Biyografi
1995
yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi Biyoloji Öğretmenliği
Bölümünü bitirmiş olan Prof. Dr. Nermin BULUNUZ, 1995-1999 yılları arasında
Malatya ve Mudanya’da MEB’e bağlı okullarda Biyoloji ve Fen Bilimleri öğretmeni
olarak çalışmıştır. 2000 yılında Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi
İlköğretim / Sınıf Öğretmenliği Anabilim dalında Yüksek Lisans eğitimine
başlamış, aynı yıl, aynı fakülteye “Araştırma Görevlisi” olarak atanmıştır.
2002 yılında Uludağ Üniversitesinde Eğitim Bilimleri Enstitüsü’nde yüksek lisans eğitimini tamamlayan Prof. Dr. Nermin BULUNUZ, 2006 yılında Atlanta Georgia State Üniversitesi, Early Childhood Education Department’da yer alan doktora programından “doktor” (Ph.D.) ünvanını alarak mezun olmuştur. Aday, 2003-2006 yılları arasında Atlanta Georgia State Üniversitesi Early Childhood Education Department’da “Araştırma Görevlisi” ve “Öğretim Asistanlığı”; 2006-2009 yılları arasında Uludağ Üniversitesinde Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü’nde “Öğretim Görevlisi Dr.”; 2009-2017 yılları arasında Uludağ Üniversitesinde Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği Anabilim dalında “Yrd. Doç. Dr.”; 2017-2022 yılları arasında Doç. Dr. olarak görev yapmıştır. 2022 Ekim ayında Prof. Kadrosu almış olan Nermin Bulunuz, Ekim 2022' den beri bu kadroda görevine devam etmektedir.
İyi düzeyde İngilizce bilen Dr. Nermin Bulunuz’un çok sayıda öğrencisi Fen Bilgisi Eğitimi ABD’nda Yüksek Lisans programından mezun olmuştur. İki öğrencisi doktora programından mezun olmuş olan Dr. Bulunuz, halen 2 doktora öğrencisinin danışmanlığını yürütmektedir. Bursa Uludağ Üniversitesi Rektörlüğüne bağlı “Akademik Performans Komisyonu” ve “Akademik Teşvik Komisyonu” nda görev almış olan Dr. Bulunuz, Fen Bilimleri anabilim dalının Akreditasyon Koordinatörlüğü görevini de yürütmüştür. 2004-2005 yılları arasında ABD’de 2 farklı projede “bursiyer” olarak görev almış olan Dr. Bulunuz, 2016 yılında da BAP ve AR-GE projelerinde çalışmıştır. 2012-2015 yılları arasında ABD Destekli bir TÜBİTAK 1010 Uluslararası EVRENA projesinde “yürütücülük” ve 2015-2018 yılları arasında da bir TÜBİTAK 1001 projesinde “yardımcı araştırmacı” olarak görev yapmıştır. 2015-2016 yılları arasında Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölüm Başkan yardımcılığı ve Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği görevinde bulunmuş olan Dr. Bulunuz, 2020 yılından bu yana üniversitenin Bologna Kurum Koordinatörü görevini yürütmektedir.
Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Eğitimin/Kursun Program İçeriğini Gösteren Broşür veya Afiş
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2003 - 2006
2003 - 2006Doktora
Georgia State University, Eğitim Fakültesi, Early Childhood Education Department, Amerika Birleşik Devletleri
1999 - 2002
1999 - 2002Yüksek Lisans
Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İlköğretim (Yl) (Tezli), Türkiye
1990 - 1995
1990 - 1995Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2006
2006Doktora
Understanding of earth and space science concepts: Strategies for concept building in elementary teacher preparation
Georgia State University, College of Education, Early Childhood Education
2002
2002Yüksek Lisans
Aday öğretmenlerin geçmişte aldıkları fen deneyimlerinin, fen bilgisi dersinde kendilerine olan güvenlerini belirlemesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorProf. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
Yönetimsel Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorBologna Kurum Kordinatörü
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorErasmus Programı Bölüm Koordinatörü
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2020 - 2022
2020 - 2022Program Akreditasyonu-Özdeğerlendirme Komisyonu Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2015 - 2016
2015 - 2016Bölüm Başkan Yardımcısı
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2015 - 2016
2015 - 2016Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2015 - 2016
2015 - 2016Anabilim Dalı Akademik Kurul Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı
Akademi Dışı Deneyim
2009 - Devam Ediyor
2009 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
Uludağ Üniversitesi, Yrd. Doç. Dr.
2012 - 2012
2012 - 2012Doktora Sonrası Araştırma ve Gözlem
Üniversite, Georgia State Üniversitesi, Early Childhood Education, Doktora Sonrası Araştırma ve Gözlem
2007 - 2009
2007 - 2009Öğretim Görevlisi Dr.
Uludağ Üniversitesi, Öğretim Görevlisi Dr.
2005 - 2006
2005 - 2006Öğretim Görevlisi
Georgia State University, Öğretim Görevlisi
2000 - 2006
2000 - 2006Araştırma Görevlisi
Uludağ Üniversitesi, Araştırma Görevlisi
2003 - 2005
2003 - 2005Araştırma Görevlisi
Georgia State University, Araştırma Görevlisi
1998 - 2000
1998 - 2000Fen Bilgisi öğretmeni
Mudanya Sami Evkuran Anadolu Lisesi, Fen Bilgisi öğretmeni
1995 - 1997
1995 - 1997Biyoloji Öğretmeni
Malatya Hüseyin Kölük Anadolu Ticaret Meslek Lİsesi, Biyoloji Öğretmeni
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2024
2024Doktora
Astronomi Okuryazarlığı Üzerine Bir Program Geliştirme Çalışması
Bulunuz N. (Danışman)
M.Ünal(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Öğrenme İstasyonları Tekniğinin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin “Elektriğin İletimi” Ünitesindeki Kavramsal Anlama Düzeylerine ve Görüşlerine Etkisinin Değerlendirilmesi
Bulunuz N. (Danışman)
B.Yavuz(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Öğretmenlik Uygulaması Kapsamında Fen Bilgisi Uygulama Öğrencilerine Uygulanan Klinik Danışmanlık Modelinin Paydaşlar Açısından Değerlendirilmesi
Bulunuz N. (Danışman)
T.ÇAKMAK(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Biçimlendirici Değerlendirme Tekniklerinin ve Biçimlendirici Yoklama Sorularının Beşinci Sınıf “Madde ve Değişim” Ünitesi Kapsamında Uygulaması: Bir Eylem Araştırması.
Bulunuz N. (Danışman)
S.Acar(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Fen Bilgisi uygulama öğrencilerinin ve uygulama öğretmenlerinin Klinik Danışmanlık Modeline göre yürütülen öğretmenlik uygulaması dersi hakkındaki görüş ve beklentilerinin değerlendirilmesi
Bulunuz N. (Danışman)
A.Oyanık(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Fen Bilimleri Dersinde Dijital Oyun Teknolojileri ile Zenginleştirilmiş Öğretim Materyallerinin Öğrencilerin Hesaplamalı Düşünme Becerilerine ve Kavram Geliştirme Süreçlerine Etkisinin Araştırılması
Bulunuz N. (Danışman)
G.Alp(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Mayoz Bölünme Konusundaki Biçimlendirici Değerlendirme Sorularına Verdiği Cevapların Geribildirimle Desteklenmesinin Akademik Başarı ve Bilgi Kalıcılığı Üzerine Etkisi
Bulunuz N. (Danışman)
E.Buse(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Algodoo Yazılımı ve Biçimlendirici Yoklama Soruları ile Desteklenmiş Kuvvet ve Hareket Ünitesinin Ortaokul Öğrencilerine Öğretim Sürecinin Değerlendirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Bulunuz N. (Danışman)
B.Çekiç(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Fen Bilgisi Uygulama Öğrencisinin Klinik Danışmanlık Modeline Göre Aldığı Dönütlerin Türü İle Mesleki Performansı Arasındaki İlişkinin Betimlenmesi
Bulunuz N. (Danışman)
H.Demirbaş(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Üstün Yetenekliler Eğitim Programları (ÜYEP) Müfredat Modeli Kullanılarak Zenginleştirilen Altıncı Sınıf "Madde ve Isı" Ünitesinin Öğrenciler Tarafından Değerlendirilmesi: Bursa Halil İnalcık Bilim ve Sanat Merkezi Örneği
Bulunuz N. (Danışman)
O.ELMAS(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Scratch Programı ile Web Destekli İş Birlikli Öğrenme Yönteminin İlköğretim 5.Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal Anlama Düzeylerine ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
Bulunuz N. (Danışman)
G.ALP(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki Vücudumuzdaki Sistemler Ünitesinin Biçimlendirici Değerlendirme Yöntemi ile İşlenmesinin Öğrencilerin Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi
Bulunuz N. (Danışman)
T.ÇAKMAK(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Biçimlendirici Değerlendirme Yönteminin (Formative Assesment) Ortaokul Öğrencilerinin Güneş Sistemi ve Gök Cisimleriyle ilgili Kavramların Öğretimine Etkisinin İncelenmesi
Bulunuz N. (Danışman)
K.Şahin(Öğrenci)
Verdiği Kurs ve Eğitimler
2019 - 2019
2019 - 2019- Öğretmenlik Uygulaması Danışmanlığı Eğitici Eğitimi Kursu
Sürekli Eğitim Merkezi - Kurs
Bulunuz N.
2018 - 2018
2018 - 2018Öğretmenlik Uygulaması Danışmanlığı Eğitici Eğitimi Kursu"
Akademik Birimler - Kurs
Bulunuz N.
Makaleler
2024
20241. Design and Use of a Mobile Game Developed to Raise Environmental Awareness in Secondary Schools
Alp G., BULUNUZ N., BALTACI Ş.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, sa.39, ss.120-140, 2024 (ESCI)
2023
20232. Effect of Web-Based Collaborative Learning Method with Scratch on Critical Thinking Skills of 5th Grade Students
Alp G., BULUNUZ N.
Participatory Educational Research
, cilt.10, sa.2, ss.82-104, 2023 (Scopus)
2022
20223. A school polluted by noise: A semiotic analysis of children's pictures
BULUNUZ M., BEKİROĞLU D., Tantan M., BULUNUZ N.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH REVIEW , cilt.7, sa.4, ss.380-394, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20224. Evaluation of the Contribution of the Clinical Supervision Model to the Professional Development of a Science Teacher Candidate by the Three-Way Conferences
BULUNUZ N., ÜNAL M., BULUNUZ M.
SLAVERY : THEORY AND PRACTICE , cilt.10, sa.1, ss.232-282, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20225. Teaching Seventh Graders about the Digestive System Using Formative Assessment to Evaluate Comprehension Levels
ÇAKMAK T., BULUNUZ N.
Academy Journal of Educational Sciences , cilt.6, sa.1, ss.59-67, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20226. Modernization of Parenting Styles in Turkey from Past to Present: Adolescence and Adulthood
BULUNUZ N., BULUNUZ M.
Journal of Family, Counseling and Education
, cilt.7, sa.1, ss.63-73, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20227. Views of Gifted Secondary School Students on the "Matter and its Nature" Courses Taught through the EPTS (Education Program for Talented Students) Curriculum Model
ELMAS O., BULUNUZ N.
Journal of STEAM Education , cilt.5, sa.2, ss.189-207, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20218. Evaluation of the Leadership Qualities of Principals Regarding the Prevention of Noise Pollution in School: A Case Study
BULUNUZ M., BULUNUZ N.
International Journal of Educational Research Review, , cilt.6, ss.501-525, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20219. Türkiye’deki Bir Devlet Okulunda Akustik Konforun Nesnel ve Öznel Değerlendirilmesi
Cemile Sinem A., Bulunuz M., Bulunuz N.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.182-210, 2021 (TRDizin)
2021
202110. Evaluation of learning stations on earth science concepts by gifted students: Bursa PUYED example Yer Bilimleri Kavramları Hakkındaki Öğrenme İstasyonlarının Üstün Yetenekli Öğrenciler Açısından Değerlendirilmesi: Bursa PÜYED Örneği
Elmas O., BULUNUZ N.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.12, sa.1, ss.24-55, 2021 (Scopus, TRDizin)
2021
202111. Teachers' Noise Sensitivity and Efforts to Prevent Noise Pollution in School
Bulunuz N., Coşkun Onan B., Bulunuz M.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.2021, sa.26, ss.171-197, 2021 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2020
202012. COVID-19 SALGINI DÖNEMİ UZAKTAN EĞİTİM ÇALIŞMALARI VE SONRAKİ SÜREÇLE İLGİLİ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ
ÜNAL M., BULUNUZ N.
MILLI EGITIM
, cilt.49, sa.1, ss.343-369, 2020 (Scopus, TRDizin)
2020
202013. The Views And Suggestions Of Science Teachers On Distance Education Practices During The Covid-19 Pandemic Period And Subsequent Processes Covid-19 Salgini Dönemİ Uzaktan Eğİtİm Çalişmalari Ve Sonrakİ Süreçle İlgİlİ Fen Bİlİmlerİ Öğretmenlerİnİn Görüş Ve Önerİlerİ
Ünal M., BULUNUZ N.
Milli Egitim
, cilt.49, sa.1, ss.343-369, 2020 (Scopus, TRDizin)
2019
201914. EXAMINING THE EFFECTS OF THE LEARNING STATION METHOD ON 7TH GRADE STUDENTS’ CONCEPTUAL UNDERSTANDING LEVELS REGARDING THE LIGHT UNIT
KARACALI K., BULUNUZ N., ÖZKAN M.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION STUDIES , cilt.6, sa.7, ss.122-144, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201915. Introduction and Assessment of a Formative Assessment Strategy Applied in Middle School Science Classes: Annotated Student Drawings
Bulunuz N.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.7, sa.2, ss.186-196, 2019 (ESCI, Scopus)
2017
201716. An Evaluation of Primary School Students’ Views about Noise Levels in School
Bulunuz N., Bulunuz M., Orbak A. Y., Mutlu N., Tavşanlı Ö. F.
International Electronic Journal of Elementary Education
, cilt.9, sa.4, ss.725-740, 2017 (Scopus)
2017
201717. AKUSTİK İYİLEŞTİRME YAPILMIŞ BİR OKULDA GÜRÜLTÜ DÜZEYİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
BULUNUZ M., BULUNUZ N., Kelmendi J.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.13, sa.4, ss.637-658, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201718. Akustik iyileştirme yapılmış bir okulda gürültü düzeyinin değerlendirilmesi
Bulunuz M., Bulunuz N., Kelmendi J.
Journal of Theory and Practice in Education , cilt.13, sa.4, ss.637-658, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201619. Öğretmen Adaylarının Mesleki Gelişimi için İyi Öğretmenlik Uygulamaları Klinik Danışmanlık Modeli
BULUNUZ N., BULUNUZ M.
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.29, sa.2, ss.401-429, 2016 (TRDizin)
2016
201620. Achievement levels of middle school students in the standardized science and technology exam and formative assessment probes A comparative study
Bulunuz N., Bulunuz M., Karagöz F., Tavşanlı Ö. F.
Journal of Education in Science, Environment and Health , cilt.2, sa.1, ss.33-50, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201521. Biçimlendirici Yoklama Soruları ile 7 Sınıf Öğrencilerinin Isı ve Sıcaklık Konusundaki Kavramsal Anlama Düzeylerinin Belirlenmesi
KIRYAK Z., BULUNUZ N.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.9, sa.2, ss.34-60, 2015 (TRDizin)
2014
201422. Formative assessment in science teaching and demonstration of its effective implementation Fen öǧretiminde biçimlendirici deǧerlendirme ve etkili uygulama örneklerinin tanitilmasi
BULUNUZ M., BULUNUZ N.
Journal of Turkish Science Education
, cilt.10, sa.4, ss.119-135, 2014 (Scopus, TRDizin)
2010
201023. The effects of hands-on learning stations on building American elementary teachers' understanding about earth and space science concepts
BULUNUZ N., Jarrett O. S.
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, cilt.6, sa.2, ss.85-99, 2010 (Scopus)
2009
200924. The effect of a guided inquiry method on pre-service teachers' science teaching self-efficacy beliefs
Özdilek Z., Bulunuz N.
Journal of Turkish Science Education
, cilt.6, sa.2, ss.24-42, 2009 (Scopus, TRDizin)
2009
200925. Middle school students' conceptions on physical properties of air
BULUNUZ M., Jarrett O. S., BULUNUZ N.
Journal of Turkish Science Education
, cilt.6, sa.1, ss.37-49, 2009 (Scopus, TRDizin)
2009
200926. Understanding of Earth and Space Science Concepts Strategies for Concept Building in Elementary Teacher Preparation
BULUNUZ N., Olga J.
School Science and Mathematics
, cilt.109, sa.5, ss.276-289, 2009 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Öğretmen Adaylarının Pedagojik Deneyimlerinde Çok Yönlü Geri Bildirimlerin Rolü: Mesleki Becerilerinin Şekillenmesinde Bir İnceleme
SUNGUR Ş., MALAY H. A., BULUNUZ N.
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2024, cilt.1, (Özet Bildiri)
2023
20232. Çevre Bilincini Teşvik Etmeye Yönelik Bir Mobil Oyunun Geliştirilmesi: Tasarım ve Uygulama Süreci
Alp G., Bulunuz N.
ERPA International Congresses on Education 2023, Balıkesir, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2023, ss.1-3, (Özet Bildiri)
2021
20213. Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerinin ÜYEP Müfredat Modeli Kullanılarak Zenginleştirilen Ve Hızlandırılan “Madde ve Doğası” Konusu Hakkındaki Görüşleri
ELMAS O., BULUNUZ N.
3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2020
20204. Gürültü Farkındalığının İlkokul Öğrencilerine Bir Çocuk Kitabı Yardımı İle Kazandırılması: “Uyurgezer Fil”
Alp G., BULUNUZ N.
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongres, Bursa, Türkiye, 19 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
2020
20205. Bir Fen Bilgisi Uygulama Öğrencisinin Klinik Danışmanlık Modeline Göre Yürütülmüş Öğretmenlik Uygulaması Dersindeki Performansının Ve Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Ünal M., Demirbaş Kıratlı H., BULUNUZ N.
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongres, Bursa, Türkiye, 19 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
2020
20206. Uygulama Öğrencilerinin Klinik Danışmanlık Modeli Kapsamında Fen Kavramlarını Öğretme Performansları ve Son Görüşme Süreçlerinin Betimlenmesi: İki Örnek Olay Çalışması
BULUNUZ N.
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongres, Bursa, Türkiye, 19 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)
2019
20197. Describing the views of students involved in The Erasmus student mobility program inNetherlands and Slovenia
Keskin E., Ergül S., Aşıkoğlu R., BULUNUZ N.
Erasmus International Academic Research Symposium on Education and Social Sciences, 5 - 06 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20198. Ortamında Gürültüye İlişkin İdareci ve Öğretmenlerin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
BULUNUZ M., BULUNUZ N.
Yalova (UBAK) 4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 14 - 17 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20199. Eğitim-öğretim ortamına gürültüye ilişkin idareci ve öğretmenlerin görüşlerinin değerlendirilmesi.
BULUNUZ M., BULUNUZ N.
4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), Yalova, Türkiye, 14 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
201810. SCRATCH PROGRAMI İLE WEB DESTEKLİ İŞBİRLİKLİÖĞRENME YÖNTEMİNİN İLKÖĞRETİM 5. SINIFÖĞRENCİLERİNİN KAVRAMSAL ANLAMA DÜZEYLERİNEETKİSİ
ALP G., BULUNUZ N.
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ UNESAK 2018, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201811. Klinik danişmanlik modeli ile bir sinif öğretmeni adayini fen öğretimine hazirlama süreci ve paydaşlarin rolleri
Peker H., BULUNUZ M., COŞKUN ONAN B., BULUNUZ N.
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201812. Okulda Gürültünün Boyutlarının Öğretmen Görüşleriyle Karşılaştırmalı Analizi
BULUNUZ M., BULUNUZ N.
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201813. Öğretmenlik uygulama sürecindeki yenilikler ve iyi öğretmenlik uygulamaları
BULUNUZ N.
Rize Tayyip Erdoğan Üniversitesi Çalıştayı, Rize, Türkiye, 20 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2018
201814. ÖĞRETMENLERİN GÜRÜLTÜ HASSASİYETİ veOKULDA KİRLİLİĞİ ÖNLEME ÇABALARI
BULUNUZ N., COŞKUN ONAN B., BULUNUZ M.
EJER 2018, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201815. Okulumun Gürültü Haritası
Alp G., BULUNUZ N., COŞKUN ONAN B., BULUNUZ M.
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201816. İyi Öğretmenlik Uygulamalarından Biri Olan Klinik Danışmanlık Modeli’nden Bir Sınıf Öğretmeni Adayının Fen Bilimleri Öğretiminde Yararlanılması
BULUNUZ M., COŞKUN ONAN B., BULUNUZ N.
UTEK 2018, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2018
201817. Temel Eğitimde Gürültü Kirliliği Farkındalığına Yönelik Bir Yaratıcı Drama Uygulaması:Birbiri İçine Geçmiş Tekli Durum Çalışması
BULUNUZ M., COŞKUN ONAN B., SUNGURTEKİN Ş., BULUNUZ N.
UTEK 2018, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2017
201718. İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji dersindeki vücudumuzdaki sistemler ünitesinin biçimlendirici değerlendirme yöntemi ile işlenmesinin öğrencilerin kavramsal anlama düzeylerine olan etkisi
ÇAKMAK T., BULUNUZ N.
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8), Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201719. Analysis of Noise Level in an Elementary School
ORBAK A. Y., BULUNUZ M., BULUNUZ N., Aydın F. U.
5th Global Congress on Renewable Energy and Environment, Antalya, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201720. Öğretmen Adayının öğretim becerileri yeterliliği ve Öğretim Elemanının dönüt verme sürecine etkisi açısından Klinik Danışmanlık Modeli.
ATAKAN E., BULUNUZ N., KARTAL H.
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8)., Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.510-512, (Özet Bildiri)
2017
201721. Klinik Danışmanlık Modelinin Öğretmen Adayı ve Öğretim Elemanın Tarafından Uygulamaya Geçirilmesi.
DİKMEN N., BULUNUZ N., KARTAL H.
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8)., Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.518-520, (Özet Bildiri)
2017
201722. İlkokul binalarında gürültü düzeyinin değerlendirilmesi
MUTLU N., BULUNUZ M., BULUNUZ N.
I. Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (RESS Congress), BANDIRMA, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201723. Akustik İyileştirme Yapılmış Bir Okulda Öğrenci ve Öğretmenlerin Gürültü Kirliliğine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
BULUNUZ M., BULUNUZ N., KELMENDİ J., COŞKUN N.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2017), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201724. Biçimlendirici değerlendirme yönteminin 7. Sınıf öğrencilerinin ”Güneş sistemi ve ötesi: Uzay bilmecesi” ünitesindeki kavramsal anlama düzeylerine etkisinin incelenmesi
Şahin Topçu K., BULUNUZ N.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2017), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201725. Noise pollution in school and evaluation of its control through educational practices
BULUNUZ M., BULUNUZ N.
XIV. European Conference on Social and Behaviroral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Haziran 2017, (Özet Bildiri)
2017
201726. Akustik İyileştirme Yapılan Bir Okulda Gürültü Düzeyi, Nedenleri, Etkileri ve Kontrol Edilmesine Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
BULUNUZ M., BULUNUZ N., Kelmendi J., Coşkun N.
IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 Mayıs - 14 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2016
201627. Topluma hizmet uygulamaları dersi kapsamında okulda gürültü düzeyinin tespit edilmesi ve öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
BULUNUZ M., BULUNUZ N., ÇOŞKUN N., KELMENDİ J.
International Conference on Quality in Higher Education (ICQH2016), Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.838-847, (Tam Metin Bildiri)
2106
210628. İlkokul Öğretmenlerinin Okuldaki Gürültü Kirliliği Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
BULUNUZ M., ORBAK A. Y., BULUNUZ N., TAVŞANLI Ö. F.
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 05 Mayıs 2106 - 08 Mayıs 2016, ss.146, (Özet Bildiri)
2016
201629. Öğretmen adaylarının topluma hizmet uygulamaları dersi kapsamında okullarda gürültü kirliliğine karşı farkındalik oluşturarak kontrol edilmesine yönelik yaptıkları uygulamaların değerlendirilmesi
BULUNUZ M., BULUNUZ N., KELMENDİ J., COŞKUN N.
International Conference on Quality in Higher Education (ICQH2016), Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.607-617, (Tam Metin Bildiri)
2016
201630. İlkokullarda mevcut gürültü seviyesinin değerlendirilmesi
ORBAK A. Y., BULUNUZ M., BULUNUZ N., Mutlu N., TAVŞANLI Ö. F.
XVIII. International AMSE-AMCE-WAER Congress, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201631. Introduction and Assessment of the Formative Assessment Strategies Applied in Science Courses in Middle Schools
BULUNUZ N.
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, BODRUM, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201632. İlkokul Ortaokul ve Lise Öğretmenlerinin Okullarda Meydana Gelen Gürültü Kirliliğinin Nedenleri Etkileri ve Kontrol Edilmesi Üzerine Görüşlerinin İncelenmesi
BULUNUZ M., BULUNUZ N., ORBAK A. Y., TAVŞANLI Ö. F., MUTLU N.
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress EJER, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201633. İlkokul Öğrencilerinin Okuldaki Gürültü Düzeyi Etkileri Ve Kontrol Edilmesi Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
BULUNUZ N., Mutlu N., BULUNUZ M., ORBAK A. Y., TAVŞANLI Ö. F.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201634. İlkokul öğrencilerinin okuldaki gürültü düzeyi etkileri ve kontrol edilmesi hakkindaki görüşlerinin değerlendirilmesi
BULUNUZ N., MUTLU N., BULUNUZ M., ORBAK A. Y., TAVŞANLI Ö. F.
XV. Uluslararası Sınıf öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.114-115, (Özet Bildiri)
2016
201635. Okulda Gürültü Kirliliği Nedenleri Etkileri Ve Kontrol Edilmesi
BULUNUZ M., BULUNUZ N., ORBAK A. Y., Mutlu N., TAVŞANLI Ö. F.
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201636. İlkokul Ve Ortaokul Öğretmenlerinin Okuldaki Gürültü Kirliliği Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
BULUNUZ M., ORBAK A. Y., BULUNUZ N., TAVŞANLI Ö. F., Mutlu N.
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201637. Uludağ ve İstanbul Teknik Üniversitesi Ortak Çalıştay Okulda Gürültü Kirliliği Nedenleri Etkileri ve Kontrol Edilmesi
BULUNUZ M., ORBAK A. Y., BULUNUZ N., TamerBayazıt N., Mutlu N., ŞanÖzbilen B., et al.
13. Eğirimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 02 Nisan 2016
2016
201638. Okulda Gürültü Kirliliği Kontrolüne Yönelik Yeni Yaklaşımlar
BULUNUZ M., ORBAK A. Y., BULUNUZ N.
Uludağ Üniversitesi V. Bilgilendirme ve ARGE Günleri, Türkiye, 15 - 16 Mart 2016, (Tam Metin Bildiri)
2015
201539. Okulda Gürültü Kirliliğine Yönelik Geçerli ve Güvenir Veri Toplama Araçları Geliştirme Çalışması Öğrenci ve Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Bulunuz M., Tavşanlı Ö. F., Bulunuz N., Orbak A. Y.
II. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (EJER), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2015
201540. Fen Öğretiminde Biçimlendirici Değerlendirme Stratejileri ve Öğretmenin Profesyonel Gelişimine Etkisinin İncelenmesi Örnek Olay Çalışması
BULUNUZ N.
II nd International Eurasian Educational Research Congress(2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, International EJER 2015 Congress), 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2015
201541. Ortaokul Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi Merkezi Sınavındaki Başarıları İle Biçimlendirici Değerlendirme Sorularındaki Performanslarının Karşılaştırılması
BULUNUZ N., BULUNUZ M., TAVŞANLI Ö. F.
Uluslar arası Eğitimde Matematik, Fen ve Teknoloji Kongres, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2015
201542. The Relationship between Middle School Students Achievement in the Science and Technology Course Central Exam and Their Performance in Formative Assessment Probes
BULUNUZ N., BULUNUZ M., TAVŞANLI Ö. F.
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2015), 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2014
201443. Evaluation of Quality and Quantity of Three way Conferences in Clinical Supervision Field Practice
BULUNUZ M., MEYERS B., BULUNUZ N., BALTACI GÖKTALAY Ş., GÜRSOY E., AZAP S.
ATEE 2014 - Annual Conference of Transitions in Teacher Education and Professional Identities, Braga, Portekiz, 25 - 27 Ağustos 2014, (Özet Bildiri)
2014
201444. Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programları İçin İyi Öğretmenlik Uygulamaları Klinik Danışmanlık Modeli
BULUNUZ N., BULUNUZ M., GÜRSOY E., BALTACI GÖKTALAY Ş., ÖZTEKE H. Ç.
11. EĞİTİMDE iYİ ÖRNEKLER KONFERANSI, İstanbul, Türkiye, 03 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201445. Klinik Danışmanlık Modeli ile Geleneksel Öğretmenlik Uygulamalarının Öğrenci Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi
BULUNUZ N., BULUNUZ M., GÜRSOY E., BALTACI GÖKTALAY Ş., PEKER H.
EJER Congress 2014, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
201446. Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Projesi Gerçekleştirme Süreçlerinin İncelenmesi: Örnek Olay Çalışması
BULUNUZ M., TAPAN BROUTIN M. S., BULUNUZ N.
1st Eurasian Educational Research Congress EJER2014, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, cilt.1, ss.825-826, (Özet Bildiri)
2013
201347. İyi Öğretmenlik Uygulamaları Klinik Danışmanlık Modeli Eğitim ve Uygulama Semineri Öncesi ve Sonrası Beklentilerin İncelenmesi
BULUNUZ N., BULUNUZ M., BALTACI GÖKTALAY Ş., GÜRSOY E.
ULEAD 2013 - Annual Congress: International Congress on Research in Education, Nevşehir, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201348. Clinical Supervision Model Is it a Solution to Improve Teaching Practice
GÜRSOY E., BULUNUZ N., BULUNUZ M., BALTACI GÖKTALAY Ş., ÇAĞLAR ÖZTEKE H., SALİHOĞLU U. M.
ULEAD 2013 - Annual Congress: International Congress on Research in Education, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201349. Redefining a Teacher Education Program: CSM and UludagKDM
BALTACI GÖKTALAY Ş., UZUN A., SALİHOĞLU U. M., GÜRSOY E., BULUNUZ N., BULUNUZ M.
7th International Computer Instructional Technologies Symposium, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201350. Clinical Supervision Model to Improve Supervisory Skills During Teaching Practice
GÜRSOY E., BULUNUZ N., BALTACI GÖKTALAY Ş., BULUNUZ M.
ISNITE 2013 - New Issues on Teacher Education International Symposium, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2010
201051. Öğretmen adaylarının fen öğretimi dersindeki iletişim şekillerine yönelik algılarına etki eden faktörler
TELLİ S., LUDWİG H., BULUNUZ N., İLKÖRÜCÜ GÖÇMENÇELEBİ Ş., BULUNUZ M.
IX. Fen Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, cilt.1, ss.246, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. THE INVESTIGATION OF CHANGE IN EXPECTATIONS OF PRESERVICE SCIENCE TEACHERS ABOUT STAKEHOLDERS IN THE CLINICAL SUPERVISION MODEL PROCESS
Oyanık A., BULUNUZ N.
Advances in Education Sciences, Arzu Betül Çuhacıoğlu, Editör, Platanus Publishing, İstanbul, ss.157-185, 2023
2023
20232. INTRODUCTION OF FORMATIVE ASSESSMENT PROBES AND THE OTHER FORMATIVE ASSESSMENT TECHNIQUES FOR THE SCIENCE CHAPTER “MATTER AND CHANGE”
Acar S., BULUNUZ N.
Education & Science 2023-IV, Songül Karabatak, Editör, EFE Academy Publishing, İstanbul, ss.151-175, 2023
2023
20233. DEVELOPMENTAL THEORIES ON CONCEPT DEVELOPMENT AND THEORIES OF CONCEPTUAL CHANGE
Alp G., BULUNUZ N.
Contemporary Educational Research, Mustafa Çağrı Gürbüz, Editör, Palet Yayıncılık, Konya, ss.83-99, 2023
2021
20214. Okulda Gürültü Kirliliği: Nedenleri, Etkileri ve Kontrol Edilmesi
BULUNUZ M., ORBAK A. Y., BULUNUZ N.
Bursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesi Açık Erişim E-Kaynaklar, Bursa, 2021
2021
20215. Okulda Gürültü Kirliliği: Çözüm İçin Faaliyetler ve Projeler
BULUNUZ M., BULUNUZ N., Kelmendi J.
Basıldığı Yer: Bursa Uludağ Üniversitesi Basım Evi, Bursa, 2021
2021
20216. Mevsimlerin Nedenlerini ve Ayın Evrelerinin Nasıl Oluştuğunu Öğrenme İstasyonları Kullanarak Öğretelim
Bulunuz N.
Etkinliklerle Astronomi Öğretimi, Sedat Karaçam, Editör, Palme Yayın Dağıtım, Ankara, ss.91-106, 2021
2021
20217. Mevsimlerinin Nedenlerini ve Ayın Evrelerinin Nasıl Oluştuğunu Öğrenme İstasyonları Kullanarak Öğretelim
BULUNUZ N.
Etkinliklerle Astronomi Öğretimi, Karaçam Sedat, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.91-106, 2021
2018
20188. Klinik Danışmanlık Modeli : İyi Öğretmenlik Uygulamaları Kılavuzu
Bulunuz M., Baltacı Göktalay Ş., Salihoğlu U. M., Özteke H., Bulunuz N. (Editör), Gürsoy E. (Editör)
Anı Yayıncılık, Ankara, 2018
2018
20189. Biçimlendirme amaçlı Yapılan Yoklama Sorularının Fen Öğretiminde Kullanılması
Bulunuz N.
Güncel Yaklaşım ve Yöntemlerle Etkinlik Destekli Fen öğretimi, Orhan Karamustafaoğlu,Özden Tezel,Uğur Sarı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.525-547, 2018
2017
201710. Noise Pollution in School and Evaluation of itsControl Through Educational Practices
Bulunuz N., Bulunuz M.
Research on Education, Hasan Arslan,Carmen Sonia Duse,Mehmet Ali Icbay, Editör, International Association of Social Science Research, Bialystok, ss.319-328, 2017
2004
200411. İlkoğretim Fen Bilgisi Laboratuvar Etkinlikleri
Bulunuz N., Ergül R.
Ekin Yayınevi, Bursa, 2004
Desteklenen Projeler
2022 - 2024
2022 - 2024ORTAOKULDA ÇEVRE BİLİNCİ OLUŞTURMAYA YÖNELİK GELİŞTİRİLEN BİR MOBİL OYUN TASARIMI VE KULLANIMI KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMASI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
BULUNUZ N. (Yürütücü), BALTACI Ş., ALP G.
2019 - 2021
2019 - 2021MESLEKİ GELİŞİMDE YANSITMACI ÖĞRETİM
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Bulunuz N., Gürsoy E.
2020 - 2020
2020 - 2020Gökkubbeye Yolculuk
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Bulunuz N., Karaçam S.
2019 - 2020
2019 - 2020
Mesleki Gelişimde Yansıtmacı Öğretim (MGYÖ)
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
(Proje Özeti)
Salihoğlu U. M., Baltacı Ş., Bulunuz N., Gürsoy E. (Yürütücü)
2019 - 2019
2019 - 2019Gökkubbeye Yolculuk.
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Bulunuz N., Karaçam S.
2015 - 2018
2015 - 2018TÜBİTAK 114K738 1001 PROJESİ: Okulda Gürültü Kirliliği Nedenleri Etkileri ve Kontrol Edilmesi
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Bulunuz M. (Yürütücü), Orbak A. Y., Bulunuz N.
2016 - 2017
2016 - 2017Akustik İyileştirme ve Sükunetli Okul Kültürü Eğitim Uygulamalarının Okulda Gürültü Kirliliğinin Kontrol Edilmesine Etkisinin Değerlendirilmesi Uludağ Üniversitesi ve Antalya Sanayici ve İşadamları Derneği ANSİAD İşbirliği Projesi
Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje
ORBAK A. Y., BULUNUZ M. (Yürütücü), BULUNUZ N.
2016 - 2017
2016 - 2017Akustik İyileştirme ve Sükunetli Okul Kültürü Eğitimi Uygulamalarının Okulda Gürültü Kirliliğinin Kontrol Edilmesine Etkisinin Değerlendirilmesi
Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje
Orbak A. Y., Bulunuz N., Bulunuz M.
2011 - 2015
2011 - 2015TÜBİTAK 111K162 1010 EVRENA Projesi Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programları İçin İyi Öğretmenlik Uygulamaları Klinik Danışmanlık Modeli
TÜBİTAK Projesi , 1010 - Evrensel Araştırmacı (EVRENA) Programı
(Proje Sonuç Raporu)
Bulunuz N. (Yürütücü)
2005 - 2005
2005 - 2005Advance Academy for Future Teachers (AAFT)/ partnership for reform in science and mathematics
Diğer Ülkelerden Üniversiteler Tarafından Desteklenmiş Proje
Bulunuz M.
2004 - 2005
2004 - 2005Play in the block and pretend play areas: Context for developing positive approaches to learning
Diğer Ülkelerden Üniversiteler Tarafından Desteklenmiş Proje
Bulunuz M.
Davetli Konuşmalar
Haziran 2018
Haziran 2018“Öğretmenlik Uygulamasındaki Güncel Değişiklikler ve İyi Öğretmenlik Uygulamaları”
Çalıştay
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi-Türkiye
Burslar
2012 - 2012
2012 - 2012