Eğitim Bilgileri
2002 - 2007
2002 - 2007Doktora
Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İlköğretim (Dr), Türkiye
1998 - 2002
1998 - 2002Yüksek Lisans
Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İlköğretim (Yl) (Tezli), Türkiye
1994 - 1998
1994 - 1998Lisans
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2007
2007Doktora
10-11 yaş grubundaki öğrencilerin kesirleri kavramaları üzerine deneysel bir çalışma
Bursa Uludağ Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
2002
2002Yüksek Lisans
İlköğretim dördüncü ve beşinci sınıf öğrencilerinin problem çözme stratejilerini kullanabilme düzeyleri üzerine bir çalışma
Bursa Uludağ Üniversitesi
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
2018 - 2020
2018 - 2020Dr. Öğr. Üyesi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
2011 - 2018
2011 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
2007 - 2011
2007 - 2011Öğretim Görevlisi Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
2000 - 2007
2000 - 2007Araştırma Görevlisi
Bursa Uludağ Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM
Akademi Dışı Deneyim
1999 - 2000
1999 - 2000Öğretmen
BURSA KARACABEY BEYLİK İLKÖĞ.OK., Öğretmen
1998 - 1999
1998 - 1999Öğretmen
SAKARYA FERİZLİ KONUKLU İLKÖĞ.OK., Öğretmen
Yönetilen Tezler
2020
2020Yüksek Lisans
Sıradışı problem çözme eğitiminin sekizinci sınıf öğrencilerinin stratejik esneklik ve liselere giriş sınavı başarısına etkisi
YAZGAN Y. (Danışman)
T.Genç(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Altıncı sınıf öğrencilerinin matematiksel problem çözmedeki stratejik esneklikleri ve bu konuyla ilgili öğretmen görüşleri
YAZGAN Y. (Danışman)
T.Karabulut(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Ortaokul öğrencilerinin beyin yarı kürelerinin baskınlığı ile problem çözme başarısı arasındaki ilişki
YAZGAN Y. (Danışman)
G.Yapar(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Ortaokul öğrencilerinin sıra dışı problem çözmedeki stratejik esneklikleri
YAZGAN Y. (Danışman)
H.Ozan(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
9. sınıf öğrencilerinin sıradışı problem çözme becerileri: Deneysel bir çalışma
YAZGAN Y. (Danışman)
S.Gürsan(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Altıncı sınıf öğrencilerinin kesirler konusunu kavrayışları üzerine deneysel bir çalışma
YAZGAN Y. (Danışman)
R.Yılmaz(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (3)
Scopus (8)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (9)
2025
20251. An Analysis of Gifted and Non-Gifted Fifth Graders' Strategic Flexibility1
YAZGAN Y., Kocaoğlu Er F. S., Selek H. K.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
, cilt.57, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20252. The link between non-routine problem solving success levels and strategic flexibility of gifted fourth-grade students
Keleş T., YAZGAN Y.
Frontiers in Psychology
, cilt.16, 2025 (SSCI, Scopus)
2024
20243. Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözmede Stratejik Esnekliklerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Görüşleri Çerçevesinde İncelenmesi
Kocaoğlu er F. s., GÜLER H. K., YAZGAN Y.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.59, ss.98-119, 2024 (TRDizin)
2023
20234. Non-routine problem posing and prospective middle school mathematics teachers: an emotional perspective
YAZGAN Y., Ülger T.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.54, sa.10, ss.1945-1965, 2023 (ESCI, Scopus)
2022
20225. Indicators of gifted students' strategic flexibility in non-routine problem solving
Keles T., YAZGAN Y.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.53, sa.10, ss.2797-2818, 2022 (ESCI, Scopus)
2022
20226. Matematik Öğretmen Adaylarının Cebirsel, Uzamsal, Olasılıksal ve Orantısal Muhakemedeki Başarı Düzeylerinin Karşılaştırılması
YAZGAN Y., KOZAKLI ÜLGER T.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20217. Flexibility in partitioning strategies of fourth graders
YAZGAN Y.
Malikussaleh Journal of Mathematics Learning (MJML) , cilt.4, sa.2, ss.77-85, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20218. Non-routine problem solving and strategy flexibility: A quasi-experimental study
Gavaz H. O., Yazgan Y., Arslan Ç.
Journal of Pedagogical Research
, cilt.5, sa.3, ss.40-54, 2021 (Scopus)
2021
20219. Non-Routine Problem-Posing Skills of Prospective Mathematics Teachers
KOZAKLI ÜLGER T., YAZGAN Y.
Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.94, ss.147-168, 2021 (ESCI, Scopus)
2021
202110. Gifted eighth, ninth, tenth and eleventh graders' strategic flexibility in non-routine problem solving
Keles T., YAZGAN Y.
JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.114, sa.4, ss.332-345, 2021 (SSCI, Scopus)
2021
202111. ASSURE Öğretim Tasarım Modeline Dayalı Ders Tasarımının İlkokul İkinci Sınıfta Zihinden Toplama İşlemindeki Başarıya Etkisi
Çibir A., YAZGAN Y.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.18, sa.39, 2021 (TRDizin)
2020
202012. Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Rutin Olmayan Problem Çözme Becerileri: Deneysel Bir Çalışma
GÜRSAN S., YAZGAN Y.
Academy Journal of Educational Sciences , cilt.4, sa.1, ss.23-29, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201913. THE EFFECTS OF A NON-ROUTINE PROBLEM SOLVINGINSTRUCTION ON THE 7 TH GRADERS’ BRAIN HEMISPHERICITY
Yapar Söğüt G., YAZGAN Y.
Acta Didactica Napocensia , cilt.12, sa.2, ss.51-60, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201814. Sosyal ve matematiksel sıradışı problem çözme becerileri arasındaki ilişki
Aydın Y., YAZGAN Y.
Mehmet Akif Ersoy Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.48, ss.537-554, 2018 (TRDizin)
2018
201815. Relationship between brain hemisphericity and non-routine problem solving skills of prospective teachers
YAZGAN Y., ŞAHİN H. B.
Universal Journal of Educational Research , cilt.6, sa.9, ss.2001-2007, 2018 (Scopus)
2018
201816. Reference Point Strategies Used By 7th Graders While Comparing Fractions
Yapar Söğüt G., YAZGAN Y.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.26, ss.1-10, 2018 (TRDizin)
2016
201617. FOURTH GRADERS AND NON ROUTINE PROBLEMS ARE STRATEGIES DECISIVE FOR SUCCESS
YAZGAN Y.
European Journal of Education Studies , cilt.2, sa.4, ss.100-120, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201518. Common and Flexible Use of Mathematical Non Routine Problem Solving Strategies
ARSLAN Ç., YAZGAN Y.
American Journal of Educational Research , cilt.3, sa.12, ss.1519-1523, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201519. Sixth graders and non routine problems which strategies are decisive for success
YAZGAN Y.
Educational Research and Reviews , cilt.10, sa.13, ss.1807-1816, 2015 (Hakemli Dergi)
2013
201320. Matematiksel Yatkınlık İlkokul Ve Ortaokul Öğretmen Adaylarının Yatkınlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazgan Y., Akkaya R., Sezgin Memnun D.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.13, sa.2, ss.77-88, 2013 (TRDizin)
2013
201321. Non routine Mathematical Problem Solving at High School Level and Its Relation with Success on University Entrance Exam
YAZGAN Y.
US-China Education Review A B , cilt.3, sa.8, ss.571-579, 2013 (Hakemli Dergi)
2010
201022. Partitioning Strategies of Fourth and Fifth Grade Students
YAZGAN Y.
E-Journal of New World Sciences Academy , cilt.5, sa.4, ss.1628-1642, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201023. An Examination of Fourth and Fifth Graders Fractional Understandings Based on Mathematical Achievement
YAZGAN Y., ALTUN M.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.23, sa.1, ss.81-98, 2010 (TRDizin)
2009
200924. İlköğretim öğrencilerinin bağıntı bulma ve sistematik liste yapma stratejilerini kullanma düzeyleri
BURCU Ç., YAZGAN Y.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.22, sa.1, ss.15-28, 2009 (TRDizin)
2007
200725. Dördüncü ve beşinci sınıf öğrencilerinin rutin olmayan problem çözme stratejileriyle ilgili gözlemler
YAZGAN Y.
İlköğretim Online , cilt.6, sa.2, ss.249-263, 2007 (TRDizin)
2007
200726. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Rutin Olmayan Matematiksel Problemleri Çözme Becerileri ve Bu Konudaki Düşünceleri
ALTUN M., SEZGİN MEMNUN D., YAZGAN Y.
Elementary Education Online , cilt.6, sa.1, ss.127-143, 2007 (TRDizin)
2005
200527. İlköğretim dördüncü ve beşinci sınıf öğrencilerinin problem çözme stratejilerini kullanabilme düzeyleri Bir öğretim deneyi
YAZGAN Y., BİNTAŞ J.
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , sa.28, ss.210-218, 2005 (TRDizin)
2004
200428. Lise matematik ders kitaplarının kullanım şekli ve sıklığı üzerine bir çalışma
ALTUN M., ARSLAN Ç., YAZGAN Y.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, sa.2, ss.131-147, 2004 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. Identifying pre-service mathematics teachers’ non-routine problem perceptions through non- routine problem posing
YAZGAN Y., KOZAKLI ÜLGER T.
13th Congress of European Research in Mathematics Education (CERME 13), Budapest, Macaristan, 10 - 14 Temmuz 2023, (Özet Bildiri)
2023
20232. Identifying pre-service mathematics teachers’ non-routine problem perceptions through non-routine problem posing
YAZGAN Y., KOZAKLI ÜLGER T.
13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), 10 - 14 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)
2021
20213. BİR ONUNCU SINIF ÖĞRENCİSİNİN SIRADIŞI PROBLEM KURMA PERFORMANSI
Kaya S. N., YAZGAN Y.
5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION, Antalya/Alanya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2021
20214. GIFTED STUDENTS’ STRATEGY FLEXIBILITY IN NON-ROUTINE PROBLEM SOLVING
YAZGAN Y., Güzel S., YAPAR SÖĞÜT G.
14th International Congress on Mathematical Education, Çin, 11 - 18 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)
2021
20215. Flexibility in partitioning strategies of fourth graders
YAZGAN Y.
9th ERME (European Society for Research in Mathematics Education) Topic Conference, Birleşik Krallık, 12 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2021
20216. Sıradışı problem çözme eğitiminin sekizinci sınıf öğrencilerinin stratejik esneklik ve liselere giriş sınavı başarısına etkisi
GENÇ T., YAZGAN Y.
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (online), Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2019
20197. Non-Routine Problem Posing: An Emotional Perspective
KOZAKLI T., YAZGAN Y.
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
20188. Sıra Dışı Problem Çözmede Analojik Muhakeme
ŞAHİN H. B., YAZGAN Y.
UFBMEK, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
20189. Non-Routine Problem Posing Skills of Prospective Mathematics Teacher
KOZAKLI T., YAZGAN Y.
42nd Annual Meeting of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 3 - 08 Temmuz 2018
2018
201810. Matematik Eğitiminde “Problem Çözme” Tezleri: Bir İçerik Analiz Çalışması
SOYUÇOK M., YAZGAN Y.
1. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2017
201711. EFFECT OF PROBLEM SOLVING TRAINING ON 7TH GRADERS’ BRAIN HEMISPHERIC DOMINANCE
Yapar Söğüt G., YAZGAN Y.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
201612. Matematiksel Muhakeme Türlerinin Yükseköğretime Geçiş Sınavındaki Temel Matematik Doğruları İle İlişkisi
Akbulut M. S., Yaşar M., Savaş F., YAZGAN Y.
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201613. BEŞ ALTI VE YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ
Güzel S., Karabulut T., Bulan B., Mutlu E., Şahin G., Polat U., et al.
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİKARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİFATİH EĞİTİM FAKÜLKTESİ28–30 Eylül 2016 TRABZONBİLDİRİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.170, (Özet Bildiri)
2016
201614. STRATEGIC FLEXIBILITY OF PROSPECTIVE TEACHERS
YAZGAN Y., ARSLAN Ç.
40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.1, ss.271, (Özet Bildiri)
2016
201615. Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlığı Düzeyleri
YAZGAN Y., Kozan D., Özkan Y.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.261, (Özet Bildiri)
2015
201516. The Investigation of Fourth Graders' Construction Process of Fractional Multiplication Using Rbc plus C Model
Celebioglu B., YAZGAN Y.
7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.316-319, (Tam Metin Bildiri)
2014
201417. Yüksek başarılı 7 sınıf öğrencilerinin kesirleri karşılaştırmada kullandıkları stratejiler
SÖĞÜT G., YAZGAN Y.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.435-436, (Özet Bildiri)
2014
201418. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ YATKIN OLDUKLARI MUHAKEME TÜRLERİ
KOZAKLI T., YAZGAN Y.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EğitimiKongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
2012
201219. İlköğretim öğrencilerinin sıradışı problem çözme stratejilerini kullanma düzeyleri arasındaki ilişki
YAZGAN Y., KIRMIZI B., GAVAZ H. O.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.484, (Özet Bildiri)
2013
201320. Relationship between high school students university entrance exam scores and their non routine problem solving skills
YAZGAN Y., GAVAZ H. O., KIRMIZI B.
The 37th Conference of International Group for the Psychology of Mathematics Education, Almanya, 28 Temmuz - 02 Ağustos 2013, cilt.5, ss.199, (Özet Bildiri)
2012
201221. Common and flexible use of mathematical non routine problem solvıng strategies
YAZGAN Y., ARSLAN Ç.
The 12th International Congress on Mathematics Education, Seul, Güney Kore, 8 - 15 Temmuz 2012, ss.3044-3052, (Tam Metin Bildiri)
2012
201222. Common and Flexible use of Mathematical Non Routine ProblemSolving Strategies
YAZGAN Y., ARSLAN Ç.
12th International Congress on Mathematical Education, Seoul, Güney Kore, 8 - 15 Temmuz 2012, ss.3044-3052, (Tam Metin Bildiri)
2011
201123. Relationship between usage levels of ”looking for a pattern” and ”simplifying the problem” strategies
YAZGAN Y., ARSLAN Ç.
The 35th Conference of The International Group for The Psychology of Mathematics Education, PME, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.1, ss.417, (Özet Bildiri)
2011
201124. RELATIONSHIP BETWEEN USAGE LEVELS OF "LOOKING FOR A PATTERN" AND "SIMPLIFYING THE PROBLEM" STRATEGIES
YAZGAN Y., Arslan C.
35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.417, (Tam Metin Bildiri)
2009
200925. İlköğretim öğrencilerinin bağıntı bulma ve sistematik liste yapma stratejilerini kullanma düzeyleri
YAZGAN Y., ÇELEBİOĞLU B., EZENTAŞ R.
Matematikçiler Derneği Matematik Sempozyumu, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2009, ss.11, (Özet Bildiri)
2010
201026. Usage of non routine problem solving strategies at the first grade level
BURCU Ç., YAZGAN Y., ÇELEBİOĞLU B.
World Conference on Educational Sciences (WCES), Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, ss.268, (Özet Bildiri)
2010
201027. Usage of non-routine problem solving strategies at first grade level
Celebioglu B., YAZGAN Y., EZENTAŞ R.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2968-2974, (Tam Metin Bildiri)
2008
200828. Solving fraction problems which are represented in a context
YAZGAN Y., ALTUN M.
XIII. IOSTE (International Organization for Science and Technology Education) Symposium, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, ss.1057-1063, (Tam Metin Bildiri)
2008
200829. Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel yatkınlık düzeylerinin belirlenmesi
YAZGAN Y., AKKAYA R., SEZGİN MEMNUN D.
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
2008
200830. An examination of 4th and 5th grade students fractional understanding in terms of gender
YAZGAN Y., ALTUN M.
International Conference on Educational Sciences (ICES), Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Temmuz 2008, cilt.3, ss.2047-2051, (Tam Metin Bildiri)
2004
200431. Lise matematik ders kitaplarının kullanım şekli ve sıklığı
ALTUN M., ARSLAN Ç., YAZGAN Y.
Matematikçiler Derneği Matematik Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004, (Özet Bildiri)
2002
200232. İlköğretim besinci sınıf öğrencilerinin zihinden hesap ve tahmin becerilerinin geliştirilmesi
YAZGAN Y., BİNTAŞ J., ALTUN M.
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.1135-1141, (Tam Metin Bildiri)
2000
200033. İlköğretim okulu 1 kademe öğrencilerinin matematiksel dünyası ve matematik bilgileri kullanma becerileri
YAZGAN Y., ERGÜL N. R.
IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2000, ss.100, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2021
20211. Examining the problems in 4th grade mathematics textbook in terms of sensitivity to social issues
BİNGÜL Ç., YAZGAN Y.
Bridging Theory and Practices for Educational Sciences, Kabadayı, Abdülkadir, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.59-78, 2021
2018
20182. Ölçme
YAZGAN Y.
KURAMDAN UYGULAMAYA SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SETİMATEMATİK ÖĞRETİMİ, Recai Akkaya, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, ss.363-421, 2018
2017
20173. MATEMATİKSEL SIRADIŞI PROBLEM ÇÖZME STRATEJİLERİ VE ÖRNEKLERİ
YAZGAN Y., ARSLAN Ç.
Pegem Akademi, Ankara, 2017
2012
20124. Are non-routine problems panacea in developing mathematical problem solving skills: samples of strategies developed by elementary school students
YAZGAN Y.
Education and Science in a Globalizing World A Case Study of Turkey, Ilia Christov, Recep Efe, Emin Atasoy, Editör, Paradigma, ss.416-430, 2012