Eğitim Bilgileri
2008 - 2012
2008 - 2012Doktora
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Dr), Türkiye
2003 - 2008
2003 - 2008Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2003 - 2008
2003 - 2008Yüksek Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2012
2012Doktora
Matematik öğretiminde bilgisayar teknolojisinin kullanımına yönelik tasarlanan HİE kursunun etkililiğinin incelenmesi: Bayburt ili örneği
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2023
2023Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığına Dayalı Öğretim Tasarlama ve Uygulama Becerilerinin Geliştirilmesi
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Bursa Uludağ Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
Araştırma Alanları
İlköğretim
Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorProf. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2018 - 2022
2018 - 2022Doç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2017 - 2018
2017 - 2018Doç. Dr.
Bayburt Üniversitesi, Bayburt Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2013 - 2017
2013 - 2017Yrd. Doç. Dr.
Bayburt Üniversitesi, Bayburt Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2010 - 2013
2010 - 2013Araştırma Görevlisi
Bayburt Üniversitesi, Bayburt Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2009 - 2010
2009 - 2010Araştırma Görevlisi
Artvin Çoruh Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2017 - 2018
2017 - 2018Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Bayburt Üniversitesi
2015 - 2018
2015 - 2018BAP Bilimsel Komisyon Üyesi
Bayburt Üniversitesi
2015 - 2018
2015 - 2018Dekan Yardımcısı
Bayburt Üniversitesi
2013 - 2015
2013 - 2015Bölüm Başkan Yardımcısı
Bayburt Üniversitesi
Verdiği Dersler
Doktora
Doktora Uzmanlık Alan Dersi 2
Teknoloji Destekli Matematik Öğretimi
Doktora Uzmanlık Alan Dersi 1
Literatür Tarama ve Akademik Yazma
Literatür Tarama ve Akademik Yazma 2
Yönetilen Tezler
2024
2024Doktora
MATEMATİKSEL DÜŞÜNMEYİ GELİŞTİRMESİ BAKIMINDAN OKURYAZARLIK PROBLEMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Kaleli Yılmaz G. (Danışman)
M.KATİPOĞLU(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
7. SINIF MATEMATİK DERSİ İÇİN GEOGEBRA DESTEKLİ ETKİNLİKLERİN GELİŞTİRİLMESİ: ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE YANSIMALAR
Kaleli Yılmaz G. (Danışman)
B.KILIÇ(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Fonksiyon grafiklerine yönelik TGAD'ye dayalı teknoloji destekli öğrenme ortamının tasarlanması, uygulanması ve grafik okuryazarlık becerilerine etkisinin incelenmesi
Kaleli Yılmaz G. (Danışman)
M.İHSAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Eş zamanlı uzaktan eğitim uygulamalarına yönelik öğretim üye ve elemanlarının görüşlerinin incelenmesi
Kaleli Yılmaz G. (Danışman)
M.MAZLUM(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Van Hiele geometrik düşünme düzeyleri ile ilgili çalışmaların karşılaştırılmalı olarak incelenmesi
Kaleli Yılmaz G. (Danışman)
H.SERT(Öğrenci)
2022
2022Doktora
PISA matematik okuryazarlığı sorularının farklı açılardan kritik edilmesi
Kaleli Yılmaz G. (Danışman)
D.SÖNMEZ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Türkiye ve Yunanistan ortaokul matematik öğretim programlarının karşılaştırılması
KALELİ YILMAZ G. (Danışman)
E.Ismail(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
2005-2018 yılları arasında değişen ortaokul matematik öğretim programlarının öğretmen görüşleri ve içerik boyutları açısından değerlendirilmesi
KALELİ YILMAZ G. (Danışman)
E.ÖZ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Çokgenler konusunda tasarlanan farklı öğrenme ortamlarının 7. sınıf öğrencilerinin geometrik düşünme düzeylerine etkisi
KALELİ YILMAZ G. (Danışman)
M.YÜKSEL(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Matematik öğretmeni adaylarının öğretmene biçtiği roller ve teknoloji kullanım düzeylerine mikro öğretim yönteminin etkisi
KALELİ YILMAZ G. (Danışman)
A.ERGÜN(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
8. sınıf öğrencilerinin öğrenme stilleri ve TIMSS matematik başarılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi: Bayburt ili örneği
KALELİ YILMAZ G. (Danışman)
A.HANCİ(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Van Hiele geometrik düşünme düzeyleri üzerine farklı ülkelerde yayınlanmış çalışmaların incelenmesi
Çelik H. S., Yılmaz G. K.
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online)
, cilt.8, sa.1, ss.1-26, 2025 (TRDizin)
2024
20242. Teacher Opinions about GeoGebra Activities Prepared for Geometry Content Area in 7th Grade Mathematics Course
KILIÇ B., KALELİ YILMAZ G.
Turkish Journal of Mathematics Education (TUJME) , cilt.5, sa.2, ss.42-69, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20243. Tahmin- Gözlem- Açıklama Öğretim Yönteminin Matematik Eğitimine Entegre Edilmesinde Alternatif Bir Bakış: Teknoloji Destekli Tahmin-Gözlem-Açıklama-Değerlendirme
YURTYAPAN M. İ., YILMAZ G. K.
Journal of Computer and Education Research
, cilt.12, sa.24, ss.638-665, 2024 (TRDizin)
2023
20234. Eğitim-Öğretim Sürecinde Yeni Nesil Soruların Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşleri
ÖZ E., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.
Eurasian Journal of Teacher Education (EJTE) , cilt.4, sa.3, ss.201-217, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20235. Teachers’ Views on the Use of New Generation Questions in the Educational Process
ÖZ E., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.
Eurasian Journal of Teacher Education , cilt.4, sa.3, ss.201-207, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20236. Ortaöğretim matematik öğretmenlerinin istatistiksel akıl yürütme becerilerinin incelenmesi
Turan Ö., Kaleli Yılmaz G., EZENTAS R.
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online)
, cilt.6, sa.2, ss.617-953, 2023 (TRDizin)
2023
20237. Matematik Öğretmenliği Bölümü Birinci Sınıf Öğrencilerinin Yüz-Yüze Matematik Derslerine Yönelik Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi
SÖNMEZ D., KALELİ YILMAZ G.
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.3, ss.3143-3162, 2023 (TRDizin)
2023
20238. Opinions of Mathematics Teachers about Mathematics Literacy Proficiency Level Table
Sönmez D., Kaleli Yılmaz G.
Research on Education and Psychology (REP) , cilt.7, sa.2, ss.160-193, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20239. MATEMATİKSEL MODELLEME TUTUM ÖLÇEĞİ’NİN (MMTÖ) TÜRKÇE UYARLAMASI
DEMİR B., ÇELİK H. S., ARI A. A., KALELİ YILMAZ G.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, sa.94, ss.52-65, 2023 (TRDizin)
2023
202310. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İzometrik Kağıt, Kareli Kağıt ve Noktalı Kağıt ile İlgili Bilgilerinin İncelenmesi
YENİL T., KALELİ YILMAZ G., ARSLAN Ç.
Eurasian Journal of Teacher Education , cilt.4, sa.1, ss.24-41, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
202211. Determining the Perceptions of Pre-Service Mathematics Teachers towards Mathematics Education through Visual Metaphors in the Covid-19 Process
Kaleli Yılmaz G., Sönmez D.
Shanlax International Journal of Education
, cilt.10, sa.2, ss.18-28, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202212. Van Hiele Düzey Numaralandırmaları ve Düzey İsimlendirmelerine Eleştirel Bir Bakış
KALELİ YILMAZ G., SERT-ÇELİK H.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, ss.287-329, 2022 (TRDizin)
2022
202213. STATISTICAL ANXIETY AND METACOGNITIVE AWARENESS LEVELS OF GRADUATE STUDENTS STUDYING IN MATHEMATICS EDUCATION PROGRAM
ALTUN M., KALELİ YILMAZ G., DEMİR B., SERT-ÇELİK H.
European Journal of Education Studies , cilt.9, sa.1, ss.44-69, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202214. Comparison of 5th to 8th Grade Mathematics Curricula in Turkey and Greece
Amet E. İ., Kaleli Yılmaz G.
International e-Journal of Educational Studies , cilt.6, sa.12, ss.70-83, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202215. Analysis of Van Hiele geometric thinking levels studies in Turkey: A meta-synthesis study
SERT-ÇELİK H., KALELİ YILMAZ G.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI) , cilt.14, sa.1, ss.473-501, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202216. Matematik Okuryazarlığı Üzerine Yapılmış ve Ulusal Tez Merkezinde Yayınlanmış Tezlerin Doküman Analizi
SÖNMEZ D., KALELİ YILMAZ G., ALTUN M.
Temel Eğitim Dergisi / Journal of Primary Education , cilt.2022, sa.13, ss.13-31, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202217. Examining graphic drawing skills for a socioscientific problem situation: The SIR model Covid-19 example
Yurtyapan M. İ., Kaleli Yılmaz G.
LUMAT
, cilt.10, sa.1, ss.366-387, 2022 (Scopus)
2021
202118. Technology and Mathematics Education: A Comparative Study on The Use of Dynamic Geometry in Turkey and Albania
SULEJMANI S., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.
Technology, Innovation and Special Education Research Journal , cilt.1, sa.2, ss.200-215, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202119. A Comparative Study on the Use of Dynamic Geometry in Turkey and Albania
SULEJMANİ S., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.
Technology, Innovation and Special Education Research (TISER) , cilt.1, sa.2, ss.200-215, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202120. Investigation of Documentation Processes of Students with Low and High Level of Mathematical Literacy: A Case Study
ADA K., KALELİ YILMAZ G., TAPAN BROUTIN M. S., BAYRAM G. M.
Journal of Pedagogical Research
, cilt.5, sa.4, 2021 (Scopus)
2021
202121. TEACHERS' ATTITUDES AND OPINIONS ON MATHEMATICS LESSONS CONDUCTED WITH DISTANCE EDUCATION DUE TO COVID-19 PANDEMIC
Demir B., Kaleli Yılmaz G., Sert Celik H.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.22, sa.4, ss.147-163, 2021 (ESCI, Scopus)
2021
202122. INVESTIGATION OF GRAPHIC READING AND INTERPRETATION SKILLS IN SOCIO-SCIENTIFIC-BASED PROBLEM SITUATIONS: THE EXAMPLE OF COVID-19 PARABOLIC GRAPH
KALELİ YILMAZ G., YURTYAPAN M. İ.
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET) , cilt.8, sa.4, ss.2204-2227, 2021 (TRDizin)
2021
202123. An Investigation of the Geometric Thinking Levels of Middle SchoolMathematics Preservice Teachers According to SOLO Taxonomy: "SocialDistance Problems"
Yurtyapan M. İ., Kaleli Yılmaz G.
Participatory Educational Research
, cilt.8, sa.3, ss.188-209, 2021 (Scopus)
2021
202124. Öğretim Üyelerinin Öğretim Sürecinde Kullandıkları Kaynaklar
SERT-ÇELİK H., UZUN YAZICI K., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.
Manisa Celal Bayar University Journal of The Faculty of Education , cilt.9, sa.1, ss.68-80, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202125. Analysis of Realistic Mathematics Education Studies Carried Out in Turkey: A Document Analysis Research
KALELİ YILMAZ G., SÖNMEZ D.
Turkish Journal of Mathematics Education , cilt.2, sa.1, ss.57-75, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202026. REACTG Öğretim Yaklaşımına Yönelik Bir Eylem Araştırması: “Thales Paralellik İlkesi”
YURTYAPAN M. İ., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.
Journal of Computer and Education Research , cilt.8, sa.15, ss.241-273, 2020 (TRDizin)
2020
202027. Matematik Öğretmeni Adaylarının Mobil Öğrenme İle Desteklenen Öğrenme Ortamına Yönelik Görüşleri
Koparan T., Kaleli Yılmaz G.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.33, sa.1, ss.109-128, 2020 (TRDizin)
2019
201928. Türkiye - Yunanistan Matematik Ders Kitaplarının Karşılaştırmalı Analizi: Pisagor Teoremi ve Temellendirilmesi Örneği
ISMAIL AMET E., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.
Journal of International Scientific Researches , ss.534-548, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201929. Tasarlanan Farklı Öğrenme Ortamlarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Düşünme Düzeylerine Etkisi
Kaleli Yılmaz G., Yüksel M.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.426-455, 2019 (Scopus, TRDizin)
2017
201730. Mikro-Öğretim Yöntemi Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerini Nasıl Değiştirmektedir?
KALELİ YILMAZ G., ERGÜN A.
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.24, ss.573-592, 2017 (TRDizin)
2016
201631. Effect of Designed In-Service Training to Secondary School Mathematics Teachers Technology Usage Level
Guven B., Yilmaz G.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.41, sa.188, ss.35-66, 2016 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2016
201632. Examination of the 8th Grade Students TIMSS Mathematics Success in terms of Different Variables
KALELİ YILMAZ G., HANCİ A.
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology , cilt.47, sa.5, ss.674-695, 2016 (Scopus)
2016
201633. Determination of the Relationship between 8th Grade StudentsLearning Styles and TIMSS Mathematics Achievement
KALELİ YILMAZ G., KOPARAN T., HANCİ A.
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.11, sa.1, ss.35-58, 2016 (TRDizin)
2016
201634. The Effect of Designed Geometry Teaching Lesson to the Candidate Teachers Van Hiele Geometric Thinking Level
GÜVEN B., KALELİ YILMAZ G.
Journal of Education and Training Studies , cilt.4, sa.1, ss.129-141, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201535. Birleştirilmiş Sınıflı Bir Okulda Drama Yöntemiyle Kesir Öğretiminden Yansımalar Bayburt Örneği
ÖZTÜRK M., AKKAN Y., KALELİ YILMAZ G., KAPLAN A.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.12, sa.31, ss.371-394, 2015 (TRDizin)
2015
201536. The Effect of Simulation Based Learning on Prospective Teachers Inference Skills in Teaching Probability
KOPARAN T., KALELİ YILMAZ G.
Universal Journal of Educational Research , cilt.3, sa.11, ss.757-768, 2015 (Scopus)
2015
201537. The Effect of Dynamic Geometry Software and Physical Manipulatives on Candidate Teachers' Transformational Geometry Success
Yilmaz G.
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, cilt.15, sa.5, ss.1417-1435, 2015 (SSCI, Scopus)
2015
201538. Matematik Öğretiminde Bilgisayar Teknolojisi Kullanımına Yönelik İnançların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
KALELİ YILMAZ G., KOPARAN T.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.16, sa.35, ss.112-135, 2015 (TRDizin)
2015
201539. Using Dynamic Geometry Software for Intersection Surfaces
GÜVEN B., KALELİ YILMAZ G.
Journal of Education and Training Studies , cilt.3, sa.5, ss.195-205, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201540. The Views of Mathematics Teachers on the Factors Affecting the Integration of Technology in Mathematics Courses
Kaleli Yılmaz G.
Australian Journal of Teacher Education
, cilt.40, sa.8, ss.132-148, 2015 (Scopus)
2015
201541. Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitime Yönelik Algılarının Metaforlar Yoluyla Belirlenmesi
Güven B., Kaleli Yılmaz G.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.299-322, 2015 (TRDizin)
2015
201542. Computer Applications with the Related Facts in Multi Grade Teachers Opinions
GÜVEN B., KALELİ YILMAZ G.
Journal of Education and Human Development , cilt.4, ss.158-170, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201543. Analysis of Technological Pedagogical Content Knowledge Studies in Turkey: A Meta-Synthesis Study
Yilmaz G.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.40, sa.178, ss.103-122, 2015 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2014
201444. Developing a Belief Scale According to Using Computer Technology in Mathematics Teaching
KALELİ YILMAZ G., KOPARAN T.
Procedia Social and Behavioral Sciences , cilt.152, sa.2014, ss.613-618, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201445. Tasarlanan Hizmet içi Eğitim Kursunun Teknoloji Donanımlı Ortamlarda Öğretmene Biçilen Roller Üzerindeki Etkisi
KALELİ YILMAZ G., GÜVEN B.
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.9, sa.2, ss.144-169, 2014 (TRDizin)
2014
201446. Dinamik İstatistik Yazılımı ile Veri Analizinde Öğrencilerin İnformal Çıkarımlarının İncelenmesi
KOPARAN T., KALELİ YILMAZ G.
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.9, sa.2, ss.95-113, 2014 (TRDizin)
2012
201247. DEVELOPING AN ATTITUDE SCALE TOWARDS USING INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES FOR PRE-SERVICE TEACHERS
Metin M., Yilmaz G., Coskun K., BİRİŞÇİ S.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.11, sa.1, ss.36-45, 2012 (SSCI)
2012
201248. Dinamik Geometri Yazılımı Kullanımının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dönüşümler Konusundaki akademik Başarılarına Etkisi
GÜVEN B., KALELİ YILMAZ G.
E-Journal of New World Sciences Academy: Education Sciences , cilt.7, sa.1, ss.442-452, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201149. The investigating high school students' learning styles with respect to the different variables: A sample from Turkey
Metin M., Yilmaz G., BİRİŞÇİ S., Coskun K.
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.3, sa.4, ss.589-604, 2011 (SCI-Expanded)
2011
201150. Opinions of prospective teachers about utilizing the 5E instructional model
Metin M., Coskun K., BİRİŞÇİ S., Yilmaz G.
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.3, sa.4, ss.411-422, 2011 (SCI-Expanded)
2011
201151. Mathematics Teachers Views About Measurement and Evaluation Dimension of New Turkish Geometry Curriculum
KALELİ YILMAZ G., ALKAN S., BARAN BULUT D., ELMAS BAYDAR H., GÜVEN B.
Procedia Social and Behavioral Sciences , cilt.1, sa.15, ss.2678-2683, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201152. Öğretim Materyallerine Yönelik Web Sayfalarını Tasarlarken Öğretmen Adaylarının Karşılaştıkları Sorunlar
BİRİŞÇİ S., METİN M., COŞKUN K., KALELİ YILMAZ G.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.1, sa.17, ss.102-118, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201153. A study on developing an attitude scale towards multi grade classrooms for elementary school teachers
COŞKUN K., METİN M., BÜLBÜL K., KALELİ YILMAZ G.
Procedia - Social and Behavioral Sciences , cilt.15, sa.2011, ss.2733-2737, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201154. The investigating pre service teachers learning styles with respect to the gender and grade level variables
METİN M., KALELİ YILMAZ G., BİRİŞÇİ S., COŞKUN K.
Procedia - Social and Behavioral Sciences , cilt.15, sa.2011, ss.2728-2732, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201155. Kesirler Konusunda Uygulanan Oyun Destekli Öğretimin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etkisi
AKSOY N. C., KALELİ YILMAZ G.
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.6, ss.105-117, 2011 (TRDizin)
2010
201056. The Effect of the Material Based on the 7E Model on the Fourth Grade Students Comprehension Skill About Fraction Concepts
KALELİ YILMAZ G., ERTEM AKBAŞ E., ÇEPNİ S.
Procedia Social and Behavioral Sciences , cilt.1, sa.2, ss.1405-1409, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201057. Dinamik Geometri Yazılımı Cabri nin 11 Sınıf Öğrencilerinin Trigonometri Konusundaki Öğrenmelerine Etkisi
KALELİ YILMAZ G., ERTEM AKBAŞ E., GÜVEN B.
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , cilt.1, sa.2, ss.200-216, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Middle School 7th Grade Students’ Views On Geogebra-Supported Instruction Of The Topic ‘Views Of Three-Dimensional Objects
KARATAŞ GÜL P., KALELİ YILMAZ G., TAPAN BROUTIN M. S.
5. INTERNATIONAL GAZİANTEP SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Gaziantep, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2025, (Tam Metin Bildiri)
2025
20252. İlkokul Matematik Derslerinde Geogebra Destekli Çocuk Edebiyatı Uygulaması
TOZDUMAN S. B., KALELİ YILMAZ G., TAPAN BROUTIN M. S.
XIII. Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu (UMYOS 2025), Bursa, Türkiye, 13 - 17 Ekim 2025, (Tam Metin Bildiri)
2025
20253. Maarif modele göre düzenlenen 5.sınıf ders kitaplarındaki ölçme ve değerlendirme süreçleri üzerine öğretmen görüşleri
KARATAŞ GÜL P., KALELİ YILMAZ G., TAPAN BROUTIN M. S.
5 th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Denizli, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, cilt.1, ss.299-305, (Tam Metin Bildiri)
2025
20254. İşbirlikli Öğrenme Modelinin 6. Sınıf Matematik Öğrencilerine Uygulanmasının Öğrencilerin Matematik Okuryazarlığı Gelişimi Üzerindeki Etkileri
KARATAŞ GÜL P., DEMİRCİ T., SEZGİN MEMNUN D., KALELİ YILMAZ G., TAPAN BROUTIN M. S.
5 th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Denizli, Türkiye, 17 Mayıs 2025, cilt.1, ss.236-243, (Tam Metin Bildiri)
2025
20255. 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AÇI KAVRAMINI ÖĞRENME SÜRECİNDE DİNAMİK GEOMETRİ YAZILIMI GEOGEBRA’YA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR DURUM ÇALIŞMASI
KURTULMUŞ D., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.
11. INTERNATIONAL PALANDOKEN SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Erzurum, Türkiye, 20 - 21 Haziran 2025, cilt.1, ss.917-918, (Özet Bildiri)
2024
20246. ÖĞRETİM ÜYE VE ELEMANLARININ KULLANDIKLARI UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARININ AVANTAJ VE DEZAVANTAJLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Mazlum M., KALELİ YILMAZ G.
EGE 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20247. A Teaching Activity for Online Learning Environments: Domain and Range in Function Graphs
Yurtyapan M. İ., KALELİ YILMAZ G.
1st International Optimum Science Conference, 14 - 15 Aralık 2024, (Özet Bildiri)
2024
20248. MATEMATİKSEL DÜŞÜNMEYİ GELİŞTİRMESİ BAKIMINDAN OKURYAZARLIK PROBLEMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
KATİPOĞLU M., KALELİ YILMAZ G.
UMTEB-XVI International Scientific Research Congress, Adana, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20249. 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜP YÜZEY ALANI BİLGİSİNİ OLUŞTURMA SÜRECİNİN RBC MODELİNE GÖRE İNCELENMESİ
Bütüner N., KALELİ YILMAZ G.
HATTUSAS 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Çorum, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
202410. GeoGebra ile Grafik Okuryazarlık Etkinliği: Ters Fonksiyon
Yurtyapan M. İ., KALELİ YILMAZ G.
2. ULUSLARARASI DEDE KORKUT EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Bayburt, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
202411. MATHEMATICS TEACHERS' KNOWLEDGE ABOUT GEOGEBRA SOFTWARE AND THEIR USE IN THEIR LESSONS
KILIÇ B., KALELİ YILMAZ G.
6TH INTERNATIONAL BLACK SEA MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Trabzon, Türkiye, 23 - 25 Ağustos 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
202412. BEŞ DÖNEM MATEMATİK UYGULAMALARI DERSİ ALAN MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK UYGULAMALARI DERSİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
YETİL S., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.
1. INTERNATIONAL İYONYA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 18 Mayıs 2024, cilt.1, ss.461-462, (Özet Bildiri)
2024
202413. GRAFİKLERDE BİREBİR- ÖRTEN FONKSİYON OLMA DURUMUNUN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TEKNOLOJİ DESTEKLİ BİR ÖĞRETİM ETKİNLİĞİ ÇALIŞMASI
Yurtyapan M. İ., KALELİ YILMAZ G.
3. BİLSEL INTERNATIONAL AHLAT SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, Bitlis, Türkiye, 8 - 09 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
202414. GRAFİK OKURYAZARLIK BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK TEKNOLOJİ TABANLI BİR ÖĞRETİM ETKİNLİĞİ: FONKSİYON KAVRAMI ÖRNEĞİ
Yurtyapan M. İ., KALELİ YILMAZ G.
INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
202415. MATEMATİK ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
YILDIRIM Y., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.
INTERNATIONAL SCIENCE AND ART RESEARCH, Trabzon, Türkiye, 29 - 30 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri)
2023
202316. Preparation Of Worksheet Supported Geogebra: An Example Of Multiplication In Proper Fractions
CEVAHİR BOLAT R., KALELİ YILMAZ G.
6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
202317. Middle School 7Th Grade Students' Opinions On Geogebra-Supported Instruction For Data Analysis Skills Acquisition
ÖZ E., KALELİ YILMAZ G.
6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
202318. Investigation of the Opinions of Iranian Students Living and Studing in Turkey on Mathematical Literacy
Feizipour N., KALELİ YILMAZ G., ÖZDEMİR M. E.
4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Trabzon, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
2023
202319. Investigation of Algebraic Thinking Levels of Secondary School Eighth Grade Students in terms of Solving Equations
Yağız G., Kaleli Yılmaz G., Tapan Broutın M. S.
4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGTEK), Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, cilt.1, ss.366-367, (Özet Bildiri)
2023
202320. OPINIONS OF MATHEMATICS TEACHERS AND TEACHERS ON THE FEATURES OF IDEAL TEACHER AND IDEAL MATHEMATICS TEACHER
Bütüner N., Tapan Broutın M. S., Kaleli Yılmaz G.
MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-VIII, Adana, Türkiye, 7 - 08 Ocak 2023, cilt.1, ss.289-302, (Tam Metin Bildiri)
2023
202321. Matematik öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının ideal öğretmen ve ideal matematik öğretmeni özelliklerine yönelik görüşleri
Bütüner N., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.
Middle East International Conference on Contemporary Scientific Studies-VIII, Adana, Türkiye, 07 Ocak 2023, (Tam Metin Bildiri)
2022
202222. ÜSTÜN ZEKÂLI ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK EĞİTİMİNE YÖNELİK YAPILAN ÇALIŞMALARIN BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ
Öz E., Arslan Ç., Kaleli Yılmaz G.
Anadolu 11th International Conference on Social Sciences, Diyarbakır, Türkiye, 29 - 30 Aralık 2022, ss.664-674, (Tam Metin Bildiri)
2022
202223. ÖLÇME DEĞERLENDİRME AÇISINDAN YENİ NESİL SORU TARZINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Öz E., Tapan Broutın M. S., Kaleli Yılmaz G.
ANADOLU 11TH International Conference on Social Sciences, Diyarbakır, Türkiye, 29 Aralık 2022, cilt.1, ss.652-663, (Tam Metin Bildiri)
2022
202224. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİ İLE MATEMATİK ÖĞRENME ORTAMI TERCİHLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
GÜLSAR A., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.
2. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Nevşehir, Türkiye, 17 Haziran 2022, cilt.1, ss.301-313, (Tam Metin Bildiri)
2022
202225. Liselere Geçiş Sistemi Matematik Sorularının Matematik Öğretmenlerinin Dokümantasyon Süreçlerine Etkileri
Dündar G., Tapan Broutın M. S., Kaleli Yılmaz G.
5 th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONFERENCE, Baku, Azerbaycan, 24 Mayıs 2022, cilt.1, ss.32-39, (Tam Metin Bildiri)
2021
202126. Cognitive Examınatıon Of Sixth-Grade Students' Problem Positioning Skills
BULAT M., KALELİ YILMAZ G., ARSLAN Ç.
5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2021
202127. Analysis Of Postgraduate Thesis Studies On Mathematics Anxiety In Turkey: A Meta-Synthesis
ADA K., KALELİ YILMAZ G.
5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2021
202128. Investigation Of Published Studies On Augmented Reality In Mathematics Education
BAYRAM G. M., KALELİ YILMAZ G.
5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2021
202129. Ortaokul Öğrencilerinin Matematikten Korkma Nedenlerinin Ders ve Öğretmen Bağlamında İncelenmesi
KILIÇ B., KALELİ YILMAZ G.
5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
202130. Covid-19 Uzaktan Eğitim Sürecinde Matematik Uygulamaları Dersinin İşlenişine Dair Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
KARA F., KALELİ YILMAZ G., GÜLER SELEK H. K.
5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
202131. Uzaktan eğitim döneminde kullanılan toplantı platformları hakkında öğretmen görüşleri
SÖNMEZ D., ÖZÇELİK D., KALELİ YILMAZ G.
Eğitimde Yeni Normlar-II Uluslararası Covid-19 e-Kongresi, Artvin, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
2021
202132. Examination Of Pre-Service Teachers' Graphic Drawing Skills: The Case Of Covid -19
YURTYAPAN M. İ., KALELİ YILMAZ G.
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
202133. Technology And Mathematics Education: A Comparative Survey On The Use Of Geogebra In Turkey And In Albania
SULEJMANİ S., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
202134. Views Of Civil And Mechanical Engineers On Mathematics In Their Professional Life
SÖNMEZ D., KALELİ YILMAZ G.
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2021
202135. Investigation Of Lesson Processes Of Primary School Mathematics Teachers Who Have Postgraduate Education In Mathematics Education
ERDOĞAN E., KALELİ YILMAZ G., ARSLAN Ç.
5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2021
202136. COMPARATIVE EXAMINATION OF THE DOCUMENT SYSTEMS OF TWO MATHEMATICS TEACHERS WITH DIFFERENT LEARNING LEVELS
BAYRAM G. M., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G., ADA K.
VI. INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, 4 - 06 Haziran 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
202137. ANALYSING THE DOCUMENTATION PROCESSES OF STUDENTS WITH LOW AND HIGH LEVEL OF MATHEMATICAL LITERACY: A CASE STUDY
ADA K., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G., BAYRAM G. M.
VI. INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, 4 - 06 Haziran 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
202138. MATEMATİK OKURYAZARLIK DÜZEYİ DÜŞÜK VE YÜKSEK OLAN ÖĞRENCİLERİN DOKÜMANTASYON SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ: BİR ÖZEL DURUM ÇALIŞMASI
ADA K., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G., BAYRAM G. M.
VI. INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, KYIV, Ukrayna, 4 - 06 Haziran 2021, cilt.1, ss.92-104, (Tam Metin Bildiri)
2021
202139. ÖĞRENİM DÜZEYLERİ FARKLI İKİ MATEMATİK ÖĞRETMENİNİN DOKÜMAN SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRMALI İNCELENMESİ
BAYRAM G. M., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G., ADA K.
VI. INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, KYIV, Ukrayna, 04 Haziran 2021, cilt.1, ss.228-243, (Tam Metin Bildiri)
2021
202140. Matematik Okuryazarlığı Hakkında Türkiye’de Yapılmış Olan Lisansüstü Çalışmaların İncelenmesi: Doküman Analizi
SÖNMEZ D., KALELİ YILMAZ G., ALTUN M.
Mühendislikte Matematik Eğitimi Konferansı, 10 Şubat 2021, (Özet Bildiri)
2021
202141. Matematik okuryazarlığı hakkında Türkiye’de yapılmış olan lisansüstü çalışmaların incelenmesi: Doküman analizi
SÖNMEZ D., KALELİ YILMAZ G., ALTUN M.
Mühendislikte Matematik Eğitimi Konferansı, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Şubat 2021, (Özet Bildiri)
2019
201942. Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin 2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri: Kocaeli Örneklemi
Yurtyapan M. İ., KALELİ YILMAZ G.
4. International Turkish Computer & Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201943. Teachers’xx Opinions On The 2018 Mathematics Curriculum Of High Schools
Yurtyapan M. İ., KALELİ YILMAZ G.
4th International Turkish Computer Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
201944. Türkı̇ye–Yunanı̇stan Matematı̇ k Ders Kı̇ taplarının Karşılaştırmalı Analı̇zı̇ : Pı̇sagor Teoremı̇ ve Temellendı̇rı̇lmesı̇ Örneğı
AMET E. I., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.
2nd International Congress On New Horizons In Education and Social Sciences (ICES-2019), İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201945. 8. Sınıf Öğrencilerinin Modelleme Yeterliliklerinin İncelenmesi
MAZLUM M., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.
V. TURKCESS INTERNATIONAL EDUCATIONAND SOCIAL SCIENCES CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, cilt.1, ss.225, (Özet Bildiri)
2019
201946. BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM YAZILIMININ ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN "KESİRLER" KONUSUNDAKİ MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ VE ÜSTBİLİŞ BECERİLERİNDEKİ ROLÜ
KALELİ YILMAZ G., ZENGİN D.
3RD INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES, Muğla, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
201947. GÜNCELLENEN EĞİTİM FAKÜLTESİ İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMINA İLİŞKİN ÖĞRETİM ELEMANLARININ GÖRÜŞLERİ
DEMİR B., KALELİ YILMAZ G., Sert Çelik H.
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, 26 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
201948. 5. SINIF MATEMATİK DERS KİTAPLARININ GENEL EĞİTİMSEL DEĞERLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Uzun K., Sert Çelik H., KALELİ YILMAZ G., DEMİR B.
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
201949. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEMEYE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Karaduman B., KALELİ YILMAZ G.
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201950. ORTAOKUL 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİ ÜZERİNE METAFORİK ALGILARI VE METAFORİK ALGILARI ÜZERİNE KENDİ YORUMLARI
Sönmez D., KALELİ YILMAZ G.
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, 26 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2018
201851. Teaching Probability with Games
KOPARAN T., KALELİ YILMAZ G.
International Conference on New Horizons in Education-INTE, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
2018
201852. Empirical Approaches to Probability Problems
KOPARAN T., KALELİ YILMAZ G., TAYLAN KOPARAN E.
International Conference on New Horizons in Education-INTE, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
2018
201853. Güncellenen Ortaokul Matematik Öğretim Programlarına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
ÖZ E., KALELİ YILMAZ G.
II. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201854. 2005-2018 Yılları Arası Matematik Öğretim ProgramlarınınKonu, Kazanım ve Ders Saati Bağlamında Karşılaştırılması
KALELİ YILMAZ G., ÖZ E.
II. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201855. The Relationship between Success of Abstract MathematicsLesson and Metacognitive Awareness and Attitude toward Proof
ÖZTÜRK M., AKKAN Y., KAPLAN A., KALELİ YILMAZ G.
International Conference on Mathematics and Mathematics Educations (ICMME-2018, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2017
201756. INVESTIGATION OF THE EFFECT OF DYNAMIC SOFTWARE AND VIRTUALMANIPULATIVES ON TECHNICAL PEDAGOGICAL FIELD INFORMATION
KALELİ YILMAZ G., GÜVEN B.
International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201757. INVESTIGATION OF MATHEMATICS TEACHERS’xx SKILLS FOR SOLVINGPROBLEMS THAT NEED MODELLING
DOĞAN A. G., ŞAHİNKAYA T., YAVUZ F., KALELİ YILMAZ G.
International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017), Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201758. WHY DO TEACHERS THINK OUR COUNTRY IS NOT SUCCESSFUL ENOUGH IN THEPISA SURVEY?
KALELİ YILMAZ G., KOPARAN T.
International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201759. INVESTIGATION OF TEACHERS‟ OPINIONS IN DIFFERENT BRANCH FOR TPACK
KALELİ YILMAZ G., KOPARAN T.
3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGING WORLD AND SOCIAL RESEARCH, Roma, İtalya, 8 - 10 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2017
201760. Class Activities for Instruction of Statistics and Probability with Dynamic Software
KOPARAN T., KALELİ YILMAZ G.
8th International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
2017
201761. PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHER’S VIEWS ON MATERIAL DEVELOPMENT
KOPARAN T., KALELİ YILMAZ G.
8th International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
2017
201762. Investigation of Teacher Candidates’ Ability to EstablishRelations Between Quadrilaterals
KALELİ YILMAZ G., GÜVEN B.
15th International Geometry Symposium, Amasya, Türkiye, 3 - 06 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
2016
201663. ÜSLÜ SAYILAR KONUSUNDAKİ KAVRAM YANILGILARI VE SIKLIKLA YAPILAN HATALARININ İNCELENMESİ
ÇİL B., KOÇOĞLU K., ÇİL A., KALELİ YILMAZ G.
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
2016
201664. TAM SAYILAR KONUSUNDA SIKLIKLA YAPILAN HATALAR VE KAVRAM YANILGILARINA GENEL BİR BAKIŞ KARS VE MUŞ ÖRNEĞİ
TERCAN D., SARIASLAN M. F., KALELİ YILMAZ G.
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
2016
201665. ORTAOKUL 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KESİRLER KONUSUNDA YAPTIKLARI HATALARIN İNCELENMESİ
LAÇİN Ç., DURSUN Y. E., KALELİ YILMAZ G.
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
2016
201666. 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ BAYBURT İLİ ÖRNEĞİ
KALELİ YILMAZ G., HANCİ A.
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
2016
201667. Teknoloji Destekli Öğretim Sürecinin Matematik Öğretmen Adaylarının Teknolojiye Yönelik AlgılarıÜzerindeki Etkisi
KALELİ YILMAZ G., ÖZTÜRK M., AKKAN Y., GÜLCÜ A.
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016
2016
201668. Teknoloji Entegrasyon Modelleri Üzerine Bir Araştırma
KALELİ YILMAZ G., GÜVEN B.
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016
2016
201669. Bilgisayar Destekli Uygulamaların Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeylerine Etkisi
KALELİ YILMAZ G., TÜRK A., YÜKSEL M., GÜVEN B.
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016
2015
201570. Mikro Öğretim Yönteminin Teknoloji Donanımlı Ortamlarda Öğretmene Biçilen Roller Üzerindeki Etkisi
ERGÜN A., KALELİ YILMAZ G.
3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2015
201571. 7 Sınıf Öğrencilerinin Van Hiele Geometri Anlama Düzeylerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
KALELİ YILMAZ G., YÜKSEL M.
3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2015
201572. Yalnızca Öğretmenin Kontrolünde Kullanılan GeoGebra Yazılımının 7 Sınıf Öğrencilerinin Çember Konusundaki Başarılarına Etkisi
AK S., KALELİ YILMAZ G.
3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2015
201573. Matematik Öğretiminde Bilgisayar Teknolojisi Kullanımına Yönelik Tasarlanan Hizmet İçi Eğitim Kursunun Öğretmenlerin İnançlarına Etkisi
ÖZTÜRK M., AKKAN Y., KALELİ YILMAZ G., KAPLAN A.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
2015
201574. Ortaokul Öğrencileri ve Öğretmenleriyle Yapılan Matematiksel İspat Araştırmaları Nitel Meta Sentez Çalışması
ÖZTÜRK M., AKKAN Y., KALELİ YILMAZ G., KAPLAN A.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
2015
201575. Aritmetik ve Cebir ile İlgili Ortaokul Öğretmenlerinin Farkındalıkları
ÖZTÜRK M., AKKAN Y., KALELİ YILMAZ G., KAPLAN A.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
2015
201576. Birleştirilmiş Sınıflı Bir Okulda Drama Temelli Yöntemle Matematik Öğretimi Kesir Kavramı
ÖZTÜRK M., AKKAN Y., KALELİ YILMAZ G., KAPLAN A.
14. Matematik Sempozyumu, Niğde, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
2014
201477. Developing a Belief Scale According to Using Computer Technology in Mathematics Teaching
KALELİ YILMAZ G.
ERPA 2014 International Congress in Education, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014
2014
201478. The Views of Mathematics Teachers about Software That are Used in Mathematics Education
KALELİ YILMAZ G.
ERPA 2014 International Congress in Education, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014
2012
201279. Dik Prizmalar Konusunda Geliştirilen Bilgisayar Destekli Materyallerin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Başarılarına Etkisi
KALELİ YILMAZ G., AKSOY N. C., GÜVEN B., ERTEM AKBAŞ E.
I. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Bayburt, Türkiye, 2 - 05 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201280. Geogebra Yazılımının İlköğretim Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Dönüşüm Geometrisi Konusundaki Öğrenmelerine Etkisi
OÇAK Ü. E., GÜVEN B., KALELİ YILMAZ G.
I. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Bayburt, Türkiye, 2 - 05 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)
2011
201181. Teorikle Pratik Arasındaki Boşluk Matematik Öğretmenlerinin Yenilenen Matematik Öğretim Programlarının Uygulanmasına Yönelik Görüşleri
KALELİ YILMAZ G., ERTEM AKBAŞ E., ALKAN S., GÜVEN B.
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011
2011
201182. İlköğretimden Ortaöğretime Geçiş Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Öğrencilerin Hazırbulunuşluk Düzeylerine İlişkin Görüşleri
ALKAN S., KALELİ YILMAZ G., ERTEM AKBAŞ E., GÜVEN B.
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011
2011
201183. Dinamik Geometri Yazılımlarının Dönüşüm Geometrisi Konusunda Sınıf Öğretmeni Adaylarının Başarılarına Etkisi
GÜVEN B., KALELİ YILMAZ G.
5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201184. The investigating pre service teachers learning styles with respect to the gender and grade level variables
METİN M., KALELİ YILMAZ G., BİRİŞÇİ S., COŞKUN K.
3th World Conference on Educational Science, Bahcesehir University, Istanbul/Turkey, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2728-2732, (Tam Metin Bildiri)
2010
201085. The Effect of the Material Based on the 7E Model on the Fourth Grade Students Comprehension Skill About Fraction Concepts
KALELİ YILMAZ G., ERTEM AKBAŞ E., ÇEPNİ S.
2nd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 04 Şubat 2010 - 08 Şubat 2011
2011
201186. Mathematics Teachers Views About Measurement and Evaluation Dimension of New Turkish Geometry Curriculum
KALELİ YILMAZ G., ALKAN S., BARAN D., ELMAS H., GÜVEN B.
3rd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011
2011
201187. The Investigation Pre Service Teachers Learning Styles with Respect to the Gender and Grade Level Variables
METİN M., KALELİ YILMAZ G., BİRİŞÇİ S., COŞKUN K.
3rd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011
2011
201188. A Study on Developing an Attitude Scale towards Multi Grade Classrooms for Elementary School Teachers
COŞKUN K., METİN M., BÜLBÜL K., KALELİ YILMAZ G.
3rd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011
2015
201589. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin TIMSS Sınavı ve Öğrenme Stilleri ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
ÖZTÜRK M., AKKAN Y., KALELİ YILMAZ G., KAPLAN A.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
2010
201090. Farklı Mesleki Deneyime Sahip Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Yeterlilik Algılamaları
COŞKUN K., METİN M., BİRİŞÇİ S., KALELİ YILMAZ G.
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)
2011
201191. Effect of Computer Assisted Practices Which Executed in Mathematics Classrooms on Teachers’xx Opinions.
KALELİ YILMAZ G., GÜVEN B.
5th International Computer Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)
2010
201092. İlköğretim İkinci Sınıf Öğrencilerinin Egosantrik Özelliklerinin Öğretmen Aile İşbirliği Seviyesiyle İlişkisi Açısından İncelenmesi
COŞKUN K., METİN M., BİRİŞÇİ S., KALELİ YILMAZ G.
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
201093. Öğretmen Adayları En İyi Nasıl Öğrenir
KALELİ YILMAZ G., METİN M., BİRİŞÇİ S., COŞKUN K.
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)
2009
200994. The Effect on Dynamic Geometry Software Cabri s 7th Grade Pupils Understanding the Relationship of Area Perimeter Subjec
KALELİ YILMAZ G., ŞAHİN S., ÇAKIROĞLU P., GÜVEN B.
3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
2010
201095. İlköğretim Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
KALELİ YILMAZ G., GÜVEN B.
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
201096. Investigation of Pre service Teachers Web Pages and Determination of Problems in Designing Process
BİRİŞÇİ S., METİN M., KALELİ YILMAZ G., COŞKUN K.
4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.226-231, (Tam Metin Bildiri)
2010
201097. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Dili Kullanma Becerilerinin Karşılaştırılması
ÇALIK UZUN S., KALELİ YILMAZ G.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
2010
201098. Fen ve Teknoloji Öğretmenleri İçin Hazırlanan Performans Değerlendirmeye Yönelik Hizmet İçi Eğitim Kursundan Yansımalar
METİN M., ÖZMEN H., KALELİ YILMAZ G.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. MATEMATİK ÖĞRENMEDE MOBİL TEKNOLOJİ KABULÜ: MESLEK LİSESİ ÖRNEĞİ
BAYRAM GÜN G. M., ADA YILDIZ K., KALELİ YILMAZ G., USTA O. G.
Eğitim & Bilim 2024-IV, DORUK MUHAMMET, Editör, Efe Akademi Yayınları, ss.191-210, 2024
2023
20232. Olasılıkta Temel Kavramlar ve Öğretimi
KALELİ YILMAZ G.
Teoriden Pratiğe Olasılık ve İstatistik Öğretimi, Güven, Bülent; Gürbüz, Ramazan; Akkan, Yaşar; Özmen, Zeynep Medine, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.277-292, 2023
2019
20193. ÖZEL DURUM ÇALIŞMASI YÖNTEMİ
KALELİ YILMAZ G.
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Haluk Özmen, Orhan Karamustafaoğlu, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, ss.252-272, 2019
2015
20154. ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR
KALELİ YILMAZ G.
Eğitim Bilimine Giriş, Metin Mustafa, Aytaç Tufan, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.302-316, 2015
2014
20145. DURUM ÇALIŞMASI
KALELİ YILMAZ G.
Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Metin, Mustafa, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.261-285, 2014
Desteklenen Projeler
2015 - 2016
2015 - 2016Van Hiele İkinci Düzeyde Yer Alan Öğrencilerin Üçüncü Düzeye Geçişlerini Sağlamaya Yönelik Bir Öğrenme Ortamı Tasarlanması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Kaleli Yılmaz G. (Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorEurasian Journal of Teacher Education (EJTE)
Yayın Kurul Üyesi
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorKocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online)
Editör
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Haziran 2022
Haziran 2022e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2022
Mayıs 2022Milli Eğitim Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2022
Mart 2022Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2022
Mart 2022Journal of Computer and Education Research
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Mart 2022
Mart 2022TÜBİTAK Projesi
2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Mart 2022
Mart 2022TÜBİTAK Projesi
2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Bursa Uludağ Üniversitesi, Türkiye
Mart 2022
Mart 2022TÜBİTAK Projesi
2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Mart 2022
Mart 2022TÜBİTAK Projesi
2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Şubat 2022
Şubat 2022TÜBİTAK Projesi
2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 71
h-indeksi (WOS): 6
Jüri Üyelikleri
Kasım-2023
Kasım 2023Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
Profesörlük Juri 4 - Bartın Üniversitesi
Kasım-2023
Kasım 2023Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
Profesörlük Juri 5 - Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
Eylül-2023
Eylül 2023Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
Profesörlük Jurisi 2 - Bursa Uludağ Üniversitesi
Eylül-2023
Eylül 2023Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
Profesörlük Jurisi 1 - Bursa Uludağ Üniversitesi
Mart-2023
Mart 2023Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
Profesörlük Juri 3 - Bursa Uludağ Üniversitesi
Mart-2023
Mart 2023