Makaleler
59
Tümü (59)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
TRDizin (38)
Diğer Yayınlar (19)
2. Bireylerin Kripto Para Kullanmaya Yönelik Niyetlerinin Teknoloji Kabul Modeli İle İncelenmesi ve Çoklu Grup Analizi
Muhasebe ve Finansman Dergisi
, sa.102, ss.79-108, 2024 (Hakemli Dergi)
4. İnşaat Malzemeleri Sektöründe Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkisi
International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences Studies
, cilt.9, sa.52, ss.1453-1468, 2023 (Hakemli Dergi)
14. Factors Affecting Consumers' Technology Acceptance And Use On Behavioural Intention In Omnichannel Retailing
BUSINESS & MANAGEMENT STUDIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL
, cilt.8, sa.5, ss.3936-3970, 2020 (Hakemli Dergi)
17. Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanma Niyeti Üzerinde Teknolojik Hazır Bulunuşluluğun Rolü
Social Mentality and Researcher Thinkers Journal (Smart Journal)
, cilt.6, sa.37, ss.2046-2060, 2020 (Hakemli Dergi)
18. Pazarlama Açısından Renklerin Anlamı: Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma
International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences Studies
, cilt.6, sa.23, ss.736-750, 2020 (Hakemli Dergi)
22. Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Tutum ve Niyeti Üzerine Bir Araştırma
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.7, sa.5, ss.2011-2033, 2019 (Hakemli Dergi)
25. The Effects of Cittaslow Residents’ Environmental Perspectives and Community Awareness on Their Attitudes Towards Sustainable Tourism Development: Does This Attitude Affect the Sustainable Competitiveness of Cittaslow Cities?
Is-Guc, The Journal of Industrial Relations Human Resources
, cilt.21, sa.3, ss.1-20, 2019 (Hakemli Dergi)
27. SURİYE GÖÇÜNÜN İŞLETMELERİN PAZARLAMAUYGULAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ:GAZİANTEP ÖRNEĞİ
B.U.Ü. İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.37, sa.2, ss.65-88, 2018 (Hakemli Dergi)
29. Exploring Gender Differences in Perceived Web Site Quality
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.8, sa.21, ss.197-220, 2017 (Hakemli Dergi)
31. Decision-Making Styles of Consumers in Turkey And Azerbaijan: A Consumer Styles Inventory Approach
PARADOKS Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.59-79, 2017 (Hakemli Dergi)
32. Consumers Online Information And Opinon Search Behaviors A Research On The X And Y Generation Of Consumers
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.296-323, 2016 (Hakemli Dergi)
33. Marketing Managers Attitudes Toward The Marketing Approaches in Turkey
İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.99-122, 2016 (Hakemli Dergi)
34. Consumers Online Information And Opinion Search Behaviors A Research On The X And Y Generation Of Consumers
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.296-323, 2016 (Hakemli Dergi)
35. Politik Pazarlama İletişimi 2015 Genel Seçimleri Öncesinde Türkiye deki Siyasi Partilerin Web Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi
Sosyoloji ve Politika Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.87-106, 2016 (Hakemli Dergi)
36. Tüketicilerin Renk Algısı Ve Cinsiyet: Pazarlama Bakış Açısından Bir Araştırma
International Journal of Social Inquiry
, cilt.8, sa.1, ss.183-221, 2015 (Hakemli Dergi)
38. 2008 Küresel Ekonomik Krizi ve İnşaat Sektörü: Pazarlama Açısından Bir Alan Araştırması
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.43-68, 2011 (Hakemli Dergi)
39. Küresel Ekonomik Kriz ve Ev Tekstil Sektörü: Pazarlama Bakış Açısından Yöneticilerin Değerlendirmeleri
PARADOKS Journal of Economics, Sociology and Policy
, cilt.7, sa.1, ss.67-80, 2011 (Hakemli Dergi)
40. KOBİ ler ve Küresel Ekonomik Kriz 2008 Pazarlama Açısından Bursa İlinde Bir Alan Araştırması
Muhasebe ve Finansman Dergisi
, sa.50, ss.181-202, 2011 (Hakemli Dergi)
41. 2008 Küresel Ekonomik Krizi ve Pazarlama Farklı Sektörlerdeki İşletmelerin Çalışanları Üzerinde Bir Alan Araştırması
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.419-444, 2011 (Hakemli Dergi)
42. Küresel Ekonomik Krizi ve İnşaat Sektörü Pazarlama Açısından Bir Alan Araştırması
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.43-68, 2011 (Hakemli Dergi)
43. Young Consumers Perspectives of Website Visualization A Gender Perspective
Business and Economics Research Journal
, cilt.2, sa.2, ss.41-60, 2011 (Hakemli Dergi)
44. Küresel Ekonomik Kriz ve Ev Tekstili Sektörü Pazarlama Bakış Açından Yöneticilerin Değerlendirmeleri
Paradoks-Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.67-80, 2011 (Hakemli Dergi)
46. Sosyal Güvenlik Reformu Sonrası Tüketici Olarak Hastaların Hastane Seçimi Pazarlama Açısından Bir Alan Araştırması
Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.1, ss.1-27, 2010 (Hakemli Dergi)
49. Pazarlama Araştırmasında Etik Karar Alma
Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
, cilt.64, sa.2, ss.119-144, 2009 (Hakemli Dergi)
50. Examining Marketing Mix from an Ethical View A Field Research on Marketing Executives
Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
, cilt.64, sa.2, ss.163-184, 2009 (Hakemli Dergi)
51. Müşteri Kârlılık Analizi: Faaliyet Tabanlı Maliyetleme İle Ölçümü Ve Pazarlama Kararlarında Kullanımı
ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources
, cilt.11, sa.3, ss.87-112, 2009 (Hakemli Dergi)
52. Cinsiyet Bazlı Farklılıklar ve Erkek Tüketicilere Yönelik Pazarlama Stratejileri
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.29, ss.259-281, 2009 (Hakemli Dergi)
53. Gizli Müşteri Araştırması Mobilya Sektöründe Bir Uygulama
Süleyman Demirel Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.357-381, 2009 (Hakemli Dergi)
54. Müşteri Karlılık Analizi Faaliyet Tabanlı Maliyetleme ile Ölçümü ve Pazarlama Kararlarında Kullanımı
İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.87-112, 2009 (Hakemli Dergi)
55. Küresel Isınmanın Etkilerine Karşı Bir Önlem Hava Türevleri ve Pazarlama Stratejilerinde Yardımcı Olarak Kullanımı
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.141-162, 2008 (Hakemli Dergi)
56. Kadın Tüketicilere Yönelik Pazarlama Stratejileri
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.57-80, 2008 (Hakemli Dergi)
57. İhracat İşletmelerinin Uluslararasılaşması Türkiye de Faaliyet Gösteren Kobi lere Yönelik Bir Araştırma
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.183-204, 2006 (Hakemli Dergi)
58. Liderlik ve Etik
Uludağ Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.151-168, 2003 (Hakemli Dergi)
59. Hedeflere Göre Performans Değerleme Yöntemi
İş Güç Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.1-10, 2002 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
44
26. The Impact of Consumers’ Mobile Banking Service Experience on Commitment: A research on Young Consumers
ISAF 2019, Bursa, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, cilt.5, ss.78-87, (Tam Metin Bildiri)
27. Tüketicilerin Helal Ürünler Hakkındaki Bilgi ve Farkındalıklarının Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri
İSEFE 2019, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2019, ss.217-232, (Tam Metin Bildiri)
29. GÖRME ALGISININ MÜŞTERİ TATMİNİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: OTEL HİZMETİ ALAN TÜKETİCİLER ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
4. ULUSLARARASI EKONOMİ YÖNETİMİ VE PAZAR ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Aralık 2018, cilt.1, ss.162-172, (Tam Metin Bildiri)
30. SES VE MÜZİĞE İLİŞKİN OLARAK İŞİTME ALGISININ OTEL MÜŞTERİLERİNİN TATMİNİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: YAPISAL EŞİTLİK MODELLEMESİ ANALİZİ
4. ULUSLARARASI EKONOMI YÖNETIMIVE PAZAR ARASTIRMALARI KONGRESI, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Aralık 2018, cilt.1, ss.115-124, (Tam Metin Bildiri)
33. Marketing-Accounting Interface: A Field Research on Marketing And Accounting Managers
IJAS International Academic Conference, Venedik, İtalya, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10, ss.351-356, (Tam Metin Bildiri)
34. An Investigation of Decision‐Making Styles of Generatıon Y Female and Male Consumers in Turkey
IJAS International Academic Conference, Venedik, İtalya, 20 - 23 Haziran 2017, cilt.10, ss.357-362, (Tam Metin Bildiri)
36. Attitudes of Young Consumers’ Towards in-Game Advertising
2nd Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2017b), Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
37. İşletmeler İçin Yeni Pazarlama İletişim Ortamı: Mobil Arttırılmış Gerçeklik Aplikasyonları
The International Center of Social Science and Education Research (ICSER), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, ss.141, (Özet Bildiri)
38. Teknoloji Bazlı Spin-Off İşletmelerin Pazarlama Sorunları: Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi Kullanılarak Pazarlama Sorunlarının Öncelikleri Üzerine Bir Araştırma
The International Center of Social Science and Education Research (ICSER), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, ss.116, (Özet Bildiri)
39. Nesnelerin İnterneti (IoT): Tüketici Davranışları Ve Pazarlama Üzerindeki Potansiyel Etkileri
International Congress of Management Economy And Policy, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2017, ss.151, (Özet Bildiri)
40. Yazılım Şirketlerinin Pazarlama Problemleri: AHP Yöntemiyle Pazarlama Sorunlarının Önceliklerine İlişkin Bir Araştırma
International Congress of Management Economy And Policy, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2017, ss.160-161, (Özet Bildiri)
41. The Dimensions of Perceived Website Quality By Young Consumers The Case of Turkey
International Journal of Arts and Sciences (IJAS) International Conference for Business and Economics, Rome, İtalya, 15 - 18 Kasım 2016, cilt.9, ss.1-4, (Özet Bildiri)
44. Kentlerin Markalaşmasında Kent Web Sitelerinin Rolü Bursa Mustafakemalpaşa Belediyesi Örneği
Bursa-Mustafakemalpaşa Uluslararası ІІІ. Mustafakemalpaşa Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, cilt.1, ss.47-61, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
13
2. Bazen Aldatılmış Hissine Kapılıyor Muyuz? Tüketici Sinizmi ve Sinik Tüketici Davranışları
Tüketimin 1001 Hali - Duygu ve Mantığın Çekişmesinde Dağılan Amaçlar, Altunışık Remzi, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.221-237, 2019
6. TEKNOLOJİK ÜRÜN VE HİZMET PAZARLAMASI
Ekin Yayınevi, Bursa, 2016
9. City Branding and The Role of The City Websites in Building City Brands
CITY COMPETITIVENESS AND INFIRMATION SCIENCES TECHNOLOGIES FOR SYNCHRONISING URBAN SUBSYSTEMS, BULU, Melih, Editör, IGI GLOBAL PUBLISHING, Hershey, ss.122-142, 2012
10. Gender and E-Marketing: The Role of Gender Differences in Online Purchasing Behaviors
GENDER AND SOCIAL COMPUTING INTERACTIONS DIFFERENCES AND RELATIONSHIPS, CELIA ROMM LIVERMORE, Editör, IGI GLOBAL PUBLISHING, Hershey, ss.72-86, 2012
11. YÜKSEK TEKNOLOJİ ÜRÜN VE HİZMETLERİNİN PAZARLAMASI
Teknoloji Yönetimi, Odman Çelikçapa Feray, KAYGUSUZ SAİT YÜKSEL, Editör, DORA YAYINEVİ, Bursa, ss.330-370, 2010
12. Ethics in e-marketing: A marketing mix perspective
Ethical Issues in E-Business: Models and Frameworks, Palmer, Daniel E., Editör, IGI Global, USA, Hershey, ss.105-119, 2010