Yayınlar & Eserler

Makaleler 27
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (12)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 51

1. Öğretmen Adaylarının Pedagojik Deneyimlerinde Çok Yönlü Geri Bildirimlerin Rolü: Mesleki Becerilerinin Şekillenmesinde Bir İnceleme

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2024, cilt.1, (Özet Bildiri)

2. Çevre Bilincini Teşvik Etmeye Yönelik Bir Mobil Oyunun Geliştirilmesi: Tasarım ve Uygulama Süreci

ERPA International Congresses on Education 2023, Balıkesir, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2023, ss.1-3, (Özet Bildiri)

3. Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerinin ÜYEP Müfredat Modeli Kullanılarak Zenginleştirilen Ve Hızlandırılan “Madde ve Doğası” Konusu Hakkındaki Görüşleri

3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

4. Gürültü Farkındalığının İlkokul Öğrencilerine Bir Çocuk Kitabı Yardımı İle Kazandırılması: “Uyurgezer Fil”

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongres, Bursa, Türkiye, 19 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

7. Describing the views of students involved in The Erasmus student mobility program inNetherlands and Slovenia

Erasmus International Academic Research Symposium on Education and Social Sciences, 5 - 06 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

8. Ortamında Gürültüye İlişkin İdareci ve Öğretmenlerin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

Yalova (UBAK) 4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 14 - 17 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)

9. Eğitim-öğretim ortamına gürültüye ilişkin idareci ve öğretmenlerin görüşlerinin değerlendirilmesi.

4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), Yalova, Türkiye, 14 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)

10. SCRATCH PROGRAMI İLE WEB DESTEKLİ İŞBİRLİKLİÖĞRENME YÖNTEMİNİN İLKÖĞRETİM 5. SINIFÖĞRENCİLERİNİN KAVRAMSAL ANLAMA DÜZEYLERİNEETKİSİ

ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ UNESAK 2018, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

11. Klinik danişmanlik modeli ile bir sinif öğretmeni adayini fen öğretimine hazirlama süreci ve paydaşlarin rolleri

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

12. Okulda Gürültünün Boyutlarının Öğretmen Görüşleriyle Karşılaştırmalı Analizi

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

13. Öğretmenlik uygulama sürecindeki yenilikler ve iyi öğretmenlik uygulamaları

Rize Tayyip Erdoğan Üniversitesi Çalıştayı, Rize, Türkiye, 20 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

15. Okulumun Gürültü Haritası

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

19. Analysis of Noise Level in an Elementary School

5th Global Congress on Renewable Energy and Environment, Antalya, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

21. Klinik Danışmanlık Modelinin Öğretmen Adayı ve Öğretim Elemanın Tarafından Uygulamaya Geçirilmesi.

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8)., Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.518-520, (Özet Bildiri)

22. İlkokul binalarında gürültü düzeyinin değerlendirilmesi

I. Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (RESS Congress), BANDIRMA, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

25. Noise pollution in school and evaluation of its control through educational practices

XIV. European Conference on Social and Behaviroral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

27. Topluma hizmet uygulamaları dersi kapsamında okulda gürültü düzeyinin tespit edilmesi ve öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi

International Conference on Quality in Higher Education (ICQH2016), Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.838-847, (Tam Metin Bildiri)

28. İlkokul Öğretmenlerinin Okuldaki Gürültü Kirliliği Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 05 Mayıs 2106 - 08 Mayıs 2016, ss.146, (Özet Bildiri)

30. İlkokullarda mevcut gürültü seviyesinin değerlendirilmesi

XVIII. International AMSE-AMCE-WAER Congress, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

31. Introduction and Assessment of the Formative Assessment Strategies Applied in Science Courses in Middle Schools

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, BODRUM, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

34. İlkokul öğrencilerinin okuldaki gürültü düzeyi etkileri ve kontrol edilmesi hakkindaki görüşlerinin değerlendirilmesi

XV. Uluslararası Sınıf öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.114-115, (Özet Bildiri)

35. Okulda Gürültü Kirliliği Nedenleri Etkileri Ve Kontrol Edilmesi

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

38. Okulda Gürültü Kirliliği Kontrolüne Yönelik Yeni Yaklaşımlar

Uludağ Üniversitesi V. Bilgilendirme ve ARGE Günleri, Türkiye, 15 - 16 Mart 2016, (Tam Metin Bildiri)

40. Fen Öğretiminde Biçimlendirici Değerlendirme Stratejileri ve Öğretmenin Profesyonel Gelişimine Etkisinin İncelenmesi Örnek Olay Çalışması

II nd International Eurasian Educational Research Congress(2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, International EJER 2015 Congress), 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

43. Evaluation of Quality and Quantity of Three way Conferences in Clinical Supervision Field Practice

ATEE 2014 - Annual Conference of Transitions in Teacher Education and Professional Identities, Braga, Portekiz, 25 - 27 Ağustos 2014, (Özet Bildiri)

46. Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Projesi Gerçekleştirme Süreçlerinin İncelenmesi: Örnek Olay Çalışması

1st Eurasian Educational Research Congress EJER2014, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, cilt.1, ss.825-826, (Özet Bildiri)

47. İyi Öğretmenlik Uygulamaları Klinik Danışmanlık Modeli Eğitim ve Uygulama Semineri Öncesi ve Sonrası Beklentilerin İncelenmesi

ULEAD 2013 - Annual Congress: International Congress on Research in Education, Nevşehir, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

48. Clinical Supervision Model Is it a Solution to Improve Teaching Practice

ULEAD 2013 - Annual Congress: International Congress on Research in Education, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

49. Redefining a Teacher Education Program: CSM and UludagKDM

7th International Computer Instructional Technologies Symposium, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

50. Clinical Supervision Model to Improve Supervisory Skills During Teaching Practice

ISNITE 2013 - New Issues on Teacher Education International Symposium, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar 11

1. THE INVESTIGATION OF CHANGE IN EXPECTATIONS OF PRESERVICE SCIENCE TEACHERS ABOUT STAKEHOLDERS IN THE CLINICAL SUPERVISION MODEL PROCESS

Advances in Education Sciences, Arzu Betül Çuhacıoğlu, Editör, Platanus Publishing, İstanbul, ss.157-185, 2023

2. INTRODUCTION OF FORMATIVE ASSESSMENT PROBES AND THE OTHER FORMATIVE ASSESSMENT TECHNIQUES FOR THE SCIENCE CHAPTER “MATTER AND CHANGE”

Education & Science 2023-IV, Songül Karabatak, Editör, EFE Academy Publishing, İstanbul, ss.151-175, 2023

3. DEVELOPMENTAL THEORIES ON CONCEPT DEVELOPMENT AND THEORIES OF CONCEPTUAL CHANGE

Contemporary Educational Research, Mustafa Çağrı Gürbüz, Editör, Palet Yayıncılık, Konya, ss.83-99, 2023

4. Okulda Gürültü Kirliliği: Nedenleri, Etkileri ve Kontrol Edilmesi

Bursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesi Açık Erişim E-Kaynaklar, Bursa, 2021

5. Okulda Gürültü Kirliliği: Çözüm İçin Faaliyetler ve Projeler

Basıldığı Yer: Bursa Uludağ Üniversitesi Basım Evi, Bursa, 2021

6. Mevsimlerin Nedenlerini ve Ayın Evrelerinin Nasıl Oluştuğunu Öğrenme İstasyonları Kullanarak Öğretelim

Etkinliklerle Astronomi Öğretimi, Sedat Karaçam, Editör, Palme Yayın Dağıtım, Ankara, ss.91-106, 2021 Creative Commons License

7. Mevsimlerinin Nedenlerini ve Ayın Evrelerinin Nasıl Oluştuğunu Öğrenme İstasyonları Kullanarak Öğretelim

Etkinliklerle Astronomi Öğretimi, Karaçam Sedat, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.91-106, 2021

9. Biçimlendirme amaçlı Yapılan Yoklama Sorularının Fen Öğretiminde Kullanılması

Güncel Yaklaşım ve Yöntemlerle Etkinlik Destekli Fen öğretimi, Orhan Karamustafaoğlu,Özden Tezel,Uğur Sarı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.525-547, 2018

10. Noise Pollution in School and Evaluation of itsControl Through Educational Practices

Research on Education, Hasan Arslan,Carmen Sonia Duse,Mehmet Ali Icbay, Editör, International Association of Social Science Research, Bialystok, ss.319-328, 2017
Metrikler

Yayın

110

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

18

Atıf (WoS)

66

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

96

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

130

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

94

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Sobiad)

4

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

259

Proje

11

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

16
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları