Akademik Unvanlar
-
2020 - Devam Ediyor Doç.Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
2018 - 2020 Doç.Dr.
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2008 - 2018 Dr.Öğr.Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2007 - 2008 Öğretim Görevlisi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
-
2001 - 2007 Araştırma Görevlisi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
Akademi Dışı Deneyim
-
1997 - 2001 Öğretmen
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Verdiği Dersler
-
Lisans MATEMATİK EĞİTİMİNDE PROBLEM ÇÖZME
-
Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
-
Yüksek Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE ÇOCUK EDEBİYATI
-
Doktora LİTERATÜR TARAMA ve AKADEMİK YAZMA II
-
Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
-
Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE İLİŞKİLENDİRME
-
Yüksek Lisans YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ II
-
Lisans MATEMATİK DERS KİTABI İNCELEMESİ
-
Yüksek Lisans GEOMETRİ VE ÖĞRETİMİ
-
Yüksek Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MUHAKEME ve PROBLEM ÇÖZME
-
Doktora DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ II
-
Doktora MATEMATİK EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA TASARIMI
-
Lisans ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ
-
Lisans MATEMATİK FELSEFESİ
-
Doktora MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE DERS TASARIMI
Yönetilen Tezler
-
Çift Odaklı Öğretim Modeli İle Öğrenim Gören Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlığı Yeterliklerinin Gelişim Sürecinin İncelenmesi
Arslan Ç. (Danışman)
B.KARADUMAN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Ortaöğretim öğrencilerinin rutin olmayan problemlerin çözümünde kullandıkları stratejilerin incelenmesi
Arslan Ç. (Danışman)
Z.TOK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Etkinlikler ve zihin haritalama yoluyla matematik öğretmen adaylarının çocuk edebiyatı ile matematiği ilişkilendirme becerilerinin incelenmesi
Arslan Ç. (Danışman)
N.DEMİRCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
YEDİNCİ SINIFTA ÇİFT ODAKLI ÖĞRETİM MODELİ İLE YAPILAN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖĞRETİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Arslan Ç. (Danışman)
M.BULAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
ÇOCUK EDEBİYATI ARACILIĞIYLA İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN DESTEKLENMESİ
-
Matematiksel muhakeme etme yeterliğinin uzaktan eğitim yoluyla verilen matematik okuryazarlığı hizmet içi öğretmen eğitimi ve uygulamaları sürecinde değerlendirilmesi
Arslan Ç. (Danışman)
Z.ÖZAYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Yedinci sınıf öğrencilerinin merkezi eğilim ölçüleri konusuna ilişkin bilgiyi oluşturma süreçlerinin incelenmesi
ARSLAN Ç. (Danışman)
-
ŞEKİL VE UZAY KONU ALANIYLA İLGİLİ MATEMATİK OKURYAZARLIK SORULARINI ÇÖZME BAŞARISI ÜZERİNDEN GEOMETRİK DÜŞÜNME DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ.
Arslan Ç. (Danışman)
H.OZAN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Matematik Okuryazarlığı Yeterliklerinin Ortaokul Matematik Ders Kitaplarına (5.6.7.8. Sınıf) Yansımalarının İncelenmesi
Arslan Ç. (Danışman)
E.ERDOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Veli katılımının matematik okuryazarlığı eğitimi sürecine etkisinin incelenmesi
Arslan Ç. (Danışman)
B.DOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021