Makaleler
49
Tümü (49)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (6)
TRDizin (23)
Diğer Yayınlar (20)
7. eTwinning projelerinin öğretmenlerin dijital okuryazarlık becerilerine katkısı
Gençtürk Erdem E., Başar F. B., Toktay G., Yaygaz İ. H., Küçüksüleymanoğlu E. R., Başar F. B., et al.
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.7, sa.3, ss.204-219, 2021 (Hakemli Dergi)
8. 5. SINIF MÜZİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ (2017) STUFFLEBEAM’İN CIPP MODELİ'NE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Drgisi
, cilt.6, sa.1, ss.11-36, 2021 (Hakemli Dergi)
10. "5. Sınıf Müzik Öğretim Programı(2017) Değerlendirme Ölçeğinin Geliştirilmesi"
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.82-96, 2021 (Hakemli Dergi)
12. Öğretmenlerin Örgütsel Adalet Algıları ile Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki
YAŞADIKÇA EĞITIM
, cilt.34, sa.2, ss.313-330, 2020 (Hakemli Dergi)
14. Suriyeli Öğrenciler İçin Görevlendirilen PICTES Öğretmenlerinin Tükenmişlik Düzeyleri: Bursa Örneği
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.39, ss.28-49, 2020 (Hakemli Dergi)
15. Öğretmenlerin Örgütsel Adalet Algıları ile Örgütsel Sessizlik Düzeyleri Arasındaki İlişki
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.15, sa.3, ss.1907-1925, 2020 (Hakemli Dergi)
16. İmam Hatip Liselerinin Misyon, Vizyon Ve Değerler Bağlamında Karşılaştırılması
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.14-28, 2019 (Hakemli Dergi)
17. Okul Yöneticilerinin Kişilik Tiplerinin Etik Liderlik Becerileri Üzerindeki Etkisi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.3, ss.1041-1053, 2019 (Hakemli Dergi)
18. LİSE ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL SESSİZLİĞE İLİŞKİNGÖRÜŞLERİ
Route Educational and Social Science Journal
, cilt.6, sa.8, ss.111-125, 2019 (Hakemli Dergi)
19. Eğitim Yöneticisinin Yeterliliklerine İlişkin Öğretmen Görüşleri.
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergis
, cilt.7, sa.95, ss.34-42, 2019 (Hakemli Dergi)
20. Muhasebe Meslek Mensuplarının Mesleki Tükenmişlik Düzeylerinin Araştırılması: Bursa İli Örneği
Muhasebe ve Finansman Dergisi
, cilt.8, ss.617-636, 2019 (Hakemli Dergi)
23. Cyberbullying among secondary school teachers by parents
International Journal of Electrical and Computer Engineering
, cilt.8, sa.1, ss.151-158, 2019 (Scopus)
24. EĞİTİM YÖNETİCİSİNİN YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.95, ss.34-42, 2019 (Hakemli Dergi)
25. İngilzce Öğretmenlerinin Örgütsel Bağlılık Düzeyleri ve İş Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Turkish Studies Journal
, cilt.17, sa.7, ss.3819-3839, 2019 (Hakemli Dergi)
26. Integration of Syrian Refugees and Turkish Students by Non Formal Education Activities
International Journal of Evaluation and Research in Education
, cilt.7, sa.3, ss.244-252, 2018 (Scopus)
27. A Suggestion on How EDMODO can Encourage a Lifelong Learning .
European Journal of Open Education and E- learning Studies.
, cilt.2, sa.1, 2017 (Hakemli Dergi)
28. The influence of Organizational Image on Academic Success for International Students.
INTERNATIONAL JOURNAL OF HIGHER EDUCATION
, cilt.6, sa.5, ss.56-64, 2017 (Scopus)
29. Secondary School Teachers’ Perceptions on Their School’s Openness to Change.
Educational Review and Research
, cilt.12, sa.15, ss.2667-2673, 2017 (Hakemli Dergi)
31. Organizational ımage perceptions of higher education students
EDUCATIONAL RESEARCH AND REVIEWS
, cilt.12, sa.15, ss.732-743, 2015 (Hakemli Dergi)
32. Ortaöğretim Kurulmarı Yöneticilerinin Etik Liderlik Özellikleri İle Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişki
JOURNAL OF WORLD OF TURKS
, cilt.6, sa.3, ss.19-43, 2014 (Hakemli Dergi)
33. Organizational Image Perceptions of UniversityTeaching Staff Members A Case Study
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences
, cilt.4, sa.11, ss.209-227, 2014 (Hakemli Dergi)
34. Meslek Lisesi Öğretmenlerinin İletişimsel Yeterlik Düzeyleri Vak a İncelemesi Yıldırım Ticaret Meslek Lisesi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.16, ss.327-265, 2014 (Hakemli Dergi)
36. Ortaöğretim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Okul Yöneticilerinin Çatışma Yönetimi Yöntemlerinin İncelenmesi
RESS Journal
, cilt.1, sa.2, ss.39-53, 2014 (Hakemli Dergi)
42. Stratejik Planlama Süreci
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.403-412, 2008 (Hakemli Dergi)
43. Burn out syndrome levels of education faculty academic staff
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.7, sa.28, ss.101-112, 2007 (SSCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
32
5. Strengthening PhD Education in Health Sciences: Transferable Skills
Innovative Strategies and Consepts for Phd Education in Biomedicine and Health Science, Tbilisi, Gürcistan, 18 - 20 Nisan 2024, ss.45-46, (Özet Bildiri)
8. "Çokkültürlülük Kapsamında Öğretmenlerin Barışa Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi"
IXth International Eurasian Educational Researh Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, (Tam Metin Bildiri)
13. Vergi Okuryazarlığı
35. Uluslararası Maliye sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)
14. An Empirical Research On The Professional Burnout Levels of Accountants: The Case of Bursa Province
V. Uluslararası Muhasebe ve Finans Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
15. Bağımlı Çalışan Muhasebe Meslek Mensuplarının Örgütsel Bağlılıklarının İş Tatmini Üzerindeki etkisi
4 Lisansüstü İşletme Öğrencileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, ss.284-291, (Tam Metin Bildiri)
16. Cyberbullying Among Secondary School Teachers by Parents
İnternational Conference, Zürich, İsviçre, 15 - 18 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)
17. A Case Study with Syrian Refugee And Turkish Studentsby Non Formal Education Activities, L, Porto Portekiz
3rd ICLEL, Porto, Portekiz, 12 - 14 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)
18. A Suggestion on How EDMODO can Encourage a Lifelong learning
3 rd ICLEL, Porto, Portekiz, 12 - 14 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)
20. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZYÖNETİMLİ ÖĞRENMEYE HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİ, BİLİŞ ÖTESİ FARKINDALIKLARI VE DENETİM ODAĞI DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİ
10.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi-Gaziantep Üniversitesi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
21. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kurumsal İmaj Algısı
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
22. Öğretmen Adaylarının Özyönetimli Öğrenmeye Hazırbulunuşluk Düzeyleri Bilişötesi Farkındalıkları Ve Denetim Odağı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
23. K Ö Y Projesi
II.AR_GE konferansı dahilinde ””II. Ar-Ge Günleri””, Bursa, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2012, (Tam Metin Bildiri)
24. Ethical Leadership in Vocational Schools in Turkey
Second Asian Conference on Education, Osaka, Japonya, 27 - 30 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)
25. Öğrencilerin Bakış Açısından Öğretmenlerin Etik Liderlik Düzeyleri”
6. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 17 Nisan 2011, (Özet Bildiri)
26. ”Meslek Lisesi Yöneticilerinin Etik Liderlik Özellikleri”
VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 17 Nisan 2011, (Özet Bildiri)
27. Teacher Leadership in Primary Schools A Case Study in Bursa Turkey
International Conference on College Teaching and Learning, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 06 Nisan 2011, (Özet Bildiri)
28. 21 y y da Eğitimde Dönüşüm Eğilimleri ve Okul Yöneticisi Yeterlikleri
V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
29. In Service Training of ELT Teachers
IATEFL SIG Symposium, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2002, (Tam Metin Bildiri)
30. Okul Yönetiminin Suçlu Çocuklara Bakışı
Ulusal Çocuk ve Suç: Nedenler ve Önleme Çalışmaları Sempozyumu Unicef konferansı, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2001, (Özet Bildiri)
31. Globalization in the Curriculum of Human Rights and Civic Education Course
Internationalization of Curriculum Conference, Neworleans, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 30 Nisan 2000, (Tam Metin Bildiri)
32. Türk Sosyal Bilimler Elde Olmayan Sebeplerden Maalesef Standartlaşamamak
6. Ulusal Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Kasım 1999, (Özet Bildiri)
Kitaplar
15
6. Klasik-Neo Klasik-Modern Kuramlar Süreç ve İlişkisi
Geçmişten Günümüze Yönetim Kuramları İlişkiler ve Eğitim Örgütlerine Yansımaları, Türkan Argon, Şenay Sezgin Nartgün, Editör, Pegem, Ankara, ss.1-40, 2022
10. Eğitim Planlamasının İlkleri Hedefleri Evreleri ve Türleri
Eğitim Perspektifinden Planlama Ekonomi ve Politika, Şenay Sezgin Nartgün, Türkan Argon, Editör, PEGEM, Ankara, ss.43-70, 2021
12. Sembolik Liderlik
Liderlik (Kuram Araştırma Uygulama), Kürşag Yılmaz, Editör, PEGEM Akademi, ss.653-661, 2020
13. Hayat Boyu Öğreneme ve Sürdürülebilirlik
Hayat Boyu Öğrenme, Hüseyin KAYGIN İhsan Çağatay ULUS Barış ÇUKURBAŞI, Editör, PEGEM, Ankara, ss.287-316, 2020
14. Öğrenme
Davranış Bilimleri, memet Zencirkıran, Editör, Dora, Bursa, ss.10-28, 2016
15. (Evaluation of hand Hygiene Education in Primary Schools (A Social Responsibility Project in Bursa),
The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Drujinin, A. Kostova, Z. Sharuho, I. Atasoy, E, Editör, St Kliment Ohridski University Press,, Sofija, ss.670-680, 2013
Metrikler