-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2012 - 2020 Doç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2011 - 2012 Dr. Öğr. Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2024 - Devam Ediyor Etik Kurul Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, Rektörlük, Rektörlük
-
2024 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2024 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi
-
2020 - Devam Ediyor Etik Kurul Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2019 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2021 - 2024 Fakülte Kurulu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2022 - 2023 Merkez Müdürü
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2020 - 2023 Rektörlük Stratejik Plan Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2019 - 2023 BAP Bilimsel Komisyon Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2015 - 2020 Bölüm Başkan Yardımcısı
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2018 - 2019 Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2015 - 2018 Fakülte Kurulu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2014 - 2015 Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
Lisans PAZARLAMA STRATEJİLERİ
-
Doktora STRATEJİK SATIŞ YÖNETİMİ
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA TEKNİKLERİ
-
Lisans PAZARLAMA STRATEJİLERİ
-
Doktora TEZ DANIŞMANLIĞI VII
-
Yüksek Lisans TEZ DANIŞMANLIĞI III
-
Doktora DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ III
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA İLKELERİ
-
Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ
-
Doktora DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ V
-
Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ
-
Doktora TEZ DANIŞMANLIĞI V
-
Lisans SATIŞ GÜCÜ YÖNETİMİ
-
Lisans SATIŞ GÜCÜ YÖNETİMİ
-
Yüksek Lisans TEZ DANIŞMANLIĞI IV
-
Doktora DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ
-
Yüksek Lisans TEZ DANIŞMANLIĞI II
-
Yüksek Lisans YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ I
-
Doktora DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ VI
-
Doktora TEZ DANIŞMANLIĞI VIII
-
Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ
-
Yüksek Lisans DÖNEM PROJESİ
-
Yüksek Lisans SEMİNER
-
Yüksek Lisans SATIŞ YÖNETİMİ
-
Doktora PAZARLAMA STRATEJİLERİ
-
Doktora DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ II
-
Doktora TEZ DANIŞMANLIĞI IV
-
Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ
-
Yüksek Lisans YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ II
-
Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ
-
Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE REKLAMCILIK
-
Doktora DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ I
-
Doktora SEMİNER
-
Lisans REKLAMCILIK
-
Lisans GÜNCEL KONULAR
-
Lisans REKLAMCILIK
-
Lisans REKLAMCILIK
-
Bireylerin kripto para kullanımına yönelik tutum ve niyetini etkileyen faktörler ve düzenleyici değişkenlerin rolü üzerine bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
S.İLGAZ(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Yeni ürün geliştirme sürecinde pazarlama ile finans ve Ar-Ge etkileşiminin işletmelerin sürdürülebilir rekabet üstünlüğüne etkisi: Ar-Ge merkezli işletmeler üzerine bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
M.PALACI(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Tüketicilerin planlı ürün eskitme algılarının satın alma karar ve tutumları üzerindeki etkileri: Akıllı telefonlar üzerine bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
F.BİLİCİ(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Hava yolu yolcu taşımacılığı hizmet kalitesinin müşteri tatmini ve ağızdan ağıza iletişim üzerindeki etkisi: COVID-19 pandemi döneminde bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
S.AVGAN(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Kümelenme ve pazarlama performansı arasındaki ilişki: Bilişim kümelenmelerinde yer alan işletmeler üzerinde bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
M.KAHRAMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Tüketici sinizminin öncülleri ve sonuçları: Hizmet sektörü üzerinde bir araştırma
ÖZDEMİR E. (Danışman)
-
Yeni hizmet performansı üzerinde yeni hizmet geliştirme öncüllerinin etkileri: e-ticaret işletmeleri üzerinde bir araştırma
ÖZDEMİR E. (Danışman)
-
E-ticaret işletmelerinin kullandıkları kişiselleştirme uygulamalarının müşteri memnuniyeti üzerindeki etkileri: Online müşteriler üzerinde bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
J.KURT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Pazarlamada yapay zekânın kullanımı: Yapay zekâ pazarlama araçlarının tüketici kabulüne ilişkin bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
H.KAMRAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
İşletmelerin tedarik zinciri yönetim yeteneklerinin pazarlama performansına etkisi: Bursa'daki üretim işletmeleri üzerinde bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
B.KIRCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Açık inovasyon faaliyetlerindeki riskler, engeller ve kazanımlar: Özel bir banka üzerinde keşfedici bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
-
Satış elemanlarının satış müzakere becerilerinin algılanan satış performansı üzerindeki etkileri
Özdemir E. (Danışman)
-
Yeni hizmet geliştirme sürecine müşteri katılımının müşteri tatminine etkisi: Bursa kent sakinleri üzerine bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
-
Duygusal zeka ve duygusal zekanın tüketicilerin hedonik satın alma davranışına etkisi
Özdemir E. (Danışman)
-
E-ticarette tüketici güvenini etkileyen faktörler ve tüketicilerin online satın alma niyeti üzerinde güvenin etkisi: Tüketiciler üzerinde bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
-
Sakin şehirde (cittaslow) yaşayanların misafirperverlik anlayışlarının yerli turistlerin şehri tekrar ziyaret etme niyeti üzerindeki etkisi: Seferihisar örneği
Özdemir E. (Danışman)
-
Yönlendirilebilir ses teknolojisi: Tüketicilerin yönlendirilebilir ses teknolojisini benimsemesi ve kullanma davranışı üzerine bir araştırma
ÖZDEMİR E. (Danışman)
E.MERTOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Kuşaklara göre tüketicilerin satın alma karar stillerinin tekrar satın alma niyeti üzerindeki etkileri: Giyim sektöründe bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
-
YALIN DÜŞÜNCENİN İŞLETMELERİN SATIŞ SÜRECİNE UYGULANMASI: BİR TEKSTİL İŞLETMESİ ÜZERİNDE SİMÜLASYON ANALİZİ
Özdemir E. (Danışman)
-
İşletmelerin yenilik ve pazarlama performansları üzerinde teknolojik yenilik yeteneklerinin etkisi: Türkiye'deki teknopark işletmeleri üzerinde bir araştırma
Özdemir E. (Danışman)
-
Göç ve pazarlama ilişkisi: Suriye göçünün işletmelerin pazarlama uygulamaları üzerindeki etkilerinin Gaziantepli işletmeler üzerinde araştırılması
ÖZDEMİR E. (Danışman)
B.ÖZDEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Duyusal markalama ve tüketicilerin marka algısında duyusal markalamanın (beş duyunun) rolü
ÖZDEMİR E. (Danışman)
-
Tüketici karar alma stilleri: Türkiye ve Azerbaycan arasında bir karşılaştırma
ÖZDEMİR E. (Danışman)
-
Politik pazarlama iletişimi: 2015 Genel Seçimleri öncesinde Türkiye'deki siyasi partilerin web sitelerinin içerik analizi yöntemiyle incelenmesi
ÖZDEMİR E. (Danışman)
-
Pazarlamada artırılmış gerçeklik ve karekod teknolojileri: Tüketicilerin artırılmış gerçeklik teknoloji algılamaları üzerine bir alan araştırması
ÖZDEMİR E. (Danışman)
-
Eğitim hizmetleri pazarlaması: Uludağ Üniversitesi'nde öğrenim gören yabancı uyruklu öğrenciler üzerinde bir alan araştırması
ÖZDEMİR E. (Danışman)
-
Pazarlamada renk unsuru ve bir araştırma
ÖZDEMİR E. (Danışman)
A.ŞEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
-
HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ SADAKATİNE ETKİSİ: KLİMA SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Özdemir E. (Danışman)
E.Çetin(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2020