Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Liderlik ve Etik

Uludağ Üniversitesi İİBF Dergisi , cilt.22, sa.2, ss.151-168, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

RUSYA - UKRAYNA SAVAŞININ İŞLETMELERİN TEDARİK ZİNCİRLERİNE ETKİLERİ: OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA

BUSINESS JOURNAL 2ND INTERNATIONAL PARIS SOCIAL SCIENCE CONGRESS, Paris, Fransa, 21 - 24 Aralık 2023, cilt.1, ss.225-250

YAPI MALZEMELERİ SEKTÖRÜ VE MİMARLARIN SERAMİK KARO SATIN ALMA TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

BUSINESS JOURNAL 2ND INTERNATIONAL PARIS SOCIAL SCIENCE CONGRESS, Paris, Fransa, 21 - 24 Aralık 2023, cilt.1, ss.212-224

COVİD-19 PANDEMİ DÖNEMİNİN MOBİLYA SEKTÖRÜNE ETKİLERİ VE PANDEMİ DÖNEMİNDEN GELECEĞE İLİŞKİN ÇIKARILAN DERSLER

EGE 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.2, ss.3795-3811

ENDÜSTRİ 4.0’IN İŞLETMELER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: FARKLI SEKTÖRLERDEKİ İŞLETMELER ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA

EGE 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.2, ss.3779-3794

LOJİSTİK SEKTÖRÜNDEKİ YÖNETİCİLERİN AVRUPA YEŞİL MUTABAKATI HAKKINDAKİ FARKINDALIKLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

SELCUK 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, cilt.1, ss.1369-1381

İLAÇ SEKTÖRÜNDEKİ DİJİTAL PAZARLAMA UYGULAMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

SELCUK 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, cilt.1, ss.1382-1395

KRİPTO PARA KULLANIMININ ENERJİ TÜKETİMİ SORUNU ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

SOCRATES 6th International Conference on Education, Management, Economy and Social Sciences, Roma, İtalya, 13 Aralık 2022, cilt.1, ss.165-174

KRİPTO PARA ARACILIĞIYLA KARA PARA AKLAMA

SOCRATES 6th International Conference on Education, Management, Economy and Social Sciences, Roma, İtalya, 13 Aralık 2022, cilt.1, ss.151-164

Ürün İnovasyonunun Pazarlama Performansına Etkisi: Mobilya Sektöründe Bir Araştırma

EGE 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 24 Aralık 2022, cilt.1, ss.1624-1634

TÜKETİCİLERİN PARALEL İTHALAT ÜRÜN SATIN ALMALARINDA ALGILADIKLARI RİSKLER: DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA

4. INTERNATIONAL NEW YORK ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Ocak 2022, ss.174-183

Büyük İndirim Günleri Reklamlarına Yönelik Tüketici Algıları Üzerine Bir Araştırma

TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2021, ss.381-389

Tüketicilerin Büyük İndirim Günlerindeki Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörler

TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2021, ss.369-380

Effects of Covid-19 Pandemic on Supply Chain of Enterprises: A Research in the Automotive Industry

XIV. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management Plovdiv / Bulgaria, Plovdiv, Bulgaristan, 26 Eylül 2020, cilt.1, ss.946-954 Sürdürülebilir Kalkınma

Tüketicilerin Mobil Bankacılık Yapay Zekâ Uygulamalarını Kullanma Niyetini Etkileyen Faktörler

TARAS SHEVCHENKO 4th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 14 - 15 Aralık 2019, cilt.4, ss.465-472

KADIN TÜKETİCİLERİN TESETTÜR GİYİM ÜRÜNLERİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA REKLAMIN ETKİSİ

ULUSLARARASI İSLAM EKONOMİSİ, FİNANSI VE ETİK KONGRESİ (ISEFE-2019’BAHAR), İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.197-210

GÖRME ALGISININ MÜŞTERİ TATMİNİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: OTEL HİZMETİ ALAN TÜKETİCİLER ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA

4. ULUSLARARASI EKONOMİ YÖNETİMİ VE PAZAR ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Aralık 2018, cilt.1, ss.162-172

SES VE MÜZİĞE İLİŞKİN OLARAK İŞİTME ALGISININ OTEL MÜŞTERİLERİNİN TATMİNİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: YAPISAL EŞİTLİK MODELLEMESİ ANALİZİ

4. ULUSLARARASI EKONOMI YÖNETIMIVE PAZAR ARASTIRMALARI KONGRESI, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Aralık 2018, cilt.1, ss.115-124

Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Davranışsal Niyetlerini Keşfetme

INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT, ECONOMY AND POLICY (ICOMEP), İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, cilt.1, ss.225

Pazarlamada Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi: Farklı Sektörlerdeki Kullanım Örnekleri

INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT, ECONOMY AND POLICY (ICOMEP), İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, cilt.1, ss.221

Marketing-Accounting Interface: A Field Research on Marketing And Accounting Managers

IJAS International Academic Conference, Venedik, İtalya, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10, ss.351-356

An Investigation of Decision‐Making Styles of Generatıon Y Female and Male Consumers in Turkey

IJAS International Academic Conference, Venedik, İtalya, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10, ss.357-362

Attitudes of Young Consumers’ Towards in-Game Advertising

2nd Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2017b), Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017

Exploring Consumers’ In-Game Purchases in Online Games: Antecedents and Motivating Factors

2nd Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2017b), Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017

İşletmeler İçin Yeni Pazarlama İletişim Ortamı: Mobil Arttırılmış Gerçeklik Aplikasyonları

The International Center of Social Science and Education Research (ICSER), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, ss.141

Nesnelerin İnterneti (IoT): Tüketici Davranışları Ve Pazarlama Üzerindeki Potansiyel Etkileri

International Congress of Management Economy And Policy, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2017, ss.151 Sürdürülebilir Kalkınma

Yazılım Şirketlerinin Pazarlama Problemleri: AHP Yöntemiyle Pazarlama Sorunlarının Önceliklerine İlişkin Bir Araştırma

International Congress of Management Economy And Policy, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2017, ss.160-161

The Dimensions of Perceived Website Quality By Young Consumers The Case of Turkey

International Journal of Arts and Sciences (IJAS) International Conference for Business and Economics, Rome, İtalya, 15 - 18 Kasım 2016, cilt.9, ss.1-4

Eğitim Hizmetleri Pazarlaması Ve Yabancı Öğrencilerin Yurt Dışı Üniversite Tercihleri Üzerine Bir Alan Araştırması

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, cilt.7, ss.278-292

Tüketicilerin Teknolojik Yenilikleri Benimsemesi Bulut Teknolojisinin Benimsenmesinin UTAUT Modeliyle Araştırılması

International Science and Technology Conference, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, cilt.7, ss.1121-1127

Kentlerin Markalaşmasında Kent Web Sitelerinin Rolü Bursa Mustafakemalpaşa Belediyesi Örneği

Bursa-Mustafakemalpaşa Uluslararası ІІІ. Mustafakemalpaşa Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, cilt.1, ss.47-61
Kitap & Kitap Bölümleri

Bazen Aldatılmış Hissine Kapılıyor Muyuz? Tüketici Sinizmi ve Sinik Tüketici Davranışları

Tüketimin 1001 Hali - Duygu ve Mantığın Çekişmesinde Dağılan Amaçlar, Altunışık Remzi, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.221-237, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Omni-channel Retailing: The Risks, Challenges and Opportunities

Supply Chain Management Strategies and Risk Assessment in Retail Environments, Kumar, A., Saurav, S., Editör, IGI Publishing, Hershey, ss.97-118, 2018

Augmented Reality:Applications and Implications for Tourism

Handbook of Research on Technological Developments for Cultural Heritage and eTourism Applications, João M. F. Rodrigues, Célia M. Q. Ramos, Pedro J. S. Cardoso, and Cláudia Henriques, Editör, IGI GLOBAL PUBLISHING, Hershey, ss.54-71, 2018

Green Marketing Strategies and Marketing Performance: The Case of Turkey

Driving Green Consumerism Through Strategic Sustainability Marketing, Farzana Quoquab, Ramayah Thurasamy and Jihad Mohammad, Editör, IGI Global Publishing, Hershey, ss.135-154, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Ethics in E-Marketing: A Marketing Mix Perspective

Ethical Issues in E-Business: Models and Frameworks, Daniel E. Palmer, Editör, IGI GLOBAL PUBLISHING, New York, ss.105-109, 2010
Metrikler

Yayın

103

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scholar)

9

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

51

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

128

Proje

7

Tez Danışmanlığı

27

Açık Erişim

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları