SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A Structural Equation Modeling on Pandemic Session Dataset: Turkish University Students\u2019 New Media Literacy
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.4, sa.3, ss.531-545, 2021 (Hakemli Dergi)
Üstün Yetenekli Öğrenciler ile Velilerinin Epistemolojik İnanç Profillerinin Belirlenmesi ve Karşılaştırılması
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.151-173, 2020 (Hakemli Dergi)
Preservice teachers’ knowledge levels, risk perceptions and intentions to use renewable energy: A structural equation model
Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH)
, cilt.6, sa.3, ss.193-206, 2020 (Hakemli Dergi)
STEM Alanları Bilim İnsanlarının Fen, Matematik, Mühendislik ve Teknoloji Arasındaki İlişkiler Hakkında İnançları: STEM için Pedagojik bir Çerçeve
Bursa Uludağ ÜniversitesiEğitim FakültesiDergisi
, cilt.31, sa.2, ss.365-480, 2018 (Hakemli Dergi)
The Relationship between Prospective Teachers Belief Systems and Writing to Learn
KEFAD
, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Araştırma ve Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Ortamlarının Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konuların Doğasına Yönelik Görüşlerine Etkisi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Bir Öğrenme Ve Öğretme Çerçevesinin Geliştirilmesi: Fen Bilimleri Öğretmenleri İle Bir Delphi Çalışması
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Denizli, Türkiye, 04 Ekim 2018
Okul öncesi öğretmen adaylarının sosyobilimsel konulara yönelik görüşleri
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
A Learning and Teaching Framework for SSI-Based Science Education: Study of a Delphi with Science Teachers
13. International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 06 Eylül 2018
Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Bir Öğrenme ve Öğretme Çerçevesi: Fen Bilimleri Öğretmenleri ile Bir Delphi Çalışması
13th International Balkan Education and Science Congress, 6 - 08 Eylül 2018
Towards developing a learning and teaching framework for ssı-based science education: Results of a delphi study
European Science Education Research Association Conference (ESERA), Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017
Scientists’ belief systems framing their thinking and decisions about socioscientific issues: Pedagogical implications for SSI-based science education
European Science Education Research Association Conference (ESERA), Dublin, İrlanda, 21 Ağustos 2017
Towards Developing A Learnıng And Teachıng Framework For Ssi-Based Science Education: Results Of A Delphi Study
European Science Education Research Association, Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017
Scientists’ Belief Systems Framing Their Thınkıng And Decisions About Socioscientific Issues: Pedagogical Implications For Ssı-Based Scıence Educatıon
European Science Education Research Association, Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017
The Development of a Learning and Teaching Framework for SSI-Based Science Education
International History, Philosophy, and Science Teaching Group Biennal Conference, Ankara, Türkiye, 04 Temmuz 2017
The Development of A Learning And Teaching Framework For SSI Based Science Education
14th International History, Philosophy and Science Teaching (IHPST) Biennial Conference, Ankara, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2017
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Hücre Kavramını Günlük Hayata Transfer Edebilme Durumlarının Belirlenmesi
III nd International Eurasian EducationalResearch Congress, 31 Mayıs - 02 Haziran 2016
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Nedensel Muhakeme Modellerinin İncelenmesi Isı Ve Sıcaklık Örneği
XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
Fen bilimleri öğretmen adaylarının hücre kavramını günlük hayata transfer edebilme durumlarının belirlenmesi.
IIVrd International Eurasian Educational Research Congress, 28 Mayıs - 01 Haziran 2016
Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Öğrenme ve Öğretme Çerçevesi
I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2016
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Öğrenme Ortamlarına Teknoloji Entegrasyonu TPACK Yeterli mi
XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
Beyond TPCK Exploring Science Teachers Pedagogical Content Belief Systems
NARST, 10 - 12 Nisan 2015
Öğretmen İnançlarının İncelenmesinde Doğal Sorgulamanın (Naturalistic Inquiry) Kullanılması: Fen ve Matematik Eğitimi Araştırmacıları İçin Öneriler
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 Eylül 2014 - 14 Eylül 2021
Öğrenci gözünden araştırma sorgulama tabanlı argümantasyon uygulamaları ve akademik başarılarındaki değişim
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Fen ve Teknoloji Dersi Performans Değerlendirmelerine Farklı Bir Bakış: Deney Raporları
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Kıngır, S. ve Demirbağ, M. (2012, Haziran). Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme projesi kapsamında uygulanan hizmetiçi eğitim faaliyetlerine ilişkin öğretmen görüşleri.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde (UFBMEK) sunulan bildiri, Niğde Üniversitesi, Niğde, Türkiye., Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Projesi Kapsamında Uygulanan Hizmetiçi Eğitim Faaliyeterine İlişkin Öğretmen Görüşleri
10.Ulusal Fen bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Öğrenme amaçlı yazma uygulamaları ve fen sınıflarında uygulama örnekleri
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
The Impact of Multi Modal Representations Instruction in Inquiry Approach on Students Achievement
European Science Education Research Association (ESERA), 2011, Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011
Enerji Tasarrufu ve Enerji Kirliliği Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), İzmir, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Fen Öğretiminde Argümantasyon
Fen Öğretimi, CEMİL AYDOĞDU, SEVGİ KINGIR, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.170-194, 2019
Fen Derslerinde Argümantasyonu Nasıl Uygularız?
Örnek Etkinliklerle Fen Eğitiminde Argümantasyon, Aktamış, Hilal, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.107-128, 2017
Argümantasyon Etkinlik Örnekleri
Örnek Etkinliklerle Fen Eğitiminde Argümantasyon, Hilal AKTAMIŞ, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.197-271, 2017
Fen eğitiminde Sosyobilimsel Konular
Fen Bilimleri Öğretimi, Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER, Editör, Pegem Akademi, ss.115-133, 2017
Argümantasyon Teknikleri
Örnek Etkinliklerle Fen Eğitiminde Argümantasyon, Hilal AKTAMIŞ, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.129-170, 2017