Biyografi
2012 yılında Dokuz Eylül Üniversitesi Matematik Öğretmenliği bölümünden mezun olmuştur. Marmara Üniversitesi'nden 2015 yılında Matematik Eğitimi alanında yüksek lisans derecesi ve Bursa Uludağ Üniversitesi'nden 2021 yılında ise doktora derecesini almıştır. 2014 yılında Bursa Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik Öğretmenliği Anabilim Dalında Araştırma Görevlisi olarak başladığı görevini Dr. Öğr. Üyesi olarak sürdürmektedir. Temel çalışma alanları matematik okuryazarlığı, matematiksel yeterlikler, matematik eğitiminde problem çözme ve kurma, teknoloji destekli matematik eğitimi, hizmet içi öğretmenlerin mesleki gelişimi yer almaktadır.
Eğitim Bilgileri
2015 - 2021
2015 - 2021Doktora
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Matematik Eğitimi (Dr), Türkiye
2012 - 2015
2012 - 2015Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye
2007 - 2012
2007 - 2012Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2021
2021Doktora
Matematik okuryazarlık yeterliklerinin gelişimine dayalı bir modüler programın tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi
Bursa Uludağ Üniversitesi
2015
2015Yüksek Lisans
Matematik öğretim sürecinde ortaya çıkan orkestrasyon türleri ile sosyal ve sosyo - matematiksel normların etkileşimi
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
İlköğretim
İlköğretim Matematik Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2014 - 2022
2014 - 2022Araştırma Görevlisi Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
Yönetimsel Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorStaj Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorBirim Kalite Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorSınav Programı Hazırlama Komisyon Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDers Programı Hazırlama Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
Makaleler
2024
20241. 2018 ve 2024 İlk ve Ortaokul Fen Bilimleri ve Matematik Dersleri Öğretim Programları Öğrenme Çıktılarının Karşılaştırılması ve Beceriler Açısından İncelenmesi
KIRYAK Z., KOZAKLI ÜLGER T., ÜLGER B. B., BOZKURT I., ÇEPNİ S.
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.19, 2024 (TRDizin)
2024
20242. A Model Suggestion for In-service Teacher Training to Develop Mathematical Literacy
Altun M., Akkaya R., Kozaklı Ülger T., Bozkurt I., Arslan Ç., Demir F.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.13, sa.4, ss.954-971, 2024 (TRDizin)
2023
20233. Non-routine problem posing and prospective middle school mathematics teachers: an emotional perspective
YAZGAN Y., Ülger T.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.54, sa.10, ss.1945-1965, 2023 (ESCI, Scopus)
2022
20224. MATEMATİK OKURYAZARLIĞININ OKUL MATEMATİĞİ İLE ENTEGRASYONU
ALTUN M., KOZAKLI ÜLGER T., BOZKURT I., AKKAYA R., ARSLAN Ç., DEMİR F., et al.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, ss.126-149, 2022 (TRDizin)
2022
20225. Matematik Öğretmen Adaylarının Cebirsel, Uzamsal, Olasılıksal ve Orantısal Muhakemedeki Başarı Düzeylerinin Karşılaştırılması
YAZGAN Y., KOZAKLI ÜLGER T.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20226. Analyzing in-service teachers’ process of mathematical literacy problem posing
KOZAKLI ÜLGER T., BOZKURT I., ALTUN M.
International Electronic Journal of Mathematics Education
, cilt.3, sa.17, 2022 (Scopus)
2021
20217. Matematik Öğretmenlerinin Teknoloji Entegrasyon Yaklaşımlarının Enstrumantal Orkestrasyon Çerçevesinde İncelenmesi
ALAN S., AKKOÇ H., YEŞİLDERE S., KOZAKLI ÜLGER T.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, 2021 (TRDizin)
2021
20218. Non-Routine Problem-Posing Skills of Prospective Mathematics Teachers
KOZAKLI ÜLGER T., YAZGAN Y.
Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.94, ss.147-168, 2021 (ESCI, Scopus)
2020
20209. Thematic Analysis of Articles Focusing on Mathematical Literacy in Mathematics Teaching-Learning Process
KOZAKLI ÜLGER T., Bozkurt I., ALTUN M.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.45, sa.201, ss.1-37, 2020 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2019
201910. Öğretmen Adaylarının Benzerlik Konusu Uygulamaları: Realistik Matematik Eğitimi Açısından Bakış
BOZKURT I., KOZAKLI T., ALTUN M.
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , 2019 (TRDizin)
2018
201811. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlığı BeceriDüzeylerinin İncelenmesi
ALTUN M., Altın Gümüş N., AKKAYA R., BOZKURT I., KOZAKLI T.
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.66-88, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201812. The Effect of Graphic Organizers on the Problem Posing Skills of 3rd Grade Elementary School Students
Tavsanli O. F., KOZAKLI ÜLGER T., KALDIRIM A.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.8, sa.2, ss.377-406, 2018 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2017
201713. Pre-Service Mathematics Teachers’ Understanding of Quadrilaterals and the Internal Relationships between Quadrilaterals: The Case of Parallelograms
Kozaklı T., Tapan Broutın M. S.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.6, sa.3, ss.331-345, 2017 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. MATEMATIK OKURYAZARLIĞI SORULARININ ANLAMLANDIRILMASINDA KÜLTÜREL BAĞLAMIN VE ETNOMATEMATIKSEL UNSURLARIN ROLÜ
ŞAHİN N., TAPAN BROUTIN M. S., KOZAKLI ÜLGER T.
5. INTERNATIONAL KARADENİZ SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Trabzon, Türkiye, 24 Mayıs 2025, cilt.1, ss.988-989, (Özet Bildiri)
2024
20242. 5. SINIF KESİRLERLE İŞLEMLER KONUSUNDA HİKÂYELEŞTİRMENİN KATKISININ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ ÜZERİNDEN İNCELENMESİ
Keskin L., Tapan Broutin M. S., Kozakli Ülger T.
8. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Baku, Azerbaycan, 22 - 23 Haziran 2024, cilt.1, ss.744-759, (Tam Metin Bildiri)
2024
20243. 5TH GRADE INVESTIGATION OF THE CONTRIBUTION OF STORYTELLING ON THE SUBJECT OF OPERATIONS WITH FRACTIONS THROUGH STUDENTS' VIEWS
Keskin L., TAPAN BROUTIN M. S., KOZAKLI ÜLGER T.
8. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Baku, Azerbaycan, 22 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20244. INVESTIGATING THE CONTRIBUTION OF PYTHON SOFTWARE USE TO THE INTEGER NUMBER PROBLEMS IN MIDDLE SCHOOL
Mercan R. N., Tapan Broutin M. S., Kozakli Ülger T.
5. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN CONGRESS, Mersin, Türkiye, 13 Ocak 2024, (Tam Metin Bildiri)
2023
20235. Özel Lisedeki Öğrencilerin Matematik Eğitimi Değerleri
sarıaslan ş., KOZAKLI ÜLGER T.
6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
20236. Pre-Service Mathematics Teachers' Experiences in Posing Real Life Mathematical Problems: What İs a Real Life Problem
KOZAKLI ÜLGER T.
The 17th International Scientific Research Congress, 19 - 20 Ağustos 2023, (Özet Bildiri)
2023
20237. Identifying pre-service mathematics teachers’ non-routine problem perceptions through non- routine problem posing
YAZGAN Y., KOZAKLI ÜLGER T.
13th Congress of European Research in Mathematics Education (CERME 13), Budapest, Macaristan, 10 - 14 Temmuz 2023, (Özet Bildiri)
2023
20238. Identifying pre-service mathematics teachers’ non-routine problem perceptions through non-routine problem posing
YAZGAN Y., KOZAKLI ÜLGER T.
13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), 10 - 14 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
20239. Exploring the Mathematics Education Values Espoused By Students in a Classroom Where Stem Tasks Are Conducted
alaçamlı çulha s., KOZAKLI ÜLGER T.
4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 18 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
2023
202310. STEM teacher training: Expert opinions on content and quality improvement
KIRYAK Z., ÜLGER B. B., KOZAKLI ÜLGER T., ORMANCI Ü., SARIOĞLU S., ÇEPNİ S.
4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
2023
202311. THE OPINIONS OF FOREIGN STUDENTS ON MATHEMATICAL LEARNING PROCESS TAUGHT WITHWEB 2.0 TOOLS
Uygun V., Tapan Broutın M. S., Kozaklı Ülger T.
V. INTERNATIONAL HALICH CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Ocak 2023, cilt.1, ss.1111-1117, (Tam Metin Bildiri)
2021
202112. A New Model In Teaching Mathematics: A Dual Focus Teaching Model
ALTUN M., KOZAKLI ÜLGER T., BOZKURT I., AKKAYA R., ARSLAN Ç., DEMİR F., et al.
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 30 Eylül 2021, ss.314-315, (Özet Bildiri)
2021
202113. A NEW MODEL DESIGN TO IMPROVE MATHEMATICAL LITERACY: A DUAL FOCUS TEACHING MODEL
ARSLAN Ç., ALTUN M., KOZAKLI ÜLGER T., BOZKURT I., AKKAYA R., DEMİR F., et al.
The 14th International Congress on Mathematical Education, Shanghai, Çin, 11 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)
2021
202114. Matematik Okuryazarlığı Problemi Kurma İçin Dört Aşamalı Bir Yapı Önerisi: Seçme, Dönüştürme, Bağlam Üzerine Kurma ve Orijinal Problem
BOZKURT I., KOZAKLI ÜLGER T., ALTUN M., AKKAYA R., ARSLAN Ç., DEMİR F., et al.
14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 19 Mayıs 2021, ss.265, (Özet Bildiri)
2020
202015. Reflections From A Professional Development Course For Science Teachers Of Gifted Students
ÜLGER B. B., KOZAKLI T., ORMANCI Ü., ÇEPNİ S.
2nd International Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education Conference, Online, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.514-515, (Özet Bildiri)
2020
202016. Üstün Yeteneklilerin Fen Bilimleri Öğretmenlerine Yönelik Bir Profesyonel Gelişim Kursundan Yansımalar
ÜLGER B. B., KOZAKLI ÜLGER T., ORMANCI Ü., ÇEPNİ S.
2 nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 19 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
2019
201917. Emerging Social and Socio-Mathematical Norms During Technology-Enhanced Lessons
KOZAKLI T., AKKOÇ H.
41st Annual Conference of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME-NA), St. Louis, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Kasım 2019, ss.1146-1150, (Tam Metin Bildiri)
2019
201918. Non-Routine Problem Posing: An Emotional Perspective
KOZAKLI T., YAZGAN Y.
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201919. Posing Mathematical Literacy Problems Using “why Calculated?” Strategy
KOZAKLI T., BOZKURT I., ALTUN M.
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi’, 12 - 14 Nisan 2019
2018
201820. Non-Routine Problem Posing Skills of Prospective Mathematics Teacher
KOZAKLI T., YAZGAN Y.
42nd Annual Meeting of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 3 - 08 Temmuz 2018
2018
201821. Determination of Mathematical Competences on Realistic Mathematics Problems
KOZAKLI T., BOZKURT I., ALTUN M.
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2018
201822. Bağlam İçinde Sunulan Görsel Yardımıyla Açının Keşfi: Realistik Matematik Eğitimi Örneği
BOZKURT I., KOZAKLI T., ALTUN M.
ULEAD-2018, 9 Mayıs - 11 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2018
201823. The Process of the Development of Global CompetenceScale (GCS)
ÜLGER B. B., KOZAKLI T.
8th International Conference on Teaching, Education Learning (ICTEL), Rome, Italy, 7 - 08 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2018
201824. Yüksek Öğretime Geçiş Sınavı Soruları İçin Yeni Bir Sınıflama Önerisi
BOZKURT I., KOZAKLI T., ALTUN M.
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018
2018
201825. Transition from a paper-pencil to a technology-enriched teachingenvironment: a teacher’xxs use of technology and resource selection
KOZAKLI T., TAPAN BROUTIN M. S.
Re(s)sources 2018 international conference, Lyon, Fransa, 28 Mayıs - 30 Haziran 2018, cilt.1, ss.344-347, (Tam Metin Bildiri)
2018
201826. TABOO Game as a Revelator of Misconceptions in Mathematics Education: A Case Study onPreservice Mathematics Teachers
TAPAN BROUTIN M. S., KOZAKLI T.
International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.378, (Özet Bildiri)
2017
201727. BİR GEOMETRİK OLUŞUM PROBLEMİNİN ÇÖZÜM SÜRECİ İÇİN BİR ÇERÇEVE ÖNERİSİ
ALTUN M., KOZAKLI T., BOZKURT I.
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(ISOEVA), 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201728. A Framework Suggestion for the Analyze of the Solving Process of a Geometrical Construction Problem
KOZAKLI T., BOZKURT I., ALTUN M.
6TH INTERNATIONAL EURASIAN CONFERENCE ON MATHEMATICAL SCIENCES AND APPLICATIONS, 15 - 18 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2017
201729. The Investigation of the Process of Solving a GeometricalConstruction Problem of Eighth Grade Students
BOZKURT I., KOZAKLI T., ALTUN M.
15. Uluslararası Geometri Sempozyumu, 3 - 06 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
2017
201730. Evaluation of the Results of a Mathematical Literacy Teaching Practice for 5th and 6th Grade
BOZKURT I., KOZAKLI T., ALTUN M.
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017), 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201731. Mathematics Literacy In Mathematics Education Process: A Thematic Review
KOZAKLI T., BOZKURT I., ALTUN M.
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017), 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201732. Determination of Developments of 7th and 8th Grade Middle School Students after a Mathematical Literacy Teaching Experience
BOZKURT I., KOZAKLI T., ALTUN M.
7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201733. Bir Geometrik Oluşum Probleminin Çözüm Sürecinin Tahlili: axb Boyutlu Dikdörtgene Eş Alanlı Kare Çizimi
KOZAKLI T., BOZKURT I., ALTUN M.
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201634. Matematik Okuryazarlığı Problemi Kurma Sürecinin Analizi
KOZAKLI T., BOZKURT I., ALTUN M.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
2016
201635. Teacher Candidates’xx Applications of the Topic of Similarity: A Perspective from the Point of View of Realistic Mathematics Education
BOZKURT I., KOZAKLI T., ALTUN M.
5th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, 16 - 19 Ağustos 2016
2015
201536. Reflections of Pre service Teachers about Using Real LifeProblems in Mathematics Teaching
KOZAKLI T., BOZKURT I.
7th World Conference on Educational Sciences(WCES-2015), Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, (Özet Bildiri)
2014
201437. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ YATKIN OLDUKLARI MUHAKEME TÜRLERİ
KOZAKLI T., YAZGAN Y.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EğitimiKongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
2014
201438. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİ DESTEKLİ ÖĞRETİM SÜREÇLERİNİN NORM ÇERÇEVESİNDEN İNCELENMESİ
KOZAKLI T., AKKOÇ H.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EğitimiKongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
2014
201439. Development of a Mathematics Lesson Done through Constructivist Approach with Lesson Study
KOZAKLI T., BOZKURT I., ALTUN M.
3rd International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, 25 - 28 Ağustos 2014
2014
201440. Prospective Mathematics Teachers’ Preferences For Instrumental Orchestration Types And Endorsed Norms
KOZAKLI ÜLGER T., SAVURAN R., AKKOÇ H.
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, 16 Mayıs 2014 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2013
201341. Instrumental Orchestration Types Planned by Pre-Service Mathematics Teachers
SAVURAN R., KOZAKLI T., AKKOÇ H.
37th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 28 Temmuz - 02 Ağustos 2013
Kitaplar
2023
20231. SINIRLARI KEŞFETMEK: ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLER İÇİN MATEMATİK VE FEN EĞİTİMİ
ÜLGER B. B., KOZAKLI ÜLGER T.
Efe Akademi Yayınları, 2023
2022
20222. Matematik Okuryazarlığı El Kitabı
ALTUN M., KOZAKLI ÜLGER T., BOZKURT I.
Ekin Yayınevi, 2022
2022
20223. Olasılık ve İstatistik Öğretimi
ALTUN M., BOZKURT I., KOZAKLI ÜLGER T.
Alfa Aktüel, 2022
2022
20224. Play and Reveal Your Misconceptions: Taboo Game in Geometry Learning
Tapan Broutın M. S., Kozaklı Ülger T.
Current Debates in Educational Sciences, Kayalar Fethi, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.33-45, 2022
2021
20215. EFEMAT 7 Yeni Nesil Matematik Soruları ve Öğretim Uygulamaları
ALTUN M., KOZAKLI ÜLGER T., BOZKURT I.
DORA Basım-Yayın Dağıtım LTD. Şti, Bursa, 2021
2019
20196. 8. Sınıf Matematik LGS Denemeleri - I
ALTUN M., BOZKURT I., KOZAKLI T., Tetik M.
Alfa Aktüel, 2019
2015
20157. Pre-service Mathematics Teachers’ Awareness of Social and SocioMathematicalNorms during Technology-Enhanced Lessons
KOZAKLI T., AKKOÇ H.
Research Highlights in Technology and Teacher Education 2015, Leping Liu & David C. Gibson, Editör, AACE, Waynesville, NC, ss.89-96, 2015
Desteklenen Projeler
2024 - 2027
2024 - 2027STEM Temelli Fotonik Okuryazarlık Ve Farkındalık Modülüne Yolculuk: FoTEM
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Malay H. A., Kozaklı Ülger T., Varlıklı C., Aydemir U., Kosukoğlu T., Çepni S. (Yürütücü)
2022 - 2025
2022 - 2025Web Destekli STEM Öğretmen Eğitim Programının Geliştirilmesi ve Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÇEPNİ S. (Yürütücü), KARA Y., KIRYAK Z., BEYAZHANÇER R., ADA K., SARIOĞLU S., et al.
2022 - 2023
2022 - 2023Çift Odaklı Öğretim Modelinin Tanıtılması ve Modele Uygun İçerik Üretme Eğitimi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , Üniversite Destekli Diğer Projeler
(Proje Özeti)
Kozaklı Ülger T., Altun M., Boyun Ö. F., Ülger B. B., Bozkurt I.(Yürütücü)
2022 - 2022
2022 - 2022Doğa, Tarım ve Mimari Bağlamlarında Gerçekçi Matematik Eğitimine Uygun Soru Yazma: Gözle, Taşı, Kur
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Ülger B. B., Kozaklı Ülger T., Bozkurt I.
2018 - 2019
2018 - 2019Okul Çaplı Zenginleştirme Modelinin Fen Alanındaki BİLSEM Öğretmenlerinin Profesyonel Gelişimlerine Etkisi
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Ülger B. B., Çepni S., Kozakli Ülger T.
2015 - 2017
2015 - 2017Matematik Öğretmenlerine Verilen PISA Matematik Okuryazarlık Eğitiminin Öğrencilerin Başarısına Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KOZAKLI ÜLGER T., EZENTAŞ R., GÜRBÜZ M. Ç., BAŞTÜRK ŞAHİN B. N., ALTUN M. (Yürütücü)
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ağustos 2023
Ağustos 2023INTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2023
Haziran 2023dokuz eylül üniversitesi buca eğitim fakültesi dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2023
Mayıs 2023journal of theoretical educational science
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2023
Mayıs 2023journal of teacher education and educators
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2023
Nisan 2023fen matematik girişimcilik ve teknoloji eğitimi dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2023
Mart 2023Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online)
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2023
Ocak 2023anadolu üniversitesi eğitim fakültesi dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2022
Ağustos 2022journal of teacher education and educators
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2022
Ağustos 2022harran maarif dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2022
Mayıs 2022Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2022
Şubat 2022Academy Journal of Educational Sciences
Hakemli Bilimsel Dergi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
18 Mayıs 2023 - 21 Mayıs 2023
18 Mayıs 2023 - 21 Mayıs 20234. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
Katılımcı
Bursa-Türkiye
Burslar
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam Ediyor2211-A Genel Yurt İçi Doktora Burs Programı
TÜBİTAK
2012 - 2015
2012 - 20152228-A Son Sınıf Lisans Öğrencileri için Lisansüstü (Yüksek Lisans/Doktora) Burs Programı
TÜBİTAK
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 8
h-indeksi (WOS): 2
Jüri Üyelikleri
Mayıs-2023
Mayıs 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Bursa Uludağ Üniversitesi
Şubat-2023
Şubat 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Bursa Uludağ Üniversitesi
Ocak-2023
Ocak 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Kocaeli Üniversitesi
Ekim-2022
Ekim 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Gülay Erişen Yüksek Lisans Tez Savunması - Bursa Uludağ Üniversitesi
Eylül-2022
Eylül 2022