Makaleler
39
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (1)
Scopus (10)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (14)
6. WebQuest Destekli Fen Öğretiminin 6. Sınıf ÖğrencilerininAkademik Başarılarına, Eleştirel Düşünme Becerilerine veTeknolojiye Yönelik Tutumlarına Etkisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.139-176, 2022 (Hakemli Dergi)
8. Türkiye’de ASSURE Öğretim Tasarımı Modeli Alanında YayınlananAraştırmaların Betimsel İçerik Analizi
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.123-144, 2022 (Hakemli Dergi)
9. Alan Uzmanlarının STEAM Eğitimi ile İlgili Görüşleri
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.42, ss.122-147, 2021 (Hakemli Dergi)
23. İlkokul ve Ortaokul Fen Bilimleri Kapsamında Kimya Öğretiminin Değerlendirilmesi
Yeni Türkiye
, cilt.2, sa.59, ss.1297-1304, 2014 (Hakemsiz Dergi)
25. Pre service Science Teachers Perceptions about Effective Design of Blended University Chemistry Courses
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.14, sa.3, ss.165-189, 2013 (Scopus)
27. A Learner Guide How can Online Technologies be Used Based on Learning Styles
E-journal of New World Sciences Academy
, cilt.7, sa.2, ss.507-515, 2012 (Hakemli Dergi)
28. Effectiveness of Outdoor Activity Program on Elementary School Students and Their Parents Awareness towards Environment
Journal of Balcan Ecology
, cilt.15, sa.4, ss.401-413, 2012 (Hakemli Dergi)
29. A learner guide: How can online technologies be used based on learnıng styles
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.7, sa.2, ss.507-515, 2012 (Hakemli Dergi)
32. The effects of ınquıry based scıence teachıng on elementary school students scıence process skılls and scıence attıtudes
Bulgarian Journal of Science and Education Policy (BJSEP)
, cilt.5, sa.1, ss.48-68, 2011 (Hakemli Dergi)
35. Pre-service teachers’ perceptions about web 2.0 technologies
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, cilt.2, sa.2, ss.4737-4741, 2009 (Hakemli Dergi)
37. A needs assessment study in science education Sample of Turkey
Bulgarian Journal of Science and Education Policy (BJSEP)
, cilt.2, sa.2, ss.189-207, 2008 (Hakemli Dergi)
38. Altı yaş grubu çocukların problem çözme stratejileri ve bunlarla ilgili öğretmen ve müfettiş algıları
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.211-230, 2001 (Hakemli Dergi)
39. Altı Yaş Grubu Çocukların Problem Çözme Stratejileri ve Bunlarla İlgili Öğretmen ve Müfettiş Algıları
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.211-230, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
48
3. Webquest Destekli Araştırma-Sorgulama Yaklaşımının Ortaokul 6.Sınıf Öğrencilerinin Güneş Sistemi ve Tutulmalar Ünitesi Akademik Başarılarına Etkisi
XIV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)
5. Örnek Olay Yönteminin Öğrencilerin Yaşam Temelli Sorulara Yönelik Akademik Başarılarına Etkisi
2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education 2020, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, cilt.1, ss.112-116, (Tam Metin Bildiri)
6. Ortaokul Öğrencilerinin STEAM Disiplinlerine Odaklanma Düzeylerinin Asit-Baz Etkinlikleri Aracılığıyla Belirlenmesi
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi 2020, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, cilt.1, ss.231, (Özet Bildiri)
7. The Effect of Teaching Design Developed Using STEM Approach on Re-Cycling Subject on21st Century Skills in 5th, 6th and 8th Grades
FMGTEK International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education 2019, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.373-374, (Özet Bildiri)
8. The Effects of POE Strategy on Secondary School Students’xx Conceptual UnderstandingLevels on Acids and Bases
FMGTEK International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education 2019, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.249-250, (Özet Bildiri)
9. Physics and Chemistry Prospective Teachers’ Views on STEM Education
FMGTEK International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education 2019, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.369-370, (Özet Bildiri)
10. İlköğretim 8. Sınıf öğrencilerinin kaynama noktası ile ilgili argüman kurma seviyelerinin incelenmesi
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.2, ss.210-228, (Tam Metin Bildiri)
13. Application Of STEM Education at Secondary School Level
27th International Conference on Educational Sciences ICES-UEBK 2018, Antalya, Türkiye, 16 Nisan 2019 - 22 Nisan 2018, ss.1988-1990, (Özet Bildiri)
14. Kimyasal Tepkimeler Konusunun Bağlam Temelli Yaklaşım İle Makro, Mikro Ve Sembolik Seviyede Öğretimi
UTEK 2018 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON BASIC EDUCATION, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, cilt.1, ss.169-170, (Özet Bildiri)
15. Maddenin Tanecikli Yapısı Konusunda Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarının Biçimlendirici Yoklama Soruları İle Değerlendirilmesi
UTEK 2018 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON BASIC EDUCATION, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, cilt.1, ss.147, (Özet Bildiri)
16. Competencies of Pre-Service Early Childhood Teachers on the Development of STEAM Activities
UTEK 2018 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON BASIC EDUCATION, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, cilt.1, ss.157-158, (Özet Bildiri)
17. TAHMİN AÇIKLAMA GÖZLEM AÇIKLAMA YÖNTEMİNİN ORTAOKUL 8 SINIFÖĞRENCİLERİNİN ASİT YAĞMURLARI İLE İLGİLİ KAVRAMSAL ANLAMADÜZEYLERİNE ETKİSİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
20. Investigation of pre service science teachers TPACK development through lesson planning and the reflections on implementation
8th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS2014), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, ss.242, (Özet Bildiri)
21. Higher Education Students Profiles and Perspectives of Web 2 0 Technologies
ICITS 2014 - 8th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
22. Fen Bilgisi öğretmenlerinin örnek olay yöntemine göre ders planı hazırlama ve uygulama konusundaki deneyimleri
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.282, (Özet Bildiri)
25. Determination Of Scientific Creativity Skills Of Pre Service Science Teachers Through Experiment Designing
I st EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
32. Web 2 0 ın Eğitim ve İş Sektörüne Entegrasyonu için Avrupa Ağı
II. Uludağ Üniversitesi Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Bursa, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2012
33. Science Conversations with Pre school Children about Air
International Conference on Global Issues of Early Childhood Education and Children’s Rights, Gaziantep, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2012, ss.74, (Özet Bildiri)
35. A LEARNER GUIDE: HOW CAN ONLINE TECHNOLOGIES BE USED BASED ON LEARNING STYLES
5th INTERNATIONAL COMPUTER INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES SYMPOSIUM, 22 Ekim 2011, cilt.24, (Özet Bildiri)
36. Preservice Science Teachers Expectations for the Design of Blended Learning Experiences in University Chemistry Courses
ED-MEDIA 2011 - World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, Lizbon, Portekiz, 27 Haziran - 01 Temmuz 2011, (Tam Metin Bildiri)
40. Implications for ID practice of Instructional Designers’xx Cultural Identities
E-Learn: World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Vancouver, Kanada, 1 - 05 Ekim 2009, ss.1549-1552, (Tam Metin Bildiri)
42. Cultural models of instructional design Sample of Turkey
International Working Conference, Singapore, Singapur, 27 - 29 Ekim 2008
43. A study of the effectiveness of a holistic instructional design approach on student success retention and attitudes when factors such as multiple intelligences and constructivist theory are considered in the design
XIII. IOSTE Symposium, Kuşadası, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, ss.1369-1375, (Tam Metin Bildiri)
44. Elementler ve bileşikler konusunda bütüncül yaklaşım ile öğretim tasarımı hazırlanmasına yönelik bir çalışma
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.139, (Özet Bildiri)
45. İlköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin atom hakkındaki düşünceleri
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.379
46. A study on the effectiveness of an instructional design based on a holistic approach and assisted by animations on instruction of dissolving and mixture
2nd International Future-Learning Conference on Innovations in Learning for the Future 2008:e-Learning, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mart 2008, ss.848-856, (Tam Metin Bildiri)
47. Bursa ilköğretim yedinci sınıf öğrencileri için fen bilgisi seviye tespit anketi ve tutum ölçeğinin geliştirilmesine yönelik bir araştırma
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi., Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.156-161, (Tam Metin Bildiri)
48. Yedinci sınıf öğrencilerinin çözünme olayı hakkındaki görüşleri ve kavram yanılgılarına yönelik bir çalışma
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, cilt.3, ss.1681-1693, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
8
1. Fen Eğitiminde Örnek Olay Öğretim Yöntemi
Fen Öğretimi II, ERGUN MUSTAFA, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık,, Ankara, ss.259-274, 2024
2. Argümantasyon
Argümantasyon Etkinlikleri ile Fen Öğretimi, OKUMUŞ SEDA, OKUR AKÇAY NİLÜFER, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-18, 2024
3. Fen Bilimleri Eğitiminde WebQuest Kullanımı
Fen ve Matematik Eğitimi Alanında Uluslararası Çalışma ve Değerlendirmeler, BAY ERDAL, AKGÜL HASAN, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.1-12, 2024
4. ASSURE Modeline Dayalı Fen Öğretimi
Güncel Yaklaşım ve Yöntemlerle Etkinlik Destekli Fen Öğretimi, Orhan Karamustafaoğlu, Özden Tezel, Uğur Sarı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.401-424, 2018
6. Social Networking in Higher Educationin Turkey: Students’ Use and Perceptions
Social Networking and Education Global Perspectives, Tomayess Issa, Pedro Isaias, Piet Kommers, Editör, Springer International Publishing, ss.167-187, 2016
7. Turkish Science Teachers’ Beliefs about Using Science Visualizations in Instruction
The Science and Education at the Beginning of the 21th Cuntury in Turkey, Aleksandır Drujinin, Zdravka Kostova, Igor Sharuho, Atasoy Emin, Editör, Kliment Ohridsky University Press, Sofya, ss.648-654, 2013
8. Using ASSURE Model to Plan Science and Technology Lesson
Education and Science in a Globalizing World A Case Study of Turkey, Illia Christov, Recep Efe, Editör, Paradigma Publisler, Sofya, ss.311-332, 2012
Metrikler
