Eğitim Bilgileri
2005 - 2008
2005 - 2008Doktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Dr), Türkiye
2003 - 2005
2003 - 2005Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
1998 - 2003
1998 - 2003Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2008
2008Doktora
Öğretimde mizahi kavramaya dayalı bir materyal geliştirme çalışması: Bilim karikatürleri
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Dr)
2005
2005Yüksek Lisans
Lise 1 biyoloji öğretiminde bilimsel yönetimin kavratılması ve bilimsel bir projenin hazırlanmasında rehber ilkeler
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorProf. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2014 - 2018
2014 - 2018Doç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2013 - 2014
2013 - 2014Doç. Dr.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2007 - 2014
2007 - 2014Uzman
Ahi Evran Üniversitesi, Rektörlük
2009 - 2013
2009 - 2013Yrd. Doç. Dr.
Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2015 - 2016
2015 - 2016Enstitü Müdür Yardımcısı
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
2013 - 2014
2013 - 2014Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetilen Tezler
2020
2020Yüksek Lisans
Fen öğretmen adaylarının belirsizliğe tahammülsüzlükleri, nükleer santraller ile ilgili risk ve fayda belirsizlik algıları ve nükleer santrallerden elektrik üretimi konusunda öğretim öz yeterlilikleri
KILINÇ A. (Danışman)
Ü.Tuba(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
The middle school students’ reasonings about multiple responses for the same scientific question
KILINÇ A. (Danışman)
A.Nur(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Bir fen bilimleri öğretmeninin fen öğretimini etkileyen sosyal dezavantajlar ve bu dezavantajlar ile baş etme stratejileri
KILINÇ A. (Danışman)
Z.Akdemir(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Monolojik öğretim yapan bir fen öğretmeni ile diyalojik öğretim yapan bir fen öğretmeninin öğretim söylemi açısından kıyaslanması
KILINÇ A. (Danışman)
E.Büşra(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Monolojik öğretim yapan bir fen öğretmeni ile diyalojik öğretim yapan bir fen öğretmenin öğretim söylemi açısından kıyaslanması
KILINÇ A. (Danışman)
E.BÜŞRA(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Mühendislik bölümü öğretim üyelerinin mühendislik tasarım süreci ve bu sürecin ortaokul öğrencilerine öğretilmesi ile ilgili inançları
KILINÇ A. (Danışman)
T.Özsoy(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Fen bilimleri öğretmen adaylarının çevre eğitimi ile ilgili inanç sistemlerinin merkezilik ve çevresellik açısından incelenmes
KILINÇ A. (Danışman)
M.Almaz(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Fen bilimleri öğretmen adaylarının çevre eğitimi ile ilgili inanç sistemlerinin merkezilik ve çevresellik açısından incelenmesi
KILINÇ A. (Danışman)
M.ALMAZ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Sosyobilimsel konuların öğretimine yönelik bir profesyonel gelişme çalışmasının fen bilimleri öğretmenlerinin sosyobilimsel konuların doğası ile ilgili inançlarına olan etkileri
KILINÇ A. (Danışman)
M.MUZAFFER(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Öğretmen inançları perspektifinden fen bilimleri öğretmenlerinin teknoloji entegrasyonu
KILINÇ A. (Danışman)
M.DEMİRBAĞ(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Fen öğretmenlerinin epistemik muhakemelerinin ölçülmesi amacıyla bir ölçek geliştirilmesi ve epistemik muhakemelerin pedagojik çıkarımlar üzerindeki etkisinin incelenmesi
KILINÇ A. (Danışman)
E.AKYÜREK(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Fen bilgisi öğretmenlerinin soru üretme hakkındaki muhakemeleri ve inanç sistemleri
KILINÇ A. (Danışman)
Ş.YILMAZ(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Bir fen bilimleri öğretmeninin düşük ve yüksek başarılı öğrencilere yönelik öğretim oryantasyonunun incelenmesi
KILINÇ A. (Danışman)
R.ÖZEL(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (1)
Scopus (10)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (8)
2023
20231. A Science Teachers Teaching Moves about Low and High Achieving Students: A Belief System Approach
ÖZEL R., KILINÇ A.
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning , cilt.5, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20222. The Coherence Between Epistemologies and SSI Teaching A Multiple-Case Study with Three Science Teachers
Eryasar A. S., KILINÇ A.
SCIENCE & EDUCATION
, cilt.31, sa.1, ss.123-147, 2022 (SCI-Expanded, AHCI, SSCI, Scopus)
2021
20213. Voting for Change: an International Study of Students' Willingness to Support Measures to Ameliorate Climate Change
Skamp K., Boyes E., Stanisstreet M., Rodriguez M., Malandrakis G., Fortner R., et al.
RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION
, cilt.51, sa.3, ss.861-887, 2021 (SSCI, Scopus)
2021
20214. MONOLOJİK VE DİYALOJİK ÖĞRETİM YAPAN İKİ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENİNİN KAVRAMSAL ÖĞRETİMLERİNİN KIYASLANMASI
büşra turhan e., KILINÇ A.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, sa.2, ss.624-657, 2021 (TRDizin)
2020
20205. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE KİMLİKLERİNİN VE ÇEVRE DOSTU DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
TANIK ÖNAL N., KILINÇ A., SARAÇOĞLU S.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.3, ss.749-777, 2020 (TRDizin)
2019
20196. Greek students’ beliefs about public transport: Incentives and disincentives for environmentally friendly behavior
Malandrakis G., KILINÇ A., Stainstreet M., Boyes E.
Applied Environmental Education Communication
, cilt.18, sa.4, ss.313-330, 2019 (Scopus)
2019
20197. Renewable and Nuclear Energy: an International Study of Students' Beliefs About, and Willingness to Act, in Relation to Two Energy Production Scenarios
Skamp K., Boyes E., Stanisstreet M., Rodriguez M., Malandrakis G., Fortner R., et al.
RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION
, cilt.49, sa.2, ss.295-329, 2019 (SSCI, Scopus)
2018
20188. STEM Alanları Bilim İnsanlarının Fen, Matematik, Mühendislik ve Teknoloji Arasındaki İlişkiler Hakkında İnançları: STEM için Pedagojik bir Çerçeve
Kılınç A., Demirbağ M., Yılmaz Ş.
Bursa Uludağ ÜniversitesiEğitim FakültesiDergisi , cilt.31, sa.2, ss.365-480, 2018 (TRDizin)
2018
20189. Preservice Teachers' Risk Perceptions and Willingness to Use Educational Technologies: A Belief System Approach
Demirbağ M., Kılınç A.
JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI
, sa.14, ss.15-30, 2018 (ESCI, TRDizin)
2017
201710. Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyobilimsel Konulara Dayalı Fen Öğretimi (Feskök Pedagojisi) İle İlgili Görüşleri
Özsoy T., KILINÇ A.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.30, sa.2, ss.909-925, 2017 (TRDizin)
2017
201711. Resistance to dialogic discourse in SSI teaching: The effects of an argumentation-based workshop, teaching practicum, and induction on a preservice science teacher
KILINÇ A., DEMİRAL Ü., Kartal T.
JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING
, cilt.54, sa.6, ss.764-789, 2017 (SSCI, Scopus)
2017
201712. Stickers to Facts, Imposers, Democracy Advocators, and Committed Impartialists: Preservice Science Teachers' Beliefs About Teacher's Roles in Socioscientific Discourses
Kılınç A., Kelly T., Eroğlu B., Demiral Ü., Kartal T., Sonmez A., et al.
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
, cilt.15, sa.2, ss.195-213, 2017 (SSCI, Scopus)
2016
201613. Factors Influencing Turkish Preservice Teachers Intentions to Use Educational Technologies and Mediating Role of Risk Perceptions
Kılınç A., Ertmer P., Bahçivan E., Demirbağ M., Sönmez A., Özel R.
JOURNAL OF TECHNOLOGY AND TEACHER EDUCATION , cilt.24, sa.1, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201514. School Students' Conceptual Patterns about Weight Gain: A preliminary study for biology teaching focusing on obesity
Ozbas S., Kilinc A.
JOURNAL OF BIOLOGICAL EDUCATION
, cilt.49, sa.4, ss.339-353, 2015 (SCI-Expanded)
2014
201415. Preservice teachers motivations for choosing science teaching as a career and their epistemological beliefs Is there a relationship
hatice s., KILINÇ A.
journal of turkish science education , 2014 (Scopus)
2013
201316. Could organisms and ecosystems be used as motivators for behavior to reduce global warming The views of school students
KILINÇ A., EROĞLU B., EDWARD B., MARTIN S.
International Research in Geographical and Environmental Education
, 2013 (Scopus)
2013
201317. Proenvironmental concern and behavior in Turkey: The role of national and environmental identity
clayton s., KILINÇ A.
Psyecology , cilt.4, sa.3, ss.311-330, 2013 (Scopus)
2013
201318. Vehicles for Education Turkish Students Beliefs and Views about Public Transport
KILINÇ A., GEORGE M., HATICE S., EDWARD B., MARTIN S.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL AND SCIENCE EDUCATION , 2013 (TRDizin)
2012
201219. Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının GDO lu Besinler Konusunun Öğretimine Yönelik Öz Yeterlilikleri Bazı Psikometrik Faktörlerin Muhtemel Etkileri
KILINÇ A., SÖNMEZ A.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , 2012 (TRDizin)
2011
201120. Turkish school students and global warming beliefs and willingness to act
KILINÇ A., EDWARD B., MARTIN S.
Euroasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education
, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201021. Sınıf öğretmeni adaylarının okul deneyimi derslerine yönelik tutumları
KILINÇ A., YASEMİN G. A.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2010 (TRDizin)
2010
201022. Can project based learning close the gap Turkish student science teachers and proenvironmental behaviours
KILINÇ A.
International Journal of Environmental and Science Education , 2010 (TRDizin)
2009
200923. Biyoloji Eğitiminde 1998 2007 yılları arasında uygulanan programın alan ve öğretmenlik bilgisi açısından incelenmesi
KILINÇ A., SELAHATTİN S.
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2009 (TRDizin)
2009
200924. The Attractors of Teaching Biology A Perspective from a Turkish Context
KILINÇ A., MAHİROĞLU A.
AUSTALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION , 2009 (Hakemli Dergi)
2008
200825. Turkish students ideas about global warming
KILINÇ A., MARTIN S., BOYES E.
International Journal of Environmental and Science Education
, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200826. The opinions of Turkish high school pupils on inquiry based laboratory activities
KILINÇ A.
The Turkish Online Journal of Educational Technology , 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200828. Hücre bölünmelerinin öğretiminde yeni bir yaklaşım bölünen parmaklar
KILINÇ A.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , 2008 (Hakemli Dergi)
2007
200729. Bir öğretim stratejisi olarak kavram haritalarının kullanılması
KILINÇ A.
Yüzüncüyıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2007 (TRDizin)
2007
200730. Fen ve Matematik alanları öğretmen adaylarında bilgisayar okuryazarlığı
KILINÇ A., SELAHATTİN S.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2007 (TRDizin)
2007
200731. Okul deneyimi derslerine yönelik tutum ölçeği geliştirilmesi
KILINÇ A., SELAHATTİN S.
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2007 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Bir Öğrenme Ve Öğretme Çerçevesinin Geliştirilmesi: Fen Bilimleri Öğretmenleri İle Bir Delphi Çalışması
ÇALIŞKAN Ş., İREZ O. S., KILINÇ A., HAN TOSUNOĞLU Ç., DEMİRBAĞ M., YILMAZ Ş., et al.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Denizli, Türkiye, 04 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
20182. A Learning and Teaching Framework for SSI-Based Science Education: Study of a Delphi with Science Teachers
ÇALIŞKAN Ş., İREZ O. S., KILINÇ A., HAN TOSUNOĞLU Ç., DEMİRBAĞ M., YILMAZ Ş., et al.
13. International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 06 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20183. Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Bir Öğrenme ve Öğretme Çerçevesi: Fen Bilimleri Öğretmenleri ile Bir Delphi Çalışması
ÇALIŞKAN Ş., İREZ O. S., KILINÇ A., HAN Ç., DEMİRBAĞ M., YILMAZ Ş., et al.
13th International Balkan Education and Science Congress, 6 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2017
20174. Scientists’ belief systems framing their thinking and decisions about socioscientific issues: Pedagogical implications for SSI-based science education
KILINÇ A., İREZ O. S., DEMİRBAĞ M., YILMAZ Ş., SÖNMEZ ERYAŞAR A., HAN TOSUNOĞLU Ç., et al.
European Science Education Research Association Conference (ESERA), Dublin, İrlanda, 21 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
20175. Towards Developing A Learnıng And Teachıng Framework For Ssi-Based Science Education: Results Of A Delphi Study
KILINÇ A., İREZ O. S., HAN Ç., ÇALIŞKAN Ş., DEMİRBAĞ M., YILMAZ Ş., et al.
European Science Education Research Association, Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2017
20176. Scientists’ Belief Systems Framing Their Thınkıng And Decisions About Socioscientific Issues: Pedagogical Implications For Ssı-Based Scıence Educatıon
KILINÇ A., İREZ O. S., DEMİRBAĞ M., YILMAZ Ş., SÖNMEZ ERYAŞAR A., HAN Ç., et al.
European Science Education Research Association, Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2017
20177. Towards developing a learning and teaching framework for ssı-based science education: Results of a delphi study
İrez O. S., Kılınç A., Han Tosunoğlu Ç., Çalışkan Ş., Demirbağ M., Yılmaz Ş., et al.
European Science Education Research Association Conference (ESERA), Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
20178. The Development of A Learning And Teaching Framework For SSI Based Science Education
Sönmez Eryaşar A., KILINÇ A., İREZ O. S., Yılmaz Ş., DEMİRBAĞ M., HAN Ç., et al.
14th International History, Philosophy and Science Teaching (IHPST) Biennial Conference, Ankara, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
2017
20179. Investigation of the soundness of teachers’ questions using inferential erotetic logic
KILINÇ A., YILMAZ Ş.
Poznań Reasoning Week 2017 (PRW2017), Poznan, Polonya, 4 - 07 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
2017
201710. The Development of a Learning and Teaching Framework for SSI-Based Science Education
SÖNMEZ ERYAŞAR A., KILINÇ A., İREZ O. S., YILMAZ Ş., DEMİRBAĞ M., HAN TOSUNOĞLU Ç., et al.
International History, Philosophy, and Science Teaching Group Biennal Conference, Ankara, Türkiye, 04 Temmuz 2017, (Tam Metin Bildiri)
2016
201611. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Nedensel Muhakeme Modellerinin İncelenmesi Isı Ve Sıcaklık Örneği
yılmaz ş., DEMİRBAĞ M., KILINÇ A.
XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201612. Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Öğrenme ve Öğretme Çerçevesi
KILINÇ A., İREZ O. S., ERDOĞAN M., DEMİRBAĞ M., SÖNMEZ ERYAŞAR A., YILMAZ Ş., et al.
I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201613. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Öğrenme Ortamlarına Teknoloji Entegrasyonu TPACK Yeterli mi
DEMİRBAĞ M., yılmaz ş., KILINÇ A.
XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2015
201514. Topic specific knowledge nodes The co development of topic knowledge and topic specific epistemologies in a traditionally organized university course
KILINÇ A., BAHÇİVAN E., GÖRGÜLÜ Ö.
AERA 2015, 16 - 20 Nisan 2015
2015
201515. Beyond TPCK Exploring Science Teachers Pedagogical Content Belief Systems
DEMİRBAĞ M., KILINÇ A.
NARST, 10 - 12 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201516. Preservice teachers intentions to use educational technologies The mediating role of risk perceptions
PEGGY E., KILINÇ A., BAHÇİVAN E., DEMİRBAĞ M., SÖNMEZ A., ÖZEL R.
AERA 2015, 16 - 20 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201517. Preservice science teachers first experiences with socioscientific discourse The problems and solutions
DEMİRAL Ü., KARTAL T., KILINÇ A.
NARST 2015, 11 - 14 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201518. Beyond TPCK Exploring a science teacher s technological pedagogical content belief system
DEMİRBAĞ M., KILINÇ A.
NARST 2015, 11 - 14 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201519. Exploring a science teacher s epistemic belief system and socioscientific discourse The relationships and the barriers
SÖNMEZ A., KILINÇ A.
NARST 2015, 11 - 14 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)
2014
201420. Öğretmen İnançlarının İncelenmesinde Doğal Sorgulamanın (Naturalistic Inquiry) Kullanılması: Fen ve Matematik Eğitimi Araştırmacıları İçin Öneriler
DEMİRBAĞ M., ÇEPNİ S., KILINÇ A.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 Eylül 2014 - 14 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2017
20171. Fen eğitiminde Sosyobilimsel Konular
KILINÇ A., İREZ O. S., eryaşar a. s., güngör s., HAN Ç., YILMAZ Ş., et al.
Fen Bilimleri Öğretimi, Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER, Editör, Pegem Akademi, ss.115-133, 2017
2017
20172. Fen Eğitiminde Sosyobilimsel Konular
KILINÇ A., İREZ O. S., SÖNMEZ ERYAŞAR A., GÜNGÖR S. N., HAN TOSUNOĞLU Ç., YILMAZ Ş., et al.
Fen Bilimleri Öğretimi (Yaklaşımlar ve Kazanımlar Doğrultusunda Uygulama Örnekleri), Doç. Dr. Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.115-133, 2017
Desteklenen Projeler
2015 - 2018
2015 - 2018Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konuların Öğretimi Konusunda Yetiştirilmesi Bir Profesyonel Öğrenme Topluluğu Çalışması
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
(Proje Özeti)
Kılınç A. (Yürütücü)
2015 - 2018
2015 - 2018TUBITAK - 1001 - Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konuların Öğretimi Konusunda Yetiştirilmesi: Bir profesyonel öğrenme topluluğu çalışması
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Kılınç A. (Yürütücü)
2015 - 2018
2015 - 2018Epistemik açıdan farklı özelliklere sahip bireylerin bilimsel metinler ile ilgili muhakemelerinin göz takip ve beyin haritalama yöntemleri ile incelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KILINÇ A. (Yürütücü), UZUN A.
2015 - 2018
2015 - 2018
Oxford ve ODTÜ üniversitelerinde görev yapan Fen Bilimleri, Matematik, Mühendislik ve Felsefe bölümü öğretim üyelerinin STEM ve STEM eğitimi ile ilgili inançları ve deneyimleri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KILINÇ A. (Yürütücü)
2015 - 2017
2015 - 2017Fen Öğretmen Adaylarının Sosyo Bilimsel Konularda Yapmış Oldukları Muhakemelerde Risk Algılarının Etkileri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KILINÇ A., DEMİRBAĞ M.