SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Opinions of Exam Question Writers and Teachers on SkillBased Science Questions
Journal of Teacher Education and Educators
, cilt.12, sa.3, ss.327-347, 2023 (Hakemli Dergi)
Bilimsel Çalışmalarda Bulgu, Tartışma, Sonuç ve Öneriler Nasıl Yazılmalıdır?
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.80-97, 2022 (Hakemli Dergi)
The Effectiveness of the Experimental Guidebook on the Science Process Skills of Students with Mild Mental Disabilities
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.23, sa.4, ss.803-809, 2022 (ESCI)
Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusunu Anlama ve Günlük Yaşamla İlişkilendirme Durumlarının Belirlenmesi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.125-143, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik Sorgulama Temelli Geliştirilen Farklılaştırılmış Fen Ders Modüllerin Öğrencilerin Bilimsel Muhakeme Becerilerine Etkisi
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 Nisan 2019
Üstün Yeteneklilerin Fen Dersleri İçin Geliştirilen ModüllerinBilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
V. Üstün Yetenekliler Eğitimi Kongresi, Gaziantep, 4 - 06 Mayıs 2018
”Fen Eğitimi Kapsamında Hazırlanan Projelerin STEM Etkinliklerine Dönüştürülmesi: Duman Şemsiyesi Örneği”
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, 27 - 30 Nisan 2018
Fen bilimleri öğretmen adaylarının hücre kavramını günlük hayata transfer edebilme durumlarının belirlenmesi.
IIVrd International Eurasian Educational Research Congress, 28 Mayıs - 01 Haziran 2016
Öğretmen İnançlarının İncelenmesinde Doğal Sorgulamanın (Naturalistic Inquiry) Kullanılması: Fen ve Matematik Eğitimi Araştırmacıları İçin Öneriler
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 Eylül 2014 - 14 Eylül 2021
Kitap & Kitap Bölümleri
Fen Okuryazarlığı
PISA ve TIMSS Mantığını ve Sorularını Anlama, Salih Çepni, Editör, Pegem Akademi, Bursa, ss.217-266, 2019
Kavramsal Değişim Metinleri, Oyun ve Drama Etkinlikleri ile Zenginleştirilmiş 5E Modelinin Öğrencilerin Fen Başarılarına Etkisi
İlköğretim Çalışmaları Bütünsel Açıdan Çocuk, Sinan OLKUN Mehmet Engin DENİZ • Mehmet TORAN Mehmet Hayri SARI • Halil KAMIŞLI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.249-265, 2019
PISA ve TIMSS Sınavlarına Öğretmenlerimizi HazırlamayaYönelik Deneyimlerimiz Ve Yürüttüğümüz Faaliyetler
PISA VE TIMSS MANTIĞINI VE SORULARINI ANLAMA, Çepni Salih, Editör, PegemAkademi, Ankara, ss.405-417, 2019
Üstün yeteneklilerde STEM Eğitimi
Kuramdan Uygulamaya STEM EA Eğitimi, Prof. Dr. Salih Çepni, Editör, Pegem Yayınevi, Bursa, ss.485-525, 2018
Araştırma ve Proje Calışmalarına Giriş (5th ed.).
Ofset Matbaacılık, 2010
Fen ve Teknoloji Öğretimi
Pegem A Yayıncılık, 2009
Araştırma ve proje çalışmalarına giriş 4th ed.
Celepler Press., 2009
Araştırma ve proje çalışmalarına giriş.
Üçyol Kültür Merkezi, 2005