Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
EXPLORING THE RELATIONSHIPS BETWEEN PERCEIVED JUSTICE AND SERVICE RECOVERY OUTCOMES BY MEANS OF PLS-SEM
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.31-41, 2020 (Hakemli Dergi)
THE INFLUENCE OF ENTREPRENEURIAL PERSONALITY ON ENTREPRENEURIAL INTENTION
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.21-34, 2018 (Hakemli Dergi)
Turizmde Destinasyon Hayranlığı Modelinin Uygulanması: Uludağ Destinasyonu Örneği
B.U.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.1, ss.1-28, 2018 (Hakemli Dergi)
MÜŞTERİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ: İNEGÖLDESTİNASYONU ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
İş Güç ve Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.175-195, 2017 (Hakemli Dergi)
Exploring the antecedents of brand extension succes A research on an athletic footwear brand
IJASOS- International E-journal of Advances in Social Sciences
, cilt.2, sa.5, ss.339-347, 2016 (Hakemli Dergi)
Antecedents Of Brand Extensıon Success A Research In Beauty Care Industry
ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources
, cilt.18, sa.1, ss.97-115, 2016 (Hakemli Dergi)
Antecedents Of Brand Extension Success A Research In Beauty Care Industry
“Is, Guc” The Journal of Industrial Relations and Human Resources
, cilt.18, sa.1, ss.97-115, 2016 (Hakemli Dergi)
The Antecedents of Brand Extension Success and Research on an Apparel Brand
PARADOKS Economics, Sociology and Policy Journal
, cilt.11, sa.1, ss.48-67, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Facebook’ta Fotoğraf Paylaşma Niyeti ve Öncülleri Arasındaki İlişkilerin Araştırılması
İZCEAS 2018, 5 - 08 Aralık 2018
Facebook’ta Fotoğraf Paylaşımında Gizlilik ve Güven: Cinsiyet Farklılıkları Üzerine Bir Araştırma
İZCEAS 2018, 5 - 08 Aralık 2018
Youtube Vloggers’ Influence on Cosmetics Purchase Intentions
C-IASOS, 19 - 21 Nisan 2018
TURİZM SEKTORUNDE DESTiNASYON MARKALAMASI: VANDESTİNASYONU ICiN ”DORT AYAKLI” MARKALA§MA MODELİ ÖNERİSİ
INTERNATIONAL WEST ASIACONGRESS of TOURISM RESEARCH, 28 Eylül - 01 Ekim 2017
Examining the Factors of Brand Extension Success: A Research on Female Consumers
INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(IASOS), 21 - 23 Eylül 2017
Exploring the Influence of Demographic Characteristics on Entrepreneurial Intention
INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(IASOS), 21 - 23 Eylül 2017
MEASURING THE CUSTOMER-BASED BRAND EQUITY OF ADESTINATİON AS A “FURNİTURE BRAND”
44th IASTEM International Conference, 20 - 21 Ocak 2017
Exploring the antecedents of brand extension succes A research on an athletic footwear brand
SOCIOINT 2016- 3rd International Conference on Education, Social Sciences and Humanities, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2016, ss.339-347
Kitap & Kitap Bölümleri
Akıllı Turizm Uygulamaları ve Konaklama İşletmeleri İçin Bir Model Önerisi
Dora Yayınevi, Bursa, 2023
Sosyal Medya Pazarlaması ve Tüketicilerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Rolü
Dora Yayınevi, Bursa, 2023
Mobil Oyunlar ve Oyun İçi Satın Alım Üzerine Bir Araştırma (PLS-SEM Uygulamalı)
Dora Yayınevi, Bursa, 2023
Hizmet Markalarında Dijitalleşme: E-Hizmetler
Dijital Dönüşüm Sürecinde Marka, Taşkın, Çağatan; Karaboğa Cici, Emine Nihan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.359-382, 2022