Yayınlar & Eserler

Makaleler 57
Tümü (57)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (5)
Scopus (17)
TRDizin (28)
Diğer Yayınlar (21)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 61

1. Bilim Ve Sanat Merkezinde (Bilsem) Deneyap Atölyeleri: Bir Eylem Araştırması

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 20 - 22 Kasım 2020, ss.93, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Integrated Education Practices For Noise Prevention At School : An Action Research

2 nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 20 - 22 Kasım 2020, ss.455-456, (Özet Bildiri)

3. Reflections Of Science Education Applications From Doctorate Course To Elementary School

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (E-Conference), Bursa, Türkiye, 19 - 22 Ekim 2020, ss.92, (Özet Bildiri)

4. Doktora Dersinden İlkokul Sınıfına Fen Eğitimi Uygulamalarının Yansımalar

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (E-Conference) , Bursa, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2020, ss.92, (Özet Bildiri)

5. BİR BİLİM VE TEKNOLOJİ MÜZESİNDE GÜRÜLTÜ DÜZEYİ TESPİTİNE YÖNELİK PİLOT İNCELEME

VI th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCHCONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 Ocak 2020 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

6. Okulda Gürültü Probleminin Çözümüne Yönelik Eğitim Çalışmalarının Değerlendirilmesi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST), İzmir, Türkiye, 02 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

7. Bursa’da Bir Devlet Okulunda Gürültü Düzeyi ve İşitsel Ortamın Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

8. Ortamında Gürültüye İlişkin İdareci ve Öğretmenlerin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

Yalova (UBAK) 4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 14 - 17 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)

9. Eğitim-öğretim ortamına gürültüye ilişkin idareci ve öğretmenlerin görüşlerinin değerlendirilmesi.

4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), Yalova, Türkiye, 14 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)

10. Prospective ELT Students’ Opinions About Noise Levels in Language Classrooms

2nd International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, Nevşehir, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

11. Okulda Gürültünün Boyutlarının Öğretmen Görüşleriyle Karşılaştırmalı Analizi

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

12. Klinik danişmanlik modeli ile bir sinif öğretmeni adayini fen öğretimine hazirlama süreci ve paydaşlarin rolleri

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

13. Öğretmen Adaylarının Okulda Gürültü Düzeyine İlişkin Matematik Problemleri Yazma Düzeylerinin İncelenmesi

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.4, ss.145-157, (Tam Metin Bildiri)

14. Okulda Gürültü Kirliliği: Nedenleri, Etkileri ve Kontrol Edilmesi (Tübitak 1001 Projesinin Sunumu)

Uluslararasi Güvenli Okullar, Çalışan Sağliği ve İş Güvenliği Sempozyumu, 3-4 Mayıs 2018, Bolu, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

16. Okulumun Gürültü Haritası

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

17. Gürültüden Kirlenmiş bir Okul” Çocuk Resimlerinin Göstergebilimsel Analizi

Uluslararasi Güvenli Okullar, Çalışan Sağliği ve İş Güvenliği Sempozyumu, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

20. Analysis of Noise Level in an Elementary School

5th Global Congress on Renewable Energy and Environment, Antalya, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

22. İLKOKUL, ORTAOKUL VE LİSEDE GÜRÜLTÜ DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI

Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu-8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

24. İlkokul binalarında gürültü düzeyinin değerlendirilmesi

I. Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (RESS Congress), BANDIRMA, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

26. Öğretmen görüşlerine göre okulda gürültü düzeyinin değerlendirilmesi

1st international Congress on Social Sciences, Malaga, İspanya, 18 - 24 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

27. 1st International Congress on Social Science

Fransa ve Türkiyedeki İlkokullarda Gürültü Düzeylerinin Değerlendirilmesi, Malaga, İspanya, 18 - 24 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

28. Noise pollution in school and evaluation of its control through educational practices

XIV. European Conference on Social and Behaviroral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

30. Farklı Düzeylerdeki Okullarda Gürültü Düzeyinin Tespiti

Uluslararası eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

31. 7th International Congress of Research in Education

Fenoolojik Bir Yaklaşımla Okul Kültüründe Gürültü Olgusu, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

32. İlköğretim Okullarında Gürültü Probleminin Gürültü Farkındalık Eğitimi Yoluyla Azaltılabilirliğinin İncelenmesi

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.422-426, (Tam Metin Bildiri)

33. Topluma hizmet uygulamaları dersi kapsamında okulda gürültü düzeyinin tespit edilmesi ve öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi

International Conference on Quality in Higher Education (ICQH2016), Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.838-847, (Tam Metin Bildiri)

34. İlkokul Öğretmenlerinin Okuldaki Gürültü Kirliliği Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 05 Mayıs 2106 - 08 Mayıs 2016, ss.146, (Özet Bildiri)

36. Anasınıfında Gürültü Düzeyi ve Kontrol Edilmesine Yönelik Eğitim Uygulamalarının Değerlendirilmesi Eylem AraştırmasI

2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.118, (Özet Bildiri)

37. İlkokullarda mevcut gürültü seviyesinin değerlendirilmesi

XVIII. International AMSE-AMCE-WAER Congress, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

39. İlkokul öğrencilerinin okuldaki gürültü düzeyi etkileri ve kontrol edilmesi hakkindaki görüşlerinin değerlendirilmesi

XV. Uluslararası Sınıf öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.114-115, (Özet Bildiri)

40. Okulda Gürültü Kirliliği Nedenleri Etkileri Ve Kontrol Edilmesi

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

44. Okulda Gürültü Kirliliği Kontrolüne Yönelik Yeni Yaklaşımlar

Uludağ Üniversitesi V. Bilgilendirme ve ARGE Günleri, Türkiye, 15 - 16 Mart 2016, (Tam Metin Bildiri)

46. Bütünleştirilmiş Etkileşimli Kitap Okuma Faaliyetlerinin AnasınıfıÖğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Gelişimine Etkisinin İncelenmesi

EJER 2015 - II. International EEurasian Educational Research Congress (EJER CONGRESS 2015), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015

50. Evaluation of Formative Assesment Based Teaching Practice An Action Research

International Society of Educational Research (İSER): A framework and Research agenda for 21st century Education, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

51. Evaluation of Quality and Quantity of Three way Conferences in Clinical Supervision Field Practice

ATEE 2014 - Annual Conference of Transitions in Teacher Education and Professional Identities, Braga, Portekiz, 25 - 27 Ağustos 2014, (Özet Bildiri)

54. Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Projesi Gerçekleştirme Süreçlerinin İncelenmesi: Örnek Olay Çalışması

1st Eurasian Educational Research Congress EJER2014, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, cilt.1, ss.825-826, (Özet Bildiri)

55. İyi Öğretmenlik Uygulamaları Klinik Danışmanlık Modeli Eğitim ve Uygulama Semineri Öncesi ve Sonrası Beklentilerin İncelenmesi

ULEAD 2013 - Annual Congress: International Congress on Research in Education, Nevşehir, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

56. Redefining a Teacher Education Program: CSM and UludagKDM

7th International Computer Instructional Technologies Symposium, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

57. Clinical Supervision Model Is it a Solution to Improve Teaching Practice

ULEAD 2013 - Annual Congress: International Congress on Research in Education, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

58. Clinical Supervision Model to Improve Supervisory Skills During Teaching Practice

ISNITE 2013 - New Issues on Teacher Education International Symposium, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

59. Kindergarten Children s Learning of Science Concepts Comparisons of Teaching Science through Play with Traditional Method

6th ITRA World Congress, Toys and Learning in Different Cultures, Bursa, Türkiye, 26 - 30 Temmuz 2011, ss.80, (Özet Bildiri)

61. Farklı lise turlerinin fen sınıflarında öğretmen-öğrenci iletisimini değerlendirilmesi

IX. Fen Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, cilt.1, ss.74, (Özet Bildiri)
Kitaplar 12

1. The Introduction of Formative Assessment Probes for Teaching the Mole Concept in Chemistry: A Small Study With High School Students

Current Research in Education-VI, Önder Baltacı, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.9-34, 2023

3. Okulda Gürültü Kirliliği: Nedenleri, Etkileri ve Kontrol Edilmesi

Bursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesi Açık Erişim E-Kaynaklar, Bursa, 2021

4. Okulda Gürültü Kirliliği: Çözüm İçin Faaliyetler ve Projeler

Basıldığı Yer: Bursa Uludağ Üniversitesi Basım Evi, Bursa, 2021

5. Astronomi Öğretiminde Biçimlendirici Değerlendirme Uygulamaları

Etkinliklerle Astronomi Öğretimi, S.Karaçam, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.336-354, 2021

6. Öğrenme Ortamları ve Fiziksel Çevre:Bir İlkokulda Gürültü Düzeyi

Eğitim ve Sosyal BilimlerdeYeni Araştırmalar, Prof. Dr. Bülent OKURDr. Gül Banu DAYANÇ KIYAT. Dr. Ebru ATEŞOK, Editör, Berikan Yayın Evi, Ankara, ss.517-526, 2019

9. Noise Pollution in School and Evaluation of its Control Through Educational Practices

Research on Education, Hasan Arslan, Carmen Sonia Duse, Mehmet Ali Icbay, Editör, International Association of Social Science Research, Bialystok, ss.320-329, 2017

10. Noise Pollution in School and Evaluation of itsControl Through Educational Practices

Research on Education, Hasan Arslan,Carmen Sonia Duse,Mehmet Ali Icbay, Editör, International Association of Social Science Research, Bialystok, ss.319-328, 2017

11. Play as an Aspect of Interest Development in Science

Interest in Mathematics and Science Learning, K. Ann Renninger and Martina Nieswandt,and Suzanne Hidi, Editör, American Educational Research Association, Washington, ss.153-171, 2015
Metrikler

Yayın

132

Yayın (WoS)

12

Yayın (Scopus)

17

Atıf (WoS)

104

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

104

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

130

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

61

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

4

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

247

Proje

7

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları