Makaleler
24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (2)
Scopus (6)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (2)
5. EVALUATION OF THE TEACHING ENVIRONMENT FOR IMPROVE THE GEOMETRIC HABITS OF MIND OF TENTH GRADE STUDENTS
European Journal of Education Studies
, cilt.4, sa.6, ss.47-64, 2018 (Scopus)
8. Inconsistencies Between Mathematics Teacher s Belifs onIdeal Geometry Teaching and Their Teaching Practice
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültsi Dergisi
, cilt.28, sa.1, ss.131-153, 2015 (Hakemli Dergi)
10. Yapılandırmacılık ve Geometri
Çağdaş Bakış
, cilt.9, ss.26-28, 2013 (Hakemsiz Dergi)
12. İki altıncı sınıf öğrencisinin doğru denklemini oluşturma sürecinin incelenmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.171-200, 2012 (Hakemli Dergi)
13. RBC C Modeline Göre Doğrunun Denklemi Kavramının Soyutlanması Üzerine Bir Çalışma
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.1, sa.1, ss.17-37, 2012 (Hakemli Dergi)
15. İlköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin olasılığın temel kavramlarını anlama düzeyleri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.11-29, 2010 (Hakemli Dergi)
16. An Examination of Fourth and Fifth Graders Fractional Understandings Based on Mathematical Achievement
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.81-98, 2010 (Hakemli Dergi)
17. Mathematics teacher trainees skills and opinions On solving non routine mathematical problems
Journal of Theory and Practice
, cilt.4, sa.2, ss.213-238, 2008 (Hakemli Dergi)
18. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Rutin Olmayan Matematiksel Problemleri Çözme Becerileri ve Bu Konudaki Düşünceleri
Elementary Education Online
, cilt.6, sa.1, ss.127-143, 2007 (Hakemli Dergi)
19. Learning To Solve Non-routine Mathematical Problems
İlköğretim Online (elektronik)
, ss.50-61, 2007 (Hakemli Dergi)
20. İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözme Stratejilerini Öğrenmeleri Üzerine Bir Çalışma
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.1-21, 2006 (Hakemli Dergi)
21. Lise Matematik Ders Kitaplarının Kullanım Şekli ve Sıklığı
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.131-147, 2004 (Hakemli Dergi)
22. Lise matematik ders kitaplarının kullanım şekli ve sıklığı üzerine bir çalışma
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.131-147, 2004 (Hakemli Dergi)
23. Altı Yaş Grubu Çocukların Problem Çözme Stratejileri ve Bunlarla İlgili Öğretmen ve Müfettiş Algıları
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.211-230, 2001 (Hakemli Dergi)
24. Altı yaş grubu çocukların problem çözme stratejileri ve bunlarla ilgili öğretmen ve müfettiş algıları
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.211-230, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
26
3. Öğrencilerin Matematik Okuryazarlığı Sorularını Çözüm Süreçlerinde Ortaya Çıkan Davranışların İncelenmesi
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
8. Algebraic Expressions vs. Number Pattern Generalisations: Which one should be taught first, in mathematics classrooms?
ICMME-2017 International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
9. Evaluation of the Results of a Mathematical Literacy Teaching Practice for 5th and 6th Grade
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017), 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
10. How does “Mathematics Education Literature” approach the “Mathematical Modelling”? : A Thematic Review
ICMME-2017 International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
11. Mathematics Literacy In Mathematics Education Process: A Thematic Review
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017), 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
12. Determination of Developments of 7th and 8th Grade Middle School Students after a Mathematical Literacy Teaching Experience
7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
13. Bir Geometrik Oluşum Probleminin Çözüm Sürecinin Tahlili: axb Boyutlu Dikdörtgene Eş Alanlı Kare Çizimi
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
14. Matematik Öğretiminde Niteliği Arttırmanın İrdelenmesi: Benzerlik Konusu Durum Çalışması
7. uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
15. Değişken Kavramını Soyutlamaya Yönelik Ders Tasarımı
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
16. Öğretmenlerin Bağlamsal Bir MatematikProblemini Çözümünün PISA yeterlikleri Açısından İncelenmesi
11. Ulusal Fen Bilimlerive Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
17. Öğretmenlerin Bağlamsal bir Problemi Çözümünün Pisa Yeterlikleri Açısından İncelenmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.508, (Özet Bildiri)
18. Calculating Area of Circle with Different Integrations
II. Uluslararası Avrasya Matematik Bilimleri ve Uygulamaları Konferansı (IECMSA-2013), Saraybosna, Bosna-Hersek, 25 - 29 Ağustos 2013, (Özet Bildiri)
19. İki farklı öğrenme ortamının 5 sınıf öğrencilerinin problem çözme becerisine etkisi
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitmi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
21. Matematik öğretimi üzerine yazılmış olan bilimsel makalelerin hakem değerlendirme sürecinin analizi
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2
1. PISA Uygulamalarının Tanıtımı
PISA VE TIMSS Mantığını ve Sorunlarını Anlama, Çepni Salih, Editör, PegemAkademi, Ankara, ss.1-16, 2019
2. Matematik Okuryazarlığı
PISA VE TIMSS MANTIĞINI VE SORULARINI ANLAMA, Çepni Salih, Editör, PegemAkademi, Ankara, ss.188-230, 2019
Metrikler
Yayın (WoS)
7
Yayın (Scopus)
6
Atıf (WoS)
17
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
12
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
86
H-İndeks (Scholar)
3
Atıf (TrDizin)
126
H-İndeks (TrDizin)
6
Atıf (Sobiad)
93
H-İndeks (Sobiad)
4
Atıf (Diğer Toplam)
292
Proje
9
Tez Danışmanlığı
34