Yayınlar & Eserler

Makaleler 24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (2)
Scopus (6)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 26

2. Mathematical Literacy Levels of 11 Years Old Students

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, cilt.1, ss.612-613, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Öğrencilerin Matematik Okuryazarlığı Sorularını Çözüm Süreçlerinde Ortaya Çıkan Davranışların İncelenmesi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

4. BİR GEOMETRİK OLUŞUM PROBLEMİNİN ÇÖZÜM SÜRECİ İÇİN BİR ÇERÇEVE ÖNERİSİ

INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(ISOEVA), 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

5. A Framework Suggestion for the Analyze of the Solving Process of a Geometrical Construction Problem

6TH INTERNATIONAL EURASIAN CONFERENCE ON MATHEMATICAL SCIENCES AND APPLICATIONS, 15 - 18 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

6. DEVELOPMENT AND EVALUATION OF MATHEMATICAL LITERACY COURSE FOR PRE SERVICE TEACHERS

International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Almanya, 24 - 31 Temmuz 2016, ss.481-487, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Algebraic Expressions vs. Number Pattern Generalisations: Which one should be taught first, in mathematics classrooms?

ICMME-2017 International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

9. Evaluation of the Results of a Mathematical Literacy Teaching Practice for 5th and 6th Grade

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017), 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. How does “Mathematics Education Literature” approach the “Mathematical Modelling”? : A Thematic Review

ICMME-2017 International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

11. Mathematics Literacy In Mathematics Education Process: A Thematic Review

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017), 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Değişken Kavramını Soyutlamaya Yönelik Ders Tasarımı

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

16. Öğretmenlerin Bağlamsal Bir MatematikProblemini Çözümünün PISA yeterlikleri Açısından İncelenmesi

11. Ulusal Fen Bilimlerive Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

17. Öğretmenlerin Bağlamsal bir Problemi Çözümünün Pisa Yeterlikleri Açısından İncelenmesi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.508, (Özet Bildiri)

18. Calculating Area of Circle with Different Integrations

II. Uluslararası Avrasya Matematik Bilimleri ve Uygulamaları Konferansı (IECMSA-2013), Saraybosna, Bosna-Hersek, 25 - 29 Ağustos 2013, (Özet Bildiri)

19. İki farklı öğrenme ortamının 5 sınıf öğrencilerinin problem çözme becerisine etkisi

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitmi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

20. Solving fraction problems which are represented in a context

XIII. IOSTE (International Organization for Science and Technology Education) Symposium, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, ss.1057-1063, (Tam Metin Bildiri)

21. Matematik öğretimi üzerine yazılmış olan bilimsel makalelerin hakem değerlendirme sürecinin analizi

17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)

22. İlköğretim Öğrencilerinin Tercih Ettikleri Matematiksel İspat Yöntemleri

VIII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.293, (Özet Bildiri)

23. An examination of 4th and 5th grade students fractional understanding in terms of gender

International Conference on Educational Sciences (ICES), Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Temmuz 2008, cilt.3, ss.2047-2051, (Tam Metin Bildiri)

24. Learning to Solve Mathematical Non routine Problems

10th International Congress on Mathematical Education, Copenhagan, Danimarka, 04 Temmuz 2008 - 11 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)

25. Lise matematik ders kitaplarının kullanım şekli ve sıklığı

Matematikçiler Derneği Matematik Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004, (Özet Bildiri)

26. İlköğretim besinci sınıf öğrencilerinin zihinden hesap ve tahmin becerilerinin geliştirilmesi

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.1135-1141, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 2

1. PISA Uygulamalarının Tanıtımı

PISA VE TIMSS Mantığını ve Sorunlarını Anlama, Çepni Salih, Editör, PegemAkademi, Ankara, ss.1-16, 2019

2. Matematik Okuryazarlığı

PISA VE TIMSS MANTIĞINI VE SORULARINI ANLAMA, Çepni Salih, Editör, PegemAkademi, Ankara, ss.188-230, 2019
Metrikler

Yayın

53

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

17

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

12

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

86

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

126

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Sobiad)

93

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

292

Proje

9

Tez Danışmanlığı

34

Açık Erişim

30
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları