-
2001 - 2007 Doç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ
-
1997 - 2001 Yrd. Doç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
-
1995 - 1997 Öğretim Görevlisi Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ
-
1991 - 1995 Prof. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1989 - 1995 Öğretim Görevlisi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ
-
1986 - 1989 Öğretim Görevlisi
Bursa Uludağ Üniversitesi
-
1982 - 1986 Öğretim Görevlisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi
-
Matematik okuryazarlık yeterliklerinin gelişimine dayalı bir modüler programın tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi
ALTUN M. (Danışman)
-
Matematik okuryazarlık eğitiminin 7.sınıf öğrencilerinde akademik başarıya ve epistemolojik inanç düzeyine etkisi
ALTUN M. (Danışman)
-
Onuncu sınıf öğrencilerinin yaratıcı problem çözme becerisini etkileyen öğrenci ve öğretmen özellikleri
ALTUN M. (Danışman)
-
Türkiye ve Almanya'da okutulan matematik ders kitaplarının matematik okuryazarlığı bakımından incelenmesi ve karşılaştırılması
ALTUN M. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmenliği lisans programlarında alan eğitimi derslerinin özel alan yeterliklerini kazandırması yönünden değerlendirilmesi
ALTUN M. (Danışman)
-
Yedinci sınıf rasyonel sayılar ünitesinin 5e öğrenme modeline göre planlanması, uygulanması ve değerlendirilmesinin öğrencilerin akademik başarı ve matematik dersine karşı tutumlarına etkisi
ALTUN M. (Danışman)
-
Matematik okuryazarlığı konusunda yetiştirilen öğretmenlerin öğrencilerinde matematik okuryazarlığının gelişiminin incelenmesi
ALTUN M. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin matematiksel düşünme süreç ve becerilerinin boylamsal incelenmesi
ALTUN M. (Danışman)
-
Problem çözme stratejilerinin matematiksel süreç becerilerine göre sınıflandırılması
ALTUN M. (Danışman)
-
Altıncı sınıf matematik dersi öğretim programının matematik okuryazarlığı yeterlikleri bakımından değerlendirilmesi ve geliştirilmesi
ALTUN M. (Danışman)
-
Etkili bir geometri dersinin özelliklerinin belirlenmesi, geliştirilmesi ve değerlendirilmesi
ALTUN M. (Danışman)
-
Matematik okuryazarlığı soru yazma süreç ve becerilerinin gelişimi
ALTUN M. (Danışman)
-
Üstün yetenekli ilköğretim öğrencilerinin problem çözme stratejilerini öğrenme düzeyleri
ALTUN M. (Danışman)
-
PISA matematik okuryazarlık öğretiminin PISA sorusu yazma ve matematik okuryazarlık düzeyleri üzerine etkisi
ALTUN M. (Danışman)
-
İstatistiğin temel kavramlarının probleme dayalı öğrenme yaklaşımıyla öğretimi
ALTUN M. (Danışman)
-
İlköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin Analitik Geometri'nin koordinat sistemi ve doğru denklemi kavramlarını oluşturması süreçlerinin araştırılması
ALTUN M. (Danışman)
-
İlköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin analitik geometrinin koordinat sistemi ve doğru denklemi kavramlarını yapılandırmacı öğrenme ve gerçekçi matematik eğitimine göre oluşturması süreçlerinin araştırılması
ALTUN M. (Danışman)
D.SEZGİN(Öğrenci), Doktora, 2011 -
Açı kavramının gerçekçi matematik öğretimi ve yapılandırmacı kurama göre öğretiminin karşılaştırılması
ALTUN M. (Danışman)
-
Olasılık ve istatistik öğrenme alanındaki kavramların gerçekçi matematik eğitimi ve yapılandırmacılık kuramına göre bilgi oluşturma sürecinin incelenmesi
ALTUN M. (Danışman)
-
Olasılığın temel kuralları bilgisinin yapılandırmacı kurama göre oluşturulması sürecinin incelenmesi
ALTUN M. (Danışman)
-
Öğrencilerin öğrenme ortamı koşulları ve matematiksel problem çözme başarılarına göre kullandıkları öz düzenleyici öğrenme stratejileri farklılıkları
ALTUN M. (Danışman)
-
İlköğretim öğrencilerinde muhakeme etme ve ispatlama düşüncesinin gelişimi
ALTUN M. (Danışman)
-
10-11 yaş grubundaki öğrencilerin kesirleri kavramaları üzerine deneysel bir çalışma
ALTUN M. (Danışman)
-
2005 yılı ilköğretim 5. sınıf matematik programının değerlendirilmesi
ALTUN M. (Danışman)
-
Aktif öğrenme yaklaşımının çarpım cetvelinin öğretiminde kullanılmasının öğrenci başarısına etkisi
ALTUN M. (Danışman)
Ö.CENK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Sekizinci sınıf olasılık konularında aktif öğrenme yöntemi ile öğretimin öğrenci başarısı açısından incelenmesi
ALTUN M. (Danışman)
-
İlköğretim birinci sınıfta aktif öğrenme stratejilerinin kullanımının öğrenci başarısına etkisi
ALTUN M. (Danışman)
-
İlköğretim 2. ve 3. sınıf öğrencilerinin problem çözme stratejilerini kullanabilme düzeyleri üzerine bir çalışma
ALTUN M. (Danışman)
-
İlköğretim yedinci ve sekizinci sınıf öğrencilerinin problem çözme stratejilerini kullanabilme düzeyleri üzerine bir çalışma
ALTUN M. (Danışman)
-
İlköğretim 5. sınıf matematik öğretiminde aktif etkileşimli öğrenme yaklaşımının öğrenci başarısına etkisi
ALTUN M. (Danışman)
-
İlköğretim 4. sınıf matematik öğretiminde aktif etkileşimli öğrenmenin öğrenci başarısına etkisi
ALTUN M. (Danışman)
M.DAĞERİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1999 -
İlköğretim 2. sınıf matematik öğretiminde "aktif etkileşimli öğrenme yaklaşımı"nın öğrenci başarısına etkisi
ALTUN M. (Danışman)
-
İlköğretim 4. sınıf matematik öğretiminde "aktif etkileşimli öğrenme" yaklaşımının öğrenci başarısına etkisi
ALTUN M. (Danışman)
