Akademik Unvanlar
-
2005 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
1998 - 2005 Doç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ, MATEMATİK
-
1993 - 1998 Yrd. Doç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ, MATEMATİK
-
1988 - 1993 Araştırma Görevlisi
Bursa Uludağ Üniversitesi, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ, MATEMATİK
Yönetimsel Görevler
-
2021 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
2019 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
2015 - 2016 Bölüm Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
2006 - 2015 MYO Müdürü
Bursa Uludağ Üniversitesi, TEKNİK BİLİMLER MYO
-
2005 - 2007 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
1993 - 2005 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ, MATEMATİK
Verdiği Dersler
-
Doktora EĞİTİMDE İLERİ İSTATİSTİKSEL ANALİZLER ve ARAŞTIRMA ETİĞİ
-
Lisans OLASILIK
-
Yüksek Lisans Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi IV
-
Yüksek Lisans EĞİTİMDE İLERİ NİCEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE ARAŞTIRMA ETİĞİ
-
Lisans Lineer Cebir II
-
Doktora Doktora Uzmanlık Alan Dersi IV
-
Lisans MANTIKSAL AKIL YÜRÜTME
-
Doktora Doktora Uzmanlık Alan Dersi I
-
Yüksek Lisans Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi I
-
Doktora NİCEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNE GİRİŞ
-
Lisans Analitik Geometri
-
Lisans Lineer Cebir I
-
Yüksek Lisans İSTATİSTİKSEL YÖNTEMLER ve EĞİTİMDE NİCEL ARAŞTIRMALARA GİRİŞ
Yönetilen Tezler
-
Diyalojik Tartışmalar Temelli Sokratik Seminerler Yoluyla Sınıf İçi Öğrenci Soru Düzeylerinin Bloom Taksonomisi Bakımından İncelenmesi
Ezentaş R. (Danışman)
Ş.ZAİMOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2022 -
SEKİZİNCİ SINIF CEBİR ÖĞRENME ALANINDA ÇİFT ODAKLI ÖĞRETİM MODELİYLE UYGULANAN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖĞRETİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Ezentaş R. (Danışman)
Y.SEVEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Sekizinci sınıf öğrencilerinin geometrik muhakeme süreçlerinin öğrenme yörüngelerine dayalı öğretim tasarımı bağlamında incelenmesi
Ezentaş R. (Danışman)
T.GÜRBÜZ(Öğrenci), Doktora, 2022 -
MANTIK VE KODLAMA EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLERİN BAŞARILARININ BELİRLENMESİ
Ezentaş R. (Danışman)
M.SIDIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Matematiksel Modellemenin Yaşama Yansıma Sürecinin İncelenmesi
Ezentaş R. (Danışman)
B.DEMİR(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Yedinci sınıf öğrencilerinin yaşam temelli soruların çözüm sürecinin incelenmesi
Ezentaş R. (Danışman)
S.AHMETOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Bağlamsal problemlerin çözümünde öğrenci hatalarının incelenmesi ve çözüm önerileri
Ezentaş R. (Danışman)
-
İl izleme araştırması verilerine göre beşinci sınıf matematik dersindeki eksik öğrenilmiş kazanımların irdelenmesi
Ezentaş R. (Danışman)
-
Yedinci sınıf öğrencilerinin matematik okuryazarlığı sorularının çözümünde karşılaştıkları zorlukların incelenmesi
EZENTAŞ R. (Danışman)
-
Tess-India açık eğitim kaynaklarından faydalanılarak oluşturulan etkinliklerin cebir öğretimine etkisi
EZENTAŞ R. (Danışman)
-
Yedinci sınıf öğrencilerine verilen matematik okuryazarlığı eğitiminin planlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi
Ezentaş R. (Danışman)
-
Sekizinci sınıf öğrencilerine verilen matematik okuryazarlığı eğitiminin planlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi
Ezentaş R. (Danışman)
-
Meslek lisesi öğrencilerinin alanlarıyla ilgili mesleki matematik başarısını geliştirmeye yönelik Stem uygulamaları
EZENTAŞ R. (Danışman)
-
Onuncu sınıf öğrencilerinin geometrik düşünme alışkanlıklarını geliştirmeye yönelik öğretim ortamının tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi
Ezentaş R. (Danışman)
Z.BAHAR(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Onuncu sınıf öğrencilerinin geometrik düşünme alışkanlıklarını geliştirmeye yönelik öğretim ortamının tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi
EZENTAŞ R. (Danışman)
-
Özel yetenekli çocuklarda matematiksel soyutlama
EZENTAŞ R. (Eş Danışman), Ezentaş R.(Eş Danışman)
-
Altıncı sınıf matematik öğretim programının öğrencilerin cebirsel düşünme düzeylerinin gelişimine etkisi
EZENTAŞ R. (Danışman)
-
Altıncı sınıf öğrencilerine verilen matematik okuryazarlığı eğitiminin öğrencilerin matematik okuryazarlığı başarısına etkisi
Ezentaş R. (Danışman)
E.TAŞKIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Kesir kavramına ilişkin bilgi oluşturma sürecinin incelenmesi
EZENTAŞ R. (Danışman)
-
İlköğretim birinci sınıf öğrencilerinin problem çözme stratejilerini kullanabilme düzeyleri
EZENTAŞ R. (Danışman)
-
Orantılı doğru parçaları ve benzer üçgenler ünitesinin geleneksel ve yapılandırmacı yaklaşım ile öğretiminin öğrenci başarısı açısından incelenmesi
EZENTAŞ R. (Danışman)
-
Cebir öğrenme alanının yapılandırmacı yaklaşımla öğretiminin 6. sınıf öğrencilerinin cebirsel düşünme düzeyleri üzerindeki etkisi
EZENTAŞ R. (Danışman)
-
İlköğretim 3. sınıf Matematik dersi programının yapısalcı öğrenme kuramına uygunluk bakımından değerlendirilmesi
EZENTAŞ R. (Danışman)
-
İlköğretim 3. sınıf matematik dersi programının yapılandırmacı yaklaşıma uygunluk bakımından değerlendirilmesi
Ezentaş R. (Danışman)
P.ÜLKER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
İlköğretim 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin cebirsel düşünme düzeylerinin gelişimi
Ezentaş R. (Danışman)
P.GÜLPEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Alt manifoldlarda transversallik şartı ve kesişim teorisi
EZENTAŞ R. (Danışman)
-
Dupin hiperyüzeyler
EZENTAŞ R. (Danışman)
-
ooC -Değişmez tight dönüşümler
Ezentaş R. (Danışman)
M.HOŞGÖREN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1995