Yayınlar & Eserler

Makaleler 39
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (1)
Scopus (10)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (14)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 48

1. 7. sınıf fen bilimleri dersine yönelik akademik başarı testi geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışmaları

11TH International Istanbul Scintific Research Congress, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2022, cilt.1, ss.366-378, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2. Fen bilimleri dersinin ASSURE öğretim tasarımı modeline göre Planlanması,

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Balıkesir, Türkiye, 13 Mayıs 2022, cilt.1, ss.23, (Özet Bildiri)

4. Belgesel Filmlerin 7.Sınıf Öğrencilerinin Yıldız Oluşum Süreci KavramÖğrenimine Etkisi

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, cilt.1, ss.117-125, (Tam Metin Bildiri)

5. Örnek Olay Yönteminin Öğrencilerin Yaşam Temelli Sorulara Yönelik Akademik Başarılarına Etkisi

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education 2020, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, cilt.1, ss.112-116, (Tam Metin Bildiri)

6. Ortaokul Öğrencilerinin STEAM Disiplinlerine Odaklanma Düzeylerinin Asit-Baz Etkinlikleri Aracılığıyla Belirlenmesi

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi 2020, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, cilt.1, ss.231, (Özet Bildiri)

7. The Effect of Teaching Design Developed Using STEM Approach on Re-Cycling Subject on21st Century Skills in 5th, 6th and 8th Grades

FMGTEK International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education 2019, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.373-374, (Özet Bildiri)

8. The Effects of POE Strategy on Secondary School Students’xx Conceptual UnderstandingLevels on Acids and Bases

FMGTEK International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education 2019, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.249-250, (Özet Bildiri)

9. Physics and Chemistry Prospective Teachers’ Views on STEM Education

FMGTEK International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education 2019, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.369-370, (Özet Bildiri)

10. İlköğretim 8. Sınıf öğrencilerinin kaynama noktası ile ilgili argüman kurma seviyelerinin incelenmesi

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.2, ss.210-228, (Tam Metin Bildiri)

11. STEM EĞITIMI İLE İLGILI ÖĞRENCI VE VELILERINFARKINDALIK DÜZEYININ İNCELENMESI: ULUTEK MAKERÇOCUK ATÖLYESI ÖRNEĞI

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.3, ss.23-38, (Tam Metin Bildiri)

12. Bir STEAM Etkinliği Yoluyla Enerji ve Sürtünme KuvvetiKavramlarına İlişkin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Deneyimlerininİncelenmesi: Bir Örnek Olay Çalışması

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.2, ss.341-355, (Tam Metin Bildiri)

13. Application Of STEM Education at Secondary School Level

27th International Conference on Educational Sciences ICES-UEBK 2018, Antalya, Türkiye, 16 Nisan 2019 - 22 Nisan 2018, ss.1988-1990, (Özet Bildiri)

14. Kimyasal Tepkimeler Konusunun Bağlam Temelli Yaklaşım İle Makro, Mikro Ve Sembolik Seviyede Öğretimi

UTEK 2018 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON BASIC EDUCATION, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, cilt.1, ss.169-170, (Özet Bildiri)

15. Maddenin Tanecikli Yapısı Konusunda Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarının Biçimlendirici Yoklama Soruları İle Değerlendirilmesi

UTEK 2018 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON BASIC EDUCATION, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, cilt.1, ss.147, (Özet Bildiri)

16. Competencies of Pre-Service Early Childhood Teachers on the Development of STEAM Activities

UTEK 2018 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON BASIC EDUCATION, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, cilt.1, ss.157-158, (Özet Bildiri)

18. Enhancing Pre service Science Teachers Self efficacy to Teach through Argumentation

NARST 2015 Annual International Conference, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

19. Improving a Sample Lesson Plan for Secondary Science Courses within the STEM Education

Global Conference on Contemporary Issues in Education (GLOBE-EDU 2014), Nevada, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 14 Temmuz 2014, ss.223-228, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

20. Investigation of pre service science teachers TPACK development through lesson planning and the reflections on implementation

8th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS2014), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, ss.242, (Özet Bildiri)

21. Higher Education Students Profiles and Perspectives of Web 2 0 Technologies

ICITS 2014 - 8th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

22. Fen Bilgisi öğretmenlerinin örnek olay yöntemine göre ders planı hazırlama ve uygulama konusundaki deneyimleri

23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.282, (Özet Bildiri)

26. Pre-Service Teachers' Views on Simulations in Education: An Interdisciplinary Instructional Development Experience

4th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA), Barcelona, İspanya, 27 - 29 Ekim 2013, cilt.141, ss.1156-1160, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

27. STEM yaklaşımı temelinde asit ve bazlar konusunda örnek bir des planının geliştirilmesi

Uludağ Üniversitesi III. Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Bursa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2013, ss.253

28. How is trust affected by student beliefs and collective orientation in an interdisciplinary teamwork activity

7th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS2013), Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.276, (Özet Bildiri)

29. Çevre Bilinci ve Çoklu Zeka Eğitimine Yönelik Aile Katılımlı Bir Çevre Eğitimi Projesi Ailem Hep Yanımda Şimdi Okulumda

Uludağ Üniversitesi II. Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Bursa, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2012, ss.48, (Tam Metin Bildiri)

30. WEB 2 0 ın eğitim ve iş sektörüne entegrasyonu için Avrupa ağı

Uludağ Üniversitesi II. Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Bursa, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2012, ss.192

32. Web 2 0 ın Eğitim ve İş Sektörüne Entegrasyonu için Avrupa Ağı

II. Uludağ Üniversitesi Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Bursa, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2012

33. Science Conversations with Pre school Children about Air

International Conference on Global Issues of Early Childhood Education and Children’s Rights, Gaziantep, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2012, ss.74, (Özet Bildiri)

35. A LEARNER GUIDE: HOW CAN ONLINE TECHNOLOGIES BE USED BASED ON LEARNING STYLES

5th INTERNATIONAL COMPUTER INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES SYMPOSIUM, 22 Ekim 2011, cilt.24, (Özet Bildiri)

36. Preservice Science Teachers Expectations for the Design of Blended Learning Experiences in University Chemistry Courses

ED-MEDIA 2011 - World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, Lizbon, Portekiz, 27 Haziran - 01 Temmuz 2011, (Tam Metin Bildiri)

37. Pre-service teachers' perceptions about web 2.0 technologies

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4737-4741, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier identifier

38. The effect of pre-service science teachers' prior experiences on their interests about chemistry experiments

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4863-4867, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

39. To what extent do different multiple intelligences affect sixth grade students' achievement level on the particle model of matter?

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4858-4862, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

40. Implications for ID practice of Instructional Designers’xx Cultural Identities

E-Learn: World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Vancouver, Kanada, 1 - 05 Ekim 2009, ss.1549-1552, (Tam Metin Bildiri)

41. Operational priorities of instructional designers analyzed within the steps of the Addie instructional design model

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2046-2050, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier identifier

42. Cultural models of instructional design Sample of Turkey

International Working Conference, Singapore, Singapur, 27 - 29 Ekim 2008

44. Elementler ve bileşikler konusunda bütüncül yaklaşım ile öğretim tasarımı hazırlanmasına yönelik bir çalışma

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.139, (Özet Bildiri)

45. İlköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin atom hakkındaki düşünceleri

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.379

46. A study on the effectiveness of an instructional design based on a holistic approach and assisted by animations on instruction of dissolving and mixture

2nd International Future-Learning Conference on Innovations in Learning for the Future 2008:e-Learning, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mart 2008, ss.848-856, (Tam Metin Bildiri)

48. Yedinci sınıf öğrencilerinin çözünme olayı hakkındaki görüşleri ve kavram yanılgılarına yönelik bir çalışma

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, cilt.3, ss.1681-1693, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

1. Fen Eğitiminde Örnek Olay Öğretim Yöntemi

Fen Öğretimi II, ERGUN MUSTAFA, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık,, Ankara, ss.259-274, 2024

2. Argümantasyon

Argümantasyon Etkinlikleri ile Fen Öğretimi, OKUMUŞ SEDA, OKUR AKÇAY NİLÜFER, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-18, 2024

3. Fen Bilimleri Eğitiminde WebQuest Kullanımı

Fen ve Matematik Eğitimi Alanında Uluslararası Çalışma ve Değerlendirmeler, BAY ERDAL, AKGÜL HASAN, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.1-12, 2024

4. ASSURE Modeline Dayalı Fen Öğretimi

Güncel Yaklaşım ve Yöntemlerle Etkinlik Destekli Fen Öğretimi, Orhan Karamustafaoğlu, Özden Tezel, Uğur Sarı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.401-424, 2018

5. Social Networking in Higher Education in Turkey:Students' Use and Perceptions

Social Networking and Education Global Perspectives, Tomayess Issa, Pedro Isaias, Piet Kommers, Editör, Springer, ss.167-187, 2016

6. Social Networking in Higher Educationin Turkey: Students’ Use and Perceptions

Social Networking and Education Global Perspectives, Tomayess Issa, Pedro Isaias, Piet Kommers, Editör, Springer International Publishing, ss.167-187, 2016

7. Turkish Science Teachers’ Beliefs about Using Science Visualizations in Instruction

The Science and Education at the Beginning of the 21th Cuntury in Turkey, Aleksandır Drujinin, Zdravka Kostova, Igor Sharuho, Atasoy Emin, Editör, Kliment Ohridsky University Press, Sofya, ss.648-654, 2013

8. Using ASSURE Model to Plan Science and Technology Lesson

Education and Science in a Globalizing World A Case Study of Turkey, Illia Christov, Recep Efe, Editör, Paradigma Publisler, Sofya, ss.311-332, 2012
Metrikler

Yayın

99

Yayın (WoS)

14

Yayın (Scopus)

14

Atıf (WoS)

95

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

105

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

58

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

32

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

223

Proje

1

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

20
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları