Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
A Structural Equation Modeling on Pandemic Session Dataset: Turkish University Students\u2019 New Media Literacy
Journal of Educational Technology and Online Learning
, vol.4, no.3, pp.531-545, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Modeling the Relations Among Argumentativeness, Epistemological Beliefs and Self-Regulation Skills
International Journal of Progressive Education
, vol.17, no.4, pp.327-340, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Üstün Yetenekli Öğrenciler ile Velilerinin Epistemolojik İnanç Profillerinin Belirlenmesi ve Karşılaştırılması
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.6, no.2, pp.151-173, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Preservice teachers’ knowledge levels, risk perceptions and intentions to use renewable energy: A structural equation model
Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH)
, vol.6, no.3, pp.193-206, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

STEM Alanları Bilim İnsanlarının Fen, Matematik, Mühendislik ve Teknoloji Arasındaki İlişkiler Hakkında İnançları: STEM için Pedagojik bir Çerçeve
Bursa Uludağ ÜniversitesiEğitim FakültesiDergisi
, vol.31, no.2, pp.365-480, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
The Relationship between Prospective Teachers Belief Systems and Writing to Learn
KEFAD
, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Araştırma ve Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Ortamlarının Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konuların Doğasına Yönelik Görüşlerine Etkisi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Turkey, 4 - 06 October 2018
Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Bir Öğrenme Ve Öğretme Çerçevesinin Geliştirilmesi: Fen Bilimleri Öğretmenleri İle Bir Delphi Çalışması
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Denizli, Turkey, 04 October 2018
Okul öncesi öğretmen adaylarının sosyobilimsel konulara yönelik görüşleri
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Turkey, 4 - 06 October 2018
A Learning and Teaching Framework for SSI-Based Science Education: Study of a Delphi with Science Teachers
13. International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Turkey, 06 September 2018
Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Bir Öğrenme ve Öğretme Çerçevesi: Fen Bilimleri Öğretmenleri ile Bir Delphi Çalışması
13th International Balkan Education and Science Congress, 6 - 08 September 2018
Towards developing a learning and teaching framework for ssı-based science education: Results of a delphi study
European Science Education Research Association Conference (ESERA), Dublin, Ireland, 21 - 25 August 2017
Scientists’ belief systems framing their thinking and decisions about socioscientific issues: Pedagogical implications for SSI-based science education
European Science Education Research Association Conference (ESERA), Dublin, Ireland, 21 August 2017
Towards Developing A Learnıng And Teachıng Framework For Ssi-Based Science Education: Results Of A Delphi Study
European Science Education Research Association, Dublin, Ireland, 21 - 25 August 2017
Scientists’ Belief Systems Framing Their Thınkıng And Decisions About Socioscientific Issues: Pedagogical Implications For Ssı-Based Scıence Educatıon
European Science Education Research Association, Dublin, Ireland, 21 - 25 August 2017
The Development of a Learning and Teaching Framework for SSI-Based Science Education
International History, Philosophy, and Science Teaching Group Biennal Conference, Ankara, Turkey, 04 July 2017
The Development of A Learning And Teaching Framework For SSI Based Science Education
14th International History, Philosophy and Science Teaching (IHPST) Biennial Conference, Ankara, Turkey, 4 - 07 July 2017
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Hücre Kavramını Günlük Hayata Transfer Edebilme Durumlarının Belirlenmesi
III nd International Eurasian EducationalResearch Congress, 31 May - 02 June 2016
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Nedensel Muhakeme Modellerinin İncelenmesi Isı Ve Sıcaklık Örneği
XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Turkey, 30 May - 02 June 2016
Fen bilimleri öğretmen adaylarının hücre kavramını günlük hayata transfer edebilme durumlarının belirlenmesi.
IIVrd International Eurasian Educational Research Congress, 28 May - 01 June 2016
Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Öğrenme ve Öğretme Çerçevesi
I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 27 - 28 May 2016
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Öğrenme Ortamlarına Teknoloji Entegrasyonu TPACK Yeterli mi
XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Turkey, 30 May - 02 June 2016
Beyond TPCK Exploring Science Teachers Pedagogical Content Belief Systems
NARST, 10 - 12 April 2015
Öğretmen İnançlarının İncelenmesinde Doğal Sorgulamanın (Naturalistic Inquiry) Kullanılması: Fen ve Matematik Eğitimi Araştırmacıları İçin Öneriler
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Turkey, 11 September 2014 - 14 September 2021
Öğrenci gözünden araştırma sorgulama tabanlı argümantasyon uygulamaları ve akademik başarılarındaki değişim
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Niğde, Turkey, 27 - 30 June 2012
Fen ve Teknoloji Dersi Performans Değerlendirmelerine Farklı Bir Bakış: Deney Raporları
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Niğde, Turkey, 27 - 30 June 2012
Kıngır, S. ve Demirbağ, M. (2012, Haziran). Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme projesi kapsamında uygulanan hizmetiçi eğitim faaliyetlerine ilişkin öğretmen görüşleri.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde (UFBMEK) sunulan bildiri, Niğde Üniversitesi, Niğde, Türkiye., Turkey, 27 - 30 June 2012
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Projesi Kapsamında Uygulanan Hizmetiçi Eğitim Faaliyeterine İlişkin Öğretmen Görüşleri
10.Ulusal Fen bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 27 - 30 June 2012
Öğrenme amaçlı yazma uygulamaları ve fen sınıflarında uygulama örnekleri
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Niğde, Turkey, 27 - 30 June 2012
The Impact of Multi Modal Representations Instruction in Inquiry Approach on Students Achievement
European Science Education Research Association (ESERA), 2011, Lyon, France, 5 - 09 September 2011
Enerji Tasarrufu ve Enerji Kirliliği Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), İzmir, İzmir, Turkey, 23 September 2010

Books & Book Chapters
Fen Öğretiminde Argümantasyon
in: Fen Öğretimi, CEMİL AYDOĞDU, SEVGİ KINGIR, Editor, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, pp.170-194, 2019
Fen Derslerinde Argümantasyonu Nasıl Uygularız?
in: Örnek Etkinliklerle Fen Eğitiminde Argümantasyon, Aktamış, Hilal, Editor, ANI YAYINCILIK, Ankara, pp.107-128, 2017
Argümantasyon Etkinlik Örnekleri
in: Örnek Etkinliklerle Fen Eğitiminde Argümantasyon, Hilal AKTAMIŞ, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.197-271, 2017
Fen eğitiminde Sosyobilimsel Konular
in: Fen Bilimleri Öğretimi, Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER, Editor, Pegem Akademi, pp.115-133, 2017
Argümantasyon Teknikleri
in: Örnek Etkinliklerle Fen Eğitiminde Argümantasyon, Hilal AKTAMIŞ, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.129-170, 2017