Yayınlar & Eserler

Makaleler 19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. Tüketici Zihninde Organik Süt: Geleneksel İmgeler, Estetik Stratejiler ve Güven Problemi

Türkiye 15. Gıda Kongresi, Sakarya, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2025, ss.26-34, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2. Ambalajın Söyledikleri: Süt Markalarının Tüketici Algısına Yönelik Stratejik Anlam Yapıları

Türkiye 15. Gıda Kongresi, Sakarya, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2025, ss.17-24, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

3. ORGANİK TEKSTİLDE TUTUMUN DAVRANIŞA DÖNÜŞÜMÜ: EĞİTİM DÜZEYİ TEMELLİ ÇOKLU GRUP (PLS-SEM) ANALİZİ

4.Uluslararası Gaziantep Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 30 - 31 Ağustos 2025, ss.630-631, (Özet Bildiri)

4. TÜRKİYE YARIŞ MOTOSİKLETİ PAZARINDA TÜKETİCİ TERCİHLERİNİN BELİRLEYİCİLERİ: GÜVENLİK, ERGONOMİ VE SATIŞ SONRASI HİZMETLERİN ROLÜ

4.Uluslararası Gaziantep Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 30 - 31 Ağustos 2025, ss.632-640, (Tam Metin Bildiri)

5. TÜRKİYE’NİN ELEKTRİKLİ ARAÇ İTHALATINDA ÇİN MENŞELİ MARKALARAYÖNELİK TÜKETİCİ ALGILARI ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA

INTERNATIONAL YILDIRIM BAYEZID SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION SYMPOSIUM-I, Bursa, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2025, ss.169-175, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

6. YEŞİL PAZARLAMA VE SÜRDÜRÜLEBİLİR LOJİSTİKTE BÜTÜNLEŞİK YAKLAŞIMLAR

BURSA INTERNATIONAL TRADE AND LOGISTICS SYMPOSIUM, Bursa, Türkiye, 09 Mayıs 2025, ss.286-295, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

7. TÜRKİYE'NİN ELEKTRİKLİ ARAÇ İTHALATI VE GELECEK PROJEKSİYONU

INTERNATIONAL YILDIRIM BAYEZID SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION SYMPOSIUM-I, Bursa, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2025, ss.176-188, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

8. SINIR ÖTESİ E-TİCARETTE TÜKETİCİ MEMNUNİYETSİZLİĞİ: NİTEL BİR DEĞERLENDİRME

BURSA INTERNATIONAL TRADE AND LOGISTICS SYMPOSIUM, Bursa, Türkiye, 09 Mayıs 2025, ss.296-302, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

9. Çevresel Sürdürülebilirlik Kavramının Pazarlama Bağlamında İncelenmesi: Bibliyometrik Bir Çalışma

6th International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 12 - 13 Mart 2025, ss.384-390, (Tam Metin Bildiri)

10. Oyun Endüstrisinde Tüketici Deneyimi ve Davranışsal Eğilimler

6th International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 12 - 13 Mart 2025, (Tam Metin Bildiri)

11. ÇEVRESEL ETİK KAVRAMININ PAZARLAMA ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

5th INTERNATIONAL ETHICS CONGRESS, Adana, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2024, ss.580-589, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

12. PAZARLAMA ETİĞİ ÜZERİNE BİBLİYOMETRİK BİR ÇALIŞMA

5th INTERNATIONAL ETHICS CONGRESS, Adana, Türkiye, 16 Aralık 2024, ss.571-579, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

13. A BIBLIOMETRIC STUDY ON THE USE OF RFID TECHNOLOGY IN MARKETING

9th International Conference on Business and Economics Studies, Erzurum, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2024, ss.164-173, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

14. FAN INTERACTION AND CHANGE IN FOOTBALL PLAYER VALUES: A NEW PERSPECTIVE ON SPORTS MARKETING

9th International Conference on Business and Economics Studies, Erzurum, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2024, ss.174-183, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

15. Diş Tedavisi Turizmi Üzerine Bibliyografik Bir Çalışma

EFES INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İzmir, Türkiye, 15 - 16 Eylül 2024, ss.542-550, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

16. Tüketicilerin Duygu Değişimlerinin Marka Evangelizmine Etkisinin İncelenmesi

EFES INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İzmir, Türkiye, 15 - 16 Eylül 2024, ss.551-558, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

17. Büyük Veri: Pazarlama Stratejilerinde Kullanımı ve Geleceği

Internatıonal Congress on Management Economics and Business-ICMEB’24, Zonguldak, Türkiye, 09 Mayıs 2024, ss.140-151, (Tam Metin Bildiri)

18. KADIN TÜKETİCİLERİN TESETTÜR GİYİM ÜRÜNLERİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA REKLAMIN ETKİSİ

ULUSLARARASI İSLAM EKONOMİSİ, FİNANSI VE ETİK KONGRESİ (ISEFE-2019’BAHAR), İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.197-210, (Tam Metin Bildiri)

19. Pazarlamada Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi: Farklı Sektörlerdeki Kullanım Örnekleri

INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT, ECONOMY AND POLICY (ICOMEP), İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, cilt.1, ss.221, (Özet Bildiri)
Kitaplar 2

2. SOSYAL SINIF VE GRUPLAR

Tüketici Davranışları, Mehmet Akif Çakırer , Sezen Bozyiğit, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.227-240, 2020
Metrikler

Yayın

40

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

108

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

14

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

34

Proje

1

Açık Erişim

22
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları