-
1992 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2018 - 2020 Bölüm Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
Satış elemanı ses özellikleri, tüketici işitsel algısı ve satın alma eğilimi arasındaki ilişkinin tüketici sinirbilimi bağlamında modellenmesi
Altıntaş M. H. (Danışman)
İ.TURAN(Öğrenci), Doktora, 2024 -
İşletmeden müşteriye (B2C) e-ticaret alanına ilişkin bibliyometrik analiz
Altıntaş M. H. (Danışman)
İ.SARIGÖL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Marka kişiliğinin büyük veri kapsamında tüketici duygu analizi yöntemiyle belirlenmesi
Altıntaş M. H. (Danışman)
N.SEREN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Kişisel satış sürecinde mizah kullanımının uyumcu satış ve satışperformansı ilişkisindeki aracılık rolü: emlak sektöründe bir uygulama
Altıntaş M. H. (Danışman)
Y.KOÇAK(Öğrenci), Doktora, 2023 -
İhracat pazarlaması yazınına ilişkin bibliyometrik analiz
Altıntaş M. H. (Danışman)
A.YALÇIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Akıllı tedarik zinciri yönetimi ve alan yazınına ilişkin bibliyometrik analiz
Altıntaş M. H. (Danışman)
B.YALÇIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Tüketicilerin yöresel ürünlere yönelik tutumları: Öncül ve ardıllar bağlamında temel kavramsallaştırma
Altıntaş M. H. (Danışman)
C.EFECAN(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Uluslararasılaşma derecesinin ardılları üzerindeki etkisi: Bibliyometrik ve yapısal eşitlik temelli bir model önerisi
Altıntaş M. H. (Danışman)
İ.TANRIVERDİ(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Hizmet sektöründe personel motivasyon düzeyinin dış müşteri memnuniyeti üzerine etkisi ve beyaz eşya servis işletmesine yönelik bir uygulama
Altıntaş M. H. (Danışman)
Ü.İHSAN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Dijital bankacılıkta müşteri deneyiminin öncüllerinin ve ardıllarının analizi
Altıntaş M. H. (Danışman)
G.ALKAÇ(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Satış elemanlarının kişilik özellikleri ve kişisel değerlerinin satış performansları üzerindeki etkisinin incelenmesi
Altıntaş M. H. (Danışman)
E.İLHAN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Endüstriyel tüketicilerin satın alma kararları bağlamında tedarikçi seçim kriterleri: Türkiye'de endüstriyel yapıştırıcı sektörüne yönelik analiz
Altıntaş M. H. (Danışman)
R.STRUGO(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Tüketicilerin yeşil ürünlere yönelik tutumları: Endonezya ve Türkiye arasında karşılaştırmalı bir çalışma
ALTINTAŞ M. H. (Danışman)
-
Teknokentler ve girişimcilik ilişkisi üzerine bibliyometrik analiz çalışması
ALTINTAŞ M. H. (Danışman)
-
Lider-üye etkileşiminin satış elemanı yaratıcılığı üzerindeki etkisinin araştırılması
ALTINTAŞ M. H. (Danışman)
-
Yeni ürün olarak akıllı evler: Tüketicilerin satın alma niyetlerinin teknoloji kabul modeli çerçevesinde araştırılması
ALTINTAŞ M. H. (Danışman)
-
Ukraynalı tüketicilerin Türk giyim perakendeci markalarına yönelik satın alma kararlarını etkileyen faktörlerin incelenmesi
ALTINTAŞ M. H. (Danışman)
-
Akıllı telefonlarla mobil bankacılık uygulaması ve tüketici tatmin analizi
ALTINTAŞ M. H. (Danışman)
-
Markalaşma sürecine tüketici temelli bir model önerisi
-
Yeni ürün olarak akıllı evler: Tüketicilerin satın alma niyetlerinin teknoloji kabul modeli çerçevesinde araştırılması
Altıntaş M. H. (Danışman)
E.BEKTAŞ(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Tüketicilerin yerli ve yabancı ürünlere yönelik tutumları: Kozmopolit bakış açısına yönelik bir araştırma
-
Satış gücü organizasyonunun kurgulanması ve yönetimi: Satış yöneticilerinin değerlendirmeleri üzerine nitel bir analiz
ALTINTAŞ M. H. (Danışman)
-
Müşteri ilişkileri yönetimi ve Türkiye`deki oteller üzerine bir araştırma
ALTINTAŞ M. H. (Danışman), Altıntaş H.
-
Pazar bölümlendirilmesinde tüketici değerlerinin kullanımı ve blue jean sektöründe gençler üzerine bir uygulama
Altıntaş M. H. (Danışman)
İ.DÜLGEROĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Pazar bölümlendirmesinde tüketici değerlerinin kullanımı ve blue jean sektöründe genç nüfus üzerine bir uygulama
ALTINTAŞ M. H. (Danışman)