SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Opinions of prospective teachers about utilizing the 5E instructional model
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.3, sa.4, ss.411-422, 2011 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İzometrik Kağıt, Kareli Kağıt ve Noktalı Kağıt ile İlgili Bilgilerinin İncelenmesi
Eurasian Journal of Teacher Education
, cilt.4, sa.1, ss.24-41, 2023 (Hakemli Dergi)
Matematik Okuryazarlığı Üzerine Yapılmış ve Ulusal Tez Merkezinde Yayınlanmış Tezlerin Doküman Analizi
Temel Eğitim Dergisi / Journal of Primary Education
, cilt.2022, sa.13, ss.13-31, 2022 (Hakemli Dergi)
Van Hiele Düzey Numaralandırmaları ve Düzey İsimlendirmelerine Eleştirel Bir Bakış
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, ss.287-329, 2022 (Hakemli Dergi)
STATISTICAL ANXIETY AND METACOGNITIVE AWARENESS LEVELS OF GRADUATE STUDENTS STUDYING IN MATHEMATICS EDUCATION PROGRAM
European Journal of Education Studies
, cilt.9, sa.1, ss.44-69, 2022 (Hakemli Dergi)
Analysis of Van Hiele geometric thinking levels studies in Turkey: A meta-synthesis study
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.14, sa.1, ss.473-501, 2022 (Hakemli Dergi)
Technology and Mathematics Education: A Comparative Study on The Use of Dynamic Geometry in Turkey and Albania
Technology, Innovation and Special Education Research Journal
, cilt.1, sa.2, ss.200-215, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğretim Üyelerinin Öğretim Sürecinde Kullandıkları Kaynaklar
Manisa Celal Bayar University Journal of The Faculty of Education
, cilt.9, sa.1, ss.68-80, 2021 (Hakemli Dergi)
Analysis of Realistic Mathematics Education Studies Carried Out in Turkey: A Document Analysis Research
Turkish Journal of Mathematics Education
, cilt.2, sa.1, ss.57-75, 2021 (Hakemli Dergi)
Mikro-Öğretim Yöntemi Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerini Nasıl Değiştirmektedir?
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.24, ss.573-592, 2017 (Hakemli Dergi)
Determination of the Relationship between 8th Grade StudentsLearning Styles and TIMSS Mathematics Achievement
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.35-58, 2016 (Hakemli Dergi)
Birleştirilmiş Sınıflı Bir Okulda Drama Yöntemiyle Kesir Öğretiminden Yansımalar Bayburt Örneği
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.12, sa.31, ss.371-394, 2015 (Hakemli Dergi)
The Effect of Simulation Based Learning on Prospective Teachers Inference Skills in Teaching Probability
Universal Journal of Educational Research
, cilt.3, sa.11, ss.757-768, 2015 (Scopus)
Matematik Öğretiminde Bilgisayar Teknolojisi Kullanımına Yönelik İnançların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.35, ss.112-135, 2015 (Hakemli Dergi)
Tasarlanan Hizmet içi Eğitim Kursunun Teknoloji Donanımlı Ortamlarda Öğretmene Biçilen Roller Üzerindeki Etkisi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.144-169, 2014 (Hakemli Dergi)
Dinamik İstatistik Yazılımı ile Veri Analizinde Öğrencilerin İnformal Çıkarımlarının İncelenmesi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.95-113, 2014 (Hakemli Dergi)
Dinamik Geometri Yazılımı Kullanımının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dönüşümler Konusundaki akademik Başarılarına Etkisi
E-Journal of New World Sciences Academy: Education Sciences
, cilt.7, sa.1, ss.442-452, 2012 (Hakemli Dergi)
Mathematics Teachers Views About Measurement and Evaluation Dimension of New Turkish Geometry Curriculum
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.1, sa.15, ss.2678-2683, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretim Materyallerine Yönelik Web Sayfalarını Tasarlarken Öğretmen Adaylarının Karşılaştıkları Sorunlar
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.17, ss.102-118, 2011 (Hakemli Dergi)
Dinamik Geometri Yazılımı Cabri nin 11 Sınıf Öğrencilerinin Trigonometri Konusundaki Öğrenmelerine Etkisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.1, sa.2, ss.200-216, 2010 (Hakemli Dergi)
The Effect of the Material Based on the 7E Model on the Fourth Grade Students Comprehension Skill About Fraction Concepts
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.1, sa.2, ss.1405-1409, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
ÜSTÜN ZEKÂLI ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK EĞİTİMİNE YÖNELİK YAPILAN ÇALIŞMALARIN BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ
Anadolu 11th International Conference on Social Sciences, Diyarbakır, Türkiye, 29 - 30 Aralık 2022, ss.664-674
Matematik okuryazarlığı hakkında Türkiye’de yapılmış olan lisansüstü çalışmaların incelenmesi: Doküman analizi
Mühendislikte Matematik Eğitimi Konferansı, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Şubat 2021
Teachers’xx Opinions On The 2018 Mathematics Curriculum Of High Schools
4th International Turkish Computer Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019
Türkı̇ye–Yunanı̇stan Matematı̇ k Ders Kı̇ taplarının Karşılaştırmalı Analı̇zı̇ : Pı̇sagor Teoremı̇ ve Temellendı̇rı̇lmesı̇ Örneğı
2nd International Congress On New Horizons In Education and Social Sciences (ICES-2019), İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Haziran 2019
8. Sınıf Öğrencilerinin Modelleme Yeterliliklerinin İncelenmesi
V. TURKCESS INTERNATIONAL EDUCATIONAND SOCIAL SCIENCES CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, cilt.1, ss.225
GÜNCELLENEN EĞİTİM FAKÜLTESİ İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMINA İLİŞKİN ÖĞRETİM ELEMANLARININ GÖRÜŞLERİ
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, 26 - 28 Nisan 2019
ORTAOKUL 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİ ÜZERİNE METAFORİK ALGILARI VE METAFORİK ALGILARI ÜZERİNE KENDİ YORUMLARI
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, 26 - 28 Nisan 2019
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEMEYE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, 26 - 28 Nisan 2019
5. SINIF MATEMATİK DERS KİTAPLARININ GENEL EĞİTİMSEL DEĞERLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019
Teaching Probability with Games
International Conference on New Horizons in Education-INTE, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018
Empirical Approaches to Probability Problems
International Conference on New Horizons in Education-INTE, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018
Güncellenen Ortaokul Matematik Öğretim Programlarına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
II. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018
2005-2018 Yılları Arası Matematik Öğretim ProgramlarınınKonu, Kazanım ve Ders Saati Bağlamında Karşılaştırılması
II. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018
The Relationship between Success of Abstract MathematicsLesson and Metacognitive Awareness and Attitude toward Proof
International Conference on Mathematics and Mathematics Educations (ICMME-2018, 27 - 29 Haziran 2018
WHY DO TEACHERS THINK OUR COUNTRY IS NOT SUCCESSFUL ENOUGH IN THEPISA SURVEY?
International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017
INVESTIGATION OF MATHEMATICS TEACHERS’xx SKILLS FOR SOLVINGPROBLEMS THAT NEED MODELLING
International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017), Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017
INVESTIGATION OF THE EFFECT OF DYNAMIC SOFTWARE AND VIRTUALMANIPULATIVES ON TECHNICAL PEDAGOGICAL FIELD INFORMATION
International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017, 19 - 21 Ekim 2017
INVESTIGATION OF TEACHERS‟ OPINIONS IN DIFFERENT BRANCH FOR TPACK
3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGING WORLD AND SOCIAL RESEARCH, Roma, İtalya, 8 - 10 Ağustos 2017
Class Activities for Instruction of Statistics and Probability with Dynamic Software
8th International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017
PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHER’S VIEWS ON MATERIAL DEVELOPMENT
8th International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017
Investigation of Teacher Candidates’ Ability to EstablishRelations Between Quadrilaterals
15th International Geometry Symposium, Amasya, Türkiye, 3 - 06 Temmuz 2017
TAM SAYILAR KONUSUNDA SIKLIKLA YAPILAN HATALAR VE KAVRAM YANILGILARINA GENEL BİR BAKIŞ KARS VE MUŞ ÖRNEĞİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
ORTAOKUL 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KESİRLER KONUSUNDA YAPTIKLARI HATALARIN İNCELENMESİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
ÜSLÜ SAYILAR KONUSUNDAKİ KAVRAM YANILGILARI VE SIKLIKLA YAPILAN HATALARININ İNCELENMESİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ BAYBURT İLİ ÖRNEĞİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Teknoloji Destekli Öğretim Sürecinin Matematik Öğretmen Adaylarının Teknolojiye Yönelik AlgılarıÜzerindeki Etkisi
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016
Teknoloji Entegrasyon Modelleri Üzerine Bir Araştırma
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016
Bilgisayar Destekli Uygulamaların Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeylerine Etkisi
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016
7 Sınıf Öğrencilerinin Van Hiele Geometri Anlama Düzeylerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015
Mikro Öğretim Yönteminin Teknoloji Donanımlı Ortamlarda Öğretmene Biçilen Roller Üzerindeki Etkisi
3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015
Yalnızca Öğretmenin Kontrolünde Kullanılan GeoGebra Yazılımının 7 Sınıf Öğrencilerinin Çember Konusundaki Başarılarına Etkisi
3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015
Matematik Öğretiminde Bilgisayar Teknolojisi Kullanımına Yönelik Tasarlanan Hizmet İçi Eğitim Kursunun Öğretmenlerin İnançlarına Etkisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
Aritmetik ve Cebir ile İlgili Ortaokul Öğretmenlerinin Farkındalıkları
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
Ortaokul Öğrencileri ve Öğretmenleriyle Yapılan Matematiksel İspat Araştırmaları Nitel Meta Sentez Çalışması
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
Birleştirilmiş Sınıflı Bir Okulda Drama Temelli Yöntemle Matematik Öğretimi Kesir Kavramı
14. Matematik Sempozyumu, Niğde, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2015
The Views of Mathematics Teachers about Software That are Used in Mathematics Education
ERPA 2014 International Congress in Education, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014
Developing a Belief Scale According to Using Computer Technology in Mathematics Teaching
ERPA 2014 International Congress in Education, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014
Geogebra Yazılımının İlköğretim Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Dönüşüm Geometrisi Konusundaki Öğrenmelerine Etkisi
I. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Bayburt, Türkiye, 2 - 05 Temmuz 2012
Dik Prizmalar Konusunda Geliştirilen Bilgisayar Destekli Materyallerin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Başarılarına Etkisi
I. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Bayburt, Türkiye, 2 - 05 Temmuz 2012
Teorikle Pratik Arasındaki Boşluk Matematik Öğretmenlerinin Yenilenen Matematik Öğretim Programlarının Uygulanmasına Yönelik Görüşleri
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011
İlköğretimden Ortaöğretime Geçiş Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Öğrencilerin Hazırbulunuşluk Düzeylerine İlişkin Görüşleri
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011
Dinamik Geometri Yazılımlarının Dönüşüm Geometrisi Konusunda Sınıf Öğretmeni Adaylarının Başarılarına Etkisi
5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011
A Study on Developing an Attitude Scale towards Multi Grade Classrooms for Elementary School Teachers
3rd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011
The Investigation Pre Service Teachers Learning Styles with Respect to the Gender and Grade Level Variables
3rd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin TIMSS Sınavı ve Öğrenme Stilleri ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
The Effect on Dynamic Geometry Software Cabri s 7th Grade Pupils Understanding the Relationship of Area Perimeter Subjec
3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Farklı Mesleki Deneyime Sahip Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Yeterlilik Algılamaları
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010
Öğretmen Adayları En İyi Nasıl Öğrenir
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010
Effect of Computer Assisted Practices Which Executed in Mathematics Classrooms on Teachers’xx Opinions.
5th International Computer Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011
İlköğretim İkinci Sınıf Öğrencilerinin Egosantrik Özelliklerinin Öğretmen Aile İşbirliği Seviyesiyle İlişkisi Açısından İncelenmesi
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010
İlköğretim Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010
Investigation of Pre service Teachers Web Pages and Determination of Problems in Designing Process
4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.226-231
Fen ve Teknoloji Öğretmenleri İçin Hazırlanan Performans Değerlendirmeye Yönelik Hizmet İçi Eğitim Kursundan Yansımalar
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Dili Kullanma Becerilerinin Karşılaştırılması
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Olasılıkta Temel Kavramlar ve Öğretimi
Teoriden Pratiğe Olasılık ve İstatistik Öğretimi, Güven, Bülent; Gürbüz, Ramazan; Akkan, Yaşar; Özmen, Zeynep Medine, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.277-292, 2023
ÖZEL DURUM ÇALIŞMASI YÖNTEMİ
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Haluk Özmen, Orhan Karamustafaoğlu, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, ss.252-272, 2019
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR
Eğitim Bilimine Giriş, Metin Mustafa, Aytaç Tufan, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.302-316, 2015
DURUM ÇALIŞMASI
Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Metin, Mustafa, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.261-285, 2014