Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Hizmet Otantikliğinin Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi Üzerine Bir Araştırma

1. International Uludağ Scientific Research Congress, Bursa, Türkiye, 15 - 16 Temmuz 2023, ss.259

Covid-19 Döneminde Üniversite Öğrencilerinin Online Eğitim Memnuniyeti Üzerine Bir Araştırma

ERPA International Congresses on Education 2022, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Eylül 2022, ss.22 Sürdürülebilir Kalkınma

Covid-19 Döneminde Öğretmenlerin Online Öğretime Hazırlıklı Olma Durumu Üzerine Bir Araştırma

ERPA International Congresses on Education 2022, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Eylül 2022, ss.22 Sürdürülebilir Kalkınma

Destinasyon Marka Kişiliği: Bandırma Üzerinde Bir Araştırma

3. ULUSLARARASI BÖLGESEL KALKINMA VEÜNİVERSİTELERİN ROLÜ SEMPOZYUMU, Balıkesir/Bandırma, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2019

Examining the Relationships Among the Antecedents of Local Food Purchase Intention

III.INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(C-IASOS), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019

EXPLORING THE INFLUENCE OF BUSINESS EDUCATION CHARACTERISTICS ON THE INNOVATIVENESS OF STUDENTS IN HIGHER EDUCATION

2nd INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE ON ECONOMICS AND MANAGEMENT – EMAN 2018, 22 Mart 2018

INVESTIGATING THE INFLUENCE OF DESTINATION FASCINATION ON DESTINATION BRAND LOYALTY FOR TOURISM DEVELOPMENT

Second International Scientific Conference on Economics and Management - EMAN 2018, Ljubljana, Slovenya, 22 - 24 Mart 2018, ss.1016

EXPLORING THE INFLUENCE OF ENTREPRENEURSHIP PERSONALITY ON ENTREPRENEURIAL INTENTION: A RESEARCH IN TURKEY

5th International Conference Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES), Prague, Çek Cumhuriyeti, 25 - 26 Mayıs 2017, ss.1003-1012 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Application of Destination Brand Equity Model as an Economic Development Tool

2nd International Conference on Applied Economics and Finance, 5 - 06 Aralık 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Exploring the antecedents of brand extension succes A research on an athletic footwear brand

SOCIOINT 2016- 3rd International Conference on Education, Social Sciences and Humanities, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2016, ss.339-347

Exploring the antecedents of brand extension success a research on athletic footwear brand

SOCIOINT 2016- 3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION, SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES, 23 - 25 Mayıs 2016

EXPLORING THE ANTECEDENTS OF BRAND EXTENSION SUCCESS: A RESEARCH ON AN ATHLETIC FOOTWEAR BRAND

3rd International Conference on Social Sciences and Humanities (SOCIOINT), İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2016, ss.377-386 identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

Metrikler

Yayın

43

Proje

2

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları