Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
TÜRKİYE’DE ELEKTRİKLİ OTOMOBİLLERİN BENİMSENMESİ SÜRECİNİN DEĞERLENDİRİLMESİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.205-241, 2024 (Hakemli Dergi)
Bankacılık Sektöründe Duyusal Marka Deneyimi ve Çalışan Empatisinin Marka Değeri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.247-263, 2020 (Hakemli Dergi)
EXPLORING THE RELATIONSHIPS BETWEEN PERCEIVED JUSTICE AND SERVICE RECOVERY OUTCOMES BY MEANS OF PLS-SEM
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.31-41, 2020 (Hakemli Dergi)
KARGO HİZMETLERİNDE ŞİKÂYET ETME NİYETİ VE ÖNCÜLLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN PLS-SEM İLE ARAŞTIRILMASI
Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.37, ss.835-864, 2019 (Hakemli Dergi)
THE INFLUENCE OF ENTREPRENEURIAL PERSONALITY ON ENTREPRENEURIAL INTENTION
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.21-34, 2018 (Hakemli Dergi)
Mobil Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Öncüllerinin Etkisinin PLS-SEM İle Araştırılması
Bursa Uludağ Üniversitesi İİBF
, cilt.37, sa.1, ss.29-51, 2018 (Hakemli Dergi)
KIBRIS TÜRK MİLLİ MÜCADELESİNDE ERENKÖYDİRENİŞİ: BİR SÖZLÜ TARİH ÇALIŞMASI
Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.33, ss.555-586, 2017 (Hakemli Dergi)
MÜŞTERİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ: İNEGÖLDESTİNASYONU ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
İş Güç ve Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.175-195, 2017 (Hakemli Dergi)
ONLİNE İTKİSEL SATIN ALMA DAVRANIŞININ ÖNCÜLLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.18, ss.251-270, 2017 (Hakemli Dergi)
Exploring the antecedents of brand extension succes A research on an athletic footwear brand
IJASOS- International E-journal of Advances in Social Sciences
, cilt.2, sa.5, ss.339-347, 2016 (Hakemli Dergi)
DESTİNASYON MARKA BAĞLILIĞINI ETKİLEYEN ÖNCÜLLERÜZERİNE DİYARBAKIR KENTİNDE BİR ARAŞTIRMA
PARADOKSEconomics,SociologyandPolicyJournal
, cilt.11, sa.2, 2016 (Hakemli Dergi)
Destinasyon Marka Bağlılığı Yabancı Turistler Üzerine Diyarbakır Kentinde Bir Araştırma
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.14, sa.28, 2016 (Hakemli Dergi)
The Antecedents of Brand Extension Success and Research on an Apparel Brand
PARADOKS Economics, Sociology and Policy Journal
, cilt.11, sa.1, ss.48-67, 2016 (Hakemli Dergi)
Antecedents Of Brand Extension Success A Research In Beauty Care Industry
“Is, Guc” The Journal of Industrial Relations and Human Resources
, cilt.18, sa.1, ss.97-115, 2016 (Hakemli Dergi)
Antecedents Of Brand Extensıon Success A Research In Beauty Care Industry
ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources
, cilt.18, sa.1, ss.97-115, 2016 (Hakemli Dergi)
Segmentation of Online Shoppers By Means of an Integrated Data Mining Approach: A Case Study
The Journal of Industrial Relations and Human Resources
, cilt.10, sa.3, ss.74-88, 2008 (Hakemli Dergi)
Yönsüz Çinli Postacı Problemi Polis Devriye Araçları İçin Bir Uygulama
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.1, 2003 (Hakemli Dergi)
Genetik Algoritma ve Uygulamaları
U.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.129-152, 2002 (Hakemli Dergi)
Genetik Algoritmalar ve Uygulama Alanları
Uludağ Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.21, sa.1, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
MARKANIN ÖZÜNE UYGUNLUĞU İLE MARKA GÜVENİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN PLS-SEM İLE ARAŞTIRILMASI
III.INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(C-IASOS), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019
Tüketicilerin Şikâyet Etme Niyetinin Öncülleri: Cinsiyet Farklılıkları Üzerine Kargo Sektöründe Bir Araştırma
III.INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(C-IASOS), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019
Facebook’ta Fotoğraf Paylaşma Niyeti ve Öncülleri Arasındaki İlişkilerin Araştırılması
İZCEAS 2018, 5 - 08 Aralık 2018
Facebook’ta Fotoğraf Paylaşımında Gizlilik ve Güven: Cinsiyet Farklılıkları Üzerine Bir Araştırma
İZCEAS 2018, 5 - 08 Aralık 2018
Youtube Vloggers’ Influence on Cosmetics Purchase Intentions
C-IASOS, 19 - 21 Nisan 2018
Yapay Zeka Uygulamaları
C-IASOS, 19 - 21 Nisan 2018
Türkiye İmalat Sanayinde Üniversite Sanayi İşbirliğinin İnovasyon Performansı Üzerindeki Etkisinin Yapısal Eşitlik Modelleme ile Ölçümü
TÜRKİYE EKONOMİ KURUMU19. Ulusal İktisat Sempozyumu, Türkiye, 3 - 04 Kasım 2017
TURİZM SEKTORUNDE DESTiNASYON MARKALAMASI: VANDESTİNASYONU ICiN ”DORT AYAKLI” MARKALA§MA MODELİ ÖNERİSİ
INTERNATIONAL WEST ASIACONGRESS of TOURISM RESEARCH, 28 Eylül - 01 Ekim 2017
Exploring the Influence of Demographic Characteristics on Entrepreneurial Intention
INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(IASOS), 21 - 23 Eylül 2017
Examining the Factors of Brand Extension Success: A Research on Female Consumers
INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(IASOS), 21 - 23 Eylül 2017
Antecedents of Switching Intention: A Research in Mobile Services
INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(IASOS), 21 - 23 Eylül 2017
Measuring Customer-Based Brand Equity for Bursa: A City of History and Culture
7th Advances in Hospitality Tourism Marketing Management (AHTMM) Conference, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 10 - 15 Temmuz 2017, ss.467-474
EXPLORING RELATIONSHIPS AMONG THE ANTECEDENTS OF DESTINATION BRAND LOYALTY: A SYMBOLIC CONSUMPTION PERSPECTIVE
7th ADVANCES IN HOSPITALITY TOURISM MARKETING MANAGEMENT (AHTMM) CONFERENCE, 10 - 15 Temmuz 2017
EXPLORING THE RELATIONSHIPS AMONG THE ANTECEDENTS OF E-IMPULSE BUYING BEHAVIOUR FOR ONLINE APPAREL WEBSITES
DAKAM’S INTERNATIONAL DESIGN AND COMMUNICATION STUDIES MEETING: MARKETING ’17 / International Conference on Marketing Studies, İstanbul, Türkiye, 31 Mart - 01 Nisan 2017, ss.129
MEASURING THE CUSTOMER-BASED BRAND EQUITY OF ADESTINATİON AS A “FURNİTURE BRAND”
44th IASTEM International Conference, 20 - 21 Ocak 2017
Examining the Relationships Among the Antecedents of Innovation Performance A Research on Turkish Manufacturing Industry
2nd International Conference on Applied Economics and Finance, Kıbrıs (Kktc), 5 - 06 Aralık 2016
Diyarbakır Destinasyonunu Ziyaret Eden Yabancı TuristlerÜzerine Bir Araştırma
Uluslararası Diyarbakır Sempozyumu, 2 - 05 Kasım 2016
Exploring the antecedents of brand extension succes A research on an athletic footwear brand
SOCIOINT 2016- 3rd International Conference on Education, Social Sciences and Humanities, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2016, ss.339-347
Yeniden Sanayileşme Tartışmaları Işığında Türkiye de Üniversite Sanayi İşbirliği ve Yükseköğretim Stratejisi
2.Cyrprus International Congress of Education, 3 - 06 Aralık 2015
Yeniden Sanayileşme Tartışmaları Işığında Türkiyede de Üniversite Sanayi İşbirliği Ve Yüksek Öğretim Stratejisi
2nd Cyprus International Congress of Education Research, 2015, 3 - 06 Aralık 2015
Measuring the Impact of University Industry Relations on Innovation Performance in Turkish Manufacturing Industry
Central and Eastern European LUMEN Conference: New Approaches in Social and Humanistic Sciences: NASHS 2015, Kişinev, Moldova, 11 - 13 Eylül 2015
Türkiye deki Y Kuşağının Kıbrıs Sorunu Algısı Üzerine Bir Araştırma
4. International Conference in Communication and Media Studies: I You Wish Peace, Work for Justice, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Kasım 2014
Analyzing the Role of University Industry Collaboration to Regional Development The Case Study of Bursa Region in Turkey
International Conference on Social Sciences, Bükreş, Romanya, 19 - 20 Eylül 2014, ss.648-653
Determining The Factors That Affect Taxpayers Perspective On Tax Administration Research In Turkey
ICBMEF - 2013: International Conference On Business, Management, Economics and Finance, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2013
University Industry Relations And Technological Capabilities Building In Turkish Automotive Industry A Technological Regime Based Approach
2nd International Conference on Economics and Social Sciences (ICESS-2014), Tayland, 1 - 02 Şubat 2014
Üniversite Sanayi İşbirliğinde Ara yüz Kurumların Önemi Ve Yönetişim Sistemi Uludağ Üniversitesi Bursa Sanayi Örneğinde Paydaşların Rolü Politika Ve Sistem Değerlendirmesi
ludağ Üniversitesi Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2013
Sürdürülebilir Kentsel Rekabet İçin Markalaşma Bursa Kentinin Markalaşma Stratejilerinde Öne Çıkan Faktörleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Cumhuriyet Döneminde Bursa’da Kentleşme Sempozyumu¬¬, Uludağ Üniversitesi, Bursa, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2011
Kent Pazarlaması ve Marka Kent Oluşturma Stratejileri Nevşehir İli İçin Marka Kent Temelli Bir Turizm Stratejisi Önerisi
I. Uluslararası Nevşehir Tarih ve Kültür Sempozyumu, Türkiye, 16 - 19 Kasım 2011
Kentsel Ölçekte Markalaşma Yolunda Bursa
Uludağ Üniversitesi “Bilgilendirme ve Ar-Ge Günleri, Türkiye, 15 - 16 Kasım 2011
Kıbrıs Türk Milli Mücadelesinde Erenköy Direnişi Bir Sözlü Tarih Çalışması
II. Kıbrıs Türk Milli Mücadelesi ve Bu Mücadelede TMT’nin Yeri Uluslararası Sempozyumu, Kıbrıs (Kktc), 30 Ekim - 05 Kasım 2011
Forecasting Inflation Using Artificial Neural Network Approach: A Case Study of Turkey
ICMBE’10 6th International Conference on Business, Management and Economics, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2010
Innovation Networks and Learning Dynamics in Economic Development An Assessment on Turkish Automotive Industry from Sectoral Innovation System Perspective
2nd International Conference on the Dynamics of Science and Technology Policies” 25–26 May 2007, Türkiye, 25 - 26 Mayıs 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
Modeling of Taxpayers’ Resistance to Revenue Administration: A Different Approach to Tax Compliance
Current Issues and Empirical Studies in Public Finance, Burçin Bozdoğanoğlu ve Adnan Gerçek, Editör, Peter Lang GmbH, Berlin, ss.265-288, 2022
Lojistik
ALFA, 2010