Akademik Unvanlar
-
2008 - 2011 Prof. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
-
2001 - 2008 Doç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
-
1997 - 2001 Yrd. Doç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
-
1995 - 1997 Öğretim Görevlisi Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
-
1983 - 1995 Öğretim Görevlisi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
Yönetimsel Görevler
-
2001 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Temel Eğitim Bölümü
-
2008 - 2011 Dekan Yardımcısı
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Temel Eğitim Bölümü
Yönetilen Tezler
-
İlkokulda gürültü kirliliğinin düzeyi, etkileri ve kontrol edilmesine yönelik yapılan çalışmaların değerlendirilmesi
BİLGİN A. (Eş Danışman), BULUNUZ M. (Eş Danışman)
-
Sınıf öğretmeni adaylarının denetim odağı ile yılmazlık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
BİLGİN A. (Danışman)
-
Süreç temelli yazma modüler programının ilkokul 2. sınıf öğrencilerinin yazmaya ilişkin tutum, yazılı anlatım becerisi ve yazar kimliği üzerine etkisi
BİLGİN A. (Eş Danışman), Bilgin A.(Eş Danışman)
-
Matematiksel problem çözme stratejileri öğretiminin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin problem çözme performanslarına ve öz düzenleyici öğrenmelerine etkisi
BİLGİN A. (Danışman)
-
İlkokul öğretmenlerinin akademik iyimserlik düzeyleri ile iş doyumları arasındaki ilişki
BİLGİN A. (Danışman)
-
İlkokul ortamında öğretmenler tarafından algılanan duygusal bezdirme üzerine bir araştırma
BİLGİN A. (Danışman)
-
ARCS motivasyon modeline göre tasarlanan yapılandırmacı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin motivasyonlarına, tutumlarına ve akademik başarılarına etkisi
BİLGİN A. (Danışman)
-
İlkokul ortamında öğretmenler tarafından algılanan duygusal bezdirme üzerine bir çalışma
BİLGİN A. (Danışman)
B.ÇELİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Tip ı diyabetli çocuk ve ergenler ile sağlıklı çocuk ve ergenlerin benlik kavramı düzeylerinin ve stresle başa çıkma yollarının incelenmesi
BİLGİN A. (Danışman)
A.ERDEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
İlköğretim birinci sınıf öğrencilerinde kelime dağarcığı gelişimin ilk okuma yazma başarısı ve sosyoekonomik düzey ile ilişkisi (Şırnak ili örneği)
BİLGİN A. (Danışman)
-
Sınıf öğretmenlerinin kaynaştırmaya ilişkin sorunları, beklentileri ve önerilerine yönelik nitel bir araştırma
BİLGİN A. (Danışman)
-
İlköğretim birinci sınıf öğrencilerinde kelime dağarcığı gelişimin ilk okuma yazma başarısı ve sosyoekonomik düzey ile ilişkisi
BİLGİN A. (Danışman)
G.YAZANOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
İlköğretim 5., 6., 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin uyku düzenlerinin incelenmesi
BİLGİN A. (Danışman)
-
10-14 yaş arası çocuklarda televizyon bağımlılığı üzerine bir araştırma
BİLGİN A. (Danışman)
-
Ses temelli cümle yöntemine yönelik öğretmen görüşleri ve uygulamalarına ilişkin bir inceleme
BİLGİN A. (Danışman)
-
İlköğretimde cinsel bilgiler eğitimi konusunda öğretmen ve veli görüşleri
BİLGİN A. (Danışman)
-
Sınıf öğretmeni adayların eleştirel düşünme gücü
BİLGİN A. (Danışman)
-
İlköğretim birinci, ikinci ve üçüncü sınıf öğrencilerine yönelik aile içi bedensel ceza
BİLGİN A. (Danışman)
-
İlköğretim çağı çocuklarında kelime dağarcığı gelişimi
BİLGİN A. (Danışman)
-
Erken çocukluk eğitim programlarından Anne-Çocuk Eğitim Programı'nın altı yaş grubundaki çocukların bilişsel gelişimlerin etkisi
BİLGİN A. (Danışman)
-
Öğretmenlerin bilgisayar destekli öğretimi tanıma düzeyleri
BİLGİN A. (Danışman)
-
Çoklu zeka kuramına göre hayat bilgisi dersinde sınıf içi etkinliklerinin incelenmesi
BİLGİN A. (Danışman)
-
Özel ve resmi ilköğretim kurumlarının etkili okulun veliler boyutundaki özelliklerine sahip olma düzeyleri
BİLGİN A. (Danışman)
G.SÖĞÜT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Özel ve resmi ilköğretim kurumlarının etkili okulun veliler boyutundaki özelliklerine sahip olma düzeyleri (Bursa ili örneği)
BİLGİN A. (Danışman)
-
Yatılı-gündüzlü işitme engelli ilköğretim öğrencilerinin benlik kavramları ve akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
BİLGİN A. (Danışman)
-
İlköğretim (3., 4., 5. sınıf) öğrencilerinin olumlu çevresel tutumlarının yaş ve sosyoekonomik düzeye göre değerlendirilmesi
BİLGİN A. (Danışman)
-
İlköğretim (3., 4., 5. sınıflar) öğrencilerin olumlu çevresel tutumlarının yaş ve sosyoekonomik düzeye göre değerlendirilmesi
BİLGİN A. (Danışman)
N.İŞYAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1999 -
Ergenlerde duygusal istismar ile benlik algısı ve genel kaygı düzeyi arasındaki ilişki
BİLGİN A. (Danışman)