Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Çevresel Sürdürülebilirlik Kavramının Pazarlama Bağlamında İncelenmesi: Bibliyometrik Bir Çalışma

6th International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 12 - 13 Mart 2025, ss.384-390

Oyun Endüstrisinde Tüketici Deneyimi ve Davranışsal Eğilimler

6th International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 12 - 13 Mart 2025

PAZARLAMA ETİĞİ ÜZERİNE BİBLİYOMETRİK BİR ÇALIŞMA

5th INTERNATIONAL ETHICS CONGRESS, Adana, Türkiye, 16 Aralık 2024, ss.571-579 Creative Commons License

ÇEVRESEL ETİK KAVRAMININ PAZARLAMA ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

5th INTERNATIONAL ETHICS CONGRESS, Adana, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2024, ss.580-589 Creative Commons License

A BIBLIOMETRIC STUDY ON THE USE OF RFID TECHNOLOGY IN MARKETING

9th International Conference on Business and Economics Studies, Erzurum, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2024, ss.164-173 Creative Commons License

FAN INTERACTION AND CHANGE IN FOOTBALL PLAYER VALUES: A NEW PERSPECTIVE ON SPORTS MARKETING

9th International Conference on Business and Economics Studies, Erzurum, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2024, ss.174-183 Creative Commons License

Tüketicilerin Duygu Değişimlerinin Marka Evangelizmine Etkisinin İncelenmesi

EFES INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İzmir, Türkiye, 15 - 16 Eylül 2024, ss.551-558 Creative Commons License

Diş Tedavisi Turizmi Üzerine Bibliyografik Bir Çalışma

EFES INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İzmir, Türkiye, 15 - 16 Eylül 2024, ss.542-550 Creative Commons License

Büyük Veri: Pazarlama Stratejilerinde Kullanımı ve Geleceği

Internatıonal Congress on Management Economics and Business-ICMEB’24, Zonguldak, Türkiye, 09 Mayıs 2024, ss.140-151

KADIN TÜKETİCİLERİN TESETTÜR GİYİM ÜRÜNLERİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA REKLAMIN ETKİSİ

ULUSLARARASI İSLAM EKONOMİSİ, FİNANSI VE ETİK KONGRESİ (ISEFE-2019’BAHAR), İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.197-210

Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Davranışsal Niyetlerini Keşfetme

INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT, ECONOMY AND POLICY (ICOMEP), İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, cilt.1, ss.225

Pazarlamada Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi: Farklı Sektörlerdeki Kullanım Örnekleri

INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT, ECONOMY AND POLICY (ICOMEP), İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, cilt.1, ss.221
Kitaplar

Sosyal Sınıf ve Gruplar

Tüketici Davranışları, Mehmet Akif Çakırer,Sezen Bozyiğit, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.227-240, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

28

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

88

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

31

Proje

1

Açık Erişim

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları