Makaleler
57
Tümü (57)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (5)
Scopus (17)
TRDizin (28)
Diğer Yayınlar (21)
1. Gürültünün Önlenmesine Yönelik Bütünleşik Eğitim Uygulamaları: Bir Eylem Araştırması
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.57, sa.2, ss.591-653, 2024 (Hakemli Dergi)
5. A school polluted by noise: A semiotic analysis of children's pictures
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH REVIEW
, cilt.7, sa.4, ss.380-394, 2022 (Hakemli Dergi)
6. Evaluation of the Contribution of the Clinical Supervision Model to the Professional Development of a Science Teacher Candidate by the Three-Way Conferences
SLAVERY : THEORY AND PRACTICE
, cilt.10, sa.1, ss.232-282, 2022 (Hakemli Dergi)
13. Teaching with Toys: Scientific Inquiry through Play
American Association for the Child’s Right to Play (IPA USA) E-Journal
, cilt.1, ss.1-12, 2020 (Hakemli Dergi)
14. BURSA’DA BİR DEVLET OKULUNDAKİGÜRÜLTÜ DÜZEYİ VE AKUSTİK ORTAMINDEĞERLENDİRİLMESİ
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.48, sa.1, ss.535-552, 2019 (Scopus)
27. AKUSTİK İYİLEŞTİRME YAPILMIŞ BİR OKULDA GÜRÜLTÜ DÜZEYİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.13, sa.4, ss.637-658, 2017 (Hakemli Dergi)
32. Biçimlendirici Değerlendirme Sorusu KullanılarakLise Öğrencilerine Eylemsizlikle İle İlgili YapılanÖğretimin Değerlendirilmesi
Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi (ATED),
, cilt.6, sa.2, ss.50-62, 2016 (Hakemli Dergi)
40. Fen Öğretiminde Biçimlendirici Değerlendirme ve Etkili Uygulama Örneklerinin Tanıtılması II
Yeni Türkiye Dergisi
, cilt.59, sa.2, ss.1278-1283, 2014 (Hakemsiz Dergi)
46. Öğretmen eğitimi programında havanın özellikleriyle ilgili eğlenceli deneyler
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.27-48, 2012 (Hakemli Dergi)
47. Fun Experiments about Properties of Air in a Teacher Education Program
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.27-48, 2012 (Hakemli Dergi)
48. Developing Turkish preservice preschool teachers attitudes and understanding about teaching science through play
International Journal of Environmental and Science Education
, cilt.7, sa.2, ss.141-166, 2012 (Hakemli Dergi)
49. Fen bilgisi öğretmen adaylarının geçmiş öğretim kademelerindeki bilimsel araştırma projesi deneyimlerinin değerlendirilmesi
Türk Fen Eğitimi Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.74-85, 2011 (Scopus)
50. Play in the sand pit University child care center facilitated action research
American Journal of Play
, cilt.3, sa.2, ss.221-237, 2010 (ESCI)
51. Developing an interest in science Background experiences of preservice elementary teachers
International Journal of Environmental and Science Education
, cilt.5, sa.1, ss.65-84, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
61
5. BİR BİLİM VE TEKNOLOJİ MÜZESİNDE GÜRÜLTÜ DÜZEYİ TESPİTİNE YÖNELİK PİLOT İNCELEME
VI th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCHCONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 Ocak 2020 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
7. Bursa’da Bir Devlet Okulunda Gürültü Düzeyi ve İşitsel Ortamın Değerlendirilmesi
II. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
8. Ortamında Gürültüye İlişkin İdareci ve Öğretmenlerin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yalova (UBAK) 4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 14 - 17 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)
9. Eğitim-öğretim ortamına gürültüye ilişkin idareci ve öğretmenlerin görüşlerinin değerlendirilmesi.
4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), Yalova, Türkiye, 14 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)
10. Prospective ELT Students’ Opinions About Noise Levels in Language Classrooms
2nd International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, Nevşehir, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
11. Okulda Gürültünün Boyutlarının Öğretmen Görüşleriyle Karşılaştırmalı Analizi
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
12. Klinik danişmanlik modeli ile bir sinif öğretmeni adayini fen öğretimine hazirlama süreci ve paydaşlarin rolleri
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
13. Öğretmen Adaylarının Okulda Gürültü Düzeyine İlişkin Matematik Problemleri Yazma Düzeylerinin İncelenmesi
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.4, ss.145-157, (Tam Metin Bildiri)
14. Okulda Gürültü Kirliliği: Nedenleri, Etkileri ve Kontrol Edilmesi (Tübitak 1001 Projesinin Sunumu)
Uluslararasi Güvenli Okullar, Çalışan Sağliği ve İş Güvenliği Sempozyumu, 3-4 Mayıs 2018, Bolu, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
15. ÖĞRETMENLERİN GÜRÜLTÜ HASSASİYETİ veOKULDA KİRLİLİĞİ ÖNLEME ÇABALARI
EJER 2018, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
16. Okulumun Gürültü Haritası
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
17. Gürültüden Kirlenmiş bir Okul” Çocuk Resimlerinin Göstergebilimsel Analizi
Uluslararasi Güvenli Okullar, Çalışan Sağliği ve İş Güvenliği Sempozyumu, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
18. Temel Eğitimde Gürültü Kirliliği Farkındalığına Yönelik Bir Yaratıcı Drama Uygulaması:Birbiri İçine Geçmiş Tekli Durum Çalışması
UTEK 2018, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
19. İyi Öğretmenlik Uygulamalarından Biri Olan Klinik Danışmanlık Modeli’nden Bir Sınıf Öğretmeni Adayının Fen Bilimleri Öğretiminde Yararlanılması
UTEK 2018, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
20. Analysis of Noise Level in an Elementary School
5th Global Congress on Renewable Energy and Environment, Antalya, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
24. İlkokul binalarında gürültü düzeyinin değerlendirilmesi
I. Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (RESS Congress), BANDIRMA, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
25. Akustik İyileştirme Yapılmış Bir Okulda Öğrenci ve Öğretmenlerin Gürültü Kirliliğine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2017), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
30. Farklı Düzeylerdeki Okullarda Gürültü Düzeyinin Tespiti
Uluslararası eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
31. 7th International Congress of Research in Education
Fenoolojik Bir Yaklaşımla Okul Kültüründe Gürültü Olgusu, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
32. İlköğretim Okullarında Gürültü Probleminin Gürültü Farkındalık Eğitimi Yoluyla Azaltılabilirliğinin İncelenmesi
International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.422-426, (Tam Metin Bildiri)
33. Topluma hizmet uygulamaları dersi kapsamında okulda gürültü düzeyinin tespit edilmesi ve öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
International Conference on Quality in Higher Education (ICQH2016), Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.838-847, (Tam Metin Bildiri)
34. İlkokul Öğretmenlerinin Okuldaki Gürültü Kirliliği Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 05 Mayıs 2106 - 08 Mayıs 2016, ss.146, (Özet Bildiri)
35. Öğretmen adaylarının topluma hizmet uygulamaları dersi kapsamında okullarda gürültü kirliliğine karşı farkındalik oluşturarak kontrol edilmesine yönelik yaptıkları uygulamaların değerlendirilmesi
International Conference on Quality in Higher Education (ICQH2016), Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.607-617, (Tam Metin Bildiri)
36. Anasınıfında Gürültü Düzeyi ve Kontrol Edilmesine Yönelik Eğitim Uygulamalarının Değerlendirilmesi Eylem AraştırmasI
2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.118, (Özet Bildiri)
37. İlkokullarda mevcut gürültü seviyesinin değerlendirilmesi
XVIII. International AMSE-AMCE-WAER Congress, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
38. İlkokul Ortaokul ve Lise Öğretmenlerinin Okullarda Meydana Gelen Gürültü Kirliliğinin Nedenleri Etkileri ve Kontrol Edilmesi Üzerine Görüşlerinin İncelenmesi
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress EJER, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
39. İlkokul öğrencilerinin okuldaki gürültü düzeyi etkileri ve kontrol edilmesi hakkindaki görüşlerinin değerlendirilmesi
XV. Uluslararası Sınıf öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.114-115, (Özet Bildiri)
40. Okulda Gürültü Kirliliği Nedenleri Etkileri Ve Kontrol Edilmesi
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
41. İlkokul Ve Ortaokul Öğretmenlerinin Okuldaki Gürültü Kirliliği Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
42. Tavşanlı Ö F ve Bulunuz M 2016 Ev Okul ve Üniversite Üçgeninde Bir Birinci Sınıf Öğrencisinin Yazılı Anlatım Becerisinin Gelişiminin Değerlendirilmesi Örnek Olay Çalışması VIII Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Çanakkale Özet
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.300, (Özet Bildiri)
43. Uludağ ve İstanbul Teknik Üniversitesi Ortak Çalıştay Okulda Gürültü Kirliliği Nedenleri Etkileri ve Kontrol Edilmesi
13. Eğirimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 02 Nisan 2016
44. Okulda Gürültü Kirliliği Kontrolüne Yönelik Yeni Yaklaşımlar
Uludağ Üniversitesi V. Bilgilendirme ve ARGE Günleri, Türkiye, 15 - 16 Mart 2016, (Tam Metin Bildiri)
45. Biçimlendirici Değerlendirme Temelli Öğretim Uygulamalarının Değerlendirilmesi: Eylem Araştırmas
International society Of Educatioanal Research, 10 - 13 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
46. Bütünleştirilmiş Etkileşimli Kitap Okuma Faaliyetlerinin AnasınıfıÖğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Gelişimine Etkisinin İncelenmesi
EJER 2015 - II. International EEurasian Educational Research Congress (EJER CONGRESS 2015), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
48. Ortaokul Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi Merkezi Sınavındaki Başarıları İle Biçimlendirici Değerlendirme Sorularındaki Performanslarının Karşılaştırılması
Uluslar arası Eğitimde Matematik, Fen ve Teknoloji Kongres, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
49. The Relationship between Middle School Students Achievement in the Science and Technology Course Central Exam and Their Performance in Formative Assessment Probes
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2015), 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
50. Evaluation of Formative Assesment Based Teaching Practice An Action Research
International Society of Educational Research (İSER): A framework and Research agenda for 21st century Education, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
51. Evaluation of Quality and Quantity of Three way Conferences in Clinical Supervision Field Practice
ATEE 2014 - Annual Conference of Transitions in Teacher Education and Professional Identities, Braga, Portekiz, 25 - 27 Ağustos 2014, (Özet Bildiri)
52. Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programları İçin İyi Öğretmenlik Uygulamaları Klinik Danışmanlık Modeli
11. EĞİTİMDE iYİ ÖRNEKLER KONFERANSI, İstanbul, Türkiye, 03 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
53. Klinik Danışmanlık Modeli ile Geleneksel Öğretmenlik Uygulamalarının Öğrenci Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi
EJER Congress 2014, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
55. İyi Öğretmenlik Uygulamaları Klinik Danışmanlık Modeli Eğitim ve Uygulama Semineri Öncesi ve Sonrası Beklentilerin İncelenmesi
ULEAD 2013 - Annual Congress: International Congress on Research in Education, Nevşehir, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
56. Redefining a Teacher Education Program: CSM and UludagKDM
7th International Computer Instructional Technologies Symposium, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
57. Clinical Supervision Model Is it a Solution to Improve Teaching Practice
ULEAD 2013 - Annual Congress: International Congress on Research in Education, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
58. Clinical Supervision Model to Improve Supervisory Skills During Teaching Practice
ISNITE 2013 - New Issues on Teacher Education International Symposium, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
59. Kindergarten Children s Learning of Science Concepts Comparisons of Teaching Science through Play with Traditional Method
6th ITRA World Congress, Toys and Learning in Different Cultures, Bursa, Türkiye, 26 - 30 Temmuz 2011, ss.80, (Özet Bildiri)
60. Öğretmen adaylarının fen öğretimi dersindeki iletişim şekillerine yönelik algılarına etki eden faktörler
IX. Fen Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, cilt.1, ss.246, (Özet Bildiri)
61. Farklı lise turlerinin fen sınıflarında öğretmen-öğrenci iletisimini değerlendirilmesi
IX. Fen Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, cilt.1, ss.74, (Özet Bildiri)
Kitaplar
12
4. Okulda Gürültü Kirliliği: Çözüm İçin Faaliyetler ve Projeler
Basıldığı Yer: Bursa Uludağ Üniversitesi Basım Evi, Bursa, 2021
5. Astronomi Öğretiminde Biçimlendirici Değerlendirme Uygulamaları
Etkinliklerle Astronomi Öğretimi, S.Karaçam, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.336-354, 2021
6. Öğrenme Ortamları ve Fiziksel Çevre:Bir İlkokulda Gürültü Düzeyi
Eğitim ve Sosyal BilimlerdeYeni Araştırmalar, Prof. Dr. Bülent OKURDr. Gül Banu DAYANÇ KIYAT. Dr. Ebru ATEŞOK, Editör, Berikan Yayın Evi, Ankara, ss.517-526, 2019
8. Çocuğun dünyasında bilim Anlamlı öğrenme için etkinlikler
TÜBİTAK Popüler Bilim Yayınları, Ankara, 2017
9. Noise Pollution in School and Evaluation of its Control Through Educational Practices
Research on Education, Hasan Arslan, Carmen Sonia Duse, Mehmet Ali Icbay, Editör, International Association of Social Science Research, Bialystok, ss.320-329, 2017
10. Noise Pollution in School and Evaluation of itsControl Through Educational Practices
Research on Education, Hasan Arslan,Carmen Sonia Duse,Mehmet Ali Icbay, Editör, International Association of Social Science Research, Bialystok, ss.319-328, 2017
11. Play as an Aspect of Interest Development in Science
Interest in Mathematics and Science Learning, K. Ann Renninger and Martina Nieswandt,and Suzanne Hidi, Editör, American Educational Research Association, Washington, ss.153-171, 2015
12. Motivation for inquiry science teaching Effects of background and course experiences on preservice teachers
VDM Verlag Dr. Müller, Saarbrücken, 2010
Metrikler
Yayın (WoS)
12
Yayın (Scopus)
17
Atıf (WoS)
104
H-İndeks (WoS)
6
Atıf (Scopus)
104
H-İndeks (Scopus)
4
Atıf (Scholar)
130
H-İndeks (Scholar)
4
Atıf (TrDizin)
61
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Sobiad)
4
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
247
Proje
7
Tez Danışmanlığı
7