Eğitim Bilgileri
2012 - 2016
2012 - 2016Doktora
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Türkiye
2008 - 2011
2008 - 2011Yüksek Lisans
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Türkiye
2004 - 2008
2004 - 2008Lisans
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ, Türkiye
Yaptığı Tezler
2016
2016Doktora
Fen bilgisi öğretmen adaylarına tahmin-gözlem-açıklama (TGA) yöntemiyle biyolojik konu ve kavramların öğretiminin başarı, kalıcılık ve bilimsel süreç becerilerine etkisi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
2011
2011Yüksek Lisans
İlköğretim 7. sınıf fen ve teknoloji dersindeki insan ve çevre konusunun işbirlikçi yöntemle işlenmesinin öğrenci başarısı ve tutumu üzerine etkisi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
2009 - 2011
2009 - 2011Araştırma Görevlisi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorPerformans Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorBölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorBölüm Kalite Komisyonu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorBirim Akreditasyon Kurulu Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorBirime Bağlı Komisyon/Kurul Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
Verdiği Dersler
Doktora
Doktora
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE STEAM EĞİTİMİNİN KURAMSAL TEMELLERİ VE UYGULAMALARI
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE FEN ETKİNLİKLERİ PLANLAMA, UYGULAMA ve DEĞERLENDİRME
Yüksek Lisans
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE STEM UYGULAMALARI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE STEAM UYGULAMALARI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇEVRE EĞİTİMİ ve UYGULAMALARI
Yüksek Lisans
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE STEM UYGULAMALARI
SEMİNER
TEZ DANIŞMANLIĞI II
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE STEAM UYGULAMALARI
YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ II
TEZ DANIŞMANLIĞI IV
YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ IV
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE FEN ETKİNLİKLERİ TASARIMI VE UYGULAMALARI
YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ III
DÖNEM PROJESİ
TEZ DANIŞMANLIĞI I
TEZ DANIŞMANLIĞI III
YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇEVRE EĞİTİMİ ve UYGULAMALARI
Lisans
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINI TANIMA VE GÖZLEM
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİ İÇİN DİJİTAL OKURYAZARLIK VE AKADEMİK BECERİLER
Lisans
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ ÇEVRE EĞİTİMİ
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINI TANIMA VE GÖZLEM
OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN EĞİTİMİ
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİ İÇİN DİJİTAL OKURYAZARLIK VE AKADEMİK BECERİLER
SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
FEN ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
E-STEAM Temelli Etkinliklerin Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Bilimsel Süreç ve Problem Çözme Becerileri İle Sosyal Duygusal Alan Gelişimine Etkisi
Güngör S. N. (Danışman)
A.ADAM(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının 21.Yüzyıl Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Güngör S. N. (Danışman)
G.ÇELİK(Öğrenci)
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
2024
2024Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
STEM ETKİNLİĞİ- YELKENLİ YAPI
Güngör S. N. (Danışman)
B.BULUT(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz
STEM ETKİNLİĞİ- ÇÖP TOPLAMA ALETİ
Güngör S. N. (Danışman)
M.Tuba(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (5)
2022
20221. Determining the Changes in the Cognitive Structures of Ecology-Based Natural Education Participants through the Word Association
Güngör S. N., Özata Yücel E., Zeren Özer D., Özkan M.
International Journal of Progressive Education , cilt.18, sa.5, ss.284-305, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20212. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına Başvuran Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
GÜNGÖR S. N.
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.117-140, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20203. Teaching the Relationship between Metabolic Rate and O-2 Consumption of Animals with Fixed/Variable Body Temperature by Use of the Predict-Observe-Explain (POE) Strategy
Gungor S. N., Ozkan M.
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.50, ss.1-22, 2020 (ESCI)
2019
20194. Bilim Merkezlerinin Öğrencilerin Motivasyonu Ve Fen Bilimleri Akademik Başarısı Üzerine Etkisi.
ZEREN ÖZER D., GÜNGÖR S. N.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.51, ss.288-314, 2019 (TRDizin)
2017
20175. The Views of Pre-Service Teachers Regarding the Effectiveness of Peer Assisted Learning Method in the Science and Technology Laboratory Practices Course
ŞİMŞEKLİ Y., ZEREN ÖZER D., GÜNGÖR S. N.
Journal of Education and Training Studies , cilt.5, sa.12, ss.211-224, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20176. Analysis of Middle School Students’ Views and Impressions about a Science Center
ZEREN ÖZER D., Güngör S. N.
Journal of Turkish Science Education , cilt.14, sa.4, ss.108-125, 2017 (Scopus, TRDizin)
2017
20177. Evaluation of the concepts and subjects in biology perceived to be difficult to learn and teach by the pre-service teachers registered in the pedagogical formation program
GÜNGÖR S. N., ÖZKAN M.
European Journal of Educational Research , cilt.6, sa.4, ss.495-508, 2017 (Scopus)
2017
20178. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Tahmin-Gözlem-Açıklama (TGA) Yöntemiyle Biyolojik Konu ve Kavramların Öğretiminin Başarı, Kalıcılık ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
GÜNGÖR S. N., ÖZKAN M.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.34, ss.1-29, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20179. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tahmin-Gözlem-Açıklama (TGA) Yöntemine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
GÜNGÖR S. N., ÖZKAN M.
e-İnternational Journal of Educational Research , cilt.8, sa.1, ss.82-95, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201710. TGA (Tahmin-Gözlem-Açıklama) Yöntemiyle Bitkilerde Oksin Işık İlişkisinin Öğretimi Üzerine Bir Çalışma.
GÜNGÖR S. N., ÖZKAN M.
Cumhuriyet Üniversitesi Fen Fakültesi, Fen Bilimleri Dergisi , cilt.38, sa.2, ss.194-203, 2017 (TRDizin)
2017
201711. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Ağızda Nişasta Sindiriminin TGA (Tahmin-Gözlem-Açıklama) Yöntemiyle Öğretimi: Amilaz Örneği.
GÜNGÖR S. N., ÖZKAN M.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.34, ss.30-54, 2017 (TRDizin)
2016
201612. Teaching Enzymes to Pre-service Science Teachers through POE (Predict, Observe, Explain) Method: The Case of Catalase
GÜNGÖR S. N., ÖZKAN M.
Asia-Pasific Forum on Science Learning and Teaching
, cilt.17, sa.2, 2016 (Scopus)
2016
201613. Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Tutumlarının Davranış Duygu Düşünce ve Eylemde Bulunmaya İsteklilik Açısından Değerlendirilmesi
ÖZATA YÜCEL E., ÖZKAN M., Güngör S. N., ZEREN ÖZER D.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.24, sa.4, ss.2021-2040, 2016 (TRDizin)
2015
201514. A Study on the Scientific Evaluation of the Biology Projects Submitted to the TUBITAK Secondary Education Research Projects Contest from the Bursa Region
ZEREN ÖZER D., GÜNGÖR S. N., ÖZKAN M.
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching , cilt.16, sa.1, ss.1-25, 2015 (Scopus)
2013
201315. A Study on The Evaluation of Science Projects of Primary School Students Based On Scientific Criteria
GÜNGÖR S. N., ZEREN ÖZER D., ÖZKAN M.
Asia-Pasific Forum on Science Learning and Teaching
, cilt.14, sa.2, ss.1-39, 2013 (Scopus)
2012
201216. İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki İnsan ve Çevre Ünitesinin İşbirlikli Öğrenme Yöntemiyle İşlenmesinin Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi
GÜNGÖR S. N., ÖZKAN M.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.25, sa.1, ss.249-258, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201117. Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Biyoloji Deneylerini Uygulayabilme ve Bilimsel Süreç Becerilerini Analiz Edebilme Yeterlilikleri
ZEREN ÖZER D., GÜNGÖR S. N., ŞİMŞEKLİ Y.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.24, sa.2, ss.563-580, 2011 (TRDizin)
2011
201118. Fen ve Teknoloji Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Tutumuna Etkileri Üzerine Bir Çalışma
GÜNGÖR S. N., ÖZKAN M.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.24, sa.1, ss.47-59, 2011 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. Participation Reasons And Expectations Of The Teachers Applying To The Tübitak-4004-Supported Uludağ Nature Education
ZEREN ÖZER D., GÜNGÖR S. N., ÖZATA YÜCEL E., ÖZKAN M.
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, ss.24-25, (Özet Bildiri)
2019
20192. The Views of Secondary School Students That Participating in “Science Camp for YoungInventors” Supported by TUBITAK-4004 about Nature of Science
Köşnek T., ZEREN ÖZER D., Güngör S. N.
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
20193. TÜBİTAK-4004 Programı Kapsamında Desteklenen “Genç Mucitlere Yönelik Bilim Kampı” Projesine Katılan Ortaokul Öğrencilerinin Bilimin Doğası Hakkındaki Görüşleri
KÖŞNEK T., ZEREN ÖZER D., GÜNGÖR S. N.
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
20184. A Learning and Teaching Framework for SSI-Based Science Education: Study of a Delphi with Science Teachers
ÇALIŞKAN Ş., İREZ O. S., KILINÇ A., HAN TOSUNOĞLU Ç., DEMİRBAĞ M., YILMAZ Ş., et al.
13. International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 06 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2017
20175. Towards developing a learning and teaching framework for ssı-based science education: Results of a delphi study
İrez O. S., Kılınç A., Han Tosunoğlu Ç., Çalışkan Ş., Demirbağ M., Yılmaz Ş., et al.
European Science Education Research Association Conference (ESERA), Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
20176. Scientists’ belief systems framing their thinking and decisions about socioscientific issues: Pedagogical implications for SSI-based science education
KILINÇ A., İREZ O. S., DEMİRBAĞ M., YILMAZ Ş., SÖNMEZ ERYAŞAR A., HAN TOSUNOĞLU Ç., et al.
European Science Education Research Association Conference (ESERA), Dublin, İrlanda, 21 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
20177. The Development of a Learning and Teaching Framework for SSI-Based Science Education
SÖNMEZ ERYAŞAR A., KILINÇ A., İREZ O. S., YILMAZ Ş., DEMİRBAĞ M., HAN TOSUNOĞLU Ç., et al.
International History, Philosophy, and Science Teaching Group Biennal Conference, Ankara, Türkiye, 04 Temmuz 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
20178. Bilim ve Teknoloji Merkezlerinin İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Akademik Başarı ve Tutumlarına Etkisi
ZEREN ÖZER D., Güngör S. N.
IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20179. Bilim ve teknoloji merkezlerinin ilkokul 4.sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki akademik başarı ve tutumlarına etkisi
ZEREN ÖZER D., GÜNGÖR S. N.
IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
2016
201610. TGA (Tahmin-Gözlem-Açıklama) Yöntemiyle Bitkilerde Oksin Işık İlişkisinin Öğretimi Üzerine Bir Çalışma
GÜNGÖR S. N., ÖZKAN M.
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201611. Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Öğrenme ve Öğretme Çerçevesi
KILINÇ A., İREZ O. S., ERDOĞAN M., DEMİRBAĞ M., SÖNMEZ ERYAŞAR A., YILMAZ Ş., et al.
I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2015
201512. The Views Of Uludağ University State Conservatorymiddle school students about living beings and vitality attributes
ZEREN ÖZER D., Güngör S. N.
ISNITE, Volos, Yunanistan, 11 - 13 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2014
201413. Bilim ve Teknoloji Merkezlerinin İlkokul ve Ortaokul Öğrencileri Üzerindeki Etkisinin Bilişsel ve Duyuşsal Beceriler Yönünden İncelenmesi: Bursa İli Örneği
ZEREN ÖZER D., GÜNGÖR S. N.
Uluslararası Katılımlı Türkiye Bilim Merkezleri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)
2014
201414. Bilim ve Teknoloji Merkezlerinin İlkokul ve Ortaokul Öğrencileri Üzerindeki Etkisinin Bilişsel ve Duyuşsal Beceriler Yönünden İncelenmesi Bursa İli Örneği Projesi
ZEREN ÖZER D., Güngör S. N.
Uluslararası Katılımlı 2. Türkiye Bilim Merkezleri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2014, (Tam Metin Bildiri)
2014
201415. Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Kapsamında Gönüllü Rehberlik Yapan Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bursa Bilim ve Teknoloji Merkezi Hakkındaki Görüşleri
ZEREN ÖZER D., Güngör S. N.
Uluslararası Katılımlı 2. Türkiye Bilim Merkezleri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2014, (Tam Metin Bildiri)
2014
201416. Bursa Bilim ve Teknoloji Merkezi nin Mevcut Durumunun Tespiti Gönüllü Rehber Görüşleri
ZEREN ÖZER D., Güngör S. N., ÖZATA YÜCEL E.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2013
201317. Genç Mucitlere Yönelik Bilim Kampı
ZEREN ÖZER D., GÜNGÖR S. N.
Uludağ Üniversitesi III Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Bursa, Türkiye, 12 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)
2011
201118. A Study On The Effect Of Cooperative Learning Method On Students’ Attitudes İn Teaching Of Science And Technology: Bursa Sample
GÜNGÖR S. N., ÖZKAN M.
World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın, Türkiye, 19 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201119. İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki İnsan ve Çevre Konusunun İşbirlikli Yöntemle İşlenmesinin Öğrenci Tutumu Üzerine Etkisi
GÜNGÖR S. N., ÖZKAN M.
EAB 2011 Conference (III. Uluslar arası Eğitim Araştırmaları Kongresi), 04 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2021
20211. FEN BİLİMLERİNDE ALTERNATİF BİR DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ: TGA (TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA) ÇALIŞMA YAPRAKLARI
GÜNGÖR S. N.
FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK ALANINDA YENİ ARAYIŞLAR VE ÇALIŞMALAR, Sevindik Mustafa, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.1-25, 2021
2021
20212. TÜRKİYE’DE FEN EĞİTİMİNDE TGA (TAHMIN-GÖZLEM-AÇIKLAMA) YÖNTEMİYLE İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALARIN ANALİZİ: BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI
GÜNGÖR S. N.
FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKTE ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER, Akgül Hasan, Doğan Hasan Hüseyin, Yüksel Mehmet, Karaman Onur, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.19-38, 2021
2019
20193. BİLİM MERKEZLERİNDE YER ALAN ETKİLEŞİMLİ BİLİMSEL MODELLER İLE BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA YÖNTEMİ ve UYGULAMA ÖRNEKLERİ
Güngör S. N., ZEREN ÖZER D., ÖZATA YÜCEL E.
Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu Bilim-teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Uygar Kanlı, Editör, Nobel yayıncılık, Ankara, ss.525-552, 2019
2017
20174. Fen Eğitiminde Sosyobilimsel Konular
KILINÇ A., İREZ O. S., SÖNMEZ ERYAŞAR A., GÜNGÖR S. N., HAN TOSUNOĞLU Ç., YILMAZ Ş., et al.
Fen Bilimleri Öğretimi (Yaklaşımlar ve Kazanımlar Doğrultusunda Uygulama Örnekleri), Doç. Dr. Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.115-133, 2017
2011
20115. Cooperative Learning Method in Science Education
GÜNGÖR S. N.
The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Prof. Dr. Emin ATASOY, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.357-370, 2011
2011
20116. Free-Choice Informal Learning Environments in Science Education: The Case of Turkey
Zeren Özer D., Güngör S. N.
The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Ilia Hristov,Olga Strelova,Zdravka Kostova,Kenan Morton, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.403-411, 2011
2011
20117. Predict-Observe-Explain (POE) Method in Science Education
GÜNGÖR S. N., ZEREN ÖZER D., ÖZATA YÜCEL E.
The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Prof. Dr. Emin ATASOY, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.260-274, 2011
Desteklenen Projeler
2022 - 2024
2022 - 2024Bilim Merkezi ile Bütünleştirilmiş TGA yaklaşımına dayalı olarak geliştirilen Öğretim Modüllerinin Uygulanması ve Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
ZEREN ÖZER D. (Yürütücü), GÜNGÖR S. N., ALKAYA A., ÖZATA YÜCEL E.
2022 - 2023
2022 - 2023Ekokent İznik-İznik Gölü ve Çevresinin Ekolojik ve Kültür Varlıklarını Öğreniyorum
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Güdenk H.(Yürütücü), Zeren Özer D., Güngör S. N.
2022 - 2023
2022 - 2023E-STEAM Temelli Etkinliklerin Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Bilimsel Süreç ve Problem Çözme Becerileri İle Sosyal Duygusal Alan Gelişimine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
GÜNGÖR S. N. (Yürütücü), ADAM A.
2018 - 2018
2018 - 2018Bursa'nın Doğasında Bilimin Doğasını Keşfediyorum
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
(Proje Özeti)
Çelik G.(Yürütücü), Güngör S. N.
2015 - 2018
2015 - 2018Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konuların Öğretimi Konusunda Yetiştirilmesi Bir Profesyonel Öğrenme Topluluğu Çalışması
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
(Proje Özeti)
Kılınç A. (Yürütücü)
2017 - 2017
2017 - 2017
ULUDAĞ MİLLİ PARKI, BURSA VE ÇEVRESİNDE EKOLOJİ TEMELLİ DOĞA EĞİTİMİ VI
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
(Proje Özeti)
Özkan M.(Yürütücü), Zeren Özer D., Özata Yücel E., Güngör S. N.
2013 - 2016
2013 - 2016
Bilim ve Teknoloji Merkezlerinin İlkokul ve Ortaokul Öğrencileri Üzerindeki Etkisinin Bilişsel ve Duyuşsal Beceriler Yönünden İncelenmesi: Bursa İli Örneği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
(Proje Özeti)
Zeren Özer D. (Yürütücü), Güngör S. N.
2013 - 2013
2013 - 2013Genç Mucitlere Yönelik Bilim Kampı
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
(Proje Özeti)
Zeren Özer D. (Yürütücü), Güngör S. N.
Jüri Üyelikleri
Eylül-2023
Eylül 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Şeyma Nur BENGİ - Bursa Uludağ Üniversitesi
Eylül-2023
Eylül 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Damla AYDIN - Bursa Uludağ Üniversitesi
Eylül-2022
Eylül 2022