Yayınlar & Eserler

Makaleler 46
Tümü (46)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (3)
Scopus (14)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (15)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 50

1. Ortaokul Öğretmenlerinin Web 2.0 Teknolojilerini Kullanımının Teknoloji Kabul Bağlamında İncelenmesi

15. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 07 Eylül 2022, ss.286-289, (Özet Bildiri)

2. Ayrılıp Birleşme (Jigsaw) Tekniğinin Öğrencilerin Sketchub Programındaki Çizim Becerilerinin Gelişimi Üzerindeki Etkisi

15. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2022, ss.261-264, (Özet Bildiri)

3. Covid-19 Süreciyle Birlikte Öğretmenlerin Dijital Okuryazarlik Düzeylerinin Incelenmesi

2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 23 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

4. Karmaşik Düşünme Becerilerinin Gelişiminde Bilgisayar Destekli Işbirlikli Öğretim Tasarimi Ve Etkililiğinin Incelenmesi

2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2022, ss.204, (Özet Bildiri)

5. Investigation of the Effect of Computer-Aided Animations on Conceptual Understanding Through Metaphors: An Example of Artificial Intelligence

2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 23 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

6. Grupla Programlama Sürecinde Yaşanan Söylem Örüntülerinin Incelenmesi

2. Uluslararası Fen, Matematik,Girişimcilik ve Teknoloji EğitimiKongresi, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)

7. Çevrimiçi Ortamda Öğretmenlik Uygulaması Sürecine İlişkin Paydaş Görüşler

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4), İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

8. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Performanslarını Geliştirme Sürecine Yönelik Görüşleri

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4), İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.354-363, (Tam Metin Bildiri)

9. Öğretim Teknolojisi Algısındaki Değişimin Metaforik Analiz Yoluyla İncelenmesi

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Kemer, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

10. Grupla Programlama Öğretiminin Yaratıcı Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkisi

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Özdere, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.20-25, (Tam Metin Bildiri)

11. Açılar Konusunun Öğreniminde Grupla Programlama Yaklaşımının Değerlendirilmesi

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.15-16, (Özet Bildiri)

12. Çevrimiçi Ortamda Öğretmenlik Uygulaması Sürecinin Etkiliğinin Değerlendirilmesi

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

13. Çevrimiçi ve Sınıf Ortamlarında Grupla Problem Çözme Sürecine Yönelik Öğrenci Görüşleri

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

15. Mesleki Hayatta Web 2.0 Teknolojilerinden Faydalanma Niyetlerinin İncelenmesi: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları Örneği

7th International Social Studies Education Symposium, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

16. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sürecinde Eğitim Teknolojisi İçerikli Derslerin Yeri: Öğrenci Görüşleri

6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

17. Web 2.0 Teknolojisi Kullanımı Sürecinde Yaşanan Engeller ve Bunlara İlişkin Çözüm Önerileri

6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

18. Öğretmenlerin bilgi ve iletişim teknolojileri (bit) entegrasyonu yeterlik ölçeğinin Türkçeye uyarlanması

III. INES International Education and SocialScience Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.46, (Özet Bildiri)

20. Matematik öğretmeni adaylarının Web 2.0 araçlarının kullanımına yönelik yaşantılardan yansımalar

III. INES International Education and Social Science Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.512-516, (Tam Metin Bildiri)

21. Ortaöğretim Okullarında Tablet Bilgisayar Kullanımına İlişkin Öğrenci Algıları Üzerine Bir Çalışma

VIII. International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

22. Grupla Sınav Uygulamasının Bilişsel ve Duyuşsal Öğrenmeler Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

23. Öğretmen Adaylarının WEB 2.0 Teknolojisine Yönelik Metaforik Algıları

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, ss.84, (Özet Bildiri)

24. Eğitsel Amaçlı Web 2.0 Hızlı İçerik Geliştirme Öz-Yeterlik Algısını Belirlemeye Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

25. Bilgisayar Aracılı Grupla Çalışma Ortamının Bilgisayar Öz-Yeterlik Algısı Üzerine Etkisinin İncelenmesi

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

26. Ortaokul Öğrencileriyle Yürütülen Grupla Sınav Uygulamasından Yansımalar

3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, AFYON, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

27. Logo Programlama Sürecinde Öğretmen Adaylarının Karşılaştıkları Hatalar Üzerine Bir Nitel Çalışma

3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, AFYON, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

28. Online ve Sınıf İçi Grupla Matematik Problemleri Çözme Sürecinde Ortaya Çıkan Söylemlerin Karşılaştırılması

9th International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

29. Teachers motivations and conceptulizations of flipped mathematics instruction

North American Chapter forthe Psychology of Mathematics Education, Tuscon, AR, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 06 Kasım 2016, ss.1313-1316, (Tam Metin Bildiri)

30. A framework for homework in flipped mathematics classes

North American Chapter of the International Group for the Pyschology of Mathematics Education, Tucson, AZ, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 06 Kasım 2016, ss.1559, (Özet Bildiri)

31. An Assessment of the Effect of Collaborative Study on Students’ Mathematical Problem Solving Attitude

Teaching and Learning Technology Conference, Rolla, MO, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 17 Mart 2016, (Özet Bildiri)

32. Matematik Öğretmenlerinin Derslerinde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Görüşleri: Artvin İli Örneği

1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

33. Evaluation of students opinions of online group working environment

1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

34. Evaluation of Online Collaborative Learning Process for Parents Perspective

6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Gaziantep University, Gaziantep/Turkey, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)

35. A study on developing Basic Computer Use Performance Scale BCUPS for Primary Students

4th World Conference on Educational Science, University of Barcelona, Barcelona/Spain, Barselona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.1771-1775, (Tam Metin Bildiri)

36. İlköğretim Öğrencilerinin Temel Bilgisayar Kullanımı Performans Düzeylerinin İncelenmesi Artvin İli Örneği

Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, cilt.1, ss.551-566, (Tam Metin Bildiri)

37. İlköğretim 6 Sınıf Matematik Dersinde Yürütülen İşbirlikli Grup Çalışmasıyla İlgili Öğrenci Görüşleri

Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

38. The investigating pre service teachers learning styles with respect to the gender and grade level variables

3th World Conference on Educational Science, Bahcesehir University, Istanbul/Turkey, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2728-2732, (Tam Metin Bildiri)

41. Farklı Mesleki Deneyime Sahip Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Yeterlilik Algılamaları

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)

42. Öğretmen Adayları En İyi Nasıl Öğrenir

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)

43. Investigation of Pre service Teachers Web Pages and Determination of Problems in Designing Process

4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.226-231, (Tam Metin Bildiri)

44. Effect of Collaborative Learning Environment on Prospective Teachers Creative Thinking Skills While Designing Computer Based Material

4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Selcuk University, Konya/Turkey, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

45. General Overview on Computer Based Collaborative Learning Researchs In Turkey

3th International Coputer and Instructional Technologies Symposium, Karadeniz Technical University, Trabzon/Turkey, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

46. Biçimlendirici Değerlendirmenin Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerinin Geliştirmeye Etkisi ve Adayların Değerlendirme Hakkındaki Düşünceleri

VIII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Bolu, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)

47. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İnternet Kullanımına Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

VIII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Bolu, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)

48. Pre service Teachers Perceptions About Usability of Computer Animations in Education

2nd International Coputer and Instructional Technologies Symposium, Ege University, Kusadası/Turkey, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.235-243, (Tam Metin Bildiri)

50. Effects of Designing Web Pages on Pre service Teachers Technology Usability Skills

1st International Computer and Instructional Technologies Symposium, Çanakkale 18 Mart University, Çanakkale/Turkey, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 4

1. EĞİTİMDE METAVERSE KULLANIMININ ÖĞRENEN BAĞLILIĞI KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ

EĞİTİMDE METAVERSE TEKNOLOJİLERİ, Aysel Kızılkaya Namlı, Editör, Efe Akademi Yayınevi, ss.69-90, 2023

2. Bilişim Etiği Çerçevesince Çevrim İçi Risk Durumunun İncelenmesi

Eğitim Bilimleri Alanında Gelişmeler I, Sönmez Sinan, Editör, Platanus Publishing, ss.547-574, 2023

3. Öğrenme Sürecinde Teknoloji Entegrasyonu

Kuramdan Uygulamaya Öğrenme Psikolojisi, Satıcı, Seydi Ahmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.396-433, 2021

4. Açık ve Uzaktan Öğrenme

Kuramdan Uygulamaya Öğrenme Psikolojisi, Satıcı, Seydi Ahmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.462-492, 2021
Metrikler

Yayın

104

Yayın (WoS)

12

Yayın (Scopus)

14

Atıf (WoS)

110

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

104

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

305

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

96

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

306

Proje

11

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları