Yayınlar & Eserler

Makaleler 18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. Participation Reasons And Expectations Of The Teachers Applying To The Tübitak-4004-Supported Uludağ Nature Education

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, ss.24-25, (Özet Bildiri)

2. The Views of Secondary School Students That Participating in “Science Camp for YoungInventors” Supported by TUBITAK-4004 about Nature of Science

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

5. Towards developing a learning and teaching framework for ssı-based science education: Results of a delphi study

European Science Education Research Association Conference (ESERA), Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)

7. The Development of a Learning and Teaching Framework for SSI-Based Science Education

International History, Philosophy, and Science Teaching Group Biennal Conference, Ankara, Türkiye, 04 Temmuz 2017, (Tam Metin Bildiri)

8. Bilim ve Teknoloji Merkezlerinin İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Akademik Başarı ve Tutumlarına Etkisi

IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

9. Bilim ve teknoloji merkezlerinin ilkokul 4.sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki akademik başarı ve tutumlarına etkisi

IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

10. TGA (Tahmin-Gözlem-Açıklama) Yöntemiyle Bitkilerde Oksin Işık İlişkisinin Öğretimi Üzerine Bir Çalışma

XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

16. Bursa Bilim ve Teknoloji Merkezi nin Mevcut Durumunun Tespiti Gönüllü Rehber Görüşleri

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

17. Genç Mucitlere Yönelik Bilim Kampı

Uludağ Üniversitesi III Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Bursa, Türkiye, 12 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)

18. A Study On The Effect Of Cooperative Learning Method On Students’ Attitudes İn Teaching Of Science And Technology: Bursa Sample

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın, Türkiye, 19 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

1. FEN BİLİMLERİNDE ALTERNATİF BİR DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ: TGA (TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA) ÇALIŞMA YAPRAKLARI

FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK ALANINDA YENİ ARAYIŞLAR VE ÇALIŞMALAR, Sevindik Mustafa, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.1-25, 2021

2. TÜRKİYE’DE FEN EĞİTİMİNDE TGA (TAHMIN-GÖZLEM-AÇIKLAMA) YÖNTEMİYLE İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALARIN ANALİZİ: BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI

FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKTE ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER, Akgül Hasan, Doğan Hasan Hüseyin, Yüksel Mehmet, Karaman Onur, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.19-38, 2021

3. BİLİM MERKEZLERİNDE YER ALAN ETKİLEŞİMLİ BİLİMSEL MODELLER İLE BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA YÖNTEMİ ve UYGULAMA ÖRNEKLERİ

Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu Bilim-teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Uygar Kanlı, Editör, Nobel yayıncılık, Ankara, ss.525-552, 2019

4. Fen Eğitiminde Sosyobilimsel Konular

Fen Bilimleri Öğretimi (Yaklaşımlar ve Kazanımlar Doğrultusunda Uygulama Örnekleri), Doç. Dr. Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.115-133, 2017

5. Cooperative Learning Method in Science Education

The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Prof. Dr. Emin ATASOY, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.357-370, 2011

6. Free-Choice Informal Learning Environments in Science Education: The Case of Turkey

The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Ilia Hristov,Olga Strelova,Zdravka Kostova,Kenan Morton, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.403-411, 2011

7. Predict-Observe-Explain (POE) Method in Science Education

The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Prof. Dr. Emin ATASOY, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.260-274, 2011