Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Bilim Ve Sanat Merkezinde (Bilsem) Deneyap Atölyeleri: Bir Eylem Araştırması

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 20 - 22 Kasım 2020, ss.93 Sürdürülebilir Kalkınma

Integrated Education Practices For Noise Prevention At School : An Action Research

2 nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 20 - 22 Kasım 2020, ss.455-456

Reflections Of Science Education Applications From Doctorate Course To Elementary School

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (E-Conference), Bursa, Türkiye, 19 - 22 Ekim 2020, ss.92

Doktora Dersinden İlkokul Sınıfına Fen Eğitimi Uygulamalarının Yansımalar

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (E-Conference) , Bursa, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2020, ss.92

BİR BİLİM VE TEKNOLOJİ MÜZESİNDE GÜRÜLTÜ DÜZEYİ TESPİTİNE YÖNELİK PİLOT İNCELEME

VI th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCHCONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 Ocak 2020 - 22 Haziran 2019

Okulda Gürültü Probleminin Çözümüne Yönelik Eğitim Çalışmalarının Değerlendirilmesi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST), İzmir, Türkiye, 02 Mayıs 2019

Bursa’da Bir Devlet Okulunda Gürültü Düzeyi ve İşitsel Ortamın Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019

Ortamında Gürültüye İlişkin İdareci ve Öğretmenlerin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

Yalova (UBAK) 4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 14 - 17 Şubat 2019

Eğitim-öğretim ortamına gürültüye ilişkin idareci ve öğretmenlerin görüşlerinin değerlendirilmesi.

4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), Yalova, Türkiye, 14 Şubat 2019

Prospective ELT Students’ Opinions About Noise Levels in Language Classrooms

2nd International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, Nevşehir, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2018

Okulda Gürültünün Boyutlarının Öğretmen Görüşleriyle Karşılaştırmalı Analizi

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018

Klinik danişmanlik modeli ile bir sinif öğretmeni adayini fen öğretimine hazirlama süreci ve paydaşlarin rolleri

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018

Öğretmen Adaylarının Okulda Gürültü Düzeyine İlişkin Matematik Problemleri Yazma Düzeylerinin İncelenmesi

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.4, ss.145-157

Okulda Gürültü Kirliliği: Nedenleri, Etkileri ve Kontrol Edilmesi (Tübitak 1001 Projesinin Sunumu)

Uluslararasi Güvenli Okullar, Çalışan Sağliği ve İş Güvenliği Sempozyumu, 3-4 Mayıs 2018, Bolu, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018

Okulumun Gürültü Haritası

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2018

Gürültüden Kirlenmiş bir Okul” Çocuk Resimlerinin Göstergebilimsel Analizi

Uluslararasi Güvenli Okullar, Çalışan Sağliği ve İş Güvenliği Sempozyumu, 3 - 05 Mayıs 2018

Analysis of Noise Level in an Elementary School

5th Global Congress on Renewable Energy and Environment, Antalya, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017

İLKOKUL, ORTAOKUL VE LİSEDE GÜRÜLTÜ DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI

Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu-8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017

İlkokul binalarında gürültü düzeyinin değerlendirilmesi

I. Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (RESS Congress), BANDIRMA, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017

Öğretmen görüşlerine göre okulda gürültü düzeyinin değerlendirilmesi

1st international Congress on Social Sciences, Malaga, İspanya, 18 - 24 Eylül 2017

1st International Congress on Social Science

Fransa ve Türkiyedeki İlkokullarda Gürültü Düzeylerinin Değerlendirilmesi, Malaga, İspanya, 18 - 24 Eylül 2017

Noise pollution in school and evaluation of its control through educational practices

XIV. European Conference on Social and Behaviroral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Haziran 2017

Farklı Düzeylerdeki Okullarda Gürültü Düzeyinin Tespiti

Uluslararası eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017

7th International Congress of Research in Education

Fenoolojik Bir Yaklaşımla Okul Kültüründe Gürültü Olgusu, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017

İlköğretim Okullarında Gürültü Probleminin Gürültü Farkındalık Eğitimi Yoluyla Azaltılabilirliğinin İncelenmesi

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.422-426

İlkokul Öğretmenlerinin Okuldaki Gürültü Kirliliği Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 05 Mayıs 2106 - 08 Mayıs 2016, ss.146

Anasınıfında Gürültü Düzeyi ve Kontrol Edilmesine Yönelik Eğitim Uygulamalarının Değerlendirilmesi Eylem AraştırmasI

2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.118

İlkokullarda mevcut gürültü seviyesinin değerlendirilmesi

XVIII. International AMSE-AMCE-WAER Congress, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016

Okulda Gürültü Kirliliği Nedenleri Etkileri Ve Kontrol Edilmesi

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016

Okulda Gürültü Kirliliği Kontrolüne Yönelik Yeni Yaklaşımlar

Uludağ Üniversitesi V. Bilgilendirme ve ARGE Günleri, Türkiye, 15 - 16 Mart 2016

Bütünleştirilmiş Etkileşimli Kitap Okuma Faaliyetlerinin AnasınıfıÖğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Gelişimine Etkisinin İncelenmesi

EJER 2015 - II. International EEurasian Educational Research Congress (EJER CONGRESS 2015), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015

Evaluation of Formative Assesment Based Teaching Practice An Action Research

International Society of Educational Research (İSER): A framework and Research agenda for 21st century Education, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2015

Evaluation of Quality and Quantity of Three way Conferences in Clinical Supervision Field Practice

ATEE 2014 - Annual Conference of Transitions in Teacher Education and Professional Identities, Braga, Portekiz, 25 - 27 Ağustos 2014

Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Projesi Gerçekleştirme Süreçlerinin İncelenmesi: Örnek Olay Çalışması

1st Eurasian Educational Research Congress EJER2014, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, cilt.1, ss.825-826

Clinical Supervision Model Is it a Solution to Improve Teaching Practice

ULEAD 2013 - Annual Congress: International Congress on Research in Education, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013

Clinical Supervision Model to Improve Supervisory Skills During Teaching Practice

ISNITE 2013 - New Issues on Teacher Education International Symposium, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013

Kitap & Kitap Bölümleri

The Introduction of Formative Assessment Probes for Teaching the Mole Concept in Chemistry: A Small Study With High School Students

Current Research in Education-VI, Önder Baltacı, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.9-34, 2023

Okulda Gürültü Kirliliği: Nedenleri, Etkileri ve Kontrol Edilmesi

Bursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesi Açık Erişim E-Kaynaklar, Bursa, 2021

Okulda Gürültü Kirliliği: Çözüm İçin Faaliyetler ve Projeler

Basıldığı Yer: Bursa Uludağ Üniversitesi Basım Evi, Bursa, 2021

Astronomi Öğretiminde Biçimlendirici Değerlendirme Uygulamaları

Etkinliklerle Astronomi Öğretimi, S.Karaçam, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.336-354, 2021

Öğrenme Ortamları ve Fiziksel Çevre:Bir İlkokulda Gürültü Düzeyi

Eğitim ve Sosyal BilimlerdeYeni Araştırmalar, Prof. Dr. Bülent OKURDr. Gül Banu DAYANÇ KIYAT. Dr. Ebru ATEŞOK, Editör, Berikan Yayın Evi, Ankara, ss.517-526, 2019

Noise Pollution in School and Evaluation of its Control Through Educational Practices

Research on Education, Hasan Arslan, Carmen Sonia Duse, Mehmet Ali Icbay, Editör, International Association of Social Science Research, Bialystok, ss.320-329, 2017

Noise Pollution in School and Evaluation of itsControl Through Educational Practices

Research on Education, Hasan Arslan,Carmen Sonia Duse,Mehmet Ali Icbay, Editör, International Association of Social Science Research, Bialystok, ss.319-328, 2017

Play as an Aspect of Interest Development in Science

Interest in Mathematics and Science Learning, K. Ann Renninger and Martina Nieswandt,and Suzanne Hidi, Editör, American Educational Research Association, Washington, ss.153-171, 2015

Metrikler

Yayın

132

Atıf (WoS)

77

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

103

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

119

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

61

H-İndeks (TrDizin)

4

Proje

7

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları