Yayınlar & Eserler

Makaleler 59
Tümü (59)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
TRDizin (38)
Diğer Yayınlar (19)

58. Liderlik ve Etik

Uludağ Üniversitesi İİBF Dergisi , cilt.22, sa.2, ss.151-168, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 44

1. TELEVİZYON REKLAMLARINDA CİNSEL İÇERİK KULLANIMININ İÇERİK ANALİZİ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ

EGE 12TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, cilt.2, ss.3965-3975, (Tam Metin Bildiri)

2. YEŞİL PAZARLAMA KAPSAMINDA ÇEVRECİ TELEVİZYON REKLAMLARININ İÇERİK ANALİZİYLE İNCELENMESİ

EGE 12TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, cilt.2, ss.3976-39933, (Tam Metin Bildiri)

3. SATIN ALMA SÜRECİNDE YEŞİL TEDARİKÇİ SEÇİMİ: FARKLI SEKTÖRLERDEKİ İŞLETMELER ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA

14th INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Aralık 2024, cilt.1, ss.1375-1391, (Tam Metin Bildiri)

4. MAKİNE SEKTÖRÜNDE SATIŞ SONRASI HİZMETLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

14th INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Aralık 2024, cilt.1, ss.1352-1374, (Tam Metin Bildiri)

5. KESİCİ TAKIM SEKTÖRÜNDEKİ PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE YAPAY ZEKÂ KULLANIMI ÜZERİNE ARAŞTIRMA

INTERNATIONAL 6th BURSA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Bursa, Türkiye, 24 - 26 Aralık 2024, ss.465-483, (Tam Metin Bildiri)

6. LOJİSTİK YAZILIMI SATIN ALMA KARAR SÜRECİNDE TEDARİKÇİ SEÇİMİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

INTERNATIONAL 6th BURSA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Bursa, Türkiye, 24 - 26 Aralık 2024, ss.455-464, (Tam Metin Bildiri)

7. RUSYA - UKRAYNA SAVAŞININ İŞLETMELERİN TEDARİK ZİNCİRLERİNE ETKİLERİ: OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA

BUSINESS JOURNAL 2ND INTERNATIONAL PARIS SOCIAL SCIENCE CONGRESS, Paris, Fransa, 21 - 24 Aralık 2023, cilt.1, ss.225-250, (Tam Metin Bildiri)

8. YAPI MALZEMELERİ SEKTÖRÜ VE MİMARLARIN SERAMİK KARO SATIN ALMA TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

BUSINESS JOURNAL 2ND INTERNATIONAL PARIS SOCIAL SCIENCE CONGRESS, Paris, Fransa, 21 - 24 Aralık 2023, cilt.1, ss.212-224, (Tam Metin Bildiri)

9. COVİD-19 PANDEMİ DÖNEMİNİN MOBİLYA SEKTÖRÜNE ETKİLERİ VE PANDEMİ DÖNEMİNDEN GELECEĞE İLİŞKİN ÇIKARILAN DERSLER

EGE 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.2, ss.3795-3811, (Tam Metin Bildiri)

10. ENDÜSTRİ 4.0’IN İŞLETMELER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: FARKLI SEKTÖRLERDEKİ İŞLETMELER ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA

EGE 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.2, ss.3779-3794, (Tam Metin Bildiri)

11. İLAÇ SEKTÖRÜNDEKİ DİJİTAL PAZARLAMA UYGULAMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

SELCUK 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, cilt.1, ss.1382-1395, (Tam Metin Bildiri)

12. LOJİSTİK SEKTÖRÜNDEKİ YÖNETİCİLERİN AVRUPA YEŞİL MUTABAKATI HAKKINDAKİ FARKINDALIKLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

SELCUK 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, cilt.1, ss.1369-1381, (Tam Metin Bildiri)

13. KRİPTO PARA KULLANIMININ ENERJİ TÜKETİMİ SORUNU ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

SOCRATES 6th International Conference on Education, Management, Economy and Social Sciences, Roma, İtalya, 13 Aralık 2022, cilt.1, ss.165-174, (Tam Metin Bildiri)

14. KRİPTO PARA ARACILIĞIYLA KARA PARA AKLAMA

SOCRATES 6th International Conference on Education, Management, Economy and Social Sciences, Roma, İtalya, 13 Aralık 2022, cilt.1, ss.151-164, (Tam Metin Bildiri)

15. Tüketicilerin Paralel İthalat Teknolojik Ürünlerine Yönelik Tutumları: Demografik Faktörlere Göre Farklılıkların Araştırılması

EGE 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 24 Aralık 2022, cilt.1, ss.1609-1623, (Tam Metin Bildiri)

16. Ürün İnovasyonunun Pazarlama Performansına Etkisi: Mobilya Sektöründe Bir Araştırma

EGE 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 24 Aralık 2022, cilt.1, ss.1624-1634, (Tam Metin Bildiri)

17. Açık İnovasyon Faaliyetleri: Riskler, Engeller Ve Sonuçlar Üzerine Bankacılık Sektöründe Bir Araştırma

INTERNATIONAL AZERBAIJAN ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 28 Mayıs 2022, cilt.1, ss.297-307, (Tam Metin Bildiri)

18. Covid-19 Salgınının Yaşandığı Yeni Normal Dönemdeki Belirsizlik Ve Risk Algısının Tüketici Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkileri

INTERNATIONAL AZERBAIJAN ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Baku, Azerbaycan, 28 Mayıs 2022, cilt.1, ss.283-295, (Tam Metin Bildiri)

19. TÜKETİCİLERİN PARALEL İTHALAT ÜRÜN SATIN ALMALARINDA ALGILADIKLARI RİSKLER: DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA

4. INTERNATIONAL NEW YORK ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Ocak 2022, ss.174-183, (Tam Metin Bildiri)

20. PARALEL İTHALAT ÜRÜN SATIN ALAN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA SONRASI PİŞMANLIK DAVR ANIŞLARININ DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

4. INTERNATIONAL NEW YORK ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Ocak 2022, ss.184-193, (Tam Metin Bildiri)

21. Tüketicilerin Büyük İndirim Günlerindeki Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörler

TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2021, ss.369-380, (Tam Metin Bildiri)

22. Büyük İndirim Günleri Reklamlarına Yönelik Tüketici Algıları Üzerine Bir Araştırma

TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2021, ss.381-389, (Tam Metin Bildiri)

23. Hava Yolu Yolcularının Covid 19 Salgınına İlişkin Algıladıkları Riskler Ve Alınan Önlemlere İlişkin Değerlendirmeleri

V. INTERNATIONAL COVID-19 AND CURRENT ISSUES CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 16 Ekim 2021, ss.202-2011, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. Effects of Covid-19 Pandemic on Supply Chain of Enterprises: A Research in the Automotive Industry

XIV. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management Plovdiv / Bulgaria, Plovdiv, Bulgaristan, 26 Eylül 2020, cilt.1, ss.946-954, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. Tüketicilerin Mobil Bankacılık Yapay Zekâ Uygulamalarını Kullanma Niyetini Etkileyen Faktörler

TARAS SHEVCHENKO 4th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 14 - 15 Aralık 2019, cilt.4, ss.465-472, (Tam Metin Bildiri)

28. KADIN TÜKETİCİLERİN TESETTÜR GİYİM ÜRÜNLERİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA REKLAMIN ETKİSİ

ULUSLARARASI İSLAM EKONOMİSİ, FİNANSI VE ETİK KONGRESİ (ISEFE-2019’BAHAR), İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.197-210, (Tam Metin Bildiri)

29. GÖRME ALGISININ MÜŞTERİ TATMİNİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: OTEL HİZMETİ ALAN TÜKETİCİLER ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA

4. ULUSLARARASI EKONOMİ YÖNETİMİ VE PAZAR ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Aralık 2018, cilt.1, ss.162-172, (Tam Metin Bildiri)

30. SES VE MÜZİĞE İLİŞKİN OLARAK İŞİTME ALGISININ OTEL MÜŞTERİLERİNİN TATMİNİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: YAPISAL EŞİTLİK MODELLEMESİ ANALİZİ

4. ULUSLARARASI EKONOMI YÖNETIMIVE PAZAR ARASTIRMALARI KONGRESI, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Aralık 2018, cilt.1, ss.115-124, (Tam Metin Bildiri)

31. Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Davranışsal Niyetlerini Keşfetme

INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT, ECONOMY AND POLICY (ICOMEP), İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, cilt.1, ss.225, (Özet Bildiri)

32. Pazarlamada Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi: Farklı Sektörlerdeki Kullanım Örnekleri

INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT, ECONOMY AND POLICY (ICOMEP), İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, cilt.1, ss.221, (Özet Bildiri)

33. Marketing-Accounting Interface: A Field Research on Marketing And Accounting Managers

IJAS International Academic Conference, Venedik, İtalya, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10, ss.351-356, (Tam Metin Bildiri)

34. An Investigation of Decision‐Making Styles of Generatıon Y Female and Male Consumers in Turkey

IJAS International Academic Conference, Venedik, İtalya, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10, ss.357-362, (Tam Metin Bildiri)

35. Exploring Consumers’ In-Game Purchases in Online Games: Antecedents and Motivating Factors

2nd Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2017b), Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

36. Attitudes of Young Consumers’ Towards in-Game Advertising

2nd Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2017b), Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

37. İşletmeler İçin Yeni Pazarlama İletişim Ortamı: Mobil Arttırılmış Gerçeklik Aplikasyonları

The International Center of Social Science and Education Research (ICSER), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, ss.141, (Özet Bildiri)

39. Nesnelerin İnterneti (IoT): Tüketici Davranışları Ve Pazarlama Üzerindeki Potansiyel Etkileri

International Congress of Management Economy And Policy, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2017, ss.151, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

40. Yazılım Şirketlerinin Pazarlama Problemleri: AHP Yöntemiyle Pazarlama Sorunlarının Önceliklerine İlişkin Bir Araştırma

International Congress of Management Economy And Policy, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2017, ss.160-161, (Özet Bildiri)

41. The Dimensions of Perceived Website Quality By Young Consumers The Case of Turkey

International Journal of Arts and Sciences (IJAS) International Conference for Business and Economics, Rome, İtalya, 15 - 18 Kasım 2016, cilt.9, ss.1-4, (Özet Bildiri)

42. Eğitim Hizmetleri Pazarlaması Ve Yabancı Öğrencilerin Yurt Dışı Üniversite Tercihleri Üzerine Bir Alan Araştırması

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, cilt.7, ss.278-292, (Tam Metin Bildiri)

43. Tüketicilerin Teknolojik Yenilikleri Benimsemesi Bulut Teknolojisinin Benimsenmesinin UTAUT Modeliyle Araştırılması

International Science and Technology Conference, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, cilt.7, ss.1121-1127, (Tam Metin Bildiri)

44. Kentlerin Markalaşmasında Kent Web Sitelerinin Rolü Bursa Mustafakemalpaşa Belediyesi Örneği

Bursa-Mustafakemalpaşa Uluslararası ІІІ. Mustafakemalpaşa Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, cilt.1, ss.47-61, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 13

2. Bazen Aldatılmış Hissine Kapılıyor Muyuz? Tüketici Sinizmi ve Sinik Tüketici Davranışları

Tüketimin 1001 Hali - Duygu ve Mantığın Çekişmesinde Dağılan Amaçlar, Altunışık Remzi, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.221-237, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Green Marketing Strategies and Marketing Performance: The Case of Turkey

Driving Green Consumerism Through Strategic Sustainability Marketing, Farzana Quoquab, Ramayah Thurasamy and Jihad Mohammad, Editör, IGI Global Publishing, Hershey, ss.135-154, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Omni-channel Retailing: The Risks, Challenges and Opportunities

Supply Chain Management Strategies and Risk Assessment in Retail Environments, Kumar, A., Saurav, S., Editör, IGI Publishing, Hershey, ss.97-118, 2018

5. Augmented Reality:Applications and Implications for Tourism

Handbook of Research on Technological Developments for Cultural Heritage and eTourism Applications, João M. F. Rodrigues, Célia M. Q. Ramos, Pedro J. S. Cardoso, and Cláudia Henriques, Editör, IGI GLOBAL PUBLISHING, Hershey, ss.54-71, 2018

7. İşletme Kavramı ve Hizmet İşletmeleri

Emlak Komisyonculuğu Teknikleri, Karakurt Tosun, Elif; Ay, Sema, Editör, Atatürk Üniversitesi AÖF, Erzurum, ss.1-20, 2016

8. Bir Hizmet İşletmesi Olarak Emlak İşletmeleri

Emlak Komisyonculuğu Teknikleri, Karakurt Tosun, Elif; Ay, Sema, Editör, Atatürk Üniversitesi AÖF Yayınları, Erzurum, ss.20-40, 2016

9. City Branding and The Role of The City Websites in Building City Brands

CITY COMPETITIVENESS AND INFIRMATION SCIENCES TECHNOLOGIES FOR SYNCHRONISING URBAN SUBSYSTEMS, BULU, Melih, Editör, IGI GLOBAL PUBLISHING, Hershey, ss.122-142, 2012

10. Gender and E-Marketing: The Role of Gender Differences in Online Purchasing Behaviors

GENDER AND SOCIAL COMPUTING INTERACTIONS DIFFERENCES AND RELATIONSHIPS, CELIA ROMM LIVERMORE, Editör, IGI GLOBAL PUBLISHING, Hershey, ss.72-86, 2012

11. YÜKSEK TEKNOLOJİ ÜRÜN VE HİZMETLERİNİN PAZARLAMASI

Teknoloji Yönetimi, Odman Çelikçapa Feray, KAYGUSUZ SAİT YÜKSEL, Editör, DORA YAYINEVİ, Bursa, ss.330-370, 2010

12. Ethics in e-marketing: A marketing mix perspective

Ethical Issues in E-Business: Models and Frameworks, Palmer, Daniel E., Editör, IGI Global, USA, Hershey, ss.105-119, 2010

13. Ethics in E-Marketing: A Marketing Mix Perspective

Ethical Issues in E-Business: Models and Frameworks, Daniel E. Palmer, Editör, IGI GLOBAL PUBLISHING, New York, ss.105-109, 2010 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

116

Yayın (WoS)

3

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scholar)

8

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

64

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

169

Proje

8

Tez Danışmanlığı

27

Açık Erişim

18
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları