Makaleler
19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (5)
1. MARKA İŞ BİRLİKLERİYLE YENİ BİR AİLE MODELİ: TÜRKİYE’DE INFLUENCER EBEVEYNLERİN MEDYADA TEMSİLİ
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.755-777, 2025 (TRDizin)
3. Kadın Girişimcilerin Medyada Görünürlüğü ve Pazarlama Söylemleri: Dijital Girişimcilik Üzerine Tematik Bir Araştırma
İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi
, cilt.8, sa.18, ss.131-151, 2025 (Hakemli Dergi)
9. A Study on Consumers' Knowledge of Distinguishing Natural and Organic Honey
TURKISH JOURNAL OF AGRICULTURE: FOOD SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.13, sa.3, ss.545-552, 2025 (TRDizin)
12. MARKA DEĞERİ: BORSA İSTANBUL’DA İŞLEM GÖREN BİLGİ VE İLETİŞİM ŞİRKETLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Toplum Ekonomi ve Yönetim Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.231-251, 2025 (Hakemli Dergi)
18. Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanma Niyeti Üzerinde Teknolojik Hazır Bulunuşluluğun Rolü
Social Mentality and Researcher Thinkers Journal (Smart Journal)
, cilt.6, sa.37, ss.2046-2060, 2020 (Hakemli Dergi)
19. Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Tutum ve Niyeti Üzerine Bir Araştırma
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.7, sa.5, ss.2011-2033, 2019 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
19
Kitaplar
2
2. SOSYAL SINIF VE GRUPLAR
Tüketici Davranışları, Mehmet Akif Çakırer , Sezen Bozyiğit, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.227-240, 2020
