Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Mühendislik Tasarım Temelli Öğretim Yaklaşımına Dair Metaforik Algıları

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.134-135

Bilimsel Yayın Etiği Çerçevesinde Türkiye ve Çin Örneği

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 Mayıs 2023

Yükselen Teknolojiler Işığında Fen Eğitimi: Öğretmenlerin 21. Yüzyıl Bilim ve Teknoloji Alanlarına Dair Görüşleri

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2023, ss.95-96 Sürdürülebilir Kalkınma

STEM teacher training: Expert opinions on content and quality improvement

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023

A Thematic Review of the Present Photonic Education

Education and Training in Optics and Photonics, Washington, Kiribati, 08 Eylül 2021 identifier

A Thematic Review of the Present Photonic Education

Education and Training in Optics and Photonics (ETOP), Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 10 Eylül 2021, ss.4-5 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Reflections From A Professional Development Course For Science Teachers Of Gifted Students

2nd International Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education Conference, Online, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.514-515

Ortaokullarda uygulanan fen bilimleri dersi beceri temelli sorularına ilişkin soru yazarı ve öğretmen görüşleri

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020

İlkokul 4. sınıf fen bilimleri dersi maddeyi tanıyalım ünitesinde bağlam temelli etkinlik kullanımına ilişkin öğrenci görüşleri

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, TÜRK VE CAICOS AD., 19 Kasım 2020

”Scientific Giftedness and STEM: A Thematic Review”

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, 27 - 30 Nisan 2018

Aligning large-scale examinations to the curriculum guidelines: student selection examination and Turkish biology curriculum

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3222-3226 identifier identifier

A case study for reliability on portfolio evaluation

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.963-968 identifier identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

Fen Okuryazarlığı

PISA ve TIMSS Mantığını ve Sorularını Anlama, Salih Çepni, Editör, Pegem Akademi, Bursa, ss.217-266, 2019

Kavramsal Değişim Metinleri, Oyun ve Drama Etkinlikleri ile Zenginleştirilmiş 5E Modelinin Öğrencilerin Fen Başarılarına Etkisi

İlköğretim Çalışmaları Bütünsel Açıdan Çocuk, Sinan OLKUN Mehmet Engin DENİZ • Mehmet TORAN Mehmet Hayri SARI • Halil KAMIŞLI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.249-265, 2019

Problem solving procedure in terms of cognitive theories

Current Studies in Educational Measurement and Evaluation, Çepni Salih, Kara Yılmaz, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.1-24, 2019

PISA ve TIMSS Sınavlarına Öğretmenlerimizi HazırlamayaYönelik Deneyimlerimiz Ve Yürüttüğümüz Faaliyetler

PISA VE TIMSS MANTIĞINI VE SORULARINI ANLAMA, Çepni Salih, Editör, PegemAkademi, Ankara, ss.405-417, 2019

Üstün yeteneklilerde STEM Eğitimi

Kuramdan Uygulamaya STEM EA Eğitimi, Prof. Dr. Salih Çepni, Editör, Pegem Yayınevi, Bursa, ss.485-525, 2018

Fen ve Teknoloji Öğretimi

Pegem A Yayıncılık, 2009

Metrikler

Yayın

200

Atıf (WoS)

466

H-İndeks (WoS)

10

Atıf (Scopus)

622

H-İndeks (Scopus)

12

Atıf (Scholar)

5609

H-İndeks (Scholar)

16

Atıf (TrDizin)

52

H-İndeks (TrDizin)

4

Proje

16

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları