-
2023 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
-
2017 - 2023 Doç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
-
2011 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
-
2007 - 2011 Yrd. Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2005 - 2007 Öğretim Görevlisi
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2003 - 2004 Öğretim Görevlisi
Maltepe Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümü
-
2001 - 2002 Araştırma Görevlisi
Maltepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1997 - 2001 Araştırma Görevlisi
Trakya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2025 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2024 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2004 - 2004 Erken Çocukluk Birimi Koordinatörü
Anne Çocuk Eğitim Vakfı (AÇEV) , Erken Çocukluk Birimi Koordinatörü
-
2003 - 2003 Genel Müdür
Marmara Eğitim Kurumları , Genel Müdür
-
2001 - 2003 Bilim Kurulu Üyesi
Marmara Eğitim Kurumları , Bilim Kurulu Üyesi
-
1996 - 1997 Öğretmen
Trakya Üniversitesi Uygulama Anaokulu , Öğretmen
-
Doktora
Okul Öncesi Eğitimde Program ve Geliştirilmesi
Erken Çocuklukta Sosyal Duygusal Öğrenme
-
Yüksek Lisans
Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi Yaklaşımları
Erken Çocuklukta Dünyada ve Türkiye'de Farklı Yaklaşımlar
Alan Uzmanlık Dersi
Okul Öncesi Eğitim Programının Tarihsel Gelişimi Ve Değerlendirilmesi
Seminer
-
Lisans
Erken Çocukluk Eğitimi Politikaları
Öğretmenlik Uygulaması I
Okula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi
Öğretmenlik Uygulaması-II
Okul Öncesi Eğitim Programları
Okula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE SOSYAL BECERİ EĞİTİMİ
SINIF YÖNETİMİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
PSİKOLOJİ
-
Okul Öncesi Dönemde Sosyal Duygusal Beceri Temelli Ebeveyn- Çocuk Atölyelerinin Etkililiğinin İncelenmesi
Kuru N. (Danışman)
T.BENGİSU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2026
-
Okul öncesi öğretmenleri için sosyal duygusal öğrenme becerileri temelli sınıf yönetimi müdahale programının geliştirilmesi ve değerlendirilmesi
Kuru N. (Danışman)
D.GÜZELDERE(Öğrenci), Doktora, 2025
-
Erken çocukluk döneminde sürdürülebilir sosyal-duygusal iyi oluşun desteklenmesinde ebeveynlere yönelik mentörlük süreçlerinin incelenmesi
Kuru N. (Danışman)
Ş.AKGÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025
-
Duygu Sosyalleştirme Eğitim Programı"nın 48-72 Aylık Çocukların Ebeveynleri ve Okul öncesi Öğretmenlerinde Etkililiğinin İncelenmesi
Kuru N. (Eş Danışman), Alisinanoğlu F.
S.BAĞCI(Öğrenci), Doktora, 2025
-
OKUL ÖNCESİNDE ŞİPŞAK SAYILAMA EĞİTİM PROGRAMI (ŞSEP)'NIN ERKEN MATEMATİK VE GÖRSEL ALGI BECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Kuru N. (Danışman)
R.ÇİÇEK(Öğrenci), Doktora, 2025
-
Okul öncesi dönemde yaratıcı drama eğıitiminin 5-6 yaş grubu çocukların öz düzenleme becerileri ve benlik algıları üzerindeki etkilerinin incelenmesi
Kuru N. (Danışman)
-
Okul öncesi dönemde doğa temalı açık hava etkinliklerinin çocukların sosyal becerilerine ve benlik algılarına etkisinin incelenmesi
Kuru N. (Danışman)
-
Erken çocukluk eğitimi paydaşlarının sosyal-duygusal iyi oluşa ve duygu koçluğu yaklaşımına ilişkin farkındalıkları: Bir ihtiyaç analizi çalışması
Kuru N. (Danışman)
Ş.ERPAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024
-
Okul öncesi dönemde duygu koçluğunun sınıf yönetimine ve çocukların istenmeyen davranışlarına etkilerinin incelenmesi
Kuru N. (Danışman)
-
Duygu koçluğu yaklaşımı uygulamasının 4-5 yaş grubu çocuklar üzerindeki etkilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Kuru N. (Danışman)
-
Duygu koçluğu temelli eğitim etkinliklerinin okul öncesi dönem çocuklarının öz düzenleme ve duygu düzenleme becerileri üzerindeki etkisinin incelenmesi
Kuru N. (Danışman)
-
Benlik algısını desteklemeye yönelik sosyal duygusal hazırlık programının 6 yaş çocukların okula hazır oluş, sosyal-duygusal uyum düzeyleri ile fonolojik farkındalıklarına etkisi
Kuru N. (Danışman)
-
COVİD-19 pandemi sürecinde Türkiye'de okul öncesi eğitimin durumu: Süreç analizi
Kuru N. (Danışman)
-
Okul öncesi öğretmen kabul red ölçeği: Çocuk Kısa Formu’nun (6 yaş) Türkçe’ye uyarlanması geçerlik ve güvenirlik çalışması
Kuru N. (Danışman)
-
Okul öncesi öğretmenlerinin sınıf yönetiminde çocuklarla olan iletişim ve etkileşim durumlarının çocuk ihmali kapsamında değerlendirilmesi
Kuru N. (Danışman)