Prof. Dr. NALAN KURU


EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM

Okulöncesi Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Psikoloji, Davranış Bilimleri, Eğitim

Metrikler

Yayın

96

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

10

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

482

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

11

Toplam Atıf Sayısı

27

Proje

7

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2001 - 2006

2001 - 2006

Doktora

Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), Türkiye

1997 - 2000

1997 - 2000

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye

1992 - 1997

1992 - 1997

Lisans

Trakya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Psikoloji

Davranış Bilimleri

Eğitim

Akademik Ünvanlar / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM

2017 - 2023

2017 - 2023

Doç. Dr.

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM

2011 - 2017

2011 - 2017

Yrd. Doç. Dr.

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM

2007 - 2011

2007 - 2011

Yrd. Doç. Dr.

Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2005 - 2007

2005 - 2007

Öğretim Görevlisi

Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2003 - 2004

2003 - 2004

Öğretim Görevlisi

Maltepe Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümü

2001 - 2002

2001 - 2002

Araştırma Görevlisi

Maltepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

1997 - 2001

1997 - 2001

Araştırma Görevlisi

Trakya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Yönetimsel Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Bursa Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Bursa Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

Akademi Dışı Deneyim

2004 - 2004

2004 - 2004

Erken Çocukluk Birimi Koordinatörü

Anne Çocuk Eğitim Vakfı (AÇEV) , Erken Çocukluk Birimi Koordinatörü

2003 - 2003

2003 - 2003

Genel Müdür

Marmara Eğitim Kurumları , Genel Müdür

2001 - 2003

2001 - 2003

Bilim Kurulu Üyesi

Marmara Eğitim Kurumları , Bilim Kurulu Üyesi

1996 - 1997

1996 - 1997

Öğretmen

Trakya Üniversitesi Uygulama Anaokulu , Öğretmen

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Okul Öncesi Eğitimde Program ve Geliştirilmesi Sürdürülebilir Kalkınma

Erken Çocuklukta Sosyal Duygusal Öğrenme

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi Yaklaşımları

Erken Çocuklukta Dünyada ve Türkiye'de Farklı Yaklaşımlar

Alan Uzmanlık Dersi

Okul Öncesi Eğitim Programının Tarihsel Gelişimi Ve Değerlendirilmesi Sürdürülebilir Kalkınma

Seminer

Lisans

Lisans

Erken Çocukluk Eğitimi Politikaları

Öğretmenlik Uygulaması I

Okula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi

Öğretmenlik Uygulaması-II

Okul Öncesi Eğitim Programları Sürdürülebilir Kalkınma

Okula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE SOSYAL BECERİ EĞİTİMİ

SINIF YÖNETİMİ

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

PSİKOLOJİ

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (16)

2001

2001

25. Eğitim ve Öğretmen Kalitesi

KURU TURAŞLI N.

Öğretmen Dünyası , cilt.22, sa.258, ss.30-41, 2001 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2013

2013

1. Investigation into Problems Which Administrators of Preschool Educational Instutions in Turkey Live Most Frequently

KURU TURAŞLI N., ŞAHİN ZETEROĞLU E.

4. World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Barselona, İspanya, 27 - 29 Ekim 2013, ss.104, (Özet Bildiri)

2024

2024

2. Okul Öncesi Eğitimde Öğretmenlerin, Çocukların Duygularına Yönelik Tepkilerinin Sosyal Duygusal Yetkinlikleri Bağlamında İncelenmesi

Kuru N., Kumlay T. B.

VII. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2024, cilt.1, sa.1, ss.122-123, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2024

2024

3. Okul Öncesi Sınıflarında Öğretmenlerin duygu Koçluğu Kullanımına Mentörlük Sürecinin Etkileri

Nevruzoğlu M., KURU N.

ITEAC 2024 - VII. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

4. "Duygu Dostu Okul" Dönüşüm Sürecinin Öğretmenlerin İyi Oluşları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi

KURU N., KOÇ TÜYLÜ D., Kesen N.

2nd International Positive Schools & Well-Being Congress, Girne, Kıbrıs (Kktc), 29 - 31 Mayıs 2024, ss.268-269, (Özet Bildiri)

2024

2024

5. Erken Çocuklukta Sürdürülebilir Sosyal Duygusal İyi Oluşu Desteklemeye Yönelik Anaokulu Modelinin Değerlendirilmesi: Ara İzleme Sonuçları

KURU N., YILMAZ İLTER E., TOK E., AKŞİN YAVUZ E.

2nd International Positive Schools & Well-Being Congress, Girne, Kıbrıs (Kktc), 29 - 31 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2022

2022

8. Duygu Dostu Öğretmenlik Eğitiminin Okula Uyum Süreçlerindeki Etkisi: Okul Öncesi Öğretmen Görüşleri

KURU N., KOÇ D., Kesen N.

Uluslararası Eğitim Kongresi/ EDUCongress 2022 "Eğitimcileri Güçlendirmek: Stratejiler, Politikalar ve Uygulamalar", Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, ss.966-968, (Özet Bildiri)

2022

2022

9. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sosyal-Duygusal Öğrenmeye Yönelik Bakış Açıları: Karşılaştırmalı Bir Durum Çalışması

GÜZELDERE AYDIN D., KURU N.

International Education Congress / EDUCongress 2022, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

10. Paydaşların Gözünden Bütünsel Okul Yaklaşımlı Duygu Koçluğu Uygulaması: “Duygu Dostu Anaokulu Dönüşüm Programı” Süreç Analizi

KURU N.

Uluslararası Eğitim Kongresi/ EDUCongress 2022 "Eğitimcileri Güçlendirmek: Stratejiler, Politikalar ve Uygulamalar", Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2021

2021

11. Impact of Emotion Coaching Communication Training on the Lives of Preschool Teachers and Mothers: Sharing An Experience

KURU N.

Emotion Coaching UK Research Learning Day, İngiltere, 03 Temmuz 2021, ss.26-27, (Özet Bildiri)

2021

2021

12. Uzaktan Eğitimde ve Pandemi Sürecinde Sosyal Duygusal Öğrenme Becerileri

KURU N.

VII. Eğitim Teknolojileri Konferansı, İstanbul, Türkiye, 10 Nisan 2021, (Özet Bildiri)

2019

2019

14. Learn Values with the Play in Outdoor

ERDOĞAN S., KURU TURAŞLI N.

8th CONFERENCE OF THE CANTERBURY FROEBEL NETWORK ”Perspectives on play and learning”, 16 Mart 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

16. Sosyal Beceri Etkinliklerini Okul Öncesi Çocukların Sosyal Becerilerine Etkisi

Şanlı F., Hasanoglu N., Aktaş K., Dursun Z., KURU TURAŞLI N.

13. Okul Öncesi Öğrenci Kongresi, Afyon, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

18. “Türkiye’nin Yedi FarklıBölgesinde Geçmişte Oynanan Çocuk Oyunlarının 6-8 Yaş Çocuklara ÖğretilipYeniden Oynanması Projesi”

BAŞAL H. A., BAĞÇELİ KAHRAMAN P., KURU TURAŞLI N., KOÇ D.

ULUSLARARASI BİLİM VE EĞİTİM KONGRESİInternational Congress on Science and Education, Mardin, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

22. Awareness of Early Childhood Period Workshop in Turkey:Current Status, Conclusions and Recommendations

ERDOĞAN S., KURU TURAŞLI N., TOMRİS G., PARPUCU N., Ülkü Ü. B.

69th OMEP World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

23. e-Mentoring Based Education for Preschool Teachers (e-MENTE: OÖÖ)

ERDOĞAN S., PARPUCU N., KURU TURAŞLI N., BEŞKEN ERGİŞİ M.

69th OMEP World Assembly and International Conference, Coroatia, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

24. Mesleki Gelişimde Örnek Bir Uygulama: e-Mente:OÖÖ

ERDOĞAN S., ŞEN M., ERGÜL A., PARPUCU N., KURU TURAŞLI N., KOÇ D., et al.

26. Eğitim Ulusalararası Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

25. Okul Öncesi Öğretmenlerin Adaylıktan Deneyime Süreç İçinde Öğretmenlik Tutumları ve Tutumlarını Etkileyen Faktörler Üzerine Boylamsal Bir Araştırma 1

KURU TURAŞLI N.

III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

26. Hayalimdeki Oyuncak Atölye Çalışması Bursa İli Örneği

ÇIRPAN M., ŞAHİN ZETEROĞLU E., KURU TURAŞLI N., BAŞAL H. A.

4.Uluslararası Okul öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, ss.82, (Özet Bildiri)

2014

2014

27. Okul Öncesi Eğitiminde Görev yapan Öğretmenlerin En Sık Karşılaştıkları Sorunların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

ŞAHİN ZETEROĞLU E., KURU TURAŞLI N.

1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi- EJER, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.1047-1048, (Özet Bildiri)

2014

2014

28. 5 6 Yaş Grubu Çocukların Annelerinin ve Öğretmenlerinin Problem Çözme Becerisi Düzeyleri İle Çocukların Sosyal Duygusal Uyum ve Benlik Algısı

KURU TURAŞLI N.

1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi- EJER, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.507-508, (Özet Bildiri)

2012

2012

29. The Effectsof the Education for Undereducated Mothers Whose children attend Kindergarten Towards Their Upbringing Attitudes

ŞAHİN ZETEROĞLU E., KURU TURAŞLI N.

3. International Congress on Early Childhood Education, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, ss.307

2012

2012

30. 6 ITRA Dünya Oyuncak Kongresi

BAŞAL H. A., BAĞÇELİ KAHRAMAN P., TANER DERMAN M., ŞAHİN ZETEROĞLU E., ÇIRPAN M., KURU TURAŞLI N.

Uludağ Üniversitesi bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Bursa, Türkiye, 14 - 15 Mart 2012, ss.205, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

31. Oyunun ve Oyuncağın Evrensel Tarihi ve Güncelliği Üzerine Kültürler Arası Bir Karşılaştırma

KURU TURAŞLI N.

6. ITRA Dünya Oyuncak Kongresi, Bursa, Türkiye, 26 - 30 Temmuz 2011, ss.93-95, (Özet Bildiri)

2007

2007

32. 6 Yaş grubu Çocuklarda Benlik Algısını Desteklemeye Yönelik Sosyal Duygusal Hazırlık Programının Etkililiğinin İncelenmesi

KURU TURAŞLI N., ZEMBAT R.

2. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2007, ss.32-33, (Özet Bildiri)

2007

2007

33. Eğitim Fakültesinde Farklı Bölümlerde Öğrenim Gören Öğrencilerin Cinsel Sağlık Bilgileri Eğitiminden Etkilenme Düzeylerinin İncelenmesi

ULUSOY Y., KURU TURAŞLI N.

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi,Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Özet Bildiri)

2003

2003

34. Intercultural Comparison of Preschool Children s Perceptions of People in Different Cultures Poland Tunisia Turkey Investigation

KURU TURAŞLI N.

4. World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Barselona, İspanya, 27 - 29 Ekim 2003, ss.97, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2003

2003

35. Ailelerin Çocuk Yetiştirme Turumları ve Çocukların Psikososyal Gelişimine Etkisi

KURU TURAŞLI N.

Maltepe Üniversitesi Rehberlik Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 Haziran 2003

2003

2003

36. Çoklu Zeka ve Eğitimde Kullanılması

KURU TURAŞLI N.

İlk ve Ortaöğretimde Gençlik ve Rehberlik Sempozyumu- Maltepe Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 18 Haziran 2003, ss.23-31

2002

2002

38. Avrupa Birliği Bağlamında Lise Eğitiminde Yeni Yönelimler

EŞME İ., KURU TURAŞLI N., TEMEL A.

2000 li Yılllarda Lise eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Haziran 2002, ss.355-363, (Tam Metin Bildiri)

2002

2002

39. Lise Öğrencilerinin Alan Seçimlerinde Yaşadıkları Güçlükler

EŞME İ., TEMEL A., KURU TURAŞLI N.

2000 li Yılllarda Lise Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Eylül 2002, ss.211-218, (Tam Metin Bildiri)

2002

2002

40. Erken Çocukluk Eğitiminde Kültürlerarası Yaklaşım

KURU TURAŞLI N., GÜVEN Y.

Ulusalar Arası Katılımlı Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2002, ss.49-50, (Özet Bildiri)

2001

2001

41. An Investigation of Relationship Between the Students Communication GAP attending to the Facilities of Education and their Participation in Social Activities

KURU TURAŞLI N., SAKA M., BÜLBÜL T.

National Conference With International Partıcıpation Antrhropology-Pedagogy-Ergonomics, Varna, Bulgaristan, 7 - 08 Haziran 2001, ss.16, (Tam Metin Bildiri)

2001

2001

42. Negative Factors Afffecting The Quality Of Education

KURU TURAŞLI N., Onur V.

ational Conference With International Partıcıpation Antrhropology-Pedagogy-Ergonomics, Varna, Bulgaristan, 7 - 08 Haziran 2001, ss.18, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

2. Arkadaşıma Ne Oldu? "Bir de Tersinden Oku"

KURU N.

Solo Unitas, İstanbul, 2022

2022

2022

3. Erken Çocukluk Döneminde Duygu Koçluğu (Emotion Coaching) Yaklaşımı

KURU N.

Erken Çocukluk Döneminde Etkili Programlar ve Uygulamalar, Özlem Okyay, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.375-402, 2022

2021

2021

5. Çevrim İçi Uzaktan Okul Öncesi Eğitimde Sosyal Beceriler ve Desteklenmesi

KURU N.

Okul Öncesi Dönemde Çevrim İçi Uzaktan Eğitim, Alisinanoğlu Fatma, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.39-60, 2021

2021

2021

6. İngiltere

KURU N.

Dünya Ülkelerinde Eğitim Sistemleri ve Okul Öncesi Eğitim, Oktay Ayla, Polat Özgül, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.389-426, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

7. Okul Öncesi Eğitim Programları

KURU N.

Eğiten Kitap, Ankara, 2020

2020

2020

8. Sosyal Beceri Yetersizlikleri

KURU N.

Erken Çocuklukta Sosyal Beceri Eğitimi, Durmuş Aslan, Editör, Pegem, Bursa, ss.171-188, 2020

2020

2020

9. Geçmişten Gününümüze Türkiye'de Okul Öncesi Eğitim Programları

KURU N., KOÇ D.

Okul Öncesi Eğitim Programları, Nalan Kuru, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.55-89, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

10. Okul Öncesi Öğretmeni

KURU N., KOÇ D.

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Elif Yılmaz, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.207-223, 2020

2019

2019

12. İlkokula Hazırlıkta Erken Okuryazarlık Eğitimi

KURU N., KOÇ D.

Adım Adım İlkokula BaşlamakOkula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi, POLAT, Özgül, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.141-164, 2019

2019

2019

13. İlkokula Hazırlıkta Erken Okuryazarlık Eğitimi

KURU N., KOÇ D.

Adım Adım İlkokula Başlamak - Okula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi, Özgül Polat, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.141-164, 2019

2018

2018

14. Erken Cocukluk Eğitimimin Tanımı Onemi Amacı

KURU TURAŞLI N., ALAT K., TAŞKIN N., ORÇAN KAÇAN M., DERETARLA GÜL E., ALAT Z., et al.

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Gelengül Haktanır, Editör, Anı, Ankara, ss.4-19, 2018

2018

2018

15. Türkiye’nin Yedi Farklı Bölgesinde Geçmişte Oynanan Çocuk Oyunlarının 6-8 Yaş Çocuklarına Öğretilip Yeniden Oynanması Projesi

Başal H. A., Bağçeli Kahraman P., Kuru Turaşlı N., Koç D.

Modern Dönemde Edebiyat, Eğitim, İktisat ve Mühendislik, Handan Asûde Başal, Mine Nazan Kerimak Öner, Yasemin Ulutürk, Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.279-293, 2018 Creative Commons License

2014

2014

16. Effects Of Parent Educatıon On Mothers’ Attıtudes Toward Chıld-Raısıng

ŞAHİN ZETEROĞLU E., KURU TURAŞLI N.

Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, Mustafa Yasar, Ozkan Ozgun and Jeanne Galbraith, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.302-311, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

17. Supportıng Chıldren’s Creativity In Pre-School Educatıonal Institutions

ŞAHİN ZETEROĞLU E., KURU TURAŞLI N.

Preschool Education In Turkey And In The World A Theorical And Empirical Perspective, Prof.Dr. Handan Asude Başal- Prof.Dr. Esra Ömeroğlu - Zdravka Kostova, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.84-87, 2014

2012

2012

18. Ethology Theory and Its Impacts on the Early Childhood

KURU TURAŞLI N.

Education And Science In A Globalizing World A Case Study Of Turkey, Prof. Dr. Ilia Christov- Prof. Dr. Recep Efe , Editör, Paradıgma, Sofija, ss.264-270, 2012

2012

2012

19. Okul Öncesi Dönemde Kültürler Arası Eğitim ve Farklı Kültürler İle İlgili Etkinlikler

KURU TURAŞLI N.

Erken Çocukluk Dönemine Derinlemesine Bir Bakış, Doç. Dr.Ebru Aktan Uzm. Gülçin Karadeniz , Editör, Özgünkök, Ankara, ss.91-103, 2012

2012

2012

20. A DIFFERENT APPROACH TO PRESCHOOL PERIOD; ECOLOGICAL SYSTEMS THEORY

Kuru Turaşlı N.

Education And Science In A Globalizing World A Case Study Of Turkey, Prof. Dr. Ilia Christov- Prof. Dr. Recep Efe, Editör, Paradigma, Sofija, ss.270-274, 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

2012

2012

21. Okul Öncesi Öğretmenin Özellikleri ve Okul Öncesi Eğitime Öğretmen Yetiştirme

KURU TURAŞLI N., DOĞAN Ö., DAĞLIOĞLU H. E., ORÇAN KAÇAN M., ALAT Z., DEREOBALI N., et al.

Okul öncesi eğitime giriş, Prof. Dr. Gelengül Haktanır, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.39-78, 2012

2011

2011

22. Okul Öncesi Çocuk ve Benlik Algısı

KURU TURAŞLI N.

Okul Öncesi Çocuk ve, Prof.Dr. Mücella Ormanlıoğlu Uluğ/ Uzm. Gülçin Karadeniz , Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.45-56, 2011

2010

2010

23. “Yaratıcılıkta Temel Kavramlar ve Yaratıcılığın Doğasını Anlamak”

KURU TURAŞLI N.

Erken Çocukluk Döneminde Yaratıcılık ve Güçlendirilmesi, Doç.Dr. Elif Çelebi Öncü , Editör, Pegem, Ankara, ss.1-15, 2010

2010

2010

24. Yaratıcılık, hayal gücü ve zeka ilişkisi

ÖZTÜRK AYNAL Ş., ÇETİN Z., DAĞLIOĞLU H. E., ELİBOL F., KURU N., ÜNLÜER E., et al.

Erken çocukluk döneminde yaratıcılık ve geliştirilmesi, Doç. Dr. Elif Çeebi Öncü, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.48-81, 2010

2007

2007

25. Okul Öncesi Eğitimin Tanımı Kapsamı ve Önemi

KURU TURAŞLI N.

Okul Öncesi Eğitime Giriş, Prof.dr. Gelengül Haktanır, Editör, Anı, Ankara, ss.1-21, 2007

Desteklenen Projeler

2022 - 2025

2022 - 2025

Erken Çocuklukta Sürdürülebilir Sosyal Duygusal İyi Oluşu Desteklemek İçin Bir Anaokulu Modeli Önerisi

TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı

Kuru N. (Yürütücü), Akşin Yavuz E., Yılmaz E.

2016 - 2017

2016 - 2017

MEB 2013 Okulöncesi Eğitim Program Ögelerine Yönelik Eğitim Materyallerinin Geliştirilmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KURU N.

2015 - 2017

2015 - 2017

Okul Öncesi Öğretmenleri İçin e-Mentörlük Temelli Eğitim e-MENTE:OÖÖ

TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı

Kuru N., Erdoğan S.(Yürütücü), Şen M., Şahin Zeteroğlu E.

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Kasım 2022

Kasım 2022

International Education Congress

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kuru N.
Antalya, Türkiye


Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

27 Ekim 2025 - 30 Ekim 2025

27 Ekim 2025 - 30 Ekim 2025

9. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi

Moderatör

Bursa-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 10

h-indeksi (WOS): 1