Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Yükselen Teknolojiler Işığında Fen Eğitimi: Öğretmenlerin 21. Yüzyıl Bilim ve Teknoloji Alanlarına Dair Görüşleri

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2023, ss.95-96 Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Yayın Etiği Çerçevesinde Türkiye ve Çin Örneği

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 Mayıs 2023

STEM teacher training: Expert opinions on content and quality improvement

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023

A Thematic Review of the Present Photonic Education

Education and Training in Optics and Photonics (ETOP), Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 10 Eylül 2021, ss.4-5 Sürdürülebilir Kalkınma

Reflections From A Professional Development Course For Science Teachers Of Gifted Students

2nd International Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education Conference, Online, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.514-515

”Scientific Giftedness and STEM: A Thematic Review”

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, 27 - 30 Nisan 2018

Aligning large-scale examinations to the curriculum guidelines: student selection examination and Turkish biology curriculum

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3222-3226 identifier identifier

A case study for reliability on portfolio evaluation

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.963-968 identifier identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

Fen Okuryazarlığı

PISA ve TIMSS Mantığını ve Sorularını Anlama, Salih Çepni, Editör, Pegem Akademi, Bursa, ss.217-266, 2019

Kavramsal Değişim Metinleri, Oyun ve Drama Etkinlikleri ile Zenginleştirilmiş 5E Modelinin Öğrencilerin Fen Başarılarına Etkisi

İlköğretim Çalışmaları Bütünsel Açıdan Çocuk, Sinan OLKUN Mehmet Engin DENİZ • Mehmet TORAN Mehmet Hayri SARI • Halil KAMIŞLI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.249-265, 2019

Problem solving procedure in terms of cognitive theories

Current Studies in Educational Measurement and Evaluation, Çepni Salih, Kara Yılmaz, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.1-24, 2019

PISA ve TIMSS Sınavlarına Öğretmenlerimizi HazırlamayaYönelik Deneyimlerimiz Ve Yürüttüğümüz Faaliyetler

PISA VE TIMSS MANTIĞINI VE SORULARINI ANLAMA, Çepni Salih, Editör, PegemAkademi, Ankara, ss.405-417, 2019

Üstün yeteneklilerde STEM Eğitimi

Kuramdan Uygulamaya STEM EA Eğitimi, Prof. Dr. Salih Çepni, Editör, Pegem Yayınevi, Bursa, ss.485-525, 2018

Fen ve Teknoloji Öğretimi

Pegem A Yayıncılık, 2009

Metrikler

Yayın

188

Atıf (WoS)

466

H-İndeks (WoS)

10

Atıf (Scopus)

591

H-İndeks (Scopus)

11

Proje

15

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları