Yayınlar & Eserler

Makaleler 16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 28

3. Okul öncesi öğretmen adaylarının sosyobilimsel konulara yönelik görüşleri

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

7. Towards developing a learning and teaching framework for ssı-based science education: Results of a delphi study

European Science Education Research Association Conference (ESERA), Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)

9. The Development of a Learning and Teaching Framework for SSI-Based Science Education

International History, Philosophy, and Science Teaching Group Biennal Conference, Ankara, Türkiye, 04 Temmuz 2017, (Tam Metin Bildiri)

10. The Development of A Learning And Teaching Framework For SSI Based Science Education

14th International History, Philosophy and Science Teaching (IHPST) Biennial Conference, Ankara, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

12. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ İÇ VE DIŞ BASINÇ KAVRAMLARINA YÖNELİK ANLAMSAL AĞLARININ ÇİZİM TEKNİĞİ İLE BELİRLENMESİ

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.335-337, (Tam Metin Bildiri)

17. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Öğrenme Ortamlarına Teknoloji Entegrasyonu TPACK Yeterli mi

XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

22. Kıngır, S. ve Demirbağ, M. (2012, Haziran). Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme projesi kapsamında uygulanan hizmetiçi eğitim faaliyetlerine ilişkin öğretmen görüşleri.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde (UFBMEK) sunulan bildiri, Niğde Üniversitesi, Niğde, Türkiye., Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

23. Öğrenme amaçlı yazma uygulamaları ve fen sınıflarında uygulama örnekleri

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

25. Fen ve Teknoloji Dersi Performans Değerlendirmelerine Farklı Bir Bakış: Deney Raporları

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

26. Öğrenci gözünden araştırma sorgulama tabanlı argümantasyon uygulamaları ve akademik başarılarındaki değişim

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

27. The Impact of Multi Modal Representations Instruction in Inquiry Approach on Students Achievement

European Science Education Research Association (ESERA), 2011, Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

28. Enerji Tasarrufu ve Enerji Kirliliği Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), İzmir, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2010, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 5

1. Fen Öğretiminde Argümantasyon

Fen Öğretimi, CEMİL AYDOĞDU, SEVGİ KINGIR, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.170-194, 2019

2. Fen Derslerinde Argümantasyonu Nasıl Uygularız?

Örnek Etkinliklerle Fen Eğitiminde Argümantasyon, Aktamış, Hilal, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.107-128, 2017

3. Argümantasyon Etkinlik Örnekleri

Örnek Etkinliklerle Fen Eğitiminde Argümantasyon, Hilal AKTAMIŞ, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.197-271, 2017

4. Fen eğitiminde Sosyobilimsel Konular

Fen Bilimleri Öğretimi, Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER, Editör, Pegem Akademi, ss.115-133, 2017

5. Argümantasyon Teknikleri

Örnek Etkinliklerle Fen Eğitiminde Argümantasyon, Hilal AKTAMIŞ, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.129-170, 2017
Metrikler

Yayın

49

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

70

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

81

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

18

Proje

9

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları