Makaleler
57
Tümü (57)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (1)
Scopus (13)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (26)
2. Teacher Opinions about GeoGebra Activities Prepared for Geometry Content Area in 7th Grade Mathematics Course
Turkish Journal of Mathematics Education (TUJME)
, cilt.5, sa.2, ss.42-69, 2024 (Hakemli Dergi)
4. Eğitim-Öğretim Sürecinde Yeni Nesil Soruların Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Eurasian Journal of Teacher Education (EJTE)
, cilt.4, sa.3, ss.201-217, 2023 (Hakemli Dergi)
10. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İzometrik Kağıt, Kareli Kağıt ve Noktalı Kağıt ile İlgili Bilgilerinin İncelenmesi
Eurasian Journal of Teacher Education
, cilt.4, sa.1, ss.24-41, 2023 (Hakemli Dergi)
12. Van Hiele Düzey Numaralandırmaları ve Düzey İsimlendirmelerine Eleştirel Bir Bakış
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, ss.287-329, 2022 (Hakemli Dergi)
13. STATISTICAL ANXIETY AND METACOGNITIVE AWARENESS LEVELS OF GRADUATE STUDENTS STUDYING IN MATHEMATICS EDUCATION PROGRAM
European Journal of Education Studies
, cilt.9, sa.1, ss.44-69, 2022 (Hakemli Dergi)
15. Analysis of Van Hiele geometric thinking levels studies in Turkey: A meta-synthesis study
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.14, sa.1, ss.473-501, 2022 (Hakemli Dergi)
16. Matematik Okuryazarlığı Üzerine Yapılmış ve Ulusal Tez Merkezinde Yayınlanmış Tezlerin Doküman Analizi
Temel Eğitim Dergisi / Journal of Primary Education
, cilt.2022, sa.13, ss.13-31, 2022 (Hakemli Dergi)
19. A Comparative Study on the Use of Dynamic Geometry in Turkey and Albania
Technology, Innovation and Special Education Research (TISER)
, cilt.1, sa.2, ss.200-215, 2021 (Hakemli Dergi)
24. Öğretim Üyelerinin Öğretim Sürecinde Kullandıkları Kaynaklar
Manisa Celal Bayar University Journal of The Faculty of Education
, cilt.9, sa.1, ss.68-80, 2021 (Hakemli Dergi)
25. Analysis of Realistic Mathematics Education Studies Carried Out in Turkey: A Document Analysis Research
Turkish Journal of Mathematics Education
, cilt.2, sa.1, ss.57-75, 2021 (Hakemli Dergi)
33. Determination of the Relationship between 8th Grade StudentsLearning Styles and TIMSS Mathematics Achievement
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.35-58, 2016 (Hakemli Dergi)
35. Birleştirilmiş Sınıflı Bir Okulda Drama Yöntemiyle Kesir Öğretiminden Yansımalar Bayburt Örneği
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.12, sa.31, ss.371-394, 2015 (Hakemli Dergi)
36. The Effect of Simulation Based Learning on Prospective Teachers Inference Skills in Teaching Probability
Universal Journal of Educational Research
, cilt.3, sa.11, ss.757-768, 2015 (Scopus)
38. Matematik Öğretiminde Bilgisayar Teknolojisi Kullanımına Yönelik İnançların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.35, ss.112-135, 2015 (Hakemli Dergi)
45. Tasarlanan Hizmet içi Eğitim Kursunun Teknoloji Donanımlı Ortamlarda Öğretmene Biçilen Roller Üzerindeki Etkisi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.144-169, 2014 (Hakemli Dergi)
46. Dinamik İstatistik Yazılımı ile Veri Analizinde Öğrencilerin İnformal Çıkarımlarının İncelenmesi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.95-113, 2014 (Hakemli Dergi)
48. Dinamik Geometri Yazılımı Kullanımının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dönüşümler Konusundaki akademik Başarılarına Etkisi
E-Journal of New World Sciences Academy: Education Sciences
, cilt.7, sa.1, ss.442-452, 2012 (Hakemli Dergi)
50. Opinions of prospective teachers about utilizing the 5E instructional model
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.3, sa.4, ss.411-422, 2011 (SCI-Expanded)
51. Mathematics Teachers Views About Measurement and Evaluation Dimension of New Turkish Geometry Curriculum
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.1, sa.15, ss.2678-2683, 2011 (Hakemli Dergi)
52. Öğretim Materyallerine Yönelik Web Sayfalarını Tasarlarken Öğretmen Adaylarının Karşılaştıkları Sorunlar
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.17, ss.102-118, 2011 (Hakemli Dergi)
56. The Effect of the Material Based on the 7E Model on the Fourth Grade Students Comprehension Skill About Fraction Concepts
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.1, sa.2, ss.1405-1409, 2010 (Hakemli Dergi)
57. Dinamik Geometri Yazılımı Cabri nin 11 Sınıf Öğrencilerinin Trigonometri Konusundaki Öğrenmelerine Etkisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.1, sa.2, ss.200-216, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
93
1. ÖĞRETİM ÜYE VE ELEMANLARININ KULLANDIKLARI UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARININ AVANTAJ VE DEZAVANTAJLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
EGE 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)
2. A Teaching Activity for Online Learning Environments: Domain and Range in Function Graphs
1st International Optimum Science Conference, 14 - 15 Aralık 2024, (Özet Bildiri)
3. MATEMATİKSEL DÜŞÜNMEYİ GELİŞTİRMESİ BAKIMINDAN OKURYAZARLIK PROBLEMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
UMTEB-XVI International Scientific Research Congress, Adana, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)
4. 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜP YÜZEY ALANI BİLGİSİNİ OLUŞTURMA SÜRECİNİN RBC MODELİNE GÖRE İNCELENMESİ
HATTUSAS 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Çorum, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)
5. GeoGebra ile Grafik Okuryazarlık Etkinliği: Ters Fonksiyon
2. ULUSLARARASI DEDE KORKUT EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Bayburt, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)
6. MATHEMATICS TEACHERS' KNOWLEDGE ABOUT GEOGEBRA SOFTWARE AND THEIR USE IN THEIR LESSONS
6TH INTERNATIONAL BLACK SEA MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Trabzon, Türkiye, 23 - 25 Ağustos 2024, (Tam Metin Bildiri)
8. GRAFİKLERDE BİREBİR- ÖRTEN FONKSİYON OLMA DURUMUNUN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TEKNOLOJİ DESTEKLİ BİR ÖĞRETİM ETKİNLİĞİ ÇALIŞMASI
3. BİLSEL INTERNATIONAL AHLAT SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, Bitlis, Türkiye, 8 - 09 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri)
9. GRAFİK OKURYAZARLIK BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK TEKNOLOJİ TABANLI BİR ÖĞRETİM ETKİNLİĞİ: FONKSİYON KAVRAMI ÖRNEĞİ
INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri)
10. MATEMATİK ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
INTERNATIONAL SCIENCE AND ART RESEARCH, Trabzon, Türkiye, 29 - 30 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri)
18. ÜSTÜN ZEKÂLI ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK EĞİTİMİNE YÖNELİK YAPILAN ÇALIŞMALARIN BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ
Anadolu 11th International Conference on Social Sciences, Diyarbakır, Türkiye, 29 - 30 Aralık 2022, ss.664-674, (Tam Metin Bildiri)
35. Matematik Okuryazarlığı Hakkında Türkiye’de Yapılmış Olan Lisansüstü Çalışmaların İncelenmesi: Doküman Analizi
Mühendislikte Matematik Eğitimi Konferansı, 10 Şubat 2021, (Özet Bildiri)
36. Matematik okuryazarlığı hakkında Türkiye’de yapılmış olan lisansüstü çalışmaların incelenmesi: Doküman analizi
Mühendislikte Matematik Eğitimi Konferansı, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Şubat 2021, (Özet Bildiri)
38. Teachers’xx Opinions On The 2018 Mathematics Curriculum Of High Schools
4th International Turkish Computer Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
39. Türkı̇ye–Yunanı̇stan Matematı̇ k Ders Kı̇ taplarının Karşılaştırmalı Analı̇zı̇ : Pı̇sagor Teoremı̇ ve Temellendı̇rı̇lmesı̇ Örneğı
2nd International Congress On New Horizons In Education and Social Sciences (ICES-2019), İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
40. 8. Sınıf Öğrencilerinin Modelleme Yeterliliklerinin İncelenmesi
V. TURKCESS INTERNATIONAL EDUCATIONAND SOCIAL SCIENCES CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, cilt.1, ss.225, (Özet Bildiri)
42. ORTAOKUL 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİ ÜZERİNE METAFORİK ALGILARI VE METAFORİK ALGILARI ÜZERİNE KENDİ YORUMLARI
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, 26 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
43. 5. SINIF MATEMATİK DERS KİTAPLARININ GENEL EĞİTİMSEL DEĞERLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
44. GÜNCELLENEN EĞİTİM FAKÜLTESİ İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMINA İLİŞKİN ÖĞRETİM ELEMANLARININ GÖRÜŞLERİ
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, 26 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
45. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEMEYE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
46. Teaching Probability with Games
International Conference on New Horizons in Education-INTE, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
47. Empirical Approaches to Probability Problems
International Conference on New Horizons in Education-INTE, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
48. Güncellenen Ortaokul Matematik Öğretim Programlarına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
II. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
49. 2005-2018 Yılları Arası Matematik Öğretim ProgramlarınınKonu, Kazanım ve Ders Saati Bağlamında Karşılaştırılması
II. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
50. The Relationship between Success of Abstract MathematicsLesson and Metacognitive Awareness and Attitude toward Proof
International Conference on Mathematics and Mathematics Educations (ICMME-2018, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
51. INVESTIGATION OF THE EFFECT OF DYNAMIC SOFTWARE AND VIRTUALMANIPULATIVES ON TECHNICAL PEDAGOGICAL FIELD INFORMATION
International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
52. WHY DO TEACHERS THINK OUR COUNTRY IS NOT SUCCESSFUL ENOUGH IN THEPISA SURVEY?
International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
53. INVESTIGATION OF MATHEMATICS TEACHERS’xx SKILLS FOR SOLVINGPROBLEMS THAT NEED MODELLING
International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017), Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
54. INVESTIGATION OF TEACHERS‟ OPINIONS IN DIFFERENT BRANCH FOR TPACK
3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGING WORLD AND SOCIAL RESEARCH, Roma, İtalya, 8 - 10 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
55. Class Activities for Instruction of Statistics and Probability with Dynamic Software
8th International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
56. PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHER’S VIEWS ON MATERIAL DEVELOPMENT
8th International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
57. Investigation of Teacher Candidates’ Ability to EstablishRelations Between Quadrilaterals
15th International Geometry Symposium, Amasya, Türkiye, 3 - 06 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
58. ORTAOKUL 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KESİRLER KONUSUNDA YAPTIKLARI HATALARIN İNCELENMESİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
59. 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ BAYBURT İLİ ÖRNEĞİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
60. TAM SAYILAR KONUSUNDA SIKLIKLA YAPILAN HATALAR VE KAVRAM YANILGILARINA GENEL BİR BAKIŞ KARS VE MUŞ ÖRNEĞİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
61. ÜSLÜ SAYILAR KONUSUNDAKİ KAVRAM YANILGILARI VE SIKLIKLA YAPILAN HATALARININ İNCELENMESİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
62. Teknoloji Entegrasyon Modelleri Üzerine Bir Araştırma
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016
63. Bilgisayar Destekli Uygulamaların Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeylerine Etkisi
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016
64. Teknoloji Destekli Öğretim Sürecinin Matematik Öğretmen Adaylarının Teknolojiye Yönelik AlgılarıÜzerindeki Etkisi
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016
65. Yalnızca Öğretmenin Kontrolünde Kullanılan GeoGebra Yazılımının 7 Sınıf Öğrencilerinin Çember Konusundaki Başarılarına Etkisi
3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
66. 7 Sınıf Öğrencilerinin Van Hiele Geometri Anlama Düzeylerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
67. Mikro Öğretim Yönteminin Teknoloji Donanımlı Ortamlarda Öğretmene Biçilen Roller Üzerindeki Etkisi
3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
68. Matematik Öğretiminde Bilgisayar Teknolojisi Kullanımına Yönelik Tasarlanan Hizmet İçi Eğitim Kursunun Öğretmenlerin İnançlarına Etkisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
69. Ortaokul Öğrencileri ve Öğretmenleriyle Yapılan Matematiksel İspat Araştırmaları Nitel Meta Sentez Çalışması
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
70. Aritmetik ve Cebir ile İlgili Ortaokul Öğretmenlerinin Farkındalıkları
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
71. Birleştirilmiş Sınıflı Bir Okulda Drama Temelli Yöntemle Matematik Öğretimi Kesir Kavramı
14. Matematik Sempozyumu, Niğde, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
72. Developing a Belief Scale According to Using Computer Technology in Mathematics Teaching
ERPA 2014 International Congress in Education, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014
73. The Views of Mathematics Teachers about Software That are Used in Mathematics Education
ERPA 2014 International Congress in Education, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014
74. Geogebra Yazılımının İlköğretim Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Dönüşüm Geometrisi Konusundaki Öğrenmelerine Etkisi
I. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Bayburt, Türkiye, 2 - 05 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)
75. Dik Prizmalar Konusunda Geliştirilen Bilgisayar Destekli Materyallerin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Başarılarına Etkisi
I. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Bayburt, Türkiye, 2 - 05 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)
76. Teorikle Pratik Arasındaki Boşluk Matematik Öğretmenlerinin Yenilenen Matematik Öğretim Programlarının Uygulanmasına Yönelik Görüşleri
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011
77. İlköğretimden Ortaöğretime Geçiş Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Öğrencilerin Hazırbulunuşluk Düzeylerine İlişkin Görüşleri
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011
78. Dinamik Geometri Yazılımlarının Dönüşüm Geometrisi Konusunda Sınıf Öğretmeni Adaylarının Başarılarına Etkisi
5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)
82. The Investigation Pre Service Teachers Learning Styles with Respect to the Gender and Grade Level Variables
3rd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011
83. A Study on Developing an Attitude Scale towards Multi Grade Classrooms for Elementary School Teachers
3rd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011
84. Effect of Computer Assisted Practices Which Executed in Mathematics Classrooms on Teachers’xx Opinions.
5th International Computer Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)
85. Farklı Mesleki Deneyime Sahip Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Yeterlilik Algılamaları
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)
86. Öğretmen Adayları En İyi Nasıl Öğrenir
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)
87. İlköğretim İkinci Sınıf Öğrencilerinin Egosantrik Özelliklerinin Öğretmen Aile İşbirliği Seviyesiyle İlişkisi Açısından İncelenmesi
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)
88. The Effect on Dynamic Geometry Software Cabri s 7th Grade Pupils Understanding the Relationship of Area Perimeter Subjec
3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
89. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin TIMSS Sınavı ve Öğrenme Stilleri ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
90. İlköğretim Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
91. Investigation of Pre service Teachers Web Pages and Determination of Problems in Designing Process
4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.226-231, (Tam Metin Bildiri)
92. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Dili Kullanma Becerilerinin Karşılaştırılması
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
93. Fen ve Teknoloji Öğretmenleri İçin Hazırlanan Performans Değerlendirmeye Yönelik Hizmet İçi Eğitim Kursundan Yansımalar
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5
1. MATEMATİK ÖĞRENMEDE MOBİL TEKNOLOJİ KABULÜ: MESLEK LİSESİ ÖRNEĞİ
Eğitim & Bilim 2024-IV, DORUK MUHAMMET, Editör, Efe Akademi Yayınları, ss.191-210, 2024
2. Olasılıkta Temel Kavramlar ve Öğretimi
Teoriden Pratiğe Olasılık ve İstatistik Öğretimi, Güven, Bülent; Gürbüz, Ramazan; Akkan, Yaşar; Özmen, Zeynep Medine, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.277-292, 2023
3. ÖZEL DURUM ÇALIŞMASI YÖNTEMİ
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Haluk Özmen, Orhan Karamustafaoğlu, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, ss.252-272, 2019
4. ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR
Eğitim Bilimine Giriş, Metin Mustafa, Aytaç Tufan, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.302-316, 2015
5. DURUM ÇALIŞMASI
Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Metin, Mustafa, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.261-285, 2014
Metrikler
Yayın (WoS)
10
Yayın (Scopus)
13
Atıf (WoS)
75
H-İndeks (WoS)
6
Atıf (Scopus)
49
H-İndeks (Scopus)
5
Atıf (Scholar)
1827
H-İndeks (Scholar)
22
Atıf (TrDizin)
46
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Sobiad)
2
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
135
Proje
2
Tez Danışmanlığı
11