Prof. Dr. ERKAN ÖZDEMİR


İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

Üretim Yönetimi ve Pazarlama A.D.


WoS Araştırma Alanları: İşletme, Yönetim, Ekonomi


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

E-posta: eozdemir@uludag.edu.tr
İş Telefonu: +90 224 294 1153
Fax Telefonu: +90 224 294 1003
Web: https://avesis.uludag.edu.tr/eozdemir
Posta Adresi: Bursa Uludağ Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Görükle Kampüsü, 16059 Nilüfer - Bursa

Metrikler

Yayın

116

Yayın (WoS)

3

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scholar)

8

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

64

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

169

Proje

8

Tez Danışmanlığı

27

Açık Erişim

18
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2001 - 2005

2001 - 2005

Doktora

Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İşletme (Dr), Türkiye

1998 - 2001

1998 - 2001

Yüksek Lisans

Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye

1994 - 1998

1994 - 1998

Lisans

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2005

2005

Doktora

Kadın tüketicilere yönelik pazarlama stratejileri ve Bursa ilinde bir uygulama

2001

2001

Yüksek Lisans

Pazarlama kararlarında etik değerlerin rolü ve bir uygulama

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2012 - 2020

2012 - 2020

Doç. Dr.

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2011 - 2012

2011 - 2012

Dr. Öğr. Üyesi

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

Yönetimsel Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Etik Kurul Başkanı

Bursa Uludağ Üniversitesi, REKTÖRLÜK, REKTÖRLÜK

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Fakülte Kurulu Üyesi

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Etik Kurul Üyesi

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2021 - 2024

2021 - 2024

Fakülte Kurulu Üyesi

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2022 - 2023

2022 - 2023

Merkez Müdürü

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2020 - 2023

2020 - 2023

Rektörlük Stratejik Plan Komisyonu Üyesi

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2019 - 2023

2019 - 2023

BAP Bilimsel Komisyon Üyesi

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2015 - 2020

2015 - 2020

Bölüm Başkan Yardımcısı

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2018 - 2019

2018 - 2019

Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2015 - 2018

2015 - 2018

Fakülte Kurulu Üyesi

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2014 - 2015

2014 - 2015

Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi

Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

STRATEJİK SATIŞ YÖNETİMİ

TEZ DANIŞMANLIĞI VII

DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ III

DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ V

TEZ DANIŞMANLIĞI V

DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ

DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ VI

TEZ DANIŞMANLIĞI VIII

PAZARLAMA STRATEJİLERİ

DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ II

TEZ DANIŞMANLIĞI IV

DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ I

SEMİNER

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

PAZARLAMA TEKNİKLERİ

TEZ DANIŞMANLIĞI III

PAZARLAMA İLKELERİ

TEZ DANIŞMANLIĞI IV

TEZ DANIŞMANLIĞI II

YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ I

DÖNEM PROJESİ

SEMİNER

SATIŞ YÖNETİMİ

YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ II

PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE REKLAMCILIK

Lisans

Lisans

PAZARLAMA STRATEJİLERİ

PAZARLAMA STRATEJİLERİ

PAZARLAMA YÖNETİMİ

PAZARLAMA YÖNETİMİ

SATIŞ GÜCÜ YÖNETİMİ

SATIŞ GÜCÜ YÖNETİMİ

PAZARLAMA YÖNETİMİ

PAZARLAMA YÖNETİMİ

PAZARLAMA YÖNETİMİ

PAZARLAMA YÖNETİMİ

REKLAMCILIK

GÜNCEL KONULAR

REKLAMCILIK

REKLAMCILIK

Yönetilen Tezler

2015

2015

Yüksek Lisans

Pazarlamada renk unsuru ve bir araştırma

ÖZDEMİR E. (Danışman)

A.ŞEN(Öğrenci)

Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları

2020

2020

Yüksek Lisans-Tezsiz

HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ SADAKATİNE ETKİSİ: KLİMA SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Özdemir E. (Danışman)

E.Çetin(Öğrenci)

Makaleler

Tümü (59)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
TRDizin (38)
Diğer Yayınlar (19)

2003

2003

58. Liderlik ve Etik

ÖZDEMİR E.

Uludağ Üniversitesi İİBF Dergisi , cilt.22, sa.2, ss.151-168, 2003 (TRDizin)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. TELEVİZYON REKLAMLARINDA CİNSEL İÇERİK KULLANIMININ İÇERİK ANALİZİ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ

HUSEYNLİ R., ÖZDEMİR E.

EGE 12TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, cilt.2, ss.3965-3975, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

2. YEŞİL PAZARLAMA KAPSAMINDA ÇEVRECİ TELEVİZYON REKLAMLARININ İÇERİK ANALİZİYLE İNCELENMESİ

SHOJAEİ A. ü., ÖZDEMİR E.

EGE 12TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, cilt.2, ss.3976-39933, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

3. SATIN ALMA SÜRECİNDE YEŞİL TEDARİKÇİ SEÇİMİ: FARKLI SEKTÖRLERDEKİ İŞLETMELER ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA

ÖRENTAŞ E. M., ÖZDEMİR E.

14th INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Aralık 2024, cilt.1, ss.1375-1391, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

4. MAKİNE SEKTÖRÜNDE SATIŞ SONRASI HİZMETLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

SÖNMEZ O., ÖZDEMİR E.

14th INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Aralık 2024, cilt.1, ss.1352-1374, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

5. KESİCİ TAKIM SEKTÖRÜNDEKİ PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE YAPAY ZEKÂ KULLANIMI ÜZERİNE ARAŞTIRMA

CEYHAN E., ÖZDEMİR E.

INTERNATIONAL 6th BURSA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Bursa, Türkiye, 24 - 26 Aralık 2024, ss.465-483, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

6. LOJİSTİK YAZILIMI SATIN ALMA KARAR SÜRECİNDE TEDARİKÇİ SEÇİMİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

TATALLAR M., ÖZDEMİR E.

INTERNATIONAL 6th BURSA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Bursa, Türkiye, 24 - 26 Aralık 2024, ss.455-464, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

7. RUSYA - UKRAYNA SAVAŞININ İŞLETMELERİN TEDARİK ZİNCİRLERİNE ETKİLERİ: OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA

ALADEMİROĞLU A., ÖZDEMİR E.

BUSINESS JOURNAL 2ND INTERNATIONAL PARIS SOCIAL SCIENCE CONGRESS, Paris, Fransa, 21 - 24 Aralık 2023, cilt.1, ss.225-250, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

8. YAPI MALZEMELERİ SEKTÖRÜ VE MİMARLARIN SERAMİK KARO SATIN ALMA TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

KAYA A., ÖZDEMİR E.

BUSINESS JOURNAL 2ND INTERNATIONAL PARIS SOCIAL SCIENCE CONGRESS, Paris, Fransa, 21 - 24 Aralık 2023, cilt.1, ss.212-224, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

9. COVİD-19 PANDEMİ DÖNEMİNİN MOBİLYA SEKTÖRÜNE ETKİLERİ VE PANDEMİ DÖNEMİNDEN GELECEĞE İLİŞKİN ÇIKARILAN DERSLER

KEKİK U. M., ÖZDEMİR E.

EGE 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.2, ss.3795-3811, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

10. ENDÜSTRİ 4.0’IN İŞLETMELER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: FARKLI SEKTÖRLERDEKİ İŞLETMELER ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA

ÖZDEMİR E., YILMAZ G. B.

EGE 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.2, ss.3779-3794, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

11. İLAÇ SEKTÖRÜNDEKİ DİJİTAL PAZARLAMA UYGULAMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

ZAMAN A., ÖZDEMİR E.

SELCUK 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, cilt.1, ss.1382-1395, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

12. LOJİSTİK SEKTÖRÜNDEKİ YÖNETİCİLERİN AVRUPA YEŞİL MUTABAKATI HAKKINDAKİ FARKINDALIKLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

CİHAN R. M., ÖZDEMİR E.

SELCUK 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, cilt.1, ss.1369-1381, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

13. KRİPTO PARA KULLANIMININ ENERJİ TÜKETİMİ SORUNU ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

İLGAZ S., ÖZDEMİR E.

SOCRATES 6th International Conference on Education, Management, Economy and Social Sciences, Roma, İtalya, 13 Aralık 2022, cilt.1, ss.165-174, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

14. KRİPTO PARA ARACILIĞIYLA KARA PARA AKLAMA

İLGAZ S., ÖZDEMİR E.

SOCRATES 6th International Conference on Education, Management, Economy and Social Sciences, Roma, İtalya, 13 Aralık 2022, cilt.1, ss.151-164, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

15. Tüketicilerin Paralel İthalat Teknolojik Ürünlerine Yönelik Tutumları: Demografik Faktörlere Göre Farklılıkların Araştırılması

ÖZDEMİR E., AKSANYAR Y. N.

EGE 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 24 Aralık 2022, cilt.1, ss.1609-1623, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

16. Ürün İnovasyonunun Pazarlama Performansına Etkisi: Mobilya Sektöründe Bir Araştırma

ÖZDEMİR E., GÖGERÇİN O.

EGE 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 24 Aralık 2022, cilt.1, ss.1624-1634, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

17. Açık İnovasyon Faaliyetleri: Riskler, Engeller Ve Sonuçlar Üzerine Bankacılık Sektöründe Bir Araştırma

ÖZDEMİR E., ORAN Ş.

INTERNATIONAL AZERBAIJAN ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 28 Mayıs 2022, cilt.1, ss.297-307, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

18. Covid-19 Salgınının Yaşandığı Yeni Normal Dönemdeki Belirsizlik Ve Risk Algısının Tüketici Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkileri

ÖZDEMİR E., SOLA İ.

INTERNATIONAL AZERBAIJAN ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Baku, Azerbaycan, 28 Mayıs 2022, cilt.1, ss.283-295, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

19. TÜKETİCİLERİN PARALEL İTHALAT ÜRÜN SATIN ALMALARINDA ALGILADIKLARI RİSKLER: DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA

AKSANYAR Y. N., ÖZDEMİR E., SALMAN A.

4. INTERNATIONAL NEW YORK ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Ocak 2022, ss.174-183, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

20. PARALEL İTHALAT ÜRÜN SATIN ALAN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA SONRASI PİŞMANLIK DAVR ANIŞLARININ DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

ÖZDEMİR E., AKSANYAR Y. N., SALMAN A.

4. INTERNATIONAL NEW YORK ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Ocak 2022, ss.184-193, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

21. Tüketicilerin Büyük İndirim Günlerindeki Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörler

ÖZDEMİR E.

TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2021, ss.369-380, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

22. Büyük İndirim Günleri Reklamlarına Yönelik Tüketici Algıları Üzerine Bir Araştırma

ÖZDEMİR E.

TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2021, ss.381-389, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

23. Hava Yolu Yolcularının Covid 19 Salgınına İlişkin Algıladıkları Riskler Ve Alınan Önlemlere İlişkin Değerlendirmeleri

ÖZDEMİR E., AVGAN S.

V. INTERNATIONAL COVID-19 AND CURRENT ISSUES CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 16 Ekim 2021, ss.202-2011, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

24. Effects of Covid-19 Pandemic on Supply Chain of Enterprises: A Research in the Automotive Industry

ÖZDEMİR E., KURT J.

XIV. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management Plovdiv / Bulgaria, Plovdiv, Bulgaristan, 26 Eylül 2020, cilt.1, ss.946-954, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

25. Tüketicilerin Mobil Bankacılık Yapay Zekâ Uygulamalarını Kullanma Niyetini Etkileyen Faktörler

ÖZDEMİR E., AKSANYAR Y. N., KILIÇ S.

TARAS SHEVCHENKO 4th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 14 - 15 Aralık 2019, cilt.4, ss.465-472, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

28. KADIN TÜKETİCİLERİN TESETTÜR GİYİM ÜRÜNLERİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA REKLAMIN ETKİSİ

ÖZDEMİR E., BİLİCİ F.

ULUSLARARASI İSLAM EKONOMİSİ, FİNANSI VE ETİK KONGRESİ (ISEFE-2019’BAHAR), İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.197-210, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

29. GÖRME ALGISININ MÜŞTERİ TATMİNİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: OTEL HİZMETİ ALAN TÜKETİCİLER ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA

PEKAR E., ÖZDEMİR E.

4. ULUSLARARASI EKONOMİ YÖNETİMİ VE PAZAR ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Aralık 2018, cilt.1, ss.162-172, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

30. SES VE MÜZİĞE İLİŞKİN OLARAK İŞİTME ALGISININ OTEL MÜŞTERİLERİNİN TATMİNİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: YAPISAL EŞİTLİK MODELLEMESİ ANALİZİ

PEKAR E., ÖZDEMİR E.

4. ULUSLARARASI EKONOMI YÖNETIMIVE PAZAR ARASTIRMALARI KONGRESI, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Aralık 2018, cilt.1, ss.115-124, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

31. Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Davranışsal Niyetlerini Keşfetme

ÖZDEMİR E., BİLİCİ F.

INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT, ECONOMY AND POLICY (ICOMEP), İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, cilt.1, ss.225, (Özet Bildiri)

2018

2018

32. Pazarlamada Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi: Farklı Sektörlerdeki Kullanım Örnekleri

ÖZDEMİR E., BİLİCİ F.

INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT, ECONOMY AND POLICY (ICOMEP), İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, cilt.1, ss.221, (Özet Bildiri)

2017

2017

33. Marketing-Accounting Interface: A Field Research on Marketing And Accounting Managers

ALKAÇ ÖZDEMİR G., ÖZDEMİR E.

IJAS International Academic Conference, Venedik, İtalya, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10, ss.351-356, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

34. An Investigation of Decision‐Making Styles of Generatıon Y Female and Male Consumers in Turkey

ÖZDEMİR E.

IJAS International Academic Conference, Venedik, İtalya, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10, ss.357-362, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

35. Exploring Consumers’ In-Game Purchases in Online Games: Antecedents and Motivating Factors

AKHAN C. E., ÖZDEMİR E.

2nd Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2017b), Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

36. Attitudes of Young Consumers’ Towards in-Game Advertising

ÖZDEMİR E., AKHAN C. E.

2nd Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2017b), Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

37. İşletmeler İçin Yeni Pazarlama İletişim Ortamı: Mobil Arttırılmış Gerçeklik Aplikasyonları

ÖZDEMİR E.

The International Center of Social Science and Education Research (ICSER), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, ss.141, (Özet Bildiri)

2017

2017

38. Teknoloji Bazlı Spin-Off İşletmelerin Pazarlama Sorunları: Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi Kullanılarak Pazarlama Sorunlarının Öncelikleri Üzerine Bir Araştırma

ALKAÇ ÖZDEMİR G., ÖZDEMİR E.

The International Center of Social Science and Education Research (ICSER), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, ss.116, (Özet Bildiri)

2017

2017

39. Nesnelerin İnterneti (IoT): Tüketici Davranışları Ve Pazarlama Üzerindeki Potansiyel Etkileri

ÖZDEMİR E.

International Congress of Management Economy And Policy, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2017, ss.151, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

40. Yazılım Şirketlerinin Pazarlama Problemleri: AHP Yöntemiyle Pazarlama Sorunlarının Önceliklerine İlişkin Bir Araştırma

ÖZDEMİR E., ALKAÇ ÖZDEMİR G.

International Congress of Management Economy And Policy, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2017, ss.160-161, (Özet Bildiri)

2016

2016

41. The Dimensions of Perceived Website Quality By Young Consumers The Case of Turkey

KILIÇ S., ÖZDEMİR E.

International Journal of Arts and Sciences (IJAS) International Conference for Business and Economics, Rome, İtalya, 15 - 18 Kasım 2016, cilt.9, ss.1-4, (Özet Bildiri)

2016

2016

42. Eğitim Hizmetleri Pazarlaması Ve Yabancı Öğrencilerin Yurt Dışı Üniversite Tercihleri Üzerine Bir Alan Araştırması

Bümen H., ÖZDEMİR E.

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, cilt.7, ss.278-292, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

43. Tüketicilerin Teknolojik Yenilikleri Benimsemesi Bulut Teknolojisinin Benimsenmesinin UTAUT Modeliyle Araştırılması

AKHAN C. E., ÖZDEMİR E.

International Science and Technology Conference, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, cilt.7, ss.1121-1127, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

44. Kentlerin Markalaşmasında Kent Web Sitelerinin Rolü Bursa Mustafakemalpaşa Belediyesi Örneği

KILIÇ S., ÖZDEMİR E.

Bursa-Mustafakemalpaşa Uluslararası ІІІ. Mustafakemalpaşa Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, cilt.1, ss.47-61, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2019

2019

2. Bazen Aldatılmış Hissine Kapılıyor Muyuz? Tüketici Sinizmi ve Sinik Tüketici Davranışları

AKÇAY G., ÖZDEMİR E.

Tüketimin 1001 Hali - Duygu ve Mantığın Çekişmesinde Dağılan Amaçlar, Altunışık Remzi, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.221-237, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

3. Green Marketing Strategies and Marketing Performance: The Case of Turkey

KILIÇ S., ÖZDEMİR E.

Driving Green Consumerism Through Strategic Sustainability Marketing, Farzana Quoquab, Ramayah Thurasamy and Jihad Mohammad, Editör, IGI Global Publishing, Hershey, ss.135-154, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

4. Omni-channel Retailing: The Risks, Challenges and Opportunities

ÖZDEMİR E., Yılmaz M.

Supply Chain Management Strategies and Risk Assessment in Retail Environments, Kumar, A., Saurav, S., Editör, IGI Publishing, Hershey, ss.97-118, 2018

2018

2018

5. Augmented Reality:Applications and Implications for Tourism

ÖZDEMİR E., KILIÇ S.

Handbook of Research on Technological Developments for Cultural Heritage and eTourism Applications, João M. F. Rodrigues, Célia M. Q. Ramos, Pedro J. S. Cardoso, and Cláudia Henriques, Editör, IGI GLOBAL PUBLISHING, Hershey, ss.54-71, 2018

2016

2016

7. İşletme Kavramı ve Hizmet İşletmeleri

ÖZDEMİR E.

Emlak Komisyonculuğu Teknikleri, Karakurt Tosun, Elif; Ay, Sema, Editör, Atatürk Üniversitesi AÖF, Erzurum, ss.1-20, 2016

2016

2016

8. Bir Hizmet İşletmesi Olarak Emlak İşletmeleri

ÖZDEMİR E.

Emlak Komisyonculuğu Teknikleri, Karakurt Tosun, Elif; Ay, Sema, Editör, Atatürk Üniversitesi AÖF Yayınları, Erzurum, ss.20-40, 2016

2012

2012

9. City Branding and The Role of The City Websites in Building City Brands

ÖZDEMİR E.

CITY COMPETITIVENESS AND INFIRMATION SCIENCES TECHNOLOGIES FOR SYNCHRONISING URBAN SUBSYSTEMS, BULU, Melih, Editör, IGI GLOBAL PUBLISHING, Hershey, ss.122-142, 2012

2012

2012

10. Gender and E-Marketing: The Role of Gender Differences in Online Purchasing Behaviors

ÖZDEMİR E.

GENDER AND SOCIAL COMPUTING INTERACTIONS DIFFERENCES AND RELATIONSHIPS, CELIA ROMM LIVERMORE, Editör, IGI GLOBAL PUBLISHING, Hershey, ss.72-86, 2012

2010

2010

11. YÜKSEK TEKNOLOJİ ÜRÜN VE HİZMETLERİNİN PAZARLAMASI

ÖZDEMİR E.

Teknoloji Yönetimi, Odman Çelikçapa Feray, KAYGUSUZ SAİT YÜKSEL, Editör, DORA YAYINEVİ, Bursa, ss.330-370, 2010

2010

2010

12. Ethics in e-marketing: A marketing mix perspective

ÖZDEMİR E.

Ethical Issues in E-Business: Models and Frameworks, Palmer, Daniel E., Editör, IGI Global, USA, Hershey, ss.105-119, 2010

2010

2010

13. Ethics in E-Marketing: A Marketing Mix Perspective

Özdemir E.

Ethical Issues in E-Business: Models and Frameworks, Daniel E. Palmer, Editör, IGI GLOBAL PUBLISHING, New York, ss.105-109, 2010 Sürdürülebilir Kalkınma

Desteklenen Projeler

2023 - 2023

2023 - 2023

İNŞAAT MALZEMELERİ SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİ, MÜŞTERİ TATMİNİ VE SADAKATİ

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

ÖZDEMİR E. (Yürütücü), PALACI M.

2014 - 2017

2014 - 2017

İhracat İşletmelerinde Uluslararasılaşma Sürecinin Analizi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KILIÇ S., ÖZDEMİR E. (Yürütücü), ALTINTAŞ M. H.

2015 - 2016

2015 - 2016

Tüketicilerin Online Bilgi Araştırma Davranışları X ve Y kuşağı Tüketicileri Üzerinde Bir Araştırma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ÖZDEMİR E., KILIÇ S. (Yürütücü), ARIKAN KILIÇ H.

2014 - 2015

2014 - 2015

Türkiye deki İşletmelerde Pazarlamaya Bakış Açısının Analizi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ÖZDEMİR E., KILIÇ S. (Yürütücü)

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

International Journal of Social Inquiry

Editörler Kurulu Üyesi

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi

Editörler Kurulu Üyesi

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Aralık 2023

Aralık 2023

Sakarya Üniversitesi İşletme Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2023

Ekim 2023

International Journal of Social Inquiry

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Temmuz 2023

Temmuz 2023

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Haziran 2023

Haziran 2023

Uluslararası Sanat Tasarım ve Eğitim Dergisi

Diğer Dergiler

Nisan 2023

Nisan 2023

International Journal of Public Finance (Online)

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mart 2023

Mart 2023

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ocak 2023

Ocak 2023

Yönetim ve Ekonomi Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Bilimsel Projelerde Hakemlikler

Eylül 2024

Eylül 2024

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

BAP Doktora, Atatürk Üniversitesi, Türkiye



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 10

h-indeksi (WOS): 2

Jüri Üyelikleri

Ağustos-2025

Ağustos 2025

Tez Savunma (Doktora)

Tuğçe ALTUNTAŞ - Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi

Temmuz-2025

Temmuz 2025

Akademik Kadroya Atama-Profesörlük

Yasemin ERTAN - Bursa Uludağ Üniversitesi

Temmuz-2025

Temmuz 2025

Akademik Kadroya Atama-Profesörlük

Elif YÜCEL - Bursa Uludağ Üniversitesi

Ocak-2024

Ocak 2024

Tez Savunma (Doktora)

Volkan GÖKTAŞ - Sakarya Üniversitesi

Ocak-2024

Ocak 2024

Akademik Kadroya Atama-Profesörlük

YELİZ BAŞ - Düzce Üniversitesi

Ocak-2024

Ocak 2024

Akademik Kadroya Atama-Doçentlik

Onur ÖZTÜRK - Bursa Uludağ Üniversitesi