Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Middle School 7Th Grade Students' Opinions On Geogebra-Supported Instruction For Data Analysis Skills Acquisition

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023

Preparation Of Worksheet Supported Geogebra: An Example Of Multiplication In Proper Fractions

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023

Investigation of the Opinions of Iranian Students Living and Studing in Turkey on Mathematical Literacy

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Trabzon, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023

Investigation of Algebraic Thinking Levels of Secondary School Eighth Grade Students in terms of Solving Equations

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGTEK), Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, cilt.1, ss.366-367 Sürdürülebilir Kalkınma

OPINIONS OF MATHEMATICS TEACHERS AND TEACHERS ON THE FEATURES OF IDEAL TEACHER AND IDEAL MATHEMATICS TEACHER

MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-VIII, Adana, Türkiye, 7 - 08 Ocak 2023, cilt.1, ss.289-302 Sürdürülebilir Kalkınma

ÖLÇME DEĞERLENDİRME AÇISINDAN YENİ NESİL SORU TARZINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

ANADOLU 11TH International Conference on Social Sciences, Diyarbakır, Türkiye, 29 Aralık 2022, cilt.1, ss.652-663 Sürdürülebilir Kalkınma

ÜSTÜN ZEKÂLI ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK EĞİTİMİNE YÖNELİK YAPILAN ÇALIŞMALARIN BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ

Anadolu 11th International Conference on Social Sciences, Diyarbakır, Türkiye, 29 - 30 Aralık 2022, ss.664-674

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİ İLE MATEMATİK ÖĞRENME ORTAMI TERCİHLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

2. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Nevşehir, Türkiye, 17 Haziran 2022, cilt.1, ss.301-313

Liselere Geçiş Sistemi Matematik Sorularının Matematik Öğretmenlerinin Dokümantasyon Süreçlerine Etkileri

5 th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONFERENCE, Baku, Azerbaycan, 24 Mayıs 2022, cilt.1, ss.32-39 Sürdürülebilir Kalkınma

Analysis Of Postgraduate Thesis Studies On Mathematics Anxiety In Turkey: A Meta-Synthesis

5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021

Cognitive Examınatıon Of Sixth-Grade Students' Problem Positioning Skills

5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021

Investigation Of Published Studies On Augmented Reality In Mathematics Education

5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021

Uzaktan eğitim döneminde kullanılan toplantı platformları hakkında öğretmen görüşleri

Eğitimde Yeni Normlar-II Uluslararası Covid-19 e-Kongresi, Artvin, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2021

Views Of Civil And Mechanical Engineers On Mathematics In Their Professional Life

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021

Technology And Mathematics Education: A Comparative Survey On The Use Of Geogebra In Turkey And In Albania

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021

Examination Of Pre-Service Teachers' Graphic Drawing Skills: The Case Of Covid -19

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021

Investigation Of Lesson Processes Of Primary School Mathematics Teachers Who Have Postgraduate Education In Mathematics Education

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021

Teachers’xx Opinions On The 2018 Mathematics Curriculum Of High Schools

4th International Turkish Computer Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019

8. Sınıf Öğrencilerinin Modelleme Yeterliliklerinin İncelenmesi

V. TURKCESS INTERNATIONAL EDUCATIONAND SOCIAL SCIENCES CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, cilt.1, ss.225

Teaching Probability with Games

International Conference on New Horizons in Education-INTE, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018

Empirical Approaches to Probability Problems

International Conference on New Horizons in Education-INTE, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018

Güncellenen Ortaokul Matematik Öğretim Programlarına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

II. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

2005-2018 Yılları Arası Matematik Öğretim ProgramlarınınKonu, Kazanım ve Ders Saati Bağlamında Karşılaştırılması

II. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

WHY DO TEACHERS THINK OUR COUNTRY IS NOT SUCCESSFUL ENOUGH IN THEPISA SURVEY?

International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017

INVESTIGATION OF MATHEMATICS TEACHERS’xx SKILLS FOR SOLVINGPROBLEMS THAT NEED MODELLING

International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017), Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017

INVESTIGATION OF TEACHERS‟ OPINIONS IN DIFFERENT BRANCH FOR TPACK

3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGING WORLD AND SOCIAL RESEARCH, Roma, İtalya, 8 - 10 Ağustos 2017

Class Activities for Instruction of Statistics and Probability with Dynamic Software

8th International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017

PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHER’S VIEWS ON MATERIAL DEVELOPMENT

8th International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017

TAM SAYILAR KONUSUNDA SIKLIKLA YAPILAN HATALAR VE KAVRAM YANILGILARINA GENEL BİR BAKIŞ KARS VE MUŞ ÖRNEĞİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

ORTAOKUL 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KESİRLER KONUSUNDA YAPTIKLARI HATALARIN İNCELENMESİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

ÜSLÜ SAYILAR KONUSUNDAKİ KAVRAM YANILGILARI VE SIKLIKLA YAPILAN HATALARININ İNCELENMESİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ BAYBURT İLİ ÖRNEĞİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

Teknoloji Entegrasyon Modelleri Üzerine Bir Araştırma

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016

Bilgisayar Destekli Uygulamaların Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeylerine Etkisi

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016

7 Sınıf Öğrencilerinin Van Hiele Geometri Anlama Düzeylerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi

3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015

Mikro Öğretim Yönteminin Teknoloji Donanımlı Ortamlarda Öğretmene Biçilen Roller Üzerindeki Etkisi

3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015

Yalnızca Öğretmenin Kontrolünde Kullanılan GeoGebra Yazılımının 7 Sınıf Öğrencilerinin Çember Konusundaki Başarılarına Etkisi

3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015

Aritmetik ve Cebir ile İlgili Ortaokul Öğretmenlerinin Farkındalıkları

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015

The Views of Mathematics Teachers about Software That are Used in Mathematics Education

ERPA 2014 International Congress in Education, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014

Developing a Belief Scale According to Using Computer Technology in Mathematics Teaching

ERPA 2014 International Congress in Education, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014

Geogebra Yazılımının İlköğretim Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Dönüşüm Geometrisi Konusundaki Öğrenmelerine Etkisi

I. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Bayburt, Türkiye, 2 - 05 Temmuz 2012

Dinamik Geometri Yazılımlarının Dönüşüm Geometrisi Konusunda Sınıf Öğretmeni Adaylarının Başarılarına Etkisi

5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011

The investigating pre service teachers learning styles with respect to the gender and grade level variables

3th World Conference on Educational Science, Bahcesehir University, Istanbul/Turkey, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2728-2732

Farklı Mesleki Deneyime Sahip Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Yeterlilik Algılamaları

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010

Öğretmen Adayları En İyi Nasıl Öğrenir

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010

Effect of Computer Assisted Practices Which Executed in Mathematics Classrooms on Teachers’xx Opinions.

5th International Computer Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011

Investigation of Pre service Teachers Web Pages and Determination of Problems in Designing Process

4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.226-231

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Dili Kullanma Becerilerinin Karşılaştırılması

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

Kitap & Kitap Bölümleri

Olasılıkta Temel Kavramlar ve Öğretimi

Teoriden Pratiğe Olasılık ve İstatistik Öğretimi, Güven, Bülent; Gürbüz, Ramazan; Akkan, Yaşar; Özmen, Zeynep Medine, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.277-292, 2023

ÖZEL DURUM ÇALIŞMASI YÖNTEMİ

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Haluk Özmen, Orhan Karamustafaoğlu, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, ss.252-272, 2019

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR

Eğitim Bilimine Giriş, Metin Mustafa, Aytaç Tufan, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.302-316, 2015

DURUM ÇALIŞMASI

Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Metin, Mustafa, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.261-285, 2014

Metrikler

Yayın

137

Atıf (WoS)

61

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

38

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

24

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

36

H-İndeks (TrDizin)

4

Proje

1

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları