Announcements & Documents
Education Information
2019 - 2023
2019 - 2023Doctorate
Bursa Uludağ University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Turkey
2020 - 2022
2020 - 2022Associate Degree
Anadolu University, Adalet Meslek Yüksekokulu, Hukuk Bölümü, Turkey
2012 - 2015
2012 - 2015Postgraduate
Bursa Uludağ University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Turkey
2007 - 2011
2007 - 2011Undergraduate
Bursa Uludağ University, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Turkey
2005 - 2007
2005 - 2007Associate Degree
Trakya University, Pazarlama ve Reklamcılık, Turkey
Dissertations
2015
2015Postgraduate
Pazarlamada artırılmış gerçeklik ve karekod teknolojileri: Tüketicilerin artırılmış gerçeklik teknoloji algılamaları üzerine bir alan araştırması
Bursa Uludağ University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Research Areas
Marketing
Advertising and Acquaint
Academic Titles / Tasks
2019 - Continues
2019 - ContinuesLecturer
Bursa Uludağ University, Mustafakemalpaşa Myo, Pazarlama Ve Reklamcılık
Managerial Experience
2021 - Continues
2021 - ContinuesAssistant Director of Vocational School
Bursa Uludağ University, Mustafakemalpaşa Myo, Pazarlama Ve Reklamcılık
2022 - 2023
2022 - 2023Secretary General
Bursa Uludağ University, U.Ü.Üniversite-Sanayi İşbirliğini Geliştirme Uygulama Ve Araştırma Merkezi (Üsigem), -
Courses
Articles Published in Other Journals
2020
2020Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanma Niyeti Üzerinde Teknolojik Hazır Bulunuşluluğun Rolü
BİLİCİ F., ÖZDEMİR E.
Social Mentality and Researcher Thinkers Journal (Smart Journal)
, vol.6, no.37, pp.2046-2060, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2019
2019TÜKETİCİLERİN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİNİ KULLANMAYA YÖNELİK TUTUM VE NİYETİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Bilici F., Özdemir E.
Business and Management Studies: An International Journal
, vol.7, no.5, pp.2011-2033, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
2019
2019KADIN TÜKETİCİLERİN TESETTÜR GİYİM ÜRÜNLERİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA REKLAMIN ETKİSİ
ÖZDEMİR E., BİLİCİ F.
ULUSLARARASI İSLAM EKONOMİSİ, FİNANSI VE ETİK KONGRESİ (ISEFE-2019’BAHAR), İstanbul, Turkey, 27 - 28 April 2019, vol.1, pp.197-210
2018
2018Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Davranışsal Niyetlerini Keşfetme
ÖZDEMİR E., BİLİCİ F.
INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT, ECONOMY AND POLICY (ICOMEP), İstanbul, Turkey, 28 - 29 April 2018, vol.1, pp.225
2018
2018Pazarlamada Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi: Farklı Sektörlerdeki Kullanım Örnekleri
ÖZDEMİR E., BİLİCİ F.
INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT, ECONOMY AND POLICY (ICOMEP), İstanbul, Turkey, 28 - 29 April 2018, vol.1, pp.221
Books & Book Chapters
2020
2020