Makaleler
46
Tümü (46)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (3)
Scopus (14)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (15)
3. Examining the Impact of Modified P3 Task Taxonomy-Enriched Educational Robotics PD Program on Teachers' STEM Content Knowledge
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
, cilt.22, sa.Suppl 1, ss.81-110, 2024 (SSCI)
8. Investigation of the Effects of Computer-Aided Animations on Conceptual Understanding Through Metaphors: A Case of Artificial Intelligence
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.5, sa.4, ss.1140-1159, 2022 (Hakemli Dergi)
15. The Relationship between Technological Pedagogical Content Knowledge and Web 2.0 Self-Efficacy Beliefs
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.11, sa.1, ss.198-213, 2019 (Hakemli Dergi)
17. Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Teknoloji Entegrasyonu Öz-Yeterlik İnanışlarının İncelenmesi
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-18, 2018 (Hakemli Dergi)
18. The Metaphorical Perceptions of Teacher Candidates on the Concept of “Web 2.0 Technology”
Review of International Geographical Education Online
, cilt.8, sa.3, ss.542-555, 2018 (Scopus)
19. Çevrimiçi Eşzamanlı ve Yüz-yüze Grupla Problem ÇözmeSüreçlerindeki Söylem Örüntülerinin Karşılaştırılması
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.26, ss.447-476, 2018 (Hakemli Dergi)
20. Grupla Sınav Uygulamasından Yansımalar: Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.605-626, 2018 (Hakemli Dergi)
21. WEB 2.0 HIZLI İÇERİK GELİŞTİRME ÖZ-YETERLİK ALGISINI BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK (W2ÖYAÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.8, sa.1, ss.187-208, 2018 (Hakemli Dergi)
23. Identifying effectiveness of online group study on mathematical problem solving attitude: A comparative study
European Journal of Educational Studies
, cilt.3, sa.7, ss.223-241, 2017 (Hakemli Dergi)
24. Teacher-Created Videos in a Flipped Mathematics Class: Digital Curriculum Materials or Lesson Enactments?
ZDM Mathematics Education
, cilt.49, sa.5, ss.687-699, 2017 (Scopus)
28. Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.4, ss.1345-1364, 2013 (Hakemli Dergi)
29. Çevrimiçi ve Sınıf Ortamlarında Grupla Problem Çözmeye Yönelik Öğrenci Görüşleri
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.207-223, 2013 (Hakemli Dergi)
30. Video Konferans Tabanlı Uzaktan Eğitime İlişkin Öğrenci Tutumları ve Görüşleri
Journal of Instructional Technologies Teacher Education
, cilt.1, sa.2, ss.24-40, 2013 (Hakemli Dergi)
33. Opinions of prospective teachers about utilizing the 5E instructional model
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.3, sa.4, ss.411-422, 2011 (SCI-Expanded)
34. İlköğretim Öğretmenlerinin Bilgisayar ve İnternet Kullanmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi Artvin İli Örneği
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.1-18, 2011 (Hakemli Dergi)
35. Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Ortamda Materyal Tasarlarken İşbirlikli Çalışmalarının Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.203-219, 2011 (Hakemli Dergi)
37. Öğretim Materyallerine Yönelik Web Sayfalarını Tasarlarken Öğretmen Adaylarının Karşılaştıkları Sorunlar
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.17, ss.102-118, 2011 (Hakemli Dergi)
39. Pre Service Computer Teachers Views on Usability of Computer Animations in Education
E-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.4, ss.1613-1627, 2010 (Hakemli Dergi)
40. Pre Service Elementary Teachers Views on Concept Cartoons A Sample from Turkey
Middle-East Journal of Scientific Research
, cilt.5, sa.2, ss.91-97, 2010 (Hakemli Dergi)
42. Öğretmen Adaylarının Performansa Dayalı Değerlendirmenin Etkisi Hakkındaki Düşünceleri Çevre Sorunu Örneği
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.527-567, 2010 (Hakemli Dergi)
43. Fen Konularına Yönelik Web Sayfası Hazırlamanın Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Teknolojisini Kullanabilme Becerilerine Nasıl Etkiler
Necatibey Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.74-93, 2009 (Hakemli Dergi)
45. Determining Prospective Elementary Teachers Attitudes Toward Computer A Sample From Turkey
Bulgarian Journal of Science and Education Policy
, cilt.3, sa.1, ss.89-103, 2009 (Hakemli Dergi)
46. Prospective Elementary Teachers Attitudes Toward Computer and Internet Use: A Sample From Turkey
World Applied Sciences Journal
, cilt.6, sa.10, ss.1433-1440, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
50
3. Covid-19 Süreciyle Birlikte Öğretmenlerin Dijital Okuryazarlik Düzeylerinin Incelenmesi
2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 23 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
4. Karmaşik Düşünme Becerilerinin Gelişiminde Bilgisayar Destekli Işbirlikli Öğretim Tasarimi Ve Etkililiğinin Incelenmesi
2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2022, ss.204, (Özet Bildiri)
5. Investigation of the Effect of Computer-Aided Animations on Conceptual Understanding Through Metaphors: An Example of Artificial Intelligence
2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 23 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
6. Grupla Programlama Sürecinde Yaşanan Söylem Örüntülerinin Incelenmesi
2. Uluslararası Fen, Matematik,Girişimcilik ve Teknoloji EğitimiKongresi, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)
7. Çevrimiçi Ortamda Öğretmenlik Uygulaması Sürecine İlişkin Paydaş Görüşler
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4), İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
9. Öğretim Teknolojisi Algısındaki Değişimin Metaforik Analiz Yoluyla İncelenmesi
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Kemer, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
14. Öğrencilerin üniversite tercihlerini etkileyen faktörlerin incelenmesi: Artvin Çoruh üniversitesi eğitim fakültesi örneği
International Artvin Symposium, Artvin, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2018, ss.363-370, (Tam Metin Bildiri)
15. Mesleki Hayatta Web 2.0 Teknolojilerinden Faydalanma Niyetlerinin İncelenmesi: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları Örneği
7th International Social Studies Education Symposium, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
16. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sürecinde Eğitim Teknolojisi İçerikli Derslerin Yeri: Öğrenci Görüşleri
6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
17. Web 2.0 Teknolojisi Kullanımı Sürecinde Yaşanan Engeller ve Bunlara İlişkin Çözüm Önerileri
6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
20. Matematik öğretmeni adaylarının Web 2.0 araçlarının kullanımına yönelik yaşantılardan yansımalar
III. INES International Education and Social Science Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.512-516, (Tam Metin Bildiri)
21. Ortaöğretim Okullarında Tablet Bilgisayar Kullanımına İlişkin Öğrenci Algıları Üzerine Bir Çalışma
VIII. International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
22. Grupla Sınav Uygulamasının Bilişsel ve Duyuşsal Öğrenmeler Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
23. Öğretmen Adaylarının WEB 2.0 Teknolojisine Yönelik Metaforik Algıları
1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, ss.84, (Özet Bildiri)
24. Eğitsel Amaçlı Web 2.0 Hızlı İçerik Geliştirme Öz-Yeterlik Algısını Belirlemeye Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması
11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
25. Bilgisayar Aracılı Grupla Çalışma Ortamının Bilgisayar Öz-Yeterlik Algısı Üzerine Etkisinin İncelenmesi
11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
26. Ortaokul Öğrencileriyle Yürütülen Grupla Sınav Uygulamasından Yansımalar
3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, AFYON, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
27. Logo Programlama Sürecinde Öğretmen Adaylarının Karşılaştıkları Hatalar Üzerine Bir Nitel Çalışma
3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, AFYON, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
28. Online ve Sınıf İçi Grupla Matematik Problemleri Çözme Sürecinde Ortaya Çıkan Söylemlerin Karşılaştırılması
9th International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
31. An Assessment of the Effect of Collaborative Study on Students’ Mathematical Problem Solving Attitude
Teaching and Learning Technology Conference, Rolla, MO, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 17 Mart 2016, (Özet Bildiri)
32. Matematik Öğretmenlerinin Derslerinde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Görüşleri: Artvin İli Örneği
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
33. Evaluation of students opinions of online group working environment
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
34. Evaluation of Online Collaborative Learning Process for Parents Perspective
6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Gaziantep University, Gaziantep/Turkey, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)
36. İlköğretim Öğrencilerinin Temel Bilgisayar Kullanımı Performans Düzeylerinin İncelenmesi Artvin İli Örneği
Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, cilt.1, ss.551-566, (Tam Metin Bildiri)
37. İlköğretim 6 Sınıf Matematik Dersinde Yürütülen İşbirlikli Grup Çalışmasıyla İlgili Öğrenci Görüşleri
Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
39. The Investigation Pre Service Teachers Learning Styles with Respect to the Gender and Grade Level Variables
3rd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011
40. İlköğretim İkinci Sınıf Öğrencilerinin Egosantrik Özelliklerinin Öğretmen Aile İşbirliği Seviyesiyle İlişkisi Açısından İncelenmesi
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)
41. Farklı Mesleki Deneyime Sahip Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Yeterlilik Algılamaları
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)
42. Öğretmen Adayları En İyi Nasıl Öğrenir
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)
43. Investigation of Pre service Teachers Web Pages and Determination of Problems in Designing Process
4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.226-231, (Tam Metin Bildiri)
44. Effect of Collaborative Learning Environment on Prospective Teachers Creative Thinking Skills While Designing Computer Based Material
4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Selcuk University, Konya/Turkey, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
45. General Overview on Computer Based Collaborative Learning Researchs In Turkey
3th International Coputer and Instructional Technologies Symposium, Karadeniz Technical University, Trabzon/Turkey, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
46. Biçimlendirici Değerlendirmenin Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerinin Geliştirmeye Etkisi ve Adayların Değerlendirme Hakkındaki Düşünceleri
VIII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Bolu, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)
47. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İnternet Kullanımına Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
VIII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Bolu, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)
48. Pre service Teachers Perceptions About Usability of Computer Animations in Education
2nd International Coputer and Instructional Technologies Symposium, Ege University, Kusadası/Turkey, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.235-243, (Tam Metin Bildiri)
49. Bilgisayar Destekli Materyal Yardımıyla İlköğretim Öğrencilerinin Tahmin Etme ve Zihinden İşlem Yapma Becerilerine Yapay Zekaya Dayalı Bir Yaklaşım
XX. Matematik Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
50. Effects of Designing Web Pages on Pre service Teachers Technology Usability Skills
1st International Computer and Instructional Technologies Symposium, Çanakkale 18 Mart University, Çanakkale/Turkey, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
4
2. Bilişim Etiği Çerçevesince Çevrim İçi Risk Durumunun İncelenmesi
Eğitim Bilimleri Alanında Gelişmeler I, Sönmez Sinan, Editör, Platanus Publishing, ss.547-574, 2023
3. Öğrenme Sürecinde Teknoloji Entegrasyonu
Kuramdan Uygulamaya Öğrenme Psikolojisi, Satıcı, Seydi Ahmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.396-433, 2021
4. Açık ve Uzaktan Öğrenme
Kuramdan Uygulamaya Öğrenme Psikolojisi, Satıcı, Seydi Ahmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.462-492, 2021
Metrikler
