Akademik Unvanlar
-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2012 - 2020 Doç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2011 - 2012 Dr. Öğr. Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
Yönetimsel Görevler
-
2021 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2020 - Devam Ediyor Etik Kurul Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2019 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2022 - 2023 Merkez Müdürü
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2020 - 2023 Rektörlük Stratejik Plan Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2019 - 2023 BAP Bilimsel Komisyon Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2015 - 2020 Bölüm Başkan Yardımcısı
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2018 - 2019 Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2015 - 2018 Fakülte Kurulu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2014 - 2015 Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
Akademi Dışı Deneyim
-
2011 - Devam Ediyor YRD. DOÇ. DR
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İİBF
-
2005 - 2011 ARAŞ.GÖR. DR
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İİBF
-
1999 - 2005 ARAŞ.GÖR.
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İİBF
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Tüketici sinizminin öncülleri ve sonuçları: Hizmet sektörü üzerinde bir araştırma
ÖZDEMİR E. (Danışman)
-
Yeni hizmet performansı üzerinde yeni hizmet geliştirme öncüllerinin etkileri: e-ticaret işletmeleri üzerinde bir araştırma
ÖZDEMİR E. (Danışman)
-
E-ticaret işletmelerinin kullandıkları kişiselleştirme uygulamalarının müşteri memnuniyeti üzerindeki etkileri: Online müşteriler üzerinde bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
J.KURT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
İşletmelerin tedarik zinciri yönetim yeteneklerinin pazarlama performansına etkisi: Bursa'daki üretim işletmeleri üzerinde bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
B.KIRCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Pazarlamada yapay zekânın kullanımı: Yapay zekâ pazarlama araçlarının tüketici kabulüne ilişkin bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
H.KAMRAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Yeni hizmet geliştirme sürecine müşteri katılımının müşteri tatminine etkisi: Bursa kent sakinleri üzerine bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
-
Satış elemanlarının satış müzakere becerilerinin algılanan satış performansı üzerindeki etkileri
Özdemir E. (Danışman)
-
Açık inovasyon faaliyetlerindeki riskler, engeller ve kazanımlar: Özel bir banka üzerinde keşfedici bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
-
E-ticarette tüketici güvenini etkileyen faktörler ve tüketicilerin online satın alma niyeti üzerinde güvenin etkisi: Tüketiciler üzerinde bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
-
Yönlendirilebilir ses teknolojisi: Tüketicilerin yönlendirilebilir ses teknolojisini benimsemesi ve kullanma davranışı üzerine bir araştırma
ÖZDEMİR E. (Danışman)
E.MERTOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Duygusal zeka ve duygusal zekanın tüketicilerin hedonik satın alma davranışına etkisi
Özdemir E. (Danışman)
-
Sakin şehirde (cittaslow) yaşayanların misafirperverlik anlayışlarının yerli turistlerin şehri tekrar ziyaret etme niyeti üzerindeki etkisi: Seferihisar örneği
Özdemir E. (Danışman)
-
İşletmelerin yenilik ve pazarlama performansları üzerinde teknolojik yenilik yeteneklerinin etkisi: Türkiye'deki teknopark işletmeleri üzerinde bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
-
Kuşaklara göre tüketicilerin satın alma karar stillerinin tekrar satın alma niyeti üzerindeki etkileri: Giyim sektöründe bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
-
YALIN DÜŞÜNCENİN İŞLETMELERİN SATIŞ SÜRECİNE UYGULANMASI: BİR TEKSTİL İŞLETMESİ ÜZERİNDE SİMÜLASYON ANALİZİ
Özdemir E. (Danışman)
-
Duyusal markalama ve tüketicilerin marka algısında duyusal markalamanın (beş duyunun) rolü
ÖZDEMİR E. (Danışman)
-
Göç ve pazarlama ilişkisi: Suriye göçünün işletmelerin pazarlama uygulamaları üzerindeki etkilerinin Gaziantepli işletmeler üzerinde araştırılması
ÖZDEMİR E. (Danışman)
B.ÖZDEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Tüketici karar alma stilleri: Türkiye ve Azerbaycan arasında bir karşılaştırma
ÖZDEMİR E. (Danışman)
-
Politik pazarlama iletişimi: 2015 Genel Seçimleri öncesinde Türkiye'deki siyasi partilerin web sitelerinin içerik analizi yöntemiyle incelenmesi
ÖZDEMİR E. (Danışman)
-
Eğitim hizmetleri pazarlaması: Uludağ Üniversitesi'nde öğrenim gören yabancı uyruklu öğrenciler üzerinde bir alan araştırması
ÖZDEMİR E. (Danışman)
-
Pazarlamada renk unsuru ve bir araştırma
ÖZDEMİR E. (Danışman)
A.ŞEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Pazarlamada artırılmış gerçeklik ve karekod teknolojileri: Tüketicilerin artırılmış gerçeklik teknoloji algılamaları üzerine bir alan araştırması
ÖZDEMİR E. (Danışman)