilgisi Öğretiminde Kavram Yanılgıları

Kariyer Planlama

Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I

Kariyer Planlama

FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I

Yönetilen Tezler

Verdiği Kurs ve Eğitimler

2019 - 2019

2019 - 2019

- Öğretmenlik Uygulaması Danışmanlığı Eğitici Eğitimi Kursu

Sürekli Eğitim Merkezi - Kurs

Bulunuz N.

2018 - 2018

2018 - 2018

Öğretmenlik Uygulaması Danışmanlığı Eğitici Eğitimi Kursu"

Akademik Birimler - Kurs

Bulunuz N.

Makaleler

Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (12)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (10)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Öğretmen Adaylarının Pedagojik Deneyimlerinde Çok Yönlü Geri Bildirimlerin Rolü: Mesleki Becerilerinin Şekillenmesinde Bir İnceleme

SUNGUR Ş., MALAY H. A., BULUNUZ N.

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2024, cilt.1, (Özet Bildiri)

2023

2023

2. Çevre Bilincini Teşvik Etmeye Yönelik Bir Mobil Oyunun Geliştirilmesi: Tasarım ve Uygulama Süreci

Alp G., Bulunuz N.

ERPA International Congresses on Education 2023, Balıkesir, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2023, ss.1-3, (Özet Bildiri)

2021

2021

3. Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerinin ÜYEP Müfredat Modeli Kullanılarak Zenginleştirilen Ve Hızlandırılan “Madde ve Doğası” Konusu Hakkındaki Görüşleri

ELMAS O., BULUNUZ N.

3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

2020

2020

4. Gürültü Farkındalığının İlkokul Öğrencilerine Bir Çocuk Kitabı Yardımı İle Kazandırılması: “Uyurgezer Fil”

Alp G., BULUNUZ N.

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongres, Bursa, Türkiye, 19 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

6. Uygulama Öğrencilerinin Klinik Danışmanlık Modeli Kapsamında Fen Kavramlarını Öğretme Performansları ve Son Görüşme Süreçlerinin Betimlenmesi: İki Örnek Olay Çalışması

BULUNUZ N.

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongres, Bursa, Türkiye, 19 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

7. Describing the views of students involved in The Erasmus student mobility program inNetherlands and Slovenia

Keskin E., Ergül S., Aşıkoğlu R., BULUNUZ N.

Erasmus International Academic Research Symposium on Education and Social Sciences, 5 - 06 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

8. Ortamında Gürültüye İlişkin İdareci ve Öğretmenlerin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

BULUNUZ M., BULUNUZ N.

Yalova (UBAK) 4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 14 - 17 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

9. Eğitim-öğretim ortamına gürültüye ilişkin idareci ve öğretmenlerin görüşlerinin değerlendirilmesi.

BULUNUZ M., BULUNUZ N.

4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), Yalova, Türkiye, 14 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

10. SCRATCH PROGRAMI İLE WEB DESTEKLİ İŞBİRLİKLİÖĞRENME YÖNTEMİNİN İLKÖĞRETİM 5. SINIFÖĞRENCİLERİNİN KAVRAMSAL ANLAMA DÜZEYLERİNEETKİSİ

ALP G., BULUNUZ N.

ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ UNESAK 2018, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

11. Klinik danişmanlik modeli ile bir sinif öğretmeni adayini fen öğretimine hazirlama süreci ve paydaşlarin rolleri

Peker H., BULUNUZ M., COŞKUN ONAN B., BULUNUZ N.

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

12. Okulda Gürültünün Boyutlarının Öğretmen Görüşleriyle Karşılaştırmalı Analizi

BULUNUZ M., BULUNUZ N.

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

13. Öğretmenlik uygulama sürecindeki yenilikler ve iyi öğretmenlik uygulamaları

BULUNUZ N.

Rize Tayyip Erdoğan Üniversitesi Çalıştayı, Rize, Türkiye, 20 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

15. Okulumun Gürültü Haritası

Alp G., BULUNUZ N., COŞKUN ONAN B., BULUNUZ M.

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

19. Analysis of Noise Level in an Elementary School

ORBAK A. Y., BULUNUZ M., BULUNUZ N., Aydın F. U.

5th Global Congress on Renewable Energy and Environment, Antalya, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

20. Öğretmen Adayının öğretim becerileri yeterliliği ve Öğretim Elemanının dönüt verme sürecine etkisi açısından Klinik Danışmanlık Modeli.

ATAKAN E., BULUNUZ N., KARTAL H.

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8)., Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.510-512, (Özet Bildiri)

2017

2017

21. Klinik Danışmanlık Modelinin Öğretmen Adayı ve Öğretim Elemanın Tarafından Uygulamaya Geçirilmesi.

DİKMEN N., BULUNUZ N., KARTAL H.

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8)., Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.518-520, (Özet Bildiri)

2017

2017

22. İlkokul binalarında gürültü düzeyinin değerlendirilmesi

MUTLU N., BULUNUZ M., BULUNUZ N.

I. Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (RESS Congress), BANDIRMA, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

23. Akustik İyileştirme Yapılmış Bir Okulda Öğrenci ve Öğretmenlerin Gürültü Kirliliğine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

BULUNUZ M., BULUNUZ N., KELMENDİ J., COŞKUN N.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2017), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

25. Noise pollution in school and evaluation of its control through educational practices

BULUNUZ M., BULUNUZ N.

XIV. European Conference on Social and Behaviroral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

27. Topluma hizmet uygulamaları dersi kapsamında okulda gürültü düzeyinin tespit edilmesi ve öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi

BULUNUZ M., BULUNUZ N., ÇOŞKUN N., KELMENDİ J.

International Conference on Quality in Higher Education (ICQH2016), Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.838-847, (Tam Metin Bildiri)

2106

2106

28. İlkokul Öğretmenlerinin Okuldaki Gürültü Kirliliği Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

BULUNUZ M., ORBAK A. Y., BULUNUZ N., TAVŞANLI Ö. F.

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 05 Mayıs 2106 - 08 Mayıs 2016, ss.146, (Özet Bildiri)

2016

2016

30. İlkokullarda mevcut gürültü seviyesinin değerlendirilmesi

ORBAK A. Y., BULUNUZ M., BULUNUZ N., Mutlu N., TAVŞANLI Ö. F.

XVIII. International AMSE-AMCE-WAER Congress, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

31. Introduction and Assessment of the Formative Assessment Strategies Applied in Science Courses in Middle Schools

BULUNUZ N.

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, BODRUM, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

33. İlkokul Öğrencilerinin Okuldaki Gürültü Düzeyi Etkileri Ve Kontrol Edilmesi Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi

BULUNUZ N., Mutlu N., BULUNUZ M., ORBAK A. Y., TAVŞANLI Ö. F.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

34. İlkokul öğrencilerinin okuldaki gürültü düzeyi etkileri ve kontrol edilmesi hakkindaki görüşlerinin değerlendirilmesi

BULUNUZ N., MUTLU N., BULUNUZ M., ORBAK A. Y., TAVŞANLI Ö. F.

XV. Uluslararası Sınıf öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.114-115, (Özet Bildiri)

2016

2016

35. Okulda Gürültü Kirliliği Nedenleri Etkileri Ve Kontrol Edilmesi

BULUNUZ M., BULUNUZ N., ORBAK A. Y., Mutlu N., TAVŞANLI Ö. F.

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

36. İlkokul Ve Ortaokul Öğretmenlerinin Okuldaki Gürültü Kirliliği Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

BULUNUZ M., ORBAK A. Y., BULUNUZ N., TAVŞANLI Ö. F., Mutlu N.

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

38. Okulda Gürültü Kirliliği Kontrolüne Yönelik Yeni Yaklaşımlar

BULUNUZ M., ORBAK A. Y., BULUNUZ N.

Uludağ Üniversitesi V. Bilgilendirme ve ARGE Günleri, Türkiye, 15 - 16 Mart 2016, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

40. Fen Öğretiminde Biçimlendirici Değerlendirme Stratejileri ve Öğretmenin Profesyonel Gelişimine Etkisinin İncelenmesi Örnek Olay Çalışması

BULUNUZ N.

II nd International Eurasian Educational Research Congress(2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, International EJER 2015 Congress), 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

42. The Relationship between Middle School Students Achievement in the Science and Technology Course Central Exam and Their Performance in Formative Assessment Probes

BULUNUZ N., BULUNUZ M., TAVŞANLI Ö. F.

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2015), 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

43. Evaluation of Quality and Quantity of Three way Conferences in Clinical Supervision Field Practice

BULUNUZ M., MEYERS B., BULUNUZ N., BALTACI GÖKTALAY Ş., GÜRSOY E., AZAP S.

ATEE 2014 - Annual Conference of Transitions in Teacher Education and Professional Identities, Braga, Portekiz, 25 - 27 Ağustos 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

46. Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Projesi Gerçekleştirme Süreçlerinin İncelenmesi: Örnek Olay Çalışması

BULUNUZ M., TAPAN BROUTIN M. S., BULUNUZ N.

1st Eurasian Educational Research Congress EJER2014, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, cilt.1, ss.825-826, (Özet Bildiri)

2013

2013

47. İyi Öğretmenlik Uygulamaları Klinik Danışmanlık Modeli Eğitim ve Uygulama Semineri Öncesi ve Sonrası Beklentilerin İncelenmesi

BULUNUZ N., BULUNUZ M., BALTACI GÖKTALAY Ş., GÜRSOY E.

ULEAD 2013 - Annual Congress: International Congress on Research in Education, Nevşehir, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

48. Clinical Supervision Model Is it a Solution to Improve Teaching Practice

GÜRSOY E., BULUNUZ N., BULUNUZ M., BALTACI GÖKTALAY Ş., ÇAĞLAR ÖZTEKE H., SALİHOĞLU U. M.

ULEAD 2013 - Annual Congress: International Congress on Research in Education, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

49. Redefining a Teacher Education Program: CSM and UludagKDM

BALTACI GÖKTALAY Ş., UZUN A., SALİHOĞLU U. M., GÜRSOY E., BULUNUZ N., BULUNUZ M.

7th International Computer Instructional Technologies Symposium, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

50. Clinical Supervision Model to Improve Supervisory Skills During Teaching Practice

GÜRSOY E., BULUNUZ N., BALTACI GÖKTALAY Ş., BULUNUZ M.

ISNITE 2013 - New Issues on Teacher Education International Symposium, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. THE INVESTIGATION OF CHANGE IN EXPECTATIONS OF PRESERVICE SCIENCE TEACHERS ABOUT STAKEHOLDERS IN THE CLINICAL SUPERVISION MODEL PROCESS

Oyanık A., BULUNUZ N.

Advances in Education Sciences, Arzu Betül Çuhacıoğlu, Editör, Platanus Publishing, İstanbul, ss.157-185, 2023

2023

2023

2. INTRODUCTION OF FORMATIVE ASSESSMENT PROBES AND THE OTHER FORMATIVE ASSESSMENT TECHNIQUES FOR THE SCIENCE CHAPTER “MATTER AND CHANGE”

Acar S., BULUNUZ N.

Education & Science 2023-IV, Songül Karabatak, Editör, EFE Academy Publishing, İstanbul, ss.151-175, 2023

2023

2023

3. DEVELOPMENTAL THEORIES ON CONCEPT DEVELOPMENT AND THEORIES OF CONCEPTUAL CHANGE

Alp G., BULUNUZ N.

Contemporary Educational Research, Mustafa Çağrı Gürbüz, Editör, Palet Yayıncılık, Konya, ss.83-99, 2023

2021

2021

4. Okulda Gürültü Kirliliği: Nedenleri, Etkileri ve Kontrol Edilmesi

BULUNUZ M., ORBAK A. Y., BULUNUZ N.

Bursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesi Açık Erişim E-Kaynaklar, Bursa, 2021

2021

2021

5. Okulda Gürültü Kirliliği: Çözüm İçin Faaliyetler ve Projeler

BULUNUZ M., BULUNUZ N., Kelmendi J.

Basıldığı Yer: Bursa Uludağ Üniversitesi Basım Evi, Bursa, 2021

2021

2021

6. Mevsimlerin Nedenlerini ve Ayın Evrelerinin Nasıl Oluştuğunu Öğrenme İstasyonları Kullanarak Öğretelim

Bulunuz N.

Etkinliklerle Astronomi Öğretimi, Sedat Karaçam, Editör, Palme Yayın Dağıtım, Ankara, ss.91-106, 2021 Creative Commons License

2021

2021

7. Mevsimlerinin Nedenlerini ve Ayın Evrelerinin Nasıl Oluştuğunu Öğrenme İstasyonları Kullanarak Öğretelim

BULUNUZ N.

Etkinliklerle Astronomi Öğretimi, Karaçam Sedat, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.91-106, 2021

2018

2018

9. Biçimlendirme amaçlı Yapılan Yoklama Sorularının Fen Öğretiminde Kullanılması

Bulunuz N.

Güncel Yaklaşım ve Yöntemlerle Etkinlik Destekli Fen öğretimi, Orhan Karamustafaoğlu,Özden Tezel,Uğur Sarı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.525-547, 2018

2017

2017

10. Noise Pollution in School and Evaluation of itsControl Through Educational Practices

Bulunuz N., Bulunuz M.

Research on Education, Hasan Arslan,Carmen Sonia Duse,Mehmet Ali Icbay, Editör, International Association of Social Science Research, Bialystok, ss.319-328, 2017

Desteklenen Projeler

2019 - 2021

2019 - 2021

MESLEKİ GELİŞİMDE YANSITMACI ÖĞRETİM

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Bulunuz N., Gürsoy E.

2020 - 2020

2020 - 2020

Gökkubbeye Yolculuk

TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı

Bulunuz N., Karaçam S.

2019 - 2020

2019 - 2020

Mesleki Gelişimde Yansıtmacı Öğretim (MGYÖ)Sürdürülebilir Kalkınma

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

(Proje Özeti) Creative Commons License
Salihoğlu U. M., Baltacı Ş., Bulunuz N., Gürsoy E. (Yürütücü)

2019 - 2019

2019 - 2019

Gökkubbeye Yolculuk.

TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı

Bulunuz N., Karaçam S.

2015 - 2018

2015 - 2018

TÜBİTAK 114K738 1001 PROJESİ: Okulda Gürültü Kirliliği Nedenleri Etkileri ve Kontrol Edilmesi

TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı

Bulunuz M. (Yürütücü), Orbak A. Y., Bulunuz N.

2005 - 2005

2005 - 2005

Advance Academy for Future Teachers (AAFT)/ partnership for reform in science and mathematics

Diğer Ülkelerden Üniversiteler Tarafından Desteklenmiş Proje

Bulunuz M.

2004 - 2005

2004 - 2005

Play in the block and pretend play areas: Context for developing positive approaches to learning

Diğer Ülkelerden Üniversiteler Tarafından Desteklenmiş Proje

Bulunuz M.


Davetli Konuşmalar

Haziran 2018

Haziran 2018

“Öğretmenlik Uygulamasındaki Güncel Değişiklikler ve İyi Öğretmenlik Uygulamaları”

Çalıştay

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi-Türkiye

Burslar

2012 - 2012

2012 - 2012

İYİ ÖĞRETMENLİK UYGULAMALARI: KLİNİK DANIŞMANIK MODELİ

YÖK

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 74

h-indeksi (WOS): 6