Prof. Dr. GÜL KALELİ YILMAZ


EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

Matematik Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: İlköğretim, Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği


Yayınlardaki İsimler: Kaleli Yılmaz Gül, Yilmaz Gul Kaleli

Metrikler

Yayın

160

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

75

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

49

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

1827

H-İndeks (Scholar)

22

Atıf (TrDizin)

46

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

135

Proje

2

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2008 - 2012

2008 - 2012

Doktora

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Dr), Türkiye

2003 - 2008

2003 - 2008

Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

2003 - 2008

2003 - 2008

Yüksek Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2012

2012

Doktora

Matematik öğretiminde bilgisayar teknolojisinin kullanımına yönelik tasarlanan HİE kursunun etkililiğinin incelenmesi: Bayburt ili örneği

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2023

2023

Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığına Dayalı Öğretim Tasarlama ve Uygulama Becerilerinin Geliştirilmesi

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Bursa Uludağ Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi

Araştırma Alanları

İlköğretim

Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

2018 - 2022

2018 - 2022

Doç. Dr.

Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

2017 - 2018

2017 - 2018

Doç. Dr.

Bayburt Üniversitesi, Bayburt Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2013 - 2017

2013 - 2017

Yrd. Doç. Dr.

Bayburt Üniversitesi, Bayburt Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2010 - 2013

2010 - 2013

Araştırma Görevlisi

Bayburt Üniversitesi, Bayburt Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2009 - 2010

2009 - 2010

Araştırma Görevlisi

Artvin Çoruh Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Yönetimsel Görevler

2017 - 2018

2017 - 2018

Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi

Bayburt Üniversitesi

2015 - 2018

2015 - 2018

BAP Bilimsel Komisyon Üyesi

Bayburt Üniversitesi

2015 - 2018

2015 - 2018

Dekan Yardımcısı

Bayburt Üniversitesi

2013 - 2015

2013 - 2015

Bölüm Başkan Yardımcısı

Bayburt Üniversitesi

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Doktora Uzmanlık Alan Dersi 2

Teknoloji Destekli Matematik Öğretimi

Doktora Uzmanlık Alan Dersi 1

Literatür Tarama ve Akademik Yazma

Literatür Tarama ve Akademik Yazma 2

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi 2

Matematik Eğitiminde Teknoloji

Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi 1

Matematik Eğitiminde Alan Çalışması

Lisans

Lisans

Soyut Matematik

Teknoloji Destekli Matematik Öğretimi

Öğretmenlik Uygulaması 1

Öğretmenlik Uygulaması 2

MATEMATİK EĞİTİMİNDE DİJİTAL TEKNOLOJİLER

Matematik Tarihi

Olasılık ve İstatistik Öğretimi

İSTATİSTİK

GENEL MATEMATİK-1

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (57)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (1)
Scopus (13)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (26)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. Middle School 7th Grade Students’ Views On Geogebra-Supported Instruction Of The Topic ‘Views Of Three-Dimensional Objects

KARATAŞ GÜL P., KALELİ YILMAZ G., TAPAN BROUTIN M. S.

5. INTERNATIONAL GAZİANTEP SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Gaziantep, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2025, (Tam Metin Bildiri)

2025

2025

2. İlkokul Matematik Derslerinde Geogebra Destekli Çocuk Edebiyatı Uygulaması

TOZDUMAN S. B., KALELİ YILMAZ G., TAPAN BROUTIN M. S.

XIII. Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu (UMYOS 2025), Bursa, Türkiye, 13 - 17 Ekim 2025, (Tam Metin Bildiri)

2025

2025

3. Maarif modele göre düzenlenen 5.sınıf ders kitaplarındaki ölçme ve değerlendirme süreçleri üzerine öğretmen görüşleri

KARATAŞ GÜL P., KALELİ YILMAZ G., TAPAN BROUTIN M. S.

5 th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Denizli, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, cilt.1, ss.299-305, (Tam Metin Bildiri)

2025

2025

4. İşbirlikli Öğrenme Modelinin 6. Sınıf Matematik Öğrencilerine Uygulanmasının Öğrencilerin Matematik Okuryazarlığı Gelişimi Üzerindeki Etkileri

KARATAŞ GÜL P., DEMİRCİ T., SEZGİN MEMNUN D., KALELİ YILMAZ G., TAPAN BROUTIN M. S.

5 th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Denizli, Türkiye, 17 Mayıs 2025, cilt.1, ss.236-243, (Tam Metin Bildiri)

2025

2025

5. 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AÇI KAVRAMINI ÖĞRENME SÜRECİNDE DİNAMİK GEOMETRİ YAZILIMI GEOGEBRA’YA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR DURUM ÇALIŞMASI

KURTULMUŞ D., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.

11. INTERNATIONAL PALANDOKEN SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Erzurum, Türkiye, 20 - 21 Haziran 2025, cilt.1, ss.917-918, (Özet Bildiri)

2024

2024

6. ÖĞRETİM ÜYE VE ELEMANLARININ KULLANDIKLARI UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARININ AVANTAJ VE DEZAVANTAJLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

Mazlum M., KALELİ YILMAZ G.

EGE 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

7. A Teaching Activity for Online Learning Environments: Domain and Range in Function Graphs

Yurtyapan M. İ., KALELİ YILMAZ G.

1st International Optimum Science Conference, 14 - 15 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

8. MATEMATİKSEL DÜŞÜNMEYİ GELİŞTİRMESİ BAKIMINDAN OKURYAZARLIK PROBLEMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

KATİPOĞLU M., KALELİ YILMAZ G.

UMTEB-XVI International Scientific Research Congress, Adana, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

9. 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜP YÜZEY ALANI BİLGİSİNİ OLUŞTURMA SÜRECİNİN RBC MODELİNE GÖRE İNCELENMESİ

Bütüner N., KALELİ YILMAZ G.

HATTUSAS 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Çorum, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

10. GeoGebra ile Grafik Okuryazarlık Etkinliği: Ters Fonksiyon

Yurtyapan M. İ., KALELİ YILMAZ G.

2. ULUSLARARASI DEDE KORKUT EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Bayburt, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

11. MATHEMATICS TEACHERS' KNOWLEDGE ABOUT GEOGEBRA SOFTWARE AND THEIR USE IN THEIR LESSONS

KILIÇ B., KALELİ YILMAZ G.

6TH INTERNATIONAL BLACK SEA MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Trabzon, Türkiye, 23 - 25 Ağustos 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

12. BEŞ DÖNEM MATEMATİK UYGULAMALARI DERSİ ALAN MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK UYGULAMALARI DERSİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ

YETİL S., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.

1. INTERNATIONAL İYONYA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 18 Mayıs 2024, cilt.1, ss.461-462, (Özet Bildiri)

2024

2024

13. GRAFİKLERDE BİREBİR- ÖRTEN FONKSİYON OLMA DURUMUNUN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TEKNOLOJİ DESTEKLİ BİR ÖĞRETİM ETKİNLİĞİ ÇALIŞMASI

Yurtyapan M. İ., KALELİ YILMAZ G.

3. BİLSEL INTERNATIONAL AHLAT SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, Bitlis, Türkiye, 8 - 09 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

14. GRAFİK OKURYAZARLIK BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK TEKNOLOJİ TABANLI BİR ÖĞRETİM ETKİNLİĞİ: FONKSİYON KAVRAMI ÖRNEĞİ

Yurtyapan M. İ., KALELİ YILMAZ G.

INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

15. MATEMATİK ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

YILDIRIM Y., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.

INTERNATIONAL SCIENCE AND ART RESEARCH, Trabzon, Türkiye, 29 - 30 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

16. Preparation Of Worksheet Supported Geogebra: An Example Of Multiplication In Proper Fractions

CEVAHİR BOLAT R., KALELİ YILMAZ G.

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

17. Middle School 7Th Grade Students' Opinions On Geogebra-Supported Instruction For Data Analysis Skills Acquisition

ÖZ E., KALELİ YILMAZ G.

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

18. Investigation of the Opinions of Iranian Students Living and Studing in Turkey on Mathematical Literacy

Feizipour N., KALELİ YILMAZ G., ÖZDEMİR M. E.

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Trabzon, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

19. Investigation of Algebraic Thinking Levels of Secondary School Eighth Grade Students in terms of Solving Equations

Yağız G., Kaleli Yılmaz G., Tapan Broutın M. S.

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGTEK), Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, cilt.1, ss.366-367, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

20. OPINIONS OF MATHEMATICS TEACHERS AND TEACHERS ON THE FEATURES OF IDEAL TEACHER AND IDEAL MATHEMATICS TEACHER

Bütüner N., Tapan Broutın M. S., Kaleli Yılmaz G.

MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-VIII, Adana, Türkiye, 7 - 08 Ocak 2023, cilt.1, ss.289-302, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

21. Matematik öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının ideal öğretmen ve ideal matematik öğretmeni özelliklerine yönelik görüşleri

Bütüner N., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.

Middle East International Conference on Contemporary Scientific Studies-VIII, Adana, Türkiye, 07 Ocak 2023, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

22. ÜSTÜN ZEKÂLI ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK EĞİTİMİNE YÖNELİK YAPILAN ÇALIŞMALARIN BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ

Öz E., Arslan Ç., Kaleli Yılmaz G.

Anadolu 11th International Conference on Social Sciences, Diyarbakır, Türkiye, 29 - 30 Aralık 2022, ss.664-674, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

23. ÖLÇME DEĞERLENDİRME AÇISINDAN YENİ NESİL SORU TARZINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

Öz E., Tapan Broutın M. S., Kaleli Yılmaz G.

ANADOLU 11TH International Conference on Social Sciences, Diyarbakır, Türkiye, 29 Aralık 2022, cilt.1, ss.652-663, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

24. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİ İLE MATEMATİK ÖĞRENME ORTAMI TERCİHLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

GÜLSAR A., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.

2. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Nevşehir, Türkiye, 17 Haziran 2022, cilt.1, ss.301-313, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

25. Liselere Geçiş Sistemi Matematik Sorularının Matematik Öğretmenlerinin Dokümantasyon Süreçlerine Etkileri

Dündar G., Tapan Broutın M. S., Kaleli Yılmaz G.

5 th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONFERENCE, Baku, Azerbaycan, 24 Mayıs 2022, cilt.1, ss.32-39, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

26. Cognitive Examınatıon Of Sixth-Grade Students' Problem Positioning Skills

BULAT M., KALELİ YILMAZ G., ARSLAN Ç.

5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

27. Analysis Of Postgraduate Thesis Studies On Mathematics Anxiety In Turkey: A Meta-Synthesis

ADA K., KALELİ YILMAZ G.

5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

28. Investigation Of Published Studies On Augmented Reality In Mathematics Education

BAYRAM G. M., KALELİ YILMAZ G.

5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

29. Ortaokul Öğrencilerinin Matematikten Korkma Nedenlerinin Ders ve Öğretmen Bağlamında İncelenmesi

KILIÇ B., KALELİ YILMAZ G.

5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

30. Covid-19 Uzaktan Eğitim Sürecinde Matematik Uygulamaları Dersinin İşlenişine Dair Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

KARA F., KALELİ YILMAZ G., GÜLER SELEK H. K.

5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

31. Uzaktan eğitim döneminde kullanılan toplantı platformları hakkında öğretmen görüşleri

SÖNMEZ D., ÖZÇELİK D., KALELİ YILMAZ G.

Eğitimde Yeni Normlar-II Uluslararası Covid-19 e-Kongresi, Artvin, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

32. Examination Of Pre-Service Teachers' Graphic Drawing Skills: The Case Of Covid -19

YURTYAPAN M. İ., KALELİ YILMAZ G.

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

33. Technology And Mathematics Education: A Comparative Survey On The Use Of Geogebra In Turkey And In Albania

SULEJMANİ S., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

34. Views Of Civil And Mechanical Engineers On Mathematics In Their Professional Life

SÖNMEZ D., KALELİ YILMAZ G.

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

35. Investigation Of Lesson Processes Of Primary School Mathematics Teachers Who Have Postgraduate Education In Mathematics Education

ERDOĞAN E., KALELİ YILMAZ G., ARSLAN Ç.

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

38. MATEMATİK OKURYAZARLIK DÜZEYİ DÜŞÜK VE YÜKSEK OLAN ÖĞRENCİLERİN DOKÜMANTASYON SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ: BİR ÖZEL DURUM ÇALIŞMASI

ADA K., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G., BAYRAM G. M.

VI. INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, KYIV, Ukrayna, 4 - 06 Haziran 2021, cilt.1, ss.92-104, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

39. ÖĞRENİM DÜZEYLERİ FARKLI İKİ MATEMATİK ÖĞRETMENİNİN DOKÜMAN SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRMALI İNCELENMESİ

BAYRAM G. M., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G., ADA K.

VI. INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, KYIV, Ukrayna, 04 Haziran 2021, cilt.1, ss.228-243, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

41. Matematik okuryazarlığı hakkında Türkiye’de yapılmış olan lisansüstü çalışmaların incelenmesi: Doküman analizi

SÖNMEZ D., KALELİ YILMAZ G., ALTUN M.

Mühendislikte Matematik Eğitimi Konferansı, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Şubat 2021, (Özet Bildiri)

2019

2019

42. Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin 2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri: Kocaeli Örneklemi

Yurtyapan M. İ., KALELİ YILMAZ G.

4. International Turkish Computer & Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

43. Teachers’xx Opinions On The 2018 Mathematics Curriculum Of High Schools

Yurtyapan M. İ., KALELİ YILMAZ G.

4th International Turkish Computer Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

44. Türkı̇ye–Yunanı̇stan Matematı̇ k Ders Kı̇ taplarının Karşılaştırmalı Analı̇zı̇ : Pı̇sagor Teoremı̇ ve Temellendı̇rı̇lmesı̇ Örneğı

AMET E. I., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.

2nd International Congress On New Horizons In Education and Social Sciences (ICES-2019), İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

45. 8. Sınıf Öğrencilerinin Modelleme Yeterliliklerinin İncelenmesi

MAZLUM M., TAPAN BROUTIN M. S., KALELİ YILMAZ G.

V. TURKCESS INTERNATIONAL EDUCATIONAND SOCIAL SCIENCES CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, cilt.1, ss.225, (Özet Bildiri)

2019

2019

48. 5. SINIF MATEMATİK DERS KİTAPLARININ GENEL EĞİTİMSEL DEĞERLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ

Uzun K., Sert Çelik H., KALELİ YILMAZ G., DEMİR B.

Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

49. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEMEYE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

Karaduman B., KALELİ YILMAZ G.

Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

51. Teaching Probability with Games

KOPARAN T., KALELİ YILMAZ G.

International Conference on New Horizons in Education-INTE, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

52. Empirical Approaches to Probability Problems

KOPARAN T., KALELİ YILMAZ G., TAYLAN KOPARAN E.

International Conference on New Horizons in Education-INTE, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

53. Güncellenen Ortaokul Matematik Öğretim Programlarına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

ÖZ E., KALELİ YILMAZ G.

II. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

54. 2005-2018 Yılları Arası Matematik Öğretim ProgramlarınınKonu, Kazanım ve Ders Saati Bağlamında Karşılaştırılması

KALELİ YILMAZ G., ÖZ E.

II. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

55. The Relationship between Success of Abstract MathematicsLesson and Metacognitive Awareness and Attitude toward Proof

ÖZTÜRK M., AKKAN Y., KAPLAN A., KALELİ YILMAZ G.

International Conference on Mathematics and Mathematics Educations (ICMME-2018, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

56. INVESTIGATION OF THE EFFECT OF DYNAMIC SOFTWARE AND VIRTUALMANIPULATIVES ON TECHNICAL PEDAGOGICAL FIELD INFORMATION

KALELİ YILMAZ G., GÜVEN B.

International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

57. INVESTIGATION OF MATHEMATICS TEACHERS’xx SKILLS FOR SOLVINGPROBLEMS THAT NEED MODELLING

DOĞAN A. G., ŞAHİNKAYA T., YAVUZ F., KALELİ YILMAZ G.

International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017), Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

58. WHY DO TEACHERS THINK OUR COUNTRY IS NOT SUCCESSFUL ENOUGH IN THEPISA SURVEY?

KALELİ YILMAZ G., KOPARAN T.

International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

59. INVESTIGATION OF TEACHERS‟ OPINIONS IN DIFFERENT BRANCH FOR TPACK

KALELİ YILMAZ G., KOPARAN T.

3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGING WORLD AND SOCIAL RESEARCH, Roma, İtalya, 8 - 10 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

60. Class Activities for Instruction of Statistics and Probability with Dynamic Software

KOPARAN T., KALELİ YILMAZ G.

8th International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

61. PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHER’S VIEWS ON MATERIAL DEVELOPMENT

KOPARAN T., KALELİ YILMAZ G.

8th International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

62. Investigation of Teacher Candidates’ Ability to EstablishRelations Between Quadrilaterals

KALELİ YILMAZ G., GÜVEN B.

15th International Geometry Symposium, Amasya, Türkiye, 3 - 06 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

63. ÜSLÜ SAYILAR KONUSUNDAKİ KAVRAM YANILGILARI VE SIKLIKLA YAPILAN HATALARININ İNCELENMESİ

ÇİL B., KOÇOĞLU K., ÇİL A., KALELİ YILMAZ G.

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

2016

2016

64. TAM SAYILAR KONUSUNDA SIKLIKLA YAPILAN HATALAR VE KAVRAM YANILGILARINA GENEL BİR BAKIŞ KARS VE MUŞ ÖRNEĞİ

TERCAN D., SARIASLAN M. F., KALELİ YILMAZ G.

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

2016

2016

65. ORTAOKUL 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KESİRLER KONUSUNDA YAPTIKLARI HATALARIN İNCELENMESİ

LAÇİN Ç., DURSUN Y. E., KALELİ YILMAZ G.

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

2016

2016

66. 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ BAYBURT İLİ ÖRNEĞİ

KALELİ YILMAZ G., HANCİ A.

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

2016

2016

67. Teknoloji Destekli Öğretim Sürecinin Matematik Öğretmen Adaylarının Teknolojiye Yönelik AlgılarıÜzerindeki Etkisi

KALELİ YILMAZ G., ÖZTÜRK M., AKKAN Y., GÜLCÜ A.

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

68. Teknoloji Entegrasyon Modelleri Üzerine Bir Araştırma

KALELİ YILMAZ G., GÜVEN B.

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016

2016

2016

69. Bilgisayar Destekli Uygulamaların Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeylerine Etkisi

KALELİ YILMAZ G., TÜRK A., YÜKSEL M., GÜVEN B.

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016

2015

2015

70. Mikro Öğretim Yönteminin Teknoloji Donanımlı Ortamlarda Öğretmene Biçilen Roller Üzerindeki Etkisi

ERGÜN A., KALELİ YILMAZ G.

3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

71. 7 Sınıf Öğrencilerinin Van Hiele Geometri Anlama Düzeylerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi

KALELİ YILMAZ G., YÜKSEL M.

3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

72. Yalnızca Öğretmenin Kontrolünde Kullanılan GeoGebra Yazılımının 7 Sınıf Öğrencilerinin Çember Konusundaki Başarılarına Etkisi

AK S., KALELİ YILMAZ G.

3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

75. Aritmetik ve Cebir ile İlgili Ortaokul Öğretmenlerinin Farkındalıkları

ÖZTÜRK M., AKKAN Y., KALELİ YILMAZ G., KAPLAN A.

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015

2014

2014

77. Developing a Belief Scale According to Using Computer Technology in Mathematics Teaching

KALELİ YILMAZ G.

ERPA 2014 International Congress in Education, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014

2014

2014

78. The Views of Mathematics Teachers about Software That are Used in Mathematics Education

KALELİ YILMAZ G.

ERPA 2014 International Congress in Education, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014

2012

2012

79. Dik Prizmalar Konusunda Geliştirilen Bilgisayar Destekli Materyallerin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Başarılarına Etkisi

KALELİ YILMAZ G., AKSOY N. C., GÜVEN B., ERTEM AKBAŞ E.

I. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Bayburt, Türkiye, 2 - 05 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

80. Geogebra Yazılımının İlköğretim Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Dönüşüm Geometrisi Konusundaki Öğrenmelerine Etkisi

OÇAK Ü. E., GÜVEN B., KALELİ YILMAZ G.

I. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Bayburt, Türkiye, 2 - 05 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

83. Dinamik Geometri Yazılımlarının Dönüşüm Geometrisi Konusunda Sınıf Öğretmeni Adaylarının Başarılarına Etkisi

GÜVEN B., KALELİ YILMAZ G.

5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

84. The investigating pre service teachers learning styles with respect to the gender and grade level variables

METİN M., KALELİ YILMAZ G., BİRİŞÇİ S., COŞKUN K.

3th World Conference on Educational Science, Bahcesehir University, Istanbul/Turkey, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2728-2732, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

90. Farklı Mesleki Deneyime Sahip Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Yeterlilik Algılamaları

COŞKUN K., METİN M., BİRİŞÇİ S., KALELİ YILMAZ G.

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

91. Effect of Computer Assisted Practices Which Executed in Mathematics Classrooms on Teachers’xx Opinions.

KALELİ YILMAZ G., GÜVEN B.

5th International Computer Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

92. İlköğretim İkinci Sınıf Öğrencilerinin Egosantrik Özelliklerinin Öğretmen Aile İşbirliği Seviyesiyle İlişkisi Açısından İncelenmesi

COŞKUN K., METİN M., BİRİŞÇİ S., KALELİ YILMAZ G.

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

93. Öğretmen Adayları En İyi Nasıl Öğrenir

KALELİ YILMAZ G., METİN M., BİRİŞÇİ S., COŞKUN K.

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

95. İlköğretim Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi

KALELİ YILMAZ G., GÜVEN B.

9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

96. Investigation of Pre service Teachers Web Pages and Determination of Problems in Designing Process

BİRİŞÇİ S., METİN M., KALELİ YILMAZ G., COŞKUN K.

4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.226-231, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

97. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Dili Kullanma Becerilerinin Karşılaştırılması

ÇALIK UZUN S., KALELİ YILMAZ G.

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

2010

2010

98. Fen ve Teknoloji Öğretmenleri İçin Hazırlanan Performans Değerlendirmeye Yönelik Hizmet İçi Eğitim Kursundan Yansımalar

METİN M., ÖZMEN H., KALELİ YILMAZ G.

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. MATEMATİK ÖĞRENMEDE MOBİL TEKNOLOJİ KABULÜ: MESLEK LİSESİ ÖRNEĞİ

BAYRAM GÜN G. M., ADA YILDIZ K., KALELİ YILMAZ G., USTA O. G.

Eğitim & Bilim 2024-IV, DORUK MUHAMMET, Editör, Efe Akademi Yayınları, ss.191-210, 2024

2023

2023

2. Olasılıkta Temel Kavramlar ve Öğretimi

KALELİ YILMAZ G.

Teoriden Pratiğe Olasılık ve İstatistik Öğretimi, Güven, Bülent; Gürbüz, Ramazan; Akkan, Yaşar; Özmen, Zeynep Medine, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.277-292, 2023

2019

2019

3. ÖZEL DURUM ÇALIŞMASI YÖNTEMİ

KALELİ YILMAZ G.

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Haluk Özmen, Orhan Karamustafaoğlu, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, ss.252-272, 2019

2015

2015

4. ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR

KALELİ YILMAZ G.

Eğitim Bilimine Giriş, Metin Mustafa, Aytaç Tufan, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.302-316, 2015

2014

2014

5. DURUM ÇALIŞMASI

KALELİ YILMAZ G.

Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Metin, Mustafa, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.261-285, 2014

Desteklenen Projeler

2015 - 2016

2015 - 2016

Van Hiele İkinci Düzeyde Yer Alan Öğrencilerin Üçüncü Düzeye Geçişlerini Sağlamaya Yönelik Bir Öğrenme Ortamı Tasarlanması

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Kaleli Yılmaz G. (Yürütücü)

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Eurasian Journal of Teacher Education (EJTE)

Yayın Kurul Üyesi

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online)

Editör

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Haziran 2022

Haziran 2022

e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mayıs 2022

Mayıs 2022

Milli Eğitim Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mart 2022

Mart 2022

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mart 2022

Mart 2022

Journal of Computer and Education Research

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Bilimsel Projelerde Hakemlikler

Mart 2022

Mart 2022

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye

Mart 2022

Mart 2022

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Bursa Uludağ Üniversitesi, Türkiye

Mart 2022

Mart 2022

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye

Mart 2022

Mart 2022

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye

Şubat 2022

Şubat 2022

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 71

h-indeksi (WOS): 6

Jüri Üyelikleri

Kasım-2023

Kasım 2023

Akademik Kadroya Atama-Profesörlük

Profesörlük Juri 4 - Bartın Üniversitesi

Kasım-2023

Kasım 2023

Akademik Kadroya Atama-Profesörlük

Profesörlük Juri 5 - Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi

Eylül-2023

Eylül 2023

Akademik Kadroya Atama-Profesörlük

Profesörlük Jurisi 2 - Bursa Uludağ Üniversitesi

Eylül-2023

Eylül 2023

Akademik Kadroya Atama-Profesörlük

Profesörlük Jurisi 1 - Bursa Uludağ Üniversitesi

Mart-2023

Mart 2023

Akademik Kadroya Atama-Profesörlük

Profesörlük Juri 3 - Bursa Uludağ Üniversitesi

Mart-2023

Mart 2023

Akademik Kadroya Atama-Doçentlik

ÜAK - Bursa Uludağ Üniversitesi