Makaleler
39
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (4)
Scopus (26)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (6)
7. Examining the Impact of Modified P3 Task Taxonomy-Enriched Educational Robotics PD Program on Teachers' STEM Content Knowledge
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
, cilt.22, sa.Suppl 1, ss.81-110, 2024 (SSCI)
10. Opinions of Exam Question Writers and Teachers on SkillBased Science Questions
Journal of Teacher Education and Educators
, cilt.12, sa.3, ss.327-347, 2023 (Hakemli Dergi)
12. Bilimsel Çalışmalarda Bulgu, Tartışma, Sonuç ve Öneriler Nasıl Yazılmalıdır?
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.80-97, 2022 (Hakemli Dergi)
14. The Effectiveness of the Experimental Guidebook on the Science Process Skills of Students with Mild Mental Disabilities
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.23, sa.4, ss.803-809, 2022 (ESCI)
17. Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusunu Anlama ve Günlük Yaşamla İlişkilendirme Durumlarının Belirlenmesi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.125-143, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
12. Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik Sorgulama Temelli Geliştirilen Farklılaştırılmış Fen Ders Modüllerin Öğrencilerin Bilimsel Muhakeme Becerilerine Etkisi
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
13. Üstün Yeteneklilerin Fen Dersleri İçin Geliştirilen ModüllerinBilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
V. Üstün Yetenekliler Eğitimi Kongresi, Gaziantep, 4 - 06 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
15. ”Fen Eğitimi Kapsamında Hazırlanan Projelerin STEM Etkinliklerine Dönüştürülmesi: Duman Şemsiyesi Örneği”
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
16. Fen bilimleri öğretmen adaylarının hücre kavramını günlük hayata transfer edebilme durumlarının belirlenmesi.
IIVrd International Eurasian Educational Research Congress, 28 Mayıs - 01 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
17. Öğretmen İnançlarının İncelenmesinde Doğal Sorgulamanın (Naturalistic Inquiry) Kullanılması: Fen ve Matematik Eğitimi Araştırmacıları İçin Öneriler
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 Eylül 2014 - 14 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
Kitaplar
13
2. Fen Okuryazarlığı
PISA ve TIMSS Mantığını ve Sorularını Anlama, Salih Çepni, Editör, Pegem Akademi, Bursa, ss.217-266, 2019
3. Kavramsal Değişim Metinleri, Oyun ve Drama Etkinlikleri ile Zenginleştirilmiş 5E Modelinin Öğrencilerin Fen Başarılarına Etkisi
İlköğretim Çalışmaları Bütünsel Açıdan Çocuk, Sinan OLKUN Mehmet Engin DENİZ • Mehmet TORAN Mehmet Hayri SARI • Halil KAMIŞLI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.249-265, 2019
5. PISA ve TIMSS Sınavlarına Öğretmenlerimizi HazırlamayaYönelik Deneyimlerimiz Ve Yürüttüğümüz Faaliyetler
PISA VE TIMSS MANTIĞINI VE SORULARINI ANLAMA, Çepni Salih, Editör, PegemAkademi, Ankara, ss.405-417, 2019
9. Üstün yeteneklilerde STEM Eğitimi
Kuramdan Uygulamaya STEM EA Eğitimi, Prof. Dr. Salih Çepni, Editör, Pegem Yayınevi, Bursa, ss.485-525, 2018
10. Araştırma ve Proje Calışmalarına Giriş (5th ed.).
Ofset Matbaacılık, 2010
11. Fen ve Teknoloji Öğretimi
Pegem A Yayıncılık, 2009
12. Araştırma ve proje çalışmalarına giriş 4th ed.
Celepler Press., 2009
13. Araştırma ve proje çalışmalarına giriş.
Üçyol Kültür Merkezi, 2005
Metrikler
