Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (16)

24. Eğitim ve Öğretmen Kalitesi

Öğretmen Dünyası , cilt.22, sa.258, ss.30-41, 2001 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 42

1. Investigation into Problems Which Administrators of Preschool Educational Instutions in Turkey Live Most Frequently

4. World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Barselona, İspanya, 27 - 29 Ekim 2013, ss.104, (Özet Bildiri)

2. Okul Öncesi Eğitimde Öğretmenlerin, Çocukların Duygularına Yönelik Tepkilerinin Sosyal Duygusal Yetkinlikleri Bağlamında İncelenmesi

VII. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2024, cilt.1, sa.1, ss.122-123, (Özet Bildiri) Creative Commons License

3. Okul Öncesi Sınıflarında Öğretmenlerin duygu Koçluğu Kullanımına Mentörlük Sürecinin Etkileri

ITEAC 2024 - VII. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

4. "Duygu Dostu Okul" Dönüşüm Sürecinin Öğretmenlerin İyi Oluşları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi

2nd International Positive Schools & Well-Being Congress, Girne, Kıbrıs (Kktc), 29 - 31 Mayıs 2024, ss.268-269, (Özet Bildiri)

8. Duygu Dostu Öğretmenlik Eğitiminin Okula Uyum Süreçlerindeki Etkisi: Okul Öncesi Öğretmen Görüşleri

Uluslararası Eğitim Kongresi/ EDUCongress 2022 "Eğitimcileri Güçlendirmek: Stratejiler, Politikalar ve Uygulamalar", Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, ss.966-968, (Özet Bildiri)

9. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sosyal-Duygusal Öğrenmeye Yönelik Bakış Açıları: Karşılaştırmalı Bir Durum Çalışması

International Education Congress / EDUCongress 2022, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

10. Paydaşların Gözünden Bütünsel Okul Yaklaşımlı Duygu Koçluğu Uygulaması: “Duygu Dostu Anaokulu Dönüşüm Programı” Süreç Analizi

Uluslararası Eğitim Kongresi/ EDUCongress 2022 "Eğitimcileri Güçlendirmek: Stratejiler, Politikalar ve Uygulamalar", Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

11. Impact of Emotion Coaching Communication Training on the Lives of Preschool Teachers and Mothers: Sharing An Experience

Emotion Coaching UK Research Learning Day, İngiltere, 03 Temmuz 2021, ss.26-27, (Özet Bildiri)

12. Uzaktan Eğitimde ve Pandemi Sürecinde Sosyal Duygusal Öğrenme Becerileri

VII. Eğitim Teknolojileri Konferansı, İstanbul, Türkiye, 10 Nisan 2021, (Özet Bildiri)

14. Learn Values with the Play in Outdoor

8th CONFERENCE OF THE CANTERBURY FROEBEL NETWORK ”Perspectives on play and learning”, 16 Mart 2019, (Özet Bildiri)

18. “Türkiye’nin Yedi FarklıBölgesinde Geçmişte Oynanan Çocuk Oyunlarının 6-8 Yaş Çocuklara ÖğretilipYeniden Oynanması Projesi”

ULUSLARARASI BİLİM VE EĞİTİM KONGRESİInternational Congress on Science and Education, Mardin, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

22. Awareness of Early Childhood Period Workshop in Turkey:Current Status, Conclusions and Recommendations

69th OMEP World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. e-Mentoring Based Education for Preschool Teachers (e-MENTE: OÖÖ)

69th OMEP World Assembly and International Conference, Coroatia, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

24. Mesleki Gelişimde Örnek Bir Uygulama: e-Mente:OÖÖ

26. Eğitim Ulusalararası Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

26. Hayalimdeki Oyuncak Atölye Çalışması Bursa İli Örneği

4.Uluslararası Okul öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, ss.82, (Özet Bildiri)

28. 5 6 Yaş Grubu Çocukların Annelerinin ve Öğretmenlerinin Problem Çözme Becerisi Düzeyleri İle Çocukların Sosyal Duygusal Uyum ve Benlik Algısı

1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi- EJER, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.507-508, (Özet Bildiri)

30. 6 ITRA Dünya Oyuncak Kongresi

Uludağ Üniversitesi bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Bursa, Türkiye, 14 - 15 Mart 2012, ss.205, (Tam Metin Bildiri)

31. Oyunun ve Oyuncağın Evrensel Tarihi ve Güncelliği Üzerine Kültürler Arası Bir Karşılaştırma

6. ITRA Dünya Oyuncak Kongresi, Bursa, Türkiye, 26 - 30 Temmuz 2011, ss.93-95, (Özet Bildiri)

32. 6 Yaş grubu Çocuklarda Benlik Algısını Desteklemeye Yönelik Sosyal Duygusal Hazırlık Programının Etkililiğinin İncelenmesi

2. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2007, ss.32-33, (Özet Bildiri)

33. Eğitim Fakültesinde Farklı Bölümlerde Öğrenim Gören Öğrencilerin Cinsel Sağlık Bilgileri Eğitiminden Etkilenme Düzeylerinin İncelenmesi

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi,Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Özet Bildiri)

34. Intercultural Comparison of Preschool Children s Perceptions of People in Different Cultures Poland Tunisia Turkey Investigation

4. World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Barselona, İspanya, 27 - 29 Ekim 2003, ss.97, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

35. Ailelerin Çocuk Yetiştirme Turumları ve Çocukların Psikososyal Gelişimine Etkisi

Maltepe Üniversitesi Rehberlik Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 Haziran 2003

36. Çoklu Zeka ve Eğitimde Kullanılması

İlk ve Ortaöğretimde Gençlik ve Rehberlik Sempozyumu- Maltepe Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 18 Haziran 2003, ss.23-31

38. Avrupa Birliği Bağlamında Lise Eğitiminde Yeni Yönelimler

2000 li Yılllarda Lise eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Haziran 2002, ss.355-363, (Tam Metin Bildiri)

39. Lise Öğrencilerinin Alan Seçimlerinde Yaşadıkları Güçlükler

2000 li Yılllarda Lise Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Eylül 2002, ss.211-218, (Tam Metin Bildiri)

40. Erken Çocukluk Eğitiminde Kültürlerarası Yaklaşım

Ulusalar Arası Katılımlı Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2002, ss.49-50, (Özet Bildiri)

41. An Investigation of Relationship Between the Students Communication GAP attending to the Facilities of Education and their Participation in Social Activities

National Conference With International Partıcıpation Antrhropology-Pedagogy-Ergonomics, Varna, Bulgaristan, 7 - 08 Haziran 2001, ss.16, (Tam Metin Bildiri)

42. Negative Factors Afffecting The Quality Of Education

ational Conference With International Partıcıpation Antrhropology-Pedagogy-Ergonomics, Varna, Bulgaristan, 7 - 08 Haziran 2001, ss.18, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 25

3. Erken Çocukluk Döneminde Duygu Koçluğu (Emotion Coaching) Yaklaşımı

Erken Çocukluk Döneminde Etkili Programlar ve Uygulamalar, Özlem Okyay, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.375-402, 2022

5. Çevrim İçi Uzaktan Okul Öncesi Eğitimde Sosyal Beceriler ve Desteklenmesi

Okul Öncesi Dönemde Çevrim İçi Uzaktan Eğitim, Alisinanoğlu Fatma, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.39-60, 2021

6. İngiltere

Dünya Ülkelerinde Eğitim Sistemleri ve Okul Öncesi Eğitim, Oktay Ayla, Polat Özgül, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.389-426, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Sosyal Beceri Yetersizlikleri

Erken Çocuklukta Sosyal Beceri Eğitimi, Durmuş Aslan, Editör, Pegem, Bursa, ss.171-188, 2020

9. Geçmişten Gününümüze Türkiye'de Okul Öncesi Eğitim Programları

Okul Öncesi Eğitim Programları, Nalan Kuru, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.55-89, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

10. Okul Öncesi Öğretmeni

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Elif Yılmaz, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.207-223, 2020

12. İlkokula Hazırlıkta Erken Okuryazarlık Eğitimi

Adım Adım İlkokula BaşlamakOkula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi, POLAT, Özgül, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.141-164, 2019

13. İlkokula Hazırlıkta Erken Okuryazarlık Eğitimi

Adım Adım İlkokula Başlamak - Okula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi, Özgül Polat, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.141-164, 2019

14. Erken Cocukluk Eğitimimin Tanımı Onemi Amacı

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Gelengül Haktanır, Editör, Anı, Ankara, ss.4-19, 2018

15. Türkiye’nin Yedi Farklı Bölgesinde Geçmişte Oynanan Çocuk Oyunlarının 6-8 Yaş Çocuklarına Öğretilip Yeniden Oynanması Projesi

Modern Dönemde Edebiyat, Eğitim, İktisat ve Mühendislik, Handan Asûde Başal, Mine Nazan Kerimak Öner, Yasemin Ulutürk, Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.279-293, 2018 Creative Commons License

16. Effects Of Parent Educatıon On Mothers’ Attıtudes Toward Chıld-Raısıng

Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, Mustafa Yasar, Ozkan Ozgun and Jeanne Galbraith, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.302-311, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

17. Supportıng Chıldren’s Creativity In Pre-School Educatıonal Institutions

Preschool Education In Turkey And In The World A Theorical And Empirical Perspective, Prof.Dr. Handan Asude Başal- Prof.Dr. Esra Ömeroğlu - Zdravka Kostova, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.84-87, 2014

18. Ethology Theory and Its Impacts on the Early Childhood

Education And Science In A Globalizing World A Case Study Of Turkey, Prof. Dr. Ilia Christov- Prof. Dr. Recep Efe , Editör, Paradıgma, Sofija, ss.264-270, 2012

19. Okul Öncesi Dönemde Kültürler Arası Eğitim ve Farklı Kültürler İle İlgili Etkinlikler

Erken Çocukluk Dönemine Derinlemesine Bir Bakış, Doç. Dr.Ebru Aktan Uzm. Gülçin Karadeniz , Editör, Özgünkök, Ankara, ss.91-103, 2012

20. A DIFFERENT APPROACH TO PRESCHOOL PERIOD; ECOLOGICAL SYSTEMS THEORY

Education And Science In A Globalizing World A Case Study Of Turkey, Prof. Dr. Ilia Christov- Prof. Dr. Recep Efe , Editör, Paradigma, Sofija, ss.270-274, 2012

21. Okul Öncesi Öğretmenin Özellikleri ve Okul Öncesi Eğitime Öğretmen Yetiştirme

Okul öncesi eğitime giriş, Prof. Dr. Gelengül Haktanır, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.39-78, 2012

22. Okul Öncesi Çocuk ve Benlik Algısı

Okul Öncesi Çocuk ve, Prof.Dr. Mücella Ormanlıoğlu Uluğ/ Uzm. Gülçin Karadeniz , Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.45-56, 2011

23. “Yaratıcılıkta Temel Kavramlar ve Yaratıcılığın Doğasını Anlamak”

Erken Çocukluk Döneminde Yaratıcılık ve Güçlendirilmesi, Doç.Dr. Elif Çelebi Öncü , Editör, Pegem, Ankara, ss.1-15, 2010

24. Yaratıcılık, hayal gücü ve zeka ilişkisi

Erken çocukluk döneminde yaratıcılık ve geliştirilmesi, Doç. Dr. Elif Çeebi Öncü, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.48-81, 2010

25. Okul Öncesi Eğitimin Tanımı Kapsamı ve Önemi

Okul Öncesi Eğitime Giriş, Prof.dr. Gelengül Haktanır, Editör, Anı, Ankara, ss.1-21, 2007
Metrikler

Yayın

95

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

10

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

482

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

10

Proje

7

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları