-
2025 - Devam Ediyor Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Becerilerini Destekleyen Geometri Öğretim Etkinliklerinin Geliştirilme Süreçlerinin İncelenmesi
-
2025 - Devam Ediyor Zihin Haritalama Destekli Problem Çözme Eğitiminin Matematik Öğretmen Adaylarının Biliş Ötesi Düşünme Stratejilerine Etkisi
-
2024 - Devam Ediyor Etkinlik Temelli Problem Çözme ve Kurma Eğitiminin Altıncı Sınıf Öğrencilerine Etkisinin İncelenmesi
-
2025 - 2028 Problem-posing with AI through Children’s picture books about EU Values (PACE)
Erasmus Projesi , Özel Eylem 1 Jean Monnet Programı Projesi
Baltacı Ş. (Yürütücü), Arslan Ç., Kartal H., Aydın Koyuncu Ç., Ertan Y.
-
2022 - 2025 Etkinlik Odaklı Problem Çözme ve Kurma Öğretiminin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ARSLAN Ç. (Yürütücü), YENİL T., ÖZAYDIN Z., DEMİRCİ N.
-
2023 - 2024 Öğretmen Adaylarının 21 Yüzyıl Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından Karşılaştırılması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ZEREN ÖZER D. (Yürütücü), KARADUMAN B., ARSLAN Ç.
-
2023 - 2024 Ortaokul Öğrencilerinin Çocuk Edebiyatı ile Bütünleştirilmiş Matematiksel Problem Çözme Süreçlerinden Yansımalar
-
2022 - 2023 Matematik Öğretmen Adaylarının Muhakeme Etme Öz Yeterlik İnançları Üzerine Bir Çalışma
-
2018 - 2018 Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları
-
2018 - 2018 MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME STRATEJİLERİ
-
2018 - 2018 Yap Kullan Öğren
-
2017 - 2018 Matematikten Korkmayan Öğrenciler İçin Üniversite ve MEB İşbirliği
-
2016 - 2017 Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki
-
2016 - 2017 Consolidating Similarity Knowledge by the Help of Pythagorean Theorem