An investigation on the effects of the interdisciplinary school garden program developed within the scope of free activities course on mathematics objectives Serbest etkinlik çalişmalari dersi kapsaminda geliştirilen disiplinlerarasi okul bahçesi programinin öǧrencilerin bazi matematik kazanimlari üzerine etkisinin deǧerlendirilmesi


Ürey M., ÇEPNİ S., Köǧce D., Yildiz C.

Journal of Turkish Science Education, cilt.10, sa.3, ss.37-58, 2013 (Scopus) identifier

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 10 Sayı: 3
  • Basım Tarihi: 2013
  • Dergi Adı: Journal of Turkish Science Education
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Scopus, TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.37-58
  • Anahtar Kelimeler: Figure, Free activities course (FAC), Graph, Interdisciplinary Instruction, Mathematics teaching, School Garden Program (SGP), Table
  • Bursa Uludağ Üniversitesi Adresli: Evet