Lect.FATİH BİLİCİ


MUSTAFAKEMALPAŞA MYO, PAZARLAMA VE REKLAMCILIK

Pazarlama


Research Areas: Marketing, Advertising and Acquaint

Metrics

Publication

6

Open Access

2
UN Sustainable Development Goals

Education Information

2019 - 2019

2019 - 2019

Doctorate

Bursa Uludağ University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Turkey

2012 - 2015

2012 - 2015

Postgraduate

Bursa Uludağ University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Turkey

2007 - 2011

2007 - 2011

Undergraduate

Bursa Uludağ University, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Turkey

Dissertations

Research Areas

Marketing, Advertising and Acquaint

Academic Titles / Tasks

2019 - Continues

2019 - Continues

Lecturer

Bursa Uludağ University, Mustafakemalpaşa Myo, Pazarlama Ve Reklamcılık

Managerial Experience

2021 - Continues

2021 - Continues

Assistant Director of Vocational School

Bursa Uludağ University, Mustafakemalpaşa Myo, Pazarlama Ve Reklamcılık

Courses

Associate Degree

Associate Degree

SATIŞ YÖNETİMİ

Associate Degree

Associate Degree

MARKA YÖNETİMİ

Associate Degree

Associate Degree

REKLAMCILIK

Associate Degree

Associate Degree

İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

Associate Degree

Associate Degree

INNOVATION MANAGEMENT

Associate Degree

Associate Degree

REKLAM KAMPANYALARI

Associate Degree

Associate Degree

E-PAZARLAMA

Associate Degree

Associate Degree

İLETİŞİM TEKNİKLERİ

Associate Degree

Associate Degree

İLETİŞİM

Associate Degree

Associate Degree

REKLAM YAZARLIĞI

Associate Degree

Associate Degree

E-TİCARET

Associate Degree

Associate Degree

REKABET STRATEJİLERİ

Associate Degree

Associate Degree

SATIŞ YÖNETİMİ

Associate Degree

Associate Degree

İLETİŞİM

Associate Degree

Associate Degree

HİZMET PAZARLAMASI

Articles Published in Other Journals

2020

2020

Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanma Niyeti Üzerinde Teknolojik Hazır Bulunuşluluğun Rolü

BİLİCİ F., ÖZDEMİR E.

Social Mentality and Researcher Thinkers Journal (Smart Journal), vol.6, no.37, pp.2046-2060, 2020 (Peer-Reviewed Journal) Creative Commons License

2019

2019

TÜKETİCİLERİN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİNİ KULLANMAYA YÖNELİK TUTUM VE NİYETİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Bilici F., Özdemir E.

Business and Management Studies: An International Journal, vol.7, no.5, pp.2011-2033, 2019 (Peer-Reviewed Journal) Creative Commons License

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

2019

2019

KADIN TÜKETİCİLERİN TESETTÜR GİYİM ÜRÜNLERİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA REKLAMIN ETKİSİ

ÖZDEMİR E., BİLİCİ F.

ULUSLARARASI İSLAM EKONOMİSİ, FİNANSI VE ETİK KONGRESİ (ISEFE-2019’BAHAR), İstanbul, Turkey, 27 - 28 April 2019, vol.1, pp.197-210

2018

2018

Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Davranışsal Niyetlerini Keşfetme

ÖZDEMİR E., BİLİCİ F.

INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT, ECONOMY AND POLICY (ICOMEP), İstanbul, Turkey, 28 - 29 April 2018, vol.1, pp.225

2018

2018

Pazarlamada Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi: Farklı Sektörlerdeki Kullanım Örnekleri

ÖZDEMİR E., BİLİCİ F.

INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT, ECONOMY AND POLICY (ICOMEP), İstanbul, Turkey, 28 - 29 April 2018, vol.1, pp.221

Books & Book Chapters

2020

2020

SOSYAL SINIF VE GRUPLAR

Bilici F.

in: TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI, Mehmet Akif Çakırer,Sezen Bozyiğit, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.227-240, 2020 Sustainable Development