Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Burn out syndrome levels of education faculty academic staff
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, vol.7, no.28, pp.101-112, 2007 (SSCI)

Articles Published in Other Journals
eTwinning projelerinin öğretmenlerin dijital okuryazarlık becerilerine katkısı
Gençtürk Erdem E., Başar F. B., Toktay G., Yaygaz İ. H., KÜÇÜKSÜLEYMANOĞLU E. R., Başar F. B., et al.
International Journal of Social Sciences and Education Research
, vol.7, no.3, pp.204-219, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
5. SINIF MÜZİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ (2017) STUFFLEBEAM’İN CIPP MODELİ'NE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Drgisi
, vol.6, no.1, pp.11-36, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
"5. Sınıf Müzik Öğretim Programı(2017) Değerlendirme Ölçeğinin Geliştirilmesi"
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.3, no.1, pp.82-96, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
International Student's Burnout in Higher Education
Pearson Journal Of Social Sciences & Humanities
, vol.6, no.14, pp.54-74, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Örgütsel Adalet Algıları ile Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki
Yaşadıkça Eğitim
, vol.34, no.2, pp.313-330, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Suriyeli Öğrenciler İçin Görevlendirilen PICTES Öğretmenlerinin Tükenmişlik Düzeyleri: Bursa Örneği
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.39, pp.28-49, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Örgütsel Adalet Algıları ile Örgütsel Sessizlik Düzeyleri Arasındaki İlişki
Turkish Studies Educational Sciences
, vol.15, no.3, pp.1907-1925, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Muhasebe Meslek Mensuplarının Örgütsel Bağlılıklarının İş Tatmini Üzerindeki Etkisi
Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi
, vol.21, no.4, pp.1078-1090, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
İmam Hatip Liselerinin Misyon, Vizyon Ve Değerler Bağlamında Karşılaştırılması
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, vol.3, no.2, pp.14-28, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Yöneticilerinin Kişilik Tiplerinin Etik Liderlik Becerileri Üzerindeki Etkisi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.19, no.3, pp.1041-1053, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
LİSE ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL SESSİZLİĞE İLİŞKİNGÖRÜŞLERİ
Route Educational and Social Science Journal
, vol.6, no.8, pp.111-125, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Muhasebe Meslek Mensuplarının Mesleki Tükenmişlik Düzeylerinin Araştırılması: Bursa İli Örneği
Muhasebe ve Finansman Dergisi
, pp.617-636, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Yöneticisinin Yeterliliklerine İlişkin Öğretmen Görüşleri.
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergis
, vol.7, no.95, pp.34-42, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
İngilzce Öğretmenlerinin Örgütsel Bağlılık Düzeyleri ve İş Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Turkish Studies Journal
, vol.17, no.7, pp.3819-3839, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
EĞİTİM YÖNETİCİSİNİN YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.7, no.95, pp.34-42, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Integration of Syrian Refugees and Turkish Students by Non Formal Education Activities
International Journal of Evaluation and Research in Education
, vol.7, no.3, pp.244-252, 2018 (Scopus)

The influence of Organizational Image on Academic Success for International Students.
International Journal of Higher Education.
, vol.6, no.5, pp.56-64, 2017 (Scopus)
A Suggestion on How EDMODO can Encourage a Lifelong Learning .
European Journal of Open Education and E- learning Studies.
, vol.2, no.1, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Secondary School Teachers’ Perceptions on Their School’s Openness to Change.
Educational Review and Research
, pp.2667-2673, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının özyönetimli öğrenmeye hazırbulunuşlukları biliş ötesi farkındalıkları ve denetim odakları arasındaki ilişkiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.2, no.15, pp.317-334, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Organizational image perceptions of higher education students
Educational Research and Reviews
, vol.12, no.15, pp.732-743, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Organizational ımage perceptions of higher education students
EDUCATIONAL RESEARCH AND REVIEWS
, vol.12, no.15, pp.732-743, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Özyönetimli Öğrenmeye Hazırbulunuşlukları Biliş Ötesi Farkındalıkları ve Denetim Odakları Arasındaki İlişkiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.15, no.2, pp.317-334, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaöğretim Kurulmarı Yöneticilerinin Etik Liderlik Özellikleri İle Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişki
Journal of World of Turks
, vol.6, no.3, pp.19-43, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Organizational Image Perceptions of UniversityTeaching Staff Members A Case Study
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences
, vol.4, no.11, pp.209-227, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE OKUL YÖNETİCİLERİNİN ÇATIŞMA YÖNETİMİ YÖNTEMLERİNİN İNCELENMESİ1
Route Educational and Social Science Journal (RESS)
, vol.1, no.2, pp.39-53, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Meslek Lisesi Öğretmenlerinin İletişimsel Yeterlik Düzeyleri Vak a İncelemesi Yıldırım Ticaret Meslek Lisesi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.7, no.16, pp.327-265, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaöğretim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Okul Yöneticilerinin Çatışma Yönetimi Yöntemlerinin İncelenmesi
RESS Journal
, vol.1, no.2, pp.39-53, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Müzik Öğretmeni Adaylarının Tükenmişlik Düzeyleri Uludağ Üniversitesi Örneği
International Journal of Social Science Studies
, vol.6, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Ilköğretim Okullarının Fiziki Yapı ve Donanım Durumu Bursa İli Örneği
Öğretmen Dünyası Dergisi
, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Stratejik Planlama Süreci
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.16, no.2, pp.403-412, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Örgütlerinde Stratejik Planlama Süreci Örnek Olay İncelemesi
Eğitimde Politika Analizleri ve Stratejik Araştırmalar Dergisi
, vol.2, no.1, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
In Service Training of ELT Teachers
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.19, no.2, pp.359-370, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Örgütlerinde Stratejik Planlama ve Kalite İlişkisi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Taşımalı Eğitim
İlköğretim Online
, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
"Çokkültürlülük Kapsamında Öğretmenlerin Barışa Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi"
IXth International Eurasian Educational Researh Congress, İzmir, Turkey, 22 - 25 June 2022
“Vergi Okuryazarliği Skoru (Vos) Ölçeğinin Geliştirilmesi Ve Uygulanmasi”
36. Uluslararası Maliye Sempozyumu, Antalya, Turkey, 1 - 03 July 2022
Vergi Okuryazarlığı
35. Uluslararası Maliye sempozyumu, Antalya, Turkey, 14 - 17 October 2021
An Empirical Research On The Professional Burnout Levels of Accountants: The Case of Bursa Province
V. Uluslararası Muhasebe ve Finans Sempozyumu, Bursa, Turkey, 1 - 04 May 2019
Bağımlı Çalışan Muhasebe Meslek Mensuplarının Örgütsel Bağlılıklarının İş Tatmini Üzerindeki etkisi
4 Lisansüstü İşletme Öğrencileri Sempozyumu, İzmir, Turkey, 18 - 20 April 2019, pp.284-291
Cyberbullying Among Secondary School Teachers by Parents
İnternational Conference, Zürich, Switzerland, 15 - 18 August 2018
A Case Study with Syrian Refugee And Turkish Studentsby Non Formal Education Activities, L, Porto Portekiz
3rd ICLEL, Porto, Portugal, 12 - 14 September 2017

A Suggestion on How EDMODO can Encourage a Lifelong learning
3 rd ICLEL, Porto, Portugal, 12 - 14 September 2017
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZYÖNETİMLİ ÖĞRENMEYE HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİ, BİLİŞ ÖTESİ FARKINDALIKLARI VE DENETİM ODAĞI DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİ
10.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi-Gaziantep Üniversitesi, Gaziantep, Turkey, 7 - 09 May 2015
Öğretmen Adaylarının Özyönetimli Öğrenmeye Hazırbulunuşluk Düzeyleri Bilişötesi Farkındalıkları Ve Denetim Odağı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Turkey, 7 - 09 May 2015
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kurumsal İmaj Algısı
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Turkey, 7 - 09 May 2015
K Ö Y Projesi
II.AR_GE konferansı dahilinde ””II. Ar-Ge Günleri””, Bursa, Turkey, 13 - 15 November 2012
Ethical Leadership in Vocational Schools in Turkey
Second Asian Conference on Education, Osaka, Japan, 27 - 30 October 2011
Öğrencilerin Bakış Açısından Öğretmenlerin Etik Liderlik Düzeyleri”
6. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gazimagusa, Cyprus (Kktc), 16 - 17 April 2011
”Meslek Lisesi Yöneticilerinin Etik Liderlik Özellikleri”
VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gazimagusa, Cyprus (Kktc), 16 - 17 April 2011
Teacher Leadership in Primary Schools A Case Study in Bursa Turkey
International Conference on College Teaching and Learning, Florida, United States Of America, 4 - 06 April 2011
21 y y da Eğitimde Dönüşüm Eğilimleri ve Okul Yöneticisi Yeterlikleri
V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Turkey, 1 - 02 May 2010
In Service Training of ELT Teachers
IATEFL SIG Symposium, İstanbul, Turkey, 12 - 14 September 2002
Okul Yönetiminin Suçlu Çocuklara Bakışı
Ulusal Çocuk ve Suç: Nedenler ve Önleme Çalışmaları Sempozyumu Unicef konferansı, Ankara, Turkey, 3 - 05 May 2001
Globalization in the Curriculum of Human Rights and Civic Education Course
Internationalization of Curriculum Conference, Neworleans, United States Of America, 28 - 30 April 2000
Türk Sosyal Bilimler Elde Olmayan Sebeplerden Maalesef Standartlaşamamak
6. Ulusal Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Turkey, 13 - 15 November 1999
Books & Book Chapters
Klasik-Neo Klasik-Modern Kuramlar Süreç ve İlişkisi
in: Geçmişten Günümüze Yönetim Kuramları İlişkiler ve Eğitim Örgütlerine Yansımaları, Türkan Argon, Şenay Sezgin Nartgün, Editor, Pegem, Ankara, pp.1-40, 2022
Eğitim Planlamasının İlkleri Hedefleri Evreleri ve Türleri
in: Eğitim Perspektifinden Planlama Ekonomi ve Politika, Şenay Sezgin Nartgün, Türkan Argon, Editor, PEGEM, Ankara, pp.43-70, 2021
Sembolik Liderlik
in: Liderlik (Kuram Araştırma Uygulama), Kürşag Yılmaz, Editor, PEGEM Akademi, pp.653-661, 2020
Hayat Boyu Öğreneme ve Sürdürülebilirlik
in: Hayat Boyu Öğrenme, Hüseyin KAYGIN İhsan Çağatay ULUS Barış ÇUKURBAŞI, Editor, PEGEM, Ankara, pp.287-316, 2020
Öğrenme
in: Davranış Bilimleri, memet Zencirkıran, Editor, Dora, Bursa, pp.10-28, 2016
(Evaluation of hand Hygiene Education in Primary Schools (A Social Responsibility Project in Bursa),
in: The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Drujinin, A. Kostova, Z. Sharuho, I. Atasoy, E, Editor, St Kliment Ohridski University Press,, Sofija, pp.670-680, 2013