Yayınlar & Eserler

Makaleler 57
Tümü (57)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (1)
Scopus (13)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (26)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 93

3. MATEMATİKSEL DÜŞÜNMEYİ GELİŞTİRMESİ BAKIMINDAN OKURYAZARLIK PROBLEMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

UMTEB-XVI International Scientific Research Congress, Adana, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

4. 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜP YÜZEY ALANI BİLGİSİNİ OLUŞTURMA SÜRECİNİN RBC MODELİNE GÖRE İNCELENMESİ

HATTUSAS 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Çorum, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

5. GeoGebra ile Grafik Okuryazarlık Etkinliği: Ters Fonksiyon

2. ULUSLARARASI DEDE KORKUT EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Bayburt, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)

6. MATHEMATICS TEACHERS' KNOWLEDGE ABOUT GEOGEBRA SOFTWARE AND THEIR USE IN THEIR LESSONS

6TH INTERNATIONAL BLACK SEA MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Trabzon, Türkiye, 23 - 25 Ağustos 2024, (Tam Metin Bildiri)

7. BEŞ DÖNEM MATEMATİK UYGULAMALARI DERSİ ALAN MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK UYGULAMALARI DERSİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ

1. INTERNATIONAL İYONYA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 18 Mayıs 2024, cilt.1, ss.461-462, (Özet Bildiri)

8. GRAFİKLERDE BİREBİR- ÖRTEN FONKSİYON OLMA DURUMUNUN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TEKNOLOJİ DESTEKLİ BİR ÖĞRETİM ETKİNLİĞİ ÇALIŞMASI

3. BİLSEL INTERNATIONAL AHLAT SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, Bitlis, Türkiye, 8 - 09 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri)

11. Preparation Of Worksheet Supported Geogebra: An Example Of Multiplication In Proper Fractions

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

12. Middle School 7Th Grade Students' Opinions On Geogebra-Supported Instruction For Data Analysis Skills Acquisition

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

13. Investigation of the Opinions of Iranian Students Living and Studing in Turkey on Mathematical Literacy

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Trabzon, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

14. Investigation of Algebraic Thinking Levels of Secondary School Eighth Grade Students in terms of Solving Equations

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGTEK), Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, cilt.1, ss.366-367, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. OPINIONS OF MATHEMATICS TEACHERS AND TEACHERS ON THE FEATURES OF IDEAL TEACHER AND IDEAL MATHEMATICS TEACHER

MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-VIII, Adana, Türkiye, 7 - 08 Ocak 2023, cilt.1, ss.289-302, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. ÖLÇME DEĞERLENDİRME AÇISINDAN YENİ NESİL SORU TARZINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

ANADOLU 11TH International Conference on Social Sciences, Diyarbakır, Türkiye, 29 Aralık 2022, cilt.1, ss.652-663, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. ÜSTÜN ZEKÂLI ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK EĞİTİMİNE YÖNELİK YAPILAN ÇALIŞMALARIN BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ

Anadolu 11th International Conference on Social Sciences, Diyarbakır, Türkiye, 29 - 30 Aralık 2022, ss.664-674, (Tam Metin Bildiri)

19. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİ İLE MATEMATİK ÖĞRENME ORTAMI TERCİHLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

2. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Nevşehir, Türkiye, 17 Haziran 2022, cilt.1, ss.301-313, (Tam Metin Bildiri)

20. Liselere Geçiş Sistemi Matematik Sorularının Matematik Öğretmenlerinin Dokümantasyon Süreçlerine Etkileri

5 th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONFERENCE, Baku, Azerbaycan, 24 Mayıs 2022, cilt.1, ss.32-39, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Cognitive Examınatıon Of Sixth-Grade Students' Problem Positioning Skills

5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

22. Analysis Of Postgraduate Thesis Studies On Mathematics Anxiety In Turkey: A Meta-Synthesis

5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

23. Investigation Of Published Studies On Augmented Reality In Mathematics Education

5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

24. Ortaokul Öğrencilerinin Matematikten Korkma Nedenlerinin Ders ve Öğretmen Bağlamında İncelenmesi

5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)

25. Uzaktan eğitim döneminde kullanılan toplantı platformları hakkında öğretmen görüşleri

Eğitimde Yeni Normlar-II Uluslararası Covid-19 e-Kongresi, Artvin, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

26. Covid-19 Uzaktan Eğitim Sürecinde Matematik Uygulamaları Dersinin İşlenişine Dair Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)

27. Examination Of Pre-Service Teachers' Graphic Drawing Skills: The Case Of Covid -19

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)

28. Views Of Civil And Mechanical Engineers On Mathematics In Their Professional Life

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

29. Technology And Mathematics Education: A Comparative Survey On The Use Of Geogebra In Turkey And In Albania

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)

30. Investigation Of Lesson Processes Of Primary School Mathematics Teachers Who Have Postgraduate Education In Mathematics Education

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

32. ÖĞRENİM DÜZEYLERİ FARKLI İKİ MATEMATİK ÖĞRETMENİNİN DOKÜMAN SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRMALI İNCELENMESİ

VI. INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, KYIV, Ukrayna, 04 Haziran 2021, cilt.1, ss.228-243, (Tam Metin Bildiri)

37. Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin 2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri: Kocaeli Örneklemi

4. International Turkish Computer & Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

38. Teachers’xx Opinions On The 2018 Mathematics Curriculum Of High Schools

4th International Turkish Computer Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

39. Türkı̇ye–Yunanı̇stan Matematı̇ k Ders Kı̇ taplarının Karşılaştırmalı Analı̇zı̇ : Pı̇sagor Teoremı̇ ve Temellendı̇rı̇lmesı̇ Örneğı

2nd International Congress On New Horizons In Education and Social Sciences (ICES-2019), İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

40. 8. Sınıf Öğrencilerinin Modelleme Yeterliliklerinin İncelenmesi

V. TURKCESS INTERNATIONAL EDUCATIONAND SOCIAL SCIENCES CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, cilt.1, ss.225, (Özet Bildiri)

43. 5. SINIF MATEMATİK DERS KİTAPLARININ GENEL EĞİTİMSEL DEĞERLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ

Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

45. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEMEYE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

46. Teaching Probability with Games

International Conference on New Horizons in Education-INTE, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

47. Empirical Approaches to Probability Problems

International Conference on New Horizons in Education-INTE, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

48. Güncellenen Ortaokul Matematik Öğretim Programlarına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

II. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

49. 2005-2018 Yılları Arası Matematik Öğretim ProgramlarınınKonu, Kazanım ve Ders Saati Bağlamında Karşılaştırılması

II. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

50. The Relationship between Success of Abstract MathematicsLesson and Metacognitive Awareness and Attitude toward Proof

International Conference on Mathematics and Mathematics Educations (ICMME-2018, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

51. INVESTIGATION OF THE EFFECT OF DYNAMIC SOFTWARE AND VIRTUALMANIPULATIVES ON TECHNICAL PEDAGOGICAL FIELD INFORMATION

International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

52. WHY DO TEACHERS THINK OUR COUNTRY IS NOT SUCCESSFUL ENOUGH IN THEPISA SURVEY?

International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

53. INVESTIGATION OF MATHEMATICS TEACHERS’xx SKILLS FOR SOLVINGPROBLEMS THAT NEED MODELLING

International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017), Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

54. INVESTIGATION OF TEACHERS‟ OPINIONS IN DIFFERENT BRANCH FOR TPACK

3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGING WORLD AND SOCIAL RESEARCH, Roma, İtalya, 8 - 10 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

55. Class Activities for Instruction of Statistics and Probability with Dynamic Software

8th International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

56. PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHER’S VIEWS ON MATERIAL DEVELOPMENT

8th International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

57. Investigation of Teacher Candidates’ Ability to EstablishRelations Between Quadrilaterals

15th International Geometry Symposium, Amasya, Türkiye, 3 - 06 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

58. ORTAOKUL 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KESİRLER KONUSUNDA YAPTIKLARI HATALARIN İNCELENMESİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

59. 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ BAYBURT İLİ ÖRNEĞİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

61. ÜSLÜ SAYILAR KONUSUNDAKİ KAVRAM YANILGILARI VE SIKLIKLA YAPILAN HATALARININ İNCELENMESİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

62. Teknoloji Entegrasyon Modelleri Üzerine Bir Araştırma

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016

63. Bilgisayar Destekli Uygulamaların Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeylerine Etkisi

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016

65. Yalnızca Öğretmenin Kontrolünde Kullanılan GeoGebra Yazılımının 7 Sınıf Öğrencilerinin Çember Konusundaki Başarılarına Etkisi

3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

66. 7 Sınıf Öğrencilerinin Van Hiele Geometri Anlama Düzeylerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi

3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

67. Mikro Öğretim Yönteminin Teknoloji Donanımlı Ortamlarda Öğretmene Biçilen Roller Üzerindeki Etkisi

3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

70. Aritmetik ve Cebir ile İlgili Ortaokul Öğretmenlerinin Farkındalıkları

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015

72. Developing a Belief Scale According to Using Computer Technology in Mathematics Teaching

ERPA 2014 International Congress in Education, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014

73. The Views of Mathematics Teachers about Software That are Used in Mathematics Education

ERPA 2014 International Congress in Education, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014

74. Geogebra Yazılımının İlköğretim Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Dönüşüm Geometrisi Konusundaki Öğrenmelerine Etkisi

I. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Bayburt, Türkiye, 2 - 05 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)

75. Dik Prizmalar Konusunda Geliştirilen Bilgisayar Destekli Materyallerin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Başarılarına Etkisi

I. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Bayburt, Türkiye, 2 - 05 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)

78. Dinamik Geometri Yazılımlarının Dönüşüm Geometrisi Konusunda Sınıf Öğretmeni Adaylarının Başarılarına Etkisi

5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

79. The investigating pre service teachers learning styles with respect to the gender and grade level variables

3th World Conference on Educational Science, Bahcesehir University, Istanbul/Turkey, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2728-2732, (Tam Metin Bildiri)

84. Effect of Computer Assisted Practices Which Executed in Mathematics Classrooms on Teachers’xx Opinions.

5th International Computer Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

85. Farklı Mesleki Deneyime Sahip Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Yeterlilik Algılamaları

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)

86. Öğretmen Adayları En İyi Nasıl Öğrenir

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)

91. Investigation of Pre service Teachers Web Pages and Determination of Problems in Designing Process

4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.226-231, (Tam Metin Bildiri)

92. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Dili Kullanma Becerilerinin Karşılaştırılması

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

93. Fen ve Teknoloji Öğretmenleri İçin Hazırlanan Performans Değerlendirmeye Yönelik Hizmet İçi Eğitim Kursundan Yansımalar

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 5

1. MATEMATİK ÖĞRENMEDE MOBİL TEKNOLOJİ KABULÜ: MESLEK LİSESİ ÖRNEĞİ

Eğitim & Bilim 2024-IV, DORUK MUHAMMET, Editör, Efe Akademi Yayınları, ss.191-210, 2024

2. Olasılıkta Temel Kavramlar ve Öğretimi

Teoriden Pratiğe Olasılık ve İstatistik Öğretimi, Güven, Bülent; Gürbüz, Ramazan; Akkan, Yaşar; Özmen, Zeynep Medine, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.277-292, 2023

3. ÖZEL DURUM ÇALIŞMASI YÖNTEMİ

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Haluk Özmen, Orhan Karamustafaoğlu, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, ss.252-272, 2019

4. ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR

Eğitim Bilimine Giriş, Metin Mustafa, Aytaç Tufan, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.302-316, 2015

5. DURUM ÇALIŞMASI

Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Metin, Mustafa, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.261-285, 2014
Metrikler

Yayın

155

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

75

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

49

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

1827

H-İndeks (Scholar)

22

Atıf (TrDizin)

46

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

135

Proje

2

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları