Eğitim Bilgileri
2001 - 2005
2001 - 2005Doktora
Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İşletme (Dr), Türkiye
1998 - 2001
1998 - 2001Yüksek Lisans
Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye
1994 - 1998
1994 - 1998Lisans
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2005
2005Doktora
Kadın tüketicilere yönelik pazarlama stratejileri ve Bursa ilinde bir uygulama
2001
2001Yüksek Lisans
Pazarlama kararlarında etik değerlerin rolü ve bir uygulama
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorProf. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2012 - 2020
2012 - 2020Doç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2011 - 2012
2011 - 2012Dr. Öğr. Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorEtik Kurul Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, REKTÖRLÜK, REKTÖRLÜK
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorFakülte Kurulu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorEtik Kurul Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2021 - 2024
2021 - 2024Fakülte Kurulu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2022 - 2023
2022 - 2023Merkez Müdürü
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2020 - 2023
2020 - 2023Rektörlük Stratejik Plan Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2019 - 2023
2019 - 2023BAP Bilimsel Komisyon Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2015 - 2020
2015 - 2020Bölüm Başkan Yardımcısı
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2018 - 2019
2018 - 2019Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2015 - 2018
2015 - 2018Fakülte Kurulu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2014 - 2015
2014 - 2015Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
Verdiği Dersler
Doktora
STRATEJİK SATIŞ YÖNETİMİ
TEZ DANIŞMANLIĞI VII
DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ III
DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ V
TEZ DANIŞMANLIĞI V
DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ
DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ VI
TEZ DANIŞMANLIĞI VIII
PAZARLAMA STRATEJİLERİ
DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ II
TEZ DANIŞMANLIĞI IV
DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ I
SEMİNER
Yönetilen Tezler
2024
2024Doktora
Bireylerin kripto para kullanımına yönelik tutum ve niyetini etkileyen faktörler ve düzenleyici değişkenlerin rolü üzerine bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
S.İLGAZ(Öğrenci)
2024
2024Doktora
Yeni ürün geliştirme sürecinde pazarlama ile finans ve Ar-Ge etkileşiminin işletmelerin sürdürülebilir rekabet üstünlüğüne etkisi: Ar-Ge merkezli işletmeler üzerine bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
M.PALACI(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Tüketicilerin planlı ürün eskitme algılarının satın alma karar ve tutumları üzerindeki etkileri: Akıllı telefonlar üzerine bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
F.BİLİCİ(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Hava yolu yolcu taşımacılığı hizmet kalitesinin müşteri tatmini ve ağızdan ağıza iletişim üzerindeki etkisi: COVID-19 pandemi döneminde bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
S.AVGAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Kümelenme ve pazarlama performansı arasındaki ilişki: Bilişim kümelenmelerinde yer alan işletmeler üzerinde bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
M.KAHRAMAN(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Tüketici sinizminin öncülleri ve sonuçları: Hizmet sektörü üzerinde bir araştırma
ÖZDEMİR E. (Danışman)
G.Akçay(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Yeni hizmet performansı üzerinde yeni hizmet geliştirme öncüllerinin etkileri: e-ticaret işletmeleri üzerinde bir araştırma
ÖZDEMİR E. (Danışman)
M.Sönmezay(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
E-ticaret işletmelerinin kullandıkları kişiselleştirme uygulamalarının müşteri memnuniyeti üzerindeki etkileri: Online müşteriler üzerinde bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
J.KURT(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Pazarlamada yapay zekânın kullanımı: Yapay zekâ pazarlama araçlarının tüketici kabulüne ilişkin bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
H.KAMRAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
İşletmelerin tedarik zinciri yönetim yeteneklerinin pazarlama performansına etkisi: Bursa'daki üretim işletmeleri üzerinde bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
B.KIRCI(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Açık inovasyon faaliyetlerindeki riskler, engeller ve kazanımlar: Özel bir banka üzerinde keşfedici bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
Ş.ORAN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Satış elemanlarının satış müzakere becerilerinin algılanan satış performansı üzerindeki etkileri
Özdemir E. (Danışman)
H.YILSELİ(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Yeni hizmet geliştirme sürecine müşteri katılımının müşteri tatminine etkisi: Bursa kent sakinleri üzerine bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
S.BURAK(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Duygusal zeka ve duygusal zekanın tüketicilerin hedonik satın alma davranışına etkisi
Özdemir E. (Danışman)
E.SEVEN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
E-ticarette tüketici güvenini etkileyen faktörler ve tüketicilerin online satın alma niyeti üzerinde güvenin etkisi: Tüketiciler üzerinde bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
M.SÖNMEZAY(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Sakin şehirde (cittaslow) yaşayanların misafirperverlik anlayışlarının yerli turistlerin şehri tekrar ziyaret etme niyeti üzerindeki etkisi: Seferihisar örneği
Özdemir E. (Danışman)
H.HÜSEYİN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Yönlendirilebilir ses teknolojisi: Tüketicilerin yönlendirilebilir ses teknolojisini benimsemesi ve kullanma davranışı üzerine bir araştırma
ÖZDEMİR E. (Danışman)
E.MERTOĞLU(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Kuşaklara göre tüketicilerin satın alma karar stillerinin tekrar satın alma niyeti üzerindeki etkileri: Giyim sektöründe bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
H.ARIKAN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
YALIN DÜŞÜNCENİN İŞLETMELERİN SATIŞ SÜRECİNE UYGULANMASI: BİR TEKSTİL İŞLETMESİ ÜZERİNDE SİMÜLASYON ANALİZİ
Özdemir E. (Danışman)
F.YASEMİN(Öğrenci)
2018
2018Doktora
İşletmelerin yenilik ve pazarlama performansları üzerinde teknolojik yenilik yeteneklerinin etkisi: Türkiye'deki teknopark işletmeleri üzerinde bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
E.BİL(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Göç ve pazarlama ilişkisi: Suriye göçünün işletmelerin pazarlama uygulamaları üzerindeki etkilerinin Gaziantepli işletmeler üzerinde araştırılması
ÖZDEMİR E. (Danışman)
B.ÖZDEK(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Duyusal markalama ve tüketicilerin marka algısında duyusal markalamanın (beş duyunun) rolü
ÖZDEMİR E. (Danışman)
E.PEKAR(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Tüketici karar alma stilleri: Türkiye ve Azerbaycan arasında bir karşılaştırma
ÖZDEMİR E. (Danışman)
Z.OMAROV(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Politik pazarlama iletişimi: 2015 Genel Seçimleri öncesinde Türkiye'deki siyasi partilerin web sitelerinin içerik analizi yöntemiyle incelenmesi
ÖZDEMİR E. (Danışman)
Z.ATTOUF(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Pazarlamada artırılmış gerçeklik ve karekod teknolojileri: Tüketicilerin artırılmış gerçeklik teknoloji algılamaları üzerine bir alan araştırması
ÖZDEMİR E. (Danışman)
F.BİLİCİ(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Eğitim hizmetleri pazarlaması: Uludağ Üniversitesi'nde öğrenim gören yabancı uyruklu öğrenciler üzerinde bir alan araştırması
ÖZDEMİR E. (Danışman)
H.BÜMEN(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Pazarlamada renk unsuru ve bir araştırma
ÖZDEMİR E. (Danışman)
A.ŞEN(Öğrenci)
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
2020
2020Yüksek Lisans-Tezsiz
HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ SADAKATİNE ETKİSİ: KLİMA SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Özdemir E. (Danışman)
E.Çetin(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. The Effect of Aviation Industry’s Service Quality on Passenger Satisfaction and WOM Communication during the COVID-19 Pandemic
Avgan S., Özdemir E.
Business and Economics Research Journal
, cilt.16, sa.3, ss.315-338, 2025 (TRDizin)
2024
20242. Bireylerin Kripto Para Kullanmaya Yönelik Niyetlerinin Teknoloji Kabul Modeli İle İncelenmesi ve Çoklu Grup Analizi
İLGAZ S., ÖZDEMİR E.
Muhasebe ve Finansman Dergisi , sa.102, ss.79-108, 2024 (TRDizin)
2024
20243. Consumer Perception of Planned Obsolescence: A Research on Smartphone Owners
Bilici F., Özdemir E.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.244-261, 2024 (TRDizin)
2023
20234. İnşaat Malzemeleri Sektöründe Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkisi
ÖZDEMİR E., PALACI M.
International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences Studies , cilt.9, sa.52, ss.1453-1468, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20235. Çalışan Performansı, Algılanan Değer Ve Güven Faktörlerinin Eczane Müşterilerinin Tutumsal Ve Davranışsal Sadakati Üzerindeki Etkileri
Çiftçibaşı G. C., ÖZDEMİR E.
İzmir iktisat dergisi
, cilt.38, sa.2, ss.282-304, 2023 (TRDizin)
2023
20236. Paralel İthalatın Yasal Çerçevesi ve Tüketicilerin Paralel İthalat Ürünlerinin Yasal Yönü Hakkındaki Farkındalıkları Üzerine Bir Araştırma
SALMAN A., AKSANYAR Y. N., ÖZDEMİR E.
International Journal of Social Inquiry
, cilt.16, sa.1, 2023 (TRDizin)
2023
20237. Yazılım İşletmeleri Ve Pazarlama Sorunları Üzerine Bir Araştırma
Alkaç Özdemir G., Özdemir E.
Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.1, ss.273-292, 2023 (TRDizin)
2022
20228. THE EFFECT OF IN-GAME PRODUCT PLACEMENT ON ATTITUDE TOWARDS IN-GAME ADVERTISEMENTS AND IN-GAME PURCHASE INTENTION: A STUDY ON YOUNG CONSUMERS
AKHAN C. E., ÖZDEMİR E.
ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.61, sa.1, ss.385-406, 2022 (TRDizin)
2022
20229. Yeni Normal Dönemde Covid 19 Salgınının Yolcuların Hava Yolu Yolcu Taşımacılık Hizmetlerini Kullanma Niyeti Üzerindeki Etkisi
Özdemir E., Avgan S.
Social Sciences Studies Journal
, cilt.8, sa.94, ss.506-520, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202110. Hizmet Sektörüne Yönelik Tüketici Sinizmi: Demografik Özellikler Açısından Bir Araştırma
AKÇAY G., ÖZDEMİR E.
Business and Economics Research Journal
, cilt.12, sa.4, ss.855-870, 2021 (TRDizin)
2021
202111. The Effect of Unethical Sales Behaviors on Consumer Cynicism and the Moderating Role of Demographic Characteristics: A Study on the Service Sector
AKÇAY G., ÖZDEMİR E.
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.13, sa.3, ss.2396-2413, 2021 (TRDizin)
2021
202112. The effect of technological innovation capabilities on companies' innovation and marketing performance: A field study on Technopark companies in Turkey
BİL E., ÖZDEMİR E.
Journal of Life Economics , cilt.8, sa.3, ss.361-378, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202113. Satış Elemanlarının Satış Müzakere Becerilerinin Algılanan Satış Performansı Üzerindeki Etkileri
YILSELİ H., ÖZDEMİR E.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.504-519, 2021 (TRDizin)
2020
202014. Factors Affecting Consumers' Technology Acceptance And Use On Behavioural Intention In Omnichannel Retailing
ÖZDEMİR E., Sönmezay M.
BUSINESS & MANAGEMENT STUDIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL , cilt.8, sa.5, ss.3936-3970, 2020 (TRDizin)
2020
202015. E-Ticarette Tüketici Güvenini Etkileyen Faktörler ve Tüketicilerin Çevrim İçi Satın Alma Niyeti Üzerinde Güvenin Etkisi
SÖNMEZAY M., ÖZDEMİR E.
İşletme Araştırmaları Dergisi , cilt.12, sa.4, ss.4252-4268, 2020 (TRDizin)
2020
202016. Yeni Hizmet Geliştirme Sürecine Müşterilerin Katılımı Ve Birlikte Değer Yaratmanın Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkisi: Bursa Kent Sakinleri Üzerinde Bir Araştırma
ERDOĞAN S. B., ÖZDEMİR E.
International Social Sciences Studies Journal , cilt.6, sa.75, ss.5570-5590, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202017. Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanma Niyeti Üzerinde Teknolojik Hazır Bulunuşluluğun Rolü
Bilici F., Özdemir E.
Social Mentality and Researcher Thinkers Journal (Smart Journal)
, cilt.6, sa.37, ss.2046-2060, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202018. Pazarlama Açısından Renklerin Anlamı: Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma
BİCAN ŞEN A., ÖZDEMİR E.
International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences Studies , cilt.6, sa.23, ss.736-750, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202019. The Effect of The E-Commerce Companies’ Benevolence, Integrity and Competence Characteristics on Consumers’ Perceived Trust, Purchase Intention and Attitudinal Loyalty
ÖZDEMİR E., Sönmezay M.
Business and Economics Research Journal , cilt.11, sa.3, ss.807-821, 2020 (TRDizin)
2019
201920. Satış Promosyonları ve Kredi Kartı Kullanımının Tüketicilerin Plansız Satın Alma ve Satın Alma Sonrası Pişmanlık Davranışı Üzerindeki Etkileri
ÖZDEMİR E., KILIÇ S., ÇAKIRER M. A.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.4, ss.2528-2545, 2019 (TRDizin)
2019
201921. Demografik Özellikler Açısından Tüketicilerin Plansız Satın Alma Davranış Farklılıklarını İncelemeye Yönelik Bir Araştırma
AKÇAY G., ÖZDEMİR E.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , cilt.14, sa.20, ss.817-846, 2019 (TRDizin)
2019
201922. Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Tutum ve Niyeti Üzerine Bir Araştırma
Bilici F., Özdemir E.
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.7, sa.5, ss.2011-2033, 2019 (TRDizin)
2019
201923. The Effect of Gender Identity on Consumers’ Impulse Buying Behavior and the Moderating Role of Biological Sex
ÖZDEMİR E., AKÇAY G.
Business and Economics Research Journal , cilt.10, sa.5, ss.1109-1125, 2019 (TRDizin)
2019
201924. Sakin Şehirde Yaşayanların Misafirperverlik Anlayışlarının Yerli Turistlerin Tatmini, Tekrar Ziyaret Niyeti ve Sadakati Üzerindeki Etkisi: Seferihisar Örneği
KÖSE H. H., ÖZDEMİR E.
Turk Turizm Arastirmalari Dergisi , cilt.3, sa.4, ss.1371-1389, 2019 (TRDizin)
2019
201925. The Effects of Cittaslow Residents’ Environmental Perspectives and Community Awareness on Their Attitudes Towards Sustainable Tourism Development: Does This Attitude Affect the Sustainable Competitiveness of Cittaslow Cities?
ÖZDEMİR E., KÖSE H. H.
Is-Guc, The Journal of Industrial Relations Human Resources
, cilt.21, sa.3, ss.1-20, 2019 (TRDizin)
2018
201826. SATIŞ ELEMANLARININ CİNSİYET KİMLİĞİNİN SATIŞ PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE BİYOLOJİK CİNSİYETİN DÜZENLEYİCİ ROLÜ: PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA
AKÇAY G., ÖZDEMİR E.
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal) , cilt.4, sa.7, ss.5983-6001, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201827. SURİYE GÖÇÜNÜN İŞLETMELERİN PAZARLAMAUYGULAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ:GAZİANTEP ÖRNEĞİ
ÖZDEK B., ÖZDEMİR E.
B.U.Ü. İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.37, sa.2, ss.65-88, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201728. CONSUMERS’ IN-GAME PURCHASES IN ONLINE GAMES: EXPLORING ANTECEDENTS AND MOTIVATING FACTORS
AKHAN C. E., ÖZDEMİR E., ŞENOL G.
Social Sciences Studies Journal , cilt.3, sa.12, ss.2117-2125, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201729. Exploring Gender Differences in Perceived Web Site Quality
KILIÇ S., ÖZDEMİR E.
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , cilt.8, sa.21, ss.197-220, 2017 (TRDizin)
2017
201730. The Effects of the Degree of Internationalization on Export Performance: A Research on Exporters in Turkey
Özdemir E., Altıntaş M. H., Kılıç S.
İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , cilt.8, sa.3, ss.611-626, 2017 (TRDizin)
2017
201731. Decision-Making Styles of Consumers in Turkey And Azerbaijan: A Consumer Styles Inventory Approach
Omerov Z., ÖZDEMİR E.
PARADOKS Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi , cilt.13, sa.1, ss.59-79, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201632. Consumers Online Information And Opinon Search Behaviors A Research On The X And Y Generation Of Consumers
KILIÇ S., ÖZDEMİR E., ARIKAN KILIÇ H.
İşletme Araştırmaları Dergisi , cilt.8, sa.4, ss.296-323, 2016 (TRDizin)
2016
201633. Marketing Managers Attitudes Toward The Marketing Approaches in Turkey
KILIÇ S., ÖZDEMİR E.
İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , cilt.18, sa.2, ss.99-122, 2016 (TRDizin)
2016
201634. Consumers Online Information And Opinion Search Behaviors A Research On The X And Y Generation Of Consumers
KILIÇ S., ÖZDEMİR E., ARIKAN H.
İşletme Araştırmaları Dergisi , cilt.8, sa.4, ss.296-323, 2016 (TRDizin)
2016
201635. Politik Pazarlama İletişimi 2015 Genel Seçimleri Öncesinde Türkiye deki Siyasi Partilerin Web Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi
Attouf Z., ÖZDEMİR E.
Sosyoloji ve Politika Dergisi , cilt.12, sa.1, ss.87-106, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201536. Tüketicilerin Renk Algısı Ve Cinsiyet: Pazarlama Bakış Açısından Bir Araştırma
Şen A., ÖZDEMİR E.
International Journal of Social Inquiry , cilt.8, sa.1, ss.183-221, 2015 (TRDizin)
2012
201237. Gender and E-Marketing: The Role of Gender Differences in Online Purchasing Behaviors
ÖZDEMİR E.
E-MARKETING: CONCEPTS, METHODOLOGIES, TOOLS, AND APPLICATIONS, VOL I
, ss.729-743, 2012 (SCI-Expanded)
2011
201138. 2008 Küresel Ekonomik Krizi ve İnşaat Sektörü: Pazarlama Açısından Bir Alan Araştırması
ÖZDEMİR E., KILIÇ S.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.11, sa.2, ss.43-68, 2011 (TRDizin)
2011
201139. Küresel Ekonomik Kriz ve Ev Tekstil Sektörü: Pazarlama Bakış Açısından Yöneticilerin Değerlendirmeleri
KILIÇ S., ÖZDEMİR E., ŞENOL G.
PARADOKS Journal of Economics, Sociology and Policy , cilt.7, sa.1, ss.67-80, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201140. KOBİ ler ve Küresel Ekonomik Kriz 2008 Pazarlama Açısından Bursa İlinde Bir Alan Araştırması
Kılıç S., Özdemir E.
Muhasebe ve Finansman Dergisi , sa.50, ss.181-202, 2011 (TRDizin)
2011
201141. 2008 Küresel Ekonomik Krizi ve Pazarlama Farklı Sektörlerdeki İşletmelerin Çalışanları Üzerinde Bir Alan Araştırması
ÖZDEMİR E., KILIÇ S.
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.16, sa.1, ss.419-444, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201142. Küresel Ekonomik Krizi ve İnşaat Sektörü Pazarlama Açısından Bir Alan Araştırması
Özdemir E., Kılıç S.
İşletme Araştırmaları Dergisi , cilt.11, sa.2, ss.43-68, 2011 (TRDizin)
2011
201143. Young Consumers Perspectives of Website Visualization A Gender Perspective
ÖZDEMİR E., KILIÇ S.
Business and Economics Research Journal , cilt.2, sa.2, ss.41-60, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201144. Küresel Ekonomik Kriz ve Ev Tekstili Sektörü Pazarlama Bakış Açından Yöneticilerin Değerlendirmeleri
KILIÇ S., ÖZDEMİR E., ŞENOL G.
Paradoks-Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.67-80, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201045. Competitive Intelligence Gathering And Ethics: A Field Research
ÖZDEMİR E.
ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF FACULTY OF POLITICAL SCIENCES-SIYASAL BILGILER FAKULTESI DERGISI
, sa.43, ss.67-95, 2010 (ESCI, TRDizin)
2010
201046. Sosyal Güvenlik Reformu Sonrası Tüketici Olarak Hastaların Hastane Seçimi Pazarlama Açısından Bir Alan Araştırması
ÖZDEMİR E., KILIÇ S., AYDIN Z. B.
Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.29, sa.1, ss.1-27, 2010 (TRDizin)
2010
201047. How Can Independency Level of an Independent Regulatory Agency in Alcohol Market Affect Alcohol Marketing The Turkish Case
Nargeleçekenler M., SOBACI M. Z., ÖZDEMİR E.
Akdeniz Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.10, sa.20, ss.141-166, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201048. Rekabet İstihbaratı Toplama ve Etik Bir Alan Araştırması
Özdemir E.
SIYASAL-JOURNAL OF POLITICAL SCIENCES
, cilt.43, sa.47, ss.67-95, 2010 (ESCI)
2009
200949. Pazarlama Araştırmasında Etik Karar Alma
ÖZDEMİR E.
Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , cilt.64, sa.2, ss.119-144, 2009 (TRDizin)
2009
200950. Examining Marketing Mix from an Ethical View A Field Research on Marketing Executives
ÖZDEMİR E., TOKOL A. T.
Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , cilt.64, sa.2, ss.163-184, 2009 (TRDizin)
2009
200951. Müşteri Kârlılık Analizi: Faaliyet Tabanlı Maliyetleme İle Ölçümü Ve Pazarlama Kararlarında Kullanımı
ÖZDEMİR E., KAYGUSUZ S. Y.
ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources , cilt.11, sa.3, ss.87-112, 2009 (TRDizin)
2009
200952. Cinsiyet Bazlı Farklılıklar ve Erkek Tüketicilere Yönelik Pazarlama Stratejileri
ÖZDEMİR E.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.8, sa.29, ss.259-281, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200953. Gizli Müşteri Araştırması Mobilya Sektöründe Bir Uygulama
ÖZDEMİR E., EROĞLU U.
Süleyman Demirel Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.14, sa.3, ss.357-381, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200954. Müşteri Karlılık Analizi Faaliyet Tabanlı Maliyetleme ile Ölçümü ve Pazarlama Kararlarında Kullanımı
ÖZDEMİR E., KAYGUSUZ S. Y.
İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , cilt.11, sa.3, ss.87-112, 2009 (TRDizin)
2008
200855. Küresel Isınmanın Etkilerine Karşı Bir Önlem Hava Türevleri ve Pazarlama Stratejilerinde Yardımcı Olarak Kullanımı
ÖZDEMİR E.
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.141-162, 2008 (TRDizin)
2008
200856. Kadın Tüketicilere Yönelik Pazarlama Stratejileri
ÖZDEMİR E., TOKOL A. T.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.57-80, 2008 (TRDizin)
2006
200657. İhracat İşletmelerinin Uluslararasılaşması Türkiye de Faaliyet Gösteren Kobi lere Yönelik Bir Araştırma
ALTINTAŞ M. H., ÖZDEMİR E.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.183-204, 2006 (TRDizin)
2003
200358. Liderlik ve Etik
ÖZDEMİR E.
Uludağ Üniversitesi İİBF Dergisi , cilt.22, sa.2, ss.151-168, 2003 (TRDizin)
2002
200259. Hedeflere Göre Performans Değerleme Yöntemi
ÖZDEMİR E.
İş Güç Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.1-10, 2002 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. TELEVİZYON REKLAMLARINDA CİNSEL İÇERİK KULLANIMININ İÇERİK ANALİZİ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ
HUSEYNLİ R., ÖZDEMİR E.
EGE 12TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, cilt.2, ss.3965-3975, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. YEŞİL PAZARLAMA KAPSAMINDA ÇEVRECİ TELEVİZYON REKLAMLARININ İÇERİK ANALİZİYLE İNCELENMESİ
SHOJAEİ A. ü., ÖZDEMİR E.
EGE 12TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, cilt.2, ss.3976-39933, (Tam Metin Bildiri)
2024
20243. SATIN ALMA SÜRECİNDE YEŞİL TEDARİKÇİ SEÇİMİ: FARKLI SEKTÖRLERDEKİ İŞLETMELER ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
ÖRENTAŞ E. M., ÖZDEMİR E.
14th INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Aralık 2024, cilt.1, ss.1375-1391, (Tam Metin Bildiri)
2024
20244. MAKİNE SEKTÖRÜNDE SATIŞ SONRASI HİZMETLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
SÖNMEZ O., ÖZDEMİR E.
14th INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Aralık 2024, cilt.1, ss.1352-1374, (Tam Metin Bildiri)
2024
20245. KESİCİ TAKIM SEKTÖRÜNDEKİ PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE YAPAY ZEKÂ KULLANIMI ÜZERİNE ARAŞTIRMA
CEYHAN E., ÖZDEMİR E.
INTERNATIONAL 6th BURSA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Bursa, Türkiye, 24 - 26 Aralık 2024, ss.465-483, (Tam Metin Bildiri)
2024
20246. LOJİSTİK YAZILIMI SATIN ALMA KARAR SÜRECİNDE TEDARİKÇİ SEÇİMİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
TATALLAR M., ÖZDEMİR E.
INTERNATIONAL 6th BURSA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Bursa, Türkiye, 24 - 26 Aralık 2024, ss.455-464, (Tam Metin Bildiri)
2023
20237. RUSYA - UKRAYNA SAVAŞININ İŞLETMELERİN TEDARİK ZİNCİRLERİNE ETKİLERİ: OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA
ALADEMİROĞLU A., ÖZDEMİR E.
BUSINESS JOURNAL 2ND INTERNATIONAL PARIS SOCIAL SCIENCE CONGRESS, Paris, Fransa, 21 - 24 Aralık 2023, cilt.1, ss.225-250, (Tam Metin Bildiri)
2023
20238. YAPI MALZEMELERİ SEKTÖRÜ VE MİMARLARIN SERAMİK KARO SATIN ALMA TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
KAYA A., ÖZDEMİR E.
BUSINESS JOURNAL 2ND INTERNATIONAL PARIS SOCIAL SCIENCE CONGRESS, Paris, Fransa, 21 - 24 Aralık 2023, cilt.1, ss.212-224, (Tam Metin Bildiri)
2023
20239. COVİD-19 PANDEMİ DÖNEMİNİN MOBİLYA SEKTÖRÜNE ETKİLERİ VE PANDEMİ DÖNEMİNDEN GELECEĞE İLİŞKİN ÇIKARILAN DERSLER
KEKİK U. M., ÖZDEMİR E.
EGE 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.2, ss.3795-3811, (Tam Metin Bildiri)
2023
202310. ENDÜSTRİ 4.0’IN İŞLETMELER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: FARKLI SEKTÖRLERDEKİ İŞLETMELER ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
ÖZDEMİR E., YILMAZ G. B.
EGE 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.2, ss.3779-3794, (Tam Metin Bildiri)
2023
202311. İLAÇ SEKTÖRÜNDEKİ DİJİTAL PAZARLAMA UYGULAMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ZAMAN A., ÖZDEMİR E.
SELCUK 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, cilt.1, ss.1382-1395, (Tam Metin Bildiri)
2023
202312. LOJİSTİK SEKTÖRÜNDEKİ YÖNETİCİLERİN AVRUPA YEŞİL MUTABAKATI HAKKINDAKİ FARKINDALIKLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
CİHAN R. M., ÖZDEMİR E.
SELCUK 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, cilt.1, ss.1369-1381, (Tam Metin Bildiri)
2022
202213. KRİPTO PARA KULLANIMININ ENERJİ TÜKETİMİ SORUNU ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
İLGAZ S., ÖZDEMİR E.
SOCRATES 6th International Conference on Education, Management, Economy and Social Sciences, Roma, İtalya, 13 Aralık 2022, cilt.1, ss.165-174, (Tam Metin Bildiri)
2022
202214. KRİPTO PARA ARACILIĞIYLA KARA PARA AKLAMA
İLGAZ S., ÖZDEMİR E.
SOCRATES 6th International Conference on Education, Management, Economy and Social Sciences, Roma, İtalya, 13 Aralık 2022, cilt.1, ss.151-164, (Tam Metin Bildiri)
2022
202215. Tüketicilerin Paralel İthalat Teknolojik Ürünlerine Yönelik Tutumları: Demografik Faktörlere Göre Farklılıkların Araştırılması
ÖZDEMİR E., AKSANYAR Y. N.
EGE 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 24 Aralık 2022, cilt.1, ss.1609-1623, (Tam Metin Bildiri)
2022
202216. Ürün İnovasyonunun Pazarlama Performansına Etkisi: Mobilya Sektöründe Bir Araştırma
ÖZDEMİR E., GÖGERÇİN O.
EGE 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 24 Aralık 2022, cilt.1, ss.1624-1634, (Tam Metin Bildiri)
2022
202217. Açık İnovasyon Faaliyetleri: Riskler, Engeller Ve Sonuçlar Üzerine Bankacılık Sektöründe Bir Araştırma
ÖZDEMİR E., ORAN Ş.
INTERNATIONAL AZERBAIJAN ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 28 Mayıs 2022, cilt.1, ss.297-307, (Tam Metin Bildiri)
2022
202218. Covid-19 Salgınının Yaşandığı Yeni Normal Dönemdeki Belirsizlik Ve Risk Algısının Tüketici Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkileri
ÖZDEMİR E., SOLA İ.
INTERNATIONAL AZERBAIJAN ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Baku, Azerbaycan, 28 Mayıs 2022, cilt.1, ss.283-295, (Tam Metin Bildiri)
2022
202219. TÜKETİCİLERİN PARALEL İTHALAT ÜRÜN SATIN ALMALARINDA ALGILADIKLARI RİSKLER: DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA
AKSANYAR Y. N., ÖZDEMİR E., SALMAN A.
4. INTERNATIONAL NEW YORK ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Ocak 2022, ss.174-183, (Tam Metin Bildiri)
2022
202220. PARALEL İTHALAT ÜRÜN SATIN ALAN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA SONRASI PİŞMANLIK DAVR ANIŞLARININ DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
ÖZDEMİR E., AKSANYAR Y. N., SALMAN A.
4. INTERNATIONAL NEW YORK ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Ocak 2022, ss.184-193, (Tam Metin Bildiri)
2021
202121. Tüketicilerin Büyük İndirim Günlerindeki Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörler
ÖZDEMİR E.
TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2021, ss.369-380, (Tam Metin Bildiri)
2021
202122. Büyük İndirim Günleri Reklamlarına Yönelik Tüketici Algıları Üzerine Bir Araştırma
ÖZDEMİR E.
TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2021, ss.381-389, (Tam Metin Bildiri)
2021
202123. Hava Yolu Yolcularının Covid 19 Salgınına İlişkin Algıladıkları Riskler Ve Alınan Önlemlere İlişkin Değerlendirmeleri
ÖZDEMİR E., AVGAN S.
V. INTERNATIONAL COVID-19 AND CURRENT ISSUES CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 16 Ekim 2021, ss.202-2011, (Tam Metin Bildiri)
2020
202024. Effects of Covid-19 Pandemic on Supply Chain of Enterprises: A Research in the Automotive Industry
ÖZDEMİR E., KURT J.
XIV. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management Plovdiv / Bulgaria, Plovdiv, Bulgaristan, 26 Eylül 2020, cilt.1, ss.946-954, (Tam Metin Bildiri)
2019
201925. Tüketicilerin Mobil Bankacılık Yapay Zekâ Uygulamalarını Kullanma Niyetini Etkileyen Faktörler
ÖZDEMİR E., AKSANYAR Y. N., KILIÇ S.
TARAS SHEVCHENKO 4th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 14 - 15 Aralık 2019, cilt.4, ss.465-472, (Tam Metin Bildiri)
2019
201926. The Impact of Consumers’ Mobile Banking Service Experience on Commitment: A research on Young Consumers
KILIÇ S., ÖZDEMİR E., AKSANYAR Y. N.
ISAF 2019, Bursa, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, cilt.5, ss.78-87, (Tam Metin Bildiri)
2019
201927. Tüketicilerin Helal Ürünler Hakkındaki Bilgi ve Farkındalıklarının Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri
ÖZDEMİR E., KILIÇ S.
İSEFE 2019, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2019, ss.217-232, (Tam Metin Bildiri)
2019
201928. KADIN TÜKETİCİLERİN TESETTÜR GİYİM ÜRÜNLERİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA REKLAMIN ETKİSİ
ÖZDEMİR E., BİLİCİ F.
ULUSLARARASI İSLAM EKONOMİSİ, FİNANSI VE ETİK KONGRESİ (ISEFE-2019’BAHAR), İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.197-210, (Tam Metin Bildiri)
2018
201829. GÖRME ALGISININ MÜŞTERİ TATMİNİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: OTEL HİZMETİ ALAN TÜKETİCİLER ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
PEKAR E., ÖZDEMİR E.
4. ULUSLARARASI EKONOMİ YÖNETİMİ VE PAZAR ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Aralık 2018, cilt.1, ss.162-172, (Tam Metin Bildiri)
2018
201830. SES VE MÜZİĞE İLİŞKİN OLARAK İŞİTME ALGISININ OTEL MÜŞTERİLERİNİN TATMİNİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: YAPISAL EŞİTLİK MODELLEMESİ ANALİZİ
PEKAR E., ÖZDEMİR E.
4. ULUSLARARASI EKONOMI YÖNETIMIVE PAZAR ARASTIRMALARI KONGRESI, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Aralık 2018, cilt.1, ss.115-124, (Tam Metin Bildiri)
2018
201831. Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Davranışsal Niyetlerini Keşfetme
ÖZDEMİR E., BİLİCİ F.
INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT, ECONOMY AND POLICY (ICOMEP), İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, cilt.1, ss.225, (Özet Bildiri)
2018
201832. Pazarlamada Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi: Farklı Sektörlerdeki Kullanım Örnekleri
ÖZDEMİR E., BİLİCİ F.
INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT, ECONOMY AND POLICY (ICOMEP), İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, cilt.1, ss.221, (Özet Bildiri)
2017
201733. Marketing-Accounting Interface: A Field Research on Marketing And Accounting Managers
ALKAÇ ÖZDEMİR G., ÖZDEMİR E.
IJAS International Academic Conference, Venedik, İtalya, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10, ss.351-356, (Tam Metin Bildiri)
2017
201734. An Investigation of Decision‐Making Styles of Generatıon Y Female and Male Consumers in Turkey
ÖZDEMİR E.
IJAS International Academic Conference, Venedik, İtalya, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10, ss.357-362, (Tam Metin Bildiri)
2017
201735. Exploring Consumers’ In-Game Purchases in Online Games: Antecedents and Motivating Factors
AKHAN C. E., ÖZDEMİR E.
2nd Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2017b), Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201736. Attitudes of Young Consumers’ Towards in-Game Advertising
ÖZDEMİR E., AKHAN C. E.
2nd Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2017b), Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201737. İşletmeler İçin Yeni Pazarlama İletişim Ortamı: Mobil Arttırılmış Gerçeklik Aplikasyonları
ÖZDEMİR E.
The International Center of Social Science and Education Research (ICSER), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, ss.141, (Özet Bildiri)
2017
201738. Teknoloji Bazlı Spin-Off İşletmelerin Pazarlama Sorunları: Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi Kullanılarak Pazarlama Sorunlarının Öncelikleri Üzerine Bir Araştırma
ALKAÇ ÖZDEMİR G., ÖZDEMİR E.
The International Center of Social Science and Education Research (ICSER), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, ss.116, (Özet Bildiri)
2017
201739. Nesnelerin İnterneti (IoT): Tüketici Davranışları Ve Pazarlama Üzerindeki Potansiyel Etkileri
ÖZDEMİR E.
International Congress of Management Economy And Policy, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2017, ss.151, (Özet Bildiri)
2017
201740. Yazılım Şirketlerinin Pazarlama Problemleri: AHP Yöntemiyle Pazarlama Sorunlarının Önceliklerine İlişkin Bir Araştırma
ÖZDEMİR E., ALKAÇ ÖZDEMİR G.
International Congress of Management Economy And Policy, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2017, ss.160-161, (Özet Bildiri)
2016
201641. The Dimensions of Perceived Website Quality By Young Consumers The Case of Turkey
KILIÇ S., ÖZDEMİR E.
International Journal of Arts and Sciences (IJAS) International Conference for Business and Economics, Rome, İtalya, 15 - 18 Kasım 2016, cilt.9, ss.1-4, (Özet Bildiri)
2016
201642. Eğitim Hizmetleri Pazarlaması Ve Yabancı Öğrencilerin Yurt Dışı Üniversite Tercihleri Üzerine Bir Alan Araştırması
Bümen H., ÖZDEMİR E.
International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, cilt.7, ss.278-292, (Tam Metin Bildiri)
2016
201643. Tüketicilerin Teknolojik Yenilikleri Benimsemesi Bulut Teknolojisinin Benimsenmesinin UTAUT Modeliyle Araştırılması
AKHAN C. E., ÖZDEMİR E.
International Science and Technology Conference, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, cilt.7, ss.1121-1127, (Tam Metin Bildiri)
2016
201644. Kentlerin Markalaşmasında Kent Web Sitelerinin Rolü Bursa Mustafakemalpaşa Belediyesi Örneği
KILIÇ S., ÖZDEMİR E.
Bursa-Mustafakemalpaşa Uluslararası ІІІ. Mustafakemalpaşa Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, cilt.1, ss.47-61, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2021
20211. Stratejik Dijital Pazarlama
Bil E. (Editör), Özdemir E. (Editör)
Beta Yayınevi, İstanbul, 2021
2019
20192. Bazen Aldatılmış Hissine Kapılıyor Muyuz? Tüketici Sinizmi ve Sinik Tüketici Davranışları
AKÇAY G., ÖZDEMİR E.
Tüketimin 1001 Hali - Duygu ve Mantığın Çekişmesinde Dağılan Amaçlar, Altunışık Remzi, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.221-237, 2019
2018
20183. Green Marketing Strategies and Marketing Performance: The Case of Turkey
KILIÇ S., ÖZDEMİR E.
Driving Green Consumerism Through Strategic Sustainability Marketing, Farzana Quoquab, Ramayah Thurasamy and Jihad Mohammad, Editör, IGI Global Publishing, Hershey, ss.135-154, 2018
2018
20184. Omni-channel Retailing: The Risks, Challenges and Opportunities
ÖZDEMİR E., Yılmaz M.
Supply Chain Management Strategies and Risk Assessment in Retail Environments, Kumar, A., Saurav, S., Editör, IGI Publishing, Hershey, ss.97-118, 2018
2018
20185. Augmented Reality:Applications and Implications for Tourism
ÖZDEMİR E., KILIÇ S.
Handbook of Research on Technological Developments for Cultural Heritage and eTourism Applications, João M. F. Rodrigues, Célia M. Q. Ramos, Pedro J. S. Cardoso, and Cláudia Henriques, Editör, IGI GLOBAL PUBLISHING, Hershey, ss.54-71, 2018
2016
20167. İşletme Kavramı ve Hizmet İşletmeleri
ÖZDEMİR E.
Emlak Komisyonculuğu Teknikleri, Karakurt Tosun, Elif; Ay, Sema, Editör, Atatürk Üniversitesi AÖF, Erzurum, ss.1-20, 2016
2016
20168. Bir Hizmet İşletmesi Olarak Emlak İşletmeleri
ÖZDEMİR E.
Emlak Komisyonculuğu Teknikleri, Karakurt Tosun, Elif; Ay, Sema, Editör, Atatürk Üniversitesi AÖF Yayınları, Erzurum, ss.20-40, 2016
2012
20129. City Branding and The Role of The City Websites in Building City Brands
ÖZDEMİR E.
CITY COMPETITIVENESS AND INFIRMATION SCIENCES TECHNOLOGIES FOR SYNCHRONISING URBAN SUBSYSTEMS, BULU, Melih, Editör, IGI GLOBAL PUBLISHING, Hershey, ss.122-142, 2012
2012
201210. Gender and E-Marketing: The Role of Gender Differences in Online Purchasing Behaviors
ÖZDEMİR E.
GENDER AND SOCIAL COMPUTING INTERACTIONS DIFFERENCES AND RELATIONSHIPS, CELIA ROMM LIVERMORE, Editör, IGI GLOBAL PUBLISHING, Hershey, ss.72-86, 2012
2010
201011. YÜKSEK TEKNOLOJİ ÜRÜN VE HİZMETLERİNİN PAZARLAMASI
ÖZDEMİR E.
Teknoloji Yönetimi, Odman Çelikçapa Feray, KAYGUSUZ SAİT YÜKSEL, Editör, DORA YAYINEVİ, Bursa, ss.330-370, 2010
2010
201012. Ethics in e-marketing: A marketing mix perspective
ÖZDEMİR E.
Ethical Issues in E-Business: Models and Frameworks, Palmer, Daniel E., Editör, IGI Global, USA, Hershey, ss.105-119, 2010
2010
201013. Ethics in E-Marketing: A Marketing Mix Perspective
Özdemir E.
Ethical Issues in E-Business: Models and Frameworks, Daniel E. Palmer, Editör, IGI GLOBAL PUBLISHING, New York, ss.105-109, 2010
Desteklenen Projeler
2023 - 2023
2023 - 2023İNŞAAT MALZEMELERİ SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİ, MÜŞTERİ TATMİNİ VE SADAKATİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
ÖZDEMİR E. (Yürütücü), PALACI M.
2023 - 2023
2023 - 2023KRİPTO PARAYA İLİŞKİN ALGILANAN RİSKLERİN BİREYLERİN KRİPTO PARA KULLANMAYA YÖNELİK TUTUM VE NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
ÖZDEMİR E. (Yürütücü), İLGAZ S.
2019 - 2023
2019 - 2023Paralel İthalat Teknolojik Ürünlerine Karşı Son Tüketicilerin Tutum ve Satın Alma Niyetlerini Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Araştırma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
AKSANYAR Y. N. (Yürütücü), ÖZDEMİR E., SALMAN A.
2021 - 2022
2021 - 2022
COVID19 SALGINININ YOLCULARIN HAVA YOLU YOLCU TAŞIMACILIĞI HİZMETLERİNİ KULLANMAYA YÖNELİK TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
ÖZDEMİR E. (Yürütücü), AVGAN S.
2014 - 2017
2014 - 2017İhracat İşletmelerinde Uluslararasılaşma Sürecinin Analizi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KILIÇ S., ÖZDEMİR E. (Yürütücü), ALTINTAŞ M. H.
2015 - 2016
2015 - 2016Tüketicilerin Online Bilgi Araştırma Davranışları X ve Y kuşağı Tüketicileri Üzerinde Bir Araştırma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÖZDEMİR E., KILIÇ S. (Yürütücü), ARIKAN KILIÇ H.
2014 - 2015
2014 - 2015Türkiye deki İşletmelerde Pazarlamaya Bakış Açısının Analizi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÖZDEMİR E., KILIÇ S. (Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorInternational Journal of Social Inquiry
Editörler Kurulu Üyesi
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorUluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi
Editörler Kurulu Üyesi
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Aralık 2023
Aralık 2023Sakarya Üniversitesi İşletme Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2023
Ekim 2023International Journal of Social Inquiry
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2023
Temmuz 2023Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2023
Haziran 2023Uluslararası Sanat Tasarım ve Eğitim Dergisi
Diğer Dergiler
Nisan 2023
Nisan 2023International Journal of Public Finance (Online)
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2023
Mart 2023Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2023
Ocak 2023Yönetim ve Ekonomi Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Eylül 2024
Eylül 2024Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
BAP Doktora, Atatürk Üniversitesi, Türkiye
Ödüller
Mayıs 2019
Mayıs 2019Türkiye Katılım Bankaları Birliği (TKBB) 2019 Yılı Ödüllü Makale Yarışması: 3.lük Ödülü, "Katılım Bankaları Müşterilerinin Hizmet Kalite Algılarının Müşteri Tatmini ve Sadakati Üzerindeki Etkisi: Katılım Bankaları Müşterileri Üzerinde Bir Araştırma"
Türkiye Katılım Bankaları Birliği (Tkbb)
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 10
h-indeksi (WOS): 2
Jüri Üyelikleri
Ağustos-2025
Ağustos 2025Tez Savunma (Doktora)
Tuğçe ALTUNTAŞ - Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Temmuz-2025
Temmuz 2025Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
Yasemin ERTAN - Bursa Uludağ Üniversitesi
Temmuz-2025
Temmuz 2025Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
Elif YÜCEL - Bursa Uludağ Üniversitesi
Ocak-2024
Ocak 2024Tez Savunma (Doktora)
Volkan GÖKTAŞ - Sakarya Üniversitesi
Ocak-2024
Ocak 2024Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
YELİZ BAŞ - Düzce Üniversitesi
Ocak-2024
Ocak 2024