Yayınlar & Eserler

Makaleler 39
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (4)
Scopus (26)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 22

1. Üniversite Öğrencilerinin Kariyer Gelişimleri ve Kariyer Engellerinin Değerlendirilmesi

5th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Balıkesir, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, ss.255-256, (Özet Bildiri)

2. Lise Öğrencilerinin Kariyer Gelişimlerinin ve Kariyer Engellerinin Değerlendirilmesi

VII. International Teacher Education and Accreditation Congress, Bursa, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

3. 2024 Fen Bilimleri Öğretim Programının Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri Açısından İncelenmesi

VII. International Teacher Education and Accreditation Congress, Bursa, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

4. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Mühendislik Tasarım Temelli Öğretim Yaklaşımına Dair Metaforik Algıları

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.134-135, (Özet Bildiri)

5. Yükselen Teknolojiler Işığında Fen Eğitimi: Öğretmenlerin 21. Yüzyıl Bilim ve Teknoloji Alanlarına Dair Görüşleri

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education /4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2023, ss.95-96, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Bilimsel Yayın Etiği Çerçevesinde Türkiye ve Çin Örneği

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education / 4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

7. STEM teacher training: Expert opinions on content and quality improvement

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

8. A Thematic Review of the Present Photonic Education

Education and Training in Optics and Photonics (ETOP), Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 10 Eylül 2021, ss.4-5, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

9. Reflections From A Professional Development Course For Science Teachers Of Gifted Students

2nd International Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education Conference, Online, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.514-515, (Özet Bildiri)

10. İlkokul 4. sınıf fen bilimleri dersi maddeyi tanıyalım ünitesinde bağlam temelli etkinlik kullanımına ilişkin öğrenci görüşleri

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, TÜRK VE CAICOS AD., 19 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

11. Ortaokullarda uygulanan fen bilimleri dersi beceri temelli sorularına ilişkin soru yazarı ve öğretmen görüşleri

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

13. Üstün Yeteneklilerin Fen Dersleri İçin Geliştirilen ModüllerinBilimsel Süreç Becerilerine Etkisi

V. Üstün Yetenekliler Eğitimi Kongresi, Gaziantep, 4 - 06 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

14. ”Scientific Giftedness and STEM: A Thematic Review”

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

18. Aligning large-scale examinations to the curriculum guidelines: student selection examination and Turkish biology curriculum

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3222-3226, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

19. Determination of the levels of elementary student teachers in putting the stages of technological design cycle into practice: A model parachute race activity

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.1540-1545, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

20. The effect of conceptual change texts on eliminating the misconceptions of K5 students' alternative views about the birds

World Conference on Educational Technology Researches (WCETR), Nicosia, CYPRUS, 5 - 09 Temmuz 2011, cilt.28, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

21. Can explicit reflective approach activities about the nature of science be prepared to contribute to the overcoming of alternative concepts in the field of science subject?

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3074-3078, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

22. A case study for reliability on portfolio evaluation

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.963-968, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier
Kitaplar 13

2. Fen Okuryazarlığı

PISA ve TIMSS Mantığını ve Sorularını Anlama, Salih Çepni, Editör, Pegem Akademi, Bursa, ss.217-266, 2019

3. Kavramsal Değişim Metinleri, Oyun ve Drama Etkinlikleri ile Zenginleştirilmiş 5E Modelinin Öğrencilerin Fen Başarılarına Etkisi

İlköğretim Çalışmaları Bütünsel Açıdan Çocuk, Sinan OLKUN Mehmet Engin DENİZ • Mehmet TORAN Mehmet Hayri SARI • Halil KAMIŞLI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.249-265, 2019

4. Problem solving procedure in terms of cognitive theories

Current Studies in Educational Measurement and Evaluation, Çepni Salih, Kara Yılmaz, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.1-24, 2019

5. PISA ve TIMSS Sınavlarına Öğretmenlerimizi HazırlamayaYönelik Deneyimlerimiz Ve Yürüttüğümüz Faaliyetler

PISA VE TIMSS MANTIĞINI VE SORULARINI ANLAMA, Çepni Salih, Editör, PegemAkademi, Ankara, ss.405-417, 2019

9. Üstün yeteneklilerde STEM Eğitimi

Kuramdan Uygulamaya STEM EA Eğitimi, Prof. Dr. Salih Çepni, Editör, Pegem Yayınevi, Bursa, ss.485-525, 2018
Metrikler

Yayın

207

Yayın (WoS)

47

Yayın (Scopus)

67

Atıf (WoS)

478

H-İndeks (WoS)

10

Atıf (Scopus)

622

H-İndeks (Scopus)

12

Atıf (Scholar)

5609

H-İndeks (Scholar)

16

Atıf (TrDizin)

48

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

219

Proje

17

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları