Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Bilim Merkezlerinin Öğrencilerin Motivasyonu Ve Fen Bilimleri Akademik Başarısı Üzerine Etkisi.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.51, ss.288-314, 2019 (Hakemli Dergi)
Analysis of Middle School Students’ Views and Impressions about a Science Center
Journal of Turkish Science Education
, cilt.14, sa.4, ss.108-125, 2017 (Scopus)
TGA (Tahmin-Gözlem-Açıklama) Yöntemiyle Bitkilerde Oksin Işık İlişkisinin Öğretimi Üzerine Bir Çalışma.
Cumhuriyet Üniversitesi Fen Fakültesi, Fen Bilimleri Dergisi
, cilt.38, sa.2, ss.194-203, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Tutumlarının Davranış Duygu Düşünce ve Eylemde Bulunmaya İsteklilik Açısından Değerlendirilmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.4, ss.2021-2040, 2016 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki İnsan ve Çevre Ünitesinin İşbirlikli Öğrenme Yöntemiyle İşlenmesinin Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.249-258, 2012 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Biyoloji Deneylerini Uygulayabilme ve Bilimsel Süreç Becerilerini Analiz Edebilme Yeterlilikleri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.563-580, 2011 (Hakemli Dergi)
Fen ve Teknoloji Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Tutumuna Etkileri Üzerine Bir Çalışma
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.47-59, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Views of Secondary School Students That Participating in “Science Camp for YoungInventors” Supported by TUBITAK-4004 about Nature of Science
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019
TÜBİTAK-4004 Programı Kapsamında Desteklenen “Genç Mucitlere Yönelik Bilim Kampı” Projesine Katılan Ortaokul Öğrencilerinin Bilimin Doğası Hakkındaki Görüşleri
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019
A Learning and Teaching Framework for SSI-Based Science Education: Study of a Delphi with Science Teachers
13. International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 06 Eylül 2018
Towards developing a learning and teaching framework for ssı-based science education: Results of a delphi study
European Science Education Research Association Conference (ESERA), Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017
Scientists’ belief systems framing their thinking and decisions about socioscientific issues: Pedagogical implications for SSI-based science education
European Science Education Research Association Conference (ESERA), Dublin, İrlanda, 21 Ağustos 2017
The Development of a Learning and Teaching Framework for SSI-Based Science Education
International History, Philosophy, and Science Teaching Group Biennal Conference, Ankara, Türkiye, 04 Temmuz 2017
Bilim ve teknoloji merkezlerinin ilkokul 4.sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki akademik başarı ve tutumlarına etkisi
IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
TGA (Tahmin-Gözlem-Açıklama) Yöntemiyle Bitkilerde Oksin Işık İlişkisinin Öğretimi Üzerine Bir Çalışma
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül 2016
Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Öğrenme ve Öğretme Çerçevesi
I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2016
The Views Of Uludağ University State Conservatorymiddle school students about living beings and vitality attributes
ISNITE, Volos, Yunanistan, 11 - 13 Eylül 2015
Bilim ve Teknoloji Merkezlerinin İlkokul ve Ortaokul Öğrencileri Üzerindeki Etkisinin Bilişsel ve Duyuşsal Beceriler Yönünden İncelenmesi: Bursa İli Örneği
Uluslararası Katılımlı Türkiye Bilim Merkezleri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2014
Bilim ve Teknoloji Merkezlerinin İlkokul ve Ortaokul Öğrencileri Üzerindeki Etkisinin Bilişsel ve Duyuşsal Beceriler Yönünden İncelenmesi Bursa İli Örneği Projesi
Uluslararası Katılımlı 2. Türkiye Bilim Merkezleri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2014
Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Kapsamında Gönüllü Rehberlik Yapan Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bursa Bilim ve Teknoloji Merkezi Hakkındaki Görüşleri
Uluslararası Katılımlı 2. Türkiye Bilim Merkezleri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2014
Bursa Bilim ve Teknoloji Merkezi nin Mevcut Durumunun Tespiti Gönüllü Rehber Görüşleri
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Genç Mucitlere Yönelik Bilim Kampı
Uludağ Üniversitesi III Bilgilendirme ve AR-GE Günleri, Bursa, Türkiye, 12 Mayıs 2013
A Study On The Effect Of Cooperative Learning Method On Students’ Attitudes İn Teaching Of Science And Technology: Bursa Sample
World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın, Türkiye, 19 Eylül 2011
İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersindeki İnsan ve Çevre Konusunun İşbirlikli Yöntemle İşlenmesinin Öğrenci Tutumu Üzerine Etkisi
EAB 2011 Conference (III. Uluslar arası Eğitim Araştırmaları Kongresi), 04 Mayıs 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
BİLİM MERKEZLERİNDE YER ALAN ETKİLEŞİMLİ BİLİMSEL MODELLER İLE BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA YÖNTEMİ ve UYGULAMA ÖRNEKLERİ
Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu Bilim-teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Uygar Kanlı, Editör, Nobel yayıncılık, Ankara, ss.525-552, 2019
Fen Eğitiminde Sosyobilimsel Konular
Fen Bilimleri Öğretimi (Yaklaşımlar ve Kazanımlar Doğrultusunda Uygulama Örnekleri), Doç. Dr. Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.115-133, 2017
Cooperative Learning Method in Science Education
The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Prof. Dr. Emin ATASOY, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.357-370, 2011
Free-Choice Informal Learning Environments in Science Education: The Case of Turkey
The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Ilia Hristov,Olga Strelova,Zdravka Kostova,Kenan Morton, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.403-411, 2011
Predict-Observe-Explain (POE) Method in Science Education
The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Prof. Dr. Emin ATASOY, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.260-274, 2011