Makaleler
16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (7)
4. A Structural Equation Modeling on Pandemic Session Dataset: Turkish University Studentsu2019 New Media Literacy
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.4, sa.3, ss.531-545, 2021 (Hakemli Dergi)
7. Üstün Yetenekli Öğrenciler ile Velilerinin Epistemolojik İnanç Profillerinin Belirlenmesi ve Karşılaştırılması
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.151-173, 2020 (Hakemli Dergi)
8. Preservice teachers’ knowledge levels, risk perceptions and intentions to use renewable energy: A structural equation model
Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH)
, cilt.6, sa.3, ss.193-206, 2020 (Hakemli Dergi)
11. Otoriter ve Diyalojik Söylem Tiplerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Gelişimine Etkisi
Uludağ Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.1, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
28
1. Araştırma ve Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Ortamlarının Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konuların Doğasına Yönelik Görüşlerine Etkisi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2. Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Bir Öğrenme Ve Öğretme Çerçevesinin Geliştirilmesi: Fen Bilimleri Öğretmenleri İle Bir Delphi Çalışması
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Denizli, Türkiye, 04 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
3. Okul öncesi öğretmen adaylarının sosyobilimsel konulara yönelik görüşleri
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
4. A Learning and Teaching Framework for SSI-Based Science Education: Study of a Delphi with Science Teachers
13. International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 06 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
5. Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Bir Öğrenme ve Öğretme Çerçevesi: Fen Bilimleri Öğretmenleri ile Bir Delphi Çalışması
13th International Balkan Education and Science Congress, 6 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
6. Scientists’ belief systems framing their thinking and decisions about socioscientific issues: Pedagogical implications for SSI-based science education
European Science Education Research Association Conference (ESERA), Dublin, İrlanda, 21 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)
7. Towards developing a learning and teaching framework for ssı-based science education: Results of a delphi study
European Science Education Research Association Conference (ESERA), Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)
8. Scientists’ Belief Systems Framing Their Thınkıng And Decisions About Socioscientific Issues: Pedagogical Implications For Ssı-Based Scıence Educatıon
European Science Education Research Association, Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
9. The Development of a Learning and Teaching Framework for SSI-Based Science Education
International History, Philosophy, and Science Teaching Group Biennal Conference, Ankara, Türkiye, 04 Temmuz 2017, (Tam Metin Bildiri)
10. The Development of A Learning And Teaching Framework For SSI Based Science Education
14th International History, Philosophy and Science Teaching (IHPST) Biennial Conference, Ankara, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
13. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Hücre Kavramını Günlük Hayata Transfer Edebilme Durumlarının Belirlenmesi
III nd International Eurasian EducationalResearch Congress, 31 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
14. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Nedensel Muhakeme Modellerinin İncelenmesi Isı Ve Sıcaklık Örneği
XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
15. Fen bilimleri öğretmen adaylarının hücre kavramını günlük hayata transfer edebilme durumlarının belirlenmesi.
IIVrd International Eurasian Educational Research Congress, 28 Mayıs - 01 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
16. Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Öğrenme ve Öğretme Çerçevesi
I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
17. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Öğrenme Ortamlarına Teknoloji Entegrasyonu TPACK Yeterli mi
XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
18. Beyond TPCK Exploring Science Teachers Pedagogical Content Belief Systems
NARST, 10 - 12 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)
21. Öğretmen İnançlarının İncelenmesinde Doğal Sorgulamanın (Naturalistic Inquiry) Kullanılması: Fen ve Matematik Eğitimi Araştırmacıları İçin Öneriler
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 Eylül 2014 - 14 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
22. Kıngır, S. ve Demirbağ, M. (2012, Haziran). Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme projesi kapsamında uygulanan hizmetiçi eğitim faaliyetlerine ilişkin öğretmen görüşleri.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde (UFBMEK) sunulan bildiri, Niğde Üniversitesi, Niğde, Türkiye., Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
23. Öğrenme amaçlı yazma uygulamaları ve fen sınıflarında uygulama örnekleri
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
24. Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Projesi Kapsamında Uygulanan Hizmetiçi Eğitim Faaliyeterine İlişkin Öğretmen Görüşleri
10.Ulusal Fen bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
25. Fen ve Teknoloji Dersi Performans Değerlendirmelerine Farklı Bir Bakış: Deney Raporları
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
26. Öğrenci gözünden araştırma sorgulama tabanlı argümantasyon uygulamaları ve akademik başarılarındaki değişim
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
27. The Impact of Multi Modal Representations Instruction in Inquiry Approach on Students Achievement
European Science Education Research Association (ESERA), 2011, Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
28. Enerji Tasarrufu ve Enerji Kirliliği Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), İzmir, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar
5
1. Fen Öğretiminde Argümantasyon
Fen Öğretimi, CEMİL AYDOĞDU, SEVGİ KINGIR, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.170-194, 2019
2. Fen Derslerinde Argümantasyonu Nasıl Uygularız?
Örnek Etkinliklerle Fen Eğitiminde Argümantasyon, Aktamış, Hilal, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.107-128, 2017
3. Argümantasyon Etkinlik Örnekleri
Örnek Etkinliklerle Fen Eğitiminde Argümantasyon, Hilal AKTAMIŞ, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.197-271, 2017
4. Fen eğitiminde Sosyobilimsel Konular
Fen Bilimleri Öğretimi, Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER, Editör, Pegem Akademi, ss.115-133, 2017
5. Argümantasyon Teknikleri
Örnek Etkinliklerle Fen Eğitiminde Argümantasyon, Hilal AKTAMIŞ, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.129-170, 2017