Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A Study on Consumers' Knowledge of Distinguishing Natural and Organic Honey
TURKISH JOURNAL OF AGRICULTURE: FOOD SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.13, sa.3, ss.545-552, 2025 (Hakemli Dergi)

MARKA DEĞERİ: BORSA İSTANBUL’DA İŞLEM GÖREN BİLGİ VE İLETİŞİM ŞİRKETLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Toplum Ekonomi ve Yönetim Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.231-251, 2025 (Hakemli Dergi)
AKILLI SAAT TEKNOLOJİSİNE YÖNELİK TÜKETİCİ ALGILARI: MEMNUNİYET VE TEKRAR SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.267-300, 2024 (Hakemli Dergi)


Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanma Niyeti Üzerinde Teknolojik Hazır Bulunuşluluğun Rolü
Social Mentality and Researcher Thinkers Journal (Smart Journal)
, cilt.6, sa.37, ss.2046-2060, 2020 (Hakemli Dergi)

Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Tutum ve Niyeti Üzerine Bir Araştırma
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.7, sa.5, ss.2011-2033, 2019 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler