Prof. Dr. ASUDE BİLGİN


EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM

Sınıf Eğitimi

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

39

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

30

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

33

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

188

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

50

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

131

Proje

5

Tez Danışmanlığı

28

Açık Erişim

23
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1990 - 1995

1990 - 1995

Doktora

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

1973 - 1979

1973 - 1979

Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümü, Türkiye

Akademik Ünvanlar / Görevler

2008 - 2011

2008 - 2011

Prof. Dr.

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM

2001 - 2008

2001 - 2008

Doç. Dr.

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM

1997 - 2001

1997 - 2001

Yrd. Doç. Dr.

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM

1995 - 1997

1995 - 1997

Öğretim Görevlisi Dr.

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM

1983 - 1995

1983 - 1995

Öğretim Görevlisi

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM

Yönetimsel Görevler

2001 - Devam Ediyor

2001 - Devam Ediyor

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Temel Eğitim Bölümü

2008 - 2011

2008 - 2011

Dekan Yardımcısı

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Temel Eğitim Bölümü

Yönetilen Tezler

2008

2008

Yüksek Lisans

Sınıf öğretmeni adayların eleştirel düşünme gücü

BİLGİN A. (Danışman)

A.ÇETİN(Öğrenci) Creative Commons License

Makaleler

Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (12)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2013

2013

1. The Voice of the European TeacherS

ÖZEKE S., SUNGURTEKİN Ş., BİLGİN A., OKSAL A., BALTACI GÖKTALAY Ş.

Uludağ Üniversitesi Bilgilendirme ve Ar-Ge Günleri, Türkiye, 12 Kasım 2013 - 13 Kasım 2103

2013

2013

2. The effects of the project ”Be My Hope” on Disadvantaged Children’s Commitment to School and Dependence on Teacher Conditions.

OKSAL A., SADİOĞLU Ö., BİLGİN A., ONUR SEZER G., ÇAĞLAR ÖZTEKE H.

4th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA)., Barcelona, İspanya, 27 - 29 Ekim 2013, ss.90, (Özet Bildiri)

2013

2013

3. The Effects of the Project “Be My Hope” On Disadvantaged Children’s School Burnout Levels

ONUR SEZER G., SADİOĞLU Ö., BİLGİN A., OKSAL A., ÇAĞLAR ÖZTEKE H.

4th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA)., Barcelona, İspanya, 27 - 29 Ekim 2013, ss.89-90, (Özet Bildiri)

2002

2002

5. Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcılık Hakkındaki Düşünceleri

İŞLER A. Ş., BİLGİN A.

Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Uluslararası Katılımlı 2000’li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 31 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2019

2019

1. Keeping Youth Safe from Cyberbullying

Dixon D., Roman A., Kelemen G., Dughi T., Demeter E., Maier R., et al.

Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, 2019

2016

2016

2. Kişilik Kuramları

BİLGİN A.

Hukuk Uyuşmazlıklarında Arabuluculuk, Sabuncuoğlu Zeyyat, Editör, Aktüel, ss.233-266, 2016

2016

2016

3. Çatışma Çözme Sürecinde Kullanılan Yöntemler

BİLGİN A.

Hukuk Uyuşmazlıklarında Arabuluculuk, Sabuncuoğlu Zeyyat, Editör, Aktüel, ss.173-206, 2016

2000

2000

4. Gelişim Psikolojisine Genel Bakış

PEKER M. R., KÜLAHOĞLU Ş., ALTINTAŞ E., DİRİK M. Z., BAŞAL H. A., ÖZKILIÇ R., et al.

Gelişim ve Öğrenme, Ersin Altıntaş, Editör, AKMAT, Bursa, ss.1-10, 2000


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 30

h-indeksi (WOS): 2