Makaleler
27
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (12)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (10)
3. A school polluted by noise: A semiotic analysis of children's pictures
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH REVIEW
, cilt.7, sa.4, ss.380-394, 2022 (Hakemli Dergi)
4. Evaluation of the Contribution of the Clinical Supervision Model to the Professional Development of a Science Teacher Candidate by the Three-Way Conferences
SLAVERY : THEORY AND PRACTICE
, cilt.10, sa.1, ss.232-282, 2022 (Hakemli Dergi)
17. AKUSTİK İYİLEŞTİRME YAPILMIŞ BİR OKULDA GÜRÜLTÜ DÜZEYİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.13, sa.4, ss.637-658, 2017 (Hakemli Dergi)
19. Öğretmen Adaylarının Mesleki Gelişimi için İyi Öğretmenlik Uygulamaları Klinik Danışmanlık Modeli
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.29, sa.2, ss.401-429, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
51
8. Ortamında Gürültüye İlişkin İdareci ve Öğretmenlerin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yalova (UBAK) 4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 14 - 17 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)
9. Eğitim-öğretim ortamına gürültüye ilişkin idareci ve öğretmenlerin görüşlerinin değerlendirilmesi.
4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), Yalova, Türkiye, 14 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)
10. SCRATCH PROGRAMI İLE WEB DESTEKLİ İŞBİRLİKLİÖĞRENME YÖNTEMİNİN İLKÖĞRETİM 5. SINIFÖĞRENCİLERİNİN KAVRAMSAL ANLAMA DÜZEYLERİNEETKİSİ
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ UNESAK 2018, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
11. Klinik danişmanlik modeli ile bir sinif öğretmeni adayini fen öğretimine hazirlama süreci ve paydaşlarin rolleri
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
12. Okulda Gürültünün Boyutlarının Öğretmen Görüşleriyle Karşılaştırmalı Analizi
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
13. Öğretmenlik uygulama sürecindeki yenilikler ve iyi öğretmenlik uygulamaları
Rize Tayyip Erdoğan Üniversitesi Çalıştayı, Rize, Türkiye, 20 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
14. ÖĞRETMENLERİN GÜRÜLTÜ HASSASİYETİ veOKULDA KİRLİLİĞİ ÖNLEME ÇABALARI
EJER 2018, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
15. Okulumun Gürültü Haritası
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
16. İyi Öğretmenlik Uygulamalarından Biri Olan Klinik Danışmanlık Modeli’nden Bir Sınıf Öğretmeni Adayının Fen Bilimleri Öğretiminde Yararlanılması
UTEK 2018, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
17. Temel Eğitimde Gürültü Kirliliği Farkındalığına Yönelik Bir Yaratıcı Drama Uygulaması:Birbiri İçine Geçmiş Tekli Durum Çalışması
UTEK 2018, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
18. İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji dersindeki vücudumuzdaki sistemler ünitesinin biçimlendirici değerlendirme yöntemi ile işlenmesinin öğrencilerin kavramsal anlama düzeylerine olan etkisi
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8), Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
19. Analysis of Noise Level in an Elementary School
5th Global Congress on Renewable Energy and Environment, Antalya, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
20. Öğretmen Adayının öğretim becerileri yeterliliği ve Öğretim Elemanının dönüt verme sürecine etkisi açısından Klinik Danışmanlık Modeli.
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8)., Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.510-512, (Özet Bildiri)
21. Klinik Danışmanlık Modelinin Öğretmen Adayı ve Öğretim Elemanın Tarafından Uygulamaya Geçirilmesi.
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8)., Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.518-520, (Özet Bildiri)
22. İlkokul binalarında gürültü düzeyinin değerlendirilmesi
I. Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (RESS Congress), BANDIRMA, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
23. Akustik İyileştirme Yapılmış Bir Okulda Öğrenci ve Öğretmenlerin Gürültü Kirliliğine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2017), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
24. Biçimlendirici değerlendirme yönteminin 7. Sınıf öğrencilerinin ”Güneş sistemi ve ötesi: Uzay bilmecesi” ünitesindeki kavramsal anlama düzeylerine etkisinin incelenmesi
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2017), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
27. Topluma hizmet uygulamaları dersi kapsamında okulda gürültü düzeyinin tespit edilmesi ve öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
International Conference on Quality in Higher Education (ICQH2016), Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.838-847, (Tam Metin Bildiri)
28. İlkokul Öğretmenlerinin Okuldaki Gürültü Kirliliği Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 05 Mayıs 2106 - 08 Mayıs 2016, ss.146, (Özet Bildiri)
29. Öğretmen adaylarının topluma hizmet uygulamaları dersi kapsamında okullarda gürültü kirliliğine karşı farkındalik oluşturarak kontrol edilmesine yönelik yaptıkları uygulamaların değerlendirilmesi
International Conference on Quality in Higher Education (ICQH2016), Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.607-617, (Tam Metin Bildiri)
30. İlkokullarda mevcut gürültü seviyesinin değerlendirilmesi
XVIII. International AMSE-AMCE-WAER Congress, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
31. Introduction and Assessment of the Formative Assessment Strategies Applied in Science Courses in Middle Schools
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, BODRUM, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
32. İlkokul Ortaokul ve Lise Öğretmenlerinin Okullarda Meydana Gelen Gürültü Kirliliğinin Nedenleri Etkileri ve Kontrol Edilmesi Üzerine Görüşlerinin İncelenmesi
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress EJER, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
33. İlkokul Öğrencilerinin Okuldaki Gürültü Düzeyi Etkileri Ve Kontrol Edilmesi Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
34. İlkokul öğrencilerinin okuldaki gürültü düzeyi etkileri ve kontrol edilmesi hakkindaki görüşlerinin değerlendirilmesi
XV. Uluslararası Sınıf öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.114-115, (Özet Bildiri)
35. Okulda Gürültü Kirliliği Nedenleri Etkileri Ve Kontrol Edilmesi
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
36. İlkokul Ve Ortaokul Öğretmenlerinin Okuldaki Gürültü Kirliliği Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
37. Uludağ ve İstanbul Teknik Üniversitesi Ortak Çalıştay Okulda Gürültü Kirliliği Nedenleri Etkileri ve Kontrol Edilmesi
13. Eğirimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 02 Nisan 2016
38. Okulda Gürültü Kirliliği Kontrolüne Yönelik Yeni Yaklaşımlar
Uludağ Üniversitesi V. Bilgilendirme ve ARGE Günleri, Türkiye, 15 - 16 Mart 2016, (Tam Metin Bildiri)
40. Fen Öğretiminde Biçimlendirici Değerlendirme Stratejileri ve Öğretmenin Profesyonel Gelişimine Etkisinin İncelenmesi Örnek Olay Çalışması
II nd International Eurasian Educational Research Congress(2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, International EJER 2015 Congress), 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
41. Ortaokul Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi Merkezi Sınavındaki Başarıları İle Biçimlendirici Değerlendirme Sorularındaki Performanslarının Karşılaştırılması
Uluslar arası Eğitimde Matematik, Fen ve Teknoloji Kongres, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
42. The Relationship between Middle School Students Achievement in the Science and Technology Course Central Exam and Their Performance in Formative Assessment Probes
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2015), 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
43. Evaluation of Quality and Quantity of Three way Conferences in Clinical Supervision Field Practice
ATEE 2014 - Annual Conference of Transitions in Teacher Education and Professional Identities, Braga, Portekiz, 25 - 27 Ağustos 2014, (Özet Bildiri)
44. Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programları İçin İyi Öğretmenlik Uygulamaları Klinik Danışmanlık Modeli
11. EĞİTİMDE iYİ ÖRNEKLER KONFERANSI, İstanbul, Türkiye, 03 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
45. Klinik Danışmanlık Modeli ile Geleneksel Öğretmenlik Uygulamalarının Öğrenci Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi
EJER Congress 2014, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
47. İyi Öğretmenlik Uygulamaları Klinik Danışmanlık Modeli Eğitim ve Uygulama Semineri Öncesi ve Sonrası Beklentilerin İncelenmesi
ULEAD 2013 - Annual Congress: International Congress on Research in Education, Nevşehir, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
48. Clinical Supervision Model Is it a Solution to Improve Teaching Practice
ULEAD 2013 - Annual Congress: International Congress on Research in Education, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
49. Redefining a Teacher Education Program: CSM and UludagKDM
7th International Computer Instructional Technologies Symposium, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
50. Clinical Supervision Model to Improve Supervisory Skills During Teaching Practice
ISNITE 2013 - New Issues on Teacher Education International Symposium, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
51. Öğretmen adaylarının fen öğretimi dersindeki iletişim şekillerine yönelik algılarına etki eden faktörler
IX. Fen Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, cilt.1, ss.246, (Özet Bildiri)
Kitaplar
11
2. INTRODUCTION OF FORMATIVE ASSESSMENT PROBES AND THE OTHER FORMATIVE ASSESSMENT TECHNIQUES FOR THE SCIENCE CHAPTER “MATTER AND CHANGE”
Education & Science 2023-IV, Songül Karabatak, Editör, EFE Academy Publishing, İstanbul, ss.151-175, 2023
5. Okulda Gürültü Kirliliği: Çözüm İçin Faaliyetler ve Projeler
Basıldığı Yer: Bursa Uludağ Üniversitesi Basım Evi, Bursa, 2021
7. Mevsimlerinin Nedenlerini ve Ayın Evrelerinin Nasıl Oluştuğunu Öğrenme İstasyonları Kullanarak Öğretelim
Etkinliklerle Astronomi Öğretimi, Karaçam Sedat, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.91-106, 2021
9. Biçimlendirme amaçlı Yapılan Yoklama Sorularının Fen Öğretiminde Kullanılması
Güncel Yaklaşım ve Yöntemlerle Etkinlik Destekli Fen öğretimi, Orhan Karamustafaoğlu,Özden Tezel,Uğur Sarı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.525-547, 2018
10. Noise Pollution in School and Evaluation of itsControl Through Educational Practices
Research on Education, Hasan Arslan,Carmen Sonia Duse,Mehmet Ali Icbay, Editör, International Association of Social Science Research, Bialystok, ss.319-328, 2017
11. İlkoğretim Fen Bilgisi Laboratuvar Etkinlikleri
Ekin Yayınevi, Bursa, 2004
Metrikler
Yayın (WoS)
9
Yayın (Scopus)
18
Atıf (WoS)
66
H-İndeks (WoS)
6
Atıf (Scopus)
96
H-İndeks (Scopus)
7
Atıf (Scholar)
130
H-İndeks (Scholar)
4
Atıf (TrDizin)
94
H-İndeks (TrDizin)
6
Atıf (Sobiad)
4
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
259
Proje
11
Tez Danışmanlığı
14
