Makaleler
30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (12)
2. Factors Affecting Bullying in Home and School Life: A Mixed Method Research
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.7, sa.1, ss.50-85, 2019 (ESCI, TRDizin)
3. Ev ve Okul Yaşantılarında Zorbalığa Etki Eden Faktörler: Bir Karma Yöntem Araştırması
Eğitimde Nitel Araştrımalar Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.50-85, 2019 (TRDizin)
4. İyi Kitap dergisinin çocuk kitaplığı bölümünde tanıtılın eserlerin çok yönlü analizi
TURK KUTUPHANECILIGI / TURKISH LIBRARIANSHIP
, cilt.31, sa.4, ss.483-500, 2017 (TRDizin)
5. ARCS Motivasyon modeli’nin öğrencilerin motivasyonlarına, tutumlarına ve akademik başarılarına etkisi.
İlköğretim Online
, cilt.16, sa.1, 2017 (Hakemli Dergi)
6. Popüler Kültür ve İlkokul Çağındaki Çocuklar
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.46, sa.216, ss.117-134, 2017 (TRDizin)
8. The Importance of Early Childhood Education and School Starting Age in the Reading Writing Learning Process
Participatory Educational Research
, cilt.3, sa.1, ss.79-101, 2016 (Scopus)
10. The relationship between bullying involvement and self concept and school achievement of elementary school in Turkey
Asia Pasific Journal of Research
, cilt.1, sa.14, ss.72-78, 2014 (Hakemli Dergi)
11. The effects of the project Be My Hope on Disadvantaged Children s School Burnout Levels
Journal of US-China Education Rewiew B
, cilt.4, sa.2, ss.131-135, 2014 (Hakemli Dergi)
13. İlköğretim Öğrencilerinin Zorbalığın Nedenleri ile İlgili Algıları
University of Gaziantep Journal of Social Sciences
, cilt.11, sa.1, ss.25-48, 2012 (Hakemli Dergi)
14. Sınıf Öğretmenlerinin Özel Gereksinimli Öğrencilerin Kaynaştırılmasına İlişkin Görüşleri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.399-432, 2012 (TRDizin)
15. İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenler ve öğrenim gören öğrencilerin zorbalığa yönelik görüşleri
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.539-562, 2009 (TRDizin)
18. Farklı bölümlerdeki öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersi hakkındaki görüşleri
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.3, sa.4, ss.701-711, 2008 (Hakemli Dergi)
19. Cinsiyet Farklılıklarına Göre Çocukların Renk Tercihleri
NWSA – e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.3, sa.4, ss.731-741, 2008 (Hakemli Dergi)
21. Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adaylarının görüşlerine göre değerlendirilmesi
İlköğretim Online
, cilt.7, sa.3, ss.726-737, 2008 (Hakemli Dergi)
22. Öğrenci veli ve öğretmen gözüyle ilköğretim okullarında yaşanan zorbalık
İlköğretim Online
, cilt.7, 2008 (Hakemli Dergi)
25. İlkoğretim Cağı Cocuklarında Kelime Dağarcığı Gelisimi
İlkoğretim Online
, 2007 (Hakemli Dergi)
28. Oğretmenlerin Epistemolojik İnanclarının Olusumunda Felsefe Eğitiminin Onemi
Kaygı: UÜ Fen Edebiyat Fakultesi Felsefe Dergisi
, sa.5, ss.100-108, 2005 (Hakemli Dergi)
29. Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcılık Hakkındakii Düşünceleri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.133-152, 2002 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
5
1. The Voice of the European TeacherS
Uludağ Üniversitesi Bilgilendirme ve Ar-Ge Günleri, Türkiye, 12 Kasım 2013 - 13 Kasım 2103
2. The effects of the project ”Be My Hope” on Disadvantaged Children’s Commitment to School and Dependence on Teacher Conditions.
4th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA)., Barcelona, İspanya, 27 - 29 Ekim 2013, ss.90, (Özet Bildiri)
3. The Effects of the Project “Be My Hope” On Disadvantaged Children’s School Burnout Levels
4th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA)., Barcelona, İspanya, 27 - 29 Ekim 2013, ss.89-90, (Özet Bildiri)
4. Hollanda ya göç etmiş Türk ailelerin çocuklarına yönelik erken destek projesinin etkileri
2 nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 27 - 29 Nisan 2011
5. Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcılık Hakkındaki Düşünceleri
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Uluslararası Katılımlı 2000’li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 31 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
4
1. Keeping Youth Safe from Cyberbullying
Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, 2019
2. Kişilik Kuramları
Hukuk Uyuşmazlıklarında Arabuluculuk, Sabuncuoğlu Zeyyat, Editör, Aktüel, ss.233-266, 2016
3. Çatışma Çözme Sürecinde Kullanılan Yöntemler
Hukuk Uyuşmazlıklarında Arabuluculuk, Sabuncuoğlu Zeyyat, Editör, Aktüel, ss.173-206, 2016
4. Gelişim Psikolojisine Genel Bakış
Gelişim ve Öğrenme, Ersin Altıntaş, Editör, AKMAT, Bursa, ss.1-10, 2000