Yayınlar & Eserler

Makaleler 16
Tümü (16)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

1. Hizmet Otantikliğinin Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi Üzerine Bir Araştırma

1. International Uludağ Scientific Research Congress, Bursa, Türkiye, 15 - 16 Temmuz 2023, ss.259, (Özet Bildiri)

2. Covid-19 Döneminde Üniversite Öğrencilerinin Online Eğitim Memnuniyeti Üzerine Bir Araştırma

ERPA International Congresses on Education 2022, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Eylül 2022, ss.22, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Covid-19 Döneminde Öğretmenlerin Online Öğretime Hazırlıklı Olma Durumu Üzerine Bir Araştırma

ERPA International Congresses on Education 2022, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Eylül 2022, ss.22, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Destinasyon Marka Kişiliği: Bandırma Üzerinde Bir Araştırma

3. ULUSLARARASI BÖLGESEL KALKINMA VEÜNİVERSİTELERİN ROLÜ SEMPOZYUMU, Balıkesir/Bandırma, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

5. Examining the Relationships Among the Antecedents of Local Food Purchase Intention

III.INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(C-IASOS), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

8. EXPLORING THE INFLUENCE OF BUSINESS EDUCATION CHARACTERISTICS ON THE INNOVATIVENESS OF STUDENTS IN HIGHER EDUCATION

2nd INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE ON ECONOMICS AND MANAGEMENT – EMAN 2018, 22 Mart 2018, (Özet Bildiri)

14. INVESTIGATING THE INFLUENCE OF DESTINATION FASCINATION ON DESTINATION BRAND LOYALTY FOR TOURISM DEVELOPMENT

Second International Scientific Conference on Economics and Management - EMAN 2018, Ljubljana, Slovenya, 22 - 24 Mart 2018, ss.1016, (Özet Bildiri)

16. Examining the Factors of Brand Extension Success: A Research on Female Consumers

INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(IASOS), 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

17. Exploring the Influence of Demographic Characteristics on Entrepreneurial Intention

INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(IASOS), 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

19. EXPLORING THE INFLUENCE OF ENTREPRENEURSHIP PERSONALITY ON ENTREPRENEURIAL INTENTION: A RESEARCH IN TURKEY

5th International Conference Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES), Prague, Çek Cumhuriyeti, 25 - 26 Mayıs 2017, ss.1003-1012, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

20. Application of Destination Brand Equity Model as an Economic Development Tool

2nd International Conference on Applied Economics and Finance, 5 - 06 Aralık 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Exploring the antecedents of brand extension succes A research on an athletic footwear brand

SOCIOINT 2016- 3rd International Conference on Education, Social Sciences and Humanities, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2016, ss.339-347, (Tam Metin Bildiri)

22. Exploring the antecedents of brand extension success a research on athletic footwear brand

SOCIOINT 2016- 3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION, SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES, 23 - 25 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

23. EXPLORING THE ANTECEDENTS OF BRAND EXTENSION SUCCESS: A RESEARCH ON AN ATHLETIC FOOTWEAR BRAND

3rd International Conference on Social Sciences and Humanities (SOCIOINT), İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2016, ss.377-386, (Tam Metin Bildiri) identifier
Metrikler

Yayın

44

Yayın (WoS)

2

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

4

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

12

Proje

2

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları