Articles Published in Other Journals
Türkiye’deki Bir Devlet Okulunda Akustik Konforun Nesnel ve Öznel Değerlendirilmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.17, no.1, pp.182-210, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Achievement levels of middle school students in the standardized science and technology exam and formative assessment probes A comparative study
Journal of Education in Science, Environment and Health, vol.2, no.1, pp.33-50, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının fen öğretiminde matematik bilgiyi laboratuvar ölçüm araçlarını kullanmalarında kendilerine olan güvenlerini belirleme üzerine bir inceleme
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.14, no.1, pp.65-71, 2001 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerinin ÜYEP Müfredat Modeli Kullanılarak Zenginleştirilen Ve Hızlandırılan “Madde ve Doğası” Konusu Hakkındaki Görüşleri
3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Turkey, 30 September - 03 October 2021, pp.1-5
Ortamında Gürültüye İlişkin İdareci ve Öğretmenlerin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yalova (UBAK) 4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 14 - 17 February 2019
SCRATCH PROGRAMI İLE WEB DESTEKLİ İŞBİRLİKLİÖĞRENME YÖNTEMİNİN İLKÖĞRETİM 5. SINIFÖĞRENCİLERİNİN KAVRAMSAL ANLAMA DÜZEYLERİNEETKİSİ
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ UNESAK 2018, 26 - 28 October 2018
Okulda Gürültünün Boyutlarının Öğretmen Görüşleriyle Karşılaştırmalı Analizi
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Turkey, 26 - 28 October 2018
Klinik danişmanlik modeli ile bir sinif öğretmeni adayini fen öğretimine hazirlama süreci ve paydaşlarin rolleri
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018), Balıkesir, Turkey, 26 - 28 October 2018
Okulumun Gürültü Haritası
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 13 May 2018
ÖĞRETMENLERİN GÜRÜLTÜ HASSASİYETİ veOKULDA KİRLİLİĞİ ÖNLEME ÇABALARI
EJER 2018, 2 - 05 May 2018
İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji dersindeki vücudumuzdaki sistemler ünitesinin biçimlendirici değerlendirme yöntemi ile işlenmesinin öğrencilerin kavramsal anlama düzeylerine olan etkisi
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8), Ankara, Turkey, 19 - 21 October 2017
Analysis of Noise Level in an Elementary School
5th Global Congress on Renewable Energy and Environment, Antalya, Turkey, 9 - 11 November 2017
Öğretmen Adayının öğretim becerileri yeterliliği ve Öğretim Elemanının dönüt verme sürecine etkisi açısından Klinik Danışmanlık Modeli.
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8)., Ankara, Turkey, 19 - 21 October 2017, vol.1, pp.510-512
Klinik Danışmanlık Modelinin Öğretmen Adayı ve Öğretim Elemanın Tarafından Uygulamaya Geçirilmesi.
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8)., Ankara, Turkey, 19 - 21 October 2017, vol.1, pp.518-520
İlkokul binalarında gürültü düzeyinin değerlendirilmesi
I. Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (RESS Congress), BANDIRMA, Turkey, 3 - 05 November 2017
Biçimlendirici değerlendirme yönteminin 7. Sınıf öğrencilerinin ”Güneş sistemi ve ötesi: Uzay bilmecesi” ünitesindeki kavramsal anlama düzeylerine etkisinin incelenmesi
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2017), Çanakkale, Turkey, 27 - 29 April 2017
Akustik İyileştirme Yapılmış Bir Okulda Öğrenci ve Öğretmenlerin Gürültü Kirliliğine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2017), Çanakkale, Turkey, 27 - 29 April 2017
Topluma hizmet uygulamaları dersi kapsamında okulda gürültü düzeyinin tespit edilmesi ve öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
International Conference on Quality in Higher Education (ICQH2016), Sakarya, Turkey, 24 - 25 November 2016, pp.838-847
İlkokul Öğretmenlerinin Okuldaki Gürültü Kirliliği Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 05 May 2106 - 08 May 2016, pp.146
Öğretmen adaylarının topluma hizmet uygulamaları dersi kapsamında okullarda gürültü kirliliğine karşı farkındalik oluşturarak kontrol edilmesine yönelik yaptıkları uygulamaların değerlendirilmesi
International Conference on Quality in Higher Education (ICQH2016), Sakarya, Turkey, 24 - 25 November 2016, pp.607-617
İlkokullarda mevcut gürültü seviyesinin değerlendirilmesi
XVIII. International AMSE-AMCE-WAER Congress, Eskişehir, Turkey, 30 May - 02 June 2016
Introduction and Assessment of the Formative Assessment Strategies Applied in Science Courses in Middle Schools
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, BODRUM, Turkey, 19 - 22 May 2016
İlkokul Ortaokul ve Lise Öğretmenlerinin Okullarda Meydana Gelen Gürültü Kirliliğinin Nedenleri Etkileri ve Kontrol Edilmesi Üzerine Görüşlerinin İncelenmesi
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress EJER, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016
İlkokul Öğrencilerinin Okuldaki Gürültü Düzeyi Etkileri Ve Kontrol Edilmesi Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016
İlkokul öğrencilerinin okuldaki gürültü düzeyi etkileri ve kontrol edilmesi hakkindaki görüşlerinin değerlendirilmesi
XV. Uluslararası Sınıf öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, pp.114-115
Okulda Gürültü Kirliliği Nedenleri Etkileri Ve Kontrol Edilmesi
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 5 - 08 May 2016
İlkokul Ve Ortaokul Öğretmenlerinin Okuldaki Gürültü Kirliliği Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 5 - 08 May 2016
Uludağ ve İstanbul Teknik Üniversitesi Ortak Çalıştay Okulda Gürültü Kirliliği Nedenleri Etkileri ve Kontrol Edilmesi
13. Eğirimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Turkey, 02 April 2016
Okulda Gürültü Kirliliği Kontrolüne Yönelik Yeni Yaklaşımlar
Uludağ Üniversitesi V. Bilgilendirme ve ARGE Günleri, Turkey, 15 - 16 March 2016
Fen Öğretiminde Biçimlendirici Değerlendirme Stratejileri ve Öğretmenin Profesyonel Gelişimine Etkisinin İncelenmesi Örnek Olay Çalışması
II nd International Eurasian Educational Research Congress(2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, International EJER 2015 Congress), 8 - 10 June 2015
Ortaokul Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi Merkezi Sınavındaki Başarıları İle Biçimlendirici Değerlendirme Sorularındaki Performanslarının Karşılaştırılması
Uluslar arası Eğitimde Matematik, Fen ve Teknoloji Kongres, Antalya, Turkey, 23 - 26 April 2015
The Relationship between Middle School Students Achievement in the Science and Technology Course Central Exam and Their Performance in Formative Assessment Probes
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2015), 23 - 26 April 2015
Evaluation of Quality and Quantity of Three way Conferences in Clinical Supervision Field Practice
ATEE 2014 - Annual Conference of Transitions in Teacher Education and Professional Identities, Braga, Portugal, 25 - 27 August 2014
Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programları İçin İyi Öğretmenlik Uygulamaları Klinik Danışmanlık Modeli
11. EĞİTİMDE iYİ ÖRNEKLER KONFERANSI, İstanbul, Turkey, 03 May 2014
Klinik Danışmanlık Modeli ile Geleneksel Öğretmenlik Uygulamalarının Öğrenci Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi
EJER Congress 2014, İstanbul, Turkey, 24 - 26 April 2014
İyi Öğretmenlik Uygulamaları Klinik Danışmanlık Modeli Eğitim ve Uygulama Semineri Öncesi ve Sonrası Beklentilerin İncelenmesi
ULEAD 2013 - Annual Congress: International Congress on Research in Education, Nevşehir, Turkey, 6 - 08 June 2013
Clinical Supervision Model Is it a Solution to Improve Teaching Practice
ULEAD 2013 - Annual Congress: International Congress on Research in Education, Nevşehir, Turkey, 31 May - 02 June 2013
Redefining a Teacher Education Program: CSM and UludagKDM
7th International Computer Instructional Technologies Symposium, 6 - 08 June 2013
Clinical Supervision Model to Improve Supervisory Skills During Teaching Practice
ISNITE 2013 - New Issues on Teacher Education International Symposium, Ankara, Turkey, 9 - 11 May 2013
Öğretmen adaylarının fen öğretimi dersindeki iletişim şekillerine yönelik algılarına etki eden faktörler
IX. Fen Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Turkey, 23 - 25 September 2010, vol.1, pp.246
Books & Book Chapters
Okulda Gürültü Kirliliği: Çözüm İçin Faaliyetler ve Projeler
Basıldığı Yer: Bursa Uludağ Üniversitesi Basım Evi, Bursa, 2021
Biçimlendirme amaçlı Yapılan Yoklama Sorularının Fen Öğretiminde Kullanılması
in: Güncel Yaklaşım ve Yöntemlerle Etkinlik Destekli Fen öğretimi, Orhan Karamustafaoğlu,Özden Tezel,Uğur Sarı, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.525-547, 2018
Noise Pollution in School and Evaluation of itsControl Through Educational Practices
in: Research on Education, Hasan Arslan,Carmen Sonia Duse,Mehmet Ali Icbay, Editor, International Association of Social Science Research, Bialystok, pp.319-328, 2017
İlkoğretim Fen Bilgisi Laboratuvar Etkinlikleri
Ekin Yayınevi, Bursa, 2004