Yayınlar & Eserler

Makaleler 52
Tümü (52)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (19)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 123

1. DİŞ HEKİMLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN ORAL HİJYEN KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARININ ZİHİN HARİTALARI YOLUYLA ANALİZİ

8. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ağustos 2025, ss.324-325, (Tam Metin Bildiri)

2. INVESTIGATION OF STUDENT VIEWS ON POLYGON TEACHING IN INQUIRY- BASED LEARNING ENVIRONMENTS

7 TH INTERNATIONAL BLACK SEA MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Artvin, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2025, ss.1011-1018, (Tam Metin Bildiri)

3. ASSESSMENT OF ACTIVITY-BASED PROBLEM POSING IMPLEMENTATION

VII. BASKENT INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY STUDIES, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2025, ss.938-951, (Tam Metin Bildiri)

4. PRESERVICE TEACHERS AND THEIR AWARENESS OF MATHEMATICS ANXIETY

5. ULUSLARARASI KARADENİZ BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR VE İNOVASYON KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 24 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

5. AN INVESTIGATION OF MATHEMATICS TEACHERS’ VIEWS ON DYNAMIC GEOMETRY SOFTWARE ACROSS DIFFERENT TYPES OF HIGH SCHOOLS

7. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Antalya, Türkiye, 19 - 20 Nisan 2025, ss.907-915, (Tam Metin Bildiri)

7. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Geometri İçeriklerinin İlişkiler Ağı

İstanbul Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Ocak 2025, ss.56, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Relationship Between Pre-Service Mathematics Teachers' Attitudes Towards Statistics and Their Statistical Literacy

10th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2024, Budapest, Macaristan, 9 - 11 Temmuz 2024, (Tam Metin Bildiri)

9. The Effect of Task Focused Problem Solving and Posing Training on the Problem Posing Skills of Mathematics Teacher Candidates

10th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2024, Budapest, Macaristan, 9 - 11 Temmuz 2024, ss.672-685, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

10. Ortaöğretim Matematik Ders Kitapları ve Ders Kitaplarında Geometrinin Yeri Üzerine Öğretmenlerin Görüşleri

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

11. Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Çözmede Strateji Tercihlerinin ve Görevler Arası Stratejik Esnekliklerinin İncelenmesi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.599, (Özet Bildiri)

12. 5. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Problem Çözme Basamaklarının İçeriği Bağlamında İncelenmesi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

13. Üst Düzey Düşünme Becerilerini Desteklemek için Alternatif Bir Araç: Düşünme Haritaları

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

14. Matematik Dersinde Sanal Öğrenme Ortamı ile Geleneksel Kâğıt-Kalem Ortamının Hibrit Kullanımı

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

15. Problem Çözme ve Kurma Eğitiminin Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Kurma Becerilerine Etkisi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

17. Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kesir, Ondalık Gösterim ve Yüzdeler Konusundaki Öğrenmelerine Domino Oyunun Etkisi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

18. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerileriyle Problem Kurma Öz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.691, (Özet Bildiri)

19. Matematik Öğretmen Adaylarının Ders Planlarında Problem Çözme ve Problem Kurma

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

20. Ortaöğretim Öğrencilerinin Problem Çözme Stratejilerinin Sınıf Düzeylerine Göre İncelenmesi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

21. Çocuk Edebiyatı ve Matematik İlişkilendirmesi: Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Kurma Durumlarından Yansımalar

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

22. Problem Posing Experiences of Gifted Students With Chat GPT: The Relationshıp Between Children's Literature and Mathematics

V.BASKENT INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY STUDIES, Ankara, Türkiye, 21 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri)

23. Reflections From BİLSEM and Secondary School Sixth Grade Students' Problem Posing Processes In The Field of Geometry Learning

V.BASKENT INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY STUDIES, Ankara, Türkiye, 21 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. Lise Matematik Öğretmenlerinin Geometri Öğrenme Alanına Yönelik Görüşleri: Yalova İli Örneği

CUMHURIYET 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 29 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)

25. Supporting Primary School Students' Mathematical Problem Posing Skills Through Children's Literature

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 Ekim 2023, ss.373-375, (Özet Bildiri)

26. Examining The Use of Mathematical Tasks In Lesson Plans of Mathematics Teacher Candidates

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, ss.104-106, (Özet Bildiri)

27. Examining The Strategies Used By Students From Different Types of High Schools In Solving Non-Routine Problems

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, ss.594-595, (Özet Bildiri)

28. Mathematics Teachers' Opinions on Problem Posing

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, ss.599-601, (Özet Bildiri)

29. The Effect of Integrating Children's Literature And Mathematics on Problem Solving Success of Middle School Students

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, ss.581-582, (Özet Bildiri)

30. The Effect of Task Focus Problem Solving and Posing Education on Prospective Mathematics Teachers' ProblemSolving and Posing Beliefs

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, ss.560-561, (Özet Bildiri)

31. The Effect of Integrating Children's Literature And Mathematics on Reflective Thinking Skills Middle School Students

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, ss.583-584, (Özet Bildiri)

32. Examination Of Reasoning Competence Of Seventh Grade Students In The Context Of Mathematical Literacy

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 Ekim 2023, ss.32-33, (Özet Bildiri)

33. Problem Çözme Eğitiminin Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Başarılarına Etkisi

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023), Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

34. Matematik Öğretmen Adaylarının Üst Bilişsel Becerilerini Harekete Geçiren Bir Etkinlik Örneği

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023), Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

35. Etkinlik Odaklı Problem Çözme ve Kurma Öğretiminin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023), Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

37. Mathematics and Science Teacher Candidates' Perceptions of Problem Solving Skills

International Conference on Social Science Research 2023, Budva, Karadağ, 30 Ağustos - 01 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

38. Self-Efficacy Perceptions of Mathematics and Science Teacher Candidates on their Digital Literacy

International Conference on Social Science Research 2023, Budva, Karadağ, 30 Ağustos - 01 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

39. Examining Sixth Grade Students' Problem Solving and Problem Posing Activities in Algebraic Expressions

5. International Anatolian Scientific Research Congress, Hakkari, Türkiye, 21 - 23 Temmuz 2023, ss.971-980, (Tam Metin Bildiri)

40. YEDİNCİ SINIF MATEMATİK DERSİ RASYONEL SAYILAR KONUSUNUN OYUNLA ÖĞRETİMİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

9th INTERNATIONAL MARDIN ARTUKLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Mardin, Türkiye, 20 Ocak 2023, ss.267-268, (Özet Bildiri)

41. THEMATIC CONTENT ANALYSIS OF STUDIES ON MATHEMATICAL LITERACY IN THE FIELD OF MATHEMATICS EDUCATION

V. INTERNATIONAL HALICH CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH, İstanbul, Türkiye, 15 - 16 Ocak 2023, ss.425-426, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

42. MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİKSEL PROBLEM ÇÖZME ESNEKLİĞİ

MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-VIII, Adana, Türkiye, 7 - 08 Ocak 2023, (Tam Metin Bildiri)

43. AN INVESTIGATION OF THE PROCESSES OF MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES TO REFLECT A GEOGEBRA IMPLEMENTATION IN THE LESSON PLAN

MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-VIII, Adana, Türkiye, 7 - 08 Ocak 2023, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

45. ÜSTÜN ZEKÂLI ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK EĞİTİMİNE YÖNELİK YAPILAN ÇALIŞMALARIN BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ

Anadolu 11th International Conference on Social Sciences, Diyarbakır, Türkiye, 29 - 30 Aralık 2022, ss.664-674, (Tam Metin Bildiri)

46. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK EĞİTİMİNE YÖNELİK YAPILAN ÇALIŞMALARIN BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ

ANADOLU 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Türkiye, 29 Aralık 2022, ss.129-139, (Tam Metin Bildiri)

47. OPINIONS OF FOREIGN SECONDARY STUDENTS LIVING IN TURKEY ON MATHEMATICS COURSE

INTERNATIONAL AEGEAN CONFERENCES ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES-VI, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2022, ss.313-322, (Tam Metin Bildiri)

48. TÜRKİYE’DE YAŞAYAN YABANCI UYRUKLU ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

INTERNATIONAL AEGEAN CONFERENCES ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES-VI, İzmir, Türkiye, 20 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)

49. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL DİL KULLANIMLARININ GEOMETRİK ŞEKİLLER ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ

EGE 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES –, İzmir, Türkiye, 24 Aralık 2022, cilt.1, ss.2079-2090, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

50. Investigation of The Process of Instrumental Genesis of 11th Grade Students on The Graphs of Quadratic Functions

INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, CHINA TO ADRIATIC-XIV, Kayseri, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2022, ss.335-336, (Özet Bildiri)

52. EXAMINATION OF MATHEMATICAL MODELING IN THE CONTEXT OF MATHEMATICAL LITERACY ON SEVENTH GRADE STUDENTS

2. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Niğde, Türkiye, 17 Haziran 2022, cilt.2, ss.11-12, (Özet Bildiri)

53. ANALYSIS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHER'S STATE TO DETERMINATE MATHEMATICAL REASONING INDICATORS OVER THE PROBLEMS

2. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Niğde, Türkiye, 17 Haziran 2022, cilt.2, ss.3-10, (Tam Metin Bildiri)

54. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MUHAKEME ETME ÖZ YETERLİK İNANÇLARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

2. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Niğde, Türkiye, 17 Haziran 2022, cilt.2, ss.1-2, (Özet Bildiri)

55. Examination of mind map evaluation rubrics created by prospective mathematic teachers

III. INTERNATIONAL Congress of Modern Studies in Social Sciences and Humanities, Karabağ, Azerbaycan, 07 Haziran 2022, cilt.4, ss.103-104, (Özet Bildiri)

56. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZİHİN HARİTASIYLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİ

KARABAKH III. INTERNATIONAL CONGRESS OF MODERN STUDIES IN SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES, Karabagh, Azerbaycan, 07 Haziran 2022, cilt.1, ss.105-106, (Özet Bildiri)

57. Pre-service mathematic teachers’ views on the mind map

III. INTERNATIONAL Congress of Modern Studies in Social Sciences and Humanities, Karabağ, Azerbaycan, 7 - 10 Haziran 2022, cilt.4, ss.105-106, (Özet Bildiri)

58. DÖRTGEN KAVRAMININ DİDAKTİK DÖNÜŞÜM SÜRECİNİN İNCELENMESİ

5 th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONFERENCE, Baku, Azerbaycan, 24 Mayıs 2022, cilt.2, ss.108-122, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

59. Cognitive Examınatıon Of Sixth-Grade Students' Problem Positioning Skills

5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

60. Ortaokul 6. Sınıf Matematik Ders Kitabı Açılar Ünitesinin Bir Dikey Analiz Çalışması Örneği

5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TÜRKBİLMAT-5), Alanya, Türkiye, 28 Ekim 2021 - 30 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

61. Investigation Of Lesson Processes Of Primary School Mathematics Teachers Who Have Postgraduate Education In Mathematics Education

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

62. A New Model In Teaching Mathematics: A Dual Focus Teaching Model

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 30 Eylül 2021, ss.314-315, (Özet Bildiri)

63. Classification Situations of Prospective Mathematics Teachers in Terms of Creativity of Mathematical Problems

3 nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 30 Eylül 2021, ss.308-309, (Özet Bildiri)

64. Analysis of Postgraduate Theses on Mathematics Literacy in The Field of Mathematics Education in Turkey

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 30 Eylül 2021, ss.306-307, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

65. Determining The Criteria Of Mathematical Literacy Questions And Questions Requiring Mathematical Reasoning

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 30 Eylül 2021, ss.310-311, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

66. The Views of Prospective Mathematics Teachers to Mathematical Modeling Questions

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 30 Eylül 2021, ss.312-313, (Özet Bildiri)

67. ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MUHAKEME ETME SÜREÇLERİNİN GÜNLÜK YAŞAM PROBLEMİYLE AÇIĞA ÇIKARILMASI

INTERNATIONAL HALICH CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH, İstanbul, Türkiye, 15 - 16 Ağustos 2021, ss.47-57, (Tam Metin Bildiri)

68. INVESTIGATION OF DOCUMENTATIONAL GENESIS PROCESSES OF TWO MATHEMATICS TEACHERS: TRADITIONAL TEACHING METHOD vs ANTROPY SOFTWARE USE IN THE SCOPE OF FATİH PROJECT

2. Pearson Journal International Conference on Social Sciences & Humanities, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

69. A NEW MODEL DESIGN TO IMPROVE MATHEMATICAL LITERACY: A DUAL FOCUS TEACHING MODEL

The 14th International Congress on Mathematical Education, Shanghai, Çin, 11 Temmuz 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

70. A STUDY ON THE USE OF RESOURCES IN FACE-TO-FACE AND DISTANCE EDUCATION OF A PRIMARY MATHEMATICS TEACHER DURING PANDEMIC

İSTANBUL INTERNATIONAL MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 04 Haziran 2021, ss.112-113, (Özet Bildiri)

71. COMPARISON OF DOCUMENTATIONAL GENESIS PROCESSES OF COLLEGE AND HIGHSCHOOL MATHEMATICS TEACHERS: TRIANGLES TEACHING SUBJECT

İstanbul International Modern Scientific Research Congress, İstanbul, Türkiye, 04 Haziran 2021, ss.110-111, (Özet Bildiri)

73. Reflective Thinking Skills Towards Problem Solving And Metacognitive Skills Of Middle School Students

2 nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

74. Matematik Ders Kitaplarında Pisagor Teoremi

Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2019), İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

75. Yedinci sınıf öğrencilerinin matematik ders kitapları hakkındaki görüşleri

Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2019), 24 - 26 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

76. The First Thoughts of Mathematics Teacher Education Students on the Nature and Teaching of Mathematics

4 th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

77. İnsan ve çevre ilişkileri” konusunda uygulanan 4MAT Öğretimi Modelinin Eleştirel Düşünme Eğilim

4th International Eurosian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, ss.2274-2279, (Tam Metin Bildiri)

78. Ortaöğretim Matematik Dersi 2013-2018 Öğretim Programlarına Genel Bakış

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.428-435, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

79. Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerileri Ve Matematik Okuryazarlıklarına İlişkin Bir Araştırma

1. Uluslararası Eğiitim ve Sosyal Bilimlerde Yeni Ufuklar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, ss.538-546, (Tam Metin Bildiri)

80. Öğretmen Adaylarının Matematiğin Kullanıldığı Alanlar Ve Günlük Yaşam İlişkisine İlişkin Görüşleri

1. Uluslararası Eğiitim ve Sosyal Bilimlerde Yeni Ufuklar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, ss.538-546, (Tam Metin Bildiri)

81. Problem Çözebileceğine İnanmak ile Problem Çözebilmek Arasındaki İlişki

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

82. Türk Eğitim Tarihindeki Üç Kuşak Matematik Kitabından Örnekler

5. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu (ISHE), 10 - 12 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

83. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları

IV. International a Symposium on Educational and Social Sciences in Turkish Cultural Geography (TURKCESS 2018), Baku, Azerbaycan, 27 - 30 Haziran 2018, ss.147, (Özet Bildiri)

84. Matematik Öğretmen Adaylarının Geometrik Çizimleri ile Sorgulama Becerileri Arasındaki İlişki

IV. Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 27 - 30 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

85. Türk Eğitim Tarihindeki Üç Kuşak Matematik Ders Kitabından Örnekler

V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.431-435, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

86. Flexibility In Analytic Geometry Course Of Prospective Mathematics Teachers

The 8th ICMI-East Asia Regional Conference on Mathematics Education (EARCOME8), 7 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

87. Prospective Mathematics Teachers’ Learning Strategies

IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia (IMCOFE), Roma, İtalya, 23 - 25 Ağustos 2017, ss.194, (Özet Bildiri)

88. Subjects Prospective Mathematics Teachers Have Difficulty To Teach: 5-8Mathematics Curriculum Sample

IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia (IMCOFE), ROMA, İtalya, 23 - 25 Ağustos 2017, ss.84, (Özet Bildiri)

89. The Investigation of Mathematics Teacher Candidates’ Concept of”Problem” Via Mind Mapping

IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia (IMCOFE), Roma, İtalya, 23 - 25 Ağustos 2017, ss.192, (Özet Bildiri)

90. Mathematics Subjects Prospective Mathematics Teachers Have Difficulty to Teach

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017), Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.1, ss.915-916, (Özet Bildiri)

91. A Study on The Philosophical Thought of Elementary Mathematics Teacher Candidates

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017), Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.1, ss.840-841, (Özet Bildiri)

92. Subjects Perceived as Difficult by Elementary School Students in Turkish Mathematics Curriculum

Ichacs 2016 International Conference on Humanities and Cultural Studies, Prague, 6 - 10 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

93. STRATEGIC FLEXIBILITY OF PROSPECTIVE TEACHERS

40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.1, ss.271, (Özet Bildiri)

94. Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygı düzeyleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

95. Consolidating similarity knowledge by the help of Pythagorean Theorem

13th International Congress on Mathematics Education, 24 - 31 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

96. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygı DüzeyleriÜzerine Bir Çalışma

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.366-367, (Özet Bildiri)

97. The Prospective Secondary Mathematics Teachers Self Perception on Competency of General Teacher Behaviors

International Teacher Education Conference, st. Petersburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

98. The Investigation of the Relationship between Learning Strategies and Problem Solving Skills on Gifted Students

21st World Conference Educating Gifted and Talented Children, 10 - 14 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)

99. Ortaöğretim Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algı Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre Incelenmesi

ERPA International Congresses on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, ss.67-68, (Özet Bildiri)

100. A Real Context Problem for Consolidating the Similarity

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.398-403, (Tam Metin Bildiri) identifier

101. Attitudes of elementary school students towards solvingmathematics problems

International Congress on Education ERPA 2014, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Temmuz 2014, ss.557-562, (Tam Metin Bildiri)

102. Öğretmenlerin Bağlamsal Bir MatematikProblemini Çözümünün PISA yeterlikleri Açısından İncelenmesi

11. Ulusal Fen Bilimlerive Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

103. Öğretmenlerin Bağlamsal bir Problemi Çözümünün Pisa Yeterlikleri Açısından İncelenmesi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.508, (Özet Bildiri)

105. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ CEBİR ÖĞRENME ALANINDAKİ ÖNBİLGİLERİNİN BELİRLENMESİNDE KAVRAM HARİTALARI

INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CHANGES AND NEW TRENDS IN EDUCATION, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

106. Prospective Mathematics Teachers’sViews about Mathematical Proof

International Conference on Education in Mathematics Science and Technology, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, ss.1088, (Özet Bildiri)

107. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlik Algıları

11. Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.139, (Özet Bildiri)

109. Common and Flexible use of Mathematical Non Routine ProblemSolving Strategies

12th International Congress on Mathematical Education, Seoul, Güney Kore, 8 - 15 Temmuz 2012, ss.3044-3052, (Tam Metin Bildiri)

110. Mathematical Literacy Self-Efficacy Beliefs of Prospective Mathematics Teachers

12th International Congress on Mathematical Education, Seoul, Güney Kore, 8 - 15 Temmuz 2012, ss.1701-1707, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

111. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlik Algıları ve Okul Deneyimi Etkinlikleri Hakkında Görüşleri

1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.517-519, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

112. Relationship between usage levels of ”looking for a pattern” and ”simplifying the problem” strategies

The 35th Conference of The International Group for The Psychology of Mathematics Education, PME, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.1, ss.417, (Özet Bildiri)

114. Investigation of Preservice Mathematics and Social Sciences Teachers’ Attitudes Towards Computer

4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.119-122, (Tam Metin Bildiri)

117. The relationship between Turkish prospeciive teachers learning styles and problem solving skills

VI. International Conference Suistanable Development Culture and Education (JTET) Conference, Eskişehir, Türkiye, 4 - 07 Haziran 2008, cilt.1, ss.122-130, (Tam Metin Bildiri)

118. Pre service Teachers Mathematical Knowledge Need For Justification on a Geometrical Construction Problem

XII.International Organization for Science and Technology Education, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2008, ss.1086-1090, (Tam Metin Bildiri)

119. İlköğretim Öğrencilerinin Tercih Ettikleri Matematiksel İspat Yöntemleri

VIII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.293, (Özet Bildiri)

120. What you see is not always what you expect to see A case study on the use of the spatio visual properties by pre service teachers

Internatıonal Conference On Educatıonal Scıences, Famaguusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)

121. The Relationship Between Turkish Pre Service Teachers Learning Styles And Problem Solving Skills

The 6th International Conference Sustainable Development, Eskişehir, Türkiye, 4 - 07 Haziran 2008, (Özet Bildiri)

122. Learning to Solve Mathematical Non routine Problems

10th International Congress on Mathematical Education, Copenhagan, Danimarka, 04 Temmuz 2008 - 11 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)

123. Lise matematik ders kitaplarının kullanım şekli ve sıklığı

Matematikçiler Derneği Matematik Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. Çift Odaklı Öğretim Modeli Uygulamalarının Rutin Olmayan Problem Çözme Stratejileri Üzerine Etkisi

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XIX, Doç. Dr. Melek Körükçü, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.89-103, 2023

2. Matematik Eğitiminde Muhakeme Etme

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-II, Doç.Dr.Fatma Erdoğan, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.65-80, 2023

3. Matematiksel Problem Kurmanın Çocuk Edebiyatı İle Bütünleştirilmesi

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-II, Doç.Dr.Fatma Erdoğan, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.343-354, 2023

4. Göründüğünden Fazlası: Matematik Öğretiminde Zihin Haritalama Uygulaması

Eğitim Bilimleri alanında Uluslararası Araştırmalar XIX, Doç. Dr. Melek Körükçü, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.131-144, 2023

5. Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Okuryazarlığına Bakış Açıları

Eğitimde Araştırmalar Kitabı, Bilal Duman, Sabri Sidekli, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.65-77, 2019

7. Integration of Dynamic Geometry Softwares in Mathematics’ Education: Researches’ Overview in Turkey

The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Aleksandır Drujinin, Zdravka Kostova, Igor Sharuho, Emin Atasoy, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.423-436, 2013

8. Educational Research and Trends on Proof and Proving in Turkey: 2000-2011 Period

Education and Science in a Globalizing World A Case Study of Turkey, Christov Ilia, Atasoy Emin, Efe Recep, Editör, Paradigma, Sofija, ss.511-530, 2012
Metrikler

Yayın

187

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

28

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

36

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

18

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

100

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

307

Proje

14

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları