Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Büyük Veri: Pazarlama Stratejilerinde Kullanımı ve Geleceği

Uluslararası Yönetim, İktisat ve İşletme Kongresi (ICMEB 2024), Zonguldak, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2024, ss.1

KADIN TÜKETİCİLERİN TESETTÜR GİYİM ÜRÜNLERİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA REKLAMIN ETKİSİ

ULUSLARARASI İSLAM EKONOMİSİ, FİNANSI VE ETİK KONGRESİ (ISEFE-2019’BAHAR), İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.197-210

Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Davranışsal Niyetlerini Keşfetme

INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT, ECONOMY AND POLICY (ICOMEP), İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, cilt.1, ss.225

Pazarlamada Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi: Farklı Sektörlerdeki Kullanım Örnekleri

INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT, ECONOMY AND POLICY (ICOMEP), İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, cilt.1, ss.221

Kitap & Kitap Bölümleri

Sosyal Sınıf ve Gruplar

Tüketici Davranışları, Mehmet Akif Çakırer,Sezen Bozyiğit, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.227-240, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Metrikler

Yayın

11

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

3

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

1

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları